9533 посетителя онлайн

Прекращение боевых действий в интересах Украины и РФ. Нужны переговоры, - Вэнс

Венс сделал заявление о прекращении войны РФ в Украине

Вице-президент США Джей Ди Вэнс считает, что нынешняя фаза войны между Россией и Украиной истощает обе стороны, и пришло время искать пути прекращения боевых действий.

Об этом Вэнс заявил в интервью Pod Force One, информирует Цензор.НЕТ.

Провалы РФ на фронте

По словам американского чиновника, россияне несут значительные потери на передовой, несмотря на минимальные территориальные завоевания, а Украина в то же время сталкивается с серьезными внутренними вызовами.

"Территория, которую россияне захватывают, настолько мала, и при этом они теряют много людей. Украинцы, со своей стороны, сталкиваются со многими проблемами", - сказал Вэнс.

Время для мирных переговоров

По мнению вице-президента США, вооруженное противостояние вошло в фазу, когда дальнейшие боевые действия не приносят выгоды ни Украине, ни России, и нужны переговоры.

"Мы действительно верим, что достигли того момента, когда и России, и Украине выгодно прекратить борьбу", - добавил Вэнс.

Топ комментарии
+12
сша змусили Україну віддати ядерну зброю.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:37 Ответить
+11
Поверніть нам вкрадену ядерну зброю.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:34 Ответить
+10
Про які вигоди України від війни каже цей клоун Венс, їх дружбан Х-уйло напав на Україну, аби її знищити, Україна змушена захищатися, аби не загинути. Венс прирівнює жертву до агресора, тобто ця паскуда або тупа, або упереджена щодо України.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
сша змусили Україну віддати ядерну зброю.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:37 Ответить
Поверніть нам вкрадену ядерну зброю.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:34 Ответить
Про які вигоди України від війни каже цей клоун Венс, їх дружбан Х-уйло напав на Україну, аби її знищити, Україна змушена захищатися, аби не загинути. Венс прирівнює жертву до агресора, тобто ця паскуда або тупа, або упереджена щодо України.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:34 Ответить
Це байки. Утримування тактичних ядерних ракет коштує менше ніж футбольні клуби - іграшки олігархів.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:41 Ответить
Яким чином?В тебе в голодних 90х були гроші на утримання яо?
показать весь комментарий
29.10.2025 21:40 Ответить
Чого збудився? Боїшся України з ядерною бомбою? Бійся. 🚀
показать весь комментарий
29.10.2025 21:43 Ответить
Бомбардувальники розпиляли. Ми нічого не забудемо.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:45 Ответить
яке утримування? ось у мене є БЧ на основі плутонію, що там обслуговувати?
показать весь комментарий
29.10.2025 21:47 Ответить
Постріли мінометні браковані випускали(підозрюю що і надалі йде брак,просто заборонили жалітися) а яо то простіше
показать весь комментарий
29.10.2025 21:48 Ответить
Але цікаво як боти сороса набігають на згадку ядерної зброї. Знають хто винен.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:48 Ответить
Чувак, мова про країну з власною ЯЗ (чи мали ми можливість нею керувати - хз, але все ж). Треба було проявити стійкість, або обміняти її на щось цінне (наприклад НАТО), а не не шматок туалетного паперу.

А зараз вже пізно скиглити і мріяти про ЯЗ.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:56 Ответить
Так що там треба обслуговувати? Ви знаєте, але не ділитесь.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:59 Ответить
І стати як Іран і КНДР для всього адекватного світу. Воно нам треба?
показать весь комментарий
29.10.2025 22:03 Ответить
Не было у меня отопления и света в 22 году по 18 часов в день и что значит уничтожит всю провизию ? Он будет ракетами бить по 3кк баксов в склады провизии? Которых десятки тысяч по стране
показать весь комментарий
30.10.2025 00:53 Ответить
Давіть на рашку - не видумуйте велосипед
показать весь комментарий
29.10.2025 21:35 Ответить
Тікай Венс, зараз тут в коментах буде пекло🤣.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:35 Ответить
Звісно шо припинення війни не в інтересах потужного.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:43 Ответить
Я чесно кажучи боюся, дивлячись на якість політиків у нас плюс не ясно чи є ще хто, хто може обслуговувати її.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:45 Ответить
Та ну!Утримування-обслуговування-заміня боєголовок?І до чого оці комуняцьке порівнюванням з майном олігархів?Розкуркуленням мариш?
показать весь комментарий
29.10.2025 21:45 Ответить
Путину нужна вся Украина. Он восстановить хочет Империю Зла. И его стратегия не в захвате земель, а в издевательстве над всей Украиной с целью принуждения к капитуляции. Ему не нужно захватывать земли, чтобы этого добиваться, когда у него есть беспилотники и ракеты и он ими бьет по любой точке Украины. Если он уничтожит энергетику и оставит Украину без тепла в минусовую температуру, то население придется эвакуировать ибо за 2 недели холода начнутся смерти и смертельные болезни требующие немедленной госпитализации. А еще сколько у людей детей и стариков и в том числе лежачих. Путин хочет капитуляции всей Украины, а то, что захватывает на земле просто себе для публики победы для пропаганды. ЦРУ еще до войны огласило, что в плане Путина уничтожить энергетику и оставить Украину без света и тепла и т.п. И Путин это выполняет по своим изначальным расчетам. А власти США просто дурака валяют - зная все. Им судя по всему даже выгодно медленно слить Украину, ибо не придётся платить за восстановление и Трамп на митинге предвыборном говорил, что будет Путиным пугать Европу и США выйдет с НАТО, и Европа будет сама защищаться, а США будет клепать вооружения и продавать Европе - жадный капитализм. США будут делать деньги на крови Европы. И вся эта часть мира будет отставать от США в развитии, в главной гонке человечества - технологического развития. У кого круче технологии, тот и рулит миром. Из за войны будет отставание. Только Китай тоже развивается и главный геополитический соперник на шахматной доске геополитики.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:46 Ответить
Пакістан якось взмозі. То і ми зможемо.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:47 Ответить
так, погрожували не визнати нашу незалежність
показать весь комментарий
29.10.2025 21:49 Ответить
Ну от тому і боюся.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:49 Ответить
Готуюсь давити на масу - якшо нічого не прилетить
показать весь комментарий
29.10.2025 21:49 Ответить
а венс худболку з серпом та кувалдою зняв ? чи це як ночнушка ду* у гріє ?...
показать весь комментарий
29.10.2025 21:58 Ответить
Ядерна зброя нічого не змінить, у нас є "ядерна зброя" у вигляді атомних станцій, які можна замінувати і шантажувати підривом, але ще раз кажу, це нічого не змінить.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:00 Ответить
>А зараз вже пізно скиглити і мріяти про ЯЗ.

Не пізно, ми цілком можемо створити ядерну зброю на основі плутонію.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:00 Ответить
Чому ізраіль не відмовляється від ядерної зброї? Це ж нічого не змінить.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:02 Ответить
Вау....ми постріли до міномета браковані випускали а яо то простіше?
показать весь комментарий
29.10.2025 22:05 Ответить
Так, краще бути як іран, кндр, сша, ізраїль, пакистан, індія та спокійно собі жити. А так кожен день ми перебуваємо під ризиком ядерного удару з боку русні.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:07 Ответить
Зате живими. Ми на перехресті торгівельних шляхів і ізоляція нам не загрожує. Стандартні лякалки соросятні. Венедіктова має сидіти в тюрмі, доречі.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:08 Ответить
Не складніше за дрони з ШІ, які вже виробляються.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:08 Ответить
>у нас є "ядерна зброя" у вигляді атомних станцій, які можна замінувати і шантажувати підривом,

це нічого не дасть, а ось ядерна та хімічна зброя дозволить нам, за потреби, знищити європейську частину рашки разом з москвою та десятками мільйонів мирняка.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:10 Ответить
Сорос лівак-комуняка 😆
показать весь комментарий
29.10.2025 22:11 Ответить
Так а що конкретно треба обслуговувати? Під витрати можна списати будь-що.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:11 Ответить
Легально? А хто їм давав дозвіл - Бог?
показать весь комментарий
29.10.2025 22:13 Ответить
Як раз розібрався в темі, і так - це не складно. Схеми імплозивних пристроїв є в публічному доступі.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:18 Ответить
>Ти ж добре розумієш, що я маю на увазі.

Ні, не розумію. Відповідно до Nuclear Non-Proliferation Treaty ми маємо право створити ядерну зброю, бо інша ядерна країна нам погрожувала використанням ЯЗ.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:19 Ответить
Не сміши людей. Лягай спати.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:22 Ответить
Ми на ти не переходили. Якщо є аргументи - пишіть.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:26 Ответить
Створити зможемо, що робити з політиками - не знаю. Але технічна можливість у нас є.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:27 Ответить
Опять этот пустобрех ручной пудель Трампа влезает не в своё дело, такой же как и Орбан..
показать весь комментарий
29.10.2025 22:32 Ответить
Ні, не втрачено. Україна поверне яз і буде діяти як ізраіль з samson option.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:37 Ответить
Я завжди писав, що перед створенням ЯЗ (що важко приховати) треба спочатку створити арсенал хімічної зброї - VX та інші подібні агенти. Їх створення можна приховати. Про створення цього арсеналу можна буде публічно заявити - це наша гарантія того, що ми зможемо нанести велику шкоду русні. Однієї тонни VX достатньо щоб знищити все населення москви: в таких умовах русня не ризикне атакувати нас ядерною чи хімічною зброєю.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:39 Ответить
Смішне ти, їй-Богу. Все, йди спати. Не сміши мене проти ночі.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:42 Ответить
>Я не побачив там вартості розробки

Не маю інформацію, необхідну для таких розрахунків. Я не знаю, скільки нам буде коштувати збудувати примітивне підприємство для збагачення урану до 1.8%.

1-2: Ми можемо створити умови, при яких вони будуть змушені визнати наше право на створення ЯЗ при збереженні допомоги. Я вважаю, що це можна зробити за допомогою (спочатку прихованого) створення хімічної зброї типу VX - вона легко може знищити все населення європейської частини рашки. Якщо на нас накладуть санкції чи зупинять допомогу, ми з часом програємо і використаємо хімзброю по русні - а русня після таких шалених втрат може використати яз, в тому числі по США з Європою, а вони не готові так ризикувати. Тому з їх точки зору, логічніше продовжити нам допомагати - тоді ми не програємо, і не використаємо хімзброю. Після створення ядерної зброї, такий самий механізм буде працювати з нею.

>Тобто, ви впевнені що вона завершиться одномоментно, і хоча б на лінії ЛБЗ?

Так, це повністю зламає плани русні. Зараз вони намагаються перебити захисників, бо тоді вони зможуть швидко окупувати всю Україну. Якщо у нас буде хімічна та ядерна зброя, ми в такому випадку після падіння фронту зможемо знищити десятки мільйонів кацапів - такою буде ціна за захоплення України. Русня не готова платити таку ціну, а тому їм доведеться зупинитися.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:45 Ответить
РБМК дозволяє виробляти збройний плутоній з низьким вмістом ізотопів 240-241 плутонію, тому це не зовсім критично.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:48 Ответить
аргументів немає, зрозуміло
показать весь комментарий
29.10.2025 22:50 Ответить
Використання збройного плутонію з низьким вмістом ізотопів 240-241 не є секретом.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:57 Ответить
>Україна ризикне застосувати, а рашка не ризикне

ще раз: я не писав, що русня не буде використовувати яз, я писав, що ми зможемо нанести їм велику шкоду й знищити десятки мільйонів русаків.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:59 Ответить
Україна не буде атакувати першою. Санкціями ти нікого не налякаєш.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:59 Ответить
Ізраіль успішно це робить маючи доктрину samson option.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:01 Ответить
Так хоч буде чим відповідати. А ти пропонуєш українцям тихо померти. Гарна реклама притули 🤣
показать весь комментарий
29.10.2025 23:03 Ответить
>То ти зібрався шантажувати рашку і решту планети заодно?

Нарешті ви зрозуміли суть ядерної та хімічної зброї, вітаю. Так, це і є план - для того, щоб зупинити війну, треба підвищити її критичність.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:05 Ответить
Перехід на особистості - "аргумент" слабаків.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:06 Ответить
>Вони знищать нас перші. Бо в них ВЖЕ Є ЧИМ.

Тому і нам треба створити щось (хоч VX), щоб їх зупинити. Ваша позиція - молитися Богу, щоб русня не використала ЯЗ чи хімзброю. Pathetic.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:08 Ответить
Ізраіль примусив сша бомбардувати іран
показать весь комментарий
29.10.2025 23:08 Ответить
Готовий, і я в Україні, це VPN. Я вже задовбався кожному пояснювати.

>вам чхати якщо Україна скотиться до рівня умовного Ірану.

іран спокійно собі живе без повномасштабної війни.

>Знаєш що буде? Будуть санкції, і багато.

Не буде, бо інакше ми програємо і використаємо VX по русні з летальними наслідками для Європи.

>Європі в принципі пох, якщо ми не встоїмо.

Хімзброя це змінить.

> Вони нам допомагають бо хочуть уникнути війни власними руками, але якщо буде загроза хімічної атаки від нас, то вони оберуть повну здачу України і далі будуть діяти по ситуації.

Тааак, вони оберуть летальний для себе варіант, тому що ви так вирішили. Їм дешевше буде просто продовжити допомогу.

>А в разі хімічної атаки на рашу, на нас полетять їхні ракети з ЯЗ.

Тому і пишу про використання хімзброї лише у випадку, якщо русня прорве фронт й почне масово просуватися. Вони не будуть бити ЯЗ по своїх наступаючих військах.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:11 Ответить
А хто не дав ізраілю?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:12 Ответить
>тобто буде продовжуватись те що є, тільки з додатковими витратами на виробництво та обслуговування яз?

З перспективою для окупанта втратити москву та десятки мільйонів населення. А зараз русня просто втрачає гроші через санкції, не існує жодного стратегічного ризику чи загрози для них. Вони так можуть воювати десятиліттями.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:12 Ответить
Samson option
показать весь комментарий
29.10.2025 23:13 Ответить
Щось не бачу нормальної допомоги за 4 роки. Де війська?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:14 Ответить
О так, мені хтось має давати її зробити, оце лохівська позиція.

>Ті ж самі нинішні наші союзники. Потрясуть пробіркою на трибуні і разом з куйлом зроблять те, що зробили Іраку.

Тоді ми використаємо VX і буде ******* усім. ірак не мав зброї масового знищення, бо теж були лохами.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:15 Ответить
Оцей прищеплює українцям меншовартість. 'не дадуть' і т.д. Ніхто і не питатиме.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:16 Ответить
Не буде санкцій, бо вони наблизять летальний сценарій. Ще раз: можна створити умови, при яких вони не будуть мати іншого виходу, окрім як продовжити підтримку.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:16 Ответить
Так, прилетять рептилоїди і зупинять ядерні процеси в реакторах
показать весь комментарий
29.10.2025 23:17 Ответить
Не треба розділяти, просто зменшується час опромінення урану-238 в реакторі.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:18 Ответить
москву та європейську частину рашки тоді ніхто не знищував, а ми зможемо з VX.

>Сильно вони переживають через те, що бездарно поклали десятки мільйонів

так, бо це нанесло велику демографічну шкоду.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:21 Ответить
Хочемо зробити з бідної країни третього світу щось нормальне, з ядерною зброєю та власним ядерним енергетичним циклом. А корисні ідіоти хочуть, щоб Україна страждала й далі, аж до поразки.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:22 Ответить
Керував. Ще питання є?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:23 Ответить
яке ж ви дубове, вже купу разів розписував, що не буде припинення підтримки. як ви вже задовбали
показать весь комментарий
29.10.2025 23:28 Ответить
Маячня.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:29 Ответить
>До того ніхто не винищить.

Крім русні, яка поступово знищить захисників і тупо окупує всю Україну. Але тобі пофіг. Головне, щоб на заході не трусилися.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:36 Ответить
Москва має бути знищена
Я купив новий айфон, не заздри
показать весь комментарий
29.10.2025 23:38 Ответить
Ось таблиця, вчіть матчастину.

>А в РБМК це взагалі неможливо.

Можливо, вчіть матчастину.

показать весь комментарий
29.10.2025 23:38 Ответить
Не буде, бо отримають VX в *бало.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:40 Ответить
Бо ще є захисники, але це і є стратегія русні - тупо перемолоти всіх, хто може захистити Україну. Це може відбуватися на будь-якому напрямку, головне створити втрати.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:41 Ответить
4 роки гинуть українці а тобі і норм. Гарна партія притули!
показать весь комментарий
29.10.2025 23:42 Ответить
>in a nuclear power station, high burnup is desirable.

так, але в РБМК можна виймати паливні елементи не зупиняючи реактор - це дозволяє облучати U238 стільки часу, скільки треба. Так, жертвуючи burnup ratio.

>frequent fuel changes using online refuelling

РБМК як раз вміє робити те саме online refuelling

>In these the reactor must be shut down and the pressure vessel disassembled to gain access to the irradiated fuel.

1. В РБМК навіть немає pressure vessel, там мережа трубопроводів.
2. РБМК були розроблені для виробництва збройного плутонію і мають можливість виймати паливо в будь-який момент роботи. Ще раз, вчіть матчастину.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:49 Ответить
Без проблем зроблю, але мені треба повноваження, щоб керувати Енергоатомом та Мінстратегпромом. А так - за зебіла ми не створимо яз, тому я займаюсь просвітницькою діяльністю.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:52 Ответить
Так а в чому проблема виймати ТВЕЛи з РБМК після невеликого опромінення, а потім за допомогою PUREX виділяти плутоній?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:58 Ответить
так в 22 году все были без света иногда по 40+ часов и почти каждую неделю блекауты,и что то никто не умер от холода
показать весь комментарий
30.10.2025 00:21 Ответить
Надо было Украину ещё в 2006 году в НАТО принять.
показать весь комментарий
30.10.2025 00:51 Ответить
Особливо в інтересах України. раші то чого - м'са ще багато - можна ще теріторій видхопити - 3 тисяч ракет як не було, так і немає. Он новий міністр оборони від брехні прзедента не відстає - можемо виробляти 20 міліонів дронів.
показать весь комментарий
30.10.2025 03:56 Ответить
Йшов би ти венс....косметику наносити.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:34 Ответить
США вкради ЯЗ в Швейцарії???😮
показать весь комментарий
29.10.2025 21:36 Ответить
Копита трусяться? 🐷
показать весь комментарий
29.10.2025 21:38 Ответить
Копита трясуться? 🐷
показать весь комментарий
29.10.2025 21:40 Ответить
Ага, пальці в двері пхали.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:43 Ответить
Ну не забувай.

А то американці пиляли? Я чесно незнаю (я ще маленький😂 відносно місцевої більшості), а гуглити ліньки, та й не факт що знайду правду.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:48 Ответить
Чому не ясно? Міндічь.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:48 Ответить
імплозивна схема стала чимось надскладним?
показать весь комментарий
29.10.2025 21:50 Ответить
Пффф, ну визнали б на кілька років пізніше, хіба це проблема?
показать весь комментарий
29.10.2025 21:50 Ответить
Тужся сильніше.Може сможеш,Ірино Валентинівно
показать весь комментарий
29.10.2025 21:52 Ответить
а незаконно отримане майно можна і треба вилучати, спец. конфіскація - навіть така процедура є
показать весь комментарий
29.10.2025 21:52 Ответить
мова про повне не визнання, які до біса "на кілька років пізніше"?
показать весь комментарий
29.10.2025 21:53 Ответить
Не відповідай соросячим номерним ботам, їх мета прищеплювати українцям меншовартість, щоб заглядали до рота портніковам та невзоровим...
показать весь комментарий
29.10.2025 21:57 Ответить
Комуняка,йди до біса
показать весь комментарий
29.10.2025 22:06 Ответить
Так, ґамериканці це замовили, а точніше соросяча дем.партія і клінтон. Потім при обамі з дем.партії здали крем, а при байдені з дем.партії - коридор на крем. Дякуєм соросу.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:14 Ответить
Угу. Будь який фізик в гаражі склепає. Треба ж бути таким наївним. Може розберетесь в темі, і блог накатаєте?
показать весь комментарий
29.10.2025 22:15 Ответить
Страница 1 из 3