7508 посетителей онлайн

На переговорах во Флориде обсуждают сроки выборов в Украине и "обмен территориями" с РФ, - WSJ

перемовини

Во Флориде делегации США и Украины, среди прочего, обсуждают сроки проведения выборов в Украине и возможности обмена территориями с РФ.

Об этом пишет газета The Wall Street Journal со ссылкой на американского высокопоставленного чиновника, информирует Цензор.НЕТ.

О чем идет речь на переговорах

По словам высокопоставленного чиновника администрации США, переговоры касаются графика выборов в Украине.

Также речь идет о возможности обмена территориями между Россией и Украиной и о других вопросах, которые оставались нерешенными между Белым домом и Киевом.

  • Накануне издание Axios сообщало, что в воскресенье, 30 ноября, США на встрече с украинской делегацией в Майами хотят достичь договоренностей по двум вопросам - территориям и гарантиям безопасности.

Что предшествовало?

  • Ранее сообщалось, что секретарь СНБО Украины и глава украинской делегации Рустем Умеров вместе с командой уже на пути в Соединенные Штаты.
  • В воскресенье, 30 ноября, представители США и Украины проведут встречу во Флориде для продолжения переговоров по соглашению о прекращении войны РФ против Украины.
  • Издание Axios писало, что в воскресенье, 30 ноября, США на встрече с украинской делегацией в Майами хотят достичь договоренностей по двум вопросам - территориям и гарантиям безопасности.
  • Впоследствии сообщалось, что в Майами стартовали переговоры между делегациями США и Украины.
Топ комментарии
+56
Який ще обмін територіями?
показать весь комментарий
30.11.2025 20:25 Ответить
+38
Свидетелям секты "плохих Минских протоколов" посвящается.

показать весь комментарий
30.11.2025 20:27 Ответить
+30
ОБМІН територіями - вітькофф обміняє свій котедж на те щоб вернути нам донбас?))

БЛ СУЦІЛЬНІ КЛОУНИ

Обама уже обіцяв - віддайте Крим без бою і зуб даю все буде ок - ДЛЯ НЬОГО ОК, сидить пє вино, ходить на ток шоу, а у нас 11 років війни і мінус 40% нації.

А ПОТІМ З ЦЬОГО КРИМУ ВДАРИЛИ. Так буде і зараз, а амери окуня включать і скажуть - та то все дурачок трамп ми тут НІ ДО ЧОГО
показать весь комментарий
30.11.2025 20:30 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
ага, в Україні. через старлінк пишеш, вірю.

яка ядерка? йди проспись.
у нас міни в міномети не завжди влазять. ядерка йому сниться.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:11 Ответить
Не у нас, а у вас - міндічей і ко, хабадних бариг.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:13 Ответить
так це ж ваші
показать весь комментарий
30.11.2025 21:14 Ответить
Ну а я про що?Ти ********.Не ображайся але це факт.На жаль.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:03 Ответить
Не радує мене питання виборів.З телемарафоном,концетрацією влади та саме страшне- "мудрістю" виборців,зе або єрмак наступним президентом будуть а в вру найбільші фракції жпж і сн.,вони ж і коаліцію сформують
показать весь комментарий
30.11.2025 20:37 Ответить
Це другорядне питання. Зараз головне: що за перемовини стосовно територій, які ЗСУ успішно боронять до цього часу? А вибори все одно колись відбудуться. Чи зелі 100 років сидіти?
показать весь комментарий
30.11.2025 20:41 Ответить
Чому другорядне?Ти віриш що у разі будь-якого режиму припинення вогню нинішня і наст влада буде розвивати оборону а не бюджет на пафосних проектах пиляти і з рашкою загравати?
показать весь комментарий
30.11.2025 20:45 Ответить
Я ж сказав, що вибори відбудуться в будь-якому разі, це навіть не потрібно обговорювати у маямі. Краще б вже нормально вирішили питання з територіями, тобто: повернення до кордонів 2013 року, включно із Луганськом та Севастополем. Плюс томагавки, тауруси, метеори. Але це мабуть не на часі, бо Вам аби вибори.
показать весь комментарий
30.11.2025 20:50 Ответить
Μολών λαβέ
показать весь комментарий
30.11.2025 20:53 Ответить
Не існує політичного рішення.Тільки військо-політичне.Зупинка лбз,міцна оборона,рашці санкції і тоді перемовини.В даній ситуації рашці перемовини не потрібні.Рашка просто тягне час
показать весь комментарий
30.11.2025 20:54 Ответить
І вибори необхідно обговорювати в Майямі. Бо ці будуть затягувати і далі розкрадати. Це однозначно. І вибори мають проходити по іншим законам.

Бо скупка місць в бюлетенях через декількамільйонну "виборчу" заставу ставлениками олігархів недопустимо. Якщо США і ЕС таке прошльопають, то це продовжиться катастрофа. Ця застава є фундаментом олігархії в Україні. Цю маніакального (не баченого ніде більше в світі) розміру заставу створив ще Кучма і ніхто далі й не намагався її демонтувати.
Необхідно перейти до аналога демократичного польського виборчого законодавства.
показать весь комментарий
01.12.2025 14:06 Ответить
То краще без виборів і єрмак і так президент, але тіньовий???
показать весь комментарий
30.11.2025 20:48 Ответить
Так і далі буде.Ми самі себе в цуцванг загнали.
показать весь комментарий
30.11.2025 20:55 Ответить
Вау!!!!Все,йди до біса.Дискут завершено
показать весь комментарий
30.11.2025 21:04 Ответить
Не сиди в неті,іди ядерку вари.Посолити не забудь
показать весь комментарий
30.11.2025 21:14 Ответить
Если выборы не проводить то при власти так и останутся квнщики. Какой выход?
показать весь комментарий
30.11.2025 20:57 Ответить
Для початку визначитися хто ти.Якзо українець-порвати з усім підарським.Починяючи від язика до оточення
показать весь комментарий
30.11.2025 21:00 Ответить
Нізащо!
показать весь комментарий
01.12.2025 16:56 Ответить
на виборах переможе залужний. це вже вирішено.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:04 Ответить
Хто вирішив?Ти?А по друге,якщо навіть оберемо Залужного президентом,то яка в нього команда?Які друзі-партнери в нього?Чи візьме він вертикаль оп в руки і буде керувати країну в ручному режимі чи розжене оп і поверне повноваження вру?А вру буде з ним працювати?Слуги+жпж+баба юля не забабахкають йому імпічмет?
показать весь комментарий
30.11.2025 21:07 Ответить
сша з європою вирішили.
буде напіввійськова диктатура.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:10 Ответить
Інфа від трампа чи мерца?
показать весь комментарий
30.11.2025 21:11 Ответить
від умерова з будановим
показать весь комментарий
30.11.2025 21:12 Ответить
Трамп,то ти?
показать весь комментарий
30.11.2025 21:13 Ответить
Возглавит ОП, с остальными договорится, поделит посады, кого-то выгонит, кого-то возьмёт. Ничего кардинально не поменяется. А поскольку он кадровый военный, то проф.деформация берёт своё. Сейчас в государстве ж..а, а будет ещё хуже.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:16 Ответить
Цікаво, а чому українська делегація має обговорювати дату виборів з американцями?
показать весь комментарий
30.11.2025 20:38 Ответить
Тому що зе хоче владу зберегти
показать весь комментарий
30.11.2025 20:46 Ответить
га га
показать весь комментарий
30.11.2025 20:48 Ответить
тому що ***** й трамп розуміють що поки у влади Зе - України їм не бачити !
показать весь комментарий
30.11.2025 21:32 Ответить
От який Зеля поцріот , виявляється ! Добре, що пояснили
показать весь комментарий
30.11.2025 23:53 Ответить
Богуцька,то ти?
показать весь комментарий
01.12.2025 08:05 Ответить
Це Володимир так шуткує
показать весь комментарий
01.12.2025 08:51 Ответить
Для чого ці мутки? - скажіть обговорювали капітуляцію України
показать весь комментарий
30.11.2025 20:38 Ответить
А шо? Може дипломати-ріелтори хочуть запропонувати нам обмін на Аляску захоплених кацапами територій України? Так хай там Умеров не вагається, хай погоджується на прийом Аляски у склад України.
показать весь комментарий
30.11.2025 20:38 Ответить
Одним словом америкоси викинули в мусорне відро резолюцію і мирний план прийнятий в Женеві і знову дістали план капітуляції який привезла Сосія. Ось вам і всі переговори млять. Тупо продавлюють Україну на капітуляцію. А всі попередні угоди витерли жопу. Те ж саме буде і з усіма іншими угодами. )(уйлу важливо тільки щоб Україна здала фортифікації на дамбасі на яких рашисти забуксували. А далі підуть легко по степу на Київ і Львів
показать весь комментарий
30.11.2025 20:41 Ответить
І яке діло америкоси і )(уйло мають до наших виборів? Чи може вони ще накажуть вибрати свого гауляйтера який буде влаштовувати американських работорговців і московських людоїдів?
показать весь комментарий
30.11.2025 20:43 Ответить
показать весь комментарий
30.11.2025 20:47 Ответить
Гадьониш щось там хоче. А вибори гадьониш не хоче?
показать весь комментарий
30.11.2025 21:49 Ответить
Сволота, скільки наших воїнів там згинуло на тій курщині.
показать весь комментарий
30.11.2025 23:08 Ответить
Єдине, що Курськоі області під нашим контролем походу вже нема
показать весь комментарий
30.11.2025 23:56 Ответить
А чо про вибори мовчите? Чи ніхто вже не хоче? Американці он дуже хотять.
показать весь комментарий
30.11.2025 20:51 Ответить
Зміна режиму зєлєнскава - це перший пункт, основа, без цього подальша оборона та повернення територій неможливо
показать весь комментарий
30.11.2025 20:58 Ответить
Вовчанськ на Слов'янськ? Дуже вигідно. Нахій вовчанськ, якщо там стан як після ядерного вибуху. При чому не тільки з точки зору руйнувань, а й екологічної катастрофи там. Все одно його відновлювати ніхто не буде - це економічна діра, яка висасе всі гроші.
показать весь комментарий
30.11.2025 20:53 Ответить
Ось вам і суверенітет, і територіальна цілісність і процвітання яке насцяв Рубіо всім в очі. Тупо брешуть в очі і сцять на голову. Це сьогоднішня політика рижої паперової качки яка захопила владу в сша.
показать весь комментарий
30.11.2025 20:57 Ответить
Замість Криму кацапи повернуть білгородщину Україні???🤔
показать весь комментарий
30.11.2025 20:58 Ответить
Обмін територіями в односторонньому порядку.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:04 Ответить
Як технічно американці підмінили поняття здача територій на обмін територіями.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:06 Ответить
Щоб не сталося на переговорах ,щоб там не продали ,віддали,обміняли всі херої коментатори тількі і остануться коментаторами,єдине що буде робити " мудрий" нарід України так це тримати язик у себе в дупі ,як і робив всі 6 років " керування" ртгозеленої мразоти,і ригозелена мразота це знає ,тому і робить що хоче,де хоче,як хоче з безмовним ,бездійним стадом,хавайТЕ.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:04 Ответить
Какой обмен. суки? Донецк на Запорожье?
показать весь комментарий
30.11.2025 21:07 Ответить
Зеля категорично відмовляється підписувати договір з Кацапією до своїх перевиборів.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:07 Ответить
Договір про що?
показать весь комментарий
30.11.2025 21:12 Ответить
Зрада! Знайшли кого відправлять на переговори
показать весь комментарий
30.11.2025 21:13 Ответить
Вибори то буде шикарний квест - срач всіх з усіма і теракти інспіровані кацапами. Буде цікаво і ... сумно 😕
показать весь комментарий
30.11.2025 21:16 Ответить
Одна із головних вимог *****, а він в тому спец...
показать весь комментарий
30.11.2025 21:22 Ответить
Народ, та що ж ви так!
Головне ж не мінські!
показать весь комментарий
30.11.2025 21:19 Ответить
Що вони там обговорюють? Якій обмін, чим? Чому ніхто в Україні не знає цих домовленостей? У кого в Державі є повноваження підписувати маячню цих чудернацькиз перемовин.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:20 Ответить
йдеться мабуть також про притулок в США ЗРАДНИКАМ І ПРОДАВЦЯМ УКРАЇНИ...як і про надання їм особистої охорони...
показать весь комментарий
30.11.2025 21:22 Ответить
Україна получить Аляску в обмін на Донецьку і Луганську область?
показать весь комментарий
30.11.2025 21:22 Ответить
Ні, Умеров отримає доступ до своїх будинків в США і зможе насолождуватись життям в колі родини...
показать весь комментарий
30.11.2025 21:27 Ответить
Не знаю, як обмін жінками, а Вибори Президента нам потрібні
показать весь комментарий
30.11.2025 21:24 Ответить
Я пуйла не слухаю. Мені пофіг, що він там белькоче. Пану не пофіг?
показать весь комментарий
30.11.2025 21:33 Ответить
На переговорах у Флориді обговорюють терміни виборів в Україні ...!!!!! )
показать весь комментарий
30.11.2025 21:29 Ответить
Це ЖЕСТЬ ! Не мотузку на шию для маніака з кремля вибирають а терміни виборів в країні - жертві ! Явно зе прийшовся не по зубам оркам раз виникла така потреба в виборах .
показать весь комментарий
30.11.2025 21:44 Ответить
Ага. Хтось хоче ковбаси. Та хто ж йому дасть
показать весь комментарий
30.11.2025 21:59 Ответить
А ще можно довомитись про "гарантії безпеки" з "рептілоїдами"... І цей варіант виглядає більш реалістичним, ніж ЯЗ
показать весь комментарий
30.11.2025 22:02 Ответить
Де Залужний про таке казав? Маячня !
показать весь комментарий
30.11.2025 23:59 Ответить
ну что ты дочка? Лови
https://24tv.ua/garantiyi-bezpeki-zaluzhniy-proponuye-rozmistiti-********-yadernu_n2962466
показать весь комментарий
01.12.2025 00:06 Ответить
Обмін територіями? А хіба ми якісь кацапські території захопили, що б міняти? Курська операція провалилася ж.
показать весь комментарий
30.11.2025 21:53 Ответить
Кацапія готова нам замість окупованих територій відсипати Курськ та Білгород?
показать весь комментарий
30.11.2025 22:20 Ответить
Якого милого делегація України обговорює з американцями строки НАШИХ виборів ???
Яке чиєсь собаче діло, коли У НАС в Україні відбудуться вибори НАШИХ органів влади ???

Делегація в таких випадках має ввічливо, але твердо казати : "Пацани, не лізьте в це питання, ваша думка по ньому нікого не цікавить".
показать весь комментарий
30.11.2025 22:40 Ответить
Добре видно що хочете щоб Зе робив вибори коли захоче і як захоче?
показать весь комментарий
01.12.2025 14:32 Ответить
Ні, я просто хочу, щоби вибори робилися, коли Я (громадянин України) захочу, а не хтось без українського паспорту. Якщо я захочу, я Зелю змушу оголосити вибори (для цього можна змінити закони, в т. ч. Конституцію, як наразі забороняє це робити під час воєнного стану) - а якщо наші іноземні партнери (при всій повазі до них і подяці за допомогу у війні) змусять нас всіх, включно з Зелею, всупереч нашій же Конституції і законам, призначати НАШІ вибори, коли ЇМ це вважається за доцільне, то це буде згвалтування і приниження цілої країни. Мовляв, нам, білим дядям, пофіг на ваші закони і на вас, нігерів - зробите так, холопи, як ми вам намалюємо.

Питання українських виборів має вирішуватися в Києві, Ужгороді, Харкові, Одесі, Черкасах, Житомирі, Дніпрі і далі за списком . . . а не в москві, Брюсселі, Вашингтоні тощо . . .
Інакше що то за незалежність і що ми святкуємо щороку 24 серпня ? За що вмирають наші солдати ? Аби одного хазяїна просто змінити на іншого ? Інакше то фікція і самообман, а не суверенітет.

Тому, при всій повазі, США і ЄС або не лізуть в наші вибори, або ідуть за російським військовим кораблем.
показать весь комментарий
02.12.2025 00:15 Ответить
Потрібно спокійно стримати свій гнів і стояти на своєму - ніякої здачі територій без бою. Бо тоді втрачається саме право на свою землю, від якої відмовився під тиском заокеанських пройдисвітів. Тож, погоджуватись на "американський план" щодо "обміну територій" - смерті подібно.
Ця синхронна атака рашистської пітьми та трампістська з США на Україну через місяць-два захлинеться, почнуться передвиборчі перегони в Америці на перевибори в Конгрес. І всім корумпованим прибічникам пітьми в адміністрації Білого дому, включно з Тромбом, буде вже не до України.
показать весь комментарий
30.11.2025 22:57 Ответить
Однозначно. Згідний з Вами на 100%.
Більше того, ніякої здачі території, навіть якщо бій буде програно і доведеться відступити !!!

Азербайджан відступив у 1992-1994, але за 30 років відвоював Карабах і навколишні райони. СРСР відступав у 1941-1942, але за 2-3 роки відвоював всю європейську частину СРСР. Афганці були окуповані радянською армією, але за 10 років партизанщини вигнали її, навіть в умовах геноцидних практик армії СРСР, коли зтирали з карти цілі населені пункти. В Україні буде так само - навіть якщо росія дійде до Чопа, як дійде, так і назад покотиться, аж до Урала потім.

Тому Україна має сказати просто - гаряча фаза війни не закінчиться до тих пір, поки не вийдемо на міжнародно-визнані кордони 2013 року. А коли вийдемо - подивимося, воювати далі до повного знищення рашистського режиму чи зупинитися і вступити в перемовини про перемир'я.
показать весь комментарий
02.12.2025 00:21 Ответить
Тобто Україна буде обмінювати свою територію на свою? НАХ.. за рюзьке кораблем з такими перемовинами.
показать весь комментарий
30.11.2025 23:40 Ответить
Для переговорників умерових і... Україна то не "своя" земля
показать весь комментарий
01.12.2025 15:45 Ответить
Коли не можна перемогти на полі бою та нав'язати свої бажання владі - міняй владу на більш піддатливу (читай продажню). Не вийде ні у ху. ла ні у трампа перемогти ні на фронті ні в політиці! Американський барига та орківський покидьок підуть до біса!
показать весь комментарий
01.12.2025 09:22 Ответить
І вибори необхідно обговорювати в Майямі. Бо ці будуть затягувати і далі розкрадати. Це однозначно. І вибори мають проходити по іншим законам.

Бо скупка місць в бюлетенях через декількамільйонну "виборчу" заставу ставлениками олігархів недопустимо. Якщо США і ЕС таке прошльопають, то це продовжиться катастрофа. Ця застава є фундаментом олігархії в Україні. Цю маніакального (не баченого ніде більше в світі) розміру заставу створив ще Кучма як частину створення олігархі ї. І ніхто далі й не намагався її демонтувати.
Необхідно перейти до аналога демократичного польського виборчого законодавства.
показать весь комментарий
01.12.2025 14:28 Ответить
P.S. цей раз Раду переобрати повністю. А потім, по аналогії виборів в парламент США, кожні пів року треба робити перевибори по половині складу парламенту. Щоб дуже знизити вірогідність отакого як зараз захоплення влади популістами - ляльками одного кукловода олігарха.

Але це ж не значить, що кожен з нас буде кожні два роки голосувать. По половині виборчих ділянок голосують через раз за одну половину парламенту.

Але напевно таке можливе тільки при мажоритарці. Тоді треба зробити її добре продуману, не такою як вона була, з урахування світової демократичної практики. Якою - є окремим питанням.
Мажоритарка ще набагато краща тим, що депутат не залежить від голови фракції. Бо голова фракції наразі майже як диктатор.
показать весь комментарий
01.12.2025 15:00 Ответить
Ще P.S. наші закони про вибори необхідно щоб пройшли венеціанську комісію.
показать весь комментарий
01.12.2025 15:04 Ответить
"обмін територіями"?
це як?
москалі забирають собі український південь і схід, а взамін чесно обіцяють не нападати на центр і північ знову?
показать весь комментарий
01.12.2025 17:01 Ответить
Шкурок щойно підписав указ, що дозвіл на залучення приватних іноземних інвесторів в рашку має надавати ФСБ. Тобто, сам Шкурок. Сигнал Рудому березі та його маклерам.
показать весь комментарий
01.12.2025 20:50 Ответить
Страница 2 из 2