4533 посетителя онлайн

Выборы во время военного положения невозможны, - Порошенко

порошенко

Пятый президент Украины, лидер "Европейской солидарности" Петр Порошенко заявил, что выборы во время военного положения невозможны. Он также отметил, что никаких выборов по сценарию российского диктатора Путина в Украине быть не может.

Об этом политик сказал в интервью журналисту Виталию Портникову на телеканале "Еспресо", сообщает Цензор.НЕТ.

Выборы в условиях военного положения - невозможны

"Нет. Это исключено. Я имею право это говорить. Потому что три избирательные кампании во время войны, образцово, с гарантией свободного волеизъявления граждан, были проведены Порошенко. Выборы во время военного положения без приостановки закона о военном положении невозможны, нелегитимны и никем не будут признаны. Какие бы поручения кто-то ни давал парламенту. Но мы можем найти позицию относительно не постоянного, а хотя бы временного прекращения огня. Например, на полгода", - сказал Порошенко.

"Я верю, что если наши партнеры четко сформулируют пакет санкций, четко сформулируют конфискацию замороженных активов и четко сформулируют координацию действий с Индией, Китаем и основными российскими торговыми партнерами, то это единственный возможный путь", - считает политик.

Хаос возможен, если власть пойдет на фальсификацию 

"Хаос возможен только в одном случае. Когда действующая власть будет делать вид, что ничего не происходит. Когда они будут думать, что международным скандалом они могут отвлечь внимание общества от Миндичгейта. Что достаточно применить технологии телеграмм-каналов, электронного голосования, клеветы на выборах, голосования по почте, недопуска оппонентов. Так вот, если власть будет таким способом пытаться остаться у власти на следующий срок, то это прямой шаг к хаосу", - заявил Порошенко.

Он напомнил, что Помаранчевая революция началась из-за фальсификации выборов, а Революция Достоинства из-за отказа власти от Соглашения об ассоциации с ЕС.

"Лишили права будущего членства в Европейском Союзе. Почему? Потому что это мешало Януковичу на выборах. Не играйте с этим. Потому что это будет хаос. И этим хаосом воспользуется Путин. Это будет очень безответственно", - предостерег лидер "ЕС". 

"Украинцы очень ответственные. Я в них верю", – добавил Порошенко.

Вопрос выборов

Топ комментарии
+27
НАРЕШТІ! Це голос розуму.

1) Як проголосують ті що на фронті?
2) Як проголосують ті що закордоном - а це 45% населення
3) Електронне голосування - ЦЕ БРЕД, вигідний РФ і ЗЕ - всім крім українського народу
4) Як організувати скупчення людей?
5) Як вести агітацію так щоб не підривати державність?

.....коротко це розводу Путіна який капав на мозги Трампу і тепер то й нам
показать весь комментарий
21.12.2025 21:23 Ответить
+22
Розумно! А якщо взяти до уваги бажання путлєра залучити 5-10млн "рускагаварящих проживающих в расии" то така ідея вкрай небезпечна! Навіть не вибором ціх "мульйонів", а шахрайством, бо потім виявиться що там 20 млн і всі за Мураєва
показать весь комментарий
21.12.2025 21:22 Ответить
+20
То не він упустив, а ми.
показать весь комментарий
21.12.2025 21:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Ху..ло якщо побачить що Зе програє вибори то так і зробить, почне їх зривати якимось способом.
показать весь комментарий
21.12.2025 22:09 Ответить
Скоропадський у свій час, за допомогою німців...щоправда закінчилося катастрофою...а ситуація дуже схожа.
показать весь комментарий
21.12.2025 22:17 Ответить
Ну це ще як подивитися. Конфігурація кордону між Україною (УРСР) та *************, станом на, скажемо, на 2013 рік - це саме заслуга німців, про яких Ви кажете. Це лінія фронту, до якої вони дісталися у 1918 році. Все що в тилу в німців - то Україна, а що перед ними (не захоплено німцями) - то ************. Якби не німці, то кордон між двома "братніми республіками" ще з 1919 року проходив би десь по Дніпру.
показать весь комментарий
21.12.2025 22:54 Ответить
Коли привів з Вікіпедії про перебування тоді німецьких військ у Київі, то деякі сприйняли це, як альтернативну історію. Весь розум пішов на захист Булгакова з Пушкіним...
показать весь комментарий
21.12.2025 23:09 Ответить
https://uk.tgstat.com/channel/AAAAAFTsDF25R-oloRDcew/14561 Петро Порошенко:
Мирний процес є безальтернативним. Але варто говорити про те, чи є реалістичним цей процес. У 2014 році, перед початком Мінських переговорів, усі скептично ставилися до того, чи піде путін на підписання угоди. Тоді ми були країною без грошей, армії, а отже, легкою здобиччю для путіна. Зараз, на моє переконання, ситуація набагато ліпша.
Але маємо зробити все, щоб не повторилася ситуація, що сталася взимку в Овальному кабінеті. Перемовини повинні вести професійні дипломати, уповноважені та високоавторитетні особи. Тоді вони принесуть результат. Спочатку за указом президента переговорну групу очолював Єрмак, а тепер - Умєров. На думку наших партнерів, вони обидва є токсичними.
Також в указі не закріплено директив президента. З чим люди їдуть? Якою є позиція президента? На які результати розраховують?
Позиція дипломатичної делегації України має бути така: завдання перше і найголовніше - встановити безумовне, всеосяжне та негайне припинення вогню. Якщо путін відмовляється від цього, то відповідальність за це лежить на ньому.
У відповідь маємо розробити «план Б». Якщо путін не погоджується - нам передають більше зброї: далекобійні ракети, ракети ППО, установки для радіоелектронної боротьби.
Доки не встановлено припинення вогню, не мають жодного значення кількість пунктів мирного плану. У дипломатії це називається «димова завіса». Нічого спільного зі змістом перемовин це не має.
показать весь комментарий
21.12.2025 22:22 Ответить
петрович, насправді це план кремля - безкінечно домовлятися, відтягуючи санкції
там нема з ким домовлятись, одні патологічні брехуни
показать весь комментарий
21.12.2025 22:38 Ответить
ще раз, про що каже Порошенко:
"Перемовини повинні вести професійні дипломати, уповноважені та високоавторитетні особи. Тоді вони принесуть результат. ... Позиція дипломатичної делегації України має бути така: завдання перше і найголовніше - встановити безумовне, всеосяжне та негайне припинення вогню. Якщо путін відмовляється від цього, то відповідальність за це лежить на ньому.
У відповідь маємо розробити «план Б». Якщо путін не погоджується - нам передають більше зброї: далекобійні ракети, ракети ППО, установки для радіоелектронної боротьби.
Доки не встановлено припинення вогню, не мають жодного значення кількість пунктів мирного плану. У дипломатії це називається «димова завіса». Нічого спільного зі змістом перемовин це не має"
показать весь комментарий
21.12.2025 22:44 Ответить
Ну, нема при цій владі ні професіоналів, ні дипломатів. Одні трускавецькі курси і фсьо...А от красти вони наблатихались.
показать весь комментарий
21.12.2025 23:11 Ответить
Був би Петро, був би толк. А так....шкода слів....
показать весь комментарий
21.12.2025 23:08 Ответить
Ермак говорив,що і після закінчення війни не можна скасувати воєнний стан ще на кілька років.
А голова вр Стефанчук сказав ще краще: війна не закінчиться,допоки Крим не вдастсься забрати.
Тобто,без виборів,при правлінні зе аж до падіння путіна,очевидно,слуги задумали відбути-що за цей час вони зроблять з країною?
показать весь комментарий
21.12.2025 22:22 Ответить
усе в Божих руках
показать весь комментарий
21.12.2025 22:34 Ответить
Бог захищав Святу Україну допоки зедебіли не привели до влади сатану.
показать весь комментарий
21.12.2025 23:13 Ответить
Не має значення хто підпише капітуляцію Вальцман чи Зельцман.
показать весь комментарий
21.12.2025 22:25 Ответить
О! Ще одна какая разніца з методичками запорєбрика...
показать весь комментарий
21.12.2025 23:14 Ответить
Молодец, Петя. Оень понимаю.Нахер тебе сейчас выборы? Ну, допустим (нафантазируем), ты их выиграл. Нахер тебе вот эта ответственность, этот беспрерывный геморрой с войной и миром? То ли дело с военными фотографироваться. А вот когда война закончится, когда бабло на восстановление потечёт - вот тогда приятно было бы стать президентом
показать весь комментарий
21.12.2025 22:26 Ответить
Бот подляцький, ти рагіще був під українським прапорцем. А зараз ти - піл VPN? А що си сталось?
показать весь комментарий
21.12.2025 22:41 Ответить
Тут поднялся галдёж и лай
показать весь комментарий
21.12.2025 22:54 Ответить
полай, полай, тільки так, щоб народ бачив, що ти подляцький бот
показать весь комментарий
21.12.2025 23:16 Ответить
Лижи, лижи
показать весь комментарий
21.12.2025 23:35 Ответить
Мрії висираєш на папері, москалику??? Ну, помрій, помрій....наполеОн ти гнойний!🤣
показать весь комментарий
21.12.2025 23:15 Ответить
Глупенький, тебе Петрушкин хер за щекой не жмёт? Или шо, организм требует?
показать весь комментарий
21.12.2025 23:34 Ответить
Оооо.....москалі тільки про хер і думають!🤣🤣🤣🤣
показать весь комментарий
22.12.2025 02:47 Ответить
таки да
зараз потрібна єдність, а не розборки
показать весь комментарий
21.12.2025 22:33 Ответить
В Соловецком Союзе вибори під час війни не проводилися. 1936 році монархісти (під вивіскою "ВКПб") здійснили реванш - контрреволюційний держпереворот, протягнули нову антирадянську Сралінську Конституцію та, поки нарід не очуняв, перемогли на виборах. Наступні вибори мали відбутися через 5 років - у грудні 1941. Було зрозуміло, що народ за комуністів вже не голосуватиме, бо начувалися від них у 1937 році. Тоді вони, спільно з Гітлером (який є маріонеткою срасійських монархистів-емігрантів в Німеччині) влаштували так звану велику вітчизняну війну. "Чисто випадково", німецькі танки дісталися Мацкви якраз на початку грудня (хоча могли б взяти її ще у серпні). Голова ссср Михайло Калінін був змушений підписати Указ про скасування виборів на час війни, якраз на День народження лідера монархістів Сраліна - 5 грудня 1945 року. Вже наступного дня німці, виконуючи свою частину домовленості, почали відхід від Мацкви, десь на 200 км, на Ржев-Сухінічський рубіж оборони - й стали там на два роки. Завдяки цьому, монархісти залишалися у владі без жодних виборів, до кінця війни. Наступні (після 1936 р) вибори відбулися аж навесні 1946, коли нарід, змучений війною, вже не мав сил опиратися комуністам-монархістам, та й звик до їх панування, тому покірно пішов та проголосував за них. А Калінін залишив посаду голови держави, та через три місяці zдох, а разом із ним й Радянська Влада. Схоже, зараз мони відтворюють знов ту схему: вічна війна, жодних виборів, панування кловуна до 85-річного віку.
показать весь комментарий
21.12.2025 22:34 Ответить
Звісно ж помилка в даті: Указ Калініна про скасування виборів підписано 5 грудня 1941 року, а не 45.
показать весь комментарий
21.12.2025 22:37 Ответить
я пам'ятаю так звані вибори без вибору в СРСР. То була фікція.
І сталіну і його наступникам а тепер х уйлу намалювати переможні відсотки не проблема
показать весь комментарий
22.12.2025 00:37 Ответить
Ні фіга собі, дядьку, ти даєш. А які партії окрім вкп(б) були в срср у 1941 році?
показать весь комментарий
22.12.2025 02:40 Ответить
https://www.5.ua/suspilstvo/poroshenko-nazvav-try-iedyni-efektyvni-harantii-bezpeky-dlia-ukrainy-366742.html П'ятий президент України Петро Порошенко:
"Підписані Україною безпекові угоди не є реальними гарантіями захисту держави. Треба припинити розмови про те, що ми ведемо напружені переговори про гарантії безпеки. Ви їх ведете сім років. Особливо активно крайні чотири роки. У вас підписано 40 безпекових угод. Чого ж ви зараз їх не використовуєте? Де ваші гарантії безпеки, якими ви пишалися, махали папірцями і казали, от тепер в нас всі гарантії безпеки є? Тому що це не є гарантії безпеки", - констатував Порошенко.
За його словами, існує лише три типи дієвих гарантій. "Існують три типи гарантій безпеки. Гарантія перша - те, над чим працював я. Повноцінне членство в НАТО".
Він нагадав, що саме за його каденції курс на Альянс був закріплений у Конституції України. "Я пишаюся тим, що вніс в Конституцію обов'язковість членства в НАТО. Уявіть собі, щоб зараз у нас не було цих конституційних норм. Як би легко діюча переговорна команда відмовлялася, готова була вносити зміни до законодавства. Іншої альтернативи надійної безпеки не існує. І тому я нарешті щасливий, що я почув від Зеленського, бо відбулася дивна трансформація від 2019-го року, коли "навіщо нам НАТО", і "я відмовляюся їхати на лондонський саміт НАТО, бо мені там нема що робити" до зараз "ми Конституцію щодо майбутнього членства України в НАТО міняти не будемо". Чому? Тому що це є єдина форма (гарантій безпеки)", - заявив Порошенко.
Другим можливим форматом гарантій він назвав модель Японії та Південної Кореї. "Дві ці країни мають ці формати безпеки - Японія і Південна Корея. Це угода про стратегічне оборонне партнерство. Знаєте, яка її основна характеристика? Це означає, що підрозділи збройних сил Сполучених Штатів знаходяться на території Японії і Південної Кореї. І це є ефективна форма за межами НАТО", - пояснив п'ятий президент.
Третім варіантом гарантій безпеки Порошенко назвав формат, який застосували для Швеції та Фінляндії. "Пам'ятаєте, то Туреччина блокувала, то Угорщина блокувала, то були ще якісь позиції по Швеції, і це було по Фінляндії. І тоді НАТО прийняло рішення. Це означає, коли ми отримаємо 100% гарантію безпеки на період до вступу", - заявив він.
Ключовим елементом таких гарантій Порошенко назвав присутність військових союзників на території України. "Boots on the ground. Американці зараз відмовляються - тоді у нас мають бути військові підрозділи і контингенти Великої Британії, Франції і ще одинадцяти країн, які погодилися направити свої військові контингенти для забезпечення безпеки досягнутого процесу", - пояснив п'ятий президент.
Водночас він різко розкритикував нинішні безпекові домовленості. "Те, що підписується зараз, - це гарантії не про безпеку. Це гарантії не про оборону. Знаєте, про що це гарантії? Це гарантії про постачання зброї і фінансову допомогу. Нічого іншого там немає. Це четверта форма - те, чим займалося чотири роки влада. Вони не є юридично обов'язковими. Вони не ратифіковані парламентом. І вони навіть гірші, ніж Будапештський меморандум. Для того, щоб це розуміти, потрібен професійний, компетентний, спокійний підхід. І, на жаль, це той підхід, якого бракує владі", - резюмував Петро Порошенко.
показать весь комментарий
21.12.2025 22:35 Ответить
https://www.5.ua/suspilstvo/poroshenko-nazvav-try-iedyni-efektyvni-harantii-bezpeky-dlia-ukrainy-366742.html П'ятий президент України Петро Порошенко:
Коментуючи позицію Дональда Трампа щодо НАТО, Порошенко згадав власний досвід переговорів із ним.
"2016 рік. Трампа вибирають президентом. В 2016 році я один із перших, хто Трампа вітає, з яким він вів телефонні переговори. 2017 рік - я один із перших в Білому домі. Результати моїх переговорів 2017 року - те, що я не міг отримати три роки до цього. Летальну зброю. І зараз я вам можу сказати, що там було далеко не тільки "Джавеліни". Вперше ї ми отримали напряму, а не через ЦРУ, розвіддані. Ми вперше отримали переоснащення станцій контрабатарійної боротьби і багато іншого. Це заслуга не тільки Матіса, як міністра оборони, не тільки держсекретаря - це заслуга Трампа. І ми це вирішили за дві години", - сказав Порошенко.
Він також наголосив на особливостях переговорів із тодішнім президентом США.
"Трамп - людина, яка не читає брифінги. Трамп - людина, з якою на переговорах можна вийти на все, що завгодно. Сформуйте переговорну команду. У вас немає зараз через кого комунікувати з Білим домом", - зауважив п'ятий президент.
показать весь комментарий
21.12.2025 22:38 Ответить
Я давно про це кажу, а мене тут звинувачують, що я за зелебобів топлю.
показать весь комментарий
21.12.2025 22:39 Ответить
І Порошенку, і Зеленському, і Юльці, і......... просто не вигідно проводити вибори під час воєнного стану.
Прийдуть нові люди і нові партії.
Україна змінилася і змінилася сильно.
показать весь комментарий
21.12.2025 22:43 Ответить
Вибори відбудуться, якщо міжнародні партнери допоможуть забезпечити належні умови.
Електронне голосування для всіх, включаючи воїнів на фронті, присутність міжнародних спостерігачів і моніторингу, щоб результати визнали легітимними.
Можна публічно звернутися до ведучих ІТ компаній світу, щоб допомогли чесно провести вибори.
показать весь комментарий
21.12.2025 22:44 Ответить
Я так і бачу, як наші бійці стоять в окопах в черзі з бюлетенями....Зельц все сфальсифікує, а Сирок всі бюлетені піджене. Ось і всі вибори.
показать весь комментарий
21.12.2025 23:19 Ответить
Вибори під час війни,не те що неможливі а навіть абсурдні.
показать весь комментарий
21.12.2025 23:15 Ответить
Ну не проводь.
Копай собі тихенько могилу за хатою.
Бо ніхто тобі нічого копати не буде. Пацюки собаки та коти висеруть тебе десь по посадках.
показать весь комментарий
21.12.2025 23:29 Ответить
https://eurosolidarity.org/2025/12/21/poroshenko-pro-uryad-naczionalnoyi-yednosti-my-ne-rvemos-do-posad-jdetsya-pro-poryatunok-derzhavy/ П'ятий президент України Петро Порошенко:
«Економіку України треба терміново переводити на військові рейки, а для цього потрібен уряд національної єдності. У влади є три варіанти після корупційного скандалу: нічого не змінювати, звільнити токсичних фігурантів або створити коаліцію та уряд національної єдності. Перезавантажений уряд, який має підтримку набагато більших верств населення, ніж вузька електоральна база «Слуг народу». Починати - це правильний підхід», - говорить Порошенко.
«Другий підхід, який є в Зеленського, і це його право - це не формувати уряд єдності, але звільнити всіх учасників «Міндіч-гейта», залишити там тих, хто не токсичний всіми корупційними оборудками, призначити будь-кого, кого він хоче на посаду міністра юстиції і міністра енергетики, звільнивши Проніна з фінмоніторингу, звільнивши з антимонопольного комітету, призначивши на фонд держмайна, поприбирати всю ту гнилість. І далі нести відповідальність одноосібно», - говорить Порошенко.
«Ще раз хочу наголосити, ми не рвемося до посад. Ми готові офіційно відмовитися від посад виконавчої гілки влади. Обмежитися лише контрольними функціями, контрольними парламентськими. Але це дасть можливість тричі подумати, ніж закидати корупційні законопроєкти. Наша компетенція дозволить перевести економіку на військові рейси. Без цього нічого не буде», - говорить Петро Порошенко.
«Більшість з монобільшості складають ноунейми. Я переконаний, що 90% українців зупиняться на другій десятці парламентарів, яких вони можуть згадати і назвати. І тому вони так і не стали за більше як шість років депутатами. Чому? Бо це парламент Офісу Президента. А має відбутися де-єрмакізація парламенту», - сказав Порошенко.
«Взагалі 2026 рік, якщо ми хочемо, щоб він став роком миру, має стати роком компетентних, професійних, досвідчених людей. Ми не можемо далі гратися в популізм, в рейтинги і в обдурювання. Країна більше цього не винесе», - застерігає Петро Порошенко.
показать весь комментарий
21.12.2025 23:42 Ответить
https://eurosolidarity.org/2025/12/21/treba-pidvyshhyty-groshove-zabezpechennya-zsu-poroshenko-rozpoviv-de-vzyaty-groshi-i-skilky-rosiyany-vytrachayut-na-armiyu/ П'ятий президент України Петро Порошенко розповів, де взяти гроші на ЗСУ і скільки росіяни витрачають на армію
Державний бюджет треба терміново переглянути, щоб підвищити фінансову мотивацію для військових.
«Позиція, яка є у нас зараз - це вимога не тільки посилювати Збройні Сили, те, чого не робить бюджет. Ключовою складовою посилення є побудова економіки воєнного часу або переведення економіки на воєнні рейки. Економіка на воєнні рейки і єдиний марафон - несумісні. Фінансування телеграм-каналів Офісу Президента - несумісне
Фінансування комунікаційної стратегії на 4 мільярди - несумісне. Фінансування збільшення зарплат прокурорам і ДБР-івцям, а армії - ні, несумісне. Фінансування корупційне близьких до влади підприємств і залишення без закупівель реальних виробників - несумісне», - наголосив Петро Порошенко.
«Бюджет, який був прийнятий Верховною Радою, проти якого я жорстко виступав не тільки тому, що там недофінансовані Збройні Сили. Ключова позиція - там відсутня мотивація для мобілізації. Ви знаєте, скільки отримує російський військовослужбовець, який на сьогоднішній день контрактується в армію? Це інформація на базі даних розвідки - від 20 до 45 тисяч доларів. Плюс регіональні доплати, які йдуть від 500 до 3 мільйонів рублів. Це армія найманців. Ми - армія, яка має мотивацію боронити свою землю. Вони - армія, яка ще не долучила мобілізаційний ресурс», - сказав Порошенко.
«Ми маємо давати першу виплату при укладанні контракту і першу виплату при тому, що людина мобілізується. Виплачувати її протягом 4-6 місяців. Бо це для мобілізованої людини найскладніше. Перший місяць, два, три. Це перша мотиваційна разова виплата», - сказав Порошенко.
Він також наголосив, що треба індексувати грошове забезпечення військовослужбовців. «Нічого не може бути виправданням, коли в нас є 100 мільярдів, а зараз ми подали законопроєкт на 100 мільярдів, запропонували скоротити видатки, цих 100 мільярдів точно вистачить і на мотивацію, і на індексацію», - переконаний Порошенко.
Пʼятий Президент також наголосив, що навіть після закінчення війни ЗСУ будуть головним гарантом державності України. «Єдиним надійним гарантом суверенітету, територіальної цілісності, незалежності держави будуть Збройні Сили і оборонна промисловість України, яка буде фінансуватися за рахунок чого? За рахунок потужної, прозорої, ефективної постіндустріальної економіки», - вважає Порошенко.
показать весь комментарий
21.12.2025 23:48 Ответить
Петро Порошенко, звертається до ворога України🤡 зеленського ...який хотів чухнути в 22р до Англії і гроші вже перекачав..але ,хіба буде людина яку примусили виконувпти роль президента ,захищати державу та людей ,яких він ненавидить ? Цей кагал слуг ,зверненнями не переконаєш , їх вже на часі валити кримінальними справами на весь світ ,так шоб вони пішли самі з влади ... малюк хай вже перевзувпється ,та стає на сторону народу України , а НАБУ готові захищати святу справу ...
показать весь комментарий
21.12.2025 23:48 Ответить
вибори це забаганки ху йла. Під час війни це не можливо. А от передати владу уряду національного спротиву цілком можливо.
показать весь комментарий
22.12.2025 00:26 Ответить
Боти подляка User User #593789, belge, Valery Lo, vit iwit, Владимир Сухов #378743 тільки на цю гілку отримали разнарядку; на інших їх немає.
показать весь комментарий
22.12.2025 01:07 Ответить
На інших ******** в'єтнамскіє братья!🤣🤣🤣
показать весь комментарий
22.12.2025 02:50 Ответить
Страница 2 из 2