15000 посетителей онлайн

РФ якобы согласилась на временное прекращение огня для проведения референдума по территориям, - Axios

путін

Российские представители на переговорах впервые допустили возможность временного прекращения огня с целью проведения референдума о статусе территорий.

Об этом сообщает Axios, передает Цензор.НЕТ.

Российская сторона, которая ранее выступала против любого перемирия до окончательного заключения мирного соглашения, якобы согласилась, что для проведения референдума необходимо прекращение боевых действий.

По информации издания, ключевым камнем преткновения в переговорах остается требование России взять под контроль весь Донбасс. В ответ США предложили, чтобы районы, из которых будут выведены украинские войска, стали демилитаризованной "свободной экономической зоной".

Президент Украины Владимир Зеленский настаивает на симметричном выводе российских войск и заявляет, что любые территориальные уступки должны быть одобрены на референдуме. Американская сторона, по словам журналистов, поддерживает идею прекращения огня для реализации договоренностей, однако признает сложность организации такого процесса.

Высокопоставленный американский чиновник отметил, что Украина настаивает на 60-дневном перемирии, тогда как Россия может требовать значительно более короткого срока прекращения огня.

Напомним, что российский диктатор Владимир Путин заявил, что РФ на переговорах с США продолжает требовать передать ей всю территорию Донбасса, которую она не в состоянии захватить.

Что предшествовало?

  • Напомним, 24 декабря президент Владимир Зеленский сообщил подробности 20 пунктов проекта базового документа о прекращении войны, который обсуждается между Украиной, США, Россией и европейскими партнерами.
  • Bloomberg писал, что Россия будет настаивать на ключевых изменениях в последнем мирном плане по прекращению войны с Украиной, который ранее озвучил украинский президент Владимир Зеленский. В нем отсутствуют важные для Кремля положения.
Топ комментарии
+27
Ну що, наголосували в 2019?
показать весь комментарий
26.12.2025 16:29 Ответить
+19
Який референдум???
Конституцією заборонені референдуми, стосовно зміни кордонів та теріторіальної цілосності України!!!
Це компетенція виключно Верховної Ради.
показать весь комментарий
26.12.2025 16:36 Ответить
+17
Який ще до біса рехверендум? Брєд сівой кобили
показать весь комментарий
26.12.2025 16:33 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Нібито! - вбивця водить всіх за носа
показать весь комментарий
26.12.2025 16:29 Ответить
Референдум в нашій краіні заборонений з територіальних
питань по Конституції!
Зеленський зрадник - це все , про що повинні знати
громадяни України !!
показать весь комментарий
26.12.2025 17:50 Ответить
Звідки Ви берете інформацію? Я особисто не підтримую проведення референдуму в даний час, але у Конституції написано так:
Стаття 73.
Виключно всеукраїнським референдумом вирішуються питання про зміну території України.
показать весь комментарий
26.12.2025 18:15 Ответить
Це то так, але -

Стаття 157. Конституція України не може бути змінена, якщо зміни передбачають скасування чи обмеження прав і свобод людини і громадянина або якщо вони спрямовані на ліквідацію незалежності чи на порушення територіальної цілісності України.

Конституція України не може бути змінена в умовах воєнного або надзвичайного стану.
показать весь комментарий
26.12.2025 22:37 Ответить
Ну що, наголосували в 2019?
показать весь комментарий
26.12.2025 16:29 Ответить
невже в 2019 донбас відійшов з кримом )(уйлоКаССапердонії ? 🤓🧐👀🤣
показать весь комментарий
26.12.2025 16:34 Ответить
Як моя відповідь на цьому "референдумі":

знову ЗЕлєнський ?
Ніколи більше !

.
показать весь комментарий
26.12.2025 17:06 Ответить
А от я б на місці русні таки погодився.
показать весь комментарий
26.12.2025 16:32 Ответить
Треба так - військовим і прифронтовим цивільним по 1 голосу, військовозобов'язаним по 0,5 голоса, інші гуляють. Буде гарний справедливий референдум)
показать весь комментарий
26.12.2025 16:32 Ответить
військові уже в 2019 наголосовали поголовно вся бригада за зелю щас наголосуют снова
показать весь комментарий
26.12.2025 17:06 Ответить
А військовим тцк?
показать весь комментарий
26.12.2025 17:20 Ответить
Аякже, і військовим ТЦК, і ухилянтам. Бо якщо вічна війна, то рано чи пізно всіх в окоп закинуть. От пенсіонерів, багатодітних там, жінок не закинуть - то чого це за їх вибір хтось має вмирати?
показать весь комментарий
26.12.2025 17:31 Ответить
а вообще, согласен, как в римской империи было. Отдаешь жизнь(самое ценное что есть у человека) в войнах - имеешь право голоса. Все по факту
показать весь комментарий
26.12.2025 18:18 Ответить
а то воевать не хотят, рожать не хотят. А права равные хотят, логичный вопрос - какого куя?
показать весь комментарий
26.12.2025 18:20 Ответить
Виходить платять податки на армію і підтримують державу усі - а вирішувати мають тільки військові ?
показать весь комментарий
26.12.2025 18:58 Ответить
Та хріна з два усі податки платять, прірва народу в конверті зарплату отримують і потім щє на мінімальну пенсію бідкаються.
показать весь комментарий
26.12.2025 19:11 Ответить
Починали з права на голос - дійшли до пенсії.Круто маніпулюєте.Ніхто і нізащо не має права позбавляти громадянина України конституційного права на голос.
показать весь комментарий
26.12.2025 19:26 Ответить
Платити податки і ризикувати життям - різні речі. А так хто ризикує, той і вирішує, все чесно.
показать весь комментарий
26.12.2025 22:45 Ответить
Але ж по-чесному буде "хто платить-той і музику замовляє" ...
Маєш примітивне ЗЕлене уявлення про устрій державних механізмів.
показать весь комментарий
26.12.2025 22:52 Ответить
Та це тільки теорія, ясно що на практиці так не буде.
показать весь комментарий
26.12.2025 22:53 Ответить
Який ще до біса рехверендум? Брєд сівой кобили
показать весь комментарий
26.12.2025 16:33 Ответить
Погано тільки, що цей самий "брєд сівой кобили" несе "наполєон".
показать весь комментарий
26.12.2025 16:52 Ответить
Чому "бред"? Досить легко уявити як народ проголосує за вивід військ з Донбасу та відмову від територій заради "міра". Потім кацап зайде на другий круг, нова війна, нова окупація і новий референдум заради "міра" Але народ буде думати що такий варіант не може бути реалізований, бо нам нададуть чудові, неймовірні, чесні, справедливі, потужні, платинові, гарантії безпеки які в час "Ч" накриються мідним тазом! І ми знову будемо біля розбитого корита , збирати гроші на Армію і відбиватися від кацапської навали.
показать весь комментарий
26.12.2025 17:25 Ответить
Емігранти не мають голосувати. Це не їхня справа.
показать весь комментарий
26.12.2025 16:37 Ответить
Який референдум???
Конституцією заборонені референдуми, стосовно зміни кордонів та теріторіальної цілосності України!!!
Це компетенція виключно Верховної Ради.
показать весь комментарий
26.12.2025 16:36 Ответить
територіальна цілісність належить до "вічних" (незмінних) статей Конституції і ніякі референдуми по ній НЕ проводяться.

.
показать весь комментарий
26.12.2025 17:03 Ответить
100% - особливо під час війни і в будь - який час!!
Територія Украіни є цілісною і недоторканою в межах
території Украіни !!
показать весь комментарий
26.12.2025 17:53 Ответить
Звідки Ви берете інформацію? Я особисто не підтримую проведення референдуму в даний час, але у Конституції написано так:
Стаття 73.
Виключно всеукраїнським референдумом вирішуються питання про зміну території України.
показать весь комментарий
26.12.2025 18:17 Ответить
Стаття 157. Конституція України не може бути змінена, якщо зміни передбачають скасування чи обмеження прав і свобод людини і громадянина або якщо вони спрямовані на ліквідацію незалежності чи на порушення територіальної цілісності України.

Конституція України не може бути змінена в умовах воєнного або надзвичайного стану.
показать весь комментарий
26.12.2025 19:09 Ответить
Яке відношення зміни до Конституції мають до чинної статті 73? Ви написали, що Конституцією заборонений референдум щодо змін території. Натомість сказали, що це компетенція Верховної Ради. Як перше, так і друге не відповідають дійсності. Я Вам навів 73 статтю.
Якщо маєте аргументи, щоб підтвердити дві свої тези, я уважно слухаю.
показать весь комментарий
26.12.2025 22:23 Ответить
Leonid Mefodovskiy

Прочитай ще другу статтю Конституції, то й зрозумієш...

А про ВР мені "підказав" ШІ, і я дурень не перевірив, хоч знаю, що той "інтелект" часто хибить - поквапився. Буває.
показать весь комментарий
26.12.2025 22:47 Ответить
Не, ну почему? Ну почему вы все такие ленивые? Ну я допускаю что вам западло читать нашу конституцию. А перед написанием поста у ШІ спросить, спросить в Гугле, може я ошибаюсь? Не же крыльями машут, всою дурь лень показывают. (ст. 73 конституции Украины)
показать весь комментарий
26.12.2025 18:50 Ответить
Йди кацапе на#уй.

Стаття 157. Конституція України не може бути змінена, якщо зміни передбачають скасування чи обмеження прав і свобод людини і громадянина або якщо вони спрямовані на ліквідацію незалежності чи на порушення територіальної цілісності України.

Конституція України не може бути змінена в умовах воєнного або надзвичайного стану.
показать весь комментарий
26.12.2025 19:10 Ответить
заголовок не відповідає змісту статті
показать весь комментарий
26.12.2025 16:37 Ответить
не може ху*ло відмовитись від підписання угоди одразу, тому ху*ло буде тампона дурити роками
показать весь комментарий
26.12.2025 16:37 Ответить
На референдум не можуть бути винесені питання,що порушують державний суверенітет (питання територій, обмеження армії, церкви, мови, вступу до НАТО,ЕС..) Єдина людина, яка уповноважена підписувати мирні угоди від імені України, це Верховний головнокомандувач ЗСУ, президент України.Після цього, згідно міжнародного права, міждержавний договір має ратифікувати Верховна Рада. Крапка! Він усувається від своїх обов'язків і йому вигідно провести референдум. Всю відповідальність він скине на людей,мовляв, я виконав волю людей.
показать весь комментарий
26.12.2025 16:37 Ответить
мова йде не про ВсеУкраїнський референдум, а типу такого які вже відбулися 11 травня 2014 року щодо статусу «республіки» (з фальсифікованими результатами про 89,07% "за") та 23-27 вересня 2022 року щодо ДНР та 16 березня 2014 р. щодо Криму.
показать весь комментарий
26.12.2025 16:48 Ответить
то були москальські референдуми

.
показать весь комментарий
26.12.2025 17:04 Ответить
референдум на окупованної теріторії? Ну ми вже бачили "рехферандум" у севастополі. А в Донецьку та Луганську після 10 років окупації в умовах коли звідти виїхала більшість проукранського населення результат буде очікуванний
показать весь комментарий
26.12.2025 16:38 Ответить
ПНХ суки.
показать весь комментарий
26.12.2025 16:44 Ответить
Якєсь амеріканськое ***** вимагає провести референдум стосовно наших же територій. Це просто якийсь треш, угар і трампівська педофілія.
показать весь комментарий
26.12.2025 16:46 Ответить
По перше будь які вибори, референдуми під дулами автоматів не дійсні. По друге ніяких референдумів стосовно незалежності і територіальної цілісності бути не може. Всі хто це пропихує будуть вважатися зрадниками і ворогами України
показать весь комментарий
26.12.2025 16:47 Ответить
То пускай ***** у себя проведет сначало референдум?!
Никакого референдума ***** не нужно, ему нужно создавать хаос и раскалывать общество в Украине, создавать движуху!!
показать весь комментарий
26.12.2025 16:53 Ответить
Те про що я місяць назад казав. А саме що рашисти розхерачать всю нашу енергетику, а потім до кінця зими будуть клянчити перемир'я щоб Україна не зробила те саме з рашистською енергетикою. А весною з новими силами полізуть знову. От і весь план.
показать весь комментарий
26.12.2025 16:55 Ответить
Розхерачила - чим? Фламінгами, яких немає?
І до розхерачування нашої енергетики ще далеко.
Я не чув, щоб масово вимикали газ - те, без чого великим містам взимку реально амба, на відміну від світла.
показать весь комментарий
26.12.2025 16:57 Ответить
Для провед6ення такой куйні треба змінювати Конституцію але кріворіжський "юрист" шо воно таке не знає.
показать весь комментарий
26.12.2025 16:59 Ответить
Наперед Конституцію треба змінити....не дозволяє проводити референдуми,що до територіальної цілісності.....Це путлєровські забаганки на кшалт кримськодонцьких "референдумів"...
показать весь комментарий
26.12.2025 17:04 Ответить
Неконституційні питання на референдум неможно виносити, це ***** як юрист повинен знати!!!!
показать весь комментарий
26.12.2025 17:07 Ответить
всем победунам советую посетить тцк, а то просторы цензора разрываются от такой потужности
показать весь комментарий
26.12.2025 17:07 Ответить
Поражун! Ти вже тцк пасітіл?
показать весь комментарий
26.12.2025 17:57 Ответить
Перше питання треба ставити:
1) Путін *****?
показать весь комментарий
26.12.2025 17:08 Ответить
Друге питання: готовий їхати на фронт прямо зараз?
показать весь комментарий
26.12.2025 17:21 Ответить
А ти *****?
показать весь комментарий
26.12.2025 17:58 Ответить
3) Третє питання:
Готові видворяти ждунів на *********** з позбавленням громадянства?
показать весь комментарий
26.12.2025 17:59 Ответить
Ещё пару сгоревших НПЗ на болотах, десяток-другой утопленных танкеров, цена нефти в районе 35, плюс новые санкции и кацапы вообще на всё согласятся...
показать весь комментарий
26.12.2025 17:09 Ответить
В умовах воєнного стану референдуми не проводяться. Чекаємо від Зе перемогу і вихід на кордони 1991 року, як він обіцяв. Гефіг прикривати свою бездарність референдумами.
показать весь комментарий
26.12.2025 17:11 Ответить
Хто формулюватиме питання для референдуму? *****?
показать весь комментарий
26.12.2025 17:12 Ответить
Короче. Есть какашка и фантик. Теперь надо как то красиво увпаковать какашку и что то намалевать на фантике. Вот типа сидят думают...
показать весь комментарий
26.12.2025 17:15 Ответить
Ви дивіться, як кремлівському пацюку сподобалась анексія Криму через референдум. Хочєт пафтаріть, падло плєшиве.
показать весь комментарий
26.12.2025 17:21 Ответить
Ви мали на увазі військову окупацію Криму? Юридично він в складі Украіни і по сьогодні.
показать весь комментарий
26.12.2025 19:06 Ответить
Ви про яку ще військову окупацію Криму? Зєльониє челавєчкі без єдиного пострілу - це військова окупація!?
Крим став військовою базою вже після референдуму.
Він у складі України буде завжди, навіть якщо ***** його занурить під воду.
показать весь комментарий
26.12.2025 20:30 Ответить
Ви значення слова «анексія» подивіться , не завадить для загального розвитку.
показать весь комментарий
26.12.2025 20:33 Ответить
Зе этого не простят украинцы.
показать весь комментарий
26.12.2025 17:29 Ответить
Дайте ЗЄ це зробити!!!!

Навіть не лякайте його наслідками для нього особисто. Надійнішого способу позбавитися назавжди від ублюдка Зеленського та всієї його партії не існує.
показать весь комментарий
26.12.2025 17:36 Ответить
Все правильно. Народ сам должен решить, сдаваться или нет.
показать весь комментарий
26.12.2025 18:04 Ответить
Не важливо, як проголосуєте. Важливо, хто підрахує! Головне потім Зельоний скаже, що я був проти, але нарід так вирішив!
показать весь комментарий
26.12.2025 18:06 Ответить
то може Axios і війну закінчить
показать весь комментарий
26.12.2025 18:44 Ответить
Українцям пропонують взяти відповідальність за капітуляцію України на себе. Капітуляція має обгортку під назвою "Референдум". Хіба це не очевидно?
показать весь комментарий
26.12.2025 19:01 Ответить
Так ніхто не збирається капітулювати.
показать весь комментарий
26.12.2025 19:09 Ответить
Референдум що касається територіальної цілісності взагалі не може проводитись.ЗЕлені підари будуть притягнуті до кримінальної відповідальності за посягання на суверенітет і територіальну цілісність України.
показать весь комментарий
26.12.2025 19:23 Ответить
А кому потрібен референдум ?
показать весь комментарий
26.12.2025 19:27 Ответить
Які референдуми, які вибори? Головні вороги України не в Кремлі, а на Банковій та у ВР...
показать весь комментарий
26.12.2025 19:44 Ответить
американці поставили умови зеленому презу вибирай - аудит використання західної допомоги чи підписуй руський мір.
Народ України заплатив за мародерів і це ще не все
показать весь комментарий
26.12.2025 20:09 Ответить
До кожного бюлетню додати тест на iq і оцінювати голос в залежності від результату тесту. Або відмовитись від референдуму переклавши це питання на плечі комісії де будуть визнані фахівці з економіки та природничо-технологічних наук.
показать весь комментарий
27.12.2025 04:37 Ответить