13657 посетителей онлайн

Зеленский объяснил, как украинцы за рубежом будут голосовать на референдуме

Зеленский о референдуме для украинцев за рубежом

Земля принадлежит народу, а не одному человеку, и решения должны приниматься демократически.

Об этом заявил президент Украины Владимир Зеленскийпо итогам пресс-конференции после встречи с американским лидером Дональдом Трампом.

Зеленский о Донбассе

Украинский глава подчеркнул, что мирный план должен утверждаться на референдуме или через парламент.

В свою очередь Дональд Трамп отметил, что общество стремится к завершению войны. По его словам, опросы показывают около 90% поддержки окончания военных действий.

Трамп также добавил, что остаются нерешенными вопросы относительно части территории, которая уже частично захвачена или находится под угрозой захвата.

Как будут голосовать украинцы за рубежом

Зеленский также подчеркнул, как именно будут участвовать в референдуме те украинцы, которые находятся за рубежом. 

По словам президента, для этого необходима соответствующая инфраструктура, поскольку миллионы людей находятся преимущественно в Европе. Организация голосования для беженцев требует времени и тщательной подготовки.

  • Напомним, ранее Зеленский заявил, что очередная встреча с Дональдом Трампом и европейскими лидерами состоится в январе.
  • Также президент выразил надежду, что именно на этой встрече состоится окончательное согласование "всех вопросов".
Топ комментарии
+68
Референдум по відчудженню території України це державна зрада. Навіть за такі слова Гарант конституції України повинен бути негайно арештований і по закону воєнного часу в розход.
показать весь комментарий
29.12.2025 02:10 Ответить
+56
Цей мудак таки хоче референдум про зміну території України і передачу всієї Донецької області пуйлу, що заборонено конституцією України.
Цей референдум це кримінальний злочин на який йде свідомо Зеля.
На що він розраховує, що його не покарають за злочин, має надію безпепешкодно втекти з країни, як його друзі міндічі, юзіки?
показать весь комментарий
29.12.2025 02:15 Ответить
+54
ОООООООООО

ІЗІ - по телефону. Референдум щоб здати країну. ГАРАНТ БЛ !!! Конституції. Він же не в курсі що по ній не можна передавати території і референдуми по цьому питанню не ведуться
показать весь комментарий
29.12.2025 02:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
И что он потом будет делать ?) Всё равно как то договариваться ему надо будет потом
показать весь комментарий
29.12.2025 02:40 Ответить
Тогда надо Киев захватывать чтоб ставить такие ультиматумы, а это маловероятно, сейчас хотят все типа по красоте соскочить от войны
показать весь комментарий
29.12.2025 02:49 Ответить
Даже если он захватить весь донбас, ему его никто юридически не отдаст это же все понимают
показать весь комментарий
29.12.2025 02:53 Ответить
Київ на щастя захопити дуже важко, все-таки не село, але питання чи довго існуватиме Київ коли навкруги в Україні буде все розбите та захоплене.
показать весь комментарий
29.12.2025 02:53 Ответить
Так он юридически ничего отдавать не будет, так что зрады не будет
показать весь комментарий
29.12.2025 02:54 Ответить
ну а як піднімати Майдан, якщо весь Київ прострілюється кацапськими ракетами та шахедами?
показать весь комментарий
29.12.2025 03:15 Ответить
Интересно как это отдать земли до Германии ) как это фуйло себе представляет
показать весь комментарий
29.12.2025 03:48 Ответить
показать весь комментарий
29.12.2025 04:03 Ответить
Вам на фатерлянді відніше, але за себе скажу шо Зешмаркля таки мае кохонес. Мудрий нарід вибере на друґий термін, і може Трампо йоґо навчить як виберати виконавців. Трампо завжди бере свое, такшо тримайтеся, алкозалежні аборіґени Сирця, та інші колґоспники і ухілянти. Слава ЗСУ.
показать весь комментарий
29.12.2025 04:12 Ответить
Хитросракість.
показать весь комментарий
29.12.2025 04:53 Ответить
Е такий термін-ухілянт.Це до вас.
показать весь комментарий
29.12.2025 05:15 Ответить
я з 15 років мріяв покинути той ґулаґ ussr шоб мати снікерс нью баланс і ліваі 501. Зара мені 60, name me anyway you feel appropriate.
показать весь комментарий
29.12.2025 05:31 Ответить
Та досить все "бути як трмап" - перекладати провини на постраждалого.
Винен Зеленський й тільки Зеленський та його ЗЕкоМанда у тому що обдурили людей!
П. С. Я ща Зе не голосував й не агітував.
показать весь комментарий
29.12.2025 05:45 Ответить
Ото кацап прийде, будете отут бідкатися.
показать весь комментарий
29.12.2025 05:47 Ответить
😯😯😯😯
показать весь комментарий
29.12.2025 05:52 Ответить
Вважаю, що в любому референдумі стосовно "відведення військ" чи то "демілітаризованих зон" мають взяти участь лише ті, хто втратив із-за війни близьку людину чи ті, хто має у війську виконане бойове розпорядження. Результат цього "референдуму" завідомо відомий. Але точно ухилянтів чи "самовільних", а також їх родини до цього "плебісциду" допускати ... це не поважати загиблих побратимів. А ті що "потерпають"... точно не рівня цій вибірці
показать весь комментарий
29.12.2025 05:55 Ответить
Як спеціаліст з Конституційного права, повідомляю вам, що будь-яка гілка влади може висувати будь-які пропозиції, по зміні Конституції. Отже, сам факт законного висування пропозицій по цим змінам не є злочином. Для проведення референдуму потрібен закон, отже, питання організації референдуму буде вирішуватись у ВР. Будь-яке рішення гілок влади вважається конституційним до моменту, поки Конституційний суд не визнає зворотнім. Сам по собі референдум (згідно Конституції) не має прямої дії. Тобто, у будь-якому випадку, все буде вирішувати ВР.
показать весь комментарий
29.12.2025 06:10 Ответить
А що і кому потрібно зробити, щоб не затягувати час?
показать весь комментарий
29.12.2025 06:12 Ответить
У тебе в словах протиріччя. Спочатку ти пишеш про успіхи рашистів у війні, що вони Запорізьку область швидко захоплюють. А тепер заявляєш, що військовим шляхом знищити Україну складно, і тому збираються знищити зсередини.
показать весь комментарий
29.12.2025 06:17 Ответить
показать весь комментарий
29.12.2025 06:20 Ответить
1. Війну привели ті, хто у 2010 році агітував не йти на вибори, бо "вони всі однакові". 2. Є лише такі опції: а) ВРУ без референдуму приймає рішення про території; б) ВРУ після референдуму приймає рішення по територіям; в) Зеленський каже Трампу, що ніякого референдуму не буде, і він виходить з переговорів. Після чого Трамп припиняє будь-яку підтримку України, і допомагає Путіну. Який з цих варіантів ти обираєш?
показать весь комментарий
29.12.2025 06:35 Ответить
Та дай вам боже, але який патріотізм? За НБ і ліваіс то да да, але ні, бо саусони і ассіцс кращі. Цє ж до вас, кацапня прийде в дом, не до мене, тому вам відніше.
показать весь комментарий
29.12.2025 06:49 Ответить
як саме? в них охорона та джипи броньовані
потрібен дронщик фугас скинути
показать весь комментарий
29.12.2025 06:53 Ответить
в сашка не було ідеології та організації
він був бандит який хотів сам керувати митницею
показать весь комментарий
29.12.2025 06:54 Ответить
чесну систему по бенк ід відкриту КОЖНОМУ для читання (шоб не волали про підтасовки)
можна написати за два тижні
це моя професія якщо що - державні інф системи
показать весь комментарий
29.12.2025 06:56 Ответить
ти можеш вважати шо хочеш
вони громадяни та мають право голосувати
показать весь комментарий
29.12.2025 06:58 Ответить
його ультиматум фактично виконали, НАТО не візьме Україну до своїх лав.
власне і розширяться далі не куди.
показать весь комментарий
29.12.2025 07:11 Ответить
+ 2 закордонних виборця: Юзік вивіз у валізі братана Вірастюка.
показать весь комментарий
29.12.2025 07:18 Ответить
хто ж Україну туди візьме?
у них свій клуб, без нас і брати туди не планує.
ідіть в ЄС як планували, хоча мені здається і туди нас не візьмуть.
економічне дно пробито остаточно.
показать весь комментарий
29.12.2025 07:21 Ответить
Ні, Верховна Рада України сама не може остаточно вирішувати питання зміни території України, оскільки це питання вирішується виключно всеукраїнським референдумом (Стаття 73 Конституції України) І навіть якщо украінський народ щось там і вирішить віддати і ВР теж погодиться, все рівно це буде мати тільки консультативний характер, бо остоточне рішення має прийняти КС. Якщо КС вирішить що це порушує Конституцію - все анулюється і нічого не буде. І зеленський не скаже що референдуму не буде, бо саме він озвучив Ініціативу проведення всеукраїнського референдуму щодо «мирного плану» , і саме він його ********** і ратує за нього, пояснюючи це нібито тим що долю украінських земель мають вирішувати народ а не політики, а насправді таким чином хоче умити руки і уникнути відповідальності перекинувши іі на народ. І звісно що він не скаже Трампу що вийде з переговорів, бо він вимушений грати цю гру щоб показувати йому і всьому світові що ми прагнемо миру, отримувати підтримку і допомогу і спробувати впливати на Трампа щоб той таки нарешті почав вводити жорсткі санкціі проти росіі....
показать весь комментарий
29.12.2025 07:33 Ответить
Я такого не чув - тому сказать нічого не можу...
показать весь комментарий
29.12.2025 07:46 Ответить
Думать можна, що-завгодно... Я питав про інше - "Звідки у Трампа така цифра?"
показать весь комментарий
29.12.2025 07:49 Ответить
А данні космічної розвідки? А виділення фінансової допомоги (нещодавно Конгрес виділив 900 млн. дол.)? А якщо Трамп оголосити анексовані території російськими? А якщо скасує санкції? Думати ж потрібно, а не маячню писати!
показать весь комментарий
29.12.2025 07:58 Ответить
Це власне головне з правдоподібних пояснень.
показать весь комментарий
29.12.2025 08:00 Ответить
1. Той всеукраїнський референдум, про який йде мова у статті 73, "проголошується за народною ініціативою на вимогу не менш як трьох мільйонів громадян України, які мають право голосу, за умови, що підписи щодо призначення референдуму зібрано не менш як у двох третинах областей і не менш як по сто тисяч підписів у кожній області." 2. Для організації референдуму у будь-якому випадку ВРУ повинна прийняти відповідний закон. 3. Якщо КСУ визнає референдум неконституційним, Зеленський якраз скасує проведення референдуму, і скаже Трампу, що він все зробив, як хотів Трамп, але не може нічого вдіяти, бо КСУ йому не дозволяє. Це і є політика, а не твоя маячня у мережі.
показать весь комментарий
29.12.2025 08:06 Ответить
Є "розвернута" схема: "Три "П", чотири "С"... "Поднять с пола", ""Снять с потолка", "высосать с пальца", "снять со стены...".
показать весь комментарий
29.12.2025 08:20 Ответить
Гундосик не хоче брати відповідальність за такі рішення....
показать весь комментарий
29.12.2025 08:30 Ответить
Армію закінчили. І закінчило її наше військово-політичне керівництво.
показать весь комментарий
29.12.2025 08:33 Ответить
Ніт. Результати всеукраїнського референдуму, згідно із Законом України "Про всеукраїнський референдум", є остаточними і не потребують затвердження будь-якими органами влади, а одразу стають обов'язковими для виконання. Після підрахунку голосів Центральна виборча комісія (ЦВК) підбиває підсумки і передає їх, після чого Верховна Рада України або Президент України (залежно від типу референдуму) приймають рішення про його офіційне проголошення або наслідки, але не затверджують сам результат волевиявлення народу.
показать весь комментарий
29.12.2025 08:37 Ответить
Поки Трамп буде вести "бізнєс" з hujlom у його резиденції і у будівлях консульств московитів будуть жити українці
показать весь комментарий
29.12.2025 08:49 Ответить
зельонкін це самий дерьмократичний президент країни.
показать весь комментарий
29.12.2025 09:12 Ответить
параною треба лікувати
показать весь комментарий
29.12.2025 09:14 Ответить
Саме так, економіка. При чому, https://youtu.be/cb1t0PkEXvk?si=MALHiTaWHb2eA805 почало різко скорочуватися, серед іншого, й військове виробництво також. В російському бюджеті розростається величезна діра, радше - прірва.
показать весь комментарий
29.12.2025 09:21 Ответить
і скільки в Україні було референдумів, скільки було питань, і скільки рішень референдуму стало законом?
Так от: питань було більше десятка, і тільки одне з них імплементувалось: про проголошення Незалежності України від 01/12.1991року. І все. Всі інші питання навіть не розглядались до імплементації.
показать весь комментарий
29.12.2025 09:23 Ответить
Стаття 157 Конституції України встановлює

«вічні» положення, які не можуть бути змінені: забороняється скасовувати чи обмежувати права і свободи людини і громадянина, ліквідовувати незалежність чи порушувати територіальну цілісність України.
показать весь комментарий
29.12.2025 09:28 Ответить
Який, до біса, референдум при військовому становищі та безперервних бойових діях?А якщо і протягне його зевлада, то де гарантії,що не буде фальсифікацій?
показать весь комментарий
29.12.2025 09:32 Ответить
Земля належить 1% народу.
Тож потрібно щось інше що всіх обєднує це гроші .
Гроші основні у 1% народу і цей народ мафія і його обслуга.
Тож боротьба а не знищення корупції це боротьба за місце смотрящого і нічого державного тут немає.
показать весь комментарий
29.12.2025 09:33 Ответить
Перекладання відповідальності з злочинця на жертву це стара кацапська маніпуляція, ще з часів сраного совка.
*"Чого дочка вдягла юбку - це спровокувало гвалтівника, самавінавата".
* "чому погано охороняли своє майно - це спровокувало крадія ". Й т.п.
показать весь комментарий
29.12.2025 09:35 Ответить
Я над цим працюю читаючи про всілякі нововведення в сфері інформаційних технологій. Бачу досить реальні загрози своєї приватності. Тому ніяких банків, ніяких електронних платежів і ніяких "електронних голосувань". Памятаєте фальсифікацію голосування конкурсу на Євробачення? Це було тестування виборів...
показать весь комментарий
29.12.2025 09:46 Ответить
ммм... а де гроші береш?
так і кажеш роботодавцю - ніяких банків тільки налік??? 😁
показать весь комментарий
29.12.2025 09:59 Ответить
¥йло сам боїться цього референдуму, бо знає, що ніхто йому українські землі не віддасть! Тому і не припинить обстріли! А нема припинення вогню, нема ні референдуму, ані виборів! ¥уйло з трампом беруться за ручки і ідуть обидва на¥уй!
показать весь комментарий
29.12.2025 10:02 Ответить
Та за закінчення війни, не враховуючи те падло, що з цього наживається - ВСІ, але не такою ціною. Навіщо тоді загинуло скільки наших людей
показать весь комментарий
29.12.2025 10:14 Ответить
Absolutní většina Ukrajinců, kteří se nyní nacházejí v Evropě, bude hlasovat proti jakémukoli mírovému plánu. Není to dáno skutečným obsahem takového plánu, ale životní situací těchto lidí. Pokud by byl podepsán jakýkoli skutečný mírový plán, většina nebo téměř všichni z nich by v evropských zemích ztratili současný status, nebo by byl tento status výrazně oslaben - pokud jde o legalizaci, integraci a zaměstnání. Proto pokud by se hlasy nepočítaly elektronicky, ale ručně, výsledky referenda v Evropě by byly přibližně 70 % proti a 30 % pro.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:12 Ответить
Так шо я не так написав? Парламент нічого не затверджує, результати обов'язкові для виконання. До чого тут ті всі питання які були, чи небули. Ви написали шо затверджує рада, але є закон про референдум, який каже шо ні. Є шось по темі?
показать весь комментарий
29.12.2025 12:20 Ответить
Не треба молоти маячню!! Ваше порівняння ... накшталт ...На заборі написано... а там дрова! Злочинець з чиєї згоди притягнув війну в Україну? Хто дав злочинцю мандат..розпоряджатися долею країни і самих її дурноголових мешканців? Це не маніпуляція... ЦЕ ФАКТ!!! І ФАКТ..хто винний не треба настільки дурними прикладами доводити. Все ЗНАЧНО простіше. Жертва навіть не пручається... не кричить..що її крім кацапсячих гвалтує вибраний жертвою! Жертва тупо дивилася..як злодій скорочує армію...(не буду перераховувати дії)... і тупо навіть не збирається оборонятися. Жертва бачить як крадуть..як тікають..як не затримують і не садять..а просто прикриваються злодієм ціли команди крадунів... І ПРОДОВЖУЄ!!! підтримувати злодія. Тому хотіли поржати... ржемо ..аж кровя*ю захлинаємся. Перекладання відповідальності.? Хто злодія поставив на трон? ТЕЙ І ВИННИЙ!!!
показать весь комментарий
29.12.2025 12:38 Ответить
Але суті не міняє. Два роки тому у нас була армія, а тепер немає. Тому і зміна цілей.
показать весь комментарий
29.12.2025 13:01 Ответить
а чого гадати - референдум покаже
показать весь комментарий
29.12.2025 13:42 Ответить
Це плата за те що держава вас виростила, вигодувала, навчила. Там де ви проживаєте це коштує немалих грошей. Впевнений що всі волотерські внески(кожного окремо) не досягли тієї суми, що кожен би заплатив за медицину, навчання і харчування(там де він перебуває).
показать весь комментарий
29.12.2025 14:00 Ответить
так загине ще більше, ти цього хочеш?
показать весь комментарий
29.12.2025 14:15 Ответить
а для цього самим треба котролювати результати виборів на кожній дільниці, проголосував і не йдеш додому а прямо біля приміщення виборчої дільниці лишаєшся особисто, зробити два табори хто за стають з однієї сторони хто проти з іншої, і всі чекають офіційного підрахунку, якщо оголошують результат на дільниці і він не збігається з кількістю присутніх людей по обидві сторони то перераховують, а так да всі розійшлись всим пох..й який там буде результат, вірний чи підтасований
показать весь комментарий
29.12.2025 14:36 Ответить
Зелена шобла хоче щоб голосували електронно
показать весь комментарий
29.12.2025 15:55 Ответить
Не маніпулюйте, він не був злочинцем (не доведено) коли отримав мандат.
показать весь комментарий
29.12.2025 17:02 Ответить
І де ж ви побачилм в мене маячню шановний? Так ,КСУ має повноваження перевіряти на конституційність: і постанови Верховної Ради про призначення референдуму щодо зміни території і укази президента про проголошення референдуму за народною ініціативою.
І якщо КСУ визнає такий акт неконституційним, процес референдуму негайно припиняється. І навіть якщо б референдум і відбувся б всупереч закону, і народ би наголосовував би щось не те, і навіть якби це було імпломентовано ВР і підписано президентом - все рівно останне слово за КСУ.... Що не так? От ви таки дійсно тут маячню написали.... Трамп хотів референдум? З якого переляку йому цього хотіти чи вимагати від зеленського? Це ви де, в журналі ,,Мурзилка' прочитали про це? Ідея та ініціатива проведення референдуму щодо територіальних поступок як частини мирного плану походила тыльки від від української сторони, а саме від Зеленського, а не як вимога чи пропозиція від Трампа....Зеленський якраз скасує проведення референдуму? Навіщо зеленському самому анонсувати референдум щоб самому потім його скасувати? Ви це серьезно,? Де у цьому хоча б якась логіка? Вибачаюсь, ви мабуть поваром на кухні десь працюєте? Бо вінігрет-мішанина у вас знатна така вийшла....Бо ви не розумієте базових і основних принципів і перемішали і переплутали політику з встановленим регламентом і послідовністью прийняття політичних рішень і законів....Як і не розумієте і того, що зеленський абсолютно не зацікавлений в скасуванні референдуму,бо по перше це для нього гарний спосіб перекласти відповідальність за прийняття теріторіагьних рішень на на народ, а по друге це такий спефічний спосіб затягнути путіна у перемир'я. Бо для проведення референдуму потрібно 60-90 днів припинення вогню.... А для Трампа може бути інша пастка- бо можна і йому сказати що ми і вибори можемо швиденько зробити під час цього референдуму- це того чого дійсно хоче Трамп і таким чином його зацікавити і спонукати його тиснути на путіна з метою запровадження перемир'я.....
... Оце і є політика а не ваші дитячі рожеві фантазіі у мережі.... Краще повертайтесь до вашого улюбленного журналу Мурзилка....
показать весь комментарий
29.12.2025 17:25 Ответить
Між іншим, саме український парламент ЗАТВЕРДИВ акт про Незалежність України від 24/08.1991року; а 01/12.1991р. цей акт на референдумі було ПІДТВЕРДЖЕНО, так юридично правильно.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:27 Ответить
..я не маю намірів з Вами сперечатися! Але...Ваші не був злочинцем не витримують критики...Чи Ви не знаєте..що без рішення суду...він не злочинець. Він не був..а зараз став? Розумні вважаюь що і був і продовжив бути..і є зараз! Всі звинувачення його як злочинця..це поки чисто висновки з його діяльності..яку дійсно можна назвати злочинною. З точки зору нормальної думаючої людини. Я Вам задам простійше питання!!! Ви ТОЧНО знаєте...що біля Вашого дому Вас чекає вбивця з автоматом..який хоче вбити Вас і ваших дітей з онуками! Але Ви йдете додому ...нічого не сказавши дітям та онукам..що Вас будуть розстрілювати. Ви б так вчинили? Чи Ви думаєте..що гнида не знала про готуючийся напад? Знала. І гроші ЗСУ не давали..і розвалювали ЗСУ...скорочували підрозділи...знишували бойову авіацію..яку з величезним напрягом вдалося поставити на крило до 2019 року... І не втік він тому..ЩО ЧЕКАВ!!! І пролав його бувший секретар РНБО Данилов..яки розповів... що коли вранці 24 лютого він зайшов у кабінет зеленого..то той стояв у БІЛІЙ сорочці і дивився у вікно. То чого ти..гнидо..вдягнуло білу сорочку..??? Маленький..нічого не кажучий нібіто факт..а тема цікава. Казки..як відбивали атаку кацапів на будинок де був Зеленський ...сподіваюся чули? Навіть арестович там гранатомет поцупив..і жер мівіну разом з найвеличнійшим... Злочинець він стовідсотковий. І дасть Бог ..буде сидіти...
показать весь комментарий
29.12.2025 22:57 Ответить
Так, ти правий, від мого бажання мало що залежить. Закон дозволяє голосувати усім, в кого нема справки від психіатра. Але і тим дозволяє якщо нема рішення суду.
Тож Україна має зараз Зе, а після нього буде мати ще якогось Бе.
показать весь комментарий
29.12.2025 22:58 Ответить
Тепер все вірно. Винний Зеленський що обдурив людей а не люди що повірили йому, хоча практично їх (людей) провина теж є але частково. Порошенко теж винен частково що Зе став президентом. Але основна провина на тому хто обдурив та завдав шкоди - Зе.
показать весь комментарий
29.12.2025 23:09 Ответить
Я ж по пунктам пояснив, у чому ваша маячня. Розберемо пункт 1. Ви згадали про статтю 73 КСУ. Я вам пояснив, що референдум по цій статті не має спільного з референдумом, який може ініціювати Зеленський. Президент не має права ініціювати референдум по зміні кордонів країни, і мова про це не йде. Зараз вирішується питання не про зміну кордонів, а про присутність ЗСУ на Донбасі. Це аналог Мінських угод у пунктах про території, тільки тоді Порошенко референдуму не проводив. Вирішив, що хто такий цей народ, щоб його питати?!
показать весь комментарий
29.12.2025 23:19 Ответить
... логіка Ваша ну просто треш!!! Розумні вибрали людину..яка їх банально обдурила? Таку кількість розумних неможливо обдурити..якщо вони не дурні? А вони ДУРНІ... бо вибрали і дозволили себе обдурити! їх ВИБІР... і є провина !! І в Пороху ДУРНІ побачили злодія... Але тут нічого нового!!! Назвіть лідера..якого НЕ ОБІСРАВ мудрий українській нарІд. А до того ще й раніше сАвецькій!!! Самі вибирають..самі обсирають..і самі страждають! Наш нарід обдурили всі ..від Леніна до Горбачова..яких теж ВИБИРАЛИ теоретично... і вибраних практично від Кравчука до гниди... теж обісрали. Як можна бути не винним..а нещасним ..обдуреним..коли ти сам це зробив і дозволив себе постійно обдурювати. Одни раз обісралися в 2014... побачивши кров і горе..і вибрали Пороха... який армію відродив... і тільки за це його треба поважати... Але стадо опом*яталося..втомилося від війни і вибрало реальну смерть і реальну війну. Чи може нагадати слова *****..нам всёравно ..кто будет президентом Украины... Только не Порошенко* Стадо почуло? НІ!! Стадо побігло за своєю погибелью....
показать весь комментарий
29.12.2025 23:24 Ответить
піздобол...
показать весь комментарий
30.12.2025 00:02 Ответить
А що там про не залишимо війну наступним поколінням??
показать весь комментарий
30.12.2025 00:13 Ответить
Мене завжди дивували члени секти свідків 95-го кварталу своєю неспроможністью розуміти і сприймати очевидні речі і факти, іх нездатність і неспроможність до критичного мислення і аналізу. Більш за все мене бісить не сама людська тупість , а іх впертість у своій тупості..... Ви я бачу не тільки в космічній простраціі від розуміння поточноі політичноі сітуаціі але ще й заблукали між трьох тополів ще і в Мінських угодах.... Вивід ЗСУ з Донбасу і здача іх без бою рашці і юридичне визнання це територію росіі як цього вимагає путін (і Трамп до речі теж)- це не зміна кордонів? Ви оце серьезно? А що це по вашому? Чи то в вас гумор такий дебільний як і в зеленського, коли він шуткував у 14 році- ,,Границы не меняются, просто россия их немножечко отодвигает в нашу сторону"....І це зараз основне питання на якому московити вперлися- бо і коняка лавров тільки вчора сказав, що без виходу ЗСУ з Донбасу перемир'я і миру не буде.....Просто в голові не вкладається що можна на повному серьйозу нести таку маячню, що вихід ЗСУ З Донбасу це не зміни кордонів.... Ні курво, це просто розваги і спортивні ігрища такі.... І до Мінських угод. От де ви там побачили в них пункти про територіі? Який до біса аналог з цими пунктами мирного плану? Боже, шановний не смішить моі капці так на ніч глядючи, бо вони будуть ржати з цього аналогу усю ніч, і нікому не дадуть спати.... Це такий же аналог як в Гонорара з Гоноререю....Невже вам і це треба пояснювати? В Мінських угодах питання територі взагалі не розглядався. Там розглядався Особливий статус ОРДЛО, але в межах України!!! Розглядалося питання про повернення контролю Украіною над цими територіями після виборів ! І вимогою росіі була політична автономія Донбасу але в межах Украіни! Як можна іх порівнювати з Мінськими угодами, якщо зараз незмінна вимога рф - не тільки визнання окупованих територій частиною росії. а ще вимагає віддати ій ще й ті територіі які вона ще окупувала і невідомо чи окупує взагалі колись? Для розумноі людини це питання риторичне.....
показать весь комментарий
30.12.2025 00:47 Ответить
А що таке КСУ?
показать весь комментарий
30.12.2025 02:45 Ответить
Нічого вічного не існує, Конституцію змінюють. Крім того, у Конституції України багато суперечностей, подивіться, наприклад, статтю 73 КУ, і порівняйте її зі статею 157 КУ.
показать весь комментарий
30.12.2025 02:49 Ответить
"Для проведення референдуму потрібен закон". А ви що не в курсі що такий закон існує?
показать весь комментарий
30.12.2025 02:59 Ответить
Ви не в курсі елементарних питань. Так, існує закон "Про всеукраїнський референдум", який визначає загальну процедуру проведення референдумів. Але для проведення такого конкретного референдуму потрібно рішення Верховної ради, яке може бути оформлене законом або постановою.
показать весь комментарий
30.12.2025 03:51 Ответить
Та я вже зрозумів що ви в курсі всього судячи по видаленим коментам...
показать весь комментарий
30.12.2025 05:15 Ответить
Nav8gatorUR , розумні не дорівннює "бачать майбутнє". Тому їх можливо обдурити. Важко обдурити брехуна бо він нікому не вірить бо "міняє по собі".
Ваші маніпуляції не допоможуть. Винен той хто дурить, нападає, краде а не той кого обдурили, обікрали.
Далі немає сенсу тут сперечатись.
Відповіді більше не буде.
показать весь комментарий
30.12.2025 10:53 Ответить
Я ж тобі, дурню, писав, читай не поспішаючи, вдумливо, в ти не послухав. А може ти і повільно нічого не розумієш? Все, вся та маячня, що ти писав, вже не має жодного сенсу, бо Путін не погодився на ті умови, які такі дурні, як ти, вважали зрадою. Путін не погодився, щоб Зеленський "зрадив". 😁
показать весь комментарий
30.12.2025 14:01 Ответить
Дурко, я видалив той комент, де я КУ помилково назвав КСУ. І написав новий комент нижче з правильною абревіатурою Конституції України. Процедури призначення референдуму через голосування у Верховній Раді це жодним чином не стосується.
показать весь комментарий
30.12.2025 14:08 Ответить
Парламент затвердив акт. Результати референдума затверджувати не потрібно
показать весь комментарий
30.12.2025 15:02 Ответить
...залишайтеся у своїй раковині... де нічого не чутно.. нічого не видно... та ще й нічого розумного не почути з тієї раковини..де Ви сховалися зі своїми роздумами. Я навіть не проти..якщо Ви не відповісте...бо читати роздуми не дуже образованої людини не дуже приємно...)))
показать весь комментарий
30.12.2025 15:05 Ответить
Ти дурень і є той самий яскравий приклад того, що людська тупість - вона не лікується. Бо від відсутності мозку ліків ще не винайшли..... Не дивно що такі ж ідіоти як ти і обрали такого ж ідіота до влади у 19 році, і продовжують вилизувати йомиу дупу , підтримуючи і виправдовуючі всі його злочинні діі по сей день, навіть не зважаючи на його постійні зашквари. І все ім кретинам Порошенко винен (як і ти й досі не рузумієш базового і єлементарного сенсу Мінських домовленостей) І ніякі пояснення і аргументи вони довбні як і ти , вони не розуміють і не сприймають , хоч як ім не пояснюй прості для розуміння нормальнроі людині прості речі....Ти такий же клінично необучаємий і не виліковний, і не придатний для розуміння пояснень цих простих речей..... І моєму попередньому дописі для тебе це була моя максимально спрощена версія цих пояснень , як для дитини..... Якщо й вона тобі не зрозуміла, то вибач мої повноваження тут усе..... І тут тобі вже до лікаря.... І доброго тобі наступного дня, бо зараз ти виглядаєш дуже жалюгідно, нагадуючи ту хвору дитину якому батько стоячи з ним по коліна у морській воді намагався пояснити йому де море.....
показать весь комментарий
30.12.2025 18:21 Ответить
Та йди ти накуй козел...
показать весь комментарий
30.12.2025 22:37 Ответить
Твої емоції я розумію. Але, ти - "юрист", який не знає і не розуміє базових понять. Навіть дитина такі елементарні речі розуміє.
показать весь комментарий
31.12.2025 03:38 Ответить
можна.
показать весь комментарий
01.01.2026 14:15 Ответить
Страница 2 из 3