8324 посетителя онлайн

Украина должна пойти на болезненные уступки для достижения мира, - Павел

Петр Павел о войне в Украине

Президент Чехии Петр Павел считает, что для достижения мира в войне с Россией Украине придется пойти на болезненные уступки. 

Как сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Европейскую правду", об этом он сказал во время встречи с президентом Украины Владимиром Зеленским в Киеве.

Чешский президент признал, что без США не будет решения для войны в Украине.

"Это болезненно для Европы, что все-таки ключевую роль играют Соединенные Штаты. Но это не означает, что Европа и европейские страны должны оставаться в стороне от этих усилий", – отметил он.

В то же время он отметил, что в вопросе потенциального мирного соглашения в российско-украинской войне Киеву придется пойти на "ряд болезненных уступок".

Я считаю, что там (в "мирном плане". – Ред.) есть и ряд болезненных уступок, на которые Украина должна пойти и готова это сделать при условии, что это приведет к миру", – сказал Павел.

В то же время президент Чехии подчеркнул, что Европа должна приложить "все усилия" для того, чтобы вся работа, которая была проделана при подготовке документов по мирному соглашению, "не была напрасной".

"Я считаю, что Украина сделала очень много на пути к тому, чтобы предложенное решение было приемлемым", - подытожил Павел.

Что предшествовало?

Топ комментарии
+49
Заохочення агресора ніколи не приводило до миру. Приводило лише до ще більшої війни.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:07 Ответить
+44
Яка болюча поступка, віддати "судетську область" і буде мир?
показать весь комментарий
16.01.2026 15:07 Ответить
+34
це він задля цього приїхав ?
показать весь комментарий
16.01.2026 15:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
це він задля цього приїхав ?
показать весь комментарий
16.01.2026 15:06 Ответить
Заохочення агресора ніколи не приводило до миру. Приводило лише до ще більшої війни.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:07 Ответить
Яка болюча поступка, віддати "судетську область" і буде мир?
показать весь комментарий
16.01.2026 15:07 Ответить
А розвал Чехословаччини це плохо ілі харашо?
показать весь комментарий
16.01.2026 15:08 Ответить
Брехня. Ми в одному кроці до перемоги. Жодних поступок. Як зруйнуємо москву тоді і буде мир. Не можна зупинятися на кордонах 91 року. Вони нас не залишать в спокої ніколи.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:08 Ответить
Дурня то все.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:08 Ответить
Украина создала игрушечные войска. бомберы по 6 кг нагрузку несут. посмотрите сколько тонн во вторую мировую несли бомберы.

Во Второй мировой войне производство бомбардировщиков исчислялось десятками тысяч у каждой из сторон, а бомбовая нагрузка сильно зависела от типа самолета и миссии: например, британский «Ланкастер» мог нести до 6,3 тонн бомб, а американские B-29 - до 9 тонн, но сбрасывали их в зависимости от цели; суммарно на Германию союзники сбросили около 2,7 млн тонн бомб, а на Японию - 1,4 млн тонн.
Производство бомбардировщиков (примерные данные):

США наращивали производство от ~5.8 тыс. в 1939 г. до ~47.8 тыс. в 1942 г..СССР производил около 10-25 тыс. в год.Великобритания выпускала порядка 8-28 тыс. в год.Германия (Люфтваффе) также имела мощные производственные мощности до 1945 года.
Бомбовая нагрузка и сброшенные бомбы:

https://www.google.com/search?q=Avro+Lancaster&oq=%D0%B2%D0%BE+%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%8E+%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%83%D1%8E+%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D1%83+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BB%D0%B8+%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%8B+%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%89%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2+%D0%B8+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%BE+%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1+%D0%BE%D0%BD%D0%B8+%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B8&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCTI5MzY3ajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8&mstk=AUtExfAj8aiuWyW_mH1AayULFRcJw6e_p27Y5_YbQypdyp4CmRWci3Yri1i8nDKj-CNJzSi0lKAS9lyHzszVteNK9yMTToftQufB7-6zEj3wP-AmVkeRJmsMdfShtutYsWSLjNIyULwhec6662s0aZ2xk326rvACPfLgPcnmN7MnlTY5cGE&csui=3&ved=2ahUKEwjp1O_uipCSAxUcAtsEHe2TFuwQgK4QegQIBhAB Avro Lancaster (Великобритания): до 6,3 т (14000 фунтов) бомб.https://www.google.com/search?q=B-29+Superfortress&oq=%D0%B2%D0%BE+%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%8E+%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%83%D1%8E+%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D1%83+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BB%D0%B8+%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%8B+%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%89%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2+%D0%B8+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%BE+%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1+%D0%BE%D0%BD%D0%B8+%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B8&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCTI5MzY3ajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8&mstk=AUtExfAj8aiuWyW_mH1AayULFRcJw6e_p27Y5_YbQypdyp4CmRWci3Yri1i8nDKj-CNJzSi0lKAS9lyHzszVteNK9yMTToftQufB7-6zEj3wP-AmVkeRJmsMdfShtutYsWSLjNIyULwhec6662s0aZ2xk326rvACPfLgPcnmN7MnlTY5cGE&csui=3&ved=2ahUKEwjp1O_uipCSAxUcAtsEHe2TFuwQgK4QegQIBhAD B-29 Superfortress (США): мог нести до 9 тонн бомб.Общие объемы: Союзники сбросили примерно 1,4 млн тонн бомб на Германию и еще 1,4 млн тонн на Японию.Количество вылетов: Только 8-я воздушная армия США в 1944 году сбросила 389 119 тонн бомб.
Производство и сброс бомб были колоссальными, особенно во второй половине войны, когда союзники получили превосходство в воздухе.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:09 Ответить
Ви вже йшли на поступки у 1938-39 рр. Так і війни ж ще не було. І чим все скінчилось? Тож не вчіть батька і баста!
показать весь комментарий
16.01.2026 15:09 Ответить
Це не призведе до миру дядя павел!!!Ти шо долбойо..?!!Маньяк не може зупинити війну навіть якщо і хоче,бо це його смерть і розвал країни,куди підуть орки дурню???або у вашу європу або грабувати рубльовку...
показать весь комментарий
16.01.2026 15:10 Ответить
А не пішов би ти добрий чоловіче за "русскім воєнним корабльом» зі своїми порадами
показать весь комментарий
16.01.2026 15:12 Ответить
Кому кому, а чехам не потрібно забувати аналогічні "болючі поступки" в 1938 році в Мюнхені, які в Чехії називають "Мюнхенський диктат", коли зробили поступки чеськими територіями, а вийшло, що потім камрад гітлер з'їв всю Чехословаччину, а потім майже всю Європу.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:12 Ответить
Це ви звідки бачите ту перемогу?
показать весь комментарий
16.01.2026 15:13 Ответить
Ми за 12 рокіа війни так і не навчилися в пропаганду ! Це ж повний провал !🫣
Хтось може уявити , аби ***** , перед журналістами , хтось сказав що йому "доведеться піти на болючі поступки"..?!
показать весь комментарий
16.01.2026 15:14 Ответить
Ізраїль мусить піти на болючі поступки для досягнення миру?
показать весь комментарий
16.01.2026 15:14 Ответить
От і павела поплавило, навздогін за окамурою.
Хоч передав нам оті обіцяні млн снарядів?
показать весь комментарий
16.01.2026 15:17 Ответить
Може, продати Павела людоїдам?! Дуже болюча буде поступка. Але ж хоч якісь гроші.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:17 Ответить
З огляду на теми українських соцопитувань, виступи європеців і задовлене гиготіння кацапів, очевидно, що вже є якийсь договорняк по здачі інтересів України.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:17 Ответить
З продавленого дивана
показать весь комментарий
16.01.2026 15:20 Ответить
Україна ніколи не піде на болючі поступки. Вона буде чекати, коли Росія розвалится. А вже потім піде на дуже болючі поступки. Країна, населення якої виховано Единим марафоном, немає іншого шляху.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:20 Ответить
показать весь комментарий
16.01.2026 15:20 Ответить
До Петра і Павла ніяких поступок
показать весь комментарий
16.01.2026 15:22 Ответить
Зеленський відповів на закиди Трампа про мирну угоду: Не хоче підписувати саме РФ
показать весь комментарий
16.01.2026 15:24 Ответить
Петя,на що ти намікаєш?Чому Україна повинна йти на якісь поступки?Хочуть благо кацапи для тих хто їх чекає, хай забирають.Території в паРаші хоч з Китаєм можна поділитись,всім хвате.
Чи ви,європейці теж подібно заокеанському нарцису,згодні прибор положити на міжнародне право? Є агресор,є жертва,з цього виходьте.Будуть поступки,хєр миру буде,через 5-10років знову війна.А ще Чехія,по вимозі *****,має вийти з НАТО, бо його хотєлки-північно-атлантичний блок в кордонах 1997 року. Згоден ти на це?
показать весь комментарий
16.01.2026 15:26 Ответить
Чехословаччині тоді не пощастило - союзники її не підтримали, і в результаті вона втратила 2,3% населення у Другій світовій війні. Україні ж пощастило - ті самі союзники зробили висновки, Україну тепер підтримуватимуть до кінця, і тому втрати в України будуть зовсім іншими.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:26 Ответить
Можливо Бабіш вкусив, притомна ж людина була.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:26 Ответить
"из 7377 построенных самолетов было потеряно 3349, при этом экипажи несли тяжелые потери, средняя продолжительность жизни новобранца в экипаже "Ланкастера" составляла всего две недели, особенно в 1944 году. "
показать весь комментарий
16.01.2026 15:27 Ответить
це він про що ,весь донбас ,і вся Запоріжська і Херсонська обл ?
показать весь комментарий
16.01.2026 15:27 Ответить
Езжай и рассказывай это Дании
показать весь комментарий
16.01.2026 15:28 Ответить
Прирівняв пісюн до пальця.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:29 Ответить
поступки тікі розігріють росію ,вона піде далі
показать весь комментарий
16.01.2026 15:29 Ответить
Тобто до 12 липня.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:31 Ответить
Болісно чути таке від ще недавно поважного політика...
показать весь комментарий
16.01.2026 15:32 Ответить
Я з іронією написав . А мені вже наставили лайки. До того ж всі з іноземними прапорцями біля ніків. При зелі тільки здача територій і поразка нас чекає. Просто цікаво було побачити хто підтримує ці кордони 91 року. Переконався, що це в більшості ті, хто за кордоном сидить, подалі від України.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:33 Ответить
ВОНИ ІДІОТИ)))))

Просто багато років миру породили КРЕТИНІВ.

Добре пан Павел віддаємо 20 областей - фіг з ним з тим що це незаконно, де людей дівати, окупація, це зрада людей і тд і тд.

Головне питання - ВИ ТОЧНО ВПЕВНЕНІ ЩО РУЗКІЕ ЗУПИНЯТЬСЯ ПІСЛЯ ЦЬОГО НАЗАВЖДИ?))) РІЛІ??

Що за дебіли
показать весь комментарий
16.01.2026 15:34 Ответить
Так і нам дядя з-за океану розказує що треба віддати, щоб його друг, який дуже хоче миру, заспокоївся. Нічого не змінилось за 87 років.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:34 Ответить
По 6 кг нагрузку несут малые фронтовые бомберы ближнего радиуса действия а-ля Мавик, а ты их сравнило со стратегическими бомбардировщиками второй мировой. Вот на сколько ты неадекватное.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:35 Ответить
та я впевнений що вони Данії уже втирають місяць що - "ну подумаєш 98% вашої території віддайте та й"
показать весь комментарий
16.01.2026 15:35 Ответить
Да бросьте рассказывать сказки. Как империи и большие страны завоевывали свои огромные территории. Потому что все сосали и заохочували агрессоров. Опять этот детсад.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:36 Ответить
Він меле це із дня вступу на посаду президента.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:37 Ответить
Дания это другое.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:38 Ответить
ради справедливості потрібно сказати,
що ці поступки зробили «партньори» за Чехословакію за неї..

і без неї...

а потім додавили її разом з гітлером заради «миру»..
як зараз трумп-хло давлять Україну..
показать весь комментарий
16.01.2026 15:41 Ответить
На той час армія Чехословаччини була більш співставна з армією Німеччини, аніж армія України з російською на 2022 р. Тож звідси мораль - ніхто і ніщо не змусить тебе відмовитись від боротьби, якщо ти її бажаєш. І не дозволяйте іншим вирішувати за вас вашу долю.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:45 Ответить
не знаю про які поступки він говорив,
але снага ЄС,
щоб трумп дістав премію дарвіна,
звичайно є ..
показать весь комментарий
16.01.2026 15:46 Ответить
Рудий Тампон😡🤮 всіх покусав.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:46 Ответить
а ти, що не підтримуєш? ти пропонуєш кацапам віддати окуповане?
показать весь комментарий
16.01.2026 15:47 Ответить
і він також..
і тайвань..
і іран..
от тільки забули про рф..
показать весь комментарий
16.01.2026 15:47 Ответить
Кацап ,проснись ,ти береш😡🤮🤮🤮😀
показать весь комментарий
16.01.2026 15:48 Ответить
Послан на кол
показать весь комментарий
16.01.2026 15:53 Ответить
так,
і армія була готова боротись з нацистами...
але прийшов приказ капітулювати..
та не всі здались..
і що цікаво,
тих, хто воював з гітлером,
вже потім добивав сталін..
показать весь комментарий
16.01.2026 15:54 Ответить
От генерал здорової людини з реалістичним адекватним світосприйняттям.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:54 Ответить
Віддавати чи не віддавати окуповане вирішується не на референдумах та не в опитуваннях кміс. Це вирішується наявністю або відсутністю черг до тцк. А черги до тцк лише для продовження броні стоять.
показать весь комментарий
16.01.2026 15:55 Ответить
якщо порушення міжнародного права і міжнародно визнаних кордонів - це "болючі поступки" - то нехай заспана Еуропа не ображається і не дивується подальшим наслідкам від людожерських дій подихаючої Московії підсиленої ресурсами окупованої України..
"цивілізований захід" - імпотентні сцикливі дебіли..
показать весь комментарий
16.01.2026 16:00 Ответить
війська України вже боронять українців від московських фашистів більше часу,
ніж тривала вєлікая атєчєствєнная...
хоча у ******** кремлівських дідів
є і бомби,.. і літаки..
показать весь комментарий
16.01.2026 16:01 Ответить
Я завжди з повагою ставився до президента Чехії ,але тут він наговорив зовсім дурного ,він думаю знає що таке рашиська імперія ,територіальні поступки ? це буде те що Чехія мала в 1938 році, віддали судетську область ну а німці через декілька місяців окупували всю Чехословачину.Рашистам не потрібна зруйнована Донецька область їм потрібна вся Україна.
показать весь комментарий
16.01.2026 16:03 Ответить
Звичайно, якби армія Чехословаччини обрала шлях боротьби - можливо це надихнуло б інші держави і історія пішла б іншим шляхом. Бо одне діло організований опір армії, а інша справа поодинокі партизанські дії. А так, Гітлер поодинці захоплював країну за країною, аж поки не зіткнувся з таким самим тираном.
показать весь комментарий
16.01.2026 16:08 Ответить
то беріть шампура,... та відбивайтесь..(це іронія)
а то примушуєте мого президента говорити такі неприємні речі..
показать весь комментарий
16.01.2026 16:08 Ответить
Ну, це саме він говорив в 2023ому році, що зараз повоюєте до кінця року в контрнаступі, а потім будете домовлятися. Так що нічого нового.
показать весь комментарий
16.01.2026 16:10 Ответить
Пораженєц?
показать весь комментарий
16.01.2026 16:10 Ответить
Пішов найух!
показать весь комментарий
16.01.2026 16:11 Ответить
Де ти чув про черги на мобілізацію на 5 році війни? В якій країні?
показать весь комментарий
16.01.2026 16:12 Ответить
В кацапії
показать весь комментарий
16.01.2026 16:18 Ответить
До 29 червня ))
показать весь комментарий
16.01.2026 16:18 Ответить
пропаганда та відверта брехня гітлера-сталіна зробили свою справу..
показать весь комментарий
16.01.2026 16:19 Ответить
коли там ЄС піде на болючі поступки з Гренландією?
показать весь комментарий
16.01.2026 16:21 Ответить
с такими союзничками придётся
показать весь комментарий
16.01.2026 16:23 Ответить
Так тебе ж об этом и написали, что поощрение агрессора приводит не к миру, а к тому, что он будет захватывать ещё больше территорий,
показать весь комментарий
16.01.2026 16:30 Ответить
чех забув 1938
показать весь комментарий
16.01.2026 16:36 Ответить
1. А без зелі черги до ТЦК на мобілізацію з'являться, і ти особисто у ту чергу станеш? 2. Ця війна не закінчиться миром. Ця війна може закінчитись або якщо у Раші на певному етапі не вистачить сил на подальше просування, або знищенням України, як держави.
показать весь комментарий
16.01.2026 16:36 Ответить
Это он теперь вызывает к себе европейцев чтоб они вместо него горькую правду нам озвучивали, про то что он там понаподписывал, а он постоит рядом и печально соболезнуя покивает как ослик? А потом пойдет на выборы.
показать весь комментарий
16.01.2026 16:50 Ответить
В кацапії нема ніяких черг
показать весь комментарий
16.01.2026 16:51 Ответить
не дякую, не треба! чомусь це Україна завжди має "йти на болючі поступки"? Україна вже достатньо кацапам уступила за останні 500 років....
черга кацапів "йти на болючі поступки"
показать весь комментарий
16.01.2026 16:58 Ответить
А черги в тцк були навіть при зелі у 22 році. Люди розчарувалися не так в зелі як в самій державі.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:03 Ответить
А ЧТО ГОСДЕЯТЕЛИ ДУМАЛИ В 2019 ГОДУ !!!???
показать весь комментарий
16.01.2026 17:05 Ответить
ДАВАЙТЕ ПРОВЕДЕМ РЕФЕРЕНДУМ ПО ПОВОДУ ИХ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ !)
показать весь комментарий
16.01.2026 17:06 Ответить
Я вважаю, що можливі не лише два запропоновані вами варіанти. Для прикладу в 1918 році у німців на фронті ситуація була досить не погана. На східному фронті вони окупували Київ, але внутрішні проблеми практично миттєво все змінили і Німеччина восени 1918 року програла 1 світову війну зі суттєвими втратами власної території. Наростання внутрішніх проблеми і розвал московії на сьогодні багатьом здається нездійсненним чудом, але такий варіант для України є найкращим, хоча західні політики заявляють, що вони цього бояться бо не знають хто в такому випадку буде контролювати величезний ядерний потенціал, так звану путінську «тріаду» із якої атомні підводні човни з ядерним озброєнням найбільш небезпечні.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:06 Ответить
Ну так, після наших поступок кацапи залижуть рани і через кілька місяців попруть далі, на Київ.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:07 Ответить
Моб ресурс є, а черг нема. От давайте не будемо собі брехати, що в кацапів проблеми з набором людей для війни з нами. Там стільки маргінесу які в житті стільки грошей не зароблять як на війні, що вистачить ще на кілька років.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:08 Ответить
"Це вирішується наявністю або відсутністю черг до тцк." Як виявилося , відсутність черги до ТЦК не заважає декому з військових продавати fpv дрони сотнями разом з вибухівкою та детонаторами : https://censor.net/ua/photonews/3595785/viyiskovyyi-prodavav-zbroyu-u-nogo-znayishly-ponad-500-droniv , декому красти кошти , як "герой-командир " вчорашній 47 мільйонів : https://zaxid.net/dbr_vikrilo_viyskovih_chastini_na_donechchini_na_kradizhtsi_47_mln_grn_na_zakupivlyah_droniv_n1628062 , або ті самі кошти "пиляти " на зведенні липових оборонних та захисних споруд, як шміндічі та їм подібні роблять . Ну а коли і такого мало буде , то "чудити" так як на Сумщині у Грабовському : https://zaxid.net/pid_chas_zahoplennya_sela_na_sumshhini_rosiyani_vzyali_v_polon_13_viyskovih_n1626620 . Я не зменшую значимості тих черг , але в умовах наших реалій - великі черги до ТЦК, то лише про безкарність тих хто призвів до їхньої відсутності ((
показать весь комментарий
16.01.2026 17:10 Ответить
Ти звідти пишеш ?
показать весь комментарий
16.01.2026 17:11 Ответить
Інтерес України - підняти демографію в Європі мільйонами білих жінок та дітей. Ніхто не збирається здавати, виконується по повній програмі.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:14 Ответить
"Там стільки маргінесу які в житті стільки грошей не зароблять як на війні, що вистачить ще на кілька років." То може ти не тим переймаєшся коли пісню про черги заводиш ? Скількох військових ти утримуєш своїми податками ? Та і взагалі - ти хоч скільки тих податків сплачуєш із своєї мінімалки для пенсійного знаєш ?
показать весь комментарий
16.01.2026 17:15 Ответить
Яка різниця? В мене прапорець біля ніка
показать весь комментарий
16.01.2026 17:15 Ответить
Всі навколо кретини, а глядачі марафону самі розумні. Тільки чомусь сотні тисяч українців валять в Чехію, а не навпаки.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:16 Ответить
"Люди розчарувалися не так в зелі як в самій державі." ... люди розчарувалися у ідіотах та злодіях , які тією державою керують . Коли військовий отримує менше від сторожа у тилу , а злодій при владі гребе при цьому мільярдами з бюджету , то це не про державу , а про управління в державі . На час дії воєнного стану жодна особа окрім військових не може отримувати виплат за рахунок бюджетних коштів більше аніж прожитковий мінімум !!!!!
показать весь комментарий
16.01.2026 17:20 Ответить
Я молодий українець і читаю новини про прокурорів в 35 на пенсії 120 тисяч в місяць і в мене літні батьки які все життя працювали в поліклініці та мають пенсію 3-4 тисячі. Мені після цього платити податки?
показать весь комментарий
16.01.2026 17:21 Ответить
А депутатам плювати. Вони тільки собі підвищують зп, військовим жодної подачки.
показать весь комментарий
16.01.2026 17:23 Ответить
І це окупацію і капітуляцію називає миром? Я думав хоч ти розумніший. А ти як і всі дебіл. Всі хто триндить про поступки, переговори і про задобрення московського людоїда підтримують війну. Якби не ви тварі підтримували наративи ***** то рашистам вже не було б стимулу ні лізти далі ні воювати
показать весь комментарий
16.01.2026 17:25 Ответить
Як ви вже дістали , довбані європейські рожеві поні !!!
Знову це - потрібно домовлятись .. ! З ким домовлятись ?? З тигром у якого в пащі ваша голова . !? Ви ж любите цитувати Черчилля .!
Домовляння - до миру не призведуть ,, вони призведуть до знищення України як держави , і до винищення цілого народу - українців .!! ***** ніяких домовленостей притримуватись не збирається , як і зупинятися на Україні . Коли він проковтне Україну , в нього з'явиться ейфорія , як у іржавого зараз , і на куражі він полізе далі .. Вглиб Європи . Тоді армія з - близько пари мільйонів українців , вже буде воювати проти вас . Ну невже ви ще й досі там цього не зрозуміли .?
Замість того щоб об'єднатись і разом , усім ЄС , разом з Україною зламати хребет країні - вбивці , ви знову хочете з домовлятись з уйопками .!! Та ще й за рахунок України .
Не вийде у вас нічого , хлопці . І не мрійте !! Скажену собаку - пристрілюють , а не лізуть її гладити .
показать весь комментарий
16.01.2026 17:28 Ответить
"із якої атомні підводні човни з ядерним озброєнням найбільш небезпечні." Чим саме вони так небезпечні ? Он лежать на дні світового океану як совкові , так і американські , з повним боєкомплектом і їсти не просять . Той "величезний ядерний потенціал " як пугало горднє - усі ніби його бачать , але боїться його тільки той хто встановив . Що там у хера боятися - хто хотів ту ядерку - вже давно її має , а байки про "ядрьоних терористів " красиві тільки у американських бойовиках , до речі , тільки америкоси чомусь їх знімають ((((
показать весь комментарий
16.01.2026 17:29 Ответить
шось Павлу поробленне стало , чи трамп покусав ?!!! Павло зруйнував всі мої ілюзії до того ,шо ЄС адекватні політики є !!!...
показать весь комментарий
16.01.2026 17:32 Ответить
А Ізраїль програє війну?
показать весь комментарий
16.01.2026 17:36 Ответить
"Мені після цього платити податки?" ... Ну як не платиш податки , "молодий українцю" , то закрий тоді свого рота і нічирик - тобі ніхто у цій державі нічого не винен , навіть сонцесяйний лідор .
показать весь комментарий
16.01.2026 17:42 Ответить
Якщо військовий да ще й генерал каже що потрібно здатися то це вже не військовий і тим більше не генерал. Військовий повинен битися до кінця і підказувати що і як потрібно зробити для перемоги. А соплі пускати йди на вокзал з таблиякою ''памагітє я нє местний, дайтє на хлєб і білєти дамой''
показать весь комментарий
16.01.2026 17:43 Ответить
"Яка різниця?" Проста - ти так впевнено розповідаєш про кацапію , ніби там живеш . Може ти просто прапорці переплутав ?
показать весь комментарий
16.01.2026 17:43 Ответить
Далеко підеш якщо платню військовим вважаєш "подачкою " ((( Добре якщо вчасно зупинять ........
показать весь комментарий
16.01.2026 17:47 Ответить
Страница 2 из 2