11409 відвідувачів онлайн

Україна мусить піти на болючі поступки для досягнення миру, - Павел

Петр Павел про війну в Україні

Президент Чехії Петр Павел вважає, що для досягнення миру у війні з Росією Україні доведеться піти на болючі поступки. 

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на "Європейську правду", про це він сказав під час зустрічі президентом України Володимиром Зеленським у Києві.

Чеський президент визнав, що без США не буде вирішення для війни в Україні.

"Це болюче для Європи, що все-таки ключову роль відіграють Сполучені Штати. Але це не означає, що Європа і європейські країни мають бути осторонь цих зусиль", – зазначив він.

Водночас він зазначив, що у питанні потенційної мирної угоди у російсько-українській війні Києву доведеться піти на "низку болючих поступок".

Я вважаю, що там (у "мирному плані". – Ред.) є і низка болючих поступок, на які Україна має піти й готова це зробити за умови, що це приведе до миру", – сказав Павел.

Водночас президент Чехії наголосив, що Європа має докласти "всіх зусиль" для того, щоб вся робота, яка була зроблена під час підготовки документів щодо мирної угоди, "не була марною".

"Я вважаю, що Україна зробила дуже багато на шляху до того, щоб запропоноване рішення було прийнятним", – підсумував Павел.

Що передувало?

Топ коментарі
+40
Заохочення агресора ніколи не приводило до миру. Приводило лише до ще більшої війни.
показати весь коментар
16.01.2026 15:07 Відповісти
+35
Яка болюча поступка, віддати "судетську область" і буде мир?
показати весь коментар
16.01.2026 15:07 Відповісти
+25
це він задля цього приїхав ?
показати весь коментар
16.01.2026 15:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
це він задля цього приїхав ?
показати весь коментар
16.01.2026 15:06 Відповісти
Можливо Бабіш вкусив, притомна ж людина була.
показати весь коментар
16.01.2026 15:26 Відповісти
Рудий Тампон😡🤮 всіх покусав.
показати весь коментар
16.01.2026 15:46 Відповісти
Заохочення агресора ніколи не приводило до миру. Приводило лише до ще більшої війни.
показати весь коментар
16.01.2026 15:07 Відповісти
показати весь коментар
16.01.2026 15:20 Відповісти
Да бросьте рассказывать сказки. Как империи и большие страны завоевывали свои огромные территории. Потому что все сосали и заохочували агрессоров. Опять этот детсад.
показати весь коментар
16.01.2026 15:36 Відповісти
Так тебе ж об этом и написали, что поощрение агрессора приводит не к миру, а к тому, что он будет захватывать ещё больше территорий,
показати весь коментар
16.01.2026 16:30 Відповісти
іди у ср.ку віктор чи павлік чи як там тебе.
показати весь коментар
16.01.2026 15:07 Відповісти
Яка болюча поступка, віддати "судетську область" і буде мир?
показати весь коментар
16.01.2026 15:07 Відповісти
А розвал Чехословаччини це плохо ілі харашо?
показати весь коментар
16.01.2026 15:08 Відповісти
Брехня. Ми в одному кроці до перемоги. Жодних поступок. Як зруйнуємо москву тоді і буде мир. Не можна зупинятися на кордонах 91 року. Вони нас не залишать в спокої ніколи.
показати весь коментар
16.01.2026 15:08 Відповісти
Це ви звідки бачите ту перемогу?
показати весь коментар
16.01.2026 15:13 Відповісти
З продавленого дивана
показати весь коментар
16.01.2026 15:20 Відповісти
Я з іронією написав . А мені вже наставили лайки. До того ж всі з іноземними прапорцями біля ніків. При зелі тільки здача територій і поразка нас чекає. Просто цікаво було побачити хто підтримує ці кордони 91 року. Переконався, що це в більшості ті, хто за кордоном сидить, подалі від України.
показати весь коментар
16.01.2026 15:33 Відповісти
а ти, що не підтримуєш? ти пропонуєш кацапам віддати окуповане?
показати весь коментар
16.01.2026 15:47 Відповісти
Віддавати чи не віддавати окуповане вирішується не на референдумах та не в опитуваннях кміс. Це вирішується наявністю або відсутністю черг до тцк. А черги до тцк лише для продовження броні стоять.
показати весь коментар
16.01.2026 15:55 Відповісти
то беріть шампура,... та відбивайтесь..(це іронія)
а то примушуєте мого президента говорити такі неприємні речі..
показати весь коментар
16.01.2026 16:08 Відповісти
Де ти чув про черги на мобілізацію на 5 році війни? В якій країні?
показати весь коментар
16.01.2026 16:12 Відповісти
В кацапії
показати весь коментар
16.01.2026 16:18 Відповісти
В кацапії нема ніяких черг
показати весь коментар
16.01.2026 16:51 Відповісти
Моб ресурс є, а черг нема. От давайте не будемо собі брехати, що в кацапів проблеми з набором людей для війни з нами. Там стільки маргінесу які в житті стільки грошей не зароблять як на війні, що вистачить ще на кілька років.
показати весь коментар
16.01.2026 17:08 Відповісти
Ти звідти пишеш ?
показати весь коментар
16.01.2026 17:11 Відповісти
"Це вирішується наявністю або відсутністю черг до тцк." Як виявилося , відсутність черги до ТЦК не заважає декому з військових продавати fpv дрони сотнями разом з вибухівкою та детонаторами : https://censor.net/ua/photonews/3595785/viyiskovyyi-prodavav-zbroyu-u-nogo-znayishly-ponad-500-droniv , декому красти кошти , як "герой-командир " вчорашній 47 мільйонів : https://zaxid.net/dbr_vikrilo_viyskovih_chastini_na_donechchini_na_kradizhtsi_47_mln_grn_na_zakupivlyah_droniv_n1628062 , або ті самі кошти "пиляти " на зведенні липових оборонних та захисних споруд, як шміндічі та їм подібні роблять . Ну а коли і такого мало буде , то "чудити" так як на Сумщині у Грабовському : https://zaxid.net/pid_chas_zahoplennya_sela_na_sumshhini_rosiyani_vzyali_v_polon_13_viyskovih_n1626620 . Я не зменшую значимості тих черг , але в умовах наших реалій - великі черги до ТЦК, то лише про безкарність тих хто призвів до їхньої відсутності ((
показати весь коментар
16.01.2026 17:10 Відповісти
1. А без зелі черги до ТЦК на мобілізацію з'являться, і ти особисто у ту чергу станеш? 2. Ця війна не закінчиться миром. Ця війна може закінчитись або якщо у Раші на певному етапі не вистачить сил на подальше просування, або знищенням України, як держави.
показати весь коментар
16.01.2026 16:36 Відповісти
А черги в тцк були навіть при зелі у 22 році. Люди розчарувалися не так в зелі як в самій державі.
показати весь коментар
16.01.2026 17:03 Відповісти
Я вважаю, що можливі не лише два запропоновані вами варіанти. Для прикладу в 1918 році у німців на фронті ситуація була досить не погана. На східному фронті вони окупували Київ, але внутрішні проблеми практично миттєво все змінили і Німеччина восени 1918 року програла 1 світову війну зі суттєвими втратами власної території. Наростання внутрішніх проблеми і розвал московії на сьогодні багатьом здається нездійсненним чудом, але такий варіант для України є найкращим, хоча західні політики заявляють, що вони цього бояться бо не знають хто в такому випадку буде контролювати величезний ядерний потенціал, так звану путінську «тріаду» із якої атомні підводні човни з ядерним озброєнням найбільш небезпечні.
показати весь коментар
16.01.2026 17:06 Відповісти
Пораженєц?
показати весь коментар
16.01.2026 16:10 Відповісти
Дурня то все.
показати весь коментар
16.01.2026 15:08 Відповісти
Украина создала игрушечные войска. бомберы по 6 кг нагрузку несут. посмотрите сколько тонн во вторую мировую несли бомберы.

Во Второй мировой войне производство бомбардировщиков исчислялось десятками тысяч у каждой из сторон, а бомбовая нагрузка сильно зависела от типа самолета и миссии: например, британский «Ланкастер» мог нести до 6,3 тонн бомб, а американские B-29 - до 9 тонн, но сбрасывали их в зависимости от цели; суммарно на Германию союзники сбросили около 2,7 млн тонн бомб, а на Японию - 1,4 млн тонн.
Производство бомбардировщиков (примерные данные):

США наращивали производство от ~5.8 тыс. в 1939 г. до ~47.8 тыс. в 1942 г..СССР производил около 10-25 тыс. в год.Великобритания выпускала порядка 8-28 тыс. в год.Германия (Люфтваффе) также имела мощные производственные мощности до 1945 года.
Бомбовая нагрузка и сброшенные бомбы:

https://www.google.com/search?q=Avro+Lancaster&oq=%D0%B2%D0%BE+%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%8E+%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%83%D1%8E+%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D1%83+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BB%D0%B8+%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%8B+%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%89%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2+%D0%B8+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%BE+%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1+%D0%BE%D0%BD%D0%B8+%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B8&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCTI5MzY3ajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8&mstk=AUtExfAj8aiuWyW_mH1AayULFRcJw6e_p27Y5_YbQypdyp4CmRWci3Yri1i8nDKj-CNJzSi0lKAS9lyHzszVteNK9yMTToftQufB7-6zEj3wP-AmVkeRJmsMdfShtutYsWSLjNIyULwhec6662s0aZ2xk326rvACPfLgPcnmN7MnlTY5cGE&csui=3&ved=2ahUKEwjp1O_uipCSAxUcAtsEHe2TFuwQgK4QegQIBhAB Avro Lancaster (Великобритания): до 6,3 т (14000 фунтов) бомб.https://www.google.com/search?q=B-29+Superfortress&oq=%D0%B2%D0%BE+%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%8E+%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%83%D1%8E+%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D1%83+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BB%D0%B8+%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%8B+%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%89%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2+%D0%B8+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%BE+%D0%B1%D0%BE%D0%BC%D0%B1+%D0%BE%D0%BD%D0%B8+%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B8&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCTI5MzY3ajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8&mstk=AUtExfAj8aiuWyW_mH1AayULFRcJw6e_p27Y5_YbQypdyp4CmRWci3Yri1i8nDKj-CNJzSi0lKAS9lyHzszVteNK9yMTToftQufB7-6zEj3wP-AmVkeRJmsMdfShtutYsWSLjNIyULwhec6662s0aZ2xk326rvACPfLgPcnmN7MnlTY5cGE&csui=3&ved=2ahUKEwjp1O_uipCSAxUcAtsEHe2TFuwQgK4QegQIBhAD B-29 Superfortress (США): мог нести до 9 тонн бомб.Общие объемы: Союзники сбросили примерно 1,4 млн тонн бомб на Германию и еще 1,4 млн тонн на Японию.Количество вылетов: Только 8-я воздушная армия США в 1944 году сбросила 389 119 тонн бомб.
Производство и сброс бомб были колоссальными, особенно во второй половине войны, когда союзники получили превосходство в воздухе.
показати весь коментар
16.01.2026 15:09 Відповісти
"из 7377 построенных самолетов было потеряно 3349, при этом экипажи несли тяжелые потери, средняя продолжительность жизни новобранца в экипаже "Ланкастера" составляла всего две недели, особенно в 1944 году. "
показати весь коментар
16.01.2026 15:27 Відповісти
Прирівняв пісюн до пальця.
показати весь коментар
16.01.2026 15:29 Відповісти
По 6 кг нагрузку несут малые фронтовые бомберы ближнего радиуса действия а-ля Мавик, а ты их сравнило со стратегическими бомбардировщиками второй мировой. Вот на сколько ты неадекватное.
показати весь коментар
16.01.2026 15:35 Відповісти
Кацап ,проснись ,ти береш😡🤮🤮🤮😀
показати весь коментар
16.01.2026 15:48 Відповісти
війська України вже боронять українців від московських фашистів більше часу,
ніж тривала вєлікая атєчєствєнная...
хоча у ******** кремлівських дідів
є і бомби,.. і літаки..
показати весь коментар
16.01.2026 16:01 Відповісти
Ви вже йшли на поступки у 1938-39 рр. Так і війни ж ще не було. І чим все скінчилось? Тож не вчіть батька і баста!
показати весь коментар
16.01.2026 15:09 Відповісти
Так і нам дядя з-за океану розказує що треба віддати, щоб його друг, який дуже хоче миру, заспокоївся. Нічого не змінилось за 87 років.
показати весь коментар
16.01.2026 15:34 Відповісти
ради справедливості потрібно сказати,
що ці поступки зробили «партньори» за Чехословакію за неї..

і без неї...

а потім додавили її разом з гітлером заради «миру»..
як зараз трумп-хло давлять Україну..
показати весь коментар
16.01.2026 15:41 Відповісти
На той час армія Чехословаччини була більш співставна з армією Німеччини, аніж армія України з російською на 2022 р. Тож звідси мораль - ніхто і ніщо не змусить тебе відмовитись від боротьби, якщо ти її бажаєш. І не дозволяйте іншим вирішувати за вас вашу долю.
показати весь коментар
16.01.2026 15:45 Відповісти
так,
і армія була готова боротись з нацистами...
але прийшов приказ капітулювати..
та не всі здались..
і що цікаво,
тих, хто воював з гітлером,
вже потім добивав сталін..
показати весь коментар
16.01.2026 15:54 Відповісти
Звичайно, якби армія Чехословаччини обрала шлях боротьби - можливо це надихнуло б інші держави і історія пішла б іншим шляхом. Бо одне діло організований опір армії, а інша справа поодинокі партизанські дії. А так, Гітлер поодинці захоплював країну за країною, аж поки не зіткнувся з таким самим тираном.
показати весь коментар
16.01.2026 16:08 Відповісти
пропаганда та відверта брехня гітлера-сталіна зробили свою справу..
показати весь коментар
16.01.2026 16:19 Відповісти
Це не призведе до миру дядя павел!!!Ти шо долбойо..?!!Маньяк не може зупинити війну навіть якщо і хоче,бо це його смерть і розвал країни,куди підуть орки дурню???або у вашу європу або грабувати рубльовку...
показати весь коментар
16.01.2026 15:10 Відповісти
А не пішов би ти добрий чоловіче за "русскім воєнним корабльом» зі своїми порадами
показати весь коментар
16.01.2026 15:12 Відповісти
Кому кому, а чехам не потрібно забувати аналогічні "болючі поступки" в 1938 році в Мюнхені, які в Чехії називають "Мюнхенський диктат", коли зробили поступки чеськими територіями, а вийшло, що потім камрад гітлер з'їв всю Чехословаччину, а потім майже всю Європу.
показати весь коментар
16.01.2026 15:12 Відповісти
Ми за 12 рокіа війни так і не навчилися в пропаганду ! Це ж повний провал !🫣
Хтось може уявити , аби ***** , перед журналістами , хтось сказав що йому "доведеться піти на болючі поступки"..?!
показати весь коментар
16.01.2026 15:14 Відповісти
Ізраїль мусить піти на болючі поступки для досягнення миру?
показати весь коментар
16.01.2026 15:14 Відповісти
і він також..
і тайвань..
і іран..
от тільки забули про рф..
показати весь коментар
16.01.2026 15:47 Відповісти
От і павела поплавило, навздогін за окамурою.
Хоч передав нам оті обіцяні млн снарядів?
показати весь коментар
16.01.2026 15:17 Відповісти
Може, продати Павела людоїдам?! Дуже болюча буде поступка. Але ж хоч якісь гроші.
показати весь коментар
16.01.2026 15:17 Відповісти
З огляду на теми українських соцопитувань, виступи європеців і задовлене гиготіння кацапів, очевидно, що вже є якийсь договорняк по здачі інтересів України.
показати весь коментар
16.01.2026 15:17 Відповісти
Інтерес України - підняти демографію в Європі мільйонами білих жінок та дітей. Ніхто не збирається здавати, виконується по повній програмі.
показати весь коментар
16.01.2026 17:14 Відповісти
Україна ніколи не піде на болючі поступки. Вона буде чекати, коли Росія розвалится. А вже потім піде на дуже болючі поступки. Країна, населення якої виховано Единим марафоном, немає іншого шляху.
показати весь коментар
16.01.2026 15:20 Відповісти
До Петра і Павла ніяких поступок
показати весь коментар
16.01.2026 15:22 Відповісти
Тобто до 12 липня.
показати весь коментар
16.01.2026 15:31 Відповісти
До 29 червня ))
показати весь коментар
16.01.2026 16:18 Відповісти
Зеленський відповів на закиди Трампа про мирну угоду: Не хоче підписувати саме РФ
показати весь коментар
16.01.2026 15:24 Відповісти
Петя,на що ти намікаєш?Чому Україна повинна йти на якісь поступки?Хочуть благо кацапи для тих хто їх чекає, хай забирають.Території в паРаші хоч з Китаєм можна поділитись,всім хвате.
Чи ви,європейці теж подібно заокеанському нарцису,згодні прибор положити на міжнародне право? Є агресор,є жертва,з цього виходьте.Будуть поступки,хєр миру буде,через 5-10років знову війна.А ще Чехія,по вимозі *****,має вийти з НАТО, бо його хотєлки-північно-атлантичний блок в кордонах 1997 року. Згоден ти на це?
показати весь коментар
16.01.2026 15:26 Відповісти
Чехословаччині тоді не пощастило - союзники її не підтримали, і в результаті вона втратила 2,3% населення у Другій світовій війні. Україні ж пощастило - ті самі союзники зробили висновки, Україну тепер підтримуватимуть до кінця, і тому втрати в України будуть зовсім іншими.
показати весь коментар
16.01.2026 15:26 Відповісти
це він про що ,весь донбас ,і вся Запоріжська і Херсонська обл ?
показати весь коментар
16.01.2026 15:27 Відповісти
Езжай и рассказывай это Дании
показати весь коментар
16.01.2026 15:28 Відповісти
та я впевнений що вони Данії уже втирають місяць що - "ну подумаєш 98% вашої території віддайте та й"
показати весь коментар
16.01.2026 15:35 Відповісти
Дания это другое.
показати весь коментар
16.01.2026 15:38 Відповісти
поступки тікі розігріють росію ,вона піде далі
показати весь коментар
16.01.2026 15:29 Відповісти
Болісно чути таке від ще недавно поважного політика...
показати весь коментар
16.01.2026 15:32 Відповісти
Він меле це із дня вступу на посаду президента.
показати весь коментар
16.01.2026 15:37 Відповісти
ВОНИ ІДІОТИ)))))

Просто багато років миру породили КРЕТИНІВ.

Добре пан Павел віддаємо 20 областей - фіг з ним з тим що це незаконно, де людей дівати, окупація, це зрада людей і тд і тд.

Головне питання - ВИ ТОЧНО ВПЕВНЕНІ ЩО РУЗКІЕ ЗУПИНЯТЬСЯ ПІСЛЯ ЦЬОГО НАЗАВЖДИ?))) РІЛІ??

Що за дебіли
показати весь коментар
16.01.2026 15:34 Відповісти
не знаю про які поступки він говорив,
але снага ЄС,
щоб трумп дістав премію дарвіна,
звичайно є ..
показати весь коментар
16.01.2026 15:46 Відповісти
Послан на кол
показати весь коментар
16.01.2026 15:53 Відповісти
От генерал здорової людини з реалістичним адекватним світосприйняттям.
показати весь коментар
16.01.2026 15:54 Відповісти
якщо порушення міжнародного права і міжнародно визнаних кордонів - це "болючі поступки" - то нехай заспана Еуропа не ображається і не дивується подальшим наслідкам від людожерських дій подихаючої Московії підсиленої ресурсами окупованої України..
"цивілізований захід" - імпотентні сцикливі дебіли..
показати весь коментар
16.01.2026 16:00 Відповісти
Я завжди з повагою ставився до президента Чехії ,але тут він наговорив зовсім дурного ,він думаю знає що таке рашиська імперія ,територіальні поступки ? це буде те що Чехія мала в 1938 році, віддали судетську область ну а німці через декілька місяців окупували всю Чехословачину.Рашистам не потрібна зруйнована Донецька область їм потрібна вся Україна.
показати весь коментар
16.01.2026 16:03 Відповісти
Ну, це саме він говорив в 2023ому році, що зараз повоюєте до кінця року в контрнаступі, а потім будете домовлятися. Так що нічого нового.
показати весь коментар
16.01.2026 16:10 Відповісти
Пішов найух!
показати весь коментар
16.01.2026 16:11 Відповісти
коли там ЄС піде на болючі поступки з Гренландією?
показати весь коментар
16.01.2026 16:21 Відповісти
с такими союзничками придётся
показати весь коментар
16.01.2026 16:23 Відповісти
чех забув 1938
показати весь коментар
16.01.2026 16:36 Відповісти
Это он теперь вызывает к себе европейцев чтоб они вместо него горькую правду нам озвучивали, про то что он там понаподписывал, а он постоит рядом и печально соболезнуя покивает как ослик? А потом пойдет на выборы.
показати весь коментар
16.01.2026 16:50 Відповісти
не дякую, не треба! чомусь це Україна завжди має "йти на болючі поступки"? Україна вже достатньо кацапам уступила за останні 500 років....
черга кацапів "йти на болючі поступки"
показати весь коментар
16.01.2026 16:58 Відповісти
А ЧТО ГОСДЕЯТЕЛИ ДУМАЛИ В 2019 ГОДУ !!!???
показати весь коментар
16.01.2026 17:05 Відповісти
ДАВАЙТЕ ПРОВЕДЕМ РЕФЕРЕНДУМ ПО ПОВОДУ ИХ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ !)
показати весь коментар
16.01.2026 17:06 Відповісти
Ну так, після наших поступок кацапи залижуть рани і через кілька місяців попруть далі, на Київ.
показати весь коментар
16.01.2026 17:07 Відповісти