13545 посетителей онлайн

Более 60% украинцев готовы голосовать на референдуме. Часть готова к территориальным компромиссам, - опрос КМИС. ИНФОГРАФИКА

Готовность украинцев к проведению референдума: опрос

50% граждан Украины поддерживают проведение референдума по мирному соглашению. В общей сложности 64% выражают готовность проголосовать.

Об этом свидетельствуют данные опроса КМИС, сообщает Цензор.НЕТ.

Подробности

Так, граждан спросили, поддерживают ли они проведение референдума по мирному соглашению.

"Относительное большинство украинцев поддерживают идею проведения референдума, хотя наблюдается тенденция к ухудшению отношения к этой идее. Так, по сравнению с серединой января 2026 года с 55% до 50% стало меньше тех, кто поддерживает такую инициативу. Зато с 32% до 40% стало больше тех, кто выступает против", - отметили в КМИС.

Готовность украинцев к проведению референдума

31% респондентов ответили, что они точно приняли бы участие в референдуме в случае его проведения. Еще 33% ответили, что скорее примут участие. То есть в целом 64% выражают готовность проголосовать, хотя из них лишь половина твердо намерены это сделать, пишут социологи.

Готовность украинцев к проведению референдума

Те респонденты, которые готовы поддержать вывод войск Украины из Донбасса, в несколько большей степени готовы и голосовать на референдуме. Так, среди них точно готовы голосовать 35%, скорее готовы – 41% (вместе – 76%).

Среди же тех, кто категорически против такого "соглашения", 29% точно будут голосовать и еще 30% скорее будут голосовать (вместе – 59%).

Готовность украинцев к проведению референдума

Также в КМИС подчеркнули, что не моделируют реальный сценарий референдума, поскольку неизвестны его параметры. Результаты, которые анализируются далее, – это способ показать важность формулировки вопроса, который может быть вынесен на референдум.

Так, на вопрос "Поддерживаете ли Вы установление мира путем одобрения соглашения с США и Европой, которое предусматривает: членство Украины в ЕС в 2027 году, территориальные компромиссы, надежные гарантии безопасности и план экономического восстановления?" 61% респондентов ответили, что проголосовали бы "да", 10% - "нет" (остальные - не голосовали бы или не определились). В пересчете на тех, кто придет голосовать, 86% проголосовали бы "за", а 14% - "против".

Готовность украинцев к проведению референдума: опрос

"Даже среди тех, кто категорически против обмена Донбасса на гарантии безопасности, 54% на таком референдуме готовы проголосовать "да" (и лишь 14% проголосовали бы "нет")", - добавили там.

Готовность украинцев к проведению референдума: опрос

Методология

Опрос проводился 1-8 марта 2026 года. Всего было опрошено 1003 респондента.

Погрешность выборки не превышает 4,1% для показателей, близких к 50%, 3,5% для показателей, близких к 25%, 2,5% - для показателей, близких к 10%, 1,8% - для показателей, близких к 5%.

В целом, в КМИС считают, что полученные результаты все равно сохраняют высокую репрезентативность и позволяют достаточно надежно анализировать общественные настроения населения.

Топ комментарии
+36
Багатенько дурнів що вірять в дотримання кацапами якихось угод ... ну і, це найсмішніше, в дієвість якихось "гарантій"
показать весь комментарий
16.03.2026 10:58 Ответить
+24
Який референдум....зелена наволоч хоче перекласти свою відповідальність за зраду та потурання агресору на народ...
показать весь комментарий
16.03.2026 11:02 Ответить
+20
закономірно: нормальні люди гинуть, лайно готове торгувати територіями
показать весь комментарий
16.03.2026 10:59 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Багатенько дурнів що вірять в дотримання кацапами якихось угод ... ну і, це найсмішніше, в дієвість якихось "гарантій"
показать весь комментарий
16.03.2026 10:58 Ответить
Чому цих дурнів не опитували що робити зі зрадником з Оману? Хто поставить таке опитування? Сцикливо?
показать весь комментарий
16.03.2026 11:28 Ответить
Можна спитати і простіше: наскільки ви довіряєте чотириразовому ухилянту, котрий злив агресору Південь країни (разом з ЗАЕС)?
показать весь комментарий
16.03.2026 11:42 Ответить
Варіантів опитування багато, а от запитати сцикливо
показать весь комментарий
16.03.2026 16:43 Ответить
Все дуже просто. Головне в опитуваннях де проводити такі опитування. Поки всі патріоти воюють, то опитування проводять в буковелях і в кол-центрах де сидять казнокради, ухилянти і сепари. Як казав один знайомий, не так страшно загинути в бою, як страшно що за твоєю спиною домовляться з ворогом і твоя смерть буде даремною. В тому числі з цих саме причин багато зараз не хоче йти воювати за цю владу. В мене є такий приклад, коли один знайомий пішовдобровольцем в 2014 воювати в АТО і загинув. Тоді влада прийняла популістичний закон видавати всім УБД земельні ділянки. Сільрада тоді під цей закон роздербанила всю землю громади а батькам загиблого дали земельну ділянку на отшибі на якомусь пустирі де ні дороги ні тим більше електрики. Потім батьки вмерли і цю ділянку теж сільрада забрала собі і роздербанили. Тобто людина яка загинула за землю зникла з історії наче її і не було. І судячи з таких опитувань скоро на всій українській землі будуть гуляти рашисти. Ну не будуть же чиновники які награбували безкоштовно землю за неї життя віддавати. Дременуть всі тільки пил стовпом...
показать весь комментарий
16.03.2026 12:20 Ответить
показать весь комментарий
16.03.2026 12:26 Ответить
закономірно: нормальні люди гинуть, лайно готове торгувати територіями
показать весь комментарий
16.03.2026 10:59 Ответить
Дякувати Богу. І я торгувати не вмію навіть сємками
показать весь комментарий
16.03.2026 11:51 Ответить
капітуляція перед буйлом гарантує тобі життя ?

ото дурне!
на штурми на Берлін підеш!

.
показать весь комментарий
16.03.2026 12:13 Ответить
Ти до яких належиш - до перших чи до других?
показать весь комментарий
16.03.2026 13:45 Ответить
Хватить знищувати українців. Згідно Конституції найбільша цінність це життя і здоров'я людини. Тому сьогодніі ті території, які окупували кацапи залишити, як нейтральну з миротворчим контигентом ООН, а далі вже знаходити методи для повернення цих територій без знищення українцвв.
показать весь комментарий
16.03.2026 13:46 Ответить
Как циган солнцем крутят. Недавно же Этот КМИС заявлял что там чуть ли не 65% будут терперь войну стольок сколько потребуется и никаких компромиссов. Или снова коньюктура из офиса бубочки меняется? А то уже

Навіть серед тих, хто категорично проти обміну Донбасу на гарантії безпеки, 54% на такому референдумі готові проголосувати "так"
показать весь комментарий
16.03.2026 11:01 Ответить
Такие референдумы можно проводить только среди тех кто сейчас в ЗСУ.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:02 Ответить
Не можна ні у якому разі.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:45 Ответить
Думаєш, там більшість буде проти поступок?
показать весь комментарий
16.03.2026 11:51 Ответить
Не знаю, я вообще против любых подобных вопросов, но если допустить что такие вопросы могут задаваться - то отвечать на них должны только те от решений которых зависит их жизнь. Те кто сидят в тылу конечно тоже подвергаются определенной опасности - но опасность эта несравнима с опасностью для тех кто на передке.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:55 Ответить
такі "референдуми" заборонені Конституцією
отже, за проведення подібних "опитувань" саджати треба

.
показать весь комментарий
16.03.2026 12:15 Ответить
І що дасть референдум, якщо баба Пипа жопу витре той писулькой? У них Дерипаска не гумова, кожен раз його в Сенат США возити дуже накладно. Тому їм треба в другий контур грошовий вийти, а потім самим свій контур створити, отримують ярлик на 4Г в китаї, а підсосам 3Г тільки можно, щоб бидло "васхещалось Масквой". Коли в Казахстані ввели 5Г тестово то прийшлось переферійній помийці вводити війска.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:02 Ответить
Який референдум....зелена наволоч хоче перекласти свою відповідальність за зраду та потурання агресору на народ...
показать весь комментарий
16.03.2026 11:02 Ответить
Але ж рехферендум а нічого не означає ... Бо він жодним чином не захистить ЗЕ й його адміністрацію від кримінального переслідування за порушення Конституції . А змінити Конституцію в ЗЕ шобли не має голосів . Більш того , Конституція не передбачає жодних референдумів по питанням зміни Конституції . Зміна Конституція це особилива довга процедура й це є не "застарілий" принцип , а основа будь якого парламентаризму й ********* системи державоутворення - багато ступенева форма управління законами . "Беспосередня" демократія тут не може працювать , бо сам по собі Конституційний устрій 99% найбільш розвинутих й демкратичних країн базується на неможливості проведення референдумів по цілій низкі питань . Бо хто буде проти ПДВ в 0% ?! Хто буде проти в той же Франції розпуску армія , скорочення кабміну до 1 людини ...
Уті усі "опитування" є абсолютно маніпулятивними ... А КМІС довів ступень маніпуляції до неперевершанного рівня .
показать весь комментарий
16.03.2026 11:56 Ответить
Навіть на Цензорі вистачає довбойобів які вірять що війни зупиняються референдумами.

П.С. голосувати треба виключно за усунення від влади голозелупки і його кодла.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:02 Ответить
Довбой#бів тут не дуже багато; в основному ждуни/агентура кацапії/любителі заробітку легких грошей тощо.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:51 Ответить
вона вже зупиняється!

дякуючи ЗСУ, а не референдумами і саммітам миру

.
показать весь комментарий
16.03.2026 12:19 Ответить
Це було необхідно йще в 2023 році коли єрмак посунув Залужного ....

Нам так багато верещали на усіх кутах , що проводити КОНСТИТУЦІЙНУ процедуру зміну влади - тобто перевибори під час війни ніяк не можно . А я казав -- ще як можно .

Й ось ми дожили до абсолютно зрадницьких маніпуляцій про те , що якийсь там рухферендум виявляється можно .
показать весь комментарий
16.03.2026 12:04 Ответить
Для чого навіювати людям якісь референдуми?
Під час військового стану їх провести ні технічно ні юридично провести неможливо.
Законодавчо чітко визначено коли скасовується військовий стан.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:04 Ответить
То більшість схвалює порушеня Конституціі України?!
Виявилося,що 73% нікуди не поділися,просто майже 13% з них або вбито,або під окупацією.
Як вони і забажали у 2019.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:04 Ответить
В Конституції багато статтей, ти особисто всі неухильно виконуєш?
показать весь комментарий
16.03.2026 12:01 Ответить
Ви типвий фанат Вов-недомірків,ху+зє.
На вас тримається рейтинг зє!
показать весь комментарий
16.03.2026 18:59 Ответить
Відповідно до законодавства України, проведення всеукраїнського референдуму під час дії воєнного стану заборонено. Зміна території України (територіальна цілісність) може вирішуватися виключно на всеукраїнському референдумі, але проведення такого голосування у період воєнних дій юридично неможливе задля забезпечення безпеки громадян та легітимності результатів.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:05 Ответить
А де, коли і ким те законодавство писалось?
показать весь комментарий
16.03.2026 11:53 Ответить
75 так, 54 ні = 146%.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:05 Ответить
Во,українців підготували до капітуляції
показать весь комментарий
16.03.2026 11:07 Ответить
Готують, готують...
показать весь комментарий
16.03.2026 11:53 Ответить
Ага!
Варимо!
КМІС забув видати ще три рейтинги!
Зеленському довіряють -70%
Зеленського підтримують-73 %
За Зеленського готові проголосувати-78%

І бонусом:
Потужність Зеленського становить 1 гігават!

Якщо вже малюєте рейтинги за гроші, то не стримуйте себе.
Чи це йде "за окремим" прейскурантом?
показать весь комментарий
16.03.2026 11:09 Ответить
1 гігаВат та 2 білих доріжки!
показать весь комментарий
16.03.2026 11:55 Ответить
показать весь комментарий
16.03.2026 12:33 Ответить
Все ж менше ніж 73%. Це однозначний прогрес.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:11 Ответить
Це фікція. Результат "опитування" завжди відповідатиме бажанню замовника.
Хто дівчину (КМІС) годує, той її і танцює.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:21 Ответить
Наступний раз я позначення сарказм відповідним смайлои.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:33 Ответить
Какие территориальные компромиссы? Вам Крыма было мало? "Це ж було вже" (с), в 2015 году, когда обсуждали возможные "компромиссы" с ордой. Запомните раз и навсегда - нет для кацапов никаких компромиссов, они считают территорию Украины своей провинцией, а украинцев - взбунтовавшимися рабами и все эти "компромиссы" нужны им только для одного - чтобы получить передышку, нарастить военное преимущество за счет дурных нефтедолларов и напасть на оставшиеся территории Украины уже намного более продвинутой армией. А после того как они сюда зайдут - 1937 год покажется украинцам детским лепетом: массовые судилища, огромные тюремные сроки, пытки, казни, ссылки и депортации, расправы над всеми, кто защищался или помогал защищать Украину! Месть кацапских тварей за все годы нашего сопротивления будет чудовищной, вся Украина превратится в одну огромную Бучу. Вы хотите такую судьбу своим детям? Если нет, то убивать кацапов нужно уже сегодня в промышленных масштабах, других вариантов нам не оставляют. Нужно чтобы кацапы не передохнУли, а передОхли.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:20 Ответить
Все вірно, але ти навіть рідну українську мову не вивчив.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:22 Ответить
Вивчив не гірше за тебе, але я хочу, щоб вороги це також читали та нарешті зрозуміли, що їх тут ніхто із квітами не чекає незалежно від мови, якою користується українець у побуті.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:26 Ответить
Если ты все еще не понял, то у меня нет слепой ненависти по признаку национальности, расы или языка. Кацапов нужно убивать потому, что иначе они придут и убъют нас. В отличие от мордора, Украина - свободная страна, где украинский язык - единственный государственный, но никто не запрещает и никогда не запрещал в быту использовать любой язык. А именно на якобы фактах такого запрета и основана рашистская пропаганда, оправдывающая вторжение.
Елси тебе и этого мало, пообщайся с бойцами 12-й бригады НГУ, среди которых достаточно много русскоговорящих, и поучи их любить Украину.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:53 Ответить
Смешно читать такие вопросы от человека под британским флагом.
показать весь комментарий
16.03.2026 12:00 Ответить
Слушай, тебе сколько лет? Ну вот ты реально думаешь, что если тебе кто-то скажет, что "да, пишу из окопа через Старлинк", ты это сможешь как-то проверить? Или наоборот, человек, имеющий отношение к обороне, ничего тебе не ответит, и ты сделаешь правильный вывод? Самому не смешно?
показать весь комментарий
16.03.2026 12:07 Ответить
Понимаю, но пока что ты подстветил лишь то, что по сути ответить тебе нечего.
показать весь комментарий
16.03.2026 12:14 Ответить
А я вижу, вас цапануло. Два вопроса уже к тебе:

1. Чей Крым?
2. Сколько украинских территорий ты предлагаешь отдать кацапам, чтобы "остановить войну"?
показать весь комментарий
16.03.2026 12:11 Ответить
Я відповім на твої два питання, лише після того, як ти відповіш на питання, яке тобі поставили вище.
показать весь комментарий
16.03.2026 12:13 Ответить
Может тебе еще свои координаты для целеуказания по ГЛОНАСС написать ? )
показать весь комментарий
16.03.2026 12:17 Ответить
Не звертайте уваги.
Голосніше всіх про "окопи" зазвичай верещать ухилянти яких в ті окопи на аркані не затягнеш.
А щоб і далі петляти від своїх обов'язків хоч на рік чи на 1 день - вони не те що Конституцію, вони і стать свою в свідоцтві про народження перепишуть, і мамку рідну продадуть.
Це страх потопельника що хапається за соломинку - уявіть що там коїться в макітрі таких осіб п'ятий рік поспіль, там жоден психіатр уже не допоможе, нормальна адекватна особистість просто знищена назавжди.
показать весь комментарий
16.03.2026 12:35 Ответить
Зеленський хоче показати що це український народ капітулював, а не він.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:24 Ответить
Ага. Якщо відрізати 2 руки і скормити їх леву ВІН ТОЧНО ТЕБЕ НЕ ЗЇСТЬ))) - НІ, сарказм. Слабкість лише заохочує агресора, а тим паче рузкіх, а тим паче проти нас.

Якщо ми проявимо ХОЧ ДЕСЬ компроміс - цьому народу і країні кінець - рузкіе знищать під корінь що ніколи знову більше не мати проблем
показать весь комментарий
16.03.2026 11:24 Ответить
Є Конституція України і ніякої паузи не може бути.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:26 Ответить
зєлєнсько-кварталовецький лохторат жлобів-какаразніц та ліворуціонерів-борцунів з ТЦК - невиліковні...
показать весь комментарий
16.03.2026 11:26 Ответить
В январе статистике предсказуемо другая была. В принципе можно любой референдум и выборы провести и даже с предсказуемым результатом. Главное правильно выбрать время .... и погодные условия.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:30 Ответить
+💯 👍🏿!

.
показать весь комментарий
16.03.2026 12:24 Ответить
Розаховував що з війною дурнів поменшало..в виявляється навпаки...
показать весь комментарий
16.03.2026 11:37 Ответить
Новохозарія це юридична відмова від теріторії. Без юридично чистого статусу цю теріторію неможливо освоїти.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:39 Ответить
Таку задачу поставили ротшильди перед кремлядями, Зеленським і туди само тисне хабадник Трамп.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:45 Ответить
вам виродкам-суіцидникам, жахливий кінець, нам залишається лише боротися за життя, у нас немає іншого виходу
показать весь комментарий
16.03.2026 11:49 Ответить
забирайся в Московщину, там у Х-уйла "добре", а жахливий кінець він вам організує без усіляких коментів
показать весь комментарий
16.03.2026 12:16 Ответить
Хто проплачує ці лохотрони і чиїми грошима?
показать весь комментарий
16.03.2026 11:45 Ответить
деякі антилопи, буває, успішно відбиваються від крокодилів, головне не перестати боротися за життя, допоки крокодил не прихопить більше тіла, перш ніж зможе крутитися і розривати свою жертву на шматки
показать весь комментарий
16.03.2026 11:48 Ответить
А некоторые носороги вспарывают крокодилам брюхо.
показать весь комментарий
16.03.2026 12:24 Ответить
Видається, референдум по територіях суперечить Конституції,в усякому разі,як говорили експерти.
А з якого дива, вгк не бере на себе відповідальність,його для чого вибирали?
Крім того,є інші держ.органи: рнбу,вру,ксу,а не залучати населення для вирішення держ.питань.
показать весь комментарий
16.03.2026 11:52 Ответить
Х-уйла зовсім не цікавить лише Донбас, хоче знищення всієї України, у "кращому" випадку, перерва війни буде лише на кілька років, але не факт, що Європа буде тоді допомагати, так як зараз, у гіршому, Х-уйло ж старіє, і хоче все бачити на власні очі, він знову нападе, якщо вирішить що достатньо підготувався для відновлення війни, менш ніж через рік
показать весь комментарий
16.03.2026 11:57 Ответить
трольчатина, це все вже було, приходили московити, морили Голодомором, а такі моральні недоістоти, як ти, їм допомогали, і отримували від цього зиск, не можна знову цього допустити, СБУ погано працює, ти ворог, і щось певно вже зробив таке, за що тебе можна було б обміняти на когось з наших полонених
показать весь комментарий
16.03.2026 12:24 Ответить
українці за 350 років життя поруч з кацапами їхню звірячу натуру вивчили більш ніж добре.

.
показать весь комментарий
16.03.2026 12:28 Ответить
Хитрозадые журнашлюшки опять применили демагогическую эквилибристику,писать нужно так - часть украинцев готовы отдать под оккупацию огромные куски территории своей страны ради временного перемирия,потому что под продажным и вороватым керивництвом квартала можно просрать всю страну целиком.
показать весь комментарий
16.03.2026 12:00 Ответить
зелений 3б14здьож
ze4мо маніпулює свідомістю охлоса, хоче перекласти свої пройоби на вкраїнчиків - тіпа дивіться, ви ж самі за це проголосували
показать весь комментарий
16.03.2026 12:02 Ответить
Думаю більшість згодна знести цю владу яка проводить такі антиконституційні опитування
показать весь комментарий
16.03.2026 12:04 Ответить
намальованими опитуваннями демократію не замінити, особливо пряму демократію
показать весь комментарий
16.03.2026 12:08 Ответить
Всі, хто наважаться готувати і проводити референдум щодо територіального поділу України, включно із тими фальшсоціологами, мають нести кримінальну відповідальність за ст.110 КК України у поєднанні із статтями 26 - 31 КК України (співучасть у вчиненні злочину).
показать весь комментарий
16.03.2026 12:08 Ответить
показать весь комментарий
16.03.2026 12:57 Ответить
Влада під приводом " рехверендуму" мріє перекласти відповідальність на народ України..
показать весь комментарий
16.03.2026 12:19 Ответить
Референдум який порушує Конституцію України і територіальну цілісність вже незаконний. Тому влада не перекладе відповідальність на народ, а буде сама відповідати за цей злочин
показать весь комментарий
16.03.2026 12:41 Ответить
Коли вже цей рехверендум???Ау панє Президент! ЛюдЯм нужон мір!!!
показать весь комментарий
16.03.2026 12:20 Ответить
Я теж готовий на територіальні поступки- шоб ***** віддало нам Кубань
показать весь комментарий
16.03.2026 12:23 Ответить
показать весь комментарий
16.03.2026 12:58 Ответить
Страница 1 из 2