8966 посетителей онлайн

Непонятно, начал ли Трамп войну или мир в Иране, - Орбан

Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан

Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан заявил, что пока рано оценивать действия Дональда Трампа в отношении Ирана как войну или мир.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом глава правительства Венгрии заявил в интервью GB News.

Ведущая поинтересовалась, насколько мирная позиция Орбана согласуется с тем фактом, что один из его ключевых союзников, Трамп, начал военные действия против Ирана.

"Вопрос в том, действительно ли он начал войну или мир. Это еще не решено, решать будут историки", - ответил Орбан.

По словам Орбана, Трамп во время их последней встречи заявил, что Иран является источником военной напряженности, а потому удар по нему следует рассматривать как удар по "очагу войны".

Орбан также подчеркнул, что пока преждевременно делать выводы, приблизят ли американо-израильские действия к миру или, наоборот, осложнят ситуацию.

На вопрос, отговаривал ли он Трампа от ударов по Ирану, Орбан ответил, что президент США не разрешил ему раскрывать детали их частной беседы.

"Я более осторожный человек, чем президент", - сказал Орбан.

Что предшествовало?

  • Ранее Дональд Трамп повторил свой призыв к странам о помощи в разблокировании Ормузского пролива и заявил, что некоторые из них не заинтересованы в оказании помощи.
  • Он выразил надежду, что к охране судоходства присоединятся, в частности, "Китай, Франция, Япония, Южная Корея, Великобритания и другие государства".
  • В то же время правительство Германии отклонило требования президента США об участии в операции.
  • Министр иностранных дел Польши Радослав Сикорский подчеркнул, что Польша также не планирует участвовать ни в одной подобной миссии.
  • Нидерланды также сообщили, что не планируют участвовать в разблокировании водной артерии.
  • Глава МИД Финляндии Элина Валтонен заявила, что участие в обеспечении безопасности судоходства в Ормузском проливе не является первоочередным приоритетом для ее страны.
Топ комментарии
+30
Оурелл, коли написав 1984 навіть подумати не міг, що написав методичку для ******** диктаторів, згідно якої мир це війна, а війна це мир.
показать весь комментарий
19.03.2026 09:01 Ответить
+12
Йо...нуте виживше з розуму чучело набухше.
показать весь комментарий
19.03.2026 08:55 Ответить
+12
Трамп в Ірані розпочав мир - Орбан - і за таких ********* голосують люди
показать весь комментарий
19.03.2026 09:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Йо...нуте виживше з розуму чучело набухше.
показать весь комментарий
19.03.2026 08:55 Ответить
Ху=#ня ти на жаб'ячому смальці.
показать весь комментарий
19.03.2026 08:57 Ответить
Та ти і не знаєш, що ***** робе... Тіпа
показать весь комментарий
19.03.2026 08:57 Ответить
"Незрозуміло, чи Трамп розпочав війну чи мир" Звичайно ж "мир". "амєріканскій мір"
показать весь комментарий
19.03.2026 08:57 Ответить
Міністерство війни США завжди розпочинає мир.
А історія - НЕ НАУКА - тому звичайно напише те що захоче політична коньюктура США.
орбан слизький як доктор хебельс.
показать весь комментарий
19.03.2026 09:57 Ответить
Історія наука - а те шо ви надрукували можуть і інші галузі науки робити ( ось науковці в совку ботаніки і подібне гнали на генетику - але від цього генетика не перестала бути наукою ).
показать весь комментарий
19.03.2026 12:32 Ответить
Історія НЕ наука, оскільки її предмет дослідження не достовірні факти, а результат діяльності переможців, що створювали ці факти.
показать весь комментарий
19.03.2026 21:43 Ответить
Ну так ну так - ваше твердження чимось підкріплене , чи як то кажуть " Всі так кажуть " ?
показать весь комментарий
19.03.2026 23:18 Ответить
Підкріплене моїм поясненням вище.
Історики за факти мають лише ті артефакти епохи, що їм залишили переможці. Тобто немає ВСІЄЇ ПОВНОТИ епохи - а звідси викривлене та однобоке судження про епоху... плюс до того скореговане політичною коньюктурою.
показать весь комментарий
20.03.2026 10:03 Ответить
Про повну повноту мова не йдеться навіть в точних науках - вам в школі викладали шо інертні хімічні елементи не вступають в хімічні реакції з іншими елементами але , але це так - вони вступають , рідко але вступають . І шо не знаючи теї інфи ( повної повноти по хімії ) про інертні елементи ви вважаєте шо не можна точно сказати шо вода рокладається на водень і кисень ? Ше можна багато аргументів навести шо ви неправі але для чого - ви як і я і більшість живемо міфами ( тіко дехто за допомогою когось або сам допетрує шо 2 помножити на два і додати два може дорівнювати як і 6 так і 8 ).
показать весь комментарий
20.03.2026 10:58 Ответить
Це казуїстика. Ви маніпулюєте знаннями в надії що ваш опонент тупенький.
Інертні газі не вступають у взаємодію при НОРМАЛЬНИХ УМОВАХ.
Однак якщо умови змінити - тиск та температуру - то навіть самій найлегший газ водень можна зробити твердим металом.
Стосовно - історії - ЦЕ МИНУЛЕ, що неможливо змінити, тим паче перевірити.
показать весь комментарий
20.03.2026 11:34 Ответить
У вас проблеми з логічним мисленням - бо ставити в один ряд змінити минуле і дізнатися про нього це як порівнювати кругле з теплим . Ви можете подивитись футбольний матч року так 1970 ( є записи ) - але змінити перебіг того матчу ви не в змозі , надіюсь я зрозуміло пояснив шо ви неправі .
показать весь комментарий
20.03.2026 11:38 Ответить
Ще раз. Ви дізнаєтесь про минуле (про ваш футбольний матч) лише тому, що його не стерли, і цей запис дійшов до вас.
В більшості випадків - інформація про минуле невигідне переможцю - видалена назавжди.
Без повної інформації про якийсь період часу ви дізнаєтесь про цей час лише з "призми" того, хто пише про цей час - а це завжди суб'єктивно.
Тому історія НЕ НАУКА - а обмежене бачення події на основі однобоких фактів.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:51 Ответить
Тобто визнавати шо ви надрукували безлогічну шось винавіть не збираєтесь " Стосовно - історії - ЦЕ МИНУЛЕ, що неможливо змінити, тим паче перевірити." ? Тоді я не бачу сенсу з вами сперечатися і шось вам доводити - бо шоб вам не приводили ви будете мантру свою заводити про "ВСІЄЇ ПОВНОТИ" . Тоді я вважаю нашу дискусію пора завершувати - щасти вам .
показать весь комментарий
23.03.2026 12:20 Ответить
Орбан намагається між крапельками пробігти перед виборами...
показать весь комментарий
19.03.2026 08:58 Ответить
якими крапельками? жаба в соєму житті усвоіла лише одне - облизуй дупу американьцям і усе буде в шоколаді.
показать весь комментарий
19.03.2026 10:50 Ответить
А ця затичка тут до чого?
показать весь комментарий
19.03.2026 08:59 Ответить
Трамп в Ірані розпочав мир - Орбан - і за таких ********* голосують люди
показать весь комментарий
19.03.2026 09:01 Ответить
Опаньки! Орбан вже почав "відхилятися від лінії партії (трумпа)". Цікаво
показать весь комментарий
19.03.2026 09:01 Ответить
Оурелл, коли написав 1984 навіть подумати не міг, що написав методичку для ******** диктаторів, згідно якої мир це війна, а війна це мир.
показать весь комментарий
19.03.2026 09:01 Ответить
трамп не читав Оруелла, інакше гегсет був би міністром миру.
показать весь комментарий
19.03.2026 15:35 Ответить
Не зрозуміло, жаби хочуть КВАсу чи КВАртиру
показать весь комментарий
19.03.2026 09:05 Ответить
КВАрталу їм хочеться, щоб хоть поржать.
показать весь комментарий
19.03.2026 09:27 Ответить
Лет пять в зад я бы сказал - Шо за дебильная фраза или статья. А сегодня даже не удивляюсь в этом паноптикуме.
показать весь комментарий
19.03.2026 09:05 Ответить
Чому не спитали цю зморщену жабу чому він досі не зібрав армію угорців на допомогу доні встановлювати мир на БВ?
показать весь комментарий
19.03.2026 09:06 Ответить
На крейсері сціярто нехай пливуть)
показать весь комментарий
19.03.2026 09:14 Ответить
Ви будете сміятися, але у мадярів у Першу світову був цілий лінкор Святий Іштван. Правда, вони тоді в Австро-Угорщину входили, у якої все ж вихід до моря був... Просто що за будівництво та утримання конкретно цього лінкора відповідав саме Будапешт.
показать весь комментарий
19.03.2026 09:22 Ответить
Так Горті ж був адміралом та головнокомандувачем австро-угорського флоту.
показать весь комментарий
19.03.2026 10:00 Ответить
Ви будете сміятися але - але і на Дунаї можуть бути бойові кораблі . Тонн десь по 500 - але це як ракетні катера ******* .
показать весь комментарий
20.03.2026 14:42 Ответить
Ну то само собою, і на Дніпрі були - от на Рибальському у нас навіть монітор як пам'ятник.
Я саме про великі кораблі говорив. Той лінкор 25 чи 30 тисяч тонн був...
показать весь комментарий
20.03.2026 14:54 Ответить
З водотонажністью ви трішечки помилилися ( на третину - перевірив в тирнеті ) - бо 30000 тонн це шось на зразок Худа . А Австро - Угорщина навіть не Італія в будівництві кораблів на той час .
показать весь комментарий
20.03.2026 15:02 Ответить
У Худа ніби 35-40 було, він ж величезний був
показать весь комментарий
20.03.2026 15:14 Ответить
Ну я і надрукував шось - крім того Худ не лінкор взагалі а лінійний крейсер , такий ось лінійний крейсер з водотонажністью яка перевершувала навіть лінкори британські 20 30 років .
показать весь комментарий
20.03.2026 15:18 Ответить
Могут затеряться с местными курдскими цыганами, потом ищи свищи.
показать весь комментарий
19.03.2026 09:12 Ответить
https://www.eurointegration.com.ua/news/2026/03/19/7233541/ політика Орбана щодо України є державною зрадою для Угорщини
показать весь комментарий
19.03.2026 09:08 Ответить
сразу видно, Витя, ты тупой
показать весь комментарий
19.03.2026 09:11 Ответить
Трамп і сам цього не розуміє.
показать весь комментарий
19.03.2026 09:14 Ответить
Тобто, розв'язав мир почавши війну
показать весь комментарий
19.03.2026 09:19 Ответить
ВІн або алкаш або наркоман або втік з дурки
показать весь комментарий
19.03.2026 09:22 Ответить
а хаха вітьок що творить... Шарль Перо... Пекін каже що іранська криза мо???
показать весь комментарий
19.03.2026 09:23 Ответить
сегодня просматривая финансовые новости в американских деловых сми, обратил внимание, что они повсеместно называют происходащее "ирано-израйильской войой" и США как бы даже не причем....
показать весь комментарий
19.03.2026 09:25 Ответить
А хіба там не громадянська війна? Внутрішня криза?
Народ провінції Керман щось не поділив з народом Південного Хорасану...
А Трамп тут очевидно ж виступає в ролі миротворця, шо неясно?
показать весь комментарий
19.03.2026 09:35 Ответить
Там ще Нетаньяху так взаємно ненавидить... ой, а кого він ненавидить?! З іншого боку ще хтось персонально залишився живим чи принаймні цілим?!
показать весь комментарий
19.03.2026 10:21 Ответить
Так то ж він з наілуччих пабуждєній, нада панять і паддєржать!
показать весь комментарий
19.03.2026 10:22 Ответить
Та, багато чого не зрозуміло.
Трамп, чи то говорить, чи то марить.
Трамп, чи то думає, чи т серить.

Оно на Кубі карнавал, але без світла. Як в старі добрі часи Колумба.
Сальса
Ая ріва я ріва
Ай яй яй
показать весь комментарий
19.03.2026 09:29 Ответить
підор орбан:

- війна в ірані - мир
- путін - не агресор
- Україна - загроза угорщині

Не переплутайте, це прем'єр європейської країни, а не якийсь там російський губернатор з уралу.
показать весь комментарий
19.03.2026 09:46 Ответить
"говорят, оні с поволжья, как і ми..." (с) Висоцький
показать весь комментарий
19.03.2026 10:26 Ответить
Не зрозуміло орбан мразота чи мерзота, це ще не вирішено, вирішать історики.... час популістів, брехунів та фриків настав.
показать весь комментарий
19.03.2026 10:06 Ответить
Вітя не в курсі, що неможливо однією дупою бути одночасно на двох базарах.
показать весь комментарий
19.03.2026 10:07 Ответить
Орбан - бовдур!
Трамп впевнено йде до Нобелівської премії з економіки - "Формування цін на пальне" ...
показать весь комментарий
19.03.2026 10:20 Ответить
Скоріше - з біології та медицини: "Як керувати світом без мізків" (обидва сенси є вірними).
показать весь комментарий
19.03.2026 10:23 Ответить
Що, фіктар, злякався, що трамп оголосить вас у переліку країн, які допоможуть йому усєх пабєдіть? Ну, ти ж не хотів бути "колонією України", то будеш колонією... ідіота
показать весь комментарий
19.03.2026 10:24 Ответить
Ясно, Заяц, вычеркиваем
показать весь комментарий
19.03.2026 10:35 Ответить
тільки викінчений дебіл .або сра,,олиз цього не розуміє
показать весь комментарий
19.03.2026 10:32 Ответить
Все вірно Вітя, війна - це мир, невігластво - сила, а воля - рабство.
показать весь комментарий
19.03.2026 10:34 Ответить
Трамп послав Орбану для пітримки/підсилення на виборахсвого лизо*опа. Amicus meus, inimicus inimici mei/Друг мого друга мій друг - загально прийнята концепція https://www.google.com/search?q=%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8+%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B1%D1%8B&rlz=1C1SQJL_ruUA795UA795&sourceid=chrome&ie=UTF-8&mstk=AUtExfBzPjN_uHP4ymEZhRLabZ4cQNjKG2BH2GszIqRSEPQnPlg_eTCc7kgtxdMUEEOnRiy_Kh0ezWcysk-MCwzd27_9xi5fqPROxim9lIF-Ilac--a5jyXcASN2on-IntzaCI8IuyXr3-CFWzzdwI_QvLI3eH6s7oX5zlkGN5CsjYWymUk&csui=3&ved=2ahUKEwiEr6yXx6uTAxVt5AIHHYmXD0UQgK4QegQIARAB транзитивності дружби . Це також один з принципів побудови мафії з відповідним Amicus meus, inimicus inimici mei/ https://www.google.com/search?q=%D0%92%D1%80%D0%B0%D0%B3+%D0%BC%D0%BE%D0%B5%D0%B3%D0%BE+%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B3%D0%B0+%E2%80%94+%D0%BC%D0%BE%D0%B9+%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%B3&rlz=1C1SQJL_ruUA795UA795&sourceid=chrome&ie=UTF-8&mstk=AUtExfBzPjN_uHP4ymEZhRLabZ4cQNjKG2BH2GszIqRSEPQnPlg_eTCc7kgtxdMUEEOnRiy_Kh0ezWcysk-MCwzd27_9xi5fqPROxim9lIF-Ilac--a5jyXcASN2on-IntzaCI8IuyXr3-CFWzzdwI_QvLI3eH6s7oX5zlkGN5CsjYWymUk&csui=3&ved=2ahUKEwiEr6yXx6uTAxVt5AIHHYmXD0UQgK4QegQIAxAC Ворог мого ворога - мій друг -принцип стратегічно єднання проти спільного противника.

І відповідно, Хто не з нами, той проти нас - безкомпромісна позиція, вимага повної підтримки, ніякого нейтралітету - ідеологема тоталітаризму.

Зеленський не любить Путіна, Орбана, а Транп ненавидить Зеленського і далі по колу. В Угорщині так багато плакатів Зеленського, що здається що Зеленський головний конкурент Орбана на виборах Повністю https://novayagazeta.eu/articles/2026/03/17/zelenskii-budet-smeiatsia-poslednim?fbclid=IwY2xjawQol5JleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFkdm9KYVhzVnY3ZTVFbGpqc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHuHy3gh0xO2HpU-HdaoD5jnlGeJ2-yR0IK0os47Rg2Rx354kNof-9LDm8pp6_aem_giv65pprAu8UAKZPX8bQlw
показать весь комментарий
19.03.2026 10:50 Ответить
А він іще й хвілозоп…
показать весь комментарий
19.03.2026 10:55 Ответить
Яке ж воно ця жаба підле і мерзотне. Ага. Мир почав Тромб в ірані. А Сосію він взагалі не вважає агресором про що Орбан заявив журналістам. І це представник Європи і європейських цінностей? да вже з таким підходом можна і північну корею взяти в ЄС
показать весь комментарий
19.03.2026 11:19 Ответить
Усі відповіді у трампа всраці, вилизуй глибше!
показать весь комментарий
19.03.2026 11:25 Ответить
А, так то мір такий? Русскій Американський мір?
показать весь комментарий
19.03.2026 11:48 Ответить
Простітут
показать весь комментарий
19.03.2026 11:51 Ответить
в нього розуму стільки ж як і в його двох друзів ідіотів
показать весь комментарий
19.03.2026 13:34 Ответить
Правильно, Вікторе. Війну розпочали укропи, і вони сказали Трампу та Бібі допомогти їм.
показать весь комментарий
19.03.2026 13:59 Ответить