8748 посетителей онлайн

Памятник Булгакову демонтировали на Андреевском спуске в Киеве. ВИДЕО

В Киеве на Андреевском спуске демонтировали памятник русскому и советскому писателю Михаилу Булгакову. Скульптуру увезли коммунальные службы.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на соответствующее видео, размещенное на своей странице в Facebook ведущей "Суспільного" Екатериной Некреча.

На нем видно, как представители коммунальных служб загружают памятник, который стоял возле Литературно-мемориального музея Михаила Булгакова, в транспорт.

Что предшествовало

В августе 2022 года Национальный союз писателей Украины предложил закрыть в Киеве музей Булгакова и вместо него создать музей украинского композитора Александра Кошица.

15 августа 2022 года с "желтого корпуса" КНУ имени Тараса Шевченко демонтировали мемориальную доску российскому писателю Булгакову

27 марта 2024 года Экспертная комиссия Украинского института национальной памяти по вопросам определения принадлежности объектов к символике российской имперской политики признала все объекты (географические объекты, названия юридических лиц, памятники и памятные знаки), посвященные Булгакову, символикой российской имперской политики.

Литературно-мемориальный музей Михаила Булгакова заявил, что считает вывод УИНП относительно Булгакова тенденциозным и поверхностным.

18 декабря 2025 года Киевсовет принял решение об устранении из публичного пространства столицы 15 объектов и отдельных элементов, связанных с историей и символикой российской имперской и советской политики. Речь шла также и о памятнике Булгакову.

Топ комментарии
+33
Всі мітки московії мають бути ліквідовані в Україні...
показать весь комментарий
04.06.2026 16:22 Ответить
+24
Ніхто під колеса не кидався ?
Шкода. Я би подивилась на нео Шарікових
показать весь комментарий
04.06.2026 16:22 Ответить
+17
Якщо ту.на патріотичному ресурсі стоїть голосне скиглення шодо цього татарина...уявляю,який лемент на Рашці...друзяки-булгакофіли,ну читали ви Майстра й Маргариту....це вас якось захищає від кацапоракет і дронів? Я не кажу про те,що ви немаєте й каплі національної гідності і гордості. цей татарський нащадок не киянин,він україноненависник,у 1917 році він у складі чорносотенців люто бив українських студентів і в т.ч. Довженка. Ну а про те,що Булгак все життя був кокаїністом-наріком ,а також мерзенним підлизою до Сталіна я й не говорю. Знайшли собі кумира,вівці....
показать весь комментарий
04.06.2026 16:38 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
На расєє будуть у шоці!
Цікаво, а що буде з його творами?
показать весь комментарий
04.06.2026 16:54 Ответить
Треба ще знести Богдану Хмельницькому (за договір з росеею) та Шевченку (як солдату рос армії).
показать весь комментарий
04.06.2026 16:59 Ответить
Тупорилі "жарти" 95 кварталу вже не актуальні. З сіньйора Голодомора досі регочиш?
показать весь комментарий
04.06.2026 17:20 Ответить
В чому тут жарт? Це реальність. Вернадського теж туди ж.
показать весь комментарий
04.06.2026 19:40 Ответить
"кохайтеся чорноброві, та не з москалями..." Тобі не досить?
показать весь комментарий
04.06.2026 22:27 Ответить
Он хоть и москаль но писал против совеццкой власти. Высмеивал её в язвительной форме. Вспомните Собачье сердце...
показать весь комментарий
04.06.2026 17:01 Ответить
Дійсно, висміював радянську владу, тому що сам був імперцем.
показать весь комментарий
04.06.2026 17:10 Ответить
Ти що не знаєш, що українські воїни їх підарами називають? то так і пиши - Он хоть и ***** и писал на *****ском языке...
показать весь комментарий
04.06.2026 17:13 Ответить
У нього була ієрархія об'єктів любові/ненависті. Найбільше він ненавидів українців, і все, що з цим пов'язано. Посередині піраміди була радянська влада. Саму радянську систему він не любив, але як ворог українців, вона йому подобалась. А найбільша його любов - це Російська імперія.
показать весь комментарий
04.06.2026 18:15 Ответить
А в каких произведениях у него была нелюбовь к украинцам?? Я что-то из школьной программы не помню этого...
показать весь комментарий
04.06.2026 19:04 Ответить
Во всех, которые касались Украины. Например, в романе "Белая гвардия" или рассказе "Я убил".
показать весь комментарий
04.06.2026 19:12 Ответить
Кстати, а какие произведения Булгакова были в твоей школьной программе?
показать весь комментарий
04.06.2026 19:15 Ответить
точно помню мастер и маргарита Харьков 1985 год...
показать весь комментарий
04.06.2026 19:18 Ответить
У вас очень плохая память. В 1985 году в советской школьной программе вообще не было Булгакова. Он тогда считался запрещенным автором, и его произведения не издавались.
показать весь комментарий
04.06.2026 19:50 Ответить
...лише Любимов в театрі на Таганці зробив модерну небачену постановку мастера і маргарити... в той час це було сміливо і креативно...
показать весь комментарий
04.06.2026 22:25 Ответить
Перше видання Булгакова я побачив лише у 1989 році, коли ідеологічний прес дещо послаб.
показать весь комментарий
04.06.2026 22:32 Ответить
Ховраха Ви теж не бачите, а він є.
показать весь комментарий
05.06.2026 07:39 Ответить
Бачу ховраха. Він пише під ніком "Марина".
показать весь комментарий
05.06.2026 08:46 Ответить
Не брешіть. Майстр та маргарита вперше видавалось у 60х роках, цензурована скорочена версія. У 1973 році перше повне видання. Особисто в мене книга видання 1982 року.

У 80х Булгаков був на позакласному і у 2013 теж.
показать весь комментарий
05.06.2026 07:36 Ответить

1. Це ти брешеш, божевільна. Цензуровані видання Булгакова невеликими тиражами дійсно випускались. У вільному продажі у книжковому магазині купити їх не було можливим. Дозволяли їх тільки тому, що ненависті до України там було більше, ніж любові до монархічної Росії.
2. Ти ж сама підтвердила мої слова, що у шкільній радянській програмі 1985-го року Булгакова не було. У позакласному читанні (не у шкільній програмі) Булгаков з'явився десь з 1986-го року, і то, як особисті рекомендації окремих вчителів. Про його появу у шкільній програмі у 1985 році не могло бути й мови. Тоді Горбачов тільки прийшов до влади, і "перебудова" тільки починалась.
показать весь комментарий
05.06.2026 09:21 Ответить
Своє божевілля не перекладай на інших. У вільному продажу в Києві не було - на макулатурні талони можна було взяти))

А мені подарувала бабуся - книгу у моцкві, в книжковому їй купили й привезли.
показать весь комментарий
05.06.2026 11:43 Ответить
Я тобі, **...нашка, вже вдруге пояснюю, що Булгаков у часи СРСР був підцензурним автором. Прямо його не забороняли, але не рекламували і не розповсюджували. Тиражі його видань були маленькі, цензуровані, і у вільному продажу їх не було. Саме тому його книжки можна було лише або дістати по талонам, або з Москви привезти. Аналогічно, забороненого у СРСР Солженіцина теж дозволили опублікувати у 1962 році у журналі "Новый мир" за особистим дозволом Хрущова.
У 1985 році Булгакова не було ані у шкільній програмі, ані у рекомендаціях для позапрограмного читання. Це факт, який легко перевірити, так як у мережі можна знайти шкільні радянські програми. Я, до речі, сам у ті роки закінчував середню школу, і прекрасно знаю, що тоді вивчали.
показать весь комментарий
05.06.2026 12:49 Ответить
Ти самокритичне. При СРСР у відкритому доступі були тільки зібрання леніна, сталіна, хрущова й прочої хріні. Все інше було макулатурне, по талонам. Або з мацкви. Бібліотеки так збирались, Дюма, Крісті і т.і.

Корочше, не захлинись слиною від злоби.
показать весь комментарий
05.06.2026 14:29 Ответить
вівця№3....
показать весь комментарий
04.06.2026 23:08 Ответить
показать весь комментарий
04.06.2026 17:10 Ответить
Кацапським імперцям пам'ятникам не місце в Україні. Добре роблять що тебе труть, пора вже і забанити за впертість. Та або вата кацапська або палєзний пулєру ідіот.
показать весь комментарий
04.06.2026 20:42 Ответить
Бачу ти нинівилуплений пуцьвір. Значить кацап-провокатор. Треба банити.
показать весь комментарий
04.06.2026 20:43 Ответить
Значить палєзний ідіот.
Але це тебе не виправдовує.
показать весь комментарий
04.06.2026 21:32 Ответить
Ото ж ви, Шарікови та Швондєри, так Булгакова і не любите... Бідний Ви, бідний... Обмежений, жалюгідний, агресивний... А по суті ж сказати немає чого, освіти не вистачає... Бо Вам не цікаво читати книжки, Вам цікаво "татарин, українець, кацап, імперія, бан, вата, абирвалг, всьо поделіть, снєсті, ніззя!". Як би Ви читали книжки, то знали б: хто намагається перемагати хтонь її методами, сам стає хтонню. Саме Ви тягнете совок і русскій мір в Україну: оцю простоту, бидляцтво, панібратство, аляпуватість, заборони і розруху. Ви не можете нічого створити, тільки знести, заборонити, зруйнувати. Для Вас не існує безлічі відтінків, у Вас все або чорне, або сірувато-грязне. Навіть білого у Вас немає. При цьому нормальних людей Ви називаєте "рожевими поні", навіть не здогадуючись, що з Ваших вуст - це найвища оцінка. Як "гніла інтелигенція" була найвищою оцінкою для нормальних людей в совку.
А тепер баньте втретє. Носіться з тим баном, як дурень з грілкою. Знищуйте альтернативну думку в кращих традиціях совка. Тупість і обмеженість, все одно, ніколи не переможуть розум і свободу.
показать весь комментарий
05.06.2026 13:22 Ответить
Хруню, цього разу я тебе забаню за IP-адресою, а не твоїм жалюгідним ніком. Палучі фашіст гранату!
показать весь комментарий
05.06.2026 14:05 Ответить
Немає жодної різниці, назву я тебе виродком через літературний твір, або безпосередньо в очі скажу. Все одно для мене ти - виродок.
Булгаков був етнічним росіянином, всі свої твори він написав у Раші російською мовою. До України він жодним чином себе не відносив.
показать весь комментарий
05.06.2026 00:13 Ответить
Усе каzап'яче має піти України! НАЗАВЖДИ!
показать весь комментарий
04.06.2026 17:19 Ответить
Верно! "ЧМП" угрохали, авиастроение и машиностроение угрохали за года незалежности, осталось бороться с памятниками и сносить все "хрущевки", школы и дет.сады построенные при проклятом совке, и жд.дороги тоже не забыть.
показать весь комментарий
04.06.2026 17:29 Ответить
Це все будував Український народ.
показать весь комментарий
04.06.2026 17:34 Ответить
Угу. Проектували, розписували Володимирський собор, Андріївську та Кирилівську церквуюи, Маріїнінський палац сросісяни. Урядовий квартал - сросісяни.

Йдіть, зносьте. Що ж так все однобоко??
показать весь комментарий
05.06.2026 07:43 Ответить
Ти хто по національності?
показать весь комментарий
04.06.2026 17:35 Ответить
Шо, опять? Мы уже, вроде, давно выяснили мою национальность, забыли? И чего этот вопрос вас так волнует?
показать весь комментарий
04.06.2026 17:43 Ответить
Ну дійсно, абажур з тебе робити чи просто на кол посадити, не зрозуміло 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
04.06.2026 17:48 Ответить
Это вы про абажур из человеческой кожи намекаете, который нашли в Бухенвальде?
показать весь комментарий
04.06.2026 17:54 Ответить
Не розумію хазарського рохкання, до печі його 🤣🤣🤣☝️
показать весь комментарий
04.06.2026 17:59 Ответить
К сожалению мы не в Германии, на хороший срок по немецким законам вы уже написали, особенно учитывая мою национальность.
показать весь комментарий
04.06.2026 18:09 Ответить
Кожен німець мені винен, як і твая національнасть, шльома. Arbeit mach frei ⚡️
показать весь комментарий
04.06.2026 18:18 Ответить
Кацапы тоже так считают. Може ты кацапчик?
показать весь комментарий
04.06.2026 18:29 Ответить
Кацапи і хазари це одне і теж. В одній печі будете 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
04.06.2026 18:57 Ответить
Та просто хочеться знати люди яких національностей підтримують російську окупацію України 1921 - 1991 років...
показать весь комментарий
04.06.2026 17:58 Ответить
А чего вы решили, что я поддерживаю оккупацию Украины в любой исторический период?
показать весь комментарий
04.06.2026 18:06 Ответить
Моzкалота гидотна, ти краще розкажи скільки заводів, фабрик, будинків і т.д. зруйнували твої родичі з паРаші за останні роки.
показать весь комментарий
04.06.2026 17:58 Ответить
ставленики москви і "угрохалі". Ця п'ята колона добре підготувала Україну до капітуляції.
Ну а боротись з пам'ятником звісно легше ніж наприклад московським патріархат тут я з вами згоден
показать весь комментарий
04.06.2026 18:01 Ответить
Почему всё время кто-то виноват в проблемах Украины? Может стоит все-таки обратить внимание на себя? 35 лет независимости, и виноваты все вокруг в проблемах Украины. Если большая часть власти прихожане кацапского патриархата, то бороться, конечно, трудно. Кидают народу косточку, пересирают между собой и правят. Схема старая-разделяй и властвуй.
показать весь комментарий
04.06.2026 18:13 Ответить
Подивимось нац.склад більшовиків з пломбованого вагону чи нац.склад керівників нквс та гулагів, шльома абажурович?
показать весь комментарий
04.06.2026 18:20 Ответить
А приказы их в Украине кто исполнял, китайцы?
показать весь комментарий
04.06.2026 18:32 Ответить
Хазари, навезені в товарняках. Як і зараз.
показать весь комментарий
04.06.2026 18:52 Ответить
І китайці в тому числі. Були такі зайди.
показать весь комментарий
04.06.2026 22:31 Ответить
А в Бахмуті, Маріуполі і Волновасі теж "обратіть вніманіє на сєбя"?!
показать весь комментарий
04.06.2026 19:47 Ответить
Нападение кацапов это следствие мудрого управления властями Украиной все года независимости. Образно говоря, живя агрессивным идиотом по соседству очень глупо, шаг за шагом, продать ружье, потом снять квартиру с сигнализации, решётки с окон, поверить ему, что он вас не ограбит и снять входные двери, потом снять штаны и стать перед ним раком, и верить, что всё будет хорошо. Год за годом влада страны подводила к этому моменту. А влада-это выбор мудрого народа. Мэры, депутаты и прочее кодло были избирались народом.
показать весь комментарий
04.06.2026 21:14 Ответить
Так то воно так але трішечки не так. Наш мудрий нарід не унікальний, там за океаном ще мудріший нарід вибрав собі таке опудало. ******* технології впливу зроблять з будь-якого стільця президента і з будь-якого мудрого наріду жалюгідне посміховисько. А це вже глобальна проблема, вона катастрофічна.
показать весь комментарий
05.06.2026 00:32 Ответить
Если нет критического мышления, то что уж поделаешь. Голова нужна, чтоб не только туда кушать. Если нация ведёт себя как инфантильная девочка пубертатного возраста, которой легко ездить по ушам и у которой основной критерий выбора "нравится-не нравится", то это конечно беда.
показать весь комментарий
05.06.2026 01:33 Ответить
А чому ж тоді "******* технології" не вплинули на майже половину американців і 25% українців?
показать весь комментарий
05.06.2026 09:56 Ответить
Порошенко - виключення, ружжо не продавав, а докуповував.
показать весь комментарий
05.06.2026 09:54 Ответить
Це ми зробили з Булгакова "руського письменника українського походження".А чому?Тільки тому,що в деяких творах він показав українських націоналістів не в надто привабливому вигляді?Так в "Кварталі" з українців взагалі робили ідіотів,а з України повію що "дає на всі сторони" і нічого,73 відсотки за те саме проголосували.Розумніше було б не віддавати його руським,а вважати своїм,гордитись ним,тим паче що направду гордитись є чим...
показать весь комментарий
04.06.2026 17:28 Ответить
Зараз школярі пишуть краще після перегляду аніме 🤣🤣😂
показать весь комментарий
04.06.2026 17:40 Ответить
Серьезно?
показать весь комментарий
04.06.2026 17:44 Ответить
Не хрюкай тут свинячою, недобиток 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
04.06.2026 17:46 Ответить
показать весь комментарий
04.06.2026 17:49 Ответить
"Украина напоминает актрису из немецких порнофильмов. То есть она готова принимать в любом количестве и с любой стороны", - сказал тогда будущий ... А хто такмй ВОВА? "Украина напоминает актрису из немецких фильмов для взрослых": Скандальное выступление "95 квартала" в Латвии. Источник: https://censor.net/ru/v405515
показать весь комментарий
04.06.2026 18:20 Ответить
гетьман Скоропадський і отаман Петлюра не були "українськими націоналістами" - в той час в Україні їснували міністерства нац. меншин, а от в російській імперії ніколи не "було міністерства українських справ", так хто націоналісти?

вчи власну історію - якщо ти українець
показать весь комментарий
04.06.2026 18:41 Ответить
Руський, руським??? Блекоти об'ївся кацапе чи що?
Які вони руські??? Вони - рускіє, а руські це ми - українці.
показать весь комментарий
04.06.2026 22:16 Ответить
Интересно - в самой Лавре могила эпических стукачей еще до сих пор возле столыпина? Ну ладно, столыпина можно обменять на пленных или уничтожить назло кацапам. Но вот стукачи, как символ, это намного круче Булгакова, как писателя. Булгаков не украинский писатель, поэтому нет смысла после начала агрессии держать его памятник. россияне сами уничтожают экранизации его фильмов, у них война с сиськами идет, а в булгаковском "Мастере" без них, никак.
показать весь комментарий
04.06.2026 17:28 Ответить
Оо, зараз в кацапів буде траур за цим морфіністом-сатаністом 😂😂😂😂😂
показать весь комментарий
04.06.2026 17:32 Ответить
Щось Бузина згадався...
показать весь комментарий
04.06.2026 17:32 Ответить
Його вже глисти доїли 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
04.06.2026 18:21 Ответить
За російськими вчителями і попами завжди приходять російські танки
показать весь комментарий
04.06.2026 17:33 Ответить
Нє. Не так.
"Чьто нє додєлал русскій штик, додєлают русскій поп і учітєль".
Не пам'ятаю "автора"..... Якийсь кацап.
показать весь комментарий
04.06.2026 22:34 Ответить
Чому не так? Це моя думка.
показать весь комментарий
04.06.2026 22:35 Ответить
показать весь комментарий
04.06.2026 17:59 Ответить
Давно потрібно було зробити. Власник будиночку на Андріївському більш цікава постать. А хто про нього знає?
https://uk.wikipedia.org/wiki/Листовничий_Василь_Павлович
показать весь комментарий
04.06.2026 18:20 Ответить
Богдана Хмельницькому також. Демонтувати ВР, КМ і всі будівлі, що побудували комуністи, нумо. АК 74 заборонити. В Біблії написано, що будуть гірші ніж ті погани, що прийдуть зі сходу.
показать весь комментарий
04.06.2026 18:21 Ответить
А що було би, якби в Україні не було комуністів?
показать весь комментарий
04.06.2026 18:31 Ответить
Комуністи нічого не будували. Будував Український народ.
показать весь комментарий
04.06.2026 18:53 Ответить
Как легко "носатые" раскидываться украинской культурой. Булгаков не любил некоторых! Но это мировой классик живший в Украине! Кацапы с радостью подхватят его и будут орать ,что он кацапский классик! А судя по комментам, значит нам так и надо. Кто учился в школе давно вымерли! Остались боты и недоучки. (Это копия моего "поста" с ФБ) А так. Если покопаться в творах Т.Г. там то же можно многое найти. Вы понимаете, что делаете? Да, возможно не украинскую культуру, но культуру украинцев классиков, отдаете САМИ, своими руками свинособакам!
показать весь комментарий
04.06.2026 18:32 Ответить
Забираю слово "свинособаки" потому, что оскорбляю два вида тваринок. Но, даже не знаю как называть кацапов?
показать весь комментарий
04.06.2026 18:42 Ответить
Булгаколюби.
показать весь комментарий
04.06.2026 19:02 Ответить
А вы какие книги любите? И когда последний раз книгу читал?
показать весь комментарий
04.06.2026 19:03 Ответить
Читаю Цензор.нет. Підаромовного булгакова ніколи не читав. Ти теж вважаєш булгакова підаромовним? (зараз почнеться про підрозділ ЗСУ з назвою російськомовний передок)
показать весь комментарий
04.06.2026 19:10 Ответить
Ти щось маєш проти великого Тараса? Вибірково читаєш?
показать весь комментарий
04.06.2026 19:26 Ответить
Ще один бузініст...
показать весь комментарий
04.06.2026 19:36 Ответить
З булгаковим так само було?
Тарас Шевченко писав свої російськомовні твори (переважно прозу) вимушено, через заборону писати українською під час заслання та бажання вийти на ширшу російську аудиторію. Сам він усвідомлював обмеженість і «черствість» чужої мови для свого таланту, критично оцінюючи ці спроби. [https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%A2%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B0_%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0 1, https://artefact.org.ua/artefact-libroom/proza-shevchenka-chomu-kobzar-pisav-rosiyskoyu.html 2, https://www.t-shevchenko.name/uk/Studies/Zajcev/1838-43/RussianWorks.html 3]
Ось головні думки митця щодо його російськомовної творчості:

1. Розчарування у російськомовній поезії

Спроби писати вірші російською мовою (наприклад, поема «Тризна») виявилися для поета невдалими.

Погляд критики й літературознавців: Дослідники творчості Шевченка, зокрема біограф https://www.t-shevchenko.name/uk/Studies/Zajcev/1838-43/RussianWorks.html Павло Зайцев, відзначають, що цей досвід показав Кобзареві: писати російською - це не творчість. Чужа мова була для нього занадто штучною і не передавала глибини почуттів.

2. Вимушений характер російськомовної прози

У період заслання (коли йому було суворо заборонено «писати й малювати»), написання повістей російською мовою було єдиним способом реалізувати свій творчий потенціал. [https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%A2%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B0_%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0 1, https://artefact.org.ua/artefact-libroom/proza-shevchenka-chomu-kobzar-pisav-rosiyskoyu.html 2]

З листа до https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%A2%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B0_%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0 Пантелеймона Куліша від 25 січня 1858 року: повідомляючи про написані на засланні російські повісті, він висловлював побоювання, що вони написані «московською мовою», і щиро прагнув, щоб вони якомога швидше були перекладені українською для рідного читача.У http://litopys.org.ua/shevchenko/shev610.htm Листуванні Шевченка (також до брата Микити) нерідко простежується його іронічне, а часом і критичне ставлення до вживання імперської мови як неприродної для української душі.

3. Бажання комунікації та цензура

Літературознавці звертають увагу, що будь-який український рядок із-під пера поета на засланні став би підставою для жорстокого покарання. [https://artefact.org.ua/artefact-libroom/proza-shevchenka-chomu-kobzar-pisav-rosiyskoyu.html 1]
показать весь комментарий
04.06.2026 19:39 Ответить
Це все гнилі відмазки. Міг би взагалі нічого не писати в той період.
показать весь комментарий
04.06.2026 19:44 Ответить
Путін любіт тєбя...він теж вважає, що Шевченко це русскій пает.
показать весь комментарий
04.06.2026 20:15 Ответить
Коли нема аргументів, починаються тупі висери. І, якщо, не дай Бог, "патріоти" доберуться і до Шевченка, ти тут же миттю перефарбуєшся.
показать весь комментарий
04.06.2026 23:45 Ответить
Є відповідна межа, ценз. Калбуков його не пройшов.
показать весь комментарий
04.06.2026 18:55 Ответить
Хоть где-то перемога.
показать весь комментарий
04.06.2026 18:40 Ответить
Страница 2 из 3