4945 посетителей онлайн

Глава Минобороны Польши Косиняк-Камыш обратился к Украине: Героизация УПА вызывает протест и глубокую боль

Министр обороны Польши Владислав Косиняк-Камыш

Вице-премьер-министр – министр национальной обороны Польши Владислав Косиняк-Камыш выступил с видеообращением к украинскому народу. Он призвал президента Украины Владимира Зеленского пересмотреть решение о присвоении одному из подразделений ССО почетного названия "Героев УПА".

Свое обращение он опубликовал в сети X, передает Цензор.НЕТ.

Глава польского оборонного ведомства подчеркнул, что появление подразделения с таким названием вызывает в польском обществе "глубокую боль, беспокойство и протест". По его словам, для поляков государственная героизация Украинской повстанческой армии является абсолютно неприемлемой.

"Для нас, поляков, это решение неприемлемо. Оно вызывает глубокую боль, тревогу и сопротивление. Украина сегодня борется за защиту своего государства, а также за безопасность Польши и всей Европы. Мы должны строить будущее, ценить героизм тех, кто борется сегодня", – заявил министр.

Разница в восприятии истории и современные герои

Косиняк-Камыш отметил, что Варшава понимает контекст, в котором украинцы смотрят на УПА — как на символ борьбы против советского тоталитарного гнета и источник мужества во время нынешнего отражения российского империализма. Однако для Польши эта страница истории является трагической.

Министр напомнил, что в 1943-1945 годах жертвами действий УПА стали десятки тысяч беззащитных гражданских поляков, уничтожались целые деревни и семьи.

"Эту боль нельзя стереть. Геноцид остается геноцидом. Память о жертвах не может быть предметом политического компромисса. Я призываю власти Украины пересмотреть это решение и найти способ почтить память современных украинских солдат, который не нанесет ущерба памяти польских жертв", – подчеркнул глава Минобороны.

Он добавил, что современная Украина уже имеет новое поколение настоящих героев — воинов, которые прямо сейчас с оружием в руках защищают Харьков, Запорожье, Донбасс и украинское небо. Поэтому отмена спорного наименования станет для Киева не унижением, а "жестом зрелости, ответственности и уважения".

При этом Косиняк-Камыш заверил, что Польша неизменно остается на стороне Украины в войне против РФ, и напомнил о военной, логистической и гуманитарной помощи, оказанной с первых дней вторжения.

Скандал с подразделением имени Героев УПА

  • Обострение в украинско-польских отношениях вспыхнуло после того, как 26 мая президент Владимир Зеленский подписал указ о присвоении Отдельному центру специальных операций "Север" ССО ВСУ почетного наименования "имени Героев УПА". В тексте документа отмечалось, что решение принято с целью "восстановления исторических традиций национальной армии".
  • Экс-президент Польши и лауреат Нобелевской премии мира Лех Валенса в знак протеста демонстративно снял значок с украинским флагом, который постоянно носил, и обвинил Зеленского в "прославлении бандитов УПА", что, по его словам, "оскорбило его лично и всех убитых поляков".
  • Бывший чрезвычайный и полномочный посол Польши в Украине Бартош Цихоцкий из-за этого же решения официально вернул орден "За заслуги", которым Зеленский наградил его в 2022 году.
  • Глава Бюро международной политики канцелярии президента Польши Марцин Пшидач заявил, что Владимир Зеленский должен лично позвонить польскому коллеге Каролю Навроцкому и официально извиниться за присвоение подразделению ССО "имени Героев УПА".

В Министерстве иностранных дел Украины заявили, что для украинских военных "борьба УПА символизирует противостояние имперской политике Москвы — и ни в коем случае не направлена против поляков".

Топ комментарии
+49
от знищений урядовий літак ляхам зовсім не болить ! Катинь теж не болить .
показать весь комментарий
05.06.2026 16:17 Ответить
+38
УПА у всіх окупантів викликає протест і глибокій біль. А ще вона в них викликає діарею і панічні атаки. Так і має бути. Нам є чим пишаттся.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:25 Ответить
+32
міністр оборони України не виступає із зверненням до польського народу з приводу того, що охоронці президента Польщі носять на своєму однострої символи Армії Крайової. Тому пан Косіняк-Камиш може або закрити свій фонтан, або чемно йти *****.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Глибокий біль викликаю атаки свинособак, а пшецькі кукурікання викликають максимум сміх.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:15 Ответить
Для нас, каже, ПОЛЯКІВ( ?!) це рішення є неприйнятним... Ну що це,як не смішний абсурдний ідиотизм?
показать весь комментарий
05.06.2026 16:24 Ответить
8 піхотна дивізія Війська польского ім. Армії крайової не болить полякам?
показать весь комментарий
05.06.2026 17:27 Ответить
Цинізм поляків просто зашкалює: чи не пора б їм переписати свій гімн, в якому фігурує садист і кат українського народу Стефан Чарнецький, який хвастався , що він особисто знищив сто тисяч українців (звичайно, не він один, а разом з поплічниками). Давайте, поляки, баш на баш: ви виводите з гімну Стефана Чарнецького, садюгуі і потвору в людському обличчі, якого справедливо наздогнала українська куля, а українці міняють назву Окремому центру спеціальних операцій "Північ" ССО.
показать весь комментарий
05.06.2026 17:03 Ответить
Все це можна робити після війни. А можна і не робити. Просто у всіх промовах і діалогах мати позицицію- історію- історикам. А то , що Зеленьський навмисно саме зараз присвоїв звання, то Клоун знав, і хотів саме такої реакції- відволікти, переключити увагу на скандал із назвою зі скандалу Династії, Вовочки, для якого будують вілли за рахунок вкраденого Міндічем..узурпації владии, небажанням реформувати каральні ручні правоохоронні органи
показать весь комментарий
05.06.2026 18:08 Ответить
Тобто Ви проти увіковічення пам'яті Героїв УПА?
показать весь комментарий
05.06.2026 19:38 Ответить
А в чому тут увіковічення? Цей підрозділ ССО проіснує тисячоліття? Зносити памʼятники героям УПА поляки ніби не вимагають.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:48 Ответить
Добре. Не увіковічення, а вшанування. Не прискіпуйтесь до слів дріб'язковий Ви наш
показать весь комментарий
05.06.2026 21:31 Ответить
Повністю згодний, Вова ********* підняв цю тему, щоб каналізувати свідомість народу в потрібному йому напрямку, адже на нього давить скандал з "Династією", від якого не сховаєшся. Але якщо це питання не вирішити принципово, то завжди знайдуться Вови *********и, які будуть спекулювати на цій темі і підживлювати нею ідіотів від польської політики.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:21 Ответить
Введення згадки про Стефана Чарнецького в гімн Польщі (мазурка Домбровського), до речі написний при черговому розподілі Польщі в 1797 році, це все рівно, як би німці ввели в свій гімн згадку про Гіммлера.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:38 Ответить
Подальша доля поховання Стефана Чарнецького у його родовому селі Чарнця (Czarnca, Польща) виявилася трагічною та сповненою наруги. Іронія долі полягала в тому, що полководець, якого історики часто звинувачують у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D0%B5%D1%84%D0%B0%D0%BD_%D0%A7%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9 плюндруванні праху Богдана Хмельницького в Суботові, сам посмертно став жертвою жорстокого мародерства та осквернення.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:50 Ответить
Он мстил за Батогскую бойню
показать весь комментарий
05.06.2026 22:38 Ответить
Він, Стефан Чарнецький попав до козаків в полон під Жовтими Водами, От би взяти і зразу прикончити падлу. Так ні, вони його виміняли за викуп
Подібне повторилося під Батогом, коли козаки знищили майже всіх поляків, які попали в полон ( частину поляків взяли татари на продаж чи викуп). Чарнецький, як і подобає "національному герою", сховався в копиці сіна і тим врятувався. Два рази вислизнув від помсти козаків. А при штурмі містечка Ставище українська куля цілком справеливо, але трохи запізно таки наздогнала його. Ще трохи помучився і на дорозі до Львова віддав богу (чи дияволу) душу. Але спокою йому не було і в такому стані, бо могилу його розорили і сплюндрували грабіжники.
показать весь комментарий
06.06.2026 00:05 Ответить
Це він про Армію Людову та Армію Крайову, так боліє???
Хто у Полщі живе нав'язливим минулим, той залишається без її майбутнього!! Президент Польщі Лех Валенса, таких ділків від партєєк змосковщених, попереджав!!! Роздмухати жар у хаті небезпечно, так і хата спалахне!
показать весь комментарий
05.06.2026 17:22 Ответить
Експрезидент Польщі Лех Валенса публічно зняв український прапор з грудей на знак протесту проти рішення президента України про присвоєння українському військовому підрозділу назви "Героїв УПА".
показать весь комментарий
05.06.2026 17:33 Ответить
У такий брехливий і смердючий спосіб, і гадять Польщі та Україні, запарєбрікаваї «очевидці» у ******, як для них Лєх Валесна, і штани знімав….
показать весь комментарий
05.06.2026 17:38 Ответить
Не знаю в кого як, а в мене викликав шалений біль те як поляки блокували наше зерно і злочинно вистпали його на землю!😢😡 Зерно яке полито буквально потом і кров'ю людей, за яке загинуло багато українців, аби земля годувала Україну і інші країни світу!
А ще мені було боляче, коли дебіл, голова одної з партії в Польші, яка зараз у владній каоліції, зірвав Український прапор і кинув його собі під ноги і топтався по ньому, прапор країни яка обливпється кров'ю аби в Польщі страждали суто через не такі назви військових вормувань, або вулиць наших міст.😢😡
Як це все блдь розгледити і співставити цей біль??????!!!!!
Як?
показать весь комментарий
05.06.2026 17:28 Ответить
А коли це зерно місцеві бариги вивозили з України в сіру, і замість транзитом продавати на дальній експорт, про що була домовленість, продавали його під видом польського, завалив внутрішній польський ринок зерна - це в тебе не викликало шалений біль?
показать весь комментарий
05.06.2026 20:52 Ответить
Шумів камиш - дерева гнулись
показать весь комментарий
05.06.2026 16:16 Ответить
а от цитувати кацапську херню - це вже повний дебілізм, навіть у цьому контексті...
показать весь комментарий
05.06.2026 16:42 Ответить
цитата доречна, адже у поляків дійсно зашумів камиш і дерева (влада) перед ху прогнулась пу пьє шампанське
Прикро, що валенса приєднався до цієї істерії. Минуле не повернути. Було чимало взаємних ображень і того, що не мало статися. Але, що було то було і травою поросло. Треба дивитися в майбутнє і розбудовувати це майбутнє, а не давати приводи ворогам на чолі з пу радіти.
показать весь комментарий
05.06.2026 18:40 Ответить
от знищений урядовий літак ляхам зовсім не болить ! Катинь теж не болить .
показать весь комментарий
05.06.2026 16:17 Ответить
Можно пойти полякам навстречу. И присвоить подразделению имена Гонты и Железняка. Которые ******* польских оккупантов под Уманью. И один из них был казнён поляками. А второго замучили в Сибири кацапы.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:25 Ответить
я погано знаю про ці події в історії . недоліки радянської освіти .
показать весь комментарий
05.06.2026 16:36 Ответить
Героизация АК- тоже. Но Польше насрать.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:18 Ответить
Героїзація армії крайової теж. Йди нах,камиш. Збочені онаністи на минуле.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:21 Ответить
Ні ні ні ! Ви повинні визнати гегоцид проти українського народу! І визнати злочинним зпзіхання на землі українців і визнати що Холмщина це Україна .... от тілько тоді ми зможемо порозумітися.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:21 Ответить
Стосовно Холмщини люто підтримую!
показать весь комментарий
05.06.2026 19:40 Ответить
ніхто не питав
показать весь комментарий
05.06.2026 16:22 Ответить
Косіняк-Камиш повинен заглянуть у своє посвідчення... У нього не посада директора інституту національної пам'яті, а міністра оборони... І він командує не "посполитим рушенням", і не "кварцяним військом", при Сигізмунді-Августі, , а ******** Військом польським...
показать весь комментарий
05.06.2026 16:23 Ответить
Вы кажется Шурочка, в бухгалтерии работаете? (с)
показать весь комментарий
05.06.2026 16:37 Ответить
А що в україців викликакає навіжена героїзація Пілсудського, Армії Крайовой та ін.? пшеки ще та мразота! "Польща - гієна Європи" - Уінстон Черчелль 1938 р.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:23 Ответить
Вибачаюсь "Уінстон Черчилль"
показать весь комментарий
06.06.2026 01:22 Ответить
УПА у всіх окупантів викликає протест і глибокій біль. А ще вона в них викликає діарею і панічні атаки. Так і має бути. Нам є чим пишаттся.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:25 Ответить
Хай іде на х..Й
показать весь комментарий
05.06.2026 16:25 Ответить
Вони так бояться кацапів і одночасно УПА ....Це вже починається якась маніакальна тупість !!!
показать весь комментарий
05.06.2026 16:25 Ответить
Єще польска нє згнієла, алє згінуць МУСІ !!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
05.06.2026 17:00 Ответить
Є ще полак русінові,дупу чистить мусить .А починається пародія на єще польська нє згінєва так.Оригінал. Єще кура нє згінєва,пуки кура в Гарку.Затим кура уготує,зєми по кавалку. Єще Польща не загинула,поки курка в каструлі.А коли курка вже готова,то з'імо по шматку . Так українці Холмщини насміхалися з псякревських ляхів.
показать весь комментарий
05.06.2026 18:53 Ответить
Цікаво, а чи викликають такий самий біль у Німеччині, Італії та ще деяких європейських країн, а також у Японії щорічні кацапські паради пабєди? Це ж регулярне нагадування цим державам про їх поразку у Другій Світовій. Як же ж так?
показать весь комментарий
05.06.2026 16:26 Ответить
міністр оборони України не виступає із зверненням до польського народу з приводу того, що охоронці президента Польщі носять на своєму однострої символи Армії Крайової. Тому пан Косіняк-Камиш може або закрити свій фонтан, або чемно йти *****.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:29 Ответить
Якщо охорона польського президента може спокійно під час візиту до України начепити шеврон Армії Крайової, яка здійснювала криваві акції проти українців під час і після ІІ Світової війни, то червоно-чорний прапорець ОУН на костюмах співробітників УДО під час візиту до Польщі - це теж має бути норма. Взаємошанобливі й і рівноправні стосунки вони такі.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:37 Ответить
Наш міністр не знає,шо таке "армія крайова".Тому от так.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:59 Ответить
коли торгував засобами вд схуднення - то не знав. Тепер знає. Але зараз у нього інші конкретні проблеми, яких зараз не має пан Косіняк-Камиш, але вони несподівано можуть з'явитись і у нього.
показать весь комментарий
05.06.2026 17:11 Ответить
Я думаю, що усі патріоти виідуть із Польщі, на знак протесту. Чи ні?
показать весь комментарий
05.06.2026 16:37 Ответить
Собаці нема що робити-- вона яйця лиже! Тим посадовцям полякам краще було б вирішити проблему надмірної кількості, польською, ушкоджених дітей в Польщі-- це національна проблема та трагедія! А не вчити українців як їм жити!
показать весь комментарий
05.06.2026 16:41 Ответить
От пердоліки довбані! А як гнобили українців раніше, не гірше ніж росіяни, то це вас не викликало біль?
показать весь комментарий
05.06.2026 16:42 Ответить
Та й зараз рольники їх збіжяя висипали, а вони прикинулись сліпоглухими.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:47 Ответить
Те, що нам пшекі висувають претензії - винувате наше керівництво та історики. Вони що, не можуть відповісти гідно й спитати з них за Пілсудського, Армію Крайову, концтабір Березу Картузьку, за співпрацю з гітлером? Нагадати про авітрощу з Качинським.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:46 Ответить
Повилізала всяка сволота з правим уклоном. Про свій глибокий біль нікому не кажи! Бо виникнуть питання.
показать весь комментарий
05.06.2026 16:58 Ответить
Та який він правий. Це протеже Туска.
показать весь комментарий
05.06.2026 17:04 Ответить
Та не питання - тоді всі назви польських військових підрозділів узгоджуються з українським урядом, а ті що нам не подобаються - перейменовуються.
показать весь комментарий
05.06.2026 17:00 Ответить
В кожному задрипаному селі чи містечку в ляхів є назва вулиці пілсудського і АК.Це велика неповага до українців.Навіть в нас у Володимирі, до другої світової війни, вулиця Ковельська називалась тим підарасом пілсуцьким.
показать весь комментарий
05.06.2026 18:59 Ответить
Я ось не розумію - а яка ваша собача справа, кого ми В ДОМА СЕБЕ героїзуємо? Ми що, в Польщі їм пам'ятники намагаємося ставити чи вулиці називати? Точнісінько як кацапи - все лізуть в наші внутрішні справи
показать весь комментарий
05.06.2026 17:03 Ответить
Цей косяк-з-камишу -- такий самий упоротий при навроцьком, як і упорота команда отих ді джеїв та рубіо при трампаксі.
показать весь комментарий
05.06.2026 17:43 Ответить
Ляхи ненависні завжди для нас були.
показать весь комментарий
05.06.2026 17:04 Ответить
Правду кажете, Йода магістре
показать весь комментарий
05.06.2026 17:09 Ответить
Споконвік польський двірник вважав українського інженера бидлом.
показать весь комментарий
05.06.2026 17:37 Ответить
Щоб не боліло, застосовуй свічки з Нурофеном
показать весь комментарий
05.06.2026 17:10 Ответить
Чому полякам не боліло вбивство польських офіцерів в Катині?І чому в 2010 році все керівництво Польщі, яке летіло на день вшанування полеглих в цій трагедіїї було вбито -росія спланувала вибух літака! Ні болю ні страждань з боку поляків!
Між іншим, україно-польська ворожнеча тих років була спровокована перебуванням в тих місцях на Волині радянських загонів Ковпака,які пдтримували поляків проти УПА! Не все так однозначно!
показать весь комментарий
05.06.2026 17:12 Ответить
На Волині тоді (під час 2-ї світової) були і польські, і українські села, тож терор проти протилежної сторони чинили як УПА, так і АК з АЛ. Можливо, в силу того, що польських сіл було трохи більше, поляки постраждали дещо сильніше за українців, але хіба це щось принципово змінює (в плані взаємної провини)?
показать весь комментарий
05.06.2026 17:21 Ответить
Не було польських сіл більше,поляків було процентів тридцять на Волині і то в містах,по селах було їх меншість.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:02 Ответить
А героїзація АК чи урядовців доби Пілсудського не викликає?
показать весь комментарий
05.06.2026 17:16 Ответить
А не здається вам,шановні, що тут пахне (смердить) руским духом?
показать весь комментарий
05.06.2026 17:16 Ответить
Руськiй корабель, направленiє.
показать весь комментарий
05.06.2026 17:22 Ответить
Армія Крайова теж не валідол. Найбільше болить від борців за незалежність самим окупантам.
показать весь комментарий
05.06.2026 17:25 Ответить
Пропоную Збройні сили України перейменувати на Українську повстанську армію.
показать весь комментарий
05.06.2026 17:38 Ответить
Ооо ще один довбойоб прокукарікав. Хто там, в Польщі, наступний в черзі довбойобів?
Гей, хто в польському лісі черговий довбойоб відгукнися,
Гей, хто в польському полі черговий довбойоб, відкликнися.
показать весь комментарий
05.06.2026 17:45 Ответить
Геноцид з боку армії крайової також визнаєте?
показать весь комментарий
05.06.2026 18:03 Ответить
А героїзація фашистів і вбивць з Армії Крайової,що викликає? А героїзація і поклоніння Пілсудському,який підло зрадив УНР,був союзником Гітлера і ввів на Волині та Галичині нацистський режим,що викликає?
показать весь комментарий
05.06.2026 18:09 Ответить
Нехай Зеленський переіменує підрозділ в підрозділ Залужного. Всі будуть довольні: від Лондона до Токіо. Навіщо нам зараз із поляками сваритись?
показать весь комментарий
05.06.2026 18:22 Ответить
Та поясніть йому що це наша історія, ми ж не пхаємось з повчаннями в польську історію.
показать весь комментарий
05.06.2026 18:24 Ответить
Ну в Монголії Чінгізхан національний герой,але ні москалі ,ні ми ...ні решту всіх не протестують)
показать весь комментарий
05.06.2026 18:31 Ответить
Якщо без пафосу,то зробіть відеоміст Варшава -Київ,і в прямому ефірі покажіть факти один одному,й коли це стане публічно обговорено,тоді треба прийти до якогось спільного знаменника,або жкожен залишиться зі своїм знаменником,але буде введено мораторій на розпалювання цих тем в майбутньому.Здається мені,що зараз поляки це почали,бо шукають приводу зарубати вступ України до ЄС.
показать весь комментарий
05.06.2026 18:34 Ответить
Звісно - бардзим панам - не до Катині.
Не до операції "Вісла".
І на авіакастрофу під Смоленськом?
І що панам дроче? Лемберг?
показать весь комментарий
05.06.2026 18:34 Ответить
Пшегандон
показать весь комментарий
05.06.2026 18:37 Ответить
Нахабна поведінка ляхівської верхушки визиває огиду.Чому українські дипломати жують соплі!?А, мовчать,бо через Польщу йде допомога,а бо там наші біженці,треба сидіти тихо,може розсосеться польський шовінізм.Якщо поляки підрізають гілку, на якій їхня дупа ,ще поки в безпеці,то їхня справа.
показать весь комментарий
05.06.2026 18:40 Ответить
якби ви почитали ЮТуб...вони таке про нас пишуть,з такою ненавистю,що і кацапи позаздрять. а Україну називають UKRA та UPAdlina
показать весь комментарий
05.06.2026 18:59 Ответить
а ти не здогадуєся шо то кацапська гебня і пише під транслєтом? полякам в загальній масі пофіг на УПА.
показать весь комментарий
05.06.2026 21:05 Ответить
може бути. але ж 98% учасників не може бути кацапськими тролями? у нашому ЮТуб їх лічені відсотки,чому в Польщі їх стільки? ні.
показать весь комментарий
05.06.2026 22:13 Ответить
Я читаю постійно і в інстаграмі ,як вони ригають жовчю на Україну та українців .
показать весь комментарий
05.06.2026 19:20 Ответить
Польський міністр підспівує ***** з його "денацифікацією" України. Обоє НАХ...!
показать весь комментарий
05.06.2026 19:45 Ответить
Воно викликає такий глибокий біль і тривогу, аж кушать нє магу...
показать весь комментарий
05.06.2026 20:12 Ответить
Ці коменти читають поплічники Вови **********, всі ці Подляки , Литвини і радіють: вкид досягув результату, срач почався. Значить, про "Династію", про "Енергоатом" вже забули на якийсь час. Можна думати пр слідуючу схему.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:34 Ответить
У зелених задача номер один...
Пересратися з тими хто більше всіх допомагав
Знищитии патріотів,
Віддати Україну євреям та завезти для їх обслуговування безправний бомжів з усього світу
показать весь комментарий
05.06.2026 20:45 Ответить
А когда вы суки дешёвые пшеницу высыпали с вагонов и трейлеров сотни тонн тоже Бандера там был? А ведь от мин в поле уже полягло много фермеров за ту пшеницу! Сколько раз уже предлагал и год и три назад---не покупайте ничего польского, пива, сыра, косметики и многого иного. Есть же выбор и цена не выше. Отрубить! Забыть! Без шума, молча---просто в игнор.
показать весь комментарий
05.06.2026 21:09 Ответить
"государственная героизация"______а спросите у пана - про какого Стефана Чарнецкого звучит в польском государственном(!) гимне? уж не том ли Чарнецком, что прославился своими запредельными зверствами над украинцами?? а как так получилось, что высший государственный орден "Белого Орла", что так требуют лишить Зеленского, продолжает быть ВРУЧЁННЫМ(!) Бенито Муссолини, благополучно повешенного своим же народом в далёком 1945(81 год) году - "гордым" полякам не хватило восьмидесяти лет, что б аннулировать "награду" основателю фашизма??? можно полякам напомнить и преступления ихнего Пилсудского и ГИТЛЕРА на похоронах всё того же Пилсудского!
показать весь комментарий
05.06.2026 21:12 Ответить
Для поляків неприйнятно... Хм... а пан міністр не вбачає в цьому вмішування в справи іншої держави??? Це раз. А по друге і це головне- а тепер уявіть собі ,що держава Україна буде "погоджувати" такі питання з Пльшею? Можна не можна... Чи буде Польша поважати Україну? А є ще ж ізраїль. Питання можуть ставити ще Угорзина румунія. Ну і козломорді само собою...Навіщо така держава, яка буде формувати свою ідентичність з дозволу інших????
показать весь комментарий
05.06.2026 21:13 Ответить
Как же поляки достали с этой темой...
показать весь комментарий
05.06.2026 21:22 Ответить
Геноцид українців, який чинили покидьок пілдсудський та армія крайова і яких глорифікують поляки --- українцям не болить? Чиє би мичало, в чиє би мовчало.
показать весь комментарий
05.06.2026 22:04 Ответить
Задоволення від убивства. Скандальна сповідь польського підпільникаЦе історія шістнадцятирічного хлопчини, який стає катом. "Він кидався на закам'янілих від страху українців і з неймовірною майстерністю розпорював їм животи чи перерізав горлянки, аж кров бризкала по стінах..."
https://www.istpravda.com.ua/reviews/4cda73c18f932/
показать весь комментарий
05.06.2026 22:21 Ответить
Як тільки ви в польщі всі пам'ятники х**лану Пілсудському повалите і засудите цього виродка за безсовісну і неприховану україноненависть, тоді будете мать якесь химерне, непевне право щось вякать на ОУН-УПА. А поки що з цими "зверненнями" можете йти отуди...
показать весь комментарий
05.06.2026 22:22 Ответить
Нещодавно розкопки робили. Очікували знайти 6 мільйонів вбитих поляків.
Але поки що нікого. То може хтось даремно виставляє себе жертвою ? Чого окупантам не нагадають яким був їхній статус на наших землях ?
показать весь комментарий
05.06.2026 23:03 Ответить
У поляків була така собі націоналістична Армія Крайова, на рахунку якої багато всіляких "подвигів"! Але про неї поляки чомусь не згадують! В чужому оці соломинку бачать...
показать весь комментарий
05.06.2026 23:25 Ответить
Кхе-кхе!
показать весь комментарий
05.06.2026 23:26 Ответить
Героїзація Армії крайової також.

Якщо Польща готова відмовитися від цього історичного спадка, то можемо подумати і ми.
показать весь комментарий
05.06.2026 23:48 Ответить
"...Україна сьогодні бореться за захист своєї держави, а також за безпеку Польщі та всієї Європи. Ми повинні будувати майбутнє, цінуючи героїзм тих, хто бореться сьогодні", - заявив міністр. Джерело: https://censor.net/ua/n4006933
То може краще вам відкривати свій писок пане міністр лише щоб дякувати за безпеку, яку має Польща сьогодні.
показать весь комментарий
06.06.2026 00:55 Ответить