4443 посетителя онлайн

Туск о скандале из-за наименования подразделения ССО в честь УПА: Украина сама привела к этой проблеме, поэтому пусть теперь ищет решение

Скандал из-за переименования подразделения ССО: Туск призвал Украину разрешить конфликт

Глава правительства Польши Дональд Туск возложил на украинскую сторону ответственность за урегулирование напряженности в польско-украинских отношениях на фоне скандала, связанного с присвоением одному из подразделений Сил специальных операций ВСУ почетного названия в честь Героев УПА.

Об этом Туск заявил, возвращаясь из Тивата в Черногории, где он принял участие в саммите ЕС-Западные Балканы, передает его заявление RMF24, сообщает Цензор.НЕТ.

Решение должна искать украинская сторона

"Украинская сторона сама привела к этой проблеме, поэтому пусть теперь ищет решение. Сейчас продолжаются переговоры моих людей с руководителем канцелярии президента Зеленского, господином Будановым... Сейчас вся ответственность лежит на украинской стороне, чтобы как-то уладить этот совершенно ненужный конфликт исторических интерпретаций", - сказал польский премьер.

"После этого несчастного события, которым стало решение, объявленное президентом Зеленским, я полностью понял реакцию президента Навроцкого. Я, возможно, отреагировал бы иначе", - заявил Туск.

Он также подчеркнул единство с президентом Каролем Навроцким в этом вопросе. Туск заявил, что "никто не разделит польское общественное мнение и польскую власть, когда речь идет о прошлом и истории".

"У каждого есть своя национальная чувствительность, и я понимаю, что украинцы будут чтить память тех, кто боролся с советским захватчиком, но я бы не понял, если бы они хотели одновременно чтить тех, кто убивал поляков - ближайших союзников... Поддержка и помощь Польши и других европейских государств, но особенно Польши для Украины - это то, в чем наши соседи должны быть очень заинтересованы. Возможно, эти аргументы дойдут до Киева. Если нет, то это будет означать, что не эмпатия, а жесткий бизнес будет решать судьбу наших отношений", - сказал глава польского правительства.

О вступлении Украины в ЕС

В контексте возможного вступления Украины в Европейский Союз Туск отметил, что "Польша и ЕС придерживаются позиции, что каждый, кто хочет присоединиться к европейскому сообществу, должен соответствовать необходимым критериям".

Скандал с подразделением имени Героев УПА

  • Обострение в украинско-польских отношениях вспыхнуло после того, как 26 мая президент Владимир Зеленский подписал указ о присвоении Отдельному центру специальных операций "Север" ССО ВСУ почетного наименования "имени Героев УПА". В тексте документа отмечалось, что решение принято с целью "восстановления исторических традиций национальной армии".
  • Экс-президент Польши и лауреат Нобелевской премии мира Лех Валенса в знак протеста демонстративно снял значок с украинским флагом, который постоянно носил, и обвинил Зеленского в "прославлении бандитов УПА", что, по его словам, "оскорбило его лично и всех убитых поляков".
  • Бывший чрезвычайный и полномочный посол Польши в Украине Бартош Цихоцкий из-за этого же решения официально вернул орден "За заслуги", которым Зеленский наградил его в 2022 году.
  • Глава Бюро международной политики канцелярии президента Польши Марцин Пшидач заявил, что Владимир Зеленский должен лично позвонить польскому коллеге Каролю Навроцкому и официально извиниться за присвоение подразделению ССО "имени Героев УПА".

В Министерстве иностранных дел Украины заявили, что для украинских военных "борьба УПА символизирует противостояние имперской политике Москвы - и ни в коем случае не направлена против поляков".

Топ комментарии
+18
Так є , в України , для вас чудове рішення - наступного разу просто не заважати кацапським шахедам летіти до Польщі
показать весь комментарий
05.06.2026 19:25 Ответить
+16
Хто в домі господар? Я чи миші? Тобто он цапи теж хочуть щоб ми вшановували тих чи тих вказаних ними персон, ляхи цього хочуть, хтось ще захоче нам розповідати кого нам шанувати і так без кінця, якщо виконувати чиїсь хотілки. Має бути тверда позиція, поважають лише сильних, а об тих хто прогинається витирають ноги.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:37 Ответить
+14
згоден, існування і виживанння Польщі зараз залежить від України, тому недолугим польським правопопулістам не треба воювати з історичними привидами минулого замість реальних справ у своїй країні.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Так є , в України , для вас чудове рішення - наступного разу просто не заважати кацапським шахедам летіти до Польщі
показать весь комментарий
05.06.2026 19:25 Ответить
Не набридло галіматью розносити? Зеленьський це хробив навмисно, що б виник скандал із найменуванням і забувся скандал про розкрадання Зеленьським і Міндічем державного бюджету. От клоуну і вдалося" переключити увагу"..
показать весь комментарий
05.06.2026 23:33 Ответить
А яке пшекам діло?
показать весь комментарий
05.06.2026 19:26 Ответить
це Туск разом з Навроцьким отримують вказівки від )(уйла, чи у пана шося з ......не склалося з дитинства?
показать весь комментарий
05.06.2026 19:34 Ответить
Тебе забули спитати.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:52 Ответить
а в тебе )(уйлоБзда таки спитали і ти погодився, лайно рафіноване генетично кассапаське.
ПНХ.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:56 Ответить
А яке пшекам діло до наших нахлібників- біженців ,що вже п'ятий рік живуть за рахунок польського бюджету , яке пшекам діло до того що більшість західної зброї іде до України через територію Польщі ,яке пшекам діло що наші зернотрейдери пруть зерно через територію Польщі ,дійсно яке діло пшекам до наших хотєлок про членство в ЄС і НАТО ,от дійсно яке їм діло до наших дешевих понтів і ігр наших ура-патріотів.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:50 Ответить
Сам ти нахлібник. Без українських робітників польська економіка зупиниться. Це самі ж пшеки визнали.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:18 Ответить
Не плутай заробітчан ,які працють в Польщі ще з довоєнних часів з біженцями-нахлібниками .які всі чотири роки сидять на соцвиплатах.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:56 Ответить
Не виставляй власні фантазії за доконаний факт.
показать весь комментарий
05.06.2026 21:29 Ответить
Людина все пише правильно. Україна і економічно і фінансово і по озброєнню і по Сталінкам і ПО ТРАНЗИТУ ВСЬОГО НА СВІТІ залежить від Польщі, Словаччини, Руміїунії. Це Зеленьський навмисно спровокував скандал, що б відвернути увагу від скандалу про розкрадання Зеленьським і Міндічем державного бюджету. Саме зараз дуже корисно бкде, якщо Польща закриє транзит зерна і почне ламати діючі схеми поставок озброень і комплектуючих і заодно відмовиться від оплати 60 -70 відсотків усіх Старлінків.
показать весь комментарий
05.06.2026 23:40 Ответить
на рахунок "нахлібників- біженців ,що вже п'ятий рік живуть за рахунок польського бюджету" ти киздиш як дихаєш.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:21 Ответить
А за що вони живуть, за Божим духом ?
показать весь комментарий
05.06.2026 20:57 Ответить
Від борців за незалежність пердолить лише окупантів, і це норма у всьому світі.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:28 Ответить
Так для поляків оунівці це сепаратисти ,що воювали проти територіальної цілісності Польщі ,а Бандера і Шухевич -громадяни Польщі ,які скоїли кримінвльний злочин.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:58 Ответить
Це проблема лише для ляхів і лише вони її роздувають. Невже ніхто їх дипломатично не може послати нахрін?
показать весь комментарий
05.06.2026 19:31 Ответить
Хто в домі господар? Я чи миші? Тобто он цапи теж хочуть щоб ми вшановували тих чи тих вказаних ними персон, ляхи цього хочуть, хтось ще захоче нам розповідати кого нам шанувати і так без кінця, якщо виконувати чиїсь хотілки. Має бути тверда позиція, поважають лише сильних, а об тих хто прогинається витирають ноги.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:37 Ответить
Це навмисно було зроблено
показать весь комментарий
05.06.2026 19:42 Ответить
Ну чому ж? У ЗСУ є маса підрозділів імені конкретних командирів УПА. На всій Західній Україні - червоно-чорні прапори на могилах хлопців, у тч у Львові, де поряд з ними лежать польскі добровольці і етнічні поляки під біло-червоними прапорами. Їм це чомусь не заважає.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:49 Ответить
Та хто його знає. Я цих зелених дегенератів не виправдовую, але як називати підрозділи в Україні це внутрішня справа, це те саме що ми домахувались до Польщі як їм називати свої вулиці чи підрозділи діячами армії Крайової чи організаторами пацифікації.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:51 Ответить
Диванний Геркулес! Сильний... Зведи бюджет без допомоги Європи!
показать весь комментарий
05.06.2026 19:43 Ответить
Польща це вся Європа!? Щось з всієї Європи до України мають претензії лише ляхи та мадяри.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:44 Ответить
У інших країн нема тем,які не варто ворушити.Невже не зрозуміло?
показать весь комментарий
05.06.2026 19:49 Ответить
Так ніхто не ворушить крім Польщі, то їм ексгумація припекла, то якась назва не така стадіона, то як ви посміли вважати Бандеру героєм, постійно якісь домахування.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:54 Ответить
достатньо було одних мадярів щоб заблокувати Україні 96 млрд.

про право вето в ЄС не чули ?
ні?
а дарма

бо тепер поляки можуть щось заблокувати
показать весь комментарий
05.06.2026 20:16 Ответить
І цим вони користуються як звичайні шантажисти.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:19 Ответить
а НАМ воно треба ?

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:48 Ответить
Якщо комусь щось від нас треба і є можливість пошантужувати, то звичайно цією можливістю скористатися.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:54 Ответить
*скористаються
показать весь комментарий
06.06.2026 05:48 Ответить
Польський гастарбайтер і старий холуй,від того ,що ти лижеш дупу ляхам,тебе вони ще більше зневажають, як би ти їм не підтакував,і не ганьбив тих пєрдольоних українських націоналістів.Витрави в собі холуйство,випрями спину і пошли під три чорти це ******** пілсудське.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:49 Ответить
російські маріонетки з під крила " незламного " нікуди не поділись .. вони все ще тут..
показать весь комментарий
05.06.2026 19:38 Ответить
схоже, в домі ЗЄлі в ОПі таки "миші" з російським "хвостом" хазяї.
Ось наприклад жирна ОПівська миша подоляк, старший брат якої мав відношення до військової розвідки РФ (ГРУ).
У Росії помер брат радника глави ОП Михайла Подоляка Володимир, який, можливо, мав стосунок до ГРУ - росЗМІ
https://nv.ua/ukr/ukraine/politics/roszmi-zayavili-pro-smert-u-rosiji-brata-mihayla-podolyaka-yakiy-pracyuvav-u-gru-novini-ukrajini-50432933.html

показать весь комментарий
05.06.2026 19:47 Ответить
То ти чорт.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:12 Ответить
мабуть оцей - радник ЗЄлі та його спітчрайтер, з виразними ознаками дегенера.. розумових обмежень

показать весь комментарий
05.06.2026 19:38 Ответить
Якийсь гуманоїд 😄
показать весь комментарий
05.06.2026 19:41 Ответить
гімноїд

по жизні - біографія в інтернеті

.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:49 Ответить
Схоже, на заплановану провокацію. Там же зараз спільно працюють Інститути нацпамяті над ексгумацією і думаю там була домовленість не чіпати болючі теми. Шапітошники потрібні навколо вороги, щоб електорат забув про Вову з плівок міндічя
показать весь комментарий
05.06.2026 19:42 Ответить
зараз в Польщі 90% постів в соцмережах - антиукраїнські

воно нам треба було ?

.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:50 Ответить
В 2916р в Києві проспект Бандери - теж провокація?
показать весь комментарий
05.06.2026 20:01 Ответить
в 2016 був Порох, в а 2026 - ЗЄля.

різницю відчуваєте ?
ото ж

все робити треба акуратно, розумно і вчасно

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:20 Ответить
Коли не роби - для поляків Бандера завжди Бандера - а зараз коли страшна заруба - почали наїзжати на Україну
показать весь комментарий
05.06.2026 20:29 Ответить
зараз всі у світі будуть наїзжати на всіх, якщо ви помітили

але нам треба ВИЖИТИ !
хоч чортом лисим стати, а вижити !

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:52 Ответить
І як поляки, буваючи в Україні, проїздять по проспекту Бандери. Не муляє? Тож і назва підрозділу промуляє згодом.
показать весь комментарий
05.06.2026 22:51 Ответить
Если польским властям так хочется скандала...
показать весь комментарий
05.06.2026 19:32 Ответить
а українським ?
не хотілось ?
а "не зналось"
так хто тоді ЗЄльоним дохтор ?

мало було проблем з поляками, так ще на голому місці накинули

.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:53 Ответить
Коли українці вбивали поляків і навпаки - вони були найближчими союзниками? - оце загнув
показать весь комментарий
05.06.2026 19:34 Ответить
і хіба пан Дональд не правий ?

Як влучно зазначав французький політик Шарль Моріс де Талейран, дипломатія є «мистецтвом робити неможливе можливим»

а цей дядько таки знався на дипломатії, на відміну від ЗЄльоного

.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:34 Ответить
Це він тоді казав коли в Європі мало не кожен рік були війни? - світова дипломатія для нас закінчилась у 2014 р - Портніков
показать весь комментарий
05.06.2026 19:43 Ответить
а зараз в Україні типу мир і всі нам друзі ?

пургу пишете, шановний.
дипломатія це вічне мистецтво !

.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:55 Ответить
Це до Портнікова
показать весь комментарий
05.06.2026 19:56 Ответить
до нас із вами, шановний, бо війна

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:04 Ответить
Этот дядя, епископ Отенский, князь Беневентский, служил многим режимам. Для Дмитрия Литвина идеал.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:04 Ответить
ви вибачаюсь порівнюєте х... з пальцем
невігластво таки погубить мудрий український наріт !

Шарль Моріс де Талейран вважається еталоном політичного прагматизму та дипломатичної майстерності. Його професіоналізм оцінюється як феноменальна здатність зберігати вплив за будь-яких режимів, бездоганно читати геополітичні розклади та блискуче вирішувати кризові завдання завдяки унікальному вмінню домовлятися.

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:08 Ответить
Характеристика выдающегося(не спорю) предателя и приспособленца.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:10 Ответить
професіонала !!!!

мать вашу !
коли вже навчитесь цінувати майстерність професіоналізму, курви ЗЄльоні ?

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:23 Ответить
Все его мастерство дипломата базировалось на военном могуществе Франции. Исчезло могущество- испарилось и мастерство(приведите пример, если это не так). Зеленая курва!).
показать весь комментарий
05.06.2026 20:28 Ответить
Дипломатическое мастерство Шарля Мориса де Талейрана основывалось на уникальном сочетании холодного расчета, психологической интуиции и циничного прагматизма.

Исключительное чутье и адаптивность: Талейран безошибочно определял, когда старый режим обречен, и заранее выстраивал связи с новой, восходящей силой, опережая события. [https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D1%80%D0%B0%D0%BD-%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D1%80,_%D0%A8%D0%B0%D1%80%D0%BB%D1%8C_%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81_%D0%B4%D0%B5 1, https://www.reddit.com/r/AskHistorians/comments/1ay088d/how_did_the_legendary_french_diplomat_talleyrand/?tl=ru 2]
Психологический дар: Он мастерски «читал» людей, блестяще слушал собеседников и умел очаровывать даже злейших врагов, используя их слабости и тщеславие в своих целях.
Принцип «легитимизма»: Гениальным ходом политика стало выдвижение идеи законности прав монархов. Благодаря этому Талейран смог спасти Францию от расчленения странами-победительницами на Венском конгрессе, заставив Европу вести диалог с побежденными как с равными. [https://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Maurice_de_Talleyrand-P%C3%A9rigord 1, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D1%80%D0%B0%D0%BD-%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D1%80,_%D0%A8%D0%B0%D1%80%D0%BB%D1%8C_%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81_%D0%B4%D0%B5 2]
Полный контроль над эмоциями: Дипломат отличался абсолютным хладнокровием, скрытностью и сдержанностью. По его собственному выражению, «язык дан человеку, чтобы скрывать свои мысли».
показать весь комментарий
05.06.2026 21:00 Ответить
ще раз для особо одаренних ЗЄльоних дипломатів, для яких "мастерство дипломата базировалось на военном могуществе Франции. Исчезло могущество- испарилось и мастерство"

Принцип «легитимизма»: Гениальным ходом политика стало выдвижение идеи законности прав монархов. Благодаря этому Талейран смог спасти Францию от расчленения странами-победительницами на Венском конгрессе, заставив Европу вести диалог с побежденными как с равными.

читайте хоча б щось, перед тим як пургу нести !

.

.
показать весь комментарий
05.06.2026 21:03 Ответить
Насрав - і здриснув.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:35 Ответить
Якщо охорона їхнього президента може спокійно під час візиту до України начепити шеврон Армії Крайової, яка здійснювала криваві акції проти українців під час і після ІІ Світової війни, то червоно-чорний прапорець ОУН на костюмах співробітників УДО під час візиту до Польщі - це теж має бути норма. Взаємошанобливі й і рівноправні стосунки вони такі.
І зараз у нас в Україні ніхто не вимагає позбавити президента Дуду найвищої нагороди України для іноземних гормадян - ордена Свободи, яким тоді під час візиту нагородили президента Польщі.
Так що полякам для вирішенння цієї проблеми треба просто, як ажуть, "завалити хлєбало".
показать весь комментарий
05.06.2026 19:36 Ответить
.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:37 Ответить
вам "шашечки шеврончиків" чи щоб "військове таксі з Жешува" їздило за розкладом ?

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:25 Ответить
військове таксі з Жешува буде їздти за розкладом незалежно від будь-яких ******** заяв правопопулістів, які вони роблять виключно для свого електорату.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:37 Ответить
а якщо "таксіст" таки НЕ поїде ?
тоді як ?
показать весь комментарий
05.06.2026 21:06 Ответить
ну скажімо рольники знову подуріють, чи бритоголові дебош будуть чинити на дорогах....

показать весь комментарий
05.06.2026 21:07 Ответить
якщо не поїде, то тоді їм прийдетья самим воювати вже у Сувалках. Звісно, правопопулісти ті ще мерзотники, але треба їм віддати належне - не довбойоби.
показать весь комментарий
05.06.2026 21:23 Ответить
А не простіше було, щоб Зеленьський не робив так,щоб зробити вселеньський скандал із поляками, щоб всі забули скандал із рокраданням дербюджету Зеленьським і Міндічем?
Дуже хочеця помірятися хх..ми під час війнии на виживання і залежності україни від союзників?
Цей нарід буде битися об стіну до всии.ки, замість того, щоб пройти у двері.
показать весь комментарий
05.06.2026 23:47 Ответить
ми не міряємось, ми живемо своє життя зі своїми героями, як і живуть і самі поляки. Але ми в їхню історію не ліземо, коли вони чествують своїх героїв. А популісти завжди будуть експлатувати тему українського націоналізму, бо нічого іншого ефективнішого своїм виборцям вони запропонувати не можуть. А з меншовартітю вас взагалі ні в які двері ніколи не пустять. Так влаштована політика.
показать весь комментарий
05.06.2026 23:59 Ответить
Так написано таким як ти. Будете макітрою стіни пробивати, змісць вийти через відчинені двері.
Вам стіну макітрами бити, а нам потрібна держава Україна. Але якщо у людини розвинутий синдром Даннінга-Крюгєра, то причинно наслідкові зв'язки вона аналізуваиїти не в силі і буде далі битися макітрою у намаганні що вона у нього кріпша ніж у сусіда, поки інші сусіди три інші стіни вже розібрали
показать весь комментарий
06.06.2026 00:06 Ответить
держави України без самоповаги не буде. А от польським правопопулістам давно треба розібрати стіни, щоб не ******* макітрами своїх виборців об глибоке минуле сусіда, а більше вивчати свою трагічну та неоднозначну історію, щоб не пришли нові Дмовськи.
показать весь комментарий
06.06.2026 00:14 Ответить
Ну і молодець! От і будеш, сидячи у зруйнованому будинку, під окупацією, доводити це самому собі.
показать весь комментарий
06.06.2026 00:30 Ответить
із синдромом меншовартості будь-який народ зрештою опиниться в окупації. Або в еміграції.
показать весь комментарий
06.06.2026 00:37 Ответить
Ви таки *******! З обох сторін! Кішка й собака розумніші!
показать весь комментарий
05.06.2026 19:45 Ответить
ми не вимагаємо позбавити ордена вашого президента, і промовчали про ваші неоднозначні емблеми на нашій теріторії (на відміну від польських оіійних осіб), так що ваші порівняння недоречні.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:51 Ответить
Ти старе чмо
показать весь комментарий
05.06.2026 19:52 Ответить
За рахунок України ніхто нічиїх хотєлок виконувати не буде. Так своїм друзям кішкі з собакою і передай.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:25 Ответить
Так Армія Крайова була сформована з підрозділів Війська Польського ,які після окупації Польщі перейшли в підпілля. Так що не рівняйте одне з іншим.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:16 Ответить
мені якось *****, як там у них була сформована АК. Хай самі розбираться із своїми свєнтокшиськими бригадами та своїми вояками у вермахті. Ми не колупаємо їх страшну історію, тому хай не лізуть і до нашої.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:45 Ответить
Так поляки нам скажуть - воюйте з кацапами самі ,чому ми вам повинні допомагати. і забирайте своїх біженців -чому ми повинні їм допомагати.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:49 Ответить
але ж не кажуть, бо тоді їм прийдетья самим воювати вже у Сувалках, а біженці тоді будуть у них свої - у Португалії, подалі від війни. Тому на висери правопопулістів для свого електорату ролників можно просто незважати. І це буде сама правильна реакція.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:57 Ответить
Може вже досить цієї гівномарафонівської маячні ,ти хоч сам в її віриш ?
показать весь комментарий
05.06.2026 20:59 Ответить
марахвон тут ні до чого, загроза широкомасштабної гібридної і не гібридної війни на кордонах Євросоюза реальна.
показать весь комментарий
05.06.2026 21:26 Ответить
А это ничего, шо в пшекии куда не плюнь - попадёшь в якусь херню имени пилсудского, злейшего друга Украины.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:39 Ответить
Для дебілів - треба подивитися від чієї допомоги залежить навіть не перемога, а виживання і існування. А потім роззявляти власний писок про те, що не так в чужій хаті...
показать весь комментарий
05.06.2026 19:47 Ответить
Твоє холуйство зрозуміле,ти сидиш підор на польській соціалці і лижиш чоботи пана Чесяка.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:54 Ответить
згоден, існування і виживанння Польщі зараз залежить від України, тому недолугим польським правопопулістам не треба воювати з історичними привидами минулого замість реальних справ у своїй країні.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:54 Ответить
Поляки і без України виживуть ,так що не потрібно скірь лізти і розповідати .що "ми захищаємо весь Світ" ,який і не просив його захищати ,війна іде на території колишнього СССР ,так до чого тут Польща і Європа ?
показать весь комментарий
05.06.2026 20:21 Ответить
+ 100 !
в Польщі вже 5% бюджету військові потреби.
цей показник є одним із найвищих серед усіх країн-членів НАТО, що робить польську армію однією з найбільш швидко модернізованих у Європі.
У 2025 році країна передбачила на армію понад $48 млрд !!!!!

Польща в борги залазить, але шукає гроші на оборону

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:32 Ответить
на відміну від поляків ми і не ліземо, і не чіпаємо їхніх героїв та генералів АК, це вони лізуть із своїми недолугими та несвоєчасними заявами, витягаючи історичне нафталінове минуле, тому що іхнім виборцям це подобаєтья, бо більше нічого у правопопулістів і нема чого запропонувати своїм громадянам. А інакше іх просто не виберуть. Тому цією ******* вони будуть займатись і у подальші роки на радість росіянам та іншим неросійським симпатикам.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:33 Ответить
А що, розуму, щоб зрозуміти що відбудеться після присвоєння у таких як ти не було? А у Зеленьського- було. Ця потвора прекрасно знала,що виникне скадал, який відіб'ється на обороноздатності України. І потвора навмисно це зробила підбчас війни намвиживання країни!
А такі прямолінійі як ти- не знали..
показать весь комментарий
05.06.2026 23:51 Ответить
поляки прямолінійно чествують своїх героїв, і своїх загиблих, і ми не ліземо до них з тупими зауваженнями, що то були вояки вермахту.
Просто ви цього не знаєте.
показать весь комментарий
06.06.2026 00:05 Ответить
Плювати кого вони там честують. Україні потрібна перемога, яку забезпечать українці у союзі із союзниками, Без союзників - гарантована окупація. А людям із низьким ІQ потрібнно довести розмір ххх. ЦЕ про таких як є ти байка, що коли українця залишили на ніч у пустій кімнаті із двома металевими кульками, то на ранок виявилося, що одну кульку він згубв, іншу зламав.
показать весь комментарий
06.06.2026 00:11 Ответить
от я кажу - нам плювати, кого вони там чествують. Тому спрведливо і така сама позиція від поляків.
Взаємошанобливі й і рівноправні стосунки вони такі. І ніколи меншовартість на рівні держави не приводила до перемог, а тільки до руйнації державності.
показать весь комментарий
06.06.2026 00:24 Ответить
Страница 1 из 2