9679 відвідувачів онлайн

На переговорах у Флориді обговорюють терміни виборів в Україні та "обмін територіями" з РФ,- WSJ

перемовини

У Флориді делегації США та України, серед іншого, обговорюють терміни проведення виборів в Україні та можливості обміну територіями з РФ.

Про це пише газета The Wall Street Journal з посиланням на американського високопосадовця, інформує Цензор.НЕТ.

Про що йдеться на переговорах

За словами високопосадовця адміністрації США, переговори стосуються графіку виборів в Україні.

Також йдеться про можливість обміну територіями між Росією та Україною та про інші питання, які залишалися невирішеними між Білим домом і Києвом.

  • Напередодні видання Axios повідомляло, що у неділю, 30 листопада, США на зустрічі з українською делегацією у Маямі хочуть досягти домовленостей щодо двох питань - територій та гарантій безпеки.

Що передувало?

  • Раніше повідомлялося, що секретар РНБО України й глава української делегації Рустем Умєров разом із командою вже на шляху до Сполучених Штатів.
  • У неділю, 30 листопада, представники США та України проведуть зустріч у Флориді для продовження переговорів щодо угоди про припинення війни РФ проти України.
  • Видання Axios писало, що у неділю, 30 листопада, США на зустрічі з українською делегацією у Маямі хочуть досягти домовленостей щодо двох питань - територій та гарантій безпеки.
  • Згодом повідомлялося, що у Маямі стартували переговори між делегаціями США та України.
Топ коментарі
+56
Який ще обмін територіями?
показати весь коментар
30.11.2025 20:25 Відповісти
+38
Свидетелям секты "плохих Минских протоколов" посвящается.

показати весь коментар
30.11.2025 20:27 Відповісти
+30
ОБМІН територіями - вітькофф обміняє свій котедж на те щоб вернути нам донбас?))

БЛ СУЦІЛЬНІ КЛОУНИ

Обама уже обіцяв - віддайте Крим без бою і зуб даю все буде ок - ДЛЯ НЬОГО ОК, сидить пє вино, ходить на ток шоу, а у нас 11 років війни і мінус 40% нації.

А ПОТІМ З ЦЬОГО КРИМУ ВДАРИЛИ. Так буде і зараз, а амери окуня включать і скажуть - та то все дурачок трамп ми тут НІ ДО ЧОГО
показати весь коментар
30.11.2025 20:30 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
ага, в Україні. через старлінк пишеш, вірю.

яка ядерка? йди проспись.
у нас міни в міномети не завжди влазять. ядерка йому сниться.
показати весь коментар
30.11.2025 21:11 Відповісти
Не у нас, а у вас - міндічей і ко, хабадних бариг.
показати весь коментар
30.11.2025 21:13 Відповісти
так це ж ваші
показати весь коментар
30.11.2025 21:14 Відповісти
Ну а я про що?Ти ********.Не ображайся але це факт.На жаль.
показати весь коментар
30.11.2025 21:03 Відповісти
Не радує мене питання виборів.З телемарафоном,концетрацією влади та саме страшне- "мудрістю" виборців,зе або єрмак наступним президентом будуть а в вру найбільші фракції жпж і сн.,вони ж і коаліцію сформують
показати весь коментар
30.11.2025 20:37 Відповісти
Це другорядне питання. Зараз головне: що за перемовини стосовно територій, які ЗСУ успішно боронять до цього часу? А вибори все одно колись відбудуться. Чи зелі 100 років сидіти?
показати весь коментар
30.11.2025 20:41 Відповісти
Чому другорядне?Ти віриш що у разі будь-якого режиму припинення вогню нинішня і наст влада буде розвивати оборону а не бюджет на пафосних проектах пиляти і з рашкою загравати?
показати весь коментар
30.11.2025 20:45 Відповісти
Я ж сказав, що вибори відбудуться в будь-якому разі, це навіть не потрібно обговорювати у маямі. Краще б вже нормально вирішили питання з територіями, тобто: повернення до кордонів 2013 року, включно із Луганськом та Севастополем. Плюс томагавки, тауруси, метеори. Але це мабуть не на часі, бо Вам аби вибори.
показати весь коментар
30.11.2025 20:50 Відповісти
Μολών λαβέ
показати весь коментар
30.11.2025 20:53 Відповісти
Не існує політичного рішення.Тільки військо-політичне.Зупинка лбз,міцна оборона,рашці санкції і тоді перемовини.В даній ситуації рашці перемовини не потрібні.Рашка просто тягне час
показати весь коментар
30.11.2025 20:54 Відповісти
І вибори необхідно обговорювати в Майямі. Бо ці будуть затягувати і далі розкрадати. Це однозначно. І вибори мають проходити по іншим законам.

Бо скупка місць в бюлетенях через декількамільйонну "виборчу" заставу ставлениками олігархів недопустимо. Якщо США і ЕС таке прошльопають, то це продовжиться катастрофа. Ця застава є фундаментом олігархії в Україні. Цю маніакального (не баченого ніде більше в світі) розміру заставу створив ще Кучма і ніхто далі й не намагався її демонтувати.
Необхідно перейти до аналога демократичного польського виборчого законодавства.
показати весь коментар
01.12.2025 14:06 Відповісти
То краще без виборів і єрмак і так президент, але тіньовий???
показати весь коментар
30.11.2025 20:48 Відповісти
Так і далі буде.Ми самі себе в цуцванг загнали.
показати весь коментар
30.11.2025 20:55 Відповісти
Вау!!!!Все,йди до біса.Дискут завершено
показати весь коментар
30.11.2025 21:04 Відповісти
Не сиди в неті,іди ядерку вари.Посолити не забудь
показати весь коментар
30.11.2025 21:14 Відповісти
Если выборы не проводить то при власти так и останутся квнщики. Какой выход?
показати весь коментар
30.11.2025 20:57 Відповісти
Для початку визначитися хто ти.Якзо українець-порвати з усім підарським.Починяючи від язика до оточення
показати весь коментар
30.11.2025 21:00 Відповісти
Нізащо!
показати весь коментар
01.12.2025 16:56 Відповісти
на виборах переможе залужний. це вже вирішено.
показати весь коментар
30.11.2025 21:04 Відповісти
Хто вирішив?Ти?А по друге,якщо навіть оберемо Залужного президентом,то яка в нього команда?Які друзі-партнери в нього?Чи візьме він вертикаль оп в руки і буде керувати країну в ручному режимі чи розжене оп і поверне повноваження вру?А вру буде з ним працювати?Слуги+жпж+баба юля не забабахкають йому імпічмет?
показати весь коментар
30.11.2025 21:07 Відповісти
сша з європою вирішили.
буде напіввійськова диктатура.
показати весь коментар
30.11.2025 21:10 Відповісти
Інфа від трампа чи мерца?
показати весь коментар
30.11.2025 21:11 Відповісти
від умерова з будановим
показати весь коментар
30.11.2025 21:12 Відповісти
Трамп,то ти?
показати весь коментар
30.11.2025 21:13 Відповісти
Возглавит ОП, с остальными договорится, поделит посады, кого-то выгонит, кого-то возьмёт. Ничего кардинально не поменяется. А поскольку он кадровый военный, то проф.деформация берёт своё. Сейчас в государстве ж..а, а будет ещё хуже.
показати весь коментар
30.11.2025 21:16 Відповісти
Цікаво, а чому українська делегація має обговорювати дату виборів з американцями?
показати весь коментар
30.11.2025 20:38 Відповісти
Тому що зе хоче владу зберегти
показати весь коментар
30.11.2025 20:46 Відповісти
га га
показати весь коментар
30.11.2025 20:48 Відповісти
тому що ***** й трамп розуміють що поки у влади Зе - України їм не бачити !
показати весь коментар
30.11.2025 21:32 Відповісти
От який Зеля поцріот , виявляється ! Добре, що пояснили
показати весь коментар
30.11.2025 23:53 Відповісти
Богуцька,то ти?
показати весь коментар
01.12.2025 08:05 Відповісти
Це Володимир так шуткує
показати весь коментар
01.12.2025 08:51 Відповісти
Для чого ці мутки? - скажіть обговорювали капітуляцію України
показати весь коментар
30.11.2025 20:38 Відповісти
А шо? Може дипломати-ріелтори хочуть запропонувати нам обмін на Аляску захоплених кацапами територій України? Так хай там Умеров не вагається, хай погоджується на прийом Аляски у склад України.
показати весь коментар
30.11.2025 20:38 Відповісти
Одним словом америкоси викинули в мусорне відро резолюцію і мирний план прийнятий в Женеві і знову дістали план капітуляції який привезла Сосія. Ось вам і всі переговори млять. Тупо продавлюють Україну на капітуляцію. А всі попередні угоди витерли жопу. Те ж саме буде і з усіма іншими угодами. )(уйлу важливо тільки щоб Україна здала фортифікації на дамбасі на яких рашисти забуксували. А далі підуть легко по степу на Київ і Львів
показати весь коментар
30.11.2025 20:41 Відповісти
І яке діло америкоси і )(уйло мають до наших виборів? Чи може вони ще накажуть вибрати свого гауляйтера який буде влаштовувати американських работорговців і московських людоїдів?
показати весь коментар
30.11.2025 20:43 Відповісти
показати весь коментар
30.11.2025 20:47 Відповісти
Гадьониш щось там хоче. А вибори гадьониш не хоче?
показати весь коментар
30.11.2025 21:49 Відповісти
Сволота, скільки наших воїнів там згинуло на тій курщині.
показати весь коментар
30.11.2025 23:08 Відповісти
Єдине, що Курськоі області під нашим контролем походу вже нема
показати весь коментар
30.11.2025 23:56 Відповісти
А чо про вибори мовчите? Чи ніхто вже не хоче? Американці он дуже хотять.
показати весь коментар
30.11.2025 20:51 Відповісти
Зміна режиму зєлєнскава - це перший пункт, основа, без цього подальша оборона та повернення територій неможливо
показати весь коментар
30.11.2025 20:58 Відповісти
Вовчанськ на Слов'янськ? Дуже вигідно. Нахій вовчанськ, якщо там стан як після ядерного вибуху. При чому не тільки з точки зору руйнувань, а й екологічної катастрофи там. Все одно його відновлювати ніхто не буде - це економічна діра, яка висасе всі гроші.
показати весь коментар
30.11.2025 20:53 Відповісти
Ось вам і суверенітет, і територіальна цілісність і процвітання яке насцяв Рубіо всім в очі. Тупо брешуть в очі і сцять на голову. Це сьогоднішня політика рижої паперової качки яка захопила владу в сша.
показати весь коментар
30.11.2025 20:57 Відповісти
Замість Криму кацапи повернуть білгородщину Україні???🤔
показати весь коментар
30.11.2025 20:58 Відповісти
Обмін територіями в односторонньому порядку.
показати весь коментар
30.11.2025 21:04 Відповісти
Як технічно американці підмінили поняття здача територій на обмін територіями.
показати весь коментар
30.11.2025 21:06 Відповісти
Щоб не сталося на переговорах ,щоб там не продали ,віддали,обміняли всі херої коментатори тількі і остануться коментаторами,єдине що буде робити " мудрий" нарід України так це тримати язик у себе в дупі ,як і робив всі 6 років " керування" ртгозеленої мразоти,і ригозелена мразота це знає ,тому і робить що хоче,де хоче,як хоче з безмовним ,бездійним стадом,хавайТЕ.
показати весь коментар
30.11.2025 21:04 Відповісти
Какой обмен. суки? Донецк на Запорожье?
показати весь коментар
30.11.2025 21:07 Відповісти
Зеля категорично відмовляється підписувати договір з Кацапією до своїх перевиборів.
показати весь коментар
30.11.2025 21:07 Відповісти
Договір про що?
показати весь коментар
30.11.2025 21:12 Відповісти
Зрада! Знайшли кого відправлять на переговори
показати весь коментар
30.11.2025 21:13 Відповісти
Вибори то буде шикарний квест - срач всіх з усіма і теракти інспіровані кацапами. Буде цікаво і ... сумно 😕
показати весь коментар
30.11.2025 21:16 Відповісти
Одна із головних вимог *****, а він в тому спец...
показати весь коментар
30.11.2025 21:22 Відповісти
Народ, та що ж ви так!
Головне ж не мінські!
показати весь коментар
30.11.2025 21:19 Відповісти
Що вони там обговорюють? Якій обмін, чим? Чому ніхто в Україні не знає цих домовленостей? У кого в Державі є повноваження підписувати маячню цих чудернацькиз перемовин.
показати весь коментар
30.11.2025 21:20 Відповісти
йдеться мабуть також про притулок в США ЗРАДНИКАМ І ПРОДАВЦЯМ УКРАЇНИ...як і про надання їм особистої охорони...
показати весь коментар
30.11.2025 21:22 Відповісти
Україна получить Аляску в обмін на Донецьку і Луганську область?
показати весь коментар
30.11.2025 21:22 Відповісти
Ні, Умеров отримає доступ до своїх будинків в США і зможе насолождуватись життям в колі родини...
показати весь коментар
30.11.2025 21:27 Відповісти
Не знаю, як обмін жінками, а Вибори Президента нам потрібні
показати весь коментар
30.11.2025 21:24 Відповісти
Я пуйла не слухаю. Мені пофіг, що він там белькоче. Пану не пофіг?
показати весь коментар
30.11.2025 21:33 Відповісти
На переговорах у Флориді обговорюють терміни виборів в Україні ...!!!!! )
показати весь коментар
30.11.2025 21:29 Відповісти
Це ЖЕСТЬ ! Не мотузку на шию для маніака з кремля вибирають а терміни виборів в країні - жертві ! Явно зе прийшовся не по зубам оркам раз виникла така потреба в виборах .
показати весь коментар
30.11.2025 21:44 Відповісти
Ага. Хтось хоче ковбаси. Та хто ж йому дасть
показати весь коментар
30.11.2025 21:59 Відповісти
А ще можно довомитись про "гарантії безпеки" з "рептілоїдами"... І цей варіант виглядає більш реалістичним, ніж ЯЗ
показати весь коментар
30.11.2025 22:02 Відповісти
Де Залужний про таке казав? Маячня !
показати весь коментар
30.11.2025 23:59 Відповісти
ну что ты дочка? Лови
https://24tv.ua/garantiyi-bezpeki-zaluzhniy-proponuye-rozmistiti-********-yadernu_n2962466
показати весь коментар
01.12.2025 00:06 Відповісти
Обмін територіями? А хіба ми якісь кацапські території захопили, що б міняти? Курська операція провалилася ж.
показати весь коментар
30.11.2025 21:53 Відповісти
Кацапія готова нам замість окупованих територій відсипати Курськ та Білгород?
показати весь коментар
30.11.2025 22:20 Відповісти
Якого милого делегація України обговорює з американцями строки НАШИХ виборів ???
Яке чиєсь собаче діло, коли У НАС в Україні відбудуться вибори НАШИХ органів влади ???

Делегація в таких випадках має ввічливо, але твердо казати : "Пацани, не лізьте в це питання, ваша думка по ньому нікого не цікавить".
показати весь коментар
30.11.2025 22:40 Відповісти
Добре видно що хочете щоб Зе робив вибори коли захоче і як захоче?
показати весь коментар
01.12.2025 14:32 Відповісти
Ні, я просто хочу, щоби вибори робилися, коли Я (громадянин України) захочу, а не хтось без українського паспорту. Якщо я захочу, я Зелю змушу оголосити вибори (для цього можна змінити закони, в т. ч. Конституцію, як наразі забороняє це робити під час воєнного стану) - а якщо наші іноземні партнери (при всій повазі до них і подяці за допомогу у війні) змусять нас всіх, включно з Зелею, всупереч нашій же Конституції і законам, призначати НАШІ вибори, коли ЇМ це вважається за доцільне, то це буде згвалтування і приниження цілої країни. Мовляв, нам, білим дядям, пофіг на ваші закони і на вас, нігерів - зробите так, холопи, як ми вам намалюємо.

Питання українських виборів має вирішуватися в Києві, Ужгороді, Харкові, Одесі, Черкасах, Житомирі, Дніпрі і далі за списком . . . а не в москві, Брюсселі, Вашингтоні тощо . . .
Інакше що то за незалежність і що ми святкуємо щороку 24 серпня ? За що вмирають наші солдати ? Аби одного хазяїна просто змінити на іншого ? Інакше то фікція і самообман, а не суверенітет.

Тому, при всій повазі, США і ЄС або не лізуть в наші вибори, або ідуть за російським військовим кораблем.
показати весь коментар
02.12.2025 00:15 Відповісти
Потрібно спокійно стримати свій гнів і стояти на своєму - ніякої здачі територій без бою. Бо тоді втрачається саме право на свою землю, від якої відмовився під тиском заокеанських пройдисвітів. Тож, погоджуватись на "американський план" щодо "обміну територій" - смерті подібно.
Ця синхронна атака рашистської пітьми та трампістська з США на Україну через місяць-два захлинеться, почнуться передвиборчі перегони в Америці на перевибори в Конгрес. І всім корумпованим прибічникам пітьми в адміністрації Білого дому, включно з Тромбом, буде вже не до України.
показати весь коментар
30.11.2025 22:57 Відповісти
Однозначно. Згідний з Вами на 100%.
Більше того, ніякої здачі території, навіть якщо бій буде програно і доведеться відступити !!!

Азербайджан відступив у 1992-1994, але за 30 років відвоював Карабах і навколишні райони. СРСР відступав у 1941-1942, але за 2-3 роки відвоював всю європейську частину СРСР. Афганці були окуповані радянською армією, але за 10 років партизанщини вигнали її, навіть в умовах геноцидних практик армії СРСР, коли зтирали з карти цілі населені пункти. В Україні буде так само - навіть якщо росія дійде до Чопа, як дійде, так і назад покотиться, аж до Урала потім.

Тому Україна має сказати просто - гаряча фаза війни не закінчиться до тих пір, поки не вийдемо на міжнародно-визнані кордони 2013 року. А коли вийдемо - подивимося, воювати далі до повного знищення рашистського режиму чи зупинитися і вступити в перемовини про перемир'я.
показати весь коментар
02.12.2025 00:21 Відповісти
Тобто Україна буде обмінювати свою територію на свою? НАХ.. за рюзьке кораблем з такими перемовинами.
показати весь коментар
30.11.2025 23:40 Відповісти
Для переговорників умерових і... Україна то не "своя" земля
показати весь коментар
01.12.2025 15:45 Відповісти
Коли не можна перемогти на полі бою та нав'язати свої бажання владі - міняй владу на більш піддатливу (читай продажню). Не вийде ні у ху. ла ні у трампа перемогти ні на фронті ні в політиці! Американський барига та орківський покидьок підуть до біса!
показати весь коментар
01.12.2025 09:22 Відповісти
І вибори необхідно обговорювати в Майямі. Бо ці будуть затягувати і далі розкрадати. Це однозначно. І вибори мають проходити по іншим законам.

Бо скупка місць в бюлетенях через декількамільйонну "виборчу" заставу ставлениками олігархів недопустимо. Якщо США і ЕС таке прошльопають, то це продовжиться катастрофа. Ця застава є фундаментом олігархії в Україні. Цю маніакального (не баченого ніде більше в світі) розміру заставу створив ще Кучма як частину створення олігархі ї. І ніхто далі й не намагався її демонтувати.
Необхідно перейти до аналога демократичного польського виборчого законодавства.
показати весь коментар
01.12.2025 14:28 Відповісти
P.S. цей раз Раду переобрати повністю. А потім, по аналогії виборів в парламент США, кожні пів року треба робити перевибори по половині складу парламенту. Щоб дуже знизити вірогідність отакого як зараз захоплення влади популістами - ляльками одного кукловода олігарха.

Але це ж не значить, що кожен з нас буде кожні два роки голосувать. По половині виборчих ділянок голосують через раз за одну половину парламенту.

Але напевно таке можливе тільки при мажоритарці. Тоді треба зробити її добре продуману, не такою як вона була, з урахування світової демократичної практики. Якою - є окремим питанням.
Мажоритарка ще набагато краща тим, що депутат не залежить від голови фракції. Бо голова фракції наразі майже як диктатор.
показати весь коментар
01.12.2025 15:00 Відповісти
Ще P.S. наші закони про вибори необхідно щоб пройшли венеціанську комісію.
показати весь коментар
01.12.2025 15:04 Відповісти
"обмін територіями"?
це як?
москалі забирають собі український південь і схід, а взамін чесно обіцяють не нападати на центр і північ знову?
показати весь коментар
01.12.2025 17:01 Відповісти
Шкурок щойно підписав указ, що дозвіл на залучення приватних іноземних інвесторів в рашку має надавати ФСБ. Тобто, сам Шкурок. Сигнал Рудому березі та його маклерам.
показати весь коментар
01.12.2025 20:50 Відповісти
Сторінка 2 з 2