7735 відвідувачів онлайн

Мирний поштовх не є зрадою України, - Гегсет. ВIДЕО

Глава Пентагону Піт Гегсет вважає, що США інвестують у мир шляхом переговорів.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на РБК-Україна.

"Надзвичайно важливим має бути усвідомлення того, що існує російська військова машина, яка намагається захопити все більше і більше територій в Україні. Протистояти цьому - прямо європейський обов'язок. І, звичайно ж, США також довгий час були підтримкою. 

Моя роль як представника США полягає в тому, щоб реалістично говорити про перебіг цього військового конфлікту. Я думаю, ви бачили вчора у президента Трампа, який сам є найкращим перемовником у світі, і він об'єднав дві сторони, щоб спробувати досягти миру шляхом переговорів, чого прагнуть усі", - сказав він.

Він наполіг, що мирний поштовх "не є зрадою" України, а російська агресія була "перезавантаженням" НАТО.

Так, на питання, чи не є останні дії та заяви США зрадою України Гегсет сказав: "Зради немає. Є визнання того, що весь світ і США інвестують у мир, у мир шляхом переговорів".

Трамп поговорив із Путіним та Зеленським

Президент США Дональд Трамп провів телефонну розмову з Путіним вранці 12 лютого 2025 року.

Згодом Зеленський і Трамп провели розмову.

За словами Трампа, розмова із Зеленським "пройшла дуже добре".

У Білому домі заявили, що США прагнуть досягти мирної угоди між Росією та Україною і покласти край війні.

За даними The Telegraph, США більше не зацікавлені ​​в забезпеченні української та європейської безпеки.

Топ коментарі
+40
Мирний поштовх України у прірву не є зрадою...
Сцукі.
показати весь коментар
13.02.2025 10:06 Відповісти
+25
А як же, гарантували теріторіальну цілісність держави, непохитність кордонів.... А тепер один гарант прихопив собі частину України, а другий гарант ще й агресора підтримує, та залишає захоплене.
показати весь коментар
13.02.2025 10:09 Відповісти
+21
Ніщо інше, як зрада. Гірше за Авганістан, бо США в обличчі Трампа та його адміністрації зрадили не лише Україну, а й всю Європу.
Вести сепартані перемовини зі злочинцем путіним та легімітизуваи його, який по горло в крові, за спинами українців та Європи, це і є зрада.
показати весь коментар
13.02.2025 10:11 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
не для прастітуток які на зешобло працюють, адже війни не буде і неможна буде заробляти на крові українців(
показати весь коментар
13.02.2025 10:07 Відповісти
Мир, ге ж... Вей из мир.
показати весь коментар
13.02.2025 10:10 Відповісти
Зійдуться, десь посередині?...
показати весь коментар
13.02.2025 10:10 Відповісти
А чего все так возмущаются, про это даже байден еще говорил что все завершится за столом переговоров и Украину видеть в нато он тоже не хотел. Нынешняя администрация просто это озвучил, ничего нового что и так было понятно они не озвучили а в интернете гранд зрада везде
показати весь коментар
13.02.2025 10:15 Відповісти
Україна перша, США другі - набирати у владу прямо зі стометрівки
показати весь коментар
13.02.2025 10:20 Відповісти
Якщо пігулку гірку зїсти ,то можна вилікуватися,а ні то копита відкинути
показати весь коментар
13.02.2025 10:23 Відповісти
Влучно
показати весь коментар
13.02.2025 10:25 Відповісти
А що конкретно при такій капітуляції втратять США? Навпаки - економія грошей. Капітуляція України можлива виключно підписанням відповідних документів і вчиненням відповідних дій - розброєнням армії як вимагає Рашка - скороченням до 100 танків і 60 тисяч військових. Це реально 2-3 бригади, враховуючи скільки тилових щурів буде, та інших видів військ не пов'язаних з сухопутними.
показати весь коментар
13.02.2025 10:31 Відповісти
Русня вже виколупала з зубів рештки амираканських окорочків.
ЧАС ПОВТОРИТИ.
показати весь коментар
13.02.2025 10:39 Відповісти
Порівняйте історію війни Паргваю та Фінляндії - і зробіть висновки
показати весь коментар
13.02.2025 10:50 Відповісти
Ніхто з Росії санкції знімати не буде.
показати весь коментар
13.02.2025 11:00 Відповісти
та навпаки підписувати можно все що завгодно бо договір підписаний під примусом можно законно розірвати . а ось виконувати треба те що вигідно .
показати весь коментар
13.02.2025 11:04 Відповісти
1. Неможливо взагалі. Для цього треба мати таку саму армію як в кацапів по розміру і таку саму схиблену на "победобесии".

2. Ой *****, як ви вже заїбали цими тезами з телемарафону.

3. Маннгрейм здав половину Фінляндії совку і виконав вимоги Сталіна по територіям. Маннгрейм війну програв.
показати весь коментар
13.02.2025 11:04 Відповісти
Маємо ,що маємо . Звичайно , що тільки відновлення повної цілісності України - це єдиний правильний варіант мирного договору. Я вже не кажу про репарації та покарання військових злочинців. Але в українців не вистачило сил та розуму відстояти все ( хоч і так зробили надбагато) , а світові політичні лідери виявилися слабкими та імпотентними.
Тому на жаль не бачу РЕАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ в близькому часі реально справедливого миру та повернення окупованих територій .
показати весь коментар
13.02.2025 11:05 Відповісти
"Тіньовий флот" - то *****, мабуть, собі задля розваги зробив.
показати весь коментар
13.02.2025 11:10 Відповісти
То ж проп'є своє крісло!!!
показати весь коментар
13.02.2025 11:19 Відповісти
Я згоден з вами. Але й ще мудрим . Бо патріотичний дурень наробить біди
показати весь коментар
13.02.2025 11:22 Відповісти
Пана Олвер, фіни і Маннергейм зберегли свою державу, і на даний момент Фінляндія одна з найрозвинутіших країн у світі член ЄС і НАТО, тому дуже легко засуджувати Маннергейма не будучи в його шкурі, "здав половину Фінляндії совку і виконав вимоги Сталіна по територіям" , а що повинен був зробити Маннергейм в той час в той момент на вашу думку? Втопити всю націю в крові чи "воювати до останнього фіна" за умовну Карелію чи Виборг?
показати весь коментар
13.02.2025 11:58 Відповісти
ну поки що видно, що путін досяг цілей своєї пропагандистської кампанії

він стверджував що "росія воює не з Україною, а з США, тому й мирні перемовини мають бути між росією та США, а Україну поставлять до відома"

сподіваюсь, що з боку США уступка в цьому аспекті є просто дипломатичною грою, але тут вже треба аналізувати не те хто що сказав, а те хто що зробив

тому ще рано робити висновки

якщо путіну дають можливість "сохраніть ліцо, об'явіть побєду росії" - при тому що він виведе війська принаймі з лугандонії - то чому б і ні ?

набагато важливіше що США зроблять після цього в матеріальному плані, а це очевидно військова таємниця, як воно і має бути

зараз адміністрації США треба виграти час щоб підчистити внутрішніх американських більшовиків, а згодом можна буде і росією зайнятися, вбити клін між путіним та сі цзінь піном - для цього потрібно відновити електронне виробництво в США, бо воно зараз все в Тихо-океанському регіоні

те, що нема ніякої реакції США на санкції блазня проти Порошенка - з тієї ж опери, нехай і блазень відчує себе переможцем, як кажуть в США "кожень дурень має свій шанс на 15 хвилин слави"
показати весь коментар
13.02.2025 12:39 Відповісти
Співвідношення сил зсу і кацапів теж не в нашу користь.
показати весь коментар
13.02.2025 12:52 Відповісти
США і ЄСнема сенсу дивуватися і гніватися та якусь несправедливість.Все як вони і хотіли... - Україна не виграла а хкуйло не програв і з новими землями.. Рамштайн був паралельний у них для хкуйла компоненти і вся електроніка для ракет, інше дифіцитне обладнання шло окупантом і той лив кров українську.. Перегляньте розмову сина маска з Трампом - ти каже...несправжній президент і т.далі.. Маску путін скинув компромат на Трампа ?? Чи чому трампо не взяв нікого з старої гвардії?? Всі кадри неочікувані?? Не відповідають посадам..нагадують Квартал 95??
показати весь коментар
13.02.2025 12:53 Відповісти
Але є одне але: ці каліки та бомжі захоплюють щодня все нові і нові території. Розвалиться расєя, ага щас, може ще давайте шапками закидаєм їх і на хіба тоді бусифікація потрібна, якщо там одні чмоні воюють?
показати весь коментар
13.02.2025 13:00 Відповісти
Лінію Манергейма прорвали.
У нас теж був такий період, 2022 і перша половина 2023. Коли ми були на коні.
показати весь коментар
13.02.2025 13:03 Відповісти
Ніхто з неї нічого знімати не буде. Трампу це не вигідно. Це по перше, по друге ну не може Трамп в одноосібному порядку зняти те чого він не накладав. Нема в нього таких повноважень.
показати весь коментар
13.02.2025 13:07 Відповісти
Кацапи і зараз несуть втрати. З 2022 несуть.
показати весь коментар
13.02.2025 13:09 Відповісти
Такі втрати вони роками нести можуть, не помічаючи. Десь близько тисячі на день - це їм по плечу. Шок давно пройшов, почалась методична робота на виснаження, в якій русня відчуває себе впевнено.
показати весь коментар
13.02.2025 13:10 Відповісти
Формально сам Трам. Посилити може. Зняти ні.
показати весь коментар
13.02.2025 13:12 Відповісти
Звідки така впевненість? Він зараз своїх людей розставляє, які виконуватимуть його розпорядження. Про те, що санкції він не любить, вже казав. Деякі речі, про які він каже, він таки робить. Наприклад, заборона пропаганди ЛГБТ. Ну це ж легко - заборонити пропаганду ЛГБТ і офіційно скасувати небінарні стани.
показати весь коментар
13.02.2025 13:19 Відповісти
Ти не повіриш, кожний президент ставить свої людей. Але це не дає йому повної влади. Так влаштована система в США.

"Про те, що санкції він не любить, вже казав"
Трамп багато чого казав. Його публічні заяви взагалі сприймати не треба. Бо він каже одне, а робить інше.

"Наприклад, заборона пропаганди ЛГБТ. Ну це ж легко - заборонити пропаганду ЛГБТ і офіційно скасувати небінарні стани"

І правильно робить.
показати весь коментар
13.02.2025 13:34 Відповісти
Ну а якщо ті нові люди віддані йому особисто?
Не відповів же новий очільник Пентагону на запитання, буде він виконувати наказ, якщо той явно незаконний.
Робить він те, що легко зробити. Що важко зробити - скидає на інших.
Гарантії безпеки для України? Нехай Європа переймається. Нам - мінерали.
показати весь коментар
13.02.2025 13:37 Відповісти
"І він об'єднав дві сторони," - ось що цікаве. Тобто Невтікач вже об'єднався з куйлом, що й так добре видно ...
показати весь коментар
13.02.2025 13:39 Відповісти
Не все же такие умные как ты. Слова вон какие знаешь.
показати весь коментар
13.02.2025 13:48 Відповісти
Ви дитина, чи справді маєте дитячі уявлення про політику? Набіса йому ставити людей які йому не лояльні. Байден тоже ставив лояльних собі. І Обама і інші.
показати весь коментар
13.02.2025 13:50 Відповісти
Карного кодексу України теж не існує ...
показати весь коментар
13.02.2025 13:54 Відповісти
Я казав не про лояльних, а про відданих. Тих, хто виконає наказ, навіть якщо він незаконний.
показати весь коментар
13.02.2025 13:58 Відповісти
Я стидаюсь спитати,а за кого ти голосував?
показати весь коментар
13.02.2025 14:05 Відповісти
використав Божу пораду-"якщо проголосував,то Ти відповідальний на рівні з тим,за кого проголосував і кому віддав свій голос ,отже відповідальність лежить теж і на Тобі" Краще Тобі не голосувати ,за того,за кого не хочеш голосувати.... А Ви за кого "голосок" віддали?
показати весь коментар
13.02.2025 14:21 Відповісти
В мене ніколи не було питань до усілякого хамла ...
показати весь коментар
13.02.2025 14:21 Відповісти
Тому так, или ще накинут.
показати весь коментар
13.02.2025 14:26 Відповісти
Ти,мабуть,єврей.Не відповів,бо,напевне,як всі тіпа мурликанці репані проголосував за Тампона.
У першому турі я голосував за Кошулинськог.Не тому,що прихильник "Свободи",чи в захваті від його розумових здібностей,а тому,що з тих куп лайна,які пропонувалися на вибір в нього був один плюс - він воював,реально воював.
У другому турі на бюлетені написав:"Обидва підари".
показати весь коментар
13.02.2025 14:49 Відповісти
я так і зрозумів ,що Ти прихильник "свободи" ."Краще Тобі не голосувати ,за того,за кого не хочеш голосувати.." Це була відповідь ,яку Ти не "вкурив".хоча зробив теж саме у другому турі-"У другому турі на бюлетені написав:"Обидва підари"."
показати весь коментар
13.02.2025 15:08 Відповісти
Йося(чи Ізя?),а що ти у бюлетені написав?І доречі,я ще раз перечитав свій другий абзац і зрозумів,що для слабеньких треба писати простішими реченнями.Так от:"Я не прихильник "Свобои".
показати весь коментар
13.02.2025 15:23 Відповісти
в бюлетнях не потрібно писати, а можна ("абгам" -"випадково" прочерки поставити
показати весь коментар
13.02.2025 15:30 Відповісти
Ні,тупенький,більше трійки не заробив.
показати весь коментар
13.02.2025 15:36 Відповісти
Рабінович,а зразу,без виїбонів,не можна було відповісти на моє перше питання?
показати весь коментар
13.02.2025 15:42 Відповісти
Схоже агент трамп виконує сосійський ультиматум осені 2021 року про який вже усі забули.
показати весь коментар
13.02.2025 16:48 Відповісти
дєдушка, нє вставай рєзко з дівана, а то голова закружіться !
показати весь коментар
13.02.2025 17:23 Відповісти
дійсно, якщо там воюють НЕ чмоні.. то бусифвуація - потрібна..щоби з рабів зробити чмонь і послати воювати з нечмонями. Тоді буде перемога! цілком же логічно!
показати весь коментар
13.02.2025 22:02 Відповісти
🤡
показати весь коментар
13.02.2025 10:07 Відповісти
міцне припинення вогню, яке збереже Україну незалежною від російської окупації, може стати "стратегічною поразкою для Путіна і успіхом для України, Європи і вільного світу".

"Гегсет говорив про необхідність бути реалістами. Відновлення Україною своїх окупованих Росією територій може бути нереальним у короткостроковій перспективі. Так само, протягом багатьох років було нереально уявити відновлення незалежності країн Балтії від Москви, возз'єднання Німеччини чи кінець залізної завіси. Але все це сталося. Так само може відбутися і відновлення України, якщо друзі України залишатимуться відданими та наполегливими"....

....початок стратегії команди Трампа щодо України має свої недоліки, однак не все так "поки що" погано, як дехто вважає.

політичний оглядач Деніел Фрід для https://www.atlanticcouncil.org/blogs/new-atlanticist/trump-strategy-on-ukraine-hegseth/ Atlantic Council.
показати весь коментар
13.02.2025 10:14 Відповісти
Це називається підсластити пілюлю.
показати весь коментар
13.02.2025 10:19 Відповісти
Хоча дехто ,мабуть вважав ,що після переговорів з Трампом ***** виведе свої війська до кордонів 91 року - заплатить репарації та добровільно піде в Гаагу? Чи це був план Байдена?
Так чий це був план? Хто з союзників його запропонував і дав для нього ресурси?
То може час повернутися з ілюзій зелених Перемог в сіру Реальність - і сприйиати її такою як є?
показати весь коментар
13.02.2025 10:20 Відповісти
І тому трампидло почав вилизувати путінський зад !
Це хіба називається - не танцює ?
показати весь коментар
13.02.2025 10:27 Відповісти
Є деякі речі , які грошима не вимірюються . Я маю на увазі саме це .
показати весь коментар
13.02.2025 10:39 Відповісти
Донні - не той, хто повторить. Він повторить хіба що громадянську війну.
показати весь коментар
13.02.2025 10:41 Відповісти
Ця пігулка з отрутою.
показати весь коментар
13.02.2025 10:41 Відповісти
Перемоги зеленими не бувають.
Зелена лише пліснява і блювота.
показати весь коментар
13.02.2025 10:41 Відповісти
Де, ти бачиш, що Трамп вилизує зад Пині, він просто здає нас, заради своїх інтересів та інтересів США. Помилка усіх диванних патріотів в тому, що вони вважали, що Україна, це пуп землі.
показати весь коментар
13.02.2025 10:54 Відповісти
А в мене альтернативна реальність - Україна проводить реформи ,економіки та армії , будує власні збройні заводи , зводить потужні укріпрайони, мінує всі підходи та обносить колючим дротом , накопичує ракети ПВО та дрони. І московія - ложить 2 мільйонну армію - не просунвшись навіть на 5 км.

Про що пише бойовий офіцер Курбанов:

нам треба перейти до стратегії тотальної технологічної оборони, головну ідею якої можна передати наступним зверненням до солдат ворога: "Росіяни, бачите цю лінію оборони?! Ми будемо нищити вас тут повітряними та наземними дронами, щільним артилерійським вогнем і мінними полями. А за цією лінією у нас підготовлено ще кілька. Вам треба буде наступати тут десятиліттями і покласти не один мільйон своїх життів, щоб просунутися хоча б на кілька десятків кілометрів. Росіянин, хочеш померти, приїжджай в Україну. Хочеш жити, залишайся вдома". Джерело: https://censor.net/ua/b3534277
показати весь коментар
13.02.2025 10:56 Відповісти
Ідеальний варіант для чого? Щоб остаточно втратити все те що ще можна врятувати?
показати весь коментар
13.02.2025 10:58 Відповісти
Ті кому вниз потрібні, ті їх купують. Ніхто в нашому часі за ресурси не воююе. Купляти дешевше.
показати весь коментар
13.02.2025 11:05 Відповісти
1. Співвідношення сил Фінляндії та СРСР подивіться.
2. Згадайте Хасавюрт. Тоді тєлємарафєта не було.
3. Війну програв - країну зберіг. Пішла б русня другою війною - втратив би все. Врятувало тільки те, що русня не пішла. Чому - див. пункт 1.
показати весь коментар
13.02.2025 11:13 Відповісти
Висновок - керівництво мажє бути патріотичним.
А не єрмаківським.
показати весь коментар
13.02.2025 11:20 Відповісти
Трамп делает лишь то, что всегда делают последователи его религии. Сам трамп никто.
показати весь коментар
13.02.2025 11:26 Відповісти
Десь третину. Але найкращу, південу.
І так, війну Фінляндія програла вщент. Згодом ще раз програла. Згодом опинилася в зоні впливу СРСР, практично втратила армію та впк. Десятиліттями бовталася між заходом та СРСР, перетворилася на арену показових виступів Кремля та зразок того, як СРСР розумів "нейтралітет".
показати весь коментар
13.02.2025 11:31 Відповісти
Ну так тому і врятував що вчасно пішов на компроміси, і те саме кажуть Україні, зараз в даний момент ви нічого не зробите. Лише втопите себе у власній крові і втратите все взагалі. Наберіться терпіння, заживіть рани, дочекайтеся влучного моменту, наберіться сил....
показати весь коментар
13.02.2025 12:55 Відповісти
Хто дає гарантію, що санкції не тільки не знімуть, а ще й посилять (бо поточні вже навчились добре обходити)?
показати весь коментар
13.02.2025 13:08 Відповісти
А чому вони всі так вилизують Трампакса? «Він найкращий переговорник…він найкращий[_________] у світі». Трампон ласий до лестощів? І зібрав навколо себе ораву бездарів-підлабузників?
показати весь коментар
13.02.2025 13:57 Відповісти
На "задовільно" вже заробив.Наступне питання...
показати весь коментар
13.02.2025 14:04 Відповісти
Так, ласий до лестощів. Так, зібрав навколо себе ораву бездарів-підлабузників. Один міністр охорони здоров'я чого вартий.
показати весь коментар
13.02.2025 14:12 Відповісти
Ніхто , ніякі війська з Лугандонії виводити не буде, навіть якщо й домовляться про "мир", то росія почне нарощувати військову міць і чекати зручного моменту коли можна добити Україну.
показати весь коментар
13.02.2025 15:45 Відповісти
Мирні поштовхи не Україні потрібні, а стусани для команди Зє-******
показати весь коментар
13.02.2025 16:28 Відповісти
🖕
показати весь коментар
13.02.2025 10:09 Відповісти
показати весь коментар
13.02.2025 10:11 Відповісти
У русні не повилазять, вони ще й не таке бачилил.
показати весь коментар
13.02.2025 10:11 Відповісти
А, хто нам щось обіцяв, з Україною до кінця, але не сказали до якого кінця. Все те що зараз відбувається, є велика доля вини і самої України.
показати весь коментар
13.02.2025 10:15 Відповісти
А, хто сказав, що танцює, просто для Сполучених Штатів Америки, ця війна перестала бути вигідно.
показати весь коментар
13.02.2025 10:18 Відповісти
Десь з історії на Вас дивиться Манергейм ...
показати весь коментар
13.02.2025 10:22 Відповісти
Якщо таку пігулку з'їсти - смерть.
показати весь коментар
13.02.2025 10:38 Відповісти
Для Америки це як раз добре вимірюється саме грошима.
Люди відвернуться від Боінгів, Тесли, Кадиллака, Хеннессі, Лівайз, Віндоуз і так далі.
Тільки такий розбещений ідіот, як Трамп, цього не може зрозуміти.
показати весь коментар
13.02.2025 10:46 Відповісти
З 2014 року населення в Україні скоротилося з 48 мільйонів до 32 . В рабсійській Рєдєрації - як було орієнтовно 145 мільйонів так і залишилося.
Питання телеглядачам - скільки ще років потрібно наносити (як це зараз робиться) швидких втрат русні ,щоб в неї зявився генетичний страх - а Україна при цьому не стала за кілкістю населення як умовне Монако чи Ліхтенштейн?
І наостанок . Зе не Манергейм. Але оскільки багато живе не в Реальності ,а в ілюзії зелених перемог - то для деяких українців _Манергейм був - зрадойоб Юагєнт ФСБ і рука Крємля - адже здав Виборг і рідну Вуокщину
показати весь коментар
13.02.2025 10:46 Відповісти
100%!!!
показати весь коментар
13.02.2025 10:48 Відповісти
Гегсет алкоголік, обіцяв-божився, що зав'яже.
показати весь коментар
13.02.2025 10:48 Відповісти
Реальність така, що росія отримує паузу і зняття санкцій, швидко відновлює економіку та нарощує армію, через деякий нетривалий час робить провокацію і починає сво-2, де Київ буде за півдня, а Львів - за три.
Спробуйте мене переконати, що це не так. Що росія ніколи більше не нападе на країну, що добровільно скоротила армію до смішних 60 тисяч без далекобійної зброї та відмовилась від військ НАТО на своїй території.
показати весь коментар
13.02.2025 10:51 Відповісти
Або перемир'я або повільна втрата країни.
показати весь коментар
13.02.2025 10:56 Відповісти
Блажен, хто вірує.
Викопні ресурси росії потрібні дуже багатьом.
показати весь коментар
13.02.2025 11:02 Відповісти
Купа пубертатних дітей з дитячими уявленнями про політику. Це все що можна сказати про коментарі. Світ раптово не такий який вони собі нафантазували.
показати весь коментар
13.02.2025 11:08 Відповісти
І я їх теж не бачу.
Але дещо все ж зробити можна.
Потрібні ресурси. А вони в руках тих, хто або не хоче з ними розлучитись на шкоду комфорту, або хоче використовувати лише в цілях потішити своє его.
І тому ми - заручники цієї ситуації.
показати весь коментар
13.02.2025 11:09 Відповісти
Інвестують для себе, а не для України! США дрейфують в сторону авторитаризму, про захист демократії можна поступово забувати...
показати весь коментар
13.02.2025 11:39 Відповісти
Все очевидно..
Байден не ставив собі за ціль перемогу України, - Time Джерело: https://censor.net/ua/n3531129
Допомога Україні, була потрібна лише для того, щоб Україна нанесла максимальну шкоду РФ, щоб остання не могла далі воювати з НАТО, параметри перемоги, "підтримки" і цілей у війні були завжди максимально розмиті. А на то скільки людей померло і ще помре з нашого боку всім наплювати і не факт, що ці всі смерті в конечному результаті збережуть нашу державу.
показати весь коментар
13.02.2025 11:46 Відповісти
Після мюнхенських сговорів обов'язково наступає розплата для зговірників.
показати весь коментар
13.02.2025 11:51 Відповісти
Сторінка 1 з 2