14212 відвідувачів онлайн

Путін зупиниться тільки там, де його зупинять. Єдина можлива лінія розмежування - стійка ешелонована оборона українських військ, - Бутусов

бутусов

Перемовини про перемирʼя тривали з 2014 року, а напад РФ у 2022 році стався під час "всеосяжного перемирʼя".

Про це  пише у фейсбуку головний редактор Цензор.НЕТ Юрій Бутусов.

Він переконаний, що Путін зупиниться тільки там, де його зупинять.

"Єдина умова, яка спонукає Путіна до перемовин, - коли кількість знищених окупантів стане значно більше тих, кого набирають на війну. Єдина лінія розмежування, яка можлива - стійка ешелонована оборона українських військ, яку треба побудувати.

Єдина перевага, яка може бути у України, - не кількість техніки та людей, а якість їх застосування, організації та управління. Єдині гаранти безпеки, які будуть захищати Україну - українські воїни", - зауважив Бутусов.

Нагадаємо, раніше Зеленський заявив, що Україна готова до зустрічей і перемовин у будь-якому форматі після повного припинення вогню. Своєю чергою, Путін відкинув пропозицію "Коаліції охочих" про перемир’я з 12 травня і запропонував відновити прямі переговори між Україною та РФ у Стамбулі. Трамп переконаний, що Україна та РФ можуть розпочати перемовини про мир і цей день стане великим для України та РФ.

Топ коментарі
+10
Все правально Бутусов написав, але він трохи плутає - напад стався не тому що було "перемир'я" - а тому ,що хтось проіпав зі зміцненням оборони.
Чому маніяки нападають на повій ,але рідко на монашок? Може тому ,що монашки не шляються по ночах там де не потрібно ?

Si vis pacem, para bellum Хто хоче миру хай готується до війни - а не розміновує Чонгари .
показати весь коментар
11.05.2025 14:00 Відповісти
+8
Так,але зе хоче зупинити рашку дипломатією.Тільки він путає дипломатію з 95 кварталом
показати весь коментар
11.05.2025 13:56 Відповісти
+7
Це не має ЖОДНОГО значення, навіть найкращі дипломати світу були б тут безсилі. Кацапню може зупинити сила і ЛИШЕ СИЛА.
показати весь коментар
11.05.2025 14:26 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Так,але зе хоче зупинити рашку дипломатією.Тільки він путає дипломатію з 95 кварталом
показати весь коментар
11.05.2025 13:56 Відповісти
Це не має ЖОДНОГО значення, навіть найкращі дипломати світу були б тут безсилі. Кацапню може зупинити сила і ЛИШЕ СИЛА.
показати весь коментар
11.05.2025 14:26 Відповісти
Зеленському потрібні лаври переможця.Але щоб ті лаври належали тільки йому одному..Ділити їх з зсу він не буде
показати весь коментар
11.05.2025 14:38 Відповісти
Коли не було інету, тільки рідні знали що ти дурне...))
показати весь коментар
11.05.2025 14:58 Відповісти
💯🦾🇺🇦
показати весь коментар
11.05.2025 15:01 Відповісти
Зеля вже все зробив щоб зупинити їх, навіть Лівбіріжжя їм пообіцяв в Омані, але їм і це не підходить
показати весь коментар
11.05.2025 17:31 Відповісти
Так.Алеж це треба зробити.Всі все розуміють,а таке враження,що діють навпаки.Чи це тільки мені так здаецця?
показати весь коментар
11.05.2025 13:58 Відповісти
Це тобі так хочецця. Завдяки опору України, орки з кожним днем все менше просуваються і все більше втрачають особового складу.
показати весь коментар
11.05.2025 14:10 Відповісти
Добре.Де ми просунулися?
показати весь коментар
11.05.2025 14:25 Відповісти
Ви?
Майже ніде. У травні повний ступор, втрати колосальні, за тиждень травня менше 20 квадратних кілометрів, за це заплачено 10 тисячами ваших орків..
показати весь коментар
11.05.2025 14:33 Відповісти
Як що немае чого сказати,то не лій воду і не здавайся розумною.Це просто смішно і дурковато.
показати весь коментар
11.05.2025 14:54 Відповісти
А скільки при цьому полягло наших українців тобі, схоже, абсолютно не цікаво. Ти ж не українка, тобі насрати.
показати весь коментар
11.05.2025 15:45 Відповісти
по-перше, Ыстоміна, орки - ваші.
по-друге у нас проблеми з лінією оборони і у нас гинуть солдати.
показати весь коментар
11.05.2025 15:59 Відповісти
Так і я про то, щотижня до 10 тисяч ваших орків гинуть. А ваш фюрер все кидає і кидає в топку.
Ти обережніш, таким темпом скоро з ферм ведмедчука бронь будуть знімати.
Поїдеш в Україну, будеш в окопі бурятам політінформацію читати
показати весь коментар
11.05.2025 16:31 Відповісти
Ыстоміна ти тут кацап під впн, твої орки гинуть по 10 тисяч
показати весь коментар
11.05.2025 17:49 Відповісти
Ну да,якщо власні втрати не рахувати то у нас все чудово!!!
показати весь коментар
11.05.2025 14:39 Відповісти
Звичайно - якщо ти в тилу -неважливо ,хто - і на передок не йдеш - можна воювати до "пабєди"
показати весь коментар
11.05.2025 15:21 Відповісти
Прощо і мова,ота наталья телемарафоном живе і у неї все ок
показати весь коментар
11.05.2025 16:14 Відповісти
І воїни теж маюсь властивість закінчуватись. А у рюзьке населення вп'ятеро більше. Сумна історія...
показати весь коментар
11.05.2025 13:59 Відповісти
ЗСУ здатні вбивати їх швидше, ніж вони спроможні підготувати поповнення. Вони це вже неодноразово доводили.
Що потрібно для того, щоб вбивати їх швидше при зменшені наших втрат добре знають ті, хто воює з ворогом безпосередньо на передовій.
Для забезпечення ЗСУ всім необхідним для перемоги вести війну з рашистами потрібно в форматі ефективної антирашистської коаліції. Для цього партнерам по коаліції необхідно терміново перебудувати все своє військове виробництво, разом з військовою промисловістю України, в єдину коаліційну систему виробництва військового часу. Мета - разом з оборонною промисловістю України забезпечити ЗСУ всім необхідним для максимально ефективного знищення ворога на землі, в повітрі, на морі та в космосі.
Одним з необхідних ефективних кроків антирашистської коаліції буде повне закриття неба над Україною від повітряних атак рашистів обʼєднаними силами ППО (в тому числі винищувальної авіації ) не НАТО (в НАТО є статутні зобовʼязання),обʼєднаними силами ППО антирашистської коаліції.
Необхідно також створити єдиний військовий комітет антирашистської коаліції (за досвідом військового комітету НАТО).
показати весь коментар
11.05.2025 14:48 Відповісти
Теоретично - привабливо. На практиці - нездійсненно. Бо ЄС це суцільний бардак! Там щоб прийняти рішення закрити кватирку треба десять засідань й стільки ж погоджень..(((
показати весь коментар
11.05.2025 14:59 Відповісти
Мабуть потрібно практично діяти, щоб точно знати здійснено воно, чи ні. Зрозумію, що обороноспроможність партнерів була навмисно зруйнована, а система управління забюрократизована купою неадекватного законодавства та просякнута агентами кремля.
Найбльш ефективний шлях подолання бюрократичних перепон - оголошення військового стану в країнах антирашистської коаліції. Спочатку в одній, потім, за прикладом, підтягнуться інші.
Історичний досвід антигітлерівської коаліції - аргумент на користь того, що антирашистська коаліція може бути створена. Рівень загрози Європі від путінського рашизму дуже високий. Зрозуміло, що дуже допомогла б участь в атирашистській коаліції США, і є сподівання, що США приєднаються, якщо Конгрес США побачить ефективні практичні кроки європейських партнерів України - Німеччини, Великої Британії, Франції, Польщі,Чехії, РумуніїЛитви, Латвії: Естонії, Нідерландів, Швеції, Іспанії, та інших дружніх країн Європи та багатьох країн поза Європою.
Рашистську чуму потрібно лікувати всім світом.
показати весь коментар
11.05.2025 15:25 Відповісти
Гарне фантастичне оповідання - головне надихаюче. Пропоную також використовувати роботів -трансформерів та зірку смерті для знищення рашистських окупантів .
показати весь коментар
11.05.2025 15:22 Відповісти
Який незвично вишуканий тролінг! Але мабуть можна було б краще. Аргументованіше. З тролінгом, спрямованим "у центр суті, в точку проблеми" .(с)
Зізнайтеся, ви мабуть фахівець-стажор у галузі зірок смерті та роботів-трансформерів, і підробляєте позаштатним працівником ботоферми "письменників-фантастів" із завданням тролінгу на Цензорі?
показати весь коментар
11.05.2025 15:48 Відповісти
Я просто вважаю ,що моя пропозиція більш реалістична чим ваша ))) Скоріше створять роботів -трансформерів - чим ті зміни ,що ви пропонуєте )))
показати весь коментар
11.05.2025 15:51 Відповісти
Тобто, ви наполягаєте, що ваша пропозиція, яку ви захищаєте в коментарях, грунтується на вашій фаховий обізнаності і компетенціях. Цим же визначється і ваш рівень аналітики постів та коментарів , які ви демонструєте на Цензорі.
показати весь коментар
11.05.2025 16:07 Відповісти
Ви що яка аналітика - я просто поціновувач фантастики )))
показати весь коментар
12.05.2025 17:44 Відповісти
Жителів ійорданської долини просимо не перейматись, самі зі своїм у себе розберемось.....
показати весь коментар
11.05.2025 16:55 Відповісти
За 4 р повномасштабки наші спромоглися щось побудувати?
показати весь коментар
11.05.2025 16:15 Відповісти
1) ЗСУ, які вже четвертий рік протистоять другій армії світу. Мається на увазі складна система з усіма необхідними елементами, включаючи і матеріальне забезпечення військових.
2) Принципово новий вид збройних сил - СБС (всі, хто забезпечує та застосовує дрони для знищення о.с. та техніки ворога). Окремий успіх - ГУР МО, сили БЕК Магура V5/V7.
Зараз саме ці сили наносять ворогу близько 80% всіх задокументованих втрат.
3) ППО/ПРО/РЕБ тилу, озброєні ********* засобами та навченими бойовими розрахунками.
4) Сумісне виробництво військової техніки та ***********. Значна частина виробничих процесів в аутсорсингу партнерів. Партнери виробляють зброю для нас і разом будують в Україні військову промисловість.
5) Співпрацю з партнерами, їх політичну, економічну та військова підтримкк.
6)...
Перелік ще можна продовжити. Є що критикувати, можна було б зробити більше і успішніше. Але, не зважаючи на зрадництво, корупцію, некомпетентність те, що вдалося Україні, багатьом її в більшості ще невідомим громадянам ніхто в світі не очікував і ще ніколи в світі не спромігся так швидко побудувати та досягти.
показати весь коментар
11.05.2025 16:56 Відповісти
Ну да.Тільки з 22 р амери надавали зброю,розвіддані та список пріоритетних цілей.Поки ми їх не почали найобувати і нах посилати
показати весь коментар
11.05.2025 19:31 Відповісти
А мільйонером можна стати лише заробивши мільйон. Інша справа як це зробити, і де взяти ту саму стійку ешелоновану оборону, коли навіть в снарядах перевага русні 2 до 1, про свіввідношення далекобійної зброї і ППО взагалі краще не згадувати.
показати весь коментар
11.05.2025 14:00 Відповісти
Працювати.Просто потрібно працювати
показати весь коментар
11.05.2025 14:40 Відповісти
В будь-якої праці є межа можливостей.
показати весь коментар
11.05.2025 15:49 Відповісти
Так.Але коли ти своїм прикладом показуєш то і сусіди підтягнуться і допоможуть хто чим може.А тупо вимагати допомогу не ефективно
показати весь коментар
11.05.2025 16:18 Відповісти
Україна вже більше 3 років успішно відбивається від ворога, який в 5 разів більший за населенням і в 28 за площею. ВПК якого перевищує ВПК всіх країн НАТО разом взятих. В союзниках у якого найпотужніші у військовому плані країни. Який ще приклад потрібен сусідам?
показати весь коментар
11.05.2025 16:32 Відповісти
Потрібно не тільки відбиватися(до речі без допомоги єс і америки ми б вже весною 22 не мали чим відбиватися) а й довести що ми ближчі до єс ніж до рашки.На разі наша влада копіює дії рашки
показати весь коментар
11.05.2025 16:39 Відповісти
(до речі без допомоги єс і америки ми б вже весною 22 не мали чим відбиватися)

Назви країну, яка без стронньої допомоги зможе відбитись від ворога, який в кілька разів більший і потужніший у військовому, економічному і ресурсному плані.
показати весь коментар
11.05.2025 16:43 Відповісти
Немає такої.Тільки якби ми з 19 не зупинили розвиток зсу то і наслідки вторгнення були б менші.Якби взагалі втлргнення відбулося.
показати весь коментар
11.05.2025 19:33 Відповісти
Зрозуміло. Ще один...
показати весь коментар
11.05.2025 19:37 Відповісти
Що ж ти в америці забув?Повертайся,америкаські блокпости не розсипляться.
показати весь коментар
11.05.2025 19:42 Відповісти
Я в Україні. Далі що?
показати весь коментар
11.05.2025 19:48 Відповісти
Що ж заставило тебе vpn ном користуватися?Під прикриттям?В тилу підарів?
показати весь коментар
11.05.2025 19:51 Відповісти
я працюю, сплачую податки. а лінія оборони не будується, а будується готельний комплекс в Буковелі.
показати весь коментар
11.05.2025 16:01 Відповісти
"Працювати" -це не тільки про податки
показати весь коментар
11.05.2025 16:16 Відповісти
ага, точно. ну розкажи, про що ж це. "Працювати" що ти маєш на увазі?
показати весь коментар
11.05.2025 17:24 Відповісти
Потрібно не тільки податки платити а контролювати їх витрати.
показати весь коментар
11.05.2025 19:41 Відповісти
як ти контролюєш витрату податків? розкажи, я теж буду
показати весь коментар
11.05.2025 20:24 Відповісти
Все правально Бутусов написав, але він трохи плутає - напад стався не тому що було "перемир'я" - а тому ,що хтось проіпав зі зміцненням оборони.
Чому маніяки нападають на повій ,але рідко на монашок? Може тому ,що монашки не шляються по ночах там де не потрібно ?

Si vis pacem, para bellum Хто хоче миру хай готується до війни - а не розміновує Чонгари .
показати весь коментар
11.05.2025 14:00 Відповісти
не рахується - про асфальт забув !
показати весь коментар
11.05.2025 14:03 Відповісти
раХУЄться...
показати весь коментар
11.05.2025 14:14 Відповісти
Не "проібав" а забив на оборону і те що було розвалив
показати весь коментар
11.05.2025 14:41 Відповісти
З такими помічниками-3,14здоболами стікої оборони не може бути.
показати весь коментар
11.05.2025 14:01 Відповісти
"Єдина умова, яка спонукає Путіна до перемовин - коли кількість знищених окупантів стане значно більше тих, кого набирають на війну. Єдина лінія розмежування, яка можлива - стійка ешелонована оборона українських військ, яку треба побудувати.

Єдина перевага, яка може бути у України - не кількість техніки та людей, а якість їх застосування, організації та управління. Єдині гаранти безпеки, які будуть захищати Україну - українські воїни", - зауважив Бутусов

Аминь, но для многого из этого нужны реформы, а у нас с этим серьезные проблемы: коррупционеры, ворье и профнепригодные паразиты сами себя не реформирует, более того, будут драться за свои места и недопущения тех изменений, которые могут угрожать их "доходам" и безопасности.
показати весь коментар
11.05.2025 14:06 Відповісти
А як же контнаступи,маневренна оборона,захоплення кацапських територій?

Чому так різко змінилася риторика?
показати весь коментар
11.05.2025 14:14 Відповісти
Для освобождения оккупированных территорий, нужно намного больше вооружений, чем то что нам поставляли и поставляют
показати весь коментар
11.05.2025 14:24 Відповісти
Звісно зброя потрібна , але головне - те , як ти її застосовуєш , тобто - військове мистецтво і талант воєнначальника ... а в цьому питанні не все гаразд ...((
показати весь коментар
11.05.2025 14:28 Відповісти
Само собой, но как тут уже подметили, нужны ракеты, которые могли бы сбивать носителей кабов и вертолеты, которые жгли бронетехнику во время запорожского наступления, которое думаю вполне могло оказаться успешным, если бы запад не тянул с поставками и дал чем их сбивать.
показати весь коментар
11.05.2025 14:38 Відповісти
Не міг він бути успішним ! Про це ж і пишу - це ж ким треба бути , аби перти на кацапів там , де вони і чекають ? Наступати треба там , де тебе не чекають ! Це і є оперативне мистецтво
Бо інакше жодна зброя не допоможе ...
показати весь коментар
11.05.2025 14:43 Відповісти
Повторюсь, если бы запад не тянул полгода с поставками бронетехники, то орки не успели бы так хорошо подготовится, а еще если бы дали столько, сколько просил Залужный (а лучше даже больше), и не распорошили силы на удержание Бахмута, то лично я на 95% уверен, запорожское наступление было бы успешным. Потери конечно были бы не малыми, но они и при освобождении Херсона были существенные, на войне без этого никак. Кто то из американских генералов даже писал о 40% потерь техники, и что следовал она это пойти. Ну и у орков во время Авдеевского наступления так было, сжигали их колонны раз за разом, так что как наступать и не нести существенные потери не имея подавляющего преимущества, еще никто не придумал.
показати весь коментар
11.05.2025 14:56 Відповісти
но они и при освобождении Херсона были существенные

Штурму Херсона не було. Кацапи спокійно, не поспішаючи, відійшли, забравши все до останнього патрона.
показати весь коментар
11.05.2025 15:39 Відповісти
Я не писал про штурм Херсона, а про тот период, до выхода орков
показати весь коментар
11.05.2025 15:41 Відповісти
І ще і те, проти кого ту зброю застосовуєш. Якщо проти бармалеїв в тапочках - це одне, якщо проти ворога, який має таку саму, але ще в більшій кількості - це зовсім інше. Всі, хто пишуть тут про наступ і звільнення територій - розумововідсталі особи, які, навіть, уявлення не мають, скільки українців треба покласти, щоб звільнити, хоча б, Бахмут чи Соледар. Про Донецьк та Луганськ я взагалі мовчу...
показати весь коментар
11.05.2025 14:40 Відповісти
Нуу, У верховногоголовнокомандуючего інша думка!, якщо взагалі є...
показати весь коментар
11.05.2025 14:14 Відповісти
ніяка ешелонована оборона не зарадить поки орки мають можливість випалювать її кабами, тому потрібна ПВО яка унеможливить застосування кабів
показати весь коментар
11.05.2025 14:17 Відповісти
Кабами розбивають укріплення від ЗЕ з гівна і палок
показати весь коментар
11.05.2025 14:19 Відповісти
Кацапи довго ковиряли укріплення,які були збудовані до 2019р,маючи тоді набагато більшу вогневу перевагу
показати весь коментар
11.05.2025 14:23 Відповісти
Це ти про які укріплення - на харківщині , чи сумщині , чи на півночі ...?
показати весь коментар
11.05.2025 14:29 Відповісти
на донецькому напрямку
показати весь коментар
11.05.2025 14:31 Відповісти
На сумщині,як привезли матеріали для укріплень більше року назад,так і валяються в полі.
показати весь коментар
11.05.2025 14:33 Відповісти
gugu #608206
які були збудовані до 2019р
показати весь коментар
11.05.2025 14:39 Відповісти
Ти питаєш про харківщину і сумщину,їх там не будували до 2019р.Укріплення будувались на лінії розмежування на донецькому напрямку,якщо ти цього не знав.
показати весь коментар
11.05.2025 14:43 Відповісти
Як це не будували ? Взагалі ?
Це ж пряме звинувачення тодішньої влади у зраді ...
показати весь коментар
11.05.2025 14:57 Відповісти
Ти головою вдарився чи в заапої був??
показати весь коментар
11.05.2025 14:59 Відповісти
А що не так? Кацапи окупували частину території, готуються до повномасштабної війни, а влада замість справжніх укріплень ставить на кордоні бутафорську "стіну" з рабиці. Це і є справжня зрада.
показати весь коментар
11.05.2025 15:42 Відповісти
Повинні були будувати китайську стіну.
Ширина дві колії, висота 12 метрів.
Армований бетон.
Довжина 2000 кілометрів.

Ти таку стіну хотів щоб Яценюк тоі побудував?
На 100 тисяч гривень, що залишилися від Янека на казначейському рахунку?
Мабуть Фьодорович або не зміг запхати їх в карман, або випали з кармана...
показати весь коментар
11.05.2025 16:00 Відповісти
Ага. І тих 100 тисяч вистачило, щоб безперебійно виплачувати мільярди бюджетних видатків. Коли ви вже хоч трохи подорослішаєте?
показати весь коментар
11.05.2025 16:18 Відповісти
Ага...
показати весь коментар
11.05.2025 14:34 Відповісти
може ти поїдеш будудувати ті укріплення під постійними обстрілами та тими ж кабами, та які укріплення витримають 1,5 тонні каби а то і 3х тонні
показати весь коментар
11.05.2025 14:44 Відповісти
Укріплення будують не на лінії зіткнення,не мели дурниць
показати весь коментар
11.05.2025 14:45 Відповісти
Замість цього лише відосіки від гундосого і коли ЗСУ відступають з позиціїї,то завжди в чисте поле чомусь
показати весь коментар
11.05.2025 14:47 Відповісти
«Єдина умова, яка спонукає Путіна до перемовин - коли кількість знищених окупантів стане значно більше тих, кого набирають на війну. »

Спонукає його на це, коли там будуть знищені залишки стратегічної авіації, т запаси ракет, і підприємства по їх виробництву.
показати весь коментар
11.05.2025 14:19 Відповісти
Дивно чути таке зараз.
Це якась контраверсія висновкам фахового військового Залужого.
Свого час Залужний зізався, що помилявся, коли вважав що надвисокі втрати російьких військ, змусять ***** відмовитись від сво.
показати весь коментар
11.05.2025 14:40 Відповісти
Великоперемовини та Великоперемирья
Потім Великовибори Великослуг та Великоголобородьок
показати весь коментар
11.05.2025 14:20 Відповісти
https://t.me/igoreidman/2219 @ "«Мирный» план путина: эскалация войны

«Переговоры» с Украиной могут быть нужны путину не только для того, чтобы избежать западных санкций за отказ от перемирия. путин использует их для того, чтобы готовить новое наступление и эскалацию агрессии.

После начала переговоров между россией и США в апреле резко увеличилось число желающих заключить контракт с "Минобороны". В москве предложение пушечного мяса было в два раза выше, чем в предыдущие месяцы.

Видимо, наивное российское население решило, что война заканчивается и можно заработать на халяву - заключить контракт, получить несколько миллионов, а воевать уже не придется. Современные Шариковы помнят завет своего прародителя: «На учет возьмусь, а воевать - шиш с маслом».

Согласие путина на возобновление переговоров с Украиной - не только подачка Трампу. Если они начнутся - толпа баранов побежит вербоваться «под конец войны» в армию за миллионы. Таким образом власти смогут навербовать новых идиотов, а потом захлопнуть мышеловку и бросить их в наступление.

Си, вероятно, дал путину на переговорах в москве добро на эскалацию войны. Сейчас Китаю это выгодно. Си наверняка напряг флирт путина с Трампом и перспектива измены российской шалавы китайскому хозяину. Эскалация агрессии сорвет потепление российско-американских отношений, приведет к новым санкциям и усилению изоляции россии. А значит она станет еще более зависима от Китая, окончательно превратится в его вассала.

Таким образом реальных внешнеполитических препятствий для попыток организовать эскалацию не существует. Давление Запада путин давно игнорирует, а Китай заинтересован в обострении. Есть только проблема с нехваткой пушечного мяса. В прошлом году план набора по контракту был сорван. Пушечного мяса на фронте для наступления явно не хватает, а мобилизацию кремль проводить не готов. путин решает эту проблему с помощью циничного обмана - пытается заманить плебс на войну, давая ему ложную надежду на скорое прекращение войны в результате переговоров."
показати весь коментар
11.05.2025 14:23 Відповісти
Тонко потролив. Якби така оборона була, то навіщо так ставити питання. Але знов нагадав, що її якраз ніт, на четвертому році повномасштабки.
показати весь коментар
11.05.2025 14:23 Відповісти
Тобто ,її нема(((а марахвон розповідає((
показати весь коментар
11.05.2025 14:26 Відповісти
Пірамідки з колючою проволокою і посеред поля типу вогневих точок залізобетонні товщиною почти нікуя і щоб ворогу було добре їх видно.Маскування взагалі ніякого.
показати весь коментар
11.05.2025 14:30 Відповісти
"Єдина умова, яка спонукає Путіна до перемовин, - коли кількість знищених окупантів стане значно більше тих, кого набирають на війну."

Люта маячня і фантастика. Цього досягти не можливо ніяк. Тим більше, коли в кацапів є в союзниках КНДР і Китай.
показати весь коментар
11.05.2025 14:32 Відповісти
Нічого нового - потрібно захищатись
показати весь коментар
11.05.2025 14:33 Відповісти
Людина перечитала багато книг військових мемуарів...
показати весь коментар
11.05.2025 15:23 Відповісти
Чому не писали за неділю до повномасштабного вторгнення про "оборону" яка мала б бути вже там, але її не було від слова зовсім.
показати весь коментар
11.05.2025 14:43 Відповісти
Пісали, аж на гівно ісходили стверджуя, шо достатьно викопати окопи вздовж кордону, і все ... війни не буде - путін всрется з переляку і не нападе.
показати весь коментар
11.05.2025 14:55 Відповісти
Сторінка 1 з 2