7816 відвідувачів онлайн

Командири низки підрозділів ЗСУ розкритикували заяву комбата 47 ОМБр Ширшина

олександр ширшин

Після публічної заяви командира батальйону 47-ї окремої механізованої бригади "Маґура" Олександра Ширшина низка командирів українських підрозділів виступили з критикою на його адресу.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на "Громадське".

Так, командир підрозділу "Птахи Мадяра" назвав заяву Ширшина "публічним демаршем".

На його думку, це оприлюднення "дає привід для хвилі срачів як "експертного" та хайпуючого середовища, так і працює на користь ворога, котрий вміє оперативно присмоктатися і телескопіювати, підкладаючи дрів у топку".

У 425 окремому штурмовому полку "Скала" звинуватили Ширшина в "ігноруванні поставлених завдань вищого керівництва".

"Його управління, замість результатів, постійно закінчується провалами. Усе, на що він спроможний, - це критикувати та перекладати відповідальність. Ширшин грає в політичні ігри та дає оцінки, які не відповідають реальній ситуації Можливо, ситуація на його напрямку справді складна. Але складно - всім", - йдеться в заяві.

Командир 1 окремого штурмового полку Дмиро Філатов заявив, що "справжній командир не шукає винних назовні, а аргументовано відстоює свою позицію, доносить її до керівництва та пропонує дієві рішення".

Лідер добровольчого формування УДА Дмитро Ярош заявив, що "багато в чому згідний" із заявою бойового комбата, але наголосив, що комбати, ротні та взводні командири "дуже часто не бачать всіх проблем, які є на всьому театрі бойових дій". Він закликав підтримати головкома ЗСУ Олександра Сирського "в його діяльності, яка має вирішити все".

Своєю чергою, командир 225 окремого штурмового полку майор Олег Ширяєв закликав верховного головнокомандувача "задля збереження бойової дисципліни й керованості" запровадити суворі обмеження на публічне обговорення бойових завдань, хід операцій і оцінку командування.

Як повідомлялося, Третя штурмова бригада висловила підтримку рішенню Генерального штабу ЗСУ щодо створення робочої групи для з’ясування обставин, оприлюднених командиром одного з батальйонів 47-ї окремої механізованої бригади "Маґура".

Що передувало?

Раніше Цензор.НЕТ повідомляв, що комбат 47 ОМБр "Маґура" Ширшин подав рапорт на звільнення через "дебільні задачі" командування.

Своєю чергою Головред Цензор.НЕТ Юрій Бутусов, коментуючи вчинок Ширшина, зауважив, що заява комбата 47 ОМБр Ширшина вимагає офіційної реакції Ставки та командування. Подальші дії на Курщині слід планувати тільки після After action review.

Після повідомлялося, що за розпорядженням начальника Генерального штабу Збройних Сил України створено робочу групу для всебічного вивчення обставин, викладених у публікації командира підрозділу 47-ї окремої механізованої бригади в соціальних мережах.

Топ коментарі
+54
Не так. Отримали вказівку розкритикувати.
показати весь коментар
19.05.2025 14:10 Відповісти
+33
Сраколізів, нажаль, багато.
Як вони хочуть змінити щось якщо все замовчувати??? Чи вони не бажають, їх все воаштовує.....
показати весь коментар
19.05.2025 14:16 Відповісти
+30
якщо б командир вчора випав з училища, так, його можна було б критикувати..., а якщо комбат пройшов бойовий шлях, то може до його слів можна прислухатись..., тим більше, як виявилось, в нашому війську процвітає непоганий бізнес "ділків у лампасах", які непогано заробляють на особовому складі та в них багато важелів впливу, а що ми про них знаємо?, та яка їхня відповідальність?, може комбат був проти та його вирішили показово покарати й кидати в м'ясні штурми разом з підрозділом...
показати весь коментар
19.05.2025 14:12 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Не так. Отримали вказівку розкритикувати.
показати весь коментар
19.05.2025 14:10 Відповісти
Сраколізів, нажаль, багато.
Як вони хочуть змінити щось якщо все замовчувати??? Чи вони не бажають, їх все воаштовує.....
показати весь коментар
19.05.2025 14:16 Відповісти
Та, да , командири штурмових підрозділів відоми ли..и. І Мадьяр також.
Тобі можуть щось злиз..ти. Кашкєта небуде куди надіти.
показати весь коментар
19.05.2025 14:22 Відповісти
Ти хоч розумієш, що Мадяр - це БПЛА, а 47 ОМБР - безпосередньо ті, що воюють за "посадки"? Чи в дрон Мадяру типу краще видно, як іншим воювати?
показати весь коментар
19.05.2025 14:32 Відповісти
" У 425 окремому штурмовому полку "Скала" https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02v9N3ELGbKJbGsMvyWC8LDBoadYrKtaeApNtLqq4vxijjYSZNzN2hR4DV8UuCGsUtl&id=61559226689727 звинуватили Ширшина в "ігноруванні поставлених завдань"
" Командир 225 окремого штурмового полку майор Олег Ширяєв закликав верховного головнокомандувача "задля збереження бойової дисципліни й керованості" запровадити суворі обмеження на публічне обговорення бойових завдань, хід операцій і оцінку командування."
Яких тобі ще " безпосердньо воюють за посадки " потрібно?
показати весь коментар
19.05.2025 14:40 Відповісти
А де Мадяр дівся?))
показати весь коментар
19.05.2025 14:41 Відповісти
Я що вам на ферму надіслали повний текст статті, там все сказано, не лінися, читай
показати весь коментар
19.05.2025 14:44 Відповісти
Сказав, що Тису перепливе після демобілізації
показати весь коментар
19.05.2025 15:37 Відповісти
Всі можуть отримати вказівки, навіть за " хранти"
показати весь коментар
19.05.2025 14:20 Відповісти
Ти довго будеш бздіти тут,опудало?
показати весь коментар
19.05.2025 14:29 Відповісти
Та тут ботів повилазило, сраку генштабу підтирати, аж очі ріже. Он вона вже і Кротевича у зрадники записала, їй же ззакордону видніше, що і як тут робиться)
показати весь коментар
19.05.2025 14:33 Відповісти
Не старайтеся, ординці.
Ось що було сказано, на твій вкид.
"Кротєвич був використаний Єрмаком і Подляком для компроментації військових у момент, коли знову загострилося питання-" хто здав Південь України".
Питання тільки у тому, що Кротєвич діяв свідомо, у розрахунку на місце від " військових" у політпартії, що сформує еа вибори Єрмак, чи його тупо використали втемну."
показати весь коментар
19.05.2025 14:43 Відповісти
Так, схоже не доходить. У тебе докази є?
показати весь коментар
19.05.2025 14:44 Відповісти
Є. Робота ботоферм Єрмака, на захист Кротєвича.
показати весь коментар
19.05.2025 14:46 Відповісти
Випадок з Ширшиним- це дежав'ю. Таке вже було. 1917 рік, Російська імперія. Більшовицькі агітатори розкладають армію. Дисципліна падає до нуля. Командирів вибирають солдатські комітети. Дизертиство набирає загрозливих масштабів. В результаті німці доходять до Петрограда. Ширшин цього хоче?
показати весь коментар
19.05.2025 15:00 Відповісти
А браковані міни не розкладають армію? А мародерство влади?
показати весь коментар
19.05.2025 15:07 Відповісти
Це питання не стосується безпосередньо армії, а стосується системи, створеної Янелохом і його Регентом- Дєрьмаком. Згадайте ще юриста, викладача Соломонового університету в Києві, а по сумісництву міністра оборони Резнікова з його яйцями по 17 гривень.
показати весь коментар
19.05.2025 15:14 Відповісти
Пішла істерика підкормлених зелею. Ще не вистачає слів в підтримку генштабу сирка, від резнікова і умєрова. А так всі вже квакнули.
показати весь коментар
19.05.2025 15:24 Відповісти
Не повіриш. Розкладає і мародерство влади, і навмисний виніс за вказівкою Єрмака і фсб, у публічний простір сра..ів, судів між військовими, вкиди влади пго " поганіх ваєнніх", які " самі сєбя размініравалі".
Ну і звісно робота ботоферм. Ти це знаєш.
показати весь коментар
19.05.2025 16:04 Відповісти
Ясно. Ще довго бздітимеш.
показати весь коментар
19.05.2025 16:05 Відповісти
Ну от бачиш, який ти кмітливий. А то, що НІЧОГО само собою не з'являється у публічній сфері, одночасно на шпальтах всіх газет, інформагентсв, телеграмах, набирає миттєвого поширеннч у соцмережах, без фінансування і просування влади , так і нерозумієш...
Нєхорошо. Ти вже дорослий, щоб не розуміти такі речі.
показати весь коментар
19.05.2025 16:14 Відповісти
🤧😷
показати весь коментар
19.05.2025 16:21 Відповісти
Ширшин хоче щоб учні жукова колонами відправляли воїнів ЗСУ на м'ясо.Ширшина під трибунал,генералам по ордену,і мадяру теж.
показати весь коментар
19.05.2025 17:59 Відповісти
Хто б сумнівався.
показати весь коментар
19.05.2025 14:10 Відповісти
Понеслось!
показати весь коментар
19.05.2025 14:11 Відповісти
якщо б командир вчора випав з училища, так, його можна було б критикувати..., а якщо комбат пройшов бойовий шлях, то може до його слів можна прислухатись..., тим більше, як виявилось, в нашому війську процвітає непоганий бізнес "ділків у лампасах", які непогано заробляють на особовому складі та в них багато важелів впливу, а що ми про них знаємо?, та яка їхня відповідальність?, може комбат був проти та його вирішили показово покарати й кидати в м'ясні штурми разом з підрозділом...
показати весь коментар
19.05.2025 14:12 Відповісти
Є такий принцип Пітера (Пітер-це прізвище автора): людина досягає своєї межі компетентності в своїй професії і важливо не дати людині перейти цю межу, далі її рішення будуть вже некомпетентними і шкідливими. От вище командування повинно відслідковувати межі компетентності підлеглих офіцерів і швидко реагувати при переході конкретної людини цієї межі. Бо почнуться провали в результатах бойової роботи. Наприклад, офіцер в силу своїх розумових і особистісних рис досяг межі компетентності на рівні командира батальону. Все, приїхали, , подальший його кар'єрний ріст принесе тільки шкоду. На жаль часто буває, що людина опиняється за межею компетентності-не догляділи старші начальники, або вступають в силу такі фактори, як кумівство (непотизм).
показати весь коментар
19.05.2025 14:21 Відповісти
Це ви мабуть за нинішніх генералів кажете.
показати весь коментар
19.05.2025 15:50 Відповісти
І про генералів теж. Цей принцип Пітера стосується будь-якої системи управління кадрами.
показати весь коментар
19.05.2025 16:56 Відповісти
Дадуть вказівку, вони й методи Жукова розпишуть як "варті уваги".
показати весь коментар
19.05.2025 14:13 Відповісти
О , пішло гімно по трубах
показати весь коментар
19.05.2025 14:15 Відповісти
То пишуть шо всі мовчать і то погано і провокує на подальші більш пагубні кроки для армії і в цілому для держави і треба не мовчати.
Як тільки чоловік який має поважний бекграунд публічно вказує на всі факапи і пропонує шляхи вирішення проблем зі свого досвіду та кругозору публічно,бо непублічно то все до лампочки,одразу це неприємні наративи і підігрування ворогам.
Тобто оруельшена у краших проявленнях.
показати весь коментар
19.05.2025 14:18 Відповісти
Тут теж все дивно, чомусь ті що вже на пенсії, та за кордоном, і могли б щось сказати - ті мовчать. А ті що зараз на посадах, і повинні тримати управлінську вертикаль, ті сперечаються. Чомусь все до гори дригом...
показати весь коментар
19.05.2025 14:38 Відповісти
Які "шляхи вирішення проблем" запропонував Ширшин? Або робіть як я хочу, або я звільняюсь! Ох...ний конструктив.
показати весь коментар
19.05.2025 15:55 Відповісти
Якщо в армії нема жорсткої вертикалі управління, і не виконуються накази вищіх командирів, то це не армія а банда. Ще в одній давній книзі написано, ... ніяке царство розділене з середини, не встоїть...
показати весь коментар
19.05.2025 16:20 Відповісти
Це очевидно, я згоден. Але я дуже не люблю коли людина каже " це погано", а як вирішити не каже
показати весь коментар
20.05.2025 11:54 Відповісти
Єрмак клонує ":виступи військових, проти військових". Першим запустили Кротєвича. Тепер Ширшін. Далі буде.
Вони ж знають, що почнеться перед виборами.
Миттєво розкриють всі непублічні домовленності Зеленьського із росіянами, результатом яких стало знищення оборонзамовлень, недофінансування збройних сил, розмінування Півдня України, відвід ВСІХ бригад із прикриття адмінкордону із Кримов., розмінування акваторії Маріупольського порту..
От і діють наперед.
Вносять у мвкітри " пересічних" що " всє ваєнніє у нас плахвє". " от відітє, і Кратєвіч і Шіршін аб етом гаварят".
Ніхто з нас, незнає як там насправді є. То, що управлінці із українців недуже, це факт. Але то, шо Шіршіна рощкручує Єрмак, це факт.
показати весь коментар
19.05.2025 16:24 Відповісти
показати весь коментар
19.05.2025 14:19 Відповісти
О, Ярош нарисовался. Пару слов за "Скалу" - https://www.youtube.com/watch?v=NtPJGpqVlik
показати весь коментар
19.05.2025 14:20 Відповісти
Мадяр, герой і конечно молодець, але він не піхота. Народ особо не надуришь, якщо так все ОК, чому по містечкам постійно похорони? І куди дівати відео з РФ, де наші колонни в Курській області розматують а-ля сумновідомий контрнаступ?
показати весь коментар
19.05.2025 14:20 Відповісти
Мадяр сказав ,що після війни втече за кордон - оце і є його справжня оцінка керівництва країни , а не публічне сраколизання Зе -генералітету.
показати весь коментар
19.05.2025 14:42 Відповісти
бригада мадяра отримала шість мільярдів додаткового фінансування. він навіть і не пікне
показати весь коментар
19.05.2025 15:20 Відповісти
Короче кажучи, від ГШ поступив наказ терміново "засудити".
показати весь коментар
19.05.2025 14:21 Відповісти
Ага, треба сидіти тихенько і ховати сміття під килим, бо невдобна правда грає на руку ворога - а правильну інформацію про потужні перамоги незламних лідорів донесе міністерство правди через телемарахфон.
показати весь коментар
19.05.2025 14:23 Відповісти
лизоблюди, за вказівкою згори почали цькувати єдиного порядного командира. Ось у що перетворилася наша армія: лизоблюдство, виконання найдурніших вказівок керівництва життями солдат.
показати весь коментар
19.05.2025 14:26 Відповісти
"Ширшин грає в політичні ігри та дає оцінки, які не відповідають реальній ситуації"
Джерело: https://censor.net/ua/n3553035

Якщо хтось чиїмсь ротом вказує умовному опоненту про початок політичних ігор,, той почав політичні ігри
показати весь коментар
19.05.2025 14:27 Відповісти
Не знаю як там, і що, тому казати не буду. От що знаю точно, так то те, що з часів битви на Калці 1223 року, до часів Гетьманщини, і УНР, терпіла Русь- Україна поразки від незгоди, внутрішніх чвар, та відвертої зради. Все скочувалось до розбірок, хто найкращий і розумніший, а потім приходили кацапи, і усіх рівняли коло розстрільних стінок, та у ГУЛАГах. А коли шли потім під кацапськими прапорами, з однією гвинтівкою на трьох, на німецькі кулемети, вже ніхто свій писок не розтуляв...
показати весь коментар
19.05.2025 14:28 Відповісти
Ви погано знаєте історію, вчаси гетьманщини, після перших успіхів Хмельницький пораставляв старшини по місцях для збору податків, тому що потрібна були кошти. Але ті почали розкрадати все і причому часто діяли не краще за польских панів. Через що до битви під Берестечком армія так і не була зформована та забезпечена, що і було основною причиною поразки, що була вирішальна в ті часи. Невистачало артилерії та кінноти, а надія на кінноту як татарів була помилкова. Вони прийшли за ясиром і не хотіли гинути в тій битві.

В часи УНР два зрадники Грушевський та Винниченко боялись популярних у війську командирів, а Винниченко то взагалі мабуть агентом совєтів, тому що ті йому пожиттєво потім платили гроші типу за його книжки. Хоча інших б за участь в УНР ростріляли. В результаті від формування підрозділів були відсторонені найбільш досвідчені командири а їхнім підрозділам обмежували забезпечення тому що ті були нелояльні.

І від дій цих двох зрадників, які казали що армія не потрібна а совєти з хочуть миру, з 100 тис тих хто хотів служити на час створення УНР сформували невеликі підрозділи що були незабезпечені навіть артилерією і тим більше засобами хім захисту. Вам довідома. щоб ви розуміли суть проблеми, Муравьйов тільки завдяки цьому, так швидко дійшов до Києва та взяв його, в нього був невеликий підрозділ 20 тис але він мав хім зброю та артилерію і тим самим перевагу над малочисльними підрозділами із стрілецькою зброєю. Хоча і протигази і снаряди для артилерію були навіть у Києві на складах.
показати весь коментар
19.05.2025 15:00 Відповісти
Так, Грушевський потім навіть у москві жив, писав, викладав...
показати весь коментар
19.05.2025 15:58 Відповісти
Добре що ви так гарно знаєте історію, то значить булав нас і згода, і єдність, а всьому виною оте що ви тут виклали? Вірю, навіть не відповідайте. Тільки ще одне, раптово згадалось, а у Полтавський битві, козацьке військо за кого билося, за Шведів, чи за кацапів?
показати весь коментар
19.05.2025 16:15 Відповісти
При берестечку були великі втрати саме через неорганізованість забезпечення та навчання війська, після цього вже фактично пішов незворотній процес. В подальшому ще одним суттєвою подією було те що син Хмельницького загинув а інші кандидатури на керівництво не могли утримувати владу в умовах корумпованості старшини та грошей, які Московський князь вливав на підкупи та розбрат.
показати весь коментар
19.05.2025 17:38 Відповісти
У панові Бровді і Дебілецькому я не сумнівався...
показати весь коментар
19.05.2025 14:31 Відповісти
ПроОПешні лізуни, а ВАШІ замовчування проблем, що не на користь ворогу?!
показати весь коментар
19.05.2025 14:36 Відповісти
Троцкист­ско-бухаринские враги советского народа, Командир батальйону 47-ї окремої механізованої бригади "Маґура" Олександр Ширшин вы­полняя волю империалистов, працює на користь ворога ставили своей целью разрушение партии, свержение суще­ствующего в СССР социалистического строя, подготовку поражения Красной армии, расчле­нение СССР и восстановление капиталисти­ческого рабства в СССР, намагаючись дискредитувати вище безгрішне партійне керівництво та зруйнувати потужний та незламний авторитет генералітету прибегая для этого к шпионажу, вредительству, диверсиям, тер­рору, подрыву военной мощи СССР публічно намагється зводити наклепи на цих найчесніших та відданих справі народу людей.
Камандіри єдіногласно сагласно лінії партії згідно своєї доброї волі висловлюються проти публічних критичних заяв на адресу керівництва .
Для сплочєнія рабов рядов будь які публічні висловлювання ( окрім возгласов одобрєнія) будемо вважати за пособнічєство врагу.

Слава Совковому Союзу Україні !!!
показати весь коментар
19.05.2025 14:37 Відповісти
Ну що, ГШ продемонстрував потужний струмінь.. Але під килимок вже не заметеш...
показати весь коментар
19.05.2025 14:54 Відповісти
Комбат Береза про цей конфлікт - 80% Генштабу це тупі совкові генерали і навіть начштабу Драпатий нічого не змінить в Генштабі.

https://youtu.be/8DfPSpTiJ9A?feature=shared
показати весь коментар
19.05.2025 15:03 Відповісти
Драпатый командующий сухопутными войсками, начальник ГШ Гнатов.
показати весь коментар
19.05.2025 15:14 Відповісти
Прям як в совку
показати весь коментар
19.05.2025 15:06 Відповісти
Перекличка майбутніх комбатів- нардепів із списку владного блоку
показати весь коментар
19.05.2025 15:11 Відповісти
💯
показати весь коментар
19.05.2025 16:22 Відповісти
Розчаровує позиція деяких авторитетних командирів. Замість того щоб підтримати побратима, почали його обливати лайном.
показати весь коментар
19.05.2025 15:33 Відповісти
Замовна критика за вказівкою від зеленої ОПи. Здивований, що ще не напрягли провести наради в гос. адміністраціях і висловити рішуче неодобрямс.
срср в чистому вигдялі: так і бачу, прокинувся командир-критикант і, ні сіло ні впало, - а ну я зараз как критикану потужно Ширшина!
показати весь коментар
19.05.2025 15:58 Відповісти
Жополизы .
показати весь коментар
19.05.2025 16:11 Відповісти
"Своєю чергою, командир 225 окремого штурмового полку майор Олег Ширяєв https://t.me/OSHP_225/4995 закликав верховного головнокомандувача "задля збереження бойової дисципліни й керованості" запровадити суворі обмеження на публічне обговорення бойових завдань, хід операцій і оцінку командування." Підтримую на всі 100% тільки це потрібно було впроваджувати ще з 2022 року, відразу після вторгнення.
показати весь коментар
19.05.2025 16:17 Відповісти
С фронта, повинні бути тільки гарні новини? Це якийсь паралельна світ вже. З таким до лікаря треба йти.
показати весь коментар
19.05.2025 16:31 Відповісти
"...запровадити суворі обмеження на публічне обговорення бойових завдань, хід операцій і оцінку командування." Що тут не зрозуміло?
показати весь коментар
19.05.2025 16:34 Відповісти
"З таким до лікаря треба йти." Що тут не зрозуміло?
показати весь коментар
19.05.2025 16:48 Відповісти
Ну це очікувалося. Його зливати будуть, ще і справу якусь відкриють. Натаскувати на нього ручних військових. Бо в зе країні, все добре. Не будуть ж по сракафону брехати.
показати весь коментар
19.05.2025 16:29 Відповісти
А нагадайтено комполка, та комбриг - то яка ланка керівництва? Шось мені підказує, шо шапка у когось разом з пєрдаками підгорає
показати весь коментар
19.05.2025 16:39 Відповісти
Лідер добровольчого формування УДА Дмитро Ярош заявив, що "багато в чому згідний" із заявою бойового комбата, але наголосив, що комбати, ротні та взводні командири "дуже часто не бачать всіх проблем, які є на всьому театрі бойових дій". Він закликав підтримати головкома ЗСУ Олександра Сирського "в його діяльності, яка має вирішити все".

То есть существует множество проблем, но при этом, надо поддерживать того кто по сути и назначен решать эти проблемы?

P.s. Тактика "зе-манды" стабильна. Если про проблемы молчать, то их типа и нет, вдруг само как-то решится... Вспомнилось как в ОП собирали журналистов и просили, что бы поменьше про коррупцию писали.
показати весь коментар
19.05.2025 19:22 Відповісти