15241 відвідувач онлайн

Припинення бойових дій в інтересах України та РФ. Потрібні переговори, - Венс

Венс зробив заяву про припинення війни РФ в Україні

Віцепрезидент США Джей Ді Венс вважає, що нинішня фаза війни між Росією та Україною виснажує обидві сторони, і настав час шукати шляхи припинення бойових дій.

Про це Венс заявив в інтерв'ю Pod Force One, інформує Цензор.НЕТ.

Провали РФ на фронті

За словами американського посадовця, росіяни зазнають значних втрат на передовій, попри мінімальні територіальні здобутки, а водночас Україна стикається з серйозними внутрішніми викликами.

"Територія, яку росіяни захоплюють, настільки мала, і при цьому вони втрачають багато людей. Українці, зі свого боку, стикаються з багатьма проблемами", - сказав Венс.

Час для мирних перемовин

На думку віцепрезидента США, збройне протистояння зайшло у фазу, коли подальші бойові дії не приносять вигоди ні Україні, ні Росії, і потрібні переговори.

"Ми справді віримо, що досягли того моменту, коли й Росії, і Україні вигідно припинити боротьбу", - додав Венс.

Топ коментарі
+12
сша змусили Україну віддати ядерну зброю.
показати весь коментар
29.10.2025 21:37 Відповісти
+11
Поверніть нам вкрадену ядерну зброю.
показати весь коментар
29.10.2025 21:34 Відповісти
+10
Про які вигоди України від війни каже цей клоун Венс, їх дружбан Х-уйло напав на Україну, аби її знищити, Україна змушена захищатися, аби не загинути. Венс прирівнює жертву до агресора, тобто ця паскуда або тупа, або упереджена щодо України.
показати весь коментар
29.10.2025 23:34 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
LOL what? рожеві окуляри заважають? Нічого що у них того добра валом? Ну розʼїбем ми москву, якщо вдасться, а у відповідь що прилетить? Та їм пох буде що у нас буде ЯЗ, тому що будуть впевнені що його ніхто не застосує в найближчі років 20 (бо нізвідки взяти достатню кількість ракет неможливо).
До речі, тобі ок з нейтральної Швейцарії пропагувати перетворення України в черговий умовний Іран?
показати весь коментар
29.10.2025 22:48 Відповісти
аргументів немає, зрозуміло
показати весь коментар
29.10.2025 22:50 Відповісти
То ти зібрався шантажувати рашку і решту планети заодно?Лягай спати,терорист мамкин
показати весь коментар
29.10.2025 22:51 Відповісти
Зеленський твій президент.
показати весь коментар
29.10.2025 22:53 Відповісти
Ти дійсно смішне. Україна ризикне застосувати, а рашка не ризикне. Все, іди спати. Чи зараз канікули, в школу йти не треба, то батьки дозволили тобі довше біля компа посидіти?
показати весь коментар
29.10.2025 22:53 Відповісти
І всьо?В підвальчику зкрутиш?
показати весь коментар
29.10.2025 22:54 Відповісти
Йожу понятно. СРСР, США, Китаю, Франції, Британії критично. А тобі не критично. Бежи патентуй - мільярдером станеш.
показати весь коментар
29.10.2025 22:54 Відповісти
І мозок тобі
показати весь коментар
29.10.2025 22:55 Відповісти
Чому боти сороса проти української яз?
показати весь коментар
29.10.2025 22:56 Відповісти
Ахаха, теплі мрії з Нідерландів. Як і твій "друг" зі Швейцарії, вам чхати якщо Україна скотиться до рівня умовного Ірану.
Знаєш що буде? Будуть санкції, і багато. Європі в принципі пох, якщо ми не встоїмо. Вони нам допомагають бо хочуть уникнути війни власними руками, але якщо буде загроза хімічної атаки від нас, то вони оберуть повну здачу України і далі будуть діяти по ситуації. І ***** не полізе на них, для нього це буде щось на кшталт харакірі, бо окрім військового супротиву, санкції будуть такі що його самі кацапи прибʼють. І Китай навряд допоможе, навпаки буде активно торгувати з ЄС (гроші головне).
А в разі хімічної атаки на рашу, на нас полетять їхні ракети з ЯЗ. Далі розписувати думаю не має сенсу, результат відомий.
показати весь коментар
29.10.2025 22:56 Відповісти
Використання збройного плутонію з низьким вмістом ізотопів 240-241 не є секретом.
показати весь коментар
29.10.2025 22:57 Відповісти
Страх знищення москви не дасть опг озеро застосувати змз першими.
показати весь коментар
29.10.2025 22:58 Відповісти
Готові заплатити таку ціну?
показати весь коментар
29.10.2025 22:58 Відповісти
Нащо підвал? Якщо у мене буде в підпорядкуванні Енергоатом та Мінстратегпром, все буде.
показати весь коментар
29.10.2025 22:58 Відповісти
>Україна ризикне застосувати, а рашка не ризикне

ще раз: я не писав, що русня не буде використовувати яз, я писав, що ми зможемо нанести їм велику шкоду й знищити десятки мільйонів русаків.
показати весь коментар
29.10.2025 22:59 Відповісти
Україна не буде атакувати першою. Санкціями ти нікого не налякаєш.
показати весь коментар
29.10.2025 22:59 Відповісти
******* ти короткозорий. ЇМ ЧХАТИ, так ясно? Ну полетить ***** на урал і звідти запустить. Це нічого не міняє?
показати весь коментар
29.10.2025 23:00 Відповісти
Не зможемо. Вони знищать нас перші. Бо в них ВЖЕ Є ЧИМ.
показати весь коментар
29.10.2025 23:01 Відповісти
Ізраіль успішно це робить маючи доктрину samson option.
показати весь коментар
29.10.2025 23:01 Відповісти
Виростеш, вивчишся, наберешся розуму, то, може, і буде в тебе Енергоатом...
показати весь коментар
29.10.2025 23:02 Відповісти
Так хоч буде чим відповідати. А ти пропонуєш українцям тихо померти. Гарна реклама притули 🤣
показати весь коментар
29.10.2025 23:03 Відповісти
Україна не буде атакувати першою. - тобто буде продовжуватись те що є, тільки з додатковими витратами на виробництво та обслуговування яз?
Санкціями ти нікого не налякаєш. - залежить від того якого рівня ті санкції і на кого вони накладаються. Нас вони добʼють, навіть зупинка допомоги від ЄС нас добʼє через кілька місяців. Рашики почали вити після санкції Трампа, а це ще не ввесь спектр можливих санкцій.
показати весь коментар
29.10.2025 23:03 Відповісти
Нічого Ізраїль не робить.
показати весь коментар
29.10.2025 23:03 Відповісти
>То ти зібрався шантажувати рашку і решту планети заодно?

Нарешті ви зрозуміли суть ядерної та хімічної зброї, вітаю. Так, це і є план - для того, щоб зупинити війну, треба підвищити її критичність.
показати весь коментар
29.10.2025 23:05 Відповісти
Ні, на москву їм не чхати. Це їх єдине слабке місце. Місце можливого повалення влади.
показати весь коментар
29.10.2025 23:05 Відповісти
Перехід на особистості - "аргумент" слабаків.
показати весь коментар
29.10.2025 23:06 Відповісти
Ядерна зброя України змусить захід ввести війська.
показати весь коментар
29.10.2025 23:06 Відповісти
Коротше, сиди собі в Швейцарії, і не лізь з порадами. Розберемось і без тебе.
показати весь коментар
29.10.2025 23:07 Відповісти
>Вони знищать нас перші. Бо в них ВЖЕ Є ЧИМ.

Тому і нам треба створити щось (хоч VX), щоб їх зупинити. Ваша позиція - молитися Богу, щоб русня не використала ЯЗ чи хімзброю. Pathetic.
показати весь коментар
29.10.2025 23:08 Відповісти
Ізраіль примусив сша бомбардувати іран
показати весь коментар
29.10.2025 23:08 Відповісти
Куди ввести? З якою ціллю? Кажу ж, не лізь з порадами.
показати весь коментар
29.10.2025 23:08 Відповісти
Яка суть? Ніхто тобі не дасть її створити. Ті ж самі нинішні наші союзники. Потрясуть пробіркою на трибуні і разом з куйлом зроблять те, що зробили Іраку.
показати весь коментар
29.10.2025 23:08 Відповісти
Weapon Grade: 93% Pu239, 4% Pu240, 2,2% Pu241, 0.6% Pu242, 0,15% Pu238 и 0,05% Pu243

Якщо маєш економічно обґрунтований метод розділення ізотопів Плутонію - патентуй.
показати весь коментар
29.10.2025 23:08 Відповісти
Та не створиш ти нічого. Зрозумій, що ніхто тобі не дасть цього зробити. Ніхто.
показати весь коментар
29.10.2025 23:09 Відповісти
Artcore Реєстрація: 28 жовтня 2025

А чого боти так швидко паляться?
показати весь коментар
29.10.2025 23:10 Відповісти
Як примусив?
показати весь коментар
29.10.2025 23:10 Відповісти
Вітаю.Ти з розряду жертви якій усі жопомагають хочеш перестрибнути одразу в розряд терориста якого з ніг до голови санкціями обкладуть.Ти достойний нинінішнього президента
показати весь коментар
29.10.2025 23:11 Відповісти
Готовий, і я в Україні, це VPN. Я вже задовбався кожному пояснювати.

>вам чхати якщо Україна скотиться до рівня умовного Ірану.

іран спокійно собі живе без повномасштабної війни.

>Знаєш що буде? Будуть санкції, і багато.

Не буде, бо інакше ми програємо і використаємо VX по русні з летальними наслідками для Європи.

>Європі в принципі пох, якщо ми не встоїмо.

Хімзброя це змінить.

> Вони нам допомагають бо хочуть уникнути війни власними руками, але якщо буде загроза хімічної атаки від нас, то вони оберуть повну здачу України і далі будуть діяти по ситуації.

Тааак, вони оберуть летальний для себе варіант, тому що ви так вирішили. Їм дешевше буде просто продовжити допомогу.

>А в разі хімічної атаки на рашу, на нас полетять їхні ракети з ЯЗ.

Тому і пишу про використання хімзброї лише у випадку, якщо русня прорве фронт й почне масово просуватися. Вони не будуть бити ЯЗ по своїх наступаючих військах.
показати весь коментар
29.10.2025 23:11 Відповісти
А хто не дав ізраілю?
показати весь коментар
29.10.2025 23:12 Відповісти
Інфа звідки?Сама придумала?
показати весь коментар
29.10.2025 23:12 Відповісти
>тобто буде продовжуватись те що є, тільки з додатковими витратами на виробництво та обслуговування яз?

З перспективою для окупанта втратити москву та десятки мільйонів населення. А зараз русня просто втрачає гроші через санкції, не існує жодного стратегічного ризику чи загрози для них. Вони так можуть воювати десятиліттями.
показати весь коментар
29.10.2025 23:12 Відповісти
Samson option
показати весь коментар
29.10.2025 23:13 Відповісти
Ти мене вбиваєш.....ти керував колективом від 10 чол?Ти організовував найпростіше якесь в-во?Зеленський,то ти?
показати весь коментар
29.10.2025 23:14 Відповісти
Ну то їдь в Іран, якщо так подобається там жити. А я жити так не хочу. Вже вибрали клоуна в президенти, хочете ще й країну скотити до рівня бараків.
показати весь коментар
29.10.2025 23:14 Відповісти
Щось не бачу нормальної допомоги за 4 роки. Де війська?
показати весь коментар
29.10.2025 23:14 Відповісти
О так, мені хтось має давати її зробити, оце лохівська позиція.

>Ті ж самі нинішні наші союзники. Потрясуть пробіркою на трибуні і разом з куйлом зроблять те, що зробили Іраку.

Тоді ми використаємо VX і буде ******* усім. ірак не мав зброї масового знищення, бо теж були лохами.
показати весь коментар
29.10.2025 23:15 Відповісти
Оцей прищеплює українцям меншовартість. 'не дадуть' і т.д. Ніхто і не питатиме.
показати весь коментар
29.10.2025 23:16 Відповісти
Не буде санкцій, бо вони наблизять летальний сценарій. Ще раз: можна створити умови, при яких вони не будуть мати іншого виходу, окрім як продовжити підтримку.
показати весь коментар
29.10.2025 23:16 Відповісти
Який Самсон? Іран дуже слабкий у військовому плані. І не має ЯЗ. Була б у них противником рашка, здулись би і США, і сам Ізраїль.
показати весь коментар
29.10.2025 23:17 Відповісти
Так, прилетять рептилоїди і зупинять ядерні процеси в реакторах
показати весь коментар
29.10.2025 23:17 Відповісти
Маячня повна. Їм пох на людей, розʼїбуть нас у відповідь, і будуть розказувати про перемогу ще 80 років. Досвід другої світової нічому не навчив? Сильно вони переживають через те, що бездарно поклали десятки мільйонів, і кичаться дотепер про "дєди ваєвалі"? Не пишіть нісенітниць
показати весь коментар
29.10.2025 23:18 Відповісти
Не треба розділяти, просто зменшується час опромінення урану-238 в реакторі.
показати весь коментар
29.10.2025 23:18 Відповісти
Коли Ізраїль створив ЯЗ?
показати весь коментар
29.10.2025 23:18 Відповісти
Але ракети тель авів атакували
показати весь коментар
29.10.2025 23:20 Відповісти
Які процеси? Тобі ніхто не дасть їх запустити. Україна НЕ самостійна держава і кожен крок тут контролюється. Як ти цього не можеш зрозуміти?
показати весь коментар
29.10.2025 23:20 Відповісти
москву та європейську частину рашки тоді ніхто не знищував, а ми зможемо з VX.

>Сильно вони переживають через те, що бездарно поклали десятки мільйонів

так, бо це нанесло велику демографічну шкоду.
показати весь коментар
29.10.2025 23:21 Відповісти
І що далі?
показати весь коментар
29.10.2025 23:21 Відповісти
У тебе ж на відміну США запасів зброї для продажу України на сотні мільярдів і розвіддані у тебе кращі. Тебе посилати не можна, а США - запростака!
показати весь коментар
29.10.2025 23:21 Відповісти
Хочемо зробити з бідної країни третього світу щось нормальне, з ядерною зброєю та власним ядерним енергетичним циклом. А корисні ідіоти хочуть, щоб Україна страждала й далі, аж до поразки.
показати весь коментар
29.10.2025 23:22 Відповісти
ВЖЕ питають. І будуть питати.
показати весь коментар
29.10.2025 23:22 Відповісти
Не корміть російського ..оля.
Artcore

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 28.10.2025
показати весь коментар
29.10.2025 23:23 Відповісти
Керував. Ще питання є?
показати весь коментар
29.10.2025 23:23 Відповісти
Ну не можна ж бути таким тупим!Та тільки на стадії планування єс взнає і нам хана!Устаткування ти не зробиш таємно і не купиш.+ракета носій+захищені в-чі потужності+персонал.Бог ти мій,за що ти Україну так караєш!Все,терорист мамкин,візьми книжку почитай на канікулах.
показати весь коментар
29.10.2025 23:23 Відповісти
Боїшся знищення москви?
показати весь коментар
29.10.2025 23:24 Відповісти
Шкільний гурток?Все,спілкування закінчене.Шкода час витрачати на утопістів.
показати весь коментар
29.10.2025 23:25 Відповісти
Які умови? Що ти верзеш? Якщо завтра союзники припинять підтримку, максимум через місяць України не стане. Кого ти зібрався шантажувати з голою сракою?
показати весь коментар
29.10.2025 23:25 Відповісти
Ти звичайний бот сороса що боїться ядерної України і її помсти. Це всі бачать.
показати весь коментар
29.10.2025 23:26 Відповісти
>Та тільки на стадії планування єс взнає і нам хана!

нинішня війна і веде до "хани", а єс нічого не зробить.

>Устаткування ти не зробиш таємно і не купиш.+ракета носій+захищені в-чі потужності+персонал.

типу я це все не знаю і не розумію ліл, нам все одно треба створити ядерну та хімічну зброю, інакше ми програємо і нас винищать.
показати весь коментар
29.10.2025 23:27 Відповісти
Коли купив яз в ПАР.
показати весь коментар
29.10.2025 23:27 Відповісти
яке ж ви дубове, вже купу разів розписував, що не буде припинення підтримки. як ви вже задовбали
показати весь коментар
29.10.2025 23:28 Відповісти
Тоді всіх ізотопів буде мало. А в РБМК це взагалі неможливо.
показати весь коментар
29.10.2025 23:28 Відповісти
Внєшнєє управлєніє! Царьов, пліз
показати весь коментар
29.10.2025 23:28 Відповісти
Ви зробили свій вибір в 19-му, а вигрібають всі.
показати весь коментар
29.10.2025 23:29 Відповісти
Маячня.
показати весь коментар
29.10.2025 23:29 Відповісти
Далі сша бомбить іран через загрозу samson option.
показати весь коментар
29.10.2025 23:29 Відповісти
Ще коли дружив з ПАР, в часи апартеїду.
показати весь коментар
29.10.2025 23:30 Відповісти
не здулись би, а використали ЯЗ, в тому числі по США та Європі, вчить матчастину по samson option
показати весь коментар
29.10.2025 23:30 Відповісти
Украіна спитає з усього світу маючи 9 енергоблоків.
показати весь коментар
29.10.2025 23:30 Відповісти
Винищать тоді, коли ти захочеш створити хімічну та ЯЗ і цим самим створиш загрозу цивілізованому світу. До того ніхто не винищить.
показати весь коментар
29.10.2025 23:31 Відповісти
москву та європейську частину рашки тоді ніхто не знищував, а ми зможемо з VX. - угу, але не точно

так, бо це нанесло велику демографічну шкоду. - ще раз, їм пох на втрати, боялися б, закрили б кордони повністю і для всіх.
показати весь коментар
29.10.2025 23:31 Відповісти
Прийми клізьму
показати весь коментар
29.10.2025 23:33 Відповісти
показати весь коментар
29.10.2025 23:33 Відповісти
Про які вигоди України від війни каже цей клоун Венс, їх дружбан Х-уйло напав на Україну, аби її знищити, Україна змушена захищатися, аби не загинути. Венс прирівнює жертву до агресора, тобто ця паскуда або тупа, або упереджена щодо України.
показати весь коментар
29.10.2025 23:34 Відповісти
>угу, але не точно

Точно, подивіться на LD50 VX.

> ще раз, їм пох на втрати, боялися б, закрили б кордони повністю і для всіх.

москва - епіцентр русні, без нього все посиплеться. Більше того, з ракетами типу фламінго ми й ще далі зможемо дістати.
показати весь коментар
29.10.2025 23:34 Відповісти
>До того ніхто не винищить.

Крім русні, яка поступово знищить захисників і тупо окупує всю Україну. Але тобі пофіг. Головне, щоб на заході не трусилися.
показати весь коментар
29.10.2025 23:36 Відповісти
Москва має бути знищена
Я купив новий айфон, не заздри
показати весь коментар
29.10.2025 23:38 Відповісти
Ось таблиця, вчіть матчастину.

>А в РБМК це взагалі неможливо.

Можливо, вчіть матчастину.

показати весь коментар
29.10.2025 23:38 Відповісти
Русня 4 роки не може окупувати Донецької області. Про яку всю Україну ти гундосиш?
показати весь коментар
29.10.2025 23:38 Відповісти
Партія притули її прийме на виборах через ботів сороса 🤣
показати весь коментар
29.10.2025 23:40 Відповісти
Не буде, бо отримають VX в *бало.
показати весь коментар
29.10.2025 23:40 Відповісти
Це правда, а ти намагаєшся її забалакати.
показати весь коментар
29.10.2025 23:41 Відповісти
Бо ще є захисники, але це і є стратегія русні - тупо перемолоти всіх, хто може захистити Україну. Це може відбуватися на будь-якому напрямку, головне створити втрати.
показати весь коментар
29.10.2025 23:41 Відповісти
4 роки гинуть українці а тобі і норм. Гарна партія притули!
показати весь коментар
29.10.2025 23:42 Відповісти
This represents a fundamental difference between these two types of reactor. In a nuclear power station, high burnup is desirable. Power stations such as the obsolete British Magnox and French UNGG reactors, which were designed to produce either electricity or weapons material, were operated at low power levels with frequent fuel changes using online refuelling to produce weapons-grade plutonium. Such operation is not possible with the light water reactors most commonly used to produce electric power. In these the reactor must be shut down and the pressure vessel disassembled to gain access to the irradiated fuel.
показати весь коментар
29.10.2025 23:44 Відповісти
Ну то роби вже швидше свою ядерну зброю, поки не перемололи. Чого ти на Цензорі час просираєш? Подавай петицію на урядовому сайті, записуйся на прийом до зеленського чи, хоча б, до шмигаля, і вперед. А тут тобі ніхто нічим не допоможе. Не та компетенція.
показати весь коментар
29.10.2025 23:45 Відповісти
На підборах далеко не втече, як соросячий гей-парад 🤣
показати весь коментар
29.10.2025 23:46 Відповісти
Сторінка 2 з 3