10685 відвідувачів онлайн

Нікчемний результат при значних втратах, - Сирський про просування ворога на фронті

сирський про просування рф

Армія РФ демонструє низькі темпи просування на фронті, зазнаючи при цьому великих втрат.

Про це головнокомандувач ЗСУ Олександр Сирський розповів під час зустрічі з керівниками й редакторами українських медіа, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на LIGA.net.

Протяжність лінії фронту

Воєначальник повідомив, що лінія фронту, на якій відбуваються активні бойові дії, зараз становить 1218 кілометрів, і що ця цифра "періодично змінюється".

Як додав Сирський, буквально місяць тому протяжність цієї лінії становила 1253 км, але наразі вона зменшилась завдяки діям українських військ (загалом на 35 км. - Ред.).

Темпи просування РФ

За даними - навіть не нашими, а Інституту вивчення війни (ISW, неурядовий американський аналітичний центр. - Ред.), темпи просування противника на деяких ділянках становлять 1,5-4,5 км на місяць. Наприклад, на Покровському напрямку - близько 1,5 км. Для порівняння: за бойовими статутами, темп наступу у разі прориву підготовленої оборони приблизно 1-1,5 км на годину, на непідготовлену оборону 1,5-2,5 км/годину. Тобто просування росіян при щоденних втратах у кількості понад 1000 осіб - це нікчемний результат", - наголосив головком ЗСУ.

Також він розповів, що у листопаді українські безпілотні сили завдали окупантам рекордних втрат – 24 000 загарбників.

Інші заяви Сирського

  • За його словами, ЗСУ завершили перехід на корпусну систему.
  • На переконання Сирського, на цьому етапі війни безпілотники забезпечують близько 60% усіх уражень ворожих цілей.
  • Окрім того, він розповів, що на певному етапі у Покровську не було українських військ. Зараз відбили 13 км² території.
Топ коментарі
+5
Я апріорі не сприймаю людей, які закликають інших робити те, що не роблять самі. Причин можна вигадати багато. Але суть не змінюється. Це звичайні пропагандони.
показати весь коментар
10.12.2025 09:23 Відповісти
+4
Но в корні він правий.
Як шоб у нас було б менш слимаків і найвяличнійшай не пхав би свого zеленого рила в справи військові то і результат був би іншим.
показати весь коментар
10.12.2025 09:05 Відповісти
+3
а що він ще може казати? Що ЗСУ, що Укренерго , що країною у цілому керують люди, місце котрим, у кращому випадку, охоронниками парковки чи двірниками. Хизуватися тим що мало теріиорії здади? Або як вигадали в Укренерго - аварійних відключень нема, проте є позапланові.
У чому полягає різниця - біс його знає . Що може запронувати директор УКренерго котрий все життя працював диспетчером???
показати весь коментар
10.12.2025 09:13 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
ХАХАХААХАХАХАХАХ - це він про себе?)

ХАй подивиться на свій результат і по територіям і по втратам.

НАГАДАЮ - Залужного звільнили бо "НЕ звільняв територію" хоча і не здавав ВЗАГАЛІ! - в цьому видно і була біда
показати весь коментар
10.12.2025 08:59 Відповісти
(Марʼяна Безугла після відставки генерала Валерія Залужного. Лютий 2024 року)

«Якщо коротко щодо нових призначень:

⁃ революції не трапилось, але «паркетних» поприбирали;

⁃ на заміну деяким улюбленцям селфі пришли «неняшні» військові із солі та сталі…

… Олександр Сирський - 58-річний класик. «Стара школа», «зараз так не вчать», уродженець росії та випускник Московського вищого загальновійськового командного училища. Пройшов всі можливі посади і напрямки за десятки років карʼєри до Командувача сухопутних військ ЗСУ. Досконально знає ворога, але не фанат Герасімова. Його знання, воля і жорсткість зіграли ключову роль в захисті Києва, а Харківський контрнаступ взагалі був авторським проєктом…

… він відкритий до нових технологій, але віддає перевагу силі маневру та карті.

Позитив: Весь комплекс знань про збройні сили та ворога, колосальний управлінський та бойовий досвід. Архітектор за суттю. Звільнив найбільше захоплених територій…» (с)

(Марʼяна Безугла, кінець 2025 року).

«Я прийняла рішення відновити свій страйк і блокувати ВСЮ діяльність ПАРЛАМЕНТУ в залі, поки не звільнять Сирського...

… Зазначу, що НІКОЛИ не підтримувала Сирського на Головкома ЗСУ…» (с)
показати весь коментар
10.12.2025 09:10 Відповісти
То може при Zеленському здали? Шо ж ви за началькика мовчите а за його підлеглого так голомно кричите?
показати весь коментар
10.12.2025 09:30 Відповісти
А ,тобто це вже інше? Як поразка при сирському то Сирський поганий, а як поразка при залужному то залужний молодець). При залужному здали всю херсонську і запорізьку область. Якби так само б "здавали" як зараз, то кацапи б отримували люлєй до сих пір десь біля Генічеська.
показати весь коментар
10.12.2025 10:28 Відповісти
Ні, це не інше, не пересмикуйте.
Шо Залужному шо Сирському плани шодо оборони шодо наступу погоджує Верховний Головнокомандувач В. О. Зеленський. І доки він не став на хвилі манії величі пхати свож неосвідченне рило в ці плани а просто ставив підпис, не було таких проблем. Тому ВСІ притензії до Верховного, який зі своєю ставкою крадіїв керує СОУ.
показати весь коментар
10.12.2025 10:53 Відповісти
Сирський не знає шо кацапам пох на втрати?
показати весь коментар
10.12.2025 09:00 Відповісти
Но в корні він правий.
Як шоб у нас було б менш слимаків і найвяличнійшай не пхав би свого zеленого рила в справи військові то і результат був би іншим.
показати весь коментар
10.12.2025 09:05 Відповісти
Шо, пердолить бо ПРАВДА очи коле?
показати весь коментар
10.12.2025 09:25 Відповісти
Я апріорі не сприймаю людей, які закликають інших робити те, що не роблять самі. Причин можна вигадати багато. Але суть не змінюється. Це звичайні пропагандони.
показати весь коментар
10.12.2025 09:23 Відповісти
Повністю з вами згоден.
А ви, особости, де зараз і шо робит?
показати весь коментар
10.12.2025 09:27 Відповісти
Добре шо ви, молодий пердун, при добрій справі.
За іншу вашу писанину запитаю - це все на шо спроможний ваш розум?
Зізнайтесь ви ж за Ze та Слуг голосували?
показати весь коментар
10.12.2025 10:01 Відповісти
Дайте медаль цьому герою
показати весь коментар
10.12.2025 09:05 Відповісти
- Это "герою"
показати весь коментар
10.12.2025 09:06 Відповісти
А шо, не заслуговує? При 200 000 сзч та мільонах слимаків не заслуговує?
показати весь коментар
10.12.2025 09:07 Відповісти
Особенно за курскую операцию! Ему путькин, уже героя росиисси, тайным указом должен был присвоить!
показати весь коментар
10.12.2025 09:10 Відповісти
Організація оборони прямий обов'язок президента, то може з нього почнимо, га? З Zеленського.
показати весь коментар
10.12.2025 09:32 Відповісти
Уважаемый, я в теме с 2014 года, да не везде, и не сам был, и из ПМ по врагам не стрелял. Но, не суйте мне героев из "генералитета", и не упрощайте картину. Не все СЗЧ " предатели", есть люди которые воевали с 2014 года и боевых "медалей" у них больше чем у некоторых генералов и ушли в СЗЧ!
показати весь коментар
10.12.2025 09:33 Відповісти
Я не спрощую і розумію шоє різні сзч.
Ви спроможні керувати бригадою під час бойових дій? Органідувати оборону або наступ на тактичну глибину в полосі відповідальністі бригади?
показати весь коментар
10.12.2025 09:39 Відповісти
Знаете, сложно ответить без матюков! Любой командир батальона ( со своим штабом) справиться с этой задачей ( организовать!) А, вот что получиться, это уже опыт и знания!
показати весь коментар
10.12.2025 09:46 Відповісти
Я не питав вас за любого комбата, я спитав вас конкретно за вас - особисто ви спроможні?
показати весь коментар
10.12.2025 09:58 Відповісти
Зольтат, я на ЦН не первый год, и не хотел отвечать в первый раз, по переписке, я знаю, кому принадлежал этот ник его звание, и то чем он занимался! Общевойсковой бой, наверное нет, хотя через месяц смогу и его! У меня были другие задачи и я их выполнял.
показати весь коментар
10.12.2025 10:03 Відповісти
Як шо ні на рівні батальону, то чому беретесь судити за керівництво таким великим та складеим организмом як СОУ в цілому? А за місяць навряд ви зможите цьому навчитись.
показати весь коментар
10.12.2025 10:07 Відповісти
После службы в ЗСУ, я имел честь работать в органах мисцевого самоврядування, на должности начальника отдела. И город был... более бригады. Но еще из устава,- "Если убили командира бригады, замещает его командир первого батальона!"
показати весь коментар
10.12.2025 10:11 Відповісти
Не вірно.
Якщо командира вбито, його обов'язки негайно переймає

найближчий за підпорядкуванням військовослужбовець (заступник або старший за званням), щоб підтримувати управління підрозділом, не допустити хаосу.....
показати весь коментар
10.12.2025 10:18 Відповісти
Все штабные разбегуться! Возможно, я давно не читал боевые уставы ЗСУ, но при моей службе было так! Героев всегда много! Отгребать за "героев" никто не хочет
показати весь коментар
10.12.2025 10:22 Відповісти
Звісно, місто тежскладний организм і організауія його житедіяльності складна річ, але місо не бригада а прорив каналізації не тримання оборонив.
показати весь коментар
10.12.2025 10:21 Відповісти
Так это уже после службы, в СА и ЗСУ!
показати весь коментар
10.12.2025 10:24 Відповісти
Це шось змінює?
показати весь коментар
10.12.2025 10:25 Відповісти
Это опыт! Это, возможно ничего не меняет, если человек не обучаем!
показати весь коментар
10.12.2025 10:30 Відповісти
Ну, як шо такий у вас досвід то ьудь ласочка проведить мені розрахунок сил та засобів необзідних вашому батальону, за підтримкою мінометной батареї, подавоення та захоплення огневих позицій противника який силами 1 роти вдв тримає позиції в смішамому лісі з преобладанням дуба, лісу 26 років. Дрони, відсутні.
показати весь коментар
10.12.2025 10:44 Відповісти
То шо до розрахунку?
показати весь коментар
10.12.2025 11:15 Відповісти
Бачу шо Вам з Вашим опитом на розрахунок просто нема часу.
Зівсно, гівно качати це вам не батальоном керувати. Або ротою.
показати весь коментар
10.12.2025 11:37 Відповісти
Зараз не всі розбігаються. А героєв звісно завжди багато. Особливо тут.
Як писав Шота Руставелі в поемі "Вітязь у шкірі тигра" - кожний мніт себе стратегом бача бій зі сторони.
Воно навіть рядовим не служило, а берется судити за дії командування всіх СОУ.
показати весь коментар
10.12.2025 10:31 Відповісти
А чому 200 000 СЗЧ?
показати весь коментар
10.12.2025 09:22 Відповісти
Налийте хто небудь старому пердуну 300 горілки. А потім ще 200. Немає сил читати оту маячню.
показати весь коментар
10.12.2025 09:25 Відповісти
Я не вживаю гориоку.
Нема силов? То кінтесь головою у свинячий гній, може легше стане.
показати весь коментар
10.12.2025 09:34 Відповісти
В тому немає потреби. Ти головне за холодним вареником не перепрацюй, поц старезний.
показати весь коментар
10.12.2025 09:44 Відповісти
Это он про курскую операцию.
показати весь коментар
10.12.2025 09:10 Відповісти
а що він ще може казати? Що ЗСУ, що Укренерго , що країною у цілому керують люди, місце котрим, у кращому випадку, охоронниками парковки чи двірниками. Хизуватися тим що мало теріиорії здади? Або як вигадали в Укренерго - аварійних відключень нема, проте є позапланові.
У чому полягає різниця - біс його знає . Що може запронувати директор УКренерго котрий все життя працював диспетчером???
показати весь коментар
10.12.2025 09:13 Відповісти
Цілий прецедент замість навчання "на юріста" грав пісюном на клавішах та голою сракою в саунах
показати весь коментар
10.12.2025 10:42 Відповісти
ОХ,ЯК ХОТІЛОСЯ Б В ЦЕ ВІРИТИ, Але влада забрехалася так,що навіть (можливо) і коли правда --то не віриться Особливо коли читаєш кожний день про здачі населених пунктів,а на цвинтарях збільшуються стяги на полеглих героях. Вже немає місця для поховань. БРЕХНЯ ,ЯК ІРЖА ВСЕ РОЗЇДАЄ, СЛАВА НАШИМ ЗСУ!!.
показати весь коментар
10.12.2025 09:17 Відповісти
ISW правда написав що кацапи просуваються 1,5 км на місяць? Довбоящери.
показати весь коментар
10.12.2025 09:17 Відповісти
Те ж саме можна сказати про преЗЕденство вави зеленського.
показати весь коментар
10.12.2025 09:31 Відповісти
Першій крок до перемоги це припинити брехати
показати весь коментар
10.12.2025 09:53 Відповісти
Мудак пафосний
показати весь коментар
10.12.2025 09:57 Відповісти
Ясно. Ворог боягузливо наступає, а ми хоробро відступаємо.
показати весь коментар
10.12.2025 10:01 Відповісти
І це вже не смішно.
Хай би хоч людей берегли!!!
Пох на Курськ і Ялту, аби тільки вимусити рашку відпустити всіх заручників та щоб рашка не сирвляла
показати весь коментар
10.12.2025 10:41 Відповісти
уявляю, якби наша пропаганда викрутила такі нікчемні результати якби фронт сунув у іншу сторону...
показати весь коментар
10.12.2025 10:27 Відповісти
ВСЯ досвідченість творожного - це тупе (злочинне) слідування забаганкам зеленого чотириждиухилянта.
Фронт тримається НЕ через його МУДРІ прогнози а завдяки притомних військових, яких стає ВСЕ менше.
Це - старому зольдату від дуже старого військового.
показати весь коментар
10.12.2025 10:38 Відповісти
Це дійсно.
Курщину так і не виміняли на ЗАЕС .
А ми , прості хлопи, думали що і Крим і Кубан виміняємо або почнемо звільняти маршем колон в натертих до блиску чоботях
показати весь коментар
10.12.2025 10:39 Відповісти
Треба ще більше втрати, по 5000 кацапів щоденно тоді вони відчують справжню силу ЗСУ і будуть відкочуватись до кацапстану!
показати весь коментар
10.12.2025 11:47 Відповісти
Ну якщо взяти на скільки у них перевага у озброєнні, так просування дійсно не значне, але у нас втрати також дуже великі, про це чомусь ніхто ніколи не знадує, і тільки завдяки цим військовим орки і застрягають в населених пунктах.

Фактично у нас тактика проста совкова, залишити гарнізон в напівоточенні і з тим що вони будуть битись до кінця так як виходу як такого немає. Так совок всю першу половину другої світової воював, втрачаючи в котлах велику частину своїх підрозділів, але у совка був запас в людському ресурсу і в цьому перевага над німцями.
показати весь коментар
10.12.2025 12:04 Відповісти