12321 відвідувач онлайн

Військових попередили, що перевестися через СЗЧ можна буде тільки у штурмовики, - ЗМІ

Переведення через СЗЧ: тільки у штурмовики

Українських військових попередили, що перевестися через СЗЧ стане набагато складніше. Бригади попереджають, що Генштаб змінив механізм повернення із СЗЧ.

Як інформує Цензор.НЕТ, про одне з таких повідомлень hromadske розповів військовий з бригади Сухопутних військ ЗСУ.

Що відомо?

Так, тепер повернутися можна тільки в Десантно-штурмові війська або штурмові полки.

"Новими умовами передбачено не звертати уваги на рекомендаційні листи та письмові погодження від командирів частин, а направляти особовий склад, який повернувся після СЗЧ, у визначені частини пріоритетного комплектування (штурмові полки та ДШВ).

Необхідно довести цю інформацію до всіх військовослужбовців не як страшилку, а як інформування, щоб найбільше військовослужбовців зрозуміли, що схема переведення внаслідок СЗЧ в обрану частину вже не працює", - цитує видання повідомлення.

Інші умови

В іншій бригаді Сухопутних військ заборонили давати відношення та рекомендаційні листи військовим, які пішли в СЗЧ.

У підрозділ пропонують набирати військових із СЗЧ не через листи та відношення, а через батальйони резерву.

"У нас рекрутинг закрився. Вони приходять - і зразу в штурмові війська", - розповів ще один командир батальйону, який уже зіткнувся з новими правилами роботи з СЗЧ.

У Генеральному штабі виданню порадили написати офіційний запит, аби отримати коментар щодо того, як надалі працюватиме механізм переведення через СЗЧ. Наразі очікують на відповідь.

Журналістка Діана Буцко також оприлюднила скриншот одного з повідомлень.

Військові можуть повернутися із СЗЧ лише в штурмовики

За її словами, в одному з батальйонів командир стикнувся із цим на практиці.

"Він ще раніше виписав відношення бійцю, який пішов у СЗЧ, але хотів повернутися у військо і готовий був іти в піхоту, але саме до цього командира. Коли боєць пішов до ВСП і ТЦК, його направили у штурмовий полк N. Він втік, пішов в інший ТЦК — його направили в штурмовий полк М", - зазначила вона.

Топ коментарі
+32
Тобто замість вирішення проблеми з переводом військових, вони прибрали можливість взагалі. Це або дебілізм, або саботаж.
показати весь коментар
11.12.2025 14:08 Відповісти
+16
А чому люди йдуть в СЗЧ, які причини, це владу не хвилює.
Поки армію України очолюють зрадники - верховний головнокомандувач Зеля та головнокомандувач ЗСУ рашист сирський, СЗЧ буде масовим явищем.
показати весь коментар
11.12.2025 14:15 Відповісти
+12
НУ СУПЕР....ТЕПЕР ТОЧНО ПОВЕРНУТЬСЯ))) одне рішення геніальніше за інше
показати весь коментар
11.12.2025 14:09 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
А ви кажете "масони", хех - "ДОВБО(ОЙ)БИ" - оце сама розгалужена, розвинута й найвпливовіша організація у світі!
показати весь коментар
11.12.2025 14:59 Відповісти
отлично всё для людей а проверить командующий состав из за чего пацаны тикают слабо
показати весь коментар
11.12.2025 15:19 Відповісти
сзч увеличится вот увидите особенно с нового года когда депутатам повысят зарплату они ж устали
показати весь коментар
11.12.2025 15:30 Відповісти
так на вареники деньги иметь надо
показати весь коментар
11.12.2025 16:50 Відповісти
они не идиоты они запланировали ещё раньше когда вступали в партию
показати весь коментар
11.12.2025 17:00 Відповісти
ты умный? почему не в армии дай нашим пацанам на реабилитацию замени их, слабо?
показати весь коментар
11.12.2025 18:27 Відповісти
кого угощать??
пидоров?

показати весь коментар
11.12.2025 18:45 Відповісти
Роман ты недорощенный или дебил а я где надо
показати весь коментар
11.12.2025 18:52 Відповісти
противно читать Сына я знаю ты меня читаешь возвращайся домой живым грёбаный покровск
показати весь коментар
11.12.2025 19:05 Відповісти
І це, напевно, правильно (армія повинна бути армією, а не клубом за інтересами). Я б цей підхід поширив ще й на 'ухилянтів, особливо на тих, хто не просто ховається, а намагається не законно залишити країну.
показати весь коментар
11.12.2025 15:21 Відповісти
Одне не виключає інше. Кожен має нести відповідальність за себе. До речі в армії існує легальний механізм оскарження дій командирів.
показати весь коментар
11.12.2025 15:24 Відповісти
Це не совковий стиль, це стиль будь-якої армії. Якось дивився АМЕРИКАНСЬКИЙ к/ф про знаменитого генерала часів 2-ї світової Паттона, і там був наступний епізод: генерал в шпиталі побачив купу народу без жодних поранень і спитав головлікаря хто це. Головлікар відповів, що в них посттравматичний синдром ( тобто вони обісср...ся і в них стрес); тоді генерал сказав головлікарю, щоб гнав їх зі шпиталю до бісової матері, бо якщо на зворотньому шляху знайде когось з них в шпиталі, то розстріляє і їх, і головлікаря.
показати весь коментар
11.12.2025 15:33 Відповісти
Ви колись служили в армії, знаєте проблему зсередини чи у Вас виключно теоретичні знання та підходи? Ми втратили Крим через те, що наші керманичі почали сприймати армію просто як таке собі місце роботи, а не інституцію, де людина має бути психологічно готова вбивати і загинути самій. І почали формувати місцеві підрозділи з місцевих мешканців, за гроші (тобто за контрактом). Це ж так зручно, не треба витрачатися на казарми, гуртожитки для офіцерів. А людина в армії, щоб виконувати своє завдання, має бути на межі (якщо не ненавидіти весь світ, то близько до цього). І всі накази там не обов'язково мають подобатися підлеглим, але командир має будь-що домагатися їх виконання (якщо командир достатньо розумний, то може спробувати пояснити, переконати, але якщо не вийде, то це зовсім не відміняє наказ). А тезу про 'маленьку совєтську армією' Ви не вірно розумієте. Вона стосується виучки солдатів, їх оснащення, тактики тощо. А ось демократії в армії не буває. В жодній армії жодної країни в жодні часи. Ось, наприклад, Трамп навіть перегинає палку у викоріненні цієї самої демократії (щодо військовослужбовців нетрадиційної орієнтації, жінок тощо).
показати весь коментар
11.12.2025 18:14 Відповісти
Так питання ставиться так, що його про це питати ніхто не буде
показати весь коментар
11.12.2025 18:17 Відповісти
50+ бувають різні: ось Том Круз в більшості своїх 'Місій' грав супер-героя (причому без дублерів) саме в такому віці .
показати весь коментар
11.12.2025 18:23 Відповісти
Правильно, нахєра нам війська. СЗЧ так СЗЧ. Уходя уході. Дасвіданья моя родная армія. Добре з тобою було 4 (майже) роки. Чи хтось думає що втікший з якогось умовного рембата піде в штурмовики? Дібіли б*** (С)
показати весь коментар
11.12.2025 18:05 Відповісти
На яку войнушку? СЗЧ-2, СЗЧ-3. Повторного СЗЧ ж ніхтоне відміняв. Так шо садіть сразу в тюрму. Страна трідварасів.
А от то шо люди по домам сидять замість того щоб працювати і приносити користь - оце довбоі6і3м
показати весь коментар
11.12.2025 22:17 Відповісти
Штурмові війська в епоху засилля дронів, ну-ну...
показати весь коментар
11.12.2025 14:37 Відповісти
У мене брателло в СЗЧ зараз, хотів перевестися в інший батальон. Мабуть до кінця війни буде вдоми сидіть тепер
показати весь коментар
11.12.2025 14:14 Відповісти
це країна мрій зєльонскага
показати весь коментар
11.12.2025 15:33 Відповісти
А ЧТО ШТУРМОВАТЬ !?)
показати весь коментар
12.12.2025 07:34 Відповісти
Це вже точно пряма диверсія ригозелені.
показати весь коментар
11.12.2025 15:27 Відповісти
Знаю декілька - працюють на фірмі. - мінус податки на твою пенсію
показати весь коментар
11.12.2025 16:52 Відповісти
А чому люди йдуть в СЗЧ, які причини, це владу не хвилює.
Поки армію України очолюють зрадники - верховний головнокомандувач Зеля та головнокомандувач ЗСУ рашист сирський, СЗЧ буде масовим явищем.
показати весь коментар
11.12.2025 14:15 Відповісти
А чому, ви, роісяни, так переймаєтеся " душевно"? Жим- жим, що буде кому ваших орківи зупиняти?
показати весь коментар
11.12.2025 16:26 Відповісти
НУ СУПЕР....ТЕПЕР ТОЧНО ПОВЕРНУТЬСЯ))) одне рішення геніальніше за інше
показати весь коментар
11.12.2025 14:09 Відповісти
Шикарно. А "штурмовики" в ЗСУ - це покарання?
показати весь коментар
11.12.2025 15:30 Відповісти
Шановний пан Sergey, будь ласка, роскажіть як буде поводитися розумна людина після СЗЧ?Розумію поперше поїде додому. Затихарится в подвале на бабину зарплату и будет ждать окончания войны и амнистии? Купит себе новые документы и военник с дембелем? Козьей тропой уйдет на Запад?
показати весь коментар
11.12.2025 15:16 Відповісти
Після війни першою чергою буде амністія? І щоб ніхто, ніколи не запитував де ти був у війні. Прирівняти ці питання до заперечування Холокосту та Голодомору
показати весь коментар
11.12.2025 15:20 Відповісти
Пан Serdey, ну, а куда пойдут. В ДЭТЭК (шоб бронь получить?) Так это снова через военкомат, на рынке тачку катать? До первого патруля. В франковских полотнах овец пасти? Хозяин овец сдаст. Сидеть под юбкой и бабу за куревом посылать. Шоб только соседи не видели.
показати весь коментар
11.12.2025 15:55 Відповісти
До первого патруля?
показати весь коментар
11.12.2025 15:57 Відповісти
ДОВБОГРАЇ
показати весь коментар
11.12.2025 15:38 Відповісти
Немцов когда - то назвал путина ****...м на всю голову
Борис Ефимович, это вы еще нашего Зеленского не видели!!!!
В роли президента и Верховного Главнокомандующего
показати весь коментар
11.12.2025 14:14 Відповісти
Цілком можливо, що така практика існує, але немає жодного підтвердження, що існує "розпорядження ГШ ЗСУ".
показати весь коментар
11.12.2025 14:42 Відповісти
Як ви бачите штурмовика у віці 50+ та ще й з дзеркальною хворобою?
показати весь коментар
11.12.2025 17:02 Відповісти
Це свідома політика зелених по підриву обороноздатності України та зриву мобілізації.
показати весь коментар
11.12.2025 14:44 Відповісти
Мені здається це жінка нафронтниця.
показати весь коментар
11.12.2025 15:13 Відповісти
Для військових України, гарних новин від керівництва не передбачено.
показати весь коментар
12.12.2025 09:37 Відповісти
може дехто з нас тут, диванних експертів, не знає що воно таке - СЗЧ?..
ти, до прикладу, кинув свій підрозділ, своїх пацанів, можливо у найскрутніший для них час - і після цього ще й очікуєш "талони на усІлЄнноє пітаніє" чи посаду штабного писаря чи каптьорщика у "мукачевському котлі"?..
у нас, у ще у совковий мирний час, "нормою" було за щось подібне попасти на губу, дисбат...
хоча звісно ситуація гівняна, як не глянь.., бо у кожного може бути свій "окремий" випадок..
показати весь коментар
11.12.2025 14:26 Відповісти
Напевне, когось в Генштабі жаба задушила за деркачівського героя расії, захотілось і собі мати такий орден.
показати весь коментар
11.12.2025 14:15 Відповісти
Але ж чиновники кажуть, що більшість сзч відбувається або по дорозі до навчального центру, або уже з нього. Який такакий скрутний час у своїх пацанів по дорозі на бзвп, з якими ти ледве знайомий?
показати весь коментар
11.12.2025 15:14 Відповісти
Повернень з СЗЧ більше точно не буде, ну а нові будуть у великій кількості. Браво!
показати весь коментар
11.12.2025 17:13 Відповісти
Коли дебілам із МОУ і КМУ у 2022 році казали: "Дебіли, не збільшуйте покарання за СЗЧ, бо це тільки погіршить становище", то дебіли не послухали. Тепер одну штучно створену катастрофу дебіли лікують іншою катастрофою.
показати весь коментар
12.12.2025 07:30 Відповісти
Це схоже на фейк , або іпсо.
показати весь коментар
11.12.2025 14:25 Відповісти
НАТО хРеформа!)
показати весь коментар
11.12.2025 15:54 Відповісти
Тобто замість вирішення проблеми з переводом військових, вони прибрали можливість взагалі. Це або дебілізм, або саботаж.
показати весь коментар
11.12.2025 14:08 Відповісти
По якій це логіці? Ви свої фантазії зі стелі логікою називаєте?
показати весь коментар
11.12.2025 15:24 Відповісти
Ви ведете підрахунок "судячи по тому з яким захопленням бусярять"??? Тобто - жодних реальних даних для розрахунків у вас немає, все чисто фантазії?

"логіки ніякої не треба щоб підрахувати"
Щоб щось підрахувати потрібна не логіка, а конкретні дані. У вас їх, на скільки я зрозумів, немає, вірно? Тобто - ви на підраховуєте, а фантазуєте.
показати весь коментар
11.12.2025 15:44 Відповісти
Я офігіваю со цензеровсьаих дописувачів.Як бы був комплект бригад на рівні 130% ,то можно було кудись переводиться,а як нестача?Як це вплине на обороноздатність?От взял мехвод з танка і перевівся через сзч-танк встав!Не розумієте?Северск пал томущо сзч(знаю про що пишу).
Пс.прийдить до тями,або ,якщо воюємо ,або капітулюємо.Кто пише що генштаб робить не втак,напишіть що так.
показати весь коментар
11.12.2025 14:35 Відповісти
Я написав саме таке нижче.Хочуть щоб війська не відступала,а кто буде тримати оборону як всі в сзч?інше питання :чому так багато сзч?Але це питання не до генштабу,а до "зелених"чортів.
показати весь коментар
11.12.2025 14:39 Відповісти
Я воюют там де і ти.І критикуючи генштаб на цензорі військові?ні?Ну так нехай пишуть що вони хочуть капітуляції.Беруть так і пишуть:треба іти на план трампа.А ти хто сам?з окопа пишешь?ну тоді в тебе так само тут прав писать як і мені.
показати весь коментар
11.12.2025 15:19 Відповісти
Більшість чоловіків за кордоном на законних підставах.А іх никто депортувати не зможетому що їх захист гарантований конституцією Німеччини .
показати весь коментар
11.12.2025 15:22 Відповісти
Азюль
показати весь коментар
11.12.2025 16:34 Відповісти
Параграфи різні,але захист гарантує грюндгезетц
показати весь коментар
11.12.2025 18:35 Відповісти
Цей крок не зменшить сзч сам по собі.Але не треба перекладати всю провину на військових.Винна "зелена" Рада та особисте Зеленський.Наприклад:Сирьский звертається до суспільства і каже про необхідність мобілізації.То має робити не Сирьский ,а Зеленский.Він со своїми командами партогенносами не хоче брати не якої відповідальності.Але це не відміняє того,шо переведення з части в іншу частину через сзч то є повна дурня якої не можно толлерувати.
показати весь коментар
11.12.2025 18:41 Відповісти
А мені здається ты московська воша
показати весь коментар
11.12.2025 18:42 Відповісти
Ну тебя же не департировали в Казахстан обратно?И причому тут "западная демократия"?Это называется :"верховенство права".Что бы депортировать украинцев нужно изменить основной закон-а это не просто.Даже те граждане Украины которые находятся в германии не по24 параграфу и даже нелегально ,нр родлежат депортации во время войны.
показати весь коментар
11.12.2025 18:47 Відповісти
Ну ты из РК как репатриант?
Grundgesetz.
16.1.Asul.
Это статья гарантирущая убежище всем кому грозит смертельнаяопасность.
А уже уровне законов она реализована для граждан Украины парагафом 24.
И есть украинцы которые находятся на теретории BDR по другим параграфом.
показати весь коментар
11.12.2025 19:12 Відповісти
Фух.А по какому параграфу живут Сирийцы в германии?
показати весь коментар
11.12.2025 19:23 Відповісти
Српзу отвечу за тебя- по 25 .
показати весь коментар
11.12.2025 19:26 Відповісти
Что сирийцы,что афганцы,что уканцы находятся на территории ФРГ под защитой на основании 16 ст Конституции(Asul).
показати весь коментар
11.12.2025 19:37 Відповісти
Убежище ,приют.
показати весь коментар
11.12.2025 19:47 Відповісти
Ты наверное не знал что сирийцы получают 25 параграф?Конституция-основной закон.Который реализуетя при помощи различных законов.16 ст.для украинцев реализуется при помощи 24 & ,а сирийцев при помощи 25&.Если даже отменяи 24 &,то депортировать не смогут,так как укранцы,пока идет война,находятся под защитой 16 ст (Asylrechts).Т.е можно убрать Burgerdgeld,можно запретить устриватся на работу,можно всех загнать в лагеря,но департировать нельзя.
показати весь коментар
11.12.2025 19:56 Відповісти
А если сирийцы не мусульмане?причем тут религиозная принадлежнасть?Ну конечно это различные условия,потому и разные параграфы.А все это гарантитировано 16 ст Конституции.
показати весь коментар
11.12.2025 20:10 Відповісти
Ой какие же плохие эти европейцы!так а ты чего здесь сидишь?Измучался поди?едь обратно к своим,земля твоих предков бурьягом зарастает,людей нет.Возвврвщайся!там нет никако "западной демократии",прав человека,достойной жизни ...все как вы кацапы любите!Там будеттебя "строить" твой чеченский господин.Возвращайся Бедалага!
показати весь коментар
11.12.2025 20:28 Відповісти
Дякую що повідомили! Тепер точно навіть добровільно туди ніхто не піде
показати весь коментар
11.12.2025 14:25 Відповісти
Чисто по логіці, зараз десь 450+ тисяч сзч вже, пеняславський з його заброньованим синком мовчить же в ганчірку.
показати весь коментар
11.12.2025 14:26 Відповісти
Не Шановний пане (чи пані) дорофеева пи на якійсь одній мові а не мішай все підряд, чи у вас ботоферма вийшла з ладу?
показати весь коментар
11.12.2025 15:30 Відповісти
Спитай про це вже 509 тисяч сзчшиків що вони збираються робити але те що я точно знаю що вони не підуть вже в отой совковий маразм при керівництві кацапам "потомственного" і жида-4 разового ухилянта на пару.
показати весь коментар
11.12.2025 15:32 Відповісти
Як ти думаеш якщо 500 тисяч чоловіків вимкнути з єкономіки України то вона почне дужче розвиватися чи дужче занепадати? Це втрачені мільярди гривень щомісяця податків ( які в тому числі йдуть на утримання зсу, і в тому числі йдуть на утримання тилових щурів ).
показати весь коментар
11.12.2025 15:35 Відповісти
Ну так, судячи по тому з яким захопленням бусярять ненавчені воювати простих людей на вулицях (а само ж воно не поїде до моя хата скраю краще я когось зловлю) тут і логіки ніякої не треба щоб підрахувати скільки сзч на даний момент
показати весь коментар
11.12.2025 15:37 Відповісти
" Не треба хлопці хвилюватись, поїв вареників тай спать лягай".
показати весь коментар
11.12.2025 16:09 Відповісти
Ви й вареників приготуете, нагодуете тай біля свого відпочивати запросите.
показати весь коментар
11.12.2025 17:07 Відповісти
Ну чому ж вони підарасти? просто звичайнісіньки дезертири.
показати весь коментар
11.12.2025 19:56 Відповісти
Хотіли армійських реформ ? Нате вам реформи !
показати весь коментар
11.12.2025 14:34 Відповісти
Мне кажется, что в СЗЧ всё равно безопаснее, чем вот это вот всё. Хотя может и ошибаюсь...
вообще если с одного дивана перейти на другой диван, считается ли это СЗЧ?
показати весь коментар
11.12.2025 14:34 Відповісти
Скажите честно, вы за депортацию с Германии украинских мужчин для пополнения рядов ВСУ? А то капітулюємо ще?
показати весь коментар
11.12.2025 14:43 Відповісти
А именно параграфом 24, который можно легко упростить, изменить, "дополнить" и тд.
показати весь коментар
11.12.2025 15:28 Відповісти
А украинцы не на арабских условиях. Те бежанцы, а не с временной защитой. Разница огромная.
показати весь коментар
11.12.2025 16:36 Відповісти
Нет. Если вы так и вправду поверили в западную демократию, то смею вас разочеровать. Если Европа и дальше решит воевать с РФ руками украинцев, то она спокойно отправит укр. ухилянтов с Германии в Украину, для пополнения состава ВСУ. Я на эти "демократические ценности" уже насмотрелся- 20 лет тут живу.
показати весь коментар
11.12.2025 18:41 Відповісти
Украинцы по парагрофу. Это не Конституция в широком смысле этого слова. Меня не возможно депортировать - я гражданин Германии.
показати весь коментар
11.12.2025 18:49 Відповісти
Пичем здесь Азюль? Это сирийцы. Они не создают пробки в новогодние праздники на границах своей Родины. По правилам их пребывания, они боятся возвращаться туда, т.к. та небезопасно(они уже 10 лет как небывали на Родине). Это не украинцы, с их пробками много-киллометровыми в Польше,которые "бежали от войны", но при любой возможности прут в Украину с накопленными деньгами в Европе.
показати весь коментар
11.12.2025 19:19 Відповісти
Они являются бежанцами, а не с временной защитой.
показати весь коментар
11.12.2025 19:27 Відповісти
))) Ну да, ну да.
Осталось только загуглить, что значит "Азюль".
показати весь коментар
11.12.2025 19:38 Відповісти
Для сирийцев и других мусульман. Для украинцев другие условия и другие права.
показати весь коментар
11.12.2025 19:50 Відповісти
Смотря какое решение в итоге примут европейцы- воевать до конца, руками украинцев, или пойти на мирное соглашение с РФ. Если певый вариант, то будут отправлять укр. мужчин-только в путь, не смотря на все парагрофы. Я , это тут, в эпоху ковида насмотрелся- всем им было плевать на права человека по Конституции. Абсолютно.
показати весь коментар
11.12.2025 20:15 Відповісти
Мне нравятся европейцы. Кайф.
показати весь коментар
11.12.2025 20:55 Відповісти
Оборону триматимуть потужники з Німеччини.
показати весь коментар
11.12.2025 14:53 Відповісти
'Або воюємо,або капітулюємо". А де ти воюєш сам? Якщо не воюєш, хто тебе в Німеччині уповноважив говорити так, наче ти воюєш?
показати весь коментар
11.12.2025 14:54 Відповісти
Як завжди найрадикальніші та найпотужніші коменти від доблесних лицарів з німецькими прапорцями.
показати весь коментар
11.12.2025 14:57 Відповісти
Буде жити , як і жив ...
показати весь коментар
11.12.2025 15:31 Відповісти
Потужно-геніальні реформи у 21 столітті у совковому стилі
показати весь коментар
11.12.2025 15:06 Відповісти
Правильно! Так і треба!
показати весь коментар
11.12.2025 15:47 Відповісти
Сторінка 1 з 2