13011 відвідувач онлайн

Україна мусить піти на болючі поступки для досягнення миру, - Павел

Петр Павел про війну в Україні

Президент Чехії Петр Павел вважає, що для досягнення миру у війні з Росією Україні доведеться піти на болючі поступки. 

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на "Європейську правду", про це він сказав під час зустрічі президентом України Володимиром Зеленським у Києві.

Чеський президент визнав, що без США не буде вирішення для війни в Україні.

"Це болюче для Європи, що все-таки ключову роль відіграють Сполучені Штати. Але це не означає, що Європа і європейські країни мають бути осторонь цих зусиль", – зазначив він.

Водночас він зазначив, що у питанні потенційної мирної угоди у російсько-українській війні Києву доведеться піти на "низку болючих поступок".

Я вважаю, що там (у "мирному плані". – Ред.) є і низка болючих поступок, на які Україна має піти й готова це зробити за умови, що це приведе до миру", – сказав Павел.

Водночас президент Чехії наголосив, що Європа має докласти "всіх зусиль" для того, щоб вся робота, яка була зроблена під час підготовки документів щодо мирної угоди, "не була марною".

"Я вважаю, що Україна зробила дуже багато на шляху до того, щоб запропоноване рішення було прийнятним", – підсумував Павел.

Що передувало?

Топ коментарі
+49
Заохочення агресора ніколи не приводило до миру. Приводило лише до ще більшої війни.
показати весь коментар
16.01.2026 15:07 Відповісти
+44
Яка болюча поступка, віддати "судетську область" і буде мир?
показати весь коментар
16.01.2026 15:07 Відповісти
+34
це він задля цього приїхав ?
показати весь коментар
16.01.2026 15:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
шось Павлу поробленне стало , чи трамп покусав ?!!! Павло зруйнував всі мої ілюзії до того ,шо ЄС адекватні політики є !!!...
показати весь коментар
16.01.2026 17:32 Відповісти
А что это даст, оно думает что путину ***** нужен разрушенный кусок Донбаса?!🤪🤣🤡😆 ********** 😊😅😂
***** будет воевать пока не захватит 4 области Украины которые оно вписало в свою конституцию, это минимум.
***** закончить войну не может без победы, с проигравшим никто не захочет вести дела. Ему нужна победа, для того чтобы другие республики вернулись в империю под угрозой боязни войны!!!
показати весь коментар
16.01.2026 18:33 Відповісти
Може, продати Павела людоїдам?! Дуже болюча буде поступка. Але ж хоч якісь гроші.
показати весь коментар
16.01.2026 15:17 Відповісти
поступки тікі розігріють росію ,вона піде далі
показати весь коментар
16.01.2026 15:29 Відповісти
Ну, це саме він говорив в 2023ому році, що зараз повоюєте до кінця року в контрнаступі, а потім будете домовлятися. Так що нічого нового.
показати весь коментар
16.01.2026 16:10 Відповісти
с такими союзничками придётся
показати весь коментар
16.01.2026 16:23 Відповісти
Ну так, після наших поступок кацапи залижуть рани і через кілька місяців попруть далі, на Київ.
показати весь коментар
16.01.2026 17:07 Відповісти
Це ви звідки бачите ту перемогу?
показати весь коментар
16.01.2026 15:13 Відповісти
Ми за 12 рокіа війни так і не навчилися в пропаганду ! Це ж повний провал !🫣
Хтось може уявити , аби ***** , перед журналістами , хтось сказав що йому "доведеться піти на болючі поступки"..?!
показати весь коментар
16.01.2026 15:14 Відповісти
З продавленого дивана
показати весь коментар
16.01.2026 15:20 Відповісти
Петя,на що ти намікаєш?Чому Україна повинна йти на якісь поступки?Хочуть благо кацапи для тих хто їх чекає, хай забирають.Території в паРаші хоч з Китаєм можна поділитись,всім хвате.
Чи ви,європейці теж подібно заокеанському нарцису,згодні прибор положити на міжнародне право? Є агресор,є жертва,з цього виходьте.Будуть поступки,хєр миру буде,через 5-10років знову війна.А ще Чехія,по вимозі *****,має вийти з НАТО, бо його хотєлки-північно-атлантичний блок в кордонах 1997 року. Згоден ти на це?
показати весь коментар
16.01.2026 15:26 Відповісти
Езжай и рассказывай это Дании
показати весь коментар
16.01.2026 15:28 Відповісти
Болісно чути таке від ще недавно поважного політика...
показати весь коментар
16.01.2026 15:32 Відповісти
По 6 кг нагрузку несут малые фронтовые бомберы ближнего радиуса действия а-ля Мавик, а ты их сравнило со стратегическими бомбардировщиками второй мировой. Вот на сколько ты неадекватное.
показати весь коментар
16.01.2026 15:35 Відповісти
На той час армія Чехословаччини була більш співставна з армією Німеччини, аніж армія України з російською на 2022 р. Тож звідси мораль - ніхто і ніщо не змусить тебе відмовитись від боротьби, якщо ти її бажаєш. І не дозволяйте іншим вирішувати за вас вашу долю.
показати весь коментар
16.01.2026 15:45 Відповісти
Рудий Тампон😡🤮 всіх покусав.
показати весь коментар
16.01.2026 15:46 Відповісти
А розвал Чехословаччини це плохо ілі харашо?
показати весь коментар
16.01.2026 15:08 Відповісти
Це не призведе до миру дядя павел!!!Ти шо долбойо..?!!Маньяк не може зупинити війну навіть якщо і хоче,бо це його смерть і розвал країни,куди підуть орки дурню???або у вашу європу або грабувати рубльовку...
показати весь коментар
16.01.2026 15:10 Відповісти
От і павела поплавило, навздогін за окамурою.
Хоч передав нам оті обіцяні млн снарядів?
показати весь коментар
16.01.2026 15:17 Відповісти
Так і нам дядя з-за океану розказує що треба віддати, щоб його друг, який дуже хоче миру, заспокоївся. Нічого не змінилось за 87 років.
показати весь коментар
16.01.2026 15:34 Відповісти
а ти, що не підтримуєш? ти пропонуєш кацапам віддати окуповане?
показати весь коментар
16.01.2026 15:47 Відповісти
якщо порушення міжнародного права і міжнародно визнаних кордонів - це "болючі поступки" - то нехай заспана Еуропа не ображається і не дивується подальшим наслідкам від людожерських дій подихаючої Московії підсиленої ресурсами окупованої України..
"цивілізований захід" - імпотентні сцикливі дебіли..
показати весь коментар
16.01.2026 16:00 Відповісти
коли там ЄС піде на болючі поступки з Гренландією?
показати весь коментар
16.01.2026 16:21 Відповісти
І це окупацію і капітуляцію називає миром? Я думав хоч ти розумніший. А ти як і всі дебіл. Всі хто триндить про поступки, переговори і про задобрення московського людоїда підтримують війну. Якби не ви тварі підтримували наративи ***** то рашистам вже не було б стимулу ні лізти далі ні воювати
показати весь коментар
16.01.2026 17:25 Відповісти
Я з іронією написав . А мені вже наставили лайки. До того ж всі з іноземними прапорцями біля ніків. При зелі тільки здача територій і поразка нас чекає. Просто цікаво було побачити хто підтримує ці кордони 91 року. Переконався, що це в більшості ті, хто за кордоном сидить, подалі від України.
показати весь коментар
16.01.2026 15:33 Відповісти
Ізраїль мусить піти на болючі поступки для досягнення миру?
показати весь коментар
16.01.2026 15:14 Відповісти
З огляду на теми українських соцопитувань, виступи європеців і задовлене гиготіння кацапів, очевидно, що вже є якийсь договорняк по здачі інтересів України.
показати весь коментар
16.01.2026 15:17 Відповісти
Як ви вже дістали , довбані європейські рожеві поні !!!
Знову це - потрібно домовлятись .. ! З ким домовлятись ?? З тигром у якого в пащі ваша голова . !? Ви ж любите цитувати Черчилля .!
Домовляння - до миру не призведуть ,, вони призведуть до знищення України як держави , і до винищення цілого народу - українців .!! ***** ніяких домовленостей притримуватись не збирається , як і зупинятися на Україні . Коли він проковтне Україну , в нього з'явиться ейфорія , як у іржавого зараз , і на куражі він полізе далі .. Вглиб Європи . Тоді армія з - близько пари мільйонів українців , вже буде воювати проти вас . Ну невже ви ще й досі там цього не зрозуміли .?
Замість того щоб об'єднатись і разом , усім ЄС , разом з Україною зламати хребет країні - вбивці , ви знову хочете з домовлятись з уйопками .!! Та ще й за рахунок України .
Не вийде у вас нічого , хлопці . І не мрійте !! Скажену собаку - пристрілюють , а не лізуть її гладити .
показати весь коментар
16.01.2026 17:28 Відповісти
Брехня. Ми в одному кроці до перемоги. Жодних поступок. Як зруйнуємо москву тоді і буде мир. Не можна зупинятися на кордонах 91 року. Вони нас не залишать в спокої ніколи.
показати весь коментар
16.01.2026 15:08 Відповісти
ВОНИ ІДІОТИ)))))

Просто багато років миру породили КРЕТИНІВ.

Добре пан Павел віддаємо 20 областей - фіг з ним з тим що це незаконно, де людей дівати, окупація, це зрада людей і тд і тд.

Головне питання - ВИ ТОЧНО ВПЕВНЕНІ ЩО РУЗКІЕ ЗУПИНЯТЬСЯ ПІСЛЯ ЦЬОГО НАЗАВЖДИ?))) РІЛІ??

Що за дебіли
показати весь коментар
16.01.2026 15:34 Відповісти
Віддавати чи не віддавати окуповане вирішується не на референдумах та не в опитуваннях кміс. Це вирішується наявністю або відсутністю черг до тцк. А черги до тцк лише для продовження броні стоять.
показати весь коментар
16.01.2026 15:55 Відповісти
Я завжди з повагою ставився до президента Чехії ,але тут він наговорив зовсім дурного ,він думаю знає що таке рашиська імперія ,територіальні поступки ? це буде те що Чехія мала в 1938 році, віддали судетську область ну а німці через декілька місяців окупували всю Чехословачину.Рашистам не потрібна зруйнована Донецька область їм потрібна вся Україна.
показати весь коментар
16.01.2026 16:03 Відповісти
Кому кому, а чехам не потрібно забувати аналогічні "болючі поступки" в 1938 році в Мюнхені, які в Чехії називають "Мюнхенський диктат", коли зробили поступки чеськими територіями, а вийшло, що потім камрад гітлер з'їв всю Чехословаччину, а потім майже всю Європу.
показати весь коментар
16.01.2026 15:12 Відповісти
Можливо Бабіш вкусив, притомна ж людина була.
показати весь коментар
16.01.2026 15:26 Відповісти
показати весь коментар
16.01.2026 15:20 Відповісти
Ви вже йшли на поступки у 1938-39 рр. Так і війни ж ще не було. І чим все скінчилось? Тож не вчіть батька і баста!
показати весь коментар
16.01.2026 15:09 Відповісти
це він задля цього приїхав ?
показати весь коментар
16.01.2026 15:06 Відповісти
Яка болюча поступка, віддати "судетську область" і буде мир?
показати весь коментар
16.01.2026 15:07 Відповісти
Заохочення агресора ніколи не приводило до миру. Приводило лише до ще більшої війни.
показати весь коментар
16.01.2026 15:07 Відповісти
Сторінка 2 з 2