8764 відвідувача онлайн

Росія намагається завдати шкоди українським АЕС, - Зеленський

Зеленський про ситуацію з енергетикою та світлом

У вечірньому відеозверненні 18 січня президент Володимир Зеленський попередив про підготовку Росії до нових ударів по критичній інфраструктурі України, зокрема по атомних електростанціях.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це йдеться у вечірньому зверненні глави держави.

За словами президента, українська сторона має підтверджені дані про об’єкти, які ворог заздалегідь розвідував для можливих атак. Основною ціллю Кремля залишається енергетична система країни.

Загрози для енергетики та АЕС

Володимир Зеленський наголосив, що Росія намагається завдати шкоди саме об’єктам, від яких залежить стабільність держави та безпека громадян. Він нагадав, що протягом останнього тижня російські війська системно били по об’єктах групи "Нафтогаз", зокрема по газовидобувній інфраструктурі.

"Ворог намагається завдати шкоди нашим АЕС. У нас є дані про об’єкти, які вона розвідувала", — підкреслив президент.

Відновлення мереж і ситуація в регіонах

Глава держави повідомив, що майже 58 тисяч фахівців цілодобово працюють над відновленням електромереж, об’єктів генерації та теплопостачання. До робіт залучені ресурси "Укрзалізниці" та інших державних компаній. Для столиці додатково направили 50 ремонтних бригад з різних регіонів.

Водночас у прикордонних і прифронтових областях ремонтні роботи значно ускладнені через постійні обстріли. Особливу увагу приділяють Харкову, Чернігівській, Сумській, Дніпропетровській та Запорізькій областям. Також значний обсяг робіт виконано на Полтавщині та в Одеській області для стабілізації енергосистеми.

  • Нагадаємо, 18 січня російські війська завдали удару по енергетичній інфраструктурі у Чернігівській області. У результаті атаки в деяких населених пунктах зникло світло
  • Також ми писали, що через проблеми з електропостачанням у Сумах зупинено рух тролейбусів, а об'єкти водоканалу переходять на аварійно-резервне живлення. Вода подається за графіком із пониженим тиском.
Топ коментарі
+25
"Основною ціллю Кремля залишається енергетична система країни."
А в минулому році це було невідомо? Де розподілена генерація?
показати весь коментар
18.01.2026 21:34 Відповісти
+23
Ну що б я оце робив,якби Зеленський не повідомив, що кцапи будуть нас бити?
показати весь коментар
18.01.2026 21:33 Відповісти
+20
Может Миндичи с Цукерманами у Израильтян ПВО попросят? Или они с Зеленским не знакомы?
показати весь коментар
18.01.2026 21:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Це нас попереджає до чого готуватись. Влади у нас нема.
показати весь коментар
18.01.2026 22:20 Відповісти
Зебіли, ви довірили і отдали в повне розпорядження квартальному блазню аес країни. Ви тепер розумієте, що ви психічно хворі?
показати весь коментар
18.01.2026 21:41 Відповісти
Акумулятори це не вихід. Додатковий генератор на будь:якому приводі -- так, але не акумулятор. Бо акумулятор при заряджанні бере енергію з тієї самої мережі, просто переносячи збільшення споживання на інший час. Це було б якось виправдано, якщо обмежувальні знеструмлення відбувалися лише в години т.зв. 'пікового' навантаження мережі.
показати весь коментар
18.01.2026 23:08 Відповісти
Хто буде підвозити і обслуговувати? За 4 роки війни можна було створити паралельну армію мобілізованих для обслуговування критичної інфраструктури: або в окопи і штурми, або під вогнем забезпечуєш виживання тилу.
показати весь коментар
18.01.2026 23:13 Відповісти
Справа в тому, що балістика в принципі не має високої точності (згідно фізиці польоту). Тому звичайно від прямого влучання захиститися важко, але не факт що воно буде
показати весь коментар
18.01.2026 23:17 Відповісти
Ось прямо зараз виглядаю в Київське своє вікно: 'Ну і навіщо там працює вуличне освітлення, причому в повному обсязі (хоча можна і повикручувати лампи на двох стовпах з трьох)?'. Якщо вже така енергетична скрута, то треба по крихтах збирати економію всюди, де тільки можливо.
показати весь коментар
18.01.2026 23:34 Відповісти
Принаймні треба оголосити офіційно, що Україна не збирається рятувати світ власним коштом від можливих нових 'чорнобилів' внаслідок російських ударів. А тому ми не будемо превентивно зупиняти енергоблоки чи знижувати потужність в очікуванні їхніх ударів. Якщо все ж таки влучать, то буде те, що буде. А потім ми у відповідь вдаримо так само по Курській, Воронезькій і взагалі, куди дістанемо. Путлер шантажує Захід ядерним апокаліпсисом? То нехай і нас бояться так само. Треба піднімати ставки до межі: або світ скочується до третьої світової, або примушує Москву все це припинити.
показати весь коментар
18.01.2026 23:44 Відповісти
Це ти не зрозумів мого допису. З урахуванням виїхавших, у нас зараз десь мільйонів 20 працездатного населення. З них безпосередньо на фронті мільйон. А чим займається решта, в тилу? Так, частина працює у вкрай необхідних галузях, але впевнений, що все ж можна винайти необхідну кількість людей для критичної інфраструктури (тих, хто буде ремонтувати в екстремальних умовах, або відстрілюватися від 'шахедів), нехай і примусово із застосуванням військової дисципліни (щодо останнього, то маю особистий незабутній досвід як то ремонтувати електронні блоки в полі у 30-градусний мороз, підсвічуючи акумуляторною переносною, в режимі 'підеш спати, коли закінчиш (цієї доби чи якоїсь іншої) - так це в армії, принаймні колись, працювало).
показати весь коментар
19.01.2026 00:00 Відповісти
В тандемі з генератором, так. Я ж писав про зарядку з електромережі. Хоча, наприклад, військова ПЕС з танковим дизелем витримує довго...
показати весь коментар
19.01.2026 00:05 Відповісти
Зєля нехай потратить крадені гроші на ППО, вони йому всерівно не пригодяться
показати весь коментар
18.01.2026 23:38 Відповісти
Кличко винен?
показати весь коментар
18.01.2026 22:01 Відповісти
Сонця не видно, сонячні панелі не зарадять.
показати весь коментар
19.01.2026 07:33 Відповісти
В сестри в Києві є інвектор, чи як воно там називається. 20 год світла не було, хватило. Річ скажено дорога. Їм допомогли в придбанні. Далеко не кожен може таке купити. Щоб зарядити теж треба, щоб електрика з'явилась.
показати весь коментар
19.01.2026 07:41 Відповісти
Ну, так електрику вимикають зараз. І взагалі, мій регіон Волинь, мало сонця і мало вітру. Гірських швидких річок теж нема. Вся ця зелена енергія не дуже актуальна. Мій чоловік уже давно вивчав цю тему "за і проти".Вирішив, що економічної вигоди немає. Маємо камін і генератор, ними і викручуємось.
показати весь коментар
20.01.2026 08:36 Відповісти
Я про ціну того апарата. Він електрикою заряджається, поки вона є. На 20 год світло вимкнули, заряду хватило. І на котел, і на холодильник з ноутбуками.
показати весь коментар
20.01.2026 08:45 Відповісти
По факту, в нас тільки цей тиждень вимикали світло. 3 ночі було, що по 2 рази вимикали за ніч. Генератор вночі не вмикали, вдень разів 5 за всю зиму. Каміном прогріваємо хату в морози на день, частіше на вечір. Газовий котел ввімкнений на 39градусів. Зараз вранці в вітальні +21,7, в спальні +17,8.
показати весь коментар
21.01.2026 08:54 Відповісти
Геть ішака тупорилого!
показати весь коментар
18.01.2026 21:45 Відповісти
Вивчили модну фразу "розподілена генерація" і тулите її скрізь. Такої інтенсивності обстрілів не витримає жодна енергоситема жодної країни. Треба було за 4 роки подбати про власну енергонезалежність. Розподілена генерація - це генератор в кожному районі міста? А обслуговування, а пальне хто буде фурами підвозити і звідки? Капець...
показати весь коментар
18.01.2026 22:12 Відповісти
Так треба біля АЕС поставити по батареї Patriot PAC3 від балістики, Iris-T, та Skynex від крилатих ракет і бпла, чи gepard і наземні пускові з APKWS. Та розрахунки з дронами-перехоплювачами, щоб шахеди не могли пройти. Їх всього три у нас, це пріоритетні об'єкти для захисту.
показати весь коментар
19.01.2026 00:36 Відповісти
Що там розвідувати, коли всі АЕС ще за СРСР побудовані?
показати весь коментар
18.01.2026 21:37 Відповісти
Проти ішакеда ще може і мають, а проти півтони "іскандера", і тим більше проти майже тони пончикової балістики - маю сумнів.
показати весь коментар
18.01.2026 21:46 Відповісти
Я з Одеси. І бачив результати влучань ішакєдов у захищені трансформатори.
Мінімізує, але не виключає пошкоджень.
І бачив результати влучання балістики у бетонні споруди. Руйнує аж бігом.
показати весь коментар
18.01.2026 22:05 Відповісти
Залишається лише сподіватись на краще.
Бо бити будуть і дронами, і балістикою.
показати весь коментар
18.01.2026 22:20 Відповісти
Та і ми теж західними супутниками послуговуємось. IceEye, наприклад.
показати весь коментар
18.01.2026 22:39 Відповісти
Вже маємо що маємо. Пізно пити той "Боржомі", коли не сьогодні, так завтра в'їбуть.
показати весь коментар
18.01.2026 22:49 Відповісти
Давно в центрі не був, але щось там копирсались підари, осваівалі якісь там міжнародні гранти (на аж ніяк не пам'ятку якоїсь там архітектури, бо новодєл, курва), і це замість того, щоб відремонтувати приміщення "Музею цікавої науки", що вже третій рік на проспекті Шевченка стоїть роздовбаний, разом з "Таврією" біля "Політеха" (бо в "Аркадії", де він зараз, йому явно не місце). Нах та наука, попи важливіші.
показати весь коментар
18.01.2026 22:54 Відповісти
Так, цільова пожертва. Прикро, що її вирішили зробити мАцковським попам, замість того, щоб підняти хоч і приватну, але корисну справу - інтерактивний науковий атракціон.
Розумію, чому: і релігія, і споруда примітна (шпиль стирчить як хєр посеред міста, з Поскоту видно). Суто психологічний момент, бо у русні на своє кубло грошей завжди знайдеться.
показати весь коментар
18.01.2026 23:09 Відповісти
Може частіше "двушку на маскву" відправляти?
показати весь коментар
18.01.2026 23:16 Відповісти
показати весь коментар
18.01.2026 22:49 Відповісти
а що ти провів, чьмо йбане?
показати весь коментар
18.01.2026 21:36 Відповісти
це зебот.
показати весь коментар
19.01.2026 16:56 Відповісти
подай грошей на їжу. я голодний.
показати весь коментар
19.01.2026 18:27 Відповісти
Кожен день перебування цього хрипатого недопалка при владі приносить біду Україні і її народу.
показати весь коментар
19.01.2026 09:57 Відповісти
А чим займається наша контррозвідка, крім набиття грішми власних карманів? Відділ контррозвідки СБУ, який очолював Поклад - новоспечений очільник СБУ, що зробив для перешкоджання кацапам в проведені цієї розвідки?
показати весь коментар
18.01.2026 21:53 Відповісти
твої бандити більше завдали ніж кацапи та монголо-татарське іго за весь час свого існування.
показати весь коментар
19.01.2026 09:38 Відповісти
На підоросії 10 АЕС. Багато цілей для ПОТУЖНОЇ відповіді
показати весь коментар
18.01.2026 22:05 Відповісти
Щось це виглядає.як запрошення до атаки..
показати весь коментар
19.01.2026 06:23 Відповісти
Стало цікаво .... А що ти особисто зробив для власної енергонезалежності за цей час ? Раптом заведеш пісню про гроші , то держава 400 тисяч безвідсоткового кредиту давала кому не лінь починаючи з 2024 на ці потреби . За ці гроші можна було у кожному будинку (квартирі) поставити акумуляторів десь кіловатт на 30 і фотоелектричну станцію тієї ж потужності , сидіти зараз і тикати дулі кацапам , підсвічуючи небо прожекторами від екогенерації ((
показати весь коментар
18.01.2026 21:42 Відповісти
Питання просте - ти по Україні їздиш , чи далі тренажерки на печерську носа не висуваєш ? Бо якби їздив , то може б таки бачив що деякі підстанції таки мають захист .
показати весь коментар
18.01.2026 21:45 Відповісти
Ну от бачиш , а у тебе все нормально , тільки на товариша і посилаєшся (( На Київщині те саме , а може і гірше . Що ти хотів пояснити коли "свого товариша" приліпив ?
показати весь коментар
18.01.2026 21:47 Відповісти
Ще раз - далі Києва десь був ?
показати весь коментар
18.01.2026 21:48 Відповісти
Мені цікаво що зробив пересічний Іван окрім того що репетував . Щодо президента ...... а я питав чи Іван президент ?
показати весь коментар
18.01.2026 21:59 Відповісти
P.S. То все ж , Іване , що ти сам зробив окрім того що сам себе "лайкнув " ?
показати весь коментар
18.01.2026 22:00 Відповісти
Bogdan , ти Деніс ? І що таке щміна ? ((
показати весь коментар
18.01.2026 22:03 Відповісти
Тому що подають Рівненська , Хмельницька і Південноукраїнська . Ти проти такого стану речей ?
показати весь коментар
18.01.2026 22:06 Відповісти
Гарне місто , важко вам , але кому зараз легко . Я не з Одеси і трішки сюдой-тудой мотаюся , маю можливість не тільки триндіти , а і бачити де що таки роблять . Після того як по першому разу поприлітало таки почухалися і з минулого року трансформатори головні почали ховати , причому досить солідно так , не від дронів . Це не так просто , бо там зрідні єгипетським пірамідам зводиться , от де не встигли - кацапи узори і знімають , а"хохли" їм у цьому іще і допомагають .
показати весь коментар
18.01.2026 22:12 Відповісти
То ти за кредитом ходив , чи аби побалакати ? (((
показати весь коментар
18.01.2026 22:20 Відповісти
P.S. Мені ось взагалі 150 т. на сьогодні вистачило щоб мати цілодобово енергію коли у мережі вона шість годин на добу , зараз іще докуплю сонячні панелі і хер кластиму на ту кацапню !
показати весь коментар
18.01.2026 22:24 Відповісти
А ви хоч щось там у своїх багатоповерхівках без влади спроможні зробити ? Наприклад , своїм ОСББ ту установку облаштувати ? ((
показати весь коментар
18.01.2026 22:26 Відповісти
Я десь написав що кацапи когось жаліють ? )) Попасти у розподільчу станцію АЕС навіть простіше аніж у таку саму на ТЕС , бо вона потужніша , а це означає що більша . Який висновок - кацапи таки підсцикують трішки з цього приводу , а от коли ми влупимо першими , то навіть трумп пустить скупу кацапську сльозу ((((
показати весь коментар
18.01.2026 22:31 Відповісти
Я не гуморист , а ви - ледацюги, що звикли рота роззявити і чекати поки до нього щось упаде . Це не вина ваша , вас так виховали і виростили , вам винні всі окрім вас самих , але від такого стану речей це не перестає бути проблемою .
показати весь коментар
18.01.2026 22:34 Відповісти
Ти тупко ? "Мені вистачило " це про те що я ніде не позичав (( А чи вистачає генерації - так мені ж енергію в мережу подають не за спецграфіком , а так як і іншим , дуплися давай швидше !
показати весь коментар
18.01.2026 22:37 Відповісти
Ти довів рівень власного розвитку Так буває , з цим живуть , он і ти не помер , навіть керівництво свариш , але сам у лайні сидиш і замість прибратися і дупу засрану помити - намагаєшся тим своїм лайном усе навколо обкаляти .
показати весь коментар
18.01.2026 22:39 Відповісти
Ні , тут , на жаль , не сподіватися потрібно , а негайно реагувати , ну а у нас із цим проблема - ще у 2023 здається нам більше сотні потужних станцій європейці передали , але навіть минулого року з них встановили одиниці . З цього приводу були неодноразові репортажі про пару міст де це місцева влада зробила . Туреччина пропонувала свої послуги з енергопостачання , у них такі установки на суднах встановлені , щось не чув щоб хоч у вас таку задіяли ((( Ну і тут нам варто було вже замовити давним давно мобільні ядерні енергоустановки у США якщо не хочемо завтра керосином світити.
показати весь коментар
18.01.2026 22:47 Відповісти
То що таке щміна ? ((
показати весь коментар
18.01.2026 22:48 Відповісти
Не сци в компот , не вперше . Що там у вас , попи Преображенський відремонтували чи ні ?
показати весь коментар
18.01.2026 22:51 Відповісти
Поясню дуже просто - коли десь "виконували обсяг робіт ", то твоєму товаришеві скидали енергію "за себе і того хлопця " , як відновили мережу , то почали розподіляти частково тому у кого три доби чи тиждень взагалі не було коли у товариша було по 3 години (( Зараз генерація тільки від АЕС , її подачу вручну регулюють , більше її не буде , може бути тільки менше коли енергоблок знижує потужність .
показати весь коментар
18.01.2026 23:02 Відповісти
Так там же італійці гроші обіцяли , тому використати можна тільки за призначенням .
показати весь коментар
18.01.2026 23:04 Відповісти
"А з якого дива має хтось ,щось робити " От і я про те , як були совками , так совками і залишилися , все вам хтось винен і повинен . Що тут сказати ... ставайте навколішки як кацапи і знімайте відео для лідора щоб він вам поміг , бо самі ви здатні на одне - в інтернеті сратися (((( P.S. Озвуч , будь ласка , суму податків яку ти за минулий рік заплатив "на все що є в країні " , бо якось незрозуміло .....
показати весь коментар
18.01.2026 23:09 Відповісти
Вихід , бо ти можеш генератором за три години зарядити акумулятори на добу використання , а генератор цілу добу не витримає ((
показати весь коментар
18.01.2026 23:11 Відповісти
"Кожен - коваль свого щастя ." От тільки один вчиться кувати , а інший пальця приб'є і потім усе життя скавчить
показати весь коментар
18.01.2026 23:25 Відповісти
Коли у тилу патронів немає - тобі на передову багато дадуть ? Так і тут . Ти не зрозумів у чому суть - людина про те що кожному у окопі власний автомат , а ти про те що не потрібно тобі автомата , хтось прибіжить і за тебе відіб'ється .
показати весь коментар
18.01.2026 23:29 Відповісти
Іван , ой , Бодя , то що ти сам для себе зробив щоб не сидіти у темряві ? Чи ти на шміндіча чекаєш ? ))
показати весь коментар
18.01.2026 23:38 Відповісти
"Мені цікаво що зробив пересічний Іван окрім того що репетував . Щодо президента ...... а я питав чи Іван президент ? " ..... Ти це прочитав перш аніж мені оцю херню писати ? Чи тебе вводить у ступор термін "розподілена генерація " ? (( Так його не я вживав ..... Саме головне , ти почитай повноваження президента України , будеш здивований - там нічого про енергетику немає , це не його парафія , як і багато іншого за що він хапається , бо не здатний виконати те що від нього ця посада вимагає .
показати весь коментар
19.01.2026 00:07 Відповісти
Все витримує довго , навіть люди , просто електрогенератори побутові не призначені працювати безперервно . Грубо кажучи - бак випалив і перекур . А з акумуляторами все ок - пересічна квартира чи будинок це 10-20 квт год на добу , 4 години роботи генератора що зарядити акумулятори замість того щоб він 24 години "гудів " . Якщо у систему додати фотопанелі , то шість місяців на рік ти генератор взагалі не будеш заводити . Про це мова .
показати весь коментар
19.01.2026 00:13 Відповісти
P.S. І не розповідай мені байок про танковий дизель - у нього дуже обмежений моторесурс , особливо якщо це 5ТДФ .
показати весь коментар
19.01.2026 00:16 Відповісти
Без образ , але все ж ти не зрозумів , тому поясню інакше .... - мова не про те хто ремонтуватиме , а про те що в наших реаліях потрібно замість одного великого прожектора посеред поля дати кожному хто там ходить власного ліхтарика щоб мав можливість собі підсвітити коли це потрібно , а не коли у його бік прожектор наведуть . Це вже обговорено і облаяно , всі великі електростанції крім АЕС виведено з ладу і ніхто їх не в змозі відремонтувати термінового навіть під страхом бути розстріляним , бо не так швидко це робиться і головне - немає чим бо таке обладнання на роки уперед замовлено і ніхто його поза чергою не виготовить . Вихід один - кожен будинок обладнати власним генератором , а це створює інший перелік проблем і отут якраз потрібно застосувати "військову дисципліну " щоб люди не чекали поки хтось за них це зробить і не бігали дороги перекривати , а трішки надулися і самостійно теж щось зробили , грубо кажучи - збігали і самостійно ліхтарика для поля придбали . А вони так не хочуть , чекають поки їм принесуть , подарують , а потім іще запитають коли зручно буде батарейки на заміну приносити щоб не потривожити .
показати весь коментар
19.01.2026 00:35 Відповісти
Не там шукаєш повноваження , Конституція України , розділ 5. Ютуб залиш своїм онукам.
показати весь коментар
19.01.2026 00:51 Відповісти
Скажи де у твоєму тексті починати сміятися мені, бо все щось загадками та кругами ходиш . Я так і не зрозумів як до купи скласти моє запитання конкретному дописувачу і сонцесяйного лідора ? Мені пох на твої стосунки з ним , чи ти його , чи він тебе , просто яким боком це до Вані Погорєлова , він вам свічку тримав поки ви там латентно один одного чи що ????
показати весь коментар
19.01.2026 02:10 Відповісти
Коли буханець коштує 50 гривень мінімум , то на його фоні десять тисяч ( це забезпечить мінімальні потреби ) не такі вже і скажені гроші . Ну а якщо сестра собі і ще і каву ці двадцять годин готувала , то у неї десь тисяч сто пішло , не менше . Я тут не казав що все безкоштовно , а вів мову про те що кожен і сам мав щось зробити згіідно своїх можливостей а не тільки чекати поки за нього все "порішають " ((
показати весь коментар
19.01.2026 11:10 Відповісти
Зарадять коли сонце буде видно , з березня по жовтень - саме те .
показати весь коментар
19.01.2026 12:26 Відповісти
Всепрезиденте , тобі дупу обслуга підтирає , чи ти для цього укази видаєш ? Коли не маєш чого відповісти по суті , то не ганьбися виставляючи своє невігластво на загальний огляд . І саме головне - у нас демократія , маєш бажання - сиди у лайні , просто інших до себе не тягни .
показати весь коментар
19.01.2026 12:32 Відповісти
Мені якось однаково куди ти підеш - до хліва , на три веселі літери , чи на ті самі літери у хліві .... обирати тобі , тиж всепрезерватив , упсь - всєпрєпіздєнт ((
показати весь коментар
19.01.2026 17:05 Відповісти
Скинь карту .....
показати весь коментар
19.01.2026 18:42 Відповісти
У тебе голодні галюцинації почалися чи то наслідок дії галюциногенних грибів ? Якщо друге , то я тебе мушу розчарувати - 400 тисяч я тобі не дам бо обжерешся на таку суму - куди твоє лайно потім утилізувати ......
показати весь коментар
19.01.2026 19:19 Відповісти
Електрику тепер вимикатимуть постійно навіть влітку і досить довгий час . Область у вас чудова , особливо мені Володимир подобається з його собором і його військовими. Сонце усім світить однаково , тому не плачте , те що у вас дощ частіше - на сьогодні благо , а не кара . Ви актуальність трішки сплутали з економічною ефективністю .... так , на сьогодні це неприбутково , а витратно , проте нині мова не про ціну кіловатта ,а про його наявність . Ваш чоловік так вирішив - то його справа . Ну а я , маючи два генератори , чомусь таки іще і встановив інвертор та акумулятори до нього і не жалкую , бо коли в мережі нуль , то у мене постійно 232 вольти , а генератор при цьому може тижнями не працювати , ну або коли вже дуже сутужно , то пару годин на добу поки акумулятори зарядяться .
показати весь коментар
20.01.2026 18:52 Відповісти
І я про те саме .
показати весь коментар
20.01.2026 18:53 Відповісти
Найбільша шкода Україні сидить вже 7 рік рік в кріслі президента і завдає психічної шкоди своїми незламно-потужніми відосиками, це паразит який паразитує на країні.
показати весь коментар
18.01.2026 22:52 Відповісти
Під час удару росії 5 жовтня 2025 року, зафіксовали проліт мінімум 3-х розвідувальних супутників Китаю над https://militarnyi.com/uk/articles/kytajski-rozviduvalni-suputnyky-nad-**********-pid-chas-rosijskogo-udaru-zafiksovaly-prolit-minimum-troh-nad-zahodom-********/#google_vignette Україною
Зокрема, над Львовом було зафіксовано проліт супутників серії Yaogan 33: https://www.heavens-above.com/PassSummary.aspx?satid=47302&lat=49.842&lng=24.0316&loc=%d0%9b%d1%8c%d0%b2%d1%96%d0%b2&alt=0&tz=EET Yaogan 33, https://www.heavens-above.com/PassSummary.aspx?satid=57797 Yaogan 33-03 таhttps://www.heavens-above.com/PassSummary.aspx?satid=57958 Yaogan 33-04, які пролетіли загалом 9 разів над регіоном з 00:00 до приблизно 11:30 ранку.
Пізніше, приблизно о 6-й годині ранку, у регіон увійшов оптичний розвідувальний супутник https://www.heavens-above.com/PassSummary.aspx?satid=48340&lat=49.842&lng=24.0316&loc=%d0%9b%d1%8c%d0%b2%d1%96%d0%b2&alt=0&tz=EET&showall=t Yaogan 34. Він здійснить 7 витків над регіоном впродовж 5 жовтня.
Варто зазначити, що китайські розвідувальні супутники пролітають не тільки над західними регіонами України. Загалом орбітальні параметри дозволяють здійснювати роботу над Україною понад 60 різнотипним супутникам серії Yaogan. Вони можуть виконувати оптичну, радіолокаційну та радіоелектронну розвідку.
Супутники цієї серії розміщуються на низьких орбітах на висоті близько 700 кілометрі. Це дозволяє їм робити повний оберт навколо планети приблизно кожні 90 хвилин.https://militarnyi.com/wp-content/uploads/2025/10/SHablon-2-Tg-2025-10-05T123443.594-1024x768.png https://militarnyi.com/wp-content/uploads/2025/10/SHablon-2-Tg-2025-10-05T123443.594-1024x768.png https://militarnyi.com/wp-content/uploads/2025/10/SHablon-2-Tg-2025-10-05T123443.594-1024x768.png Розвідувальний супутник "Yaogan 8" над Дніпром, близько 10 години ранку 5 жовтня 2025 року. Фото Мілітарний, моніторинговий сервіс n2yo.
показати весь коментар
18.01.2026 22:15 Відповісти
Краще б ти подох, оманський зрадник
показати весь коментар
18.01.2026 22:02 Відповісти
Світу зараз не до цього, усі пепеключились на "битву" за Гренландію, яку намагається влаштувати один хворий на всю голову дід.
показати весь коментар
18.01.2026 23:12 Відповісти
зеленській 🤡 давай до АЕС , персональною д* полю відбивайся , торчок конченний !!!.
показати весь коментар
18.01.2026 21:34 Відповісти
Гідрант сподівається на допомогу путіна у знищенні українців.
показати весь коментар
18.01.2026 21:49 Відповісти
Ну що б я оце робив,якби Зеленський не повідомив, що кцапи будуть нас бити?
показати весь коментар
18.01.2026 21:33 Відповісти
Так, покаже приклад українцям як потрібно не боятися обстрілів кцапів - бере свою дружину, дочку і стає з ними біля об'єктів енергетики. Негайно відправляю гелікоптер за братами міндічами і цукерманами і ставить їх з іншого боку.
показати весь коментар
18.01.2026 21:36 Відповісти
"Основною ціллю Кремля залишається енергетична система країни."
А в минулому році це було невідомо? Де розподілена генерація?
показати весь коментар
18.01.2026 21:34 Відповісти
На всіх кредитів не вистачить . Давай рахувати : 400 тис. помножити на 10 млн. домогосподарств або квартир = 4000 000 000 000 грн!
Тут треба ініціатива саме держави. Та, на жаль, у Голобородька вибори в голові, а не державне мислення(
показати весь коментар
18.01.2026 22:08 Відповісти
"Треба було за 4 роки подбати про власну енергонезалежність"
Так і я ж про це.
За 4 роки можна було підвищити стійкість енергосистеми, змонтувавши десятки тисяч невеликих когенераційних станцій для кожної або для декількох багатоповерхівок. В якості пального можна використовувати газ/дизель/палети/дрова , коротше все що горить.
Знищити 100 тис. електростанцій значно важче ніж 10.
показати весь коментар
18.01.2026 22:20 Відповісти
Я тобі довів, що кредит - це не вихід. Але щось бачу не доходе
показати весь коментар
18.01.2026 22:24 Відповісти
Тут ключові слова "Мені ... вистачило".
А всім іншим вистачить? Не вистачає генерації для всіх!
Отож.
показати весь коментар
18.01.2026 22:28 Відповісти
Гуморист. Але гумор чорний
показати весь коментар
18.01.2026 22:31 Відповісти
"Спасение утопающих - дело рук самих утопающих"
показати весь коментар
18.01.2026 22:40 Відповісти
Ага, товариш дзвонив, проживає на Полтавщині, електрику по півтори години дають.
показати весь коментар
18.01.2026 21:37 Відповісти
Я просто не дописав. В статті пишеться:Також значний обсяг робіт виконано на Полтавщині та в Одеській області для стабілізації енергосистеми. Так товариш і каже, що до виконання робіт давали по 2-3 години, а після виконання по півтори. То, що ж тоді за роботи виконали?
показати весь коментар
18.01.2026 22:56 Відповісти
Сторінка 1 з 2