13097 відвідувачів онлайн

Понад 60% українців готові голосувати на референдумі. Частина готова до територіальних компромісів, - опитування КМІС. ІНФОГРАФІКА

Готовність українців до проведення референдуму: опитування

50% громадян України підтримують проведення референдуму щодо мирної угоди. Загалом 64% висловлюють готовність проголосувати.

Про це свідчать дані опитування КМІС, інформує Цензор.НЕТ.

Подробиці

Так, у громадян запитали, чи підтримують вони проведення референдуму щодо мирної угоди.

"Відносна більшість українців підтримують ідею проведення референдуму, хоча є тенденція до погіршення ставлення до цієї ідеї. Так, порівняно з серединою січня 2026 року з 55% до 50% стало менше тих, хто підтримують таку ініціативу. Натомість з 32% до 40% стало більше тих, хто виступає проти", - зазначили у КМІС.

Готовність українців до проведення референдуму

31% респондентів відповіли, що вони точно взяли би участь у референдумі у разі його проведення. Ще 33% відповіли, що скоріше візьмуть участь. Тобто загалом 64% висловлюють готовність проголосувати, хоча з них лише половина твердо збираються це робити, пишуть соціологи.

Готовність українців до проведення референдуму

Ті респонденти, які готові підтримати виведення військ України з Донбасу, у дещо більшій мірі готові і голосувати на референдумі. Так, серед них точно готові голосувати 35%, скоріше готові – 41% (разом – 76%).

Серед же тих, хто категорично проти такої "угоди", 29% точно будуть голосувати і ще 30% скоріше будуть голосувати (разом – 59%).

Готовність українців до проведення референдуму

Також у КМІС наголосили, що  не моделювати реальний сценарій референдуму, оскільки невідомі його параметри. Результати, які аналізують далі - це спосіб показати важливість формулювання запитання, яке може бути винесене на референдум.

Так, на питання "Чи підтримуєте Ви встановлення миру шляхом схвалення угоди з США і Європою, яка передбачає: членство України в ЄС в 2027 році, територіальні компроміси, надійні гарантії безпеки та план економічної відбудови?" 61% респондентів відповіли, що проголосували би "так", 10% – "ні" (решта – не голосували би чи не визначилися). У перерахунку до тих, хто прийде голосувати, 86% проголосували би за, а 14% – проти.

Готовність українців до проведення референдуму: опитування

"Навіть серед тих, хто категорично проти обміну Донбасу на гарантії безпеки, 54% на такому референдумі готові проголосувати "так" (і лише 14% проголосували б "ні")", - додали там.

Готовність українців до проведення референдуму: опитування

Методологія

Опитування проводилося 1-8 березня 2026 року. Всього було опитано 1003 респонденти.

Похибка вибірки не перевищує 4,1% для показників, близьких до 50%, 3,5% для показників, близьких до 25%, 2,5% - для показників, близьких до 10%, 1,8% - для показників, близьких до 5%.

Загалом, у КМІС вважають, що отримані результати все одно зберігають високу репрезентативність та дозволяють досить надійно аналізувати суспільні настрої населення.

Топ коментарі
+36
Багатенько дурнів що вірять в дотримання кацапами якихось угод ... ну і, це найсмішніше, в дієвість якихось "гарантій"
показати весь коментар
16.03.2026 10:58 Відповісти
+24
Який референдум....зелена наволоч хоче перекласти свою відповідальність за зраду та потурання агресору на народ...
показати весь коментар
16.03.2026 11:02 Відповісти
+20
закономірно: нормальні люди гинуть, лайно готове торгувати територіями
показати весь коментар
16.03.2026 10:59 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
показати весь коментар
16.03.2026 12:26 Відповісти
показати весь коментар
16.03.2026 12:33 Відповісти
показати весь коментар
16.03.2026 12:57 Відповісти
показати весь коментар
16.03.2026 12:58 Відповісти
показати весь коментар
16.03.2026 13:00 Відповісти
Думаю більшість згодна знести цю владу яка проводить такі антиконституційні опитування
показати весь коментар
16.03.2026 12:04 Відповісти
Все дуже просто. Головне в опитуваннях де проводити такі опитування. Поки всі патріоти воюють, то опитування проводять в буковелях і в кол-центрах де сидять казнокради, ухилянти і сепари. Як казав один знайомий, не так страшно загинути в бою, як страшно що за твоєю спиною домовляться з ворогом і твоя смерть буде даремною. В тому числі з цих саме причин багато зараз не хоче йти воювати за цю владу. В мене є такий приклад, коли один знайомий пішовдобровольцем в 2014 воювати в АТО і загинув. Тоді влада прийняла популістичний закон видавати всім УБД земельні ділянки. Сільрада тоді під цей закон роздербанила всю землю громади а батькам загиблого дали земельну ділянку на отшибі на якомусь пустирі де ні дороги ні тим більше електрики. Потім батьки вмерли і цю ділянку теж сільрада забрала собі і роздербанили. Тобто людина яка загинула за землю зникла з історії наче її і не було. І судячи з таких опитувань скоро на всій українській землі будуть гуляти рашисти. Ну не будуть же чиновники які награбували безкоштовно землю за неї життя віддавати. Дременуть всі тільки пил стовпом...
показати весь коментар
16.03.2026 12:20 Відповісти
Мені цікаво, чию саме територію і майно опинувані згодні віддати на референдумі в обмін на **************** угоду і обіцянки рудого блазня? Нехай бажаючі віддати Україну відразу ж підписують відказ і від свого майна. Впевнений що рашисти погодяться замість дамбасу взяти і Буковель і конча заспу і даже Львів. І у вас настане мір х уйла, про який ви так мріяли
показати весь коментар
16.03.2026 12:38 Відповісти
Референдум який порушує Конституцію України і територіальну цілісність вже незаконний. Тому влада не перекладе відповідальність на народ, а буде сама відповідати за цей злочин
показати весь коментар
16.03.2026 12:41 Відповісти
Миру не буде. Буде капітуляція, притому повна. А далі повне знищення України. І всі ті хто продавав Україну заобіцянки міру від Х'уйла, завтра будуть всі до одного в рашистській військові формі жаб'ячого кольору, воювати в Європі або в тому ж Ірані з країнами НАТО.
показати весь коментар
16.03.2026 13:22 Відповісти
А нарахунок референдуму, то перше питання референдуму повинне бути довіра до влади. А також варіанти на якому стовпі її вішати і якого кольору мотузка повинна бути
показати весь коментар
16.03.2026 13:25 Відповісти
То більшість схвалює порушеня Конституціі України?!
Виявилося,що 73% нікуди не поділися,просто майже 13% з них або вбито,або під окупацією.
Як вони і забажали у 2019.
показати весь коментар
16.03.2026 11:04 Відповісти
Ви типвий фанат Вов-недомірків,ху+зє.
На вас тримається рейтинг зє!
показати весь коментар
16.03.2026 18:59 Відповісти
Как циган солнцем крутят. Недавно же Этот КМИС заявлял что там чуть ли не 65% будут терперь войну стольок сколько потребуется и никаких компромиссов. Или снова коньюктура из офиса бубочки меняется? А то уже

Навіть серед тих, хто категорично проти обміну Донбасу на гарантії безпеки, 54% на такому референдумі готові проголосувати "так"
показати весь коментар
16.03.2026 11:01 Відповісти
Во,українців підготували до капітуляції
показати весь коментар
16.03.2026 11:07 Відповісти
зелений 3б14здьож
ze4мо маніпулює свідомістю охлоса, хоче перекласти свої пройоби на вкраїнчиків - тіпа дивіться, ви ж самі за це проголосували
показати весь коментар
16.03.2026 12:02 Відповісти
Такие референдумы можно проводить только среди тех кто сейчас в ЗСУ.
показати весь коментар
16.03.2026 11:02 Відповісти
Не знаю, я вообще против любых подобных вопросов, но если допустить что такие вопросы могут задаваться - то отвечать на них должны только те от решений которых зависит их жизнь. Те кто сидят в тылу конечно тоже подвергаются определенной опасности - но опасность эта несравнима с опасностью для тех кто на передке.
показати весь коментар
16.03.2026 11:55 Відповісти
Хитрозадые журнашлюшки опять применили демагогическую эквилибристику,писать нужно так - часть украинцев готовы отдать под оккупацию огромные куски территории своей страны ради временного перемирия,потому что под продажным и вороватым керивництвом квартала можно просрать всю страну целиком.
показати весь коментар
16.03.2026 12:00 Відповісти
Видається, референдум по територіях суперечить Конституції,в усякому разі,як говорили експерти.
А з якого дива, вгк не бере на себе відповідальність,його для чого вибирали?
Крім того,є інші держ.органи: рнбу,вру,ксу,а не залучати населення для вирішення держ.питань.
показати весь коментар
16.03.2026 11:52 Відповісти
Новохозарія це юридична відмова від теріторії. Без юридично чистого статусу цю теріторію неможливо освоїти.
показати весь коментар
16.03.2026 11:39 Відповісти
Таку задачу поставили ротшильди перед кремлядями, Зеленським і туди само тисне хабадник Трамп.
показати весь коментар
16.03.2026 11:45 Відповісти
КМІС 🤡 , потвори прозеленські , вас покарають Боги, за зраду України ,та маніпуляції опитування , на користь москві !!!...
показати весь коментар
16.03.2026 13:50 Відповісти
КМІС наче дорослі люди ? А намагаються зробити суспільну думку ще раз ...може досить , виконувати забаганкі фсб ,та торчка 🤡 ? Ми до Дому хочемо ,але при зеленському та його мафії ,бачимо шо поспішати не треба ...шановний пан ...
показати весь коментар
16.03.2026 15:53 Відповісти
Коли вже цей рехверендум???Ау панє Президент! ЛюдЯм нужон мір!!!
показати весь коментар
16.03.2026 12:20 Відповісти
В январе статистике предсказуемо другая была. В принципе можно любой референдум и выборы провести и даже с предсказуемым результатом. Главное правильно выбрать время .... и погодные условия.
показати весь коментар
16.03.2026 11:30 Відповісти
Чому цих дурнів не опитували що робити зі зрадником з Оману? Хто поставить таке опитування? Сцикливо?
показати весь коментар
16.03.2026 11:28 Відповісти
Варіантів опитування багато, а от запитати сцикливо
показати весь коментар
16.03.2026 16:43 Відповісти
Навіть на Цензорі вистачає довбойобів які вірять що війни зупиняються референдумами.

П.С. голосувати треба виключно за усунення від влади голозелупки і його кодла.
показати весь коментар
16.03.2026 11:02 Відповісти
Не звертайте уваги.
Голосніше всіх про "окопи" зазвичай верещать ухилянти яких в ті окопи на аркані не затягнеш.
А щоб і далі петляти від своїх обов'язків хоч на рік чи на 1 день - вони не те що Конституцію, вони і стать свою в свідоцтві про народження перепишуть, і мамку рідну продадуть.
Це страх потопельника що хапається за соломинку - уявіть що там коїться в макітрі таких осіб п'ятий рік поспіль, там жоден психіатр уже не допоможе, нормальна адекватна особистість просто знищена назавжди.
показати весь коментар
16.03.2026 12:35 Відповісти
І що дасть референдум, якщо баба Пипа жопу витре той писулькой? У них Дерипаска не гумова, кожен раз його в Сенат США возити дуже накладно. Тому їм треба в другий контур грошовий вийти, а потім самим свій контур створити, отримують ярлик на 4Г в китаї, а підсосам 3Г тільки можно, щоб бидло "васхещалось Масквой". Коли в Казахстані ввели 5Г тестово то прийшлось переферійній помийці вводити війска.
показати весь коментар
16.03.2026 11:02 Відповісти
На кого працюють ці соцопитування піл час війни?
показати весь коментар
16.03.2026 17:03 Відповісти
Який референдум....зелена наволоч хоче перекласти свою відповідальність за зраду та потурання агресору на народ...
показати весь коментар
16.03.2026 11:02 Відповісти
намальованими опитуваннями демократію не замінити, особливо пряму демократію
показати весь коментар
16.03.2026 12:08 Відповісти
Відповідно до законодавства України, проведення всеукраїнського референдуму під час дії воєнного стану заборонено. Зміна території України (територіальна цілісність) може вирішуватися виключно на всеукраїнському референдумі, але проведення такого голосування у період воєнних дій юридично неможливе задля забезпечення безпеки громадян та легітимності результатів.
показати весь коментар
16.03.2026 11:05 Відповісти
В Конституції багато статтей, ти особисто всі неухильно виконуєш?
показати весь коментар
16.03.2026 12:01 Відповісти
Я відповім на твої два питання, лише після того, як ти відповіш на питання, яке тобі поставили вище.
показати весь коментар
16.03.2026 12:13 Відповісти
Але ж рехферендум а нічого не означає ... Бо він жодним чином не захистить ЗЕ й його адміністрацію від кримінального переслідування за порушення Конституції . А змінити Конституцію в ЗЕ шобли не має голосів . Більш того , Конституція не передбачає жодних референдумів по питанням зміни Конституції . Зміна Конституція це особилива довга процедура й це є не "застарілий" принцип , а основа будь якого парламентаризму й ********* системи державоутворення - багато ступенева форма управління законами . "Беспосередня" демократія тут не може працювать , бо сам по собі Конституційний устрій 99% найбільш розвинутих й демкратичних країн базується на неможливості проведення референдумів по цілій низкі питань . Бо хто буде проти ПДВ в 0% ?! Хто буде проти в той же Франції розпуску армія , скорочення кабміну до 1 людини ...
Уті усі "опитування" є абсолютно маніпулятивними ... А КМІС довів ступень маніпуляції до неперевершанного рівня .
показати весь коментар
16.03.2026 11:56 Відповісти
Це було необхідно йще в 2023 році коли єрмак посунув Залужного ....

Нам так багато верещали на усіх кутах , що проводити КОНСТИТУЦІЙНУ процедуру зміну влади - тобто перевибори під час війни ніяк не можно . А я казав -- ще як можно .

Й ось ми дожили до абсолютно зрадницьких маніпуляцій про те , що якийсь там рухферендум виявляється можно .
показати весь коментар
16.03.2026 12:04 Відповісти
Ну з КМІС все зрозуміло - самі придумали, самі розповсюдили на замовлення кацапстану, але ж навіщо поважне видання Цензор розповсюджує кацапське гімно, не чекав від Вас панове, ганьба!
показати весь коментар
16.03.2026 12:54 Відповісти
Все ж менше ніж 73%. Це однозначний прогрес.
показати весь коментар
16.03.2026 11:11 Відповісти
Наступний раз я позначення сарказм відповідним смайлои.
показати весь коментар
16.03.2026 11:33 Відповісти
зєлєнсько-кварталовецький лохторат жлобів-какаразніц та ліворуціонерів-борцунів з ТЦК - невиліковні...
показати весь коментар
16.03.2026 11:26 Відповісти
Є Конституція України і ніякої паузи не може бути.
показати весь коментар
16.03.2026 11:26 Відповісти
75 так, 54 ні = 146%.
показати весь коментар
16.03.2026 11:05 Відповісти
Все вірно, але ти навіть рідну українську мову не вивчив.
показати весь коментар
16.03.2026 11:22 Відповісти
Зеленський хоче показати що це український народ капітулював, а не він.
показати весь коментар
16.03.2026 11:24 Відповісти
Какие территориальные компромиссы? Вам Крыма было мало? "Це ж було вже" (с), в 2015 году, когда обсуждали возможные "компромиссы" с ордой. Запомните раз и навсегда - нет для кацапов никаких компромиссов, они считают территорию Украины своей провинцией, а украинцев - взбунтовавшимися рабами и все эти "компромиссы" нужны им только для одного - чтобы получить передышку, нарастить военное преимущество за счет дурных нефтедолларов и напасть на оставшиеся территории Украины уже намного более продвинутой армией. А после того как они сюда зайдут - 1937 год покажется украинцам детским лепетом: массовые судилища, огромные тюремные сроки, пытки, казни, ссылки и депортации, расправы над всеми, кто защищался или помогал защищать Украину! Месть кацапских тварей за все годы нашего сопротивления будет чудовищной, вся Украина превратится в одну огромную Бучу. Вы хотите такую судьбу своим детям? Если нет, то убивать кацапов нужно уже сегодня в промышленных масштабах, других вариантов нам не оставляют. Нужно чтобы кацапы не передохнУли, а передОхли.
показати весь коментар
16.03.2026 11:20 Відповісти
Вивчив не гірше за тебе, але я хочу, щоб вороги це також читали та нарешті зрозуміли, що їх тут ніхто із квітами не чекає незалежно від мови, якою користується українець у побуті.
показати весь коментар
16.03.2026 11:26 Відповісти
Если ты все еще не понял, то у меня нет слепой ненависти по признаку национальности, расы или языка. Кацапов нужно убивать потому, что иначе они придут и убъют нас. В отличие от мордора, Украина - свободная страна, где украинский язык - единственный государственный, но никто не запрещает и никогда не запрещал в быту использовать любой язык. А именно на якобы фактах такого запрета и основана рашистская пропаганда, оправдывающая вторжение.
Елси тебе и этого мало, пообщайся с бойцами 12-й бригады НГУ, среди которых достаточно много русскоговорящих, и поучи их любить Украину.
показати весь коментар
16.03.2026 11:53 Відповісти
Смешно читать такие вопросы от человека под британским флагом.
показати весь коментар
16.03.2026 12:00 Відповісти
Слушай, тебе сколько лет? Ну вот ты реально думаешь, что если тебе кто-то скажет, что "да, пишу из окопа через Старлинк", ты это сможешь как-то проверить? Или наоборот, человек, имеющий отношение к обороне, ничего тебе не ответит, и ты сделаешь правильный вывод? Самому не смешно?
показати весь коментар
16.03.2026 12:07 Відповісти
А я вижу, вас цапануло. Два вопроса уже к тебе:

1. Чей Крым?
2. Сколько украинских территорий ты предлагаешь отдать кацапам, чтобы "остановить войну"?
показати весь коментар
16.03.2026 12:11 Відповісти
Понимаю, но пока что ты подстветил лишь то, что по сути ответить тебе нечего.
показати весь коментар
16.03.2026 12:14 Відповісти
Может тебе еще свои координаты для целеуказания по ГЛОНАСС написать ? )
показати весь коментар
16.03.2026 12:17 Відповісти
А некоторые носороги вспарывают крокодилам брюхо.
показати весь коментар
16.03.2026 12:24 Відповісти
капітуляція перед буйлом гарантує тобі життя ?

ото дурне!
на штурми на Берлін підеш!

.
показати весь коментар
16.03.2026 12:13 Відповісти
такі "референдуми" заборонені Конституцією
отже, за проведення подібних "опитувань" саджати треба

.
показати весь коментар
16.03.2026 12:15 Відповісти
вона вже зупиняється!

дякуючи ЗСУ, а не референдумами і саммітам миру

.
показати весь коментар
16.03.2026 12:19 Відповісти
+💯 👍🏿!

.
показати весь коментар
16.03.2026 12:24 Відповісти
українці за 350 років життя поруч з кацапами їхню звірячу натуру вивчили більш ніж добре.

.
показати весь коментар
16.03.2026 12:28 Відповісти
Розаховував що з війною дурнів поменшало..в виявляється навпаки...
показати весь коментар
16.03.2026 11:37 Відповісти
показати весь коментар
16.03.2026 14:35 Відповісти
Закрийте нахєр той дурацький КМІС,щоб і рота не розкривали про референдуми.
Питання що касається територіальних компромісів,по суті віддачі територій виносити на референдум взагалі не можна.Куди дивиться СБУ, цей КМІС чи ШМІС,поставити їх раком,хто замовляє ці опитування,хто то оплачує?
показати весь коментар
16.03.2026 12:58 Відповісти
Який референдум про відмову територій ? це треба повним ідіотом бути щоб таке проводити до речі Конституція забороняє будь які референдуми під час війни і відмова від територій.Все це йде від ОП де голобородько хоче догодити трампу.
показати весь коментар
16.03.2026 12:23 Відповісти
Вірити кміс це себе не поважати ,ці так звані соціологи на службі ОП.
показати весь коментар
16.03.2026 12:27 Відповісти
деякі антилопи, буває, успішно відбиваються від крокодилів, головне не перестати боротися за життя, допоки крокодил не прихопить більше тіла, перш ніж зможе крутитися і розривати свою жертву на шматки
показати весь коментар
16.03.2026 11:48 Відповісти
вам виродкам-суіцидникам, жахливий кінець, нам залишається лише боротися за життя, у нас немає іншого виходу
показати весь коментар
16.03.2026 11:49 Відповісти
Х-уйла зовсім не цікавить лише Донбас, хоче знищення всієї України, у "кращому" випадку, перерва війни буде лише на кілька років, але не факт, що Європа буде тоді допомагати, так як зараз, у гіршому, Х-уйло ж старіє, і хоче все бачити на власні очі, він знову нападе, якщо вирішить що достатньо підготувався для відновлення війни, менш ніж через рік
показати весь коментар
16.03.2026 11:57 Відповісти
забирайся в Московщину, там у Х-уйла "добре", а жахливий кінець він вам організує без усіляких коментів
показати весь коментар
16.03.2026 12:16 Відповісти
трольчатина, це все вже було, приходили московити, морили Голодомором, а такі моральні недоістоти, як ти, їм допомогали, і отримували від цього зиск, не можна знову цього допустити, СБУ погано працює, ти ворог, і щось певно вже зробив таке, за що тебе можна було б обміняти на когось з наших полонених
показати весь коментар
16.03.2026 12:24 Відповісти
Я теж готовий на територіальні поступки- шоб ***** віддало нам Кубань
показати весь коментар
16.03.2026 12:23 Відповісти
Навіть за думку про зраду треба ставити до стінки.І тих хто запитує поряд.❤️🇺🇦❤️
показати весь коментар
17.03.2026 09:32 Відповісти
Думаєш, там більшість буде проти поступок?
показати весь коментар
16.03.2026 11:51 Відповісти
А де, коли і ким те законодавство писалось?
показати весь коментар
16.03.2026 11:53 Відповісти
Шановна пані, я не маю наміру образити чиїсь думки і почуття. Але на моє глибоке переконання Німеччина - не найкраще місце, щоб звідтіль писати про зради....
показати весь коментар
16.03.2026 13:59 Відповісти
Для чого навіювати людям якісь референдуми?
Під час військового стану їх провести ні технічно ні юридично провести неможливо.
Законодавчо чітко визначено коли скасовується військовий стан.
показати весь коментар
16.03.2026 11:04 Відповісти
Сторінка 1 з 2