12682 відвідувача онлайн

Дозвіл на зброю якщо й давати, то ветеранам, - заступник голови Нацполіції Фацевич

Легалізація зброї: першими дозвіл мають отримати ветерани

Якщо в Україні запровадять вільний обіг вогнепальної зброї серед цивільних, то право на неї насамперед мають отримати ветерани.

Про це в інтерв'ю Цензор.НЕТ заявив заступник Голови Нацполіції Олександр Фацевич, який наразі виконує обов’язки керівника Департаменту патрульної поліції.

Подробиці

"На мою думку, якщо давати таке право цивільним, то це мають бути ветерани. Вони на це заслуговують. ... Якщо депутати приймуть рішення, то це мають в першу чергу бути саме ті люди, які відповідально стали на захист країни. Вони це право отримали там – на фронті. І вони навчені поводитися зі зброєю.", - зазначив він.

За словами Фацевича, закон про цивільну зброю кричуще потрібен.

"Ми живемо з 1990-х років наказом № 622 "Про затвердження Інструкції з придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання зброї, боєприпасів закладами вищої освіти із специфічними умовами навчання, що належать до сфери управління Міністерства внутрішніх справ України". Але приймати його чи ні, має вирішити законодавець.

Особлива полеміка йде навколо короткоствольної нарізної зброї, тобто пістолетів – питання користування і носіння, - пояснив заступник голови Нацполіції.

Також, зазначив Фацевич, якщо законодавець вирішить, що потрібно дозволити вільний обіг такої зброї, мають бути проведені консультації з правоохоронними органами, з прокуратурою щодо "червоних ліній" відповідальності, порядку застосування, внесення змін до Кримінального і Кримінального процесуального кодексів.

"Зокрема, і встановлення чітких граней необхідної самооборони і застосування своєї особистої зброю, щоб захиститись і знешкодити правопорушника. Усе це має бути передбачене цим законопроєктом.

Не менш важливе питання отримання дозволів на зброю, прав і обов’язків власника зброї. Це питання не лише до МВС, а й до Міністерства охорони здоров’я, бо йдеться про довідки, з якими потім люди приходять.

Ще одне – це навчання, до якого мало би підключитись Мінмолоді і спорту. Стрілецьким тирам і спортивним клубам, я рахую, треба надати право навчати. Але якщо там випишуть "фільчину грамоту" і не навчать, має бути кримінальна відповідальність і скасування ліцензії. Так, бізнес має заробляти, хай навчає. Але робить це відповідально.

Окрім того, мають бути консультації і щодо перегляду підстав для застосування зброї поліцейськими, якщо буде прийнято рішення про те, що цивільні люди будуть зі зброєю прихованого носіння", - додав він.

Повний текст інтерв'ю із Олександром Фацевичем для Цензор.НЕТ читайте за посиланням.

Топ коментарі
+22
А то нічого, що деякі ветерани повертаються із знищеною психікою і держава навіть не робить спроб якось цю проблему вирішувати через безкоштовних психологів і психологічну реабілітацію? А то нічого, що Конституція прямо забороняє будь-чкий поділ громадян у можливостях? А то нічого, що цілий заступник Голови Нацполіції клав на Конституцію і закони?
показати весь коментар
13.05.2026 09:23 Відповісти
+16
Образцовая сегрегация,типа отдельные группы имеют больше прав на самозащиту, потому что так решил полицай.
показати весь коментар
13.05.2026 09:26 Відповісти
+11
Враховуючи наші українськй реалії зброю отримають ветерани типу Вадіма Тітушко або умовні капітани-співаки, майори-журналісти (блогери) тощо. А так взагалі дурне трактування. Я чомусь вважав, що зброю може отримати психічно і фізично здорова людина з адекватним сприйняттям навколишнього середовища. Досить таврврувати людей на касти. Захисникам України (не люблю слово "ветеран") надайте гідну роботу та турботу держави. А далі людина вже сама визначиться, що їй робити і чи отримувати чи не отримувати дозвіл
показати весь коментар
13.05.2026 09:29 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Та там здається взялися "навчити" 200 поліцаїв, але чомусь на зручному та безпечному полігоні. Вдень трохи пострількали, ввечері посиділи в барі, вночі потискали дружину. Ото "навчання"!
показати весь коментар
13.05.2026 10:08 Відповісти
Переведу протяжний і емоційний крик жіночки на нормальну спокійну мову - "всіх у стойло".
показати весь коментар
13.05.2026 10:11 Відповісти
Статті гарні, але абсолютно не прив'язані до нашої реальності.
Наприклад, я маю право на адвоката, але не маю на це грошей.
Тому якийсь умовний єрмак чи міндіч наймає найкращих адвокатів і виходить сухим із води, а якийсь умовний Василь, якому гнилі поліцаї підкинули "травку", йде до в'язниці, тому що не мав грошей на професійний захист.
показати весь коментар
13.05.2026 10:18 Відповісти
Хтось отримує результат лише довго тренуючись, а у когось до цього природній хист.
Тому не варто узагальнювати здібності різних людей.
показати весь коментар
13.05.2026 10:21 Відповісти
Зараз ви своїми "хотілками" обмежили в правах всіх тих, хто законно має відстрочки, і всіх тих, кому ще не виповнилося 25.
показати весь коментар
13.05.2026 10:27 Відповісти
У нас всіх бомжів та наркоманів начисто вигребли "групи оповіщення".
Вони будуть раді дізнатися, що матимуть право на короткоствол після повернення на вулиці.
показати весь коментар
13.05.2026 10:29 Відповісти
А де у мене написано щось про "тільки"?
Доречі, у вказаного вами пана дійсно вказано тільки три категорії громадян.
показати весь коментар
13.05.2026 14:10 Відповісти
Я ще на початку 90-х кілька разів стріляв з автомата, причому виходило доволі непогано (в мішень влучав ). Але вже тоді доводилося стріляти з лівої руки, тому що правим оком погано бачив. З часом зір не покращився, на жаль
показати весь коментар
13.05.2026 14:16 Відповісти
Дурника тут зараз ви вмикаєте. Пан Руслан якраз взагалі не ділив людей на категорії, на чому й зробив акцент. Його коментар спочатку перечитайте і спробуйте зрозуміти правильно.
І ще одне, так і не побачив, де ж у ваших фантазіях з'явилося оте тільки?
показати весь коментар
13.05.2026 15:12 Відповісти
Скажімо так, коментар пана Руслана був цілком самодостатнім та повним і не потребував зайвих "роз'яснень та поправок"
показати весь коментар
13.05.2026 15:33 Відповісти
У мене питання: " Хто з нас робить ідіотів? Фацевич, чи автор статті?"
Наказ № 622 від 21.08.1998. Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також *********** до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів.

А в статті пишеться, з посиланням на Фацевича, "Ми живемо з 1990-х років наказом № 622 "Про затвердження Інструкції з придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання зброї, *********** закладами вищої освіти із специфічними умовами навчання, що належать до сфери управління Міністерства внутрішніх справ України". Джерело: https://censor.net/ua/n4002922

Якщо це написав автор статті - то це - БРЕХНЯ. Якщо не провокація...
А якщо це заявив Фацевич, то можна зробить висновок про розумові здібності, та фаховий рівень людини, яка керує силовими структурами держави, та вирішує долі людей...
показати весь коментар
13.05.2026 09:41 Відповісти
Напевно у поліцаїв заберуть зброю, бо : "Вони це право отримали там - на фронті. І вони навчені поводитися зі зброєю.".
А як всім добре відомо, поліцаї на фронт не ідуть. Та і не навчені - сам головний поліцай казав.
показати весь коментар
13.05.2026 10:11 Відповісти
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#Text Конституція України.
Стаття 21. Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах.
Стаття 24. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.
Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

закликати до єдності при цьому постійно вносячи розкол в суспільство - одна з ознак сьогоднішньої влади.
показати весь коментар
13.05.2026 09:41 Відповісти
Ви, що, подуріли?!
Дайте дозволи на вогнепальну зброю, то перестріляють один-одного, а потім поліцію, працвників ТЦК та СП, та й так, будуть ходити й хизуватись.

Тут треба міркувати над тим, як офіційно забрати й ту зброю, шо є на руках у населення!
Адже Київський стрілець, що накоїв такого лиха, мав зброю зареєстровану, і він був адекватним.
Отже, зброя повинна бути повністю під контролем СБУ, МВС, і не тільки зброя, а й її власники та власниці!
показати весь коментар
13.05.2026 09:36 Відповісти
Експерт по зброї?
показати весь коментар
13.05.2026 09:54 Відповісти
Зелена сегрегація
показати весь коментар
13.05.2026 09:22 Відповісти
Народна мудрість
найголосніше «Тримай злодія!» кричить сам злодій
Ухилєсе, це про тебе))
показати весь коментар
13.05.2026 09:26 Відповісти
При тому, що поліція носить зброю, але нікого, окрім деяких персонажей з влади, не захищає.
показати весь коментар
13.05.2026 09:28 Відповісти
Що ти запитуєш у ухілєса?
Звідки йому знати такі відмінності?!
показати весь коментар
13.05.2026 09:31 Відповісти
Ти фанат *******, тому і цитуєш.
Що ще від тебе очікувати?!
По першому коментарю і так вже все було зрозуміло.
показати весь коментар
13.05.2026 09:32 Відповісти
Що, лох лохтон, зачепило, що ти лох лохтон і не відпускає? 😁
Правда вона така... "очі коле"
показати весь коментар
13.05.2026 10:24 Відповісти
Ахаха, ну і підгорає пердак у лоха лохтона.
показати весь коментар
13.05.2026 12:09 Відповісти
Давати зброю можна ВИКЛЮЧНО психічно врівноваженим людям, а не ветеранам, держслужбовцям чи красівим.
показати весь коментар
13.05.2026 09:57 Відповісти
Мусора інваліди мародери бояться вільних людей
показати весь коментар
13.05.2026 09:41 Відповісти
Вільний обіг зброї... та ще й серед цивільних. Постановка питання - Геббельс отдихає.
Взагалі то боряться не за вільний обіг, а за дозвіл на носіння зброї для самозахисту. У "вільному" як ви виразились обігу вже давним давно є і дробовики, і автомати і снайперські гвинтівки. Нема тільки пістолетів, і (що головне) немає дозволу на самозахист. А ви перекручуєте суть проблеми щоб залякати всіких ідіотіків.
показати весь коментар
13.05.2026 14:25 Відповісти
а фермерам які працюють від зорі до зорі ще й подекуди на замінованих рашистами полях ?де рейдери курсують в своїх ненаситних інтересах - забирають техніку,урожай,чинять насилля ?
показати весь коментар
13.05.2026 09:33 Відповісти
для самооборони можна використовувати навіть викрутку.але пістолет ефективніше.і не вам вказувати що і як.в бандитів є пістолети для скритого носіння - і в людей будуть.
показати весь коментар
13.05.2026 11:03 Відповісти
Все вірно. Дайте зброю ветерану, який вижив на фронті. Нічого що він до війни ніде не працював, бив матір та вимагав гроші на горілку.
показати весь коментар
13.05.2026 10:22 Відповісти
На скотном дворе все животные были равны, но некоторые равнее других. Делим граждан на первый и второй сорт? Мусор, ты хоть бы конституцию почитал
показати весь коментар
13.05.2026 10:48 Відповісти
чому тобі ті тцкашніки кругом ввижаються?
показати весь коментар
13.05.2026 10:24 Відповісти
і можуть їздити з рушницею в тракторі? і поліція нічого не скаже? а якщо будуть відстрелюватись, то хто до в'язниці потрапить?
показати весь коментар
13.05.2026 10:27 Відповісти
Враховуючи наші українськй реалії зброю отримають ветерани типу Вадіма Тітушко або умовні капітани-співаки, майори-журналісти (блогери) тощо. А так взагалі дурне трактування. Я чомусь вважав, що зброю може отримати психічно і фізично здорова людина з адекватним сприйняттям навколишнього середовища. Досить таврврувати людей на касти. Захисникам України (не люблю слово "ветеран") надайте гідну роботу та турботу держави. А далі людина вже сама визначиться, що їй робити і чи отримувати чи не отримувати дозвіл
показати весь коментар
13.05.2026 09:29 Відповісти
Знайдіть людину, яку засуджено рішенням суду за статтею 336 Кримінального кодексу України і спитайте у неї. Я таких не знаю людей. Але впевнений: якщо людина не психічно хвора - дозвіл на володіння зброєю ніхто не забере. І досить скрізь ліпити писанину про воєнкомати - це реально нікому не цікаво
показати весь коментар
13.05.2026 12:22 Відповісти
якщо давав присягу на вірність України і в часі війни ухиляєшся від її виконання , то Ти "ухилес"
показати весь коментар
13.05.2026 09:43 Відповісти
"зелені" створюють хаос на рівному місці.Це їх корупційна система заробляння грошей((на хаосі)
показати весь коментар
13.05.2026 10:07 Відповісти
У нашому законодавстві поняття "веретан" визначено лише для учасників другої світової. Йшов дванадцятий рік війни з рашею...
На блокпостах в основному відпрацьовують члени ДФТГ статус яких визначено постановою кабміну на двох сторінках.
Ні законодавцям, ні виконавчій владі все це до ср*ки.
показати весь коментар
13.05.2026 09:43 Відповісти
А от і ніфіга. Немає статусу "ветеран". Є "учасник бойових дій", є "людина з інвалідністю в результаті бойових дій", є "член сім'ї загиблого захисника", і ще кілька. Ситуація: дядько 50+ служить в ремонтному підрозділі, механік від Бога, за день-два чинить необхідну техніку хлопцям на передку, в тому числі пушки і міномети. 60 років - списали в відставку. Який його статус? Добре якщо комбат був людиною і не сц*кун та виписав БР-ку і начебто відправляв цього дядька на передок, то це буде підставою для УБД. А якщо ні?
Інший приклад: штаб бригади на відстані 40-50 км від ЛБЗ. Прилетів по штабу КАБ: хтось втратив життя, хтось руку/ногу, в когось просто акубаротравма (контузія), а хтось в цей час відсипався після чергування на командному пункті. І всі з різним статусом. Або без нього.
показати весь коментар
13.05.2026 09:58 Відповісти
Посвідчення УБД.
показати весь коментар
13.05.2026 09:42 Відповісти
Питали про документ - я й відповів.
Взагалі-то
право на неї насамперед мають отримати ветерани
На мою думку, якщо давати таке право цивільним, то це мають бути ветерани. Вони на це заслуговують. ... Якщо депутати приймуть рішення, то це мають в першу чергу бути саме ті люди, які відповідально стали на захист країни. Вони це право отримали там - на фронті. І вони навчені поводитися зі зброєю.
По-перше, це його приватна думка.
По-друге, він не сказав "виключно ветерани".
показати весь коментар
13.05.2026 09:53 Відповісти
якусь позначку на офіційній папір
Посвідчення УБД - офіційний папір.
показати весь коментар
13.05.2026 09:56 Відповісти
Будь-що рухоме має свій ККД.
Вимагати, щоб він був 100% - шлях, який використовують популісти, знаючи, що він веде до тотального хаосу, бо немає в Природі нічого ідеального.
показати весь коментар
13.05.2026 10:01 Відповісти
Доведеться простими словами.
Які обмеження не придумуй, завжди знайдеться той, хто їх обійде.
І через цього одного ми скасуємо моживість для всіх.
показати весь коментар
13.05.2026 10:06 Відповісти
Взагалі-то мова про офіційній папір йшла.
Чим посвідчення УБД не офіційне?
показати весь коментар
13.05.2026 10:11 Відповісти
Так і закон можна переписати, або скасувати.
показати весь коментар
13.05.2026 10:16 Відповісти
Тоді вже не дозвіл на важку зброю.
Щоб ветеран міг ходити з машинганом. 😁
показати весь коментар
13.05.2026 09:28 Відповісти
якого ***?!
показати весь коментар
13.05.2026 09:19 Відповісти
Та нічого...перестановки в нацполіції відбулися, то на сцені з'явився новий "генератор випадкових слів", буде зараз ходити по каналах і нести чергову маячню.
показати весь коментар
13.05.2026 10:33 Відповісти
Яке приховане носіння зброї - в Ізраїлі на вихідні солдат іде з автоматом - в нас таке можливе?
показати весь коментар
13.05.2026 09:20 Відповісти
Сто раз печатал, именно ментам такой закон как враг. Но тут иное. Народ не усвоил хоть убей, что право на защиту себя, семьи, имущества---- право Конституционное! И не наличие в кармане оружия тебя защищает, а закон давший право тебе носить оружие! Не бегут все покупать, по статистике. И ещё, это большая ответственность иметь по закону оружие. Нелегально иметь позволяет вести себя не адекватно, но закон всегда станет на защиту того, у кого оружие легально! А с учётом что война, то срочно вводить надо. В Молдове такое с 1993 г!
показати весь коментар
13.05.2026 10:57 Відповісти
нет, дорогой, если давать то давать всем.
показати весь коментар
13.05.2026 09:34 Відповісти
Майже в усіх країнах, де дозволена зброя, рівень самогубств зі зброєю вище за рівень убивств з неї. Виключення - країни, де дозволена евтаназія. Тут проблема в психологічних причинах суїциду, а не в способі його здійснення. Людина, яка застрелилась вдома створює менше небезпеки для оточуючих, ніж та, що стрибає з вікна багатоповерхівки на пішоходів в крихітному дворику.
показати весь коментар
13.05.2026 10:58 Відповісти
Всі хочуть, щоб Україна гарно захищалась від ворогів. Ось візьмемо приклад Ізраіля, де і короткоствол дозволений і солдати у звільнення або у відпустку обов'язково йдуть зі своєю автоматичною зброєю, але суцільних перестрілок, які видумують хоплофоби, там не трапляється.
показати весь коментар
13.05.2026 11:24 Відповісти
Поясніть, яким чином корупція у верхніх ешелонах влади впливає на рішення звичайної людини на застосування зброї?
показати весь коментар
13.05.2026 13:47 Відповісти
І де у пана Neweed написано "видавати зброю тільки ..." У його дописі явних обмежень немає, там неявно вказано, що зброю мають право одержати психічно врівноважені люди. Ви проти цього?
показати весь коментар
13.05.2026 14:04 Відповісти
А тепер подивіться в інтернеті Справу 1000, Справу 2000, Справу 3000 ( справа про підводні човни) і Справу 4000 (справа «Безек-Walla»). І це тільки відносно Бені Нетаньяху. То що Ви там казали про різну ментальність?
показати весь коментар
13.05.2026 14:12 Відповісти
Ви спеціально придурюєтесь? У пана Neweed надана відповідь на допис пана
Руслан Скрипник "Давати зброю можна ВИКЛЮЧНО психічно врівноваженим людям, а не ветеранам, держслужбовцям чи красівим."
на що пан Neweed відповів, що в категоріях, які пан скрипник виключив повністю, можна давати зброю "психічно врівноваженим ветеранам, писхічно врівноваженим жінкам та психічно врівноваженим інвалідам які фізично не могли захищати батьківщину на фронті."
Обмежень тільки наведеними категоріями у дописі пана Neweed немає, він звертав увагу на те, що психічно врівноважені є і в категоріях, які безпідставно виключив пан Руслан Скрипник.

Так Вам зрозуміло?
показати весь коментар
13.05.2026 14:43 Відповісти
Оце у Вас фантазія... Подивимось, що про це пишуть
https://apteka911.ua/ua/blog/chi-vsim-*********-ptsr-i-yak-iz-tsim-zhiti-37321 лікарі категорично не згодні з тим, що кожен, хто пережив драму чи трагедію, обов'язково стане жертвою ПТСР. Вдвічі більше шансів набути неприємного діагнозу мають жінки. А серед чоловіків таких лише 8%.
ПТСР небезпечний не так сам по собі, як неприємними звичками, якими ми обростаємо під впливом поганого настрою та нервозності. Куріння, розпиття спиртних напоїв, вживання наркотиків, заїдання проблем шкідливою їжею ось неповний список «соратників» посттравматичного стресового розладу.

Здається, Ви надмірно згущаєте фарби... Навіщо?
показати весь коментар
13.05.2026 15:11 Відповісти
Звісно мають! І навіть не право, а обов'язок: Стаття 65 Конституції України: "Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов'язком громадян України. Громадяни відбувають військову службу відповідно до закону.".
показати весь коментар
13.05.2026 15:15 Відповісти
Так я ж Вам пояснюю, що якби пан Neweed написав "давати зброю тільки психічно врівноваженим ветеранам, писхічно врівноваженим жінкам та психічно врівноваженим інвалідам які фізично не могли захищати батьківщину на фронті.", То Ви могли б вважати, що він обмежує в наданні зброї всіх, кого він не перелічив. Але слова "тільки" або "виключно" чи чогось подібного у нього НЕМАЄ. Тому Ви неправі, коли звинувачуєте його в тому, що він обмежив право "всіх тих, хто законно має відстрочки, і всіх тих, кому ще не виповнилося 25."
показати весь коментар
13.05.2026 15:22 Відповісти
Я вважаю, що неправильно розділяти з одного боку психічно врівноважених людей, а з іншого ветеранів. Я сам зараз в ЗСУ і тут багато нормальних хлопців. Іноді попадаються любителі зеленого змія або наркомани, але приблизно в такій же долі, як і серед цивільних.
показати весь коментар
13.05.2026 16:55 Відповісти
Давайте прямі посилання. Ось як Вам таке
https://www.radiosvoboda.org/a/news-mou-viyskovi-ptsr/33053999.html Кількість українських військових із діагнозом «невралгічні захворювання, пов'язані зі стресом», поступово зростає, зараз 29% цих захворювань становить посттравматичний стресовий розлад (ПТСР), і ця цифра, за прогнозами, буде зростати, повідомила очільниця Департаменту охорони здоров'я Міністерства оборони України Оксана Сухорукова.

Тобто не 29% від всіх УБД, а у 29% воїнів, які мають неврологічні розлади, це ПТСР. Це значно менше тих цифр, що наводите Ви та ще і без жодних посилань.
показати весь коментар
13.05.2026 17:35 Відповісти
Ось Вам ще цитата з посиланням
https://psychpersonality.pnpu.edu.ua/article/view/288310 Загальний рівень поширеності ПТСРу серед населення світу протягом життя варіює в межах 10,0-11,3% для жінок і 5,0-6,0% для чоловіків. Серед ветеранів дійсної військової служби поширеність розладу протягом життя становить 13,4% і 7,7% для жінок і чоловіків відповідно.

Тобто серед ветеранів не набагато быльше випадків ПТСР. На кожній сотні різниця у два випадки.
показати весь коментар
13.05.2026 17:44 Відповісти
Прочитайте уважно. Ви надто упереджені і знову сильно перебільшуєте статистику. Причому безпідставно!
показати весь коментар
13.05.2026 17:46 Відповісти
І то правда.Навіщо сцикунам зброя?За які такі заслуги?Тим більше прихованого носіння.Я стріляв в армії з ТТ і Макарова.Ну таке.На 25м метрів рідко попадеш в ростову мішень.Це треба довго тренуватсь, мати настріл у сотні патронів.Тому купив 12-й калібр в автоматі.Якщо дозволять коротку ветеранам,не буду куплять.Тратить $500-700 не бачу сенсу.Годиться хіба для роботи в охороні.
показати весь коментар
13.05.2026 09:48 Відповісти
Дурня якась.На якій підставі в мене вилучать мою зброю куплену за власні гроші і оформлену згідно чинного законодавства?Найбільше вбивають людей неадекватні водії,але ніхто не додумався заборонить автомоболі.З кухонними ножами те саме.
показати весь коментар
13.05.2026 09:54 Відповісти
А навіщо ти пишеш хєрню яку підтвердить неможна?Навпаки,в них штатка обмежена законом,і то не заповнена.А приблизно 30% поліції-жінки.Це тобі Гугл за секунду видасть.Аби ото молоть язиком.
показати весь коментар
13.05.2026 09:59 Відповісти
А самому загуглить нє?Просто у Вікі глянуть,яка чисельність,по якому закону,і т.д.Чув,не чув,розказували баби на базарі,бачив,не бачив.Це пишуть дорослі люди.
показати весь коментар
13.05.2026 12:16 Відповісти
Я попав в учебку на Яворівський полігон весною 2015.До цього раз в житті стріляв з автомата ще у школі і срочну не служив.На перших же стрільбах поклав всі мішені по декілька раз і з 30 осіб відстріляв краще всіх.А там були колишні міліціонери,морпіхи,десантники.Не завжди так гарно виходило,але стріляю я вище середнього.Пістолет за зброю не вважаю.Для бою не годиться.Навіть 12-й калібр краще,як на мене.
показати весь коментар
13.05.2026 12:35 Відповісти
думаю что автор этой "гениальной" идеи передумает.... и изменит свое мнение на противоположное.
показати весь коментар
13.05.2026 11:24 Відповісти
У мене питаннячко І не не одне.
Ветеранам блокпостів чи ветеранам учасникам боїв. Бо і ті і ті мають однакові УБД.
А ще знаю таких які 2014 просиділи у бойовому підрозділі у штабі, з початку 2022 з'їбались за кордон і теж досі мають УБД.
показати весь коментар
13.05.2026 09:29 Відповісти
Ти все вірно розумієш.
показати весь коментар
13.05.2026 10:02 Відповісти
В нас теж такий є . Як приїде на побивку так і віддубасить матір
показати весь коментар
13.05.2026 11:19 Відповісти
У лидора ********** спроси, как он до такого довел...
показати весь коментар
13.05.2026 09:39 Відповісти
Кого хвилює думка підараса під головуванням якого він та його підлеглі систематично коять злочини на території України , розбій,грабіж,рекет, катування, згвалтування та вбивства українців.
показати весь коментар
13.05.2026 10:24 Відповісти
а то нічого, що в Конституції є стаття 65, згідно якої захист Батькивщини є обов'язком громадянина ? але багато громадян клали на цю статтю
а як заходе розмова про короткоствол то всі ви швиденько починаєте згадувати про свої права
показати весь коментар
13.05.2026 09:45 Відповісти
а нічого що для отримання зброї потрібно пройти психіатра ?
я у війську з першого дня війни, багато пройшов і багато бачив, але на людей не кидаюсь, маю офіційно снайперську гвинтівку, хочу і пістолет
і вважаю що я маю на це більше прав ніж якийсь прокурорський чи журналюга або якийсь хитрожопий Вася Пупкін який бігає від ТЦК
показати весь коментар
13.05.2026 10:00 Відповісти
щоб що ? ну наприклад тому що я люблю зброю, мав би можливість збирав би колекцію , така відповіть годиться ?
"будь-яка людина має право захистити себе" як що ця людина не хоче взяти в руки зброю і захищати Батьківщину то значить їй зброя і для самозахисту не потрібна
показати весь коментар
13.05.2026 10:18 Відповісти
наприклад лікарі, рятують вам життя, і багато з них мають доступ наприклад до наркотичних препаратів, звичайні громадяни ні, тому що так правильно , що пропонуєш усім роздати наркоту?
ПиСи не переймайся, голосував я за Пороха, як що що проголосую ще раз
показати весь коментар
13.05.2026 10:38 Відповісти
я інвалід, внаслідок поранення, але я діючий військовий тому мене держава лікує
ще раз, крім прав у громадянина є ще і обов'язки, і одне без другого не працює
не повинно бути так що нехтуючи обов'язками громадяни чіпляються за свої права
показати весь коментар
13.05.2026 10:43 Відповісти
в огороді бузина а в Києві дадька, я про одне а ви мені про Володю( дай йому бог здоров'я )
показати весь коментар
13.05.2026 11:42 Відповісти
ти диви, це ти сидя в тилу вирішив мовити від імені тих хто воює, а корона не давить ?
так от тобі друг мой, я не тільки про себе а і про тих хто зараз поруч зі мною, про тих хто не сидить дома а в перші дні пішли захищати Україну
не може бути знака рівняння між добровольцем і ухилянтом
показати весь коментар
13.05.2026 12:17 Відповісти
ага, саме там , на блокпостах поранення і три контузіі отримав
досвідос сцикло тилове
показати весь коментар
13.05.2026 14:10 Відповісти
написав твойому однодумцю , тепер дублюю і тобі
добровольці, та і мобілізовані ті що захищають цю країну не повинні мати такі самі права як і ухилянти що бігають від ТЦК
тому так , не хочеш брати зброю щоб захищати Батьківщину не росчитуй що тобі її дадуть для захисту себе любимого
показати весь коментар
13.05.2026 14:16 Відповісти
там вже немає, на що класти. використали не за призначенням у клозеті москальської конструкції...
показати весь коментар
13.05.2026 09:28 Відповісти
Ще як залізниця у нас повністю працювала то я їхав у старому гедеерівському вагоні, двері в тамбур погано закривалися і довелося з силою їх зачинити а в крайньому купе їхали двоє військових і на це вони вони зреагували і почали мені мені розказувати про своє тяжоле дєтство (як казав мій зампотех- одесит). А я їм не розказував про місяць боїв в містечку, окупацію, роботу МСТА-С, Солнцепьоків, прильоти наших Ураганів по будинкам. Ну куди їм зброю. Я пам'ятаю тих хто повернувся з тієї війни, вони працювали, відбудовували і зброя їм була непотрібна.
показати весь коментар
13.05.2026 11:46 Відповісти
А хіба інші громадяни не мають права на захист? Це вже відверта дискримінація. Це порушує принцип рівності громадян перед законом, що закріаплений в Конституції України.
показати весь коментар
13.05.2026 09:37 Відповісти
Коли пропнується надати пільги певній категорії громадян, то, як правило, ми розуміємо, що мова йдеться не про надання пільг, а можливість адміністративного органу ділити громадян на тих, хто має право і тих, хто такого права не має. Тобто штучне створення перспективної годівниці.

Обирати "правильних" ветеранів буде Рада ветеранів при Нацполі, до якої увійдуть в рівних пропорціях: представники Верховної Ради: М.Бужанський, М.Безугла; представники громадськості: Н.Мосійчук, О.Резников, представники держави: Р.Умєров, М.Подоляк. Звісно, буде пара "карманних" ветеранів. І бізнес запрацює!

Слід зрозуміти одну просту річ: влада намагається заборонити обіг короткоствольної зброї усіма можливими способами, у тому числі популістськими заявами на тему ветеранів. Мета одна - посилити розбрат та недовіру в суспільстві, щоб ідея про обіг короткоствольної нарізної зброї стала "не на часі". А в цей момент, "Арсен Аваков вручив 2200 одиниць нагородної зброї, в окремих ввипадках її отримали не співробітники силових відомств, а цивільні особи, які не мають жодного відношення до МВС. Тобто, менізм по "опіштолеванію" "правильних" людей працює на повну. https://zaxid.net/news/
показати весь коментар
13.05.2026 10:12 Відповісти
Зброю усім бажаючим, бо мусорня все одно нікого не захистить, воно ж ненавчене, а мусорів на чолі з фацевичем - на фронт, бо в тилу від них користі нуль, від слова взагалі.
показати весь коментар
13.05.2026 09:35 Відповісти
Ментик ,, такий розумний , що аж страшно".
показати весь коментар
13.05.2026 10:46 Відповісти
Що цей заступник собі дозволяє?
показати весь коментар
13.05.2026 10:20 Відповісти
та він так вільний - ідеш і купляєш собі Kel-Tec SUB-2000 за 45 тисяч гривень.
показати весь коментар
13.05.2026 09:31 Відповісти
А то нічого, що деякі ветерани повертаються із знищеною психікою і держава навіть не робить спроб якось цю проблему вирішувати через безкоштовних психологів і психологічну реабілітацію? А то нічого, що Конституція прямо забороняє будь-чкий поділ громадян у можливостях? А то нічого, що цілий заступник Голови Нацполіції клав на Конституцію і закони?
показати весь коментар
13.05.2026 09:23 Відповісти
Мій друг після демобілізації страшно запив. І нікому з професіоналів до цього не було діла. Одногл разу він підняв руку на матір. Коли протверез, зрозумів, що може накоїти біди. Тому пішов у клуню і вчинив самогубство.... Інший друг демобілізувався інвалідом ІІ групи з постійними головними болями, які не проходять, а лише пульсують, стаючи то трохи меншими, то сильнішими. У нього проблеми щ хребтом і ногами. Він лумає не про жброю, а проте, як би не втратити можливісь самому собі давати раду у побуті....Біда в тому, що таких випадків багато. Ця проблема не вирішується комплексно. Колишні фронтовики щалишаються наодинці зі свохми проблемами. І тут Фацевич, як представник влади пропонує давати їм зброю замість лікування. Шоб що? Щоб застрелитись? Цим людям зброя точно не пот+ібна. І таких більшість. Ніхто не народжений для війни. Є просто люди, психіка яких настільки знищена війною, що вони воліють не повертатися у мирне життя, шоб не накоїти біди.
показати весь коментар
13.05.2026 09:51 Відповісти
Відповів вище. Почитайте, що треба тим, хто пройшов справді пекло.
показати весь коментар
13.05.2026 09:52 Відповісти
Ви далі не зрозуміли. Навіщо ветеранам зброя? Щоб що? Щоб зі зброєю в руках йти у соцзабез і вимагати безкоштовної путівки у санаторій? Фацевич маніпулює. Мова ж не йде про те, що у цій країні якійсь категоріх треба обов'язково надати дозвіл на зброю - мова про те, що у вільній країні будь-яка людина має право захистити себе, тим паче, коли поліція тікає аід злочинців. А ви втягуєтеся у заболтування проблеми за сценарієм влади, яка чомусь боїться власних громадян.
показати весь коментар
13.05.2026 10:05 Відповісти
А хіба ж я проти? 🤔 А скільки ще Ваших побратимів на перше місце ставлять жброю, а не власне лікування? Я знаю, що більшість моїх друзів, які там були, на зброю дивитися не можуть. Право на вільне володіння зброєю має стосуватися всіх громадян і в тому числі фронтовиків, але преференції їм потрібні інші - державна допомога у лікуванні насамперед, преіеренцвї в бізнесі і оподаткувпнні. Бо Фацевич пропонує начебто дозвіл на зброю, який можуть не дати через психвку, а яеюкщо і дадуть, то більшості не треба, а дехто просто не має на зброю грошей, бо не вистачає на ліки. Адже зброю Фацевич пропонує не безкоштоано давати. От така муйня.
показати весь коментар
13.05.2026 10:31 Відповісти
Правильно, Ви - діючий військовий. Мій друг Володя ьув спочатку виведений за штат з місячною подачкою 800!!! гривень, доки не демобілізували і призначили пенсію. Першу важку коетузію він отримав на Яворівському полігоні у 2022-му, під час відомої події. Після цього отримав ІІІ групу, але продовжив службу. Потім було поранення і ще одна важка контузія, після якої зрештою і почався постійний головний біль. І коли я пишу, що йому треба оббивати пороги, щоб отримати путівку на лікування у санаторій - то так воно і є. І ніякий дозвіл на зброю не замінить путівки. Це була здорова людина. Тепер це лише тінь від людини. Навіщо йому дозвіл на зброю?
показати весь коментар
13.05.2026 11:34 Відповісти
Звичайно, Ви про самого себе, а я - про загальну проблему, бо Володя не один такий, їх - тисячі і йому ще умовно пощастило, бо не втратив кінцівок.
показати весь коментар
13.05.2026 12:09 Відповісти
Сторінка 1 з 2