9224 відвідувача онлайн
27 449 186

В авіакатастрофі, що сталася у Казахстані, загинув пілот Олександр Кальянінов, який вчився у льотній академії Кропивницького

В авіакатастрофі літака "Azerbaijan Airlines", який 25 грудня розбився у Казахстані, загинув пілот Олександр Кальянінов, який вчився у льотній академії Кропивницького. Олександр був другим пілотом "Azerbaijan Airlines".

Про це повідомляє Українська державна льотна академія, інформує Цензор.НЕТ.

Олександр Кальянінов народився у 1992 році. Він з дитинства мріяв стати пілотом, як і його батько, та своє життя пов’язати з небом.

В авіакатастрофі, що сталася у Казахстані, загинув пілот Олександр Кальянінов

6 квітня 2021 року Олександр здобув ступінь магістра з авіаційного транспорту, навчаючись в Українській державній льотній академії. Чоловік проходив навчання на Факультеті льотної експлуатації за освітньо-професійною програмою "Льотна експлуатація повітряних суден" та отримав кваліфікацію "Інженер-пілот" та "Інженер –дослідник".

"Олександр був дуже розумним, ерудованим, вільно розмовляв на декількох іноземних мовах, був дуже чесним та завжди готовим прийти на допомогу. Під час авіакатастрофи, ризикуючи власним життям, врятував десятки життів при виконанні службового обов’язку", - розповіли у навчальному закладі.

Авіатроща літака Azerbaijan Airlines в Казахстані

25 грудня літак Embraer, що прямував із Баку до російського Грозного, упав поблизу казахстанського міста Актау.

38 людей загинуло внаслідок падіння літака Azerbaijan Airlines. За однією з версій у ЗМІ, літак міг бути уражений засобами ППО над територією РФ.

За даними ЗМІ, російська ракета класу "земля-повітря" стала причиною авіакатастрофи літака "Азербайджанських авіаліній" (Azerbaijan Airlines) в Актау.

Голова ГУР МО Кирило Буданов заявив, що літак Azerbaijan Airlines було збито російською системою ППО "Панцир-С1".

Азербайджан очікує, що Росія офіційно визнає збиття пасажирського літака, пише Reuters.

Речник російського диктатора Дмитро Пєсков відмовився коментувати інформацію про причетність Росії до авіатрощі пасажирського літака Azerbaijan Airlines в Казахстані.

Президент Володимир Зеленський висловив співчуття президенту Азербайджану Ільхаму Алієву та азербайджанському народу у звʼязку з катастрофою літака рейсу "Азербайджанських авіаліній" та заявив, що факти свідчать про відповідальність РФ за трагедію.

Топ коментарі
+28
Ну і? Пожаліти його тому що розбився літаючи на Сосію?
показати весь коментар
27.12.2024 22:59 Відповісти
+21
як пілот опинився поза Україною під час війни?

мабуть був інвалід ?

.
показати весь коментар
27.12.2024 22:58 Відповісти
+20
Крупа видала посвідчення пілота і інваліда - одночасно!
показати весь коментар
27.12.2024 23:03 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
як інтєрєсно ви пишете - клуб кінопутєшествій
показати весь коментар
28.12.2024 00:18 Відповісти
Такого не чув. Пілот інженер чув.
показати весь коментар
28.12.2024 00:20 Відповісти
літаючи в кацапію?? звісно що задурно
показати весь коментар
28.12.2024 00:46 Відповісти
коли мишкевич загине "в стєпях Казахстана" літаючи в кацапію, я його також не згадаю. Знав куди літав. До речі, не бачу що айзера когось оплакують. 3ю добу мовчать, так сс*ться росію, що плювати на своїх. Покидьки
показати весь коментар
28.12.2024 00:48 Відповісти
Ми навчали пілотів для Азербайджану.
Може всіх іноземних студентів депортувати з України?
показати весь коментар
28.12.2024 01:21 Відповісти
не судіть так суворо цього елегантного француза,ухилянську шкуру-пожирача устриць та жаб. а тим більше не сприймайте його всерйоз. ухилянтсько-біженська шкура він і таким буде все життя
показати весь коментар
28.12.2024 02:06 Відповісти
Та поуй! Заспокійся вже.
показати весь коментар
28.12.2024 05:56 Відповісти
Так що тепер? Чим він відрізняється від колаборанта чи пацифіста? Заробляв надаючи послуги москалям, отримав достойний розрахунок. Мені подобаєтья.
показати весь коментар
28.12.2024 06:42 Відповісти
ХЗ...
показати весь коментар
28.12.2024 07:55 Відповісти
ок, нам пожаліти громадянина айзербаджану який розбився літаючи на Сосію?
показати весь коментар
28.12.2024 17:55 Відповісти
І кожному некролог у популярному масмедіа...
показати весь коментар
28.12.2024 18:55 Відповісти
Девченки в Кропивницком, учащихся в летной Академии, называли шпаками.
показати весь коментар
27.12.2024 23:09 Відповісти
який нейтралітет ?

в Україні війна!
чи вже забули?

.
показати весь коментар
27.12.2024 23:20 Відповісти
він не керував - він був другим пілотом.....
показати весь коментар
27.12.2024 23:21 Відповісти
Я там вище відписав , одному конченому. Ві н громадянин Азербайджану.
показати весь коментар
27.12.2024 23:33 Відповісти
то ще й сконав задурно?
показати весь коментар
27.12.2024 23:39 Відповісти
так напиши правду:
шо пілот закінчив (освіта), коли, де....
НЕ потрібно форсаж вмикати , як на злеті....
показати весь коментар
27.12.2024 23:49 Відповісти
Приємно що є розумні люди👍
показати весь коментар
27.12.2024 23:51 Відповісти
то яким боком він до Цензора ?

в ГВФ раніше було половина негрів, то що, нам всю Африку оплакувати ?

.
показати весь коментар
28.12.2024 00:12 Відповісти
в стєпях Казахстана.

нам то що до того хто, де, коли і як поза Україною

.
показати весь коментар
28.12.2024 00:15 Відповісти
познаватєльно і актуально,
а ще ЗЄля сьогодні якийсь праздник учредив
показати весь коментар
28.12.2024 00:29 Відповісти
Яр Холодний, тобі досить було написати: видають парашути або не видають.
Я хотів лише дізнатися чи був у членів екіпажу ВИБІР:
- спасати своє життя + пасажирів
- спасати лише своє життя використавши парашути.
Запитав тому, що адміністрація, науково-педагогічні працівники та весь колектив Української державної льотної академії написала:
"Під час авіакатастрофи, РИЗИКУЮЧИ ВЛАСНИМ ЖИТТЯМ, врятував десятки життів при виконанні службового обов'язку."
показати весь коментар
28.12.2024 00:49 Відповісти
Самий адекватний комент на цій гілці
показати весь коментар
28.12.2024 01:14 Відповісти
Літак був збитий нашим ворогом. Пілоти змогли посадити літак в Казахстані, а не впали в море. Це дало змогу довести, що літак було збито. Керівництво Азербайджану образилось на рашку. Алієв розвернув свій літак на підльоті до москви. Тобто, на одного друга у кремлівських стало менше.
показати весь коментар
28.12.2024 01:43 Відповісти
Навчаючись в інституті в Харкові, жив в одній кімнаті з студентом із Малі.
На чиєму боці зараз цей студент, якщо в його державі сьогодні вбивці з Вагнера?
До війни з ранку в Харківському метро на заняття їхало більше іноземних студентів чим українців. Вони на чийому боці?
Сьогодні жодного. Мабуть всі виїхали до рашки. А Вам пофіг. Ну-ну.
показати весь коментар
28.12.2024 01:45 Відповісти
Ти потренуйся перед дзеркалом словом "паляниця", бо кацапчика чути дуже сильно!
показати весь коментар
28.12.2024 02:50 Відповісти
Та ні. Вони там, що пуйло що цей ільхам, варті одне одного. Домовляться.
показати весь коментар
28.12.2024 05:57 Відповісти
Та пох. Питання - навіщо про це треба було взагалі писати?
показати весь коментар
28.12.2024 06:01 Відповісти
Менi не цiкаво де вчився пiлот (я даже призвiще вже не пам'ятаю) i згодна з коментами-НАВIЩО нам ця новина? ЦН писать нi про що-криза жанру? Нашi серця болять неперестано за наших Героев...🥺😢 Жалко людину i тих, хто був в лiтаку, але плакати не буду...
показати весь коментар
28.12.2024 08:47 Відповісти
Згодна з Вами! 🤝 Просто багато болi накопилось за наших Героев та нашу любу Украiну...🥺😢 Божего благославення Вам та родинi! 🙏🙏🙏
показати весь коментар
28.12.2024 11:00 Відповісти
... зараз в Україні пару сотень підготовлених цівільних пілотів бродять під парканами без роботи. Є і 25 річні ...є і 45 річні... з прекрасним англійським з достатньо великим досвідом польотів. І будете вражені... е серед них і бувші військові... НЕ ЗВУТЬ ЇХ НА ПЕРЕНАВЧАННЯ!!! Беруть сопливих курсантів з Харькова... навчають у Франції... беруть тих ..хто літає зараз..але без англійської... НЕ БЕРУТЬ навіть тих...хто виявляє бажання . Так..їм по 35-45... і по роздумам нашого командування вони старі... А у перші дні війни ..коли у кабіни Су-24м та Міг-29 сіли шистидесятирічні... ніхто не думав про вік. А тих... хто возить туристів по Африкам... дуже мало. Якщо набереться пару десятків... то це ті..які вже давно мають неукраїнські ліцензії... і давно не в Україні. Повірте мені..як тому... що зараз літає за кордоном на УКРАЇНСЬКИХ літаках..і возить далеко не туристів.... )))
показати весь коментар
28.12.2024 16:33 Відповісти
мда....., пічаль

кінець зв'язку

.
показати весь коментар
27.12.2024 23:41 Відповісти
Кацапский заробітчанин який працює в Azerbaijan Airlines. Дєгєнєрати всі хто тебе лайкнув, та і ти також 🤡🤡🤡
показати весь коментар
27.12.2024 23:44 Відповісти
То сконав не задурно?
показати весь коментар
28.12.2024 00:03 Відповісти
Ти за кого, за кацапчиків, здається?
показати весь коментар
28.12.2024 00:04 Відповісти
ну то чого айзербайджан язик в ср*ку засунув? де його заяви??? а тут публікують про непотріб! скільки наших сьогодні загинуло? нецікаво??? ні будемо сльози лити бог зна за ким, хто літав в кацапію. Долітався.
показати весь коментар
28.12.2024 00:44 Відповісти
Ось цікава версія - що пілоти зрозуміли що якщо вони сядуть у раши , то їм уготовала судьба літака під смоленськом і тому спеціально пішли на Актау.
https://youtu.be/o_b4gC4ncNA?si=AIwWJTqVJqRRmwEp
показати весь коментар
28.12.2024 01:25 Відповісти
він заплатив своїм життям за тертя носами пині та алієва

дорогувато заплатив за політику власної держави
показати весь коментар
28.12.2024 02:10 Відповісти
Візьми дрючка і зажени українську молодь вчиться на льотчиків, лікарів, учителів,і так далі... Будеш мать купу "спеціалістів"... Тільки чим ти тоді Україна буде відрізняться від "тоталітарної країни"? Люди йдуть вчиться не тільки тому, що їм ця професія подобається. Вони оцінюють, також, і перспективи майбутньої роботи... Бо, якщо в країні не розвивається авіація - який сенс іти вчиться на льотчика чи інженера? Якщо вчителі отрмують за сврою працю "копійки" (і, в той же час, страждають від "булінгу" з боку учнів) - хто піде працювать?
показати весь коментар
28.12.2024 08:03 Відповісти
на військового пілота не пробував перевчитись.

ну таки конкретно інвалід !

.
показати весь коментар
27.12.2024 23:18 Відповісти
Де ви ***....дебіли беретесь, мерзотники смердючі. По собі всіх міряєте. А нічого що він громадянин Азербайджану. Він що ,не міг навчатися в Кропивницькому? Тобі відповів , всім мерзотникам хто нижче насрав
показати весь коментар
27.12.2024 23:31 Відповісти
Вот нахрена писать всякую хрень о огибшем пилоте????

Пилот Александр Кальянинов, выпускник Бакинского европейского лицея.

Modern.az побеседовал с заместителем директора лицея Сабиной Байрамовой, которая была учителем и классным руководителем с 5-го по 11-й класс А.Кальянинова.
«Несмотря на то, что он не был азербайджанцем по национальности, Александр свободно говорил на азербайджанском и нескольких иностранных языках. Это помогло ему поступить в университет в Турции и успешно учиться там. Из университета в наш лицей постоянно приходили благодарственные письма за его высокий уровень владения английским», - рассказывает Сабина Байрамова.

По ее словам, Александр с детства мечтал стать пилотом, как и его отец.

«Он всегда хотел пойти по стопам отца и связать свою жизнь с небом. Гибель бывшего ученика стала тяжёлым и неожиданным событием для его учителей и одноклассников. Все искренне любили его. Александр всегда поддерживал хорошие отношения с друзьями, не терял связи, они часто встречались», - рассказала С.Байрамова.
показати весь коментар
27.12.2024 23:32 Відповісти
Він громадянин Азербайджану
показати весь коментар
27.12.2024 23:48 Відповісти
еге ж, замполіт це назавжди

.
показати весь коментар
28.12.2024 00:16 Відповісти
Навіть, якщо це так, то сенс мого коментаря зміниться несуттєво - нахріна ми навчали таксистів для кацапів, замість готувати пілотів для себе?
показати весь коментар
28.12.2024 01:01 Відповісти
то чому всі євр. компанії припинили рейси в кацапію, а айзербайджан - ні? тому що недоумки.
А про вас хтось написав - не трогай яра, бо довго воняти буде. Нічого додати більше не трогаю, бо сморід на всю гілку.
показати весь коментар
28.12.2024 01:27 Відповісти
Ми й вас,хранцузського мсьє,навчали- ви стали на бік України,стали до лав ЗСУ? Ні! Ви чкурнули у Францію. Ми навчали й десятки тисяч китайців (у Києві їх які у Пекіні було повно),арабів,латиносів....ну й де вони,їх країни хоч одне слово сказали на підтримку України за 3 роки? відкрию вам,милий мсьє,таємницю. Всі ці іноземці "вчилися" тут тому,що рівень освіти в їх країнах на порядок або 2 вищий і вони там були неконкурентні,а тут брали всіх,аби гроші платив. Таке до нас і ставлення у них....
показати весь коментар
28.12.2024 02:03 Відповісти
... ще щось закінчив - на таких літаках у Кропивницькому не навчають!
Не повна інфа....
показати весь коментар
27.12.2024 23:02 Відповісти
і літав би ще!
показати весь коментар
27.12.2024 23:04 Відповісти
Цю академію має СБУ потрусити, поки вони не поставили пам'ятник кацапському заробітчанину.
показати весь коментар
27.12.2024 23:09 Відповісти
А що йому було робить в Україні? Найбільшу авіакомпанію України "папа Беня" "довів до ручки"...
показати весь коментар
27.12.2024 23:15 Відповісти
А нафтотанкери - грецькі.
показати весь коментар
27.12.2024 23:20 Відповісти
це з тієї самої "опери", з якої слів не викинеш
показати весь коментар
27.12.2024 23:23 Відповісти
то навіщо отой "максим" нам на Цензорі здався?
та ще й під час складеної війни !!!

.
показати весь коментар
27.12.2024 23:29 Відповісти
нам є за ким горювати і без нього !
показати весь коментар
27.12.2024 23:37 Відповісти
а як щодо норм людської моралі ?

.
показати весь коментар
27.12.2024 23:42 Відповісти
До чого тут повага, я всіх поважаю. Але треба писать правду.
показати весь коментар
27.12.2024 23:43 Відповісти
то нах він нам вср..сь ?

це з серії "в мірє інтєрєсного"

.
показати весь коментар
27.12.2024 23:50 Відповісти
свої некрологи я вже відписав і молю Бога щоб більше не довелось

сьогодні НЕ загинув жоден Воїн ?

можна публікувати всіляку хрєнь на Цензорі ?
загиблий НЕ українське горе - кому треба, той нехай і пьє за нього
показати весь коментар
28.12.2024 00:09 Відповісти
той хто працює з кацапією і загинув - жертва свого недоумства. Точка.
показати весь коментар
28.12.2024 00:50 Відповісти
немає смислу пояснювати очевидні речі ще одному з недоумством. Якщо ви сьогодні прокинулися після 3х річної сплячки, повідомляю, що всі пристойні компанії пішли з росії, щоб не бути повязаними з виконанням своїх посадових обов'язків. Не будемо згадувати ще одного недоумка алієва, який недавно лобизався з путіним, і весь цей час перепродавав кацапську нафту як свою.
Отже карма настигла ще одного недоумка, який здобув освіту в Україні, їв і пив укр. їжу, ходив по нашій землі, але поїхав у кацапію виконувати свої посадові обов"язки.

не пишіть мені більше.
показати весь коментар
28.12.2024 01:14 Відповісти
По перше, мені пофіг на іноземних студентів, мене турбує відсутність кадрів в Україні.
По друге, враховуючи що Азербайджан це де-факто авторитарна держава, котра має значно більше зв'язків з росією, ніж з нами, то може почнемо готувати кадри для ерефії, КНДР, Ірану... Прямо зараз причому?
Розумієте, я теоретично розумію доводи про кошти для ВУЗів, про міжнародний імідж і все таке. Але я не розумію, чому ми маємо 0 від бублика, в авіації, медицині..... і готуємо кадри в цих сферах для інших країн, часто ворожих до нас.
показати весь коментар
28.12.2024 01:31 Відповісти
Пиня та алієв два сапога пара - дружбани-сатрапи

а те що "ризикуючи життям" екіпаж чкурнув через море в Казахстан, то молодці - второпали що рашиські диспетчера "посадять" літак по-смолєнськи, а якщо хто й виживе, то доб'ють саперними лопатками на місці авіатрощі
показати весь коментар
28.12.2024 02:21 Відповісти
Бо він вчився в українському ВИШі! І його знають багато українців. А ще тому, що він теж став жертвою війни, розпаленої Росією... Так само, як і сотні тисяч українців...
показати весь коментар
27.12.2024 23:55 Відповісти
Для всіх. Ця стаття виключно про рівень начання пілотній справі в українському закладі. Про високий рівень. Не про пілотів-заробітчан, не про українських ухилянтів. Взагалі не про українців. Це практично реклама нашого ВНЗ.
показати весь коментар
28.12.2024 00:25 Відповісти
Танюшо... Справа у місці його навчання... ВИШ у Кропивницькому - УКРАЇНСЬКИЙ. А це значить, що основна маса студентів його (та сві викладачі) - УКРАЇНЦІ... Цей пілот вчився разом з ними (чи у них), спілкувався, і навіть з деким дружив. Це раз... І ця новина, в першу чергу, написана для них... По-друге, автор цієї статті нагадує, що жертви російсько-української війни - не тільки Україна та українці, але й жителі Західної Європи та Південно-Східної Азії (що загинули в результаті катастрофи малайзійського "Боїнга"). І британці, що постраждали під час удару ракети по готелю в Харкові. І польскі фермери, по фермі яких прилетіла ракета... І багато громадян інших країн... Це називається "міжнародний розголос" для привернення уваги до подій, що мають важливе міжнародне значення...
показати весь коментар
28.12.2024 09:44 Відповісти
краще б на f-16 літав
показати весь коментар
27.12.2024 23:03 Відповісти
Це Вам з азербайджанських новин:

Президент Азербайджану Ільхам Алієв, перебуваючи в літаку, подзвонив президенту Росії Володимиру Путіну. У ході телефонної розмови президент Ільхам Алієв повідомив, що не зможе прийняти участь в неформальному саміті головних держав-учасників СНГ в Санкт-Петербурзі через авіакатастрофу пасажирського літака компанії «Азербайджан Хава Йоллари», що виконував рейс Баку-Грозний, і що він прийняв рішення про повернення. Голови держав виразили співчуття один одному, членам сімей і близьких загиблих в результаті авіакатастрофи, серед яких були громадяни Азербайджану, Росії та інших країн, побажали скорішого виздоровлення постраждалим.

Оце образа! Ввійде в підручники історії!
Якщо хочете почитати про образи, почитайте про МН17, та подивіться на дії Нідерландів зараз, а не на оце авторитарне облизування один одного, двома людьми,, які плювати хотіли на звичайних людей.
показати весь коментар
28.12.2024 02:02 Відповісти
ну і буй з ним!
навіщо загаджувати Цензор непотрібом під час війни!
показати весь коментар
27.12.2024 23:44 Відповісти
От і відповідь на питання - Де F-16?
Далеко, F-16. Бо Україна не має пілотів. Бо ті пілоти, котрих навчали, возять туристів по всьому світу. Бо літають в Африці, ерефії, Азербайджані....... Бо на Заході, готують зараз з 0 пілотів, замість того, щоб перевчити з цивільної авіації. Бо....
А тепер давайте висловимо свої співчуття молодому, може навіть патріоту, котрий загинув перевозячи кацапів в Чечню? Я точно не висловлю.
показати весь коментар
27.12.2024 23:10 Відповісти
В Кропивницькому льотна академія. При ссср називалося : вище льотне училище.Багато іноземців навчалося , а також зі всього союзу. Загинувший більш за все не був громадянином України.Бо тут вже пішли брудні коменти.як він виїхав , на ф 16 садять. Інвалідом обзивають. Схаменіться люди юродиві...
показати весь коментар
27.12.2024 23:19 Відповісти
тоді до чого на Цензорі така душещіпательна стаття?

кожного дня гинуть десятки українських Воїнів !

.
показати весь коментар
27.12.2024 23:25 Відповісти
буков багато, а клєвать немає чого:

під час війни у нього мав бути лише один контракт - із ЗСУ

летів на рашку,
сконав на рашці,
від рашиської ракети

ну і буй з ним!
нам є за ким сльози лити!
показати весь коментар
27.12.2024 23:35 Відповісти
скільки загинуло сьогодні Українських Воїнів ?

жодного некролога !!!

що, ніхто не загинув ?

.
показати весь коментар
27.12.2024 23:47 Відповісти
Пишить вірні заголовки - не можна надавати цю інформацію в нейтральному тоні. Треба так:
"Азербайджанським літаком, який збила Росія над Кавказом, керував пілот Олександр Кальянінов, який вчився в академії Кропивницького".
показати весь коментар
27.12.2024 23:05 Відповісти
А ще в Україні навчались багато студентів з Ірану. Україні допомагала створювати в Ірані авіабудування. Виготовлення Ан-140, зокрема. Навчала їх конструкторів, постачала обладнання. Вироблялось це на заводах HESA. Того HESA, що є розробником та виробником такого собі Shahed 136.
Але чомусь тут воліють не згадувати, що можливо навчені Україною люди, конструювали, виробляли, та локалізували виробництво в Алабузі цих дронів.
А на це, уже Вам пофіг? Чи какая разніца? Пропонуєте заодно радіти, що Україна готує іноземних студентів-пілотів, не маючи своїх? Чи я маю радіти, що Україна навчала студентів з Малі? Того малі, що розірвало відносини з Україною, та обнімається з путлєром?
показати весь коментар
28.12.2024 01:58 Відповісти
Коженого дня гинуть ЗАХАСНИКИ України, але про них окрім рідних і близьких ніхто не згадує і імен їхніх не знаємо. А тут на першій сторінці некроло заробітчанину. Мдя...
показати весь коментар
27.12.2024 23:14 Відповісти
Возити кацапів - погана прикмета
показати весь коментар
28.12.2024 00:01 Відповісти
краще б на F-16 літав
показати весь коментар
27.12.2024 23:00 Відповісти
Крупа видала посвідчення пілота і інваліда - одночасно!
показати весь коментар
27.12.2024 23:03 Відповісти
як пілот опинився поза Україною під час війни?

мабуть був інвалід ?

.
показати весь коментар
27.12.2024 22:58 Відповісти
Ну і? Пожаліти його тому що розбився літаючи на Сосію?
показати весь коментар
27.12.2024 22:59 Відповісти
Сторінка 2 з 2