5568 посетителей онлайн

Путин остановится только там, где его остановят. Единственная возможная линия разграничения - устойчивая эшелонированная оборона украинских войск, - Бутусов

бутусов

Переговоры о перемирии продолжались с 2014-го года, а нападение РФ в 2022 году произошло во время "всеобъемлющего перемирия".

Об этом пишет в фейсбуке главный редактор Цензор.НЕТ Юрий Бутусов.

Он убежден, что Путин остановится только там, где его остановят.

"Единственное условие, которое побуждает Путина к переговорам - когда количество уничтоженных оккупантов станет значительно больше тех, кого набирают на войну. Единственная линия разграничения, которая возможна - устойчивая эшелонированная оборона украинских войск, которую надо построить.

Единственное преимущество, которое может быть у Украины - не количество техники и людей, а качество их применения, организации и управления. Единственные гаранты безопасности, которые будут защищать Украину - украинские воины", - отметил Бутусов.

Напомним, ранее Зеленский заявил, что Украина готова к встречам и переговорам в любом формате после полного прекращения огня. В свою очередь, Путин отверг предложение "Коалиции желающих" о перемирии с 12 мая и предложил возобновить прямые переговоры между Украиной и РФ в Стамбуле. Трамп убежден, что Украина и РФ могут начать переговоры о мире и этот день станет большим для Украины и РФ.

Топ комментарии
+10
Все правально Бутусов написав, але він трохи плутає - напад стався не тому що було "перемир'я" - а тому ,що хтось проіпав зі зміцненням оборони.
Чому маніяки нападають на повій ,але рідко на монашок? Може тому ,що монашки не шляються по ночах там де не потрібно ?

Si vis pacem, para bellum Хто хоче миру хай готується до війни - а не розміновує Чонгари .
показать весь комментарий
11.05.2025 14:00 Ответить
+8
Так,але зе хоче зупинити рашку дипломатією.Тільки він путає дипломатію з 95 кварталом
показать весь комментарий
11.05.2025 13:56 Ответить
+7
Це не має ЖОДНОГО значення, навіть найкращі дипломати світу були б тут безсилі. Кацапню може зупинити сила і ЛИШЕ СИЛА.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:26 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Це не має ЖОДНОГО значення, навіть найкращі дипломати світу були б тут безсилі. Кацапню може зупинити сила і ЛИШЕ СИЛА.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:26 Ответить
Усе в Божих руках, Юра
Якщо сьогодні Україна стане на коліна перед Богом, як на майдані , завтра все скінчиться
показать весь комментарий
12.05.2025 00:51 Ответить
Так,але зе хоче зупинити рашку дипломатією.Тільки він путає дипломатію з 95 кварталом
показать весь комментарий
11.05.2025 13:56 Ответить
Зеленському потрібні лаври переможця.Але щоб ті лаври належали тільки йому одному..Ділити їх з зсу він не буде
показать весь комментарий
11.05.2025 14:38 Ответить
Ну да,якщо власні втрати не рахувати то у нас все чудово!!!
показать весь комментарий
11.05.2025 14:39 Ответить
Працювати.Просто потрібно працювати
показать весь комментарий
11.05.2025 14:40 Ответить
Не "проібав" а забив на оборону і те що було розвалив
показать весь комментарий
11.05.2025 14:41 Ответить
Прощо і мова,ота наталья телемарафоном живе і у неї все ок
показать весь комментарий
11.05.2025 16:14 Ответить
За 4 р повномасштабки наші спромоглися щось побудувати?
показать весь комментарий
11.05.2025 16:15 Ответить
"Працювати" -це не тільки про податки
показать весь комментарий
11.05.2025 16:16 Ответить
Так.Але коли ти своїм прикладом показуєш то і сусіди підтягнуться і допоможуть хто чим може.А тупо вимагати допомогу не ефективно
показать весь комментарий
11.05.2025 16:18 Ответить
Потрібно не тільки відбиватися(до речі без допомоги єс і америки ми б вже весною 22 не мали чим відбиватися) а й довести що ми ближчі до єс ніж до рашки.На разі наша влада копіює дії рашки
показать весь комментарий
11.05.2025 16:39 Ответить
Ну да.Тільки з 22 р амери надавали зброю,розвіддані та список пріоритетних цілей.Поки ми їх не почали найобувати і нах посилати
показать весь комментарий
11.05.2025 19:31 Ответить
Немає такої.Тільки якби ми з 19 не зупинили розвиток зсу то і наслідки вторгнення були б менші.Якби взагалі втлргнення відбулося.
показать весь комментарий
11.05.2025 19:33 Ответить
Потрібно не тільки податки платити а контролювати їх витрати.
показать весь комментарий
11.05.2025 19:41 Ответить
Що ж ти в америці забув?Повертайся,америкаські блокпости не розсипляться.
показать весь комментарий
11.05.2025 19:42 Ответить
Що ж заставило тебе vpn ном користуватися?Під прикриттям?В тилу підарів?
показать весь комментарий
11.05.2025 19:51 Ответить
Нуу, У верховногоголовнокомандуючего інша думка!, якщо взагалі є...
показать весь комментарий
11.05.2025 14:14 Ответить
Из-за технологий в области дронов и кабов, нет как и очень эффективной обороны, так и нет очень эффективного наступления. Такая вот современная война, и её реалии. Всё за счёт нереальных по числу жертв.
показать весь комментарий
11.05.2025 15:46 Ответить
Великоперемовини та Великоперемирья
Потім Великовибори Великослуг та Великоголобородьок
показать весь комментарий
11.05.2025 14:20 Ответить
Тобто ,її нема(((а марахвон розповідає((
показать весь комментарий
11.05.2025 14:26 Ответить
Жителів ійорданської долини просимо не перейматись, самі зі своїм у себе розберемось.....
показать весь комментарий
11.05.2025 16:55 Ответить
1. Єдина лінія розмежування, яка можлива - стійка ешелонована оборона українських військ.
2. Єдина перевага, яка може бути у України, - не кількість техніки та людей, а якість їх застосування

Нiхто не бачіть протіричя у ціх двух тезах?
показать весь комментарий
11.05.2025 14:47 Ответить
Пісали, аж на гівно ісходили стверджуя, шо достатьно викопати окопи вздовж кордону, і все ... війни не буде - путін всрется з переляку і не нападе.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:55 Ответить
Так.Алеж це треба зробити.Всі все розуміють,а таке враження,що діють навпаки.Чи це тільки мені так здаецця?
показать весь комментарий
11.05.2025 13:58 Ответить
Добре.Де ми просунулися?
показать весь комментарий
11.05.2025 14:25 Ответить
Як що немае чого сказати,то не лій воду і не здавайся розумною.Це просто смішно і дурковато.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:54 Ответить
ЗСУ здатні вбивати їх швидше, ніж вони спроможні підготувати поповнення. Вони це вже неодноразово доводили.
Що потрібно для того, щоб вбивати їх швидше при зменшені наших втрат добре знають ті, хто воює з ворогом безпосередньо на передовій.
Для забезпечення ЗСУ всім необхідним для перемоги вести війну з рашистами потрібно в форматі ефективної антирашистської коаліції. Для цього партнерам по коаліції необхідно терміново перебудувати все своє військове виробництво, разом з військовою промисловістю України, в єдину коаліційну систему виробництва військового часу. Мета - разом з оборонною промисловістю України забезпечити ЗСУ всім необхідним для максимально ефективного знищення ворога на землі, в повітрі, на морі та в космосі.
Одним з необхідних ефективних кроків антирашистської коаліції буде повне закриття неба над Україною від повітряних атак рашистів обʼєднаними силами ППО (в тому числі винищувальної авіації ) не НАТО (в НАТО є статутні зобовʼязання),обʼєднаними силами ППО антирашистської коаліції.
Необхідно також створити єдиний військовий комітет антирашистської коаліції (за досвідом військового комітету НАТО).
показать весь комментарий
11.05.2025 14:48 Ответить
Мабуть потрібно практично діяти, щоб точно знати здійснено воно, чи ні. Зрозумію, що обороноспроможність партнерів була навмисно зруйнована, а система управління забюрократизована купою неадекватного законодавства та просякнута агентами кремля.
Найбльш ефективний шлях подолання бюрократичних перепон - оголошення військового стану в країнах антирашистської коаліції. Спочатку в одній, потім, за прикладом, підтягнуться інші.
Історичний досвід антигітлерівської коаліції - аргумент на користь того, що антирашистська коаліція може бути створена. Рівень загрози Європі від путінського рашизму дуже високий. Зрозуміло, що дуже допомогла б участь в атирашистській коаліції США, і є сподівання, що США приєднаються, якщо Конгрес США побачить ефективні практичні кроки європейських партнерів України - Німеччини, Великої Британії, Франції, Польщі,Чехії, РумуніїЛитви, Латвії: Естонії, Нідерландів, Швеції, Іспанії, та інших дружніх країн Європи та багатьох країн поза Європою.
Рашистську чуму потрібно лікувати всім світом.
показать весь комментарий
11.05.2025 15:25 Ответить
Який незвично вишуканий тролінг! Але мабуть можна було б краще. Аргументованіше. З тролінгом, спрямованим "у центр суті, в точку проблеми" .(с)
Зізнайтеся, ви мабуть фахівець-стажор у галузі зірок смерті та роботів-трансформерів, і підробляєте позаштатним працівником ботоферми "письменників-фантастів" із завданням тролінгу на Цензорі?
показать весь комментарий
11.05.2025 15:48 Ответить
Тобто, ви наполягаєте, що ваша пропозиція, яку ви захищаєте в коментарях, грунтується на вашій фаховий обізнаності і компетенціях. Цим же визначється і ваш рівень аналітики постів та коментарів , які ви демонструєте на Цензорі.
показать весь комментарий
11.05.2025 16:07 Ответить
1) ЗСУ, які вже четвертий рік протистоять другій армії світу. Мається на увазі складна система з усіма необхідними елементами, включаючи і матеріальне забезпечення військових.
2) Принципово новий вид збройних сил - СБС (всі, хто забезпечує та застосовує дрони для знищення о.с. та техніки ворога). Окремий успіх - ГУР МО, сили БЕК Магура V5/V7.
Зараз саме ці сили наносять ворогу близько 80% всіх задокументованих втрат.
3) ППО/ПРО/РЕБ тилу, озброєні ********* засобами та навченими бойовими розрахунками.
4) Сумісне виробництво військової техніки та ***********. Значна частина виробничих процесів в аутсорсингу партнерів. Партнери виробляють зброю для нас і разом будують в Україні військову промисловість.
5) Співпрацю з партнерами, їх політичну, економічну та військова підтримкк.
6)...
Перелік ще можна продовжити. Є що критикувати, можна було б зробити більше і успішніше. Але, не зважаючи на зрадництво, корупцію, некомпетентність те, що вдалося Україні, багатьом її в більшості ще невідомим громадянам ніхто в світі не очікував і ще ніколи в світі не спромігся так швидко побудувати та досягти.
показать весь комментарий
11.05.2025 16:56 Ответить
A що зробить "нормальна людина"?
показать весь комментарий
11.05.2025 20:00 Ответить
Тільки про це подумала... Так, може бути ще гірше і зельО зіллє нас рашці, якщо залишиться у владі.
показать весь комментарий
12.05.2025 05:53 Ответить
І воїни теж маюсь властивість закінчуватись. А у рюзьке населення вп'ятеро більше. Сумна історія...
показать весь комментарий
11.05.2025 13:59 Ответить
Теоретично - привабливо. На практиці - нездійсненно. Бо ЄС це суцільний бардак! Там щоб прийняти рішення закрити кватирку треба десять засідань й стільки ж погоджень..(((
показать весь комментарий
11.05.2025 14:59 Ответить
Да правильно тільки ЗСУ закінчать цю війну вийшовши на державні кордони України, ніяких переговорів не було і бути не буде, все до пізди!
показать весь комментарий
11.05.2025 20:48 Ответить
«Єдина умова, яка спонукає Путіна до перемовин - коли кількість знищених окупантів стане значно більше тих, кого набирають на війну. »

Спонукає його на це, коли там будуть знищені залишки стратегічної авіації, т запаси ракет, і підприємства по їх виробництву.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:19 Ответить
Дивно чути таке зараз.
Це якась контраверсія висновкам фахового військового Залужого.
Свого час Залужний зізався, що помилявся, коли вважав що надвисокі втрати російьких військ, змусять ***** відмовитись від сво.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:40 Ответить
Людина перечитала багато книг військових мемуарів...
показать весь комментарий
11.05.2025 15:23 Ответить
За неділю?
Писали! Ще й як !
Про розмінування Чонгарського перешийку (це вихід по суші з Криму в Херсонську область) і відновлення дорожнього руху. Про це товаріщь Вєрєщюк.
Про шашлики на 9 мая. Ну це сам Прєзідєнт по тєлєвізору.
Про оборону, теж було. Про делегацію в Херсон, у тамтешньої Тероборони вилучили зброю.
показать весь комментарий
11.05.2025 15:36 Ответить
Писали що для цього потрібно розмінувати замінований папєрєдніками чонгарський перешийок, зняти танкові частини з півночі на трасі Бульбокацапія -Київ, зняти оборону летовища Гостомель, відвести мехбригади від Харкова під Донецьк...
А от про окопи нічого...
Про дороги було. Це коли Залужному пояснили чому не потрібно давати гроші на ЗСУ.
Бо потрібно будувати хороші дороги.
Бо у людей коштовні:
-Ауді,
-Тесли,
- Мерседеси,
і людям болить бити такі машини на таких невдалих дорогах.
Та й лячно, коли мама любіт скорость 250 км/час.
показать весь комментарий
11.05.2025 15:49 Ответить
Повинні були будувати китайську стіну.
Ширина дві колії, висота 12 метрів.
Армований бетон.
Довжина 2000 кілометрів.

Ти таку стіну хотів щоб Яценюк тоі побудував?
На 100 тисяч гривень, що залишилися від Янека на казначейському рахунку?
Мабуть Фьодорович або не зміг запхати їх в карман, або випали з кармана...
показать весь комментарий
11.05.2025 16:00 Ответить
Чому не писали за неділю до повномасштабного вторгнення про "оборону" яка мала б бути вже там, але її не було від слова зовсім.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:43 Ответить
А як же контнаступи,маневренна оборона,захоплення кацапських територій?

Чому так різко змінилася риторика?
показать весь комментарий
11.05.2025 14:14 Ответить
Кабами розбивають укріплення від ЗЕ з гівна і палок
показать весь комментарий
11.05.2025 14:19 Ответить
Кацапи довго ковиряли укріплення,які були збудовані до 2019р,маючи тоді набагато більшу вогневу перевагу
показать весь комментарий
11.05.2025 14:23 Ответить
Пірамідки з колючою проволокою і посеред поля типу вогневих точок залізобетонні товщиною почти нікуя і щоб ворогу було добре їх видно.Маскування взагалі ніякого.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:30 Ответить
на донецькому напрямку
показать весь комментарий
11.05.2025 14:31 Ответить
На сумщині,як привезли матеріали для укріплень більше року назад,так і валяються в полі.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:33 Ответить
Ти питаєш про харківщину і сумщину,їх там не будували до 2019р.Укріплення будувались на лінії розмежування на донецькому напрямку,якщо ти цього не знав.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:43 Ответить
Укріплення будують не на лінії зіткнення,не мели дурниць
показать весь комментарий
11.05.2025 14:45 Ответить
Замість цього лише відосіки від гундосого і коли ЗСУ відступають з позиціїї,то завжди в чисте поле чомусь
показать весь комментарий
11.05.2025 14:47 Ответить
Ти головою вдарився чи в заапої був??
показать весь комментарий
11.05.2025 14:59 Ответить
можливо тільки добавити що повинна бути проукраїнська влада а не Арахамії з Ермаками ,Бужинськими і тисячами іншої нечистої сили
показать весь комментарий
11.05.2025 17:17 Ответить
Все правально Бутусов написав, але він трохи плутає - напад стався не тому що було "перемир'я" - а тому ,що хтось проіпав зі зміцненням оборони.
Чому маніяки нападають на повій ,але рідко на монашок? Може тому ,що монашки не шляються по ночах там де не потрібно ?

Si vis pacem, para bellum Хто хоче миру хай готується до війни - а не розміновує Чонгари .
показать весь комментарий
11.05.2025 14:00 Ответить
раХУЄться...
показать весь комментарий
11.05.2025 14:14 Ответить
Звичайно - якщо ти в тилу -неважливо ,хто - і на передок не йдеш - можна воювати до "пабєди"
показать весь комментарий
11.05.2025 15:21 Ответить
Гарне фантастичне оповідання - головне надихаюче. Пропоную також використовувати роботів -трансформерів та зірку смерті для знищення рашистських окупантів .
показать весь комментарий
11.05.2025 15:22 Ответить
Я просто вважаю ,що моя пропозиція більш реалістична чим ваша ))) Скоріше створять роботів -трансформерів - чим ті зміни ,що ви пропонуєте )))
показать весь комментарий
11.05.2025 15:51 Ответить
Ви що яка аналітика - я просто поціновувач фантастики )))
показать весь комментарий
12.05.2025 17:44 Ответить
Коли не було інету, тільки рідні знали що ти дурне...))
показать весь комментарий
11.05.2025 14:58 Ответить
💯🦾🇺🇦
показать весь комментарий
11.05.2025 15:01 Ответить
Цілком погоджуюсь з Бутусовим. За 50 км від лінії фронту необхідно рити окопи, залучати екскаватори як державних, так і приватних компаній, бетонні заводи мають працювати цілодобово, заливати бетоном, робити бункера, де можна буде перечекати наліт дрона чи артилерії, як групою, так і одному. Мінування - це основа. Буде все менше і менше техніки, тому проти легкого транспорту ще вчора треба було вже замовляти колючий дріт, постки, розтяжки тощо. Чи знову нічого не робиться, а гроші йдуть на дороги, та всяку фігню в тилових містах ???? Не має бути такого, що солдати викидають в чисте поле та наказують окапуватись. Лінія оборони за лінією оборони - 1, 2, 3 і знову 1, 2, 3..... Сотні тисяч військових, особливо хитрожопі менти, служби охорони сидять в тилу, отримуючи по 1,5 баксів. Їх на першу лінію, того, кого мобілізують - на третю робити укріплення та мінування.
показать весь комментарий
11.05.2025 16:05 Ответить
Нічого нового - потрібно захищатись
показать весь комментарий
11.05.2025 14:33 Ответить
З такими помічниками-3,14здоболами стікої оборони не може бути.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:01 Ответить
Зеля вже все зробив щоб зупинити їх, навіть Лівбіріжжя їм пообіцяв в Омані, але їм і це не підходить
показать весь комментарий
11.05.2025 17:31 Ответить
А мільйонером можна стати лише заробивши мільйон. Інша справа як це зробити, і де взяти ту саму стійку ешелоновану оборону, коли навіть в снарядах перевага русні 2 до 1, про свіввідношення далекобійної зброї і ППО взагалі краще не згадувати.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:00 Ответить
Єдина причина війни - зєля. Буде на його місті нормальна людина(просто нормальна, будь хто), то війна закінчиться миттєво. Бо у пуйла вся надія тільки на зєлю
показать весь комментарий
11.05.2025 18:04 Ответить
Доречі шило в дупі - Придністров'є, досі стирчить. Це тому, що пуйло заборонив зєлє навіть дивитись в той бік? А роззброїти цих баранів можна одним танком. Буде і якась кількість радянських снарядів і чимала кількість полонених для обмінного фонду
показать весь комментарий
11.05.2025 18:10 Ответить
ніяка ешелонована оборона не зарадить поки орки мають можливість випалювать її кабами, тому потрібна ПВО яка унеможливить застосування кабів
показать весь комментарий
11.05.2025 14:17 Ответить
може ти поїдеш будудувати ті укріплення під постійними обстрілами та тими ж кабами, та які укріплення витримають 1,5 тонні каби а то і 3х тонні
показать весь комментарий
11.05.2025 14:44 Ответить
Це тобі так хочецця. Завдяки опору України, орки з кожним днем все менше просуваються і все більше втрачають особового складу.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:10 Ответить
Ви?
Майже ніде. У травні повний ступор, втрати колосальні, за тиждень травня менше 20 квадратних кілометрів, за це заплачено 10 тисячами ваших орків..
показать весь комментарий
11.05.2025 14:33 Ответить
Так і я про то, щотижня до 10 тисяч ваших орків гинуть. А ваш фюрер все кидає і кидає в топку.
Ти обережніш, таким темпом скоро з ферм ведмедчука бронь будуть знімати.
Поїдеш в Україну, будеш в окопі бурятам політінформацію читати
показать весь комментарий
11.05.2025 16:31 Ответить
Тонко потролив. Якби така оборона була, то навіщо так ставити питання. Але знов нагадав, що її якраз ніт, на четвертому році повномасштабки.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:23 Ответить
не рахується - про асфальт забув !
показать весь комментарий
11.05.2025 14:03 Ответить
Звісно зброя потрібна , але головне - те , як ти її застосовуєш , тобто - військове мистецтво і талант воєнначальника ... а в цьому питанні не все гаразд ...((
показать весь комментарий
11.05.2025 14:28 Ответить
Це ти про які укріплення - на харківщині , чи сумщині , чи на півночі ...?
показать весь комментарий
11.05.2025 14:29 Ответить
gugu #608206
які були збудовані до 2019р
показать весь комментарий
11.05.2025 14:39 Ответить
Не міг він бути успішним ! Про це ж і пишу - це ж ким треба бути , аби перти на кацапів там , де вони і чекають ? Наступати треба там , де тебе не чекають ! Це і є оперативне мистецтво
Бо інакше жодна зброя не допоможе ...
показать весь комментарий
11.05.2025 14:43 Ответить
Як це не будували ? Взагалі ?
Це ж пряме звинувачення тодішньої влади у зраді ...
показать весь комментарий
11.05.2025 14:57 Ответить
"Єдина умова, яка спонукає Путіна до перемовин - коли кількість знищених окупантів стане значно більше тих, кого набирають на війну. Єдина лінія розмежування, яка можлива - стійка ешелонована оборона українських військ, яку треба побудувати.

Єдина перевага, яка може бути у України - не кількість техніки та людей, а якість їх застосування, організації та управління. Єдині гаранти безпеки, які будуть захищати Україну - українські воїни", - зауважив Бутусов

Аминь, но для многого из этого нужны реформы, а у нас с этим серьезные проблемы: коррупционеры, ворье и профнепригодные паразиты сами себя не реформирует, более того, будут драться за свои места и недопущения тех изменений, которые могут угрожать их "доходам" и безопасности.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:06 Ответить
Для освобождения оккупированных территорий, нужно намного больше вооружений, чем то что нам поставляли и поставляют
показать весь комментарий
11.05.2025 14:24 Ответить
Само собой, но как тут уже подметили, нужны ракеты, которые могли бы сбивать носителей кабов и вертолеты, которые жгли бронетехнику во время запорожского наступления, которое думаю вполне могло оказаться успешным, если бы запад не тянул с поставками и дал чем их сбивать.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:38 Ответить
Повторюсь, если бы запад не тянул полгода с поставками бронетехники, то орки не успели бы так хорошо подготовится, а еще если бы дали столько, сколько просил Залужный (а лучше даже больше), и не распорошили силы на удержание Бахмута, то лично я на 95% уверен, запорожское наступление было бы успешным. Потери конечно были бы не малыми, но они и при освобождении Херсона были существенные, на войне без этого никак. Кто то из американских генералов даже писал о 40% потерь техники, и что следовал она это пойти. Ну и у орков во время Авдеевского наступления так было, сжигали их колонны раз за разом, так что как наступать и не нести существенные потери не имея подавляющего преимущества, еще никто не придумал.
показать весь комментарий
11.05.2025 14:56 Ответить
Я не писал про штурм Херсона, а про тот период, до выхода орков
показать весь комментарий
11.05.2025 15:41 Ответить
А якого хріна поперлись на курщину ,замість того щоб зміцнювати обороно на Донеччині і Харківщині
показать весь комментарий
11.05.2025 17:07 Ответить
От через таких диванних стратегів як ти ,ми в дупі.
показать весь комментарий
11.05.2025 18:40 Ответить
Страница 1 из 2