8805 посетителей онлайн

Обыски у Шабунина проходили без решения суда. Это вопиющее нарушение, - Щербан

Шабунін

Обыски у руководителя Центра противодействия коррупции Виталия Шабунина состоялись без решения суда.

Об этом заявила заместитель исполнительного директора ЦПК Елена Щербан, сообщает Цензор.НЕТ.

Щербан рассказала о нарушениях во время обысков у Шабунина.

"Все обыски были без решения суда. То есть, никто не шел в суд, не спрашивал даже разрешения. Обыск может проводиться только по решению суда, есть исключительные случаи, но нам никто не объяснил ни во время обысков, ни постфактум, где решение суда. Его просто нет. Его не брали, как домой к Виталию, так и на место, где он служит. Это вопиющее нарушение, которое мы обязательно будем использовать в этом деле", - заявила она.

Щербан отметила, что сам обыск был организован так, чтобы "выманить искусственным образом разблокированный телефон" у Шабунина.

"Уголовное производство расследуется с 2023 года... Дойти до такого этапа, до подозрений, до обысков и не удосужиться пойти в суд взять разрешение. Это история о том, что это надо, или чувствовать такой уровень какого "крышевания", что не будешь наказан за такое нарушение ни при каких обстоятельствах или просто быть "беспредельщиком"", - сказала Щербань.

Она также отметила, что следователи изъяли вещи, которые не имеют никакого отношения к уголовному делу. Это часы Виталия, планшет и телефон его детей, Laptop жены.

"Нарушения на самом деле вопиющие", - добавила она.

Напомним, что 11 июля сотрудники ГБР сообщили о подозрении главе Центра противодействия коррупции Виталию Шабунину.

Ранее сообщалось, что ГБР проводит обыск у главы Центра противодействия коррупции Виталия Шабунина по месту службы в Чугуевском районе Харьковской области и дома.

Напомним, глава ЦПК рассказывал, что народные депутаты от фракции "Слуга народа" зарегистрировали законопроект № 13271-1, который позволит чиновникам избежать наказания за коррупцию после увольнения. Голосовать за него планируют на следующей неделе.

Он также сообщал, что 3 июня 2025 года состоялось очередное заседание Верховной Рады, во время которого фракция "Слуги народа" поддержала ряд скандальных законопроектов.

В феврале 2025 года Шабунин заявил, что его переводят из Киева в Харьковскую область. Он связывает это с критикой власти.

Топ комментарии
+19
Справа не тільки в Шабунені. Справа в порушенні прав людини та свободі слова, без яких Україні не світить ЄС та й НАТО. І робиться це з викликом, як і кидок з БЕБ.
показать весь комментарий
13.07.2025 22:37 Ответить
+18
а коли тявкав на "баригу"...то чогось ніхто не чіпав цього Моську-Шабуніна...дивно якось....може все ж є на світі бумеранг?
показать весь комментарий
13.07.2025 22:16 Ответить
+18
І скажіть тепер, що Трамп був не правий, коли назвав Зеленського диктатором, який користується війною.
показать весь комментарий
13.07.2025 22:35 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Міністр Безкультур'я #608782

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 02.06.2025
показать весь комментарий
13.07.2025 23:29 Ответить
А де була прокуратура яка має наглядати за законністю в розслідуванні кримінальних проваджень ДБР? Новий Генпрокурор скоро протухне з такими подіями і прийдеться призначати нового Генпрокурора і це вже може бути не людина Президента, бо Захід може настоювати на незалежній кандидатурі.
показать весь комментарий
14.07.2025 08:14 Ответить
Не, ***, давай ****** освятим.
показать весь комментарий
13.07.2025 22:19 Ответить
Справа не тільки в Шабунені. Справа в порушенні прав людини та свободі слова, без яких Україні не світить ЄС та й НАТО. І робиться це з викликом, як і кидок з БЕБ.
показать весь комментарий
13.07.2025 22:37 Ответить
Знову критично помилкова думка, як і з наш слоняра та інші.
Питання не в шабуніні, а в прірві, в яку падає країна.
Шабудін, це зачіпка, завдяки якій можна спробувати хочаб призупигити падіння.
показать весь комментарий
13.07.2025 23:04 Ответить
ДБР= КГБ
показать весь комментарий
13.07.2025 22:16 Ответить
а коли тявкав на "баригу"...то чогось ніхто не чіпав цього Моську-Шабуніна...дивно якось....може все ж є на світі бумеранг?
показать весь комментарий
13.07.2025 22:16 Ответить
Да какая разница на кого он тявкал - у нас свобода слова, если не согласен - растрелять. Тот кто нарушает Закон и не придерживается Веховенства Права - растрелять нахер.
И мне все равно что он говорил и есть ли вообще состав преступления. Это только так работает.
показать весь комментарий
13.07.2025 22:47 Ответить
от подавайте зустрічний позов в суді, який обиратиме міру запобіжного заходу Шабуніну.
показать весь комментарий
13.07.2025 22:17 Ответить
У кримінальному процесі по іншому - Процедура оскарження запобіжного заходу передбачає подання апеляційної скарги до вищого суду. Сторона захисту може також подати клопотання про зміну або скасування запобіжного заходу, якщо обставини справи змінилися.
показать весь комментарий
14.07.2025 01:44 Ответить
так якщо з порушеннями "добували" докази провини, і це зафіксовано - то що, цим не можна заперечувати незаконність затримання і вимог ДБР (в даному випадку) щодо запобіжного заходу до підозрюваного в цьому ж таки суді?
показать весь комментарий
14.07.2025 02:02 Ответить
Я мав на увазі що зустрічний позов не застосовується до даних правовідносин, тільки і всього.
показать весь комментарий
14.07.2025 03:04 Ответить
КВНщика з Банкової, плющить перелицювати в Україні, таку собі, під прутіна, систему тиску на Українців!!??
Але ж Кучма уже знає, що Україна, це не московія!
показать весь комментарий
13.07.2025 22:18 Ответить
Її просто немає. Її не брали, як додому до Віталія, так і на місце, де він служить. Це кричуще порушення, яке ми обов'язково будемо використовувати у цій справі

Вони санкції проти громадян України від сосни вводять без будь-яких підстав і правлять вже після публікації.
Що їм ухвалу суду вже після обшуку підмахнути?
показать весь комментарий
13.07.2025 22:18 Ответить
Прочитав статтю і чітко усвідомив,що зевлада веде Україну до диктатури, де право і Закон ''розтоптані''і нівельовані а у свою чергу це призведе до поразки у війні і до ліквідації України.Зепрез впевнено іде до своєї мети. На жаль такі реалії
показать весь комментарий
13.07.2025 22:19 Ответить
коли бойового медика Замрія бусифікували без ухвал суду, щось ця Щербан не дзявкала. коли вибірково кричати про якісь ухвали суду, і про дворян, то це працювати не буде.
показать весь комментарий
13.07.2025 22:19 Ответить
Хвєдя, за " вдало" засунутий комент про мобілізацію, скіки зара тариф?
показать весь комментарий
13.07.2025 23:32 Ответить
я про мобілізацію нічого не писав, ущербне. Я навів приклад диктатури, який ця захисниця проігнорувала.
Нічого не маю проти законної мобілізації. А ти проти, бот?
показать весь комментарий
13.07.2025 23:37 Ответить
Ви неправі - не тільки злочинів проти особи. Всіх злочинів стосується. Але дивіться мій коментар нижче.
показать весь комментарий
13.07.2025 22:41 Ответить
витяг із ст. 233 КПК :
3. Слідчий, дізнавач, прокурор має право до постановлення ухвали слідчого судді увійти до житла чи іншого володіння особи лише у невідкладних випадках, пов'язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні кримінального правопорушення.

Я ніколи не був фанатом Шабуніна і вважаю його інформаційним кіллером - це людина, яка вічно накидує лайно на вентилятор. Хоча для суспільства (точніше контролю за владою) і такі треба теж за принципом "для того щука в річці, аби карась не дрімав". АЛЕ :

Я завжди казав, що судові і правоохоронні органи зловживають ч. 3 ст. 233 КПК, точніше занадто "широко" її читають. Тут є три конкретних види невідкладних випадків проникнення у приміщення без ухвали слідчого судді :
1. Рятування життя людей - наприклад, викрадена дитина, правоохоронці мають підстави вважати, що викрадач ховає дитину в такій-то хаті - ясно, що дозвіл слідчого судді буде по факту братися.
2. Рятування майна - аналогічно.
3. Безпосереднє переслідування підозрюваного - наприклад, женуться за вбивцею, той забіг у будинок, ясна річ, що поліція увірветься, а не побіжить до слідчого судді. Узаконять згодои.

А тепер скажіть - що з цих трьох було у Шабуніна ? Я його не терплю, відверто, ну дратує він мене. Але за принципом : я ненавиджу Ваші слова, але готовий битися за те, аби Ви могли їх сказати. Тобто треба бути справедливим - Шабунін, можливо (не знаю), заслужив притягнення до відповідальності, але його права при цьому обшуку таки порушуються.
Правоохоронці просто боялися, що при отриманні дозволу слідчого судді на обшук хтось з працівників суду зіллє інфу журналістам або самому Шабуніну і той "підготується" до обшуку. Тому пішли без ухвали. Висновки :
1. Жахливо, що у цій країні правоохоронні органи не довіряють навіть суду (і іноді - небезпідставно)
2. Жахливо, що суд з цим погоджується і пост-фактум узаконює результати таких обшуків, санкціонуючи арешт вилученого правоохоронцями майна - якби я був суддею, я би відмовив в такій ситуації і повернув би гаджети цьому журналісту-активісту, навіть якби там був відеозапис, на якому він, образно кажучи, зізнається у "вбивсті президента Кеннеді". Ну і так, відповідні докази (якщо в тих телефонах щось знайдуть) слід вважати недопустимими.
Правоохоронці не поважають суд і простих громадян, суд не поважає простих громадян і самого себе, прості громадяни не поважають державу, бо вона не поважає їх.
Якось так все це виглядає.
показать весь комментарий
13.07.2025 22:38 Ответить
Оце цікава фраза "...ну дратує він мене." - чим саме? Своїм виглядом, манерою спілкування, чим? Якщо ви доросла людина, ви повинні контролювати свою поведінку, особливо по відношенню до тих, хто викриває злодіїв. А корупціонери це злодії, які крадуть і наші з вами гроші. А війна це гроші, і вкрадені на війні призведуть до поразки. Ви цього хочете?
показать весь комментарий
13.07.2025 23:07 Ответить
Шабунін здійснив кримінальний злочин. В ст.ця підстава є.
показать весь комментарий
14.07.2025 07:09 Ответить
Ну, по-перше, є поняття "презумпція невинуватості". Сказати, що він вчинив злочин, можна буде після обвинувального вироку суду, який набув законної сили. А до тих пір він нічого не вчинив, він лише підозрюється в тому, що можливо він міг вчинити злочин. Це не гра слів, це суттєво - такі норми Конституції і КПК кров'ю писані не однієї людини.

Що стосується "в статті ця підстава є" - немає. Ще раз почитайте ч. 3 ст. 233 КПК - ну немає там цього випадку. Якщо людина має підозру, це ще не привід обшуки робити без ухвали слідчого судді (тим більше, що мабуть спочатку був обшук - але якби і спочатку була підозра, все одно).
Правоохоронці просто в гробу бачили той закон, якщо суд з такою практикою погоджується. От якби їм суд зарубав пару разів справи, повизнавав недопустимими докази, позвільняв людей з-під варти, виправдальних вироків поштампував би, а найбільше - якби пару правоохоронців повиганяли з роботи чи посадили за безпрєдєл - от тоді вони би акуратно дотримувалися тих норм. А так як в тому радянському мультику "и так сойдёт" . . .
показать весь комментарий
14.07.2025 21:51 Ответить
Розумно. Але чому оце розуме і логічне закоючення ви згадали тільки коли звинувачення торкнулось шабуніна? Чому все це не шабуніним і іншими «антикорупціонерами» та геошними моралистами«рад доброчесностей» та «викривачів» вважається не те що зайвим, а навіть шкідлив якщо мова йде про звинувачення на сторінках змі та соцмереж цілих.державних органів?
Тож вибачте, за що боролись.на те й напоролись.
показать весь комментарий
15.07.2025 11:26 Ответить
Таких як Шабунін називають грандоїди,бо західні країни і США платять їм гроші за певні функції по контролю за державними органами.В залежності на якому функціоналі знаходяться такі люди залежить їхня зарплата.
Те що правоохоронні органи поступили не по закону це однозначно.Діяли вони не від себе ,а за командою ЗЕлених мерзот.
Співробітників ДБР та СБУ потрібно звільнити,включаючи їхніх керівників.До ЗЕбільних ще час прийде.
показать весь комментарий
13.07.2025 22:29 Ответить
Ти хоча б писав правильно - грантоїди, від слова грант. Точно не знаю, чи отримує це ГО гранти зараз, оскільки трамп усе поскорочував, але це усталена практика підтримки подібних ГО - ну, не ті ж їх будуть підтримувати, кого вони викривають? Взагалі дивно: люди намагаються викрити корупціонерів, і це чомусь викликає осуд. Може, ви самі крадете, чи в долі з крадіями?
показать весь комментарий
13.07.2025 22:56 Ответить
Ви такий наївний що вірите що уся та тусовка "антикорупціонерів" група святих безсрібників, яка ночей не спить, усе бореться з корупцієй заради усього суспільства. Як по мені, то звичайна група заробітчан, яка гасить одних на замовлення інших, за що отримають непогані кошти.
Просто Шабунін і КО зараз дуже в себе повірили, бо за часів Байдена змогли нав'язувати керівництву країни свою волю, у вигляді призначення на ключові посади своїх людей, які не обладали достатніми компитенціями, валили усю роботу, але були теж "палкими антикорупціонерами".
З приходом Трампа парасолька у вигляді посольства США зникла, виплати по грантовим програмам теж. А цім "дуже завзятим борунам з корупцієй" просто вказали на їх місце, бо неможливо боротися за законість всіяко порушуючі її самими
показать весь комментарий
13.07.2025 23:17 Ответить
Коли у 1933 році гестапо прийшло за комуністами - я мовчав, бо я не був комуністом. Колиприйшли за соціалістами - я мовчав, бо я не був соціалістом. Коли прийшли за профспілками - я теж мовчав, бо я не був у профспілці. Коли прийшли за євреями - я теж звісно промовчав - бо я ж не єврей. Ну а коли прийшли до мене - то вже нікому було і говорити... Пан Віталій Залізняк - а ви не боїтесь що завтра ваш сусід напише на вас донос і до вас прийде НКВС (ДБР) і без усяких формальностей (ухвали суду і т.п) вас пов"яжуть як вже було раніше... Тільки вам тоді не потрібно волати що порушуються ваші права...
показать весь комментарий
14.07.2025 03:32 Ответить
В вашій схемі шабунін в кінці списку, а не на початку. Шабунін мовчав про систематичні порушення прав людини, поки до нього не прийшли.
показать весь комментарий
14.07.2025 06:08 Ответить
Ну хоть поржом😁
показать весь комментарий
13.07.2025 22:31 Ответить
Зеленский ПАРЛАМЕНТ РАЗОГНАЛ!!!!!!
Что ему Шабунин?
показать весь комментарий
13.07.2025 22:34 Ответить
І скажіть тепер, що Трамп був не правий, коли назвав Зеленського диктатором, який користується війною.
показать весь комментарий
13.07.2025 22:35 Ответить
"Диктатор без виборів, Зеленський, краще хай рухається швидше. У нього скоро не залишиться країни".

Фредович мабуть мав на увазі пришвидшення до перегрворів, а Зеленський, як завжди, сприйняв це по-своєму.
От він і пришвидшився, укріплюючи свою диктатуру репресіями та знищенням останніх проблесків демократії.
показать весь комментарий
13.07.2025 22:45 Ответить
Фредович мав на увазі капітуляцію.
показать весь комментарий
13.07.2025 23:11 Ответить
Точно? Можеш процитувати?
показать весь комментарий
13.07.2025 23:15 Ответить
Так де телефон буа, за місцем служби чи вдома?
показать весь комментарий
13.07.2025 22:44 Ответить
І за місцем служби, і вдома, і у дітей - кілька телефонів це злочин? Ти вже золотий айфончик у трампа придбав?
показать весь комментарий
13.07.2025 22:58 Ответить
Золоті телефони - жлобство.
показать весь комментарий
13.07.2025 23:14 Ответить
В тій державі лиш що ще не відбувається з порушенням((список нескінчений....від народження дитини аж до глибокої старості(((
показать весь комментарий
13.07.2025 22:59 Ответить
Сьогодні Шабунін, завтра хтось з нас буде в його положенні. Гундосий побудував мафіозно авторитарну державу. Ради, немає, судів незалежних теж. 5-6 менеджерів дружбанів нікчеми всім керують.
показать весь комментарий
13.07.2025 23:11 Ответить
Це вже не авторитаризм, а диктатура.
показать весь комментарий
13.07.2025 23:16 Ответить
***** з-за поребріка з вами суцільно згодний.
Для загального розвитку почитайте що сталося з УНР, де такі розумники як ви усе боролися за демократію.
показать весь комментарий
13.07.2025 23:22 Ответить
Де УНР, а де ватний недодиктатор ЗЄ, що на попереднє президентство заїхав з Москви...
показать весь комментарий
13.07.2025 23:28 Ответить
Від початку існування УНР була https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 парламентською республікою, що сповідувала принцип https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%B2_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96 децентралізації влади та стояла на https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%96%D1%8F демократичних засадах розбудови держави. Через постійну боротьбу, що точилася між представниками різних партій та політичних сил, простежити фактичні функції того чи іншого владного органу не завжди є можливим.

показать весь комментарий
14.07.2025 00:21 Ответить
Російська фірма Зеленського «Грін Філмс» перемагала у конкурсі на отримання часткового фінансування виробництва кінострічки з російського бюджету. У 2017 році вона отримала 35 мільйонів рублів як субвенцію на зйомки фільму «Вниз». Це засвідчує угода № 054-11-975/1, наявна в реєстрі субсидій федерального бюджету Росії.
показать весь комментарий
13.07.2025 23:32 Ответить
У березні 2019 року «Схеми»​ https://www.radiosvoboda.org/a/news-schemes-zelenskyy-firma-update/29849799.html повідомляли, що Володимир Зеленський позбувся частки у російському кінобізнесі на користь Андрія Яковлєва - автора «Студії Квартал-95». Він вийшов із кіпрської компанії-засновниці ООО «Грин Филмс» Green Family LTD. Після цього частки у Green Family LTD розподілилися так: Андрій Яковлєв - 20 відсотків, Борис Шефір - 15 відсотків, Сергій Шефір - 15 відсотків, Appex International LTD Тімура Міндіча - 50 відсотків.
показать весь комментарий
14.07.2025 00:11 Ответить
показать весь комментарий
13.07.2025 23:38 Ответить
А это они антикорупционеры пусть зададут вопрос идеологу нынешнего Уголовно - процессуального Кодекса..господину Портнову..Который записал там норму о том что обыск может быть и без определения суда в некоторых случаях)) А то как более 10 лет уже Кодексу.. все молчали и не поднимали вопрос об этом..А сейчас прозрели))
показать весь комментарий
14.07.2025 00:48 Ответить
Називати ухилянтами без рішення суду в правовому полі?
показать весь комментарий
14.07.2025 00:57 Ответить
У нас зараз схоже все на " паузі"-Конституція,свобода слова,суди...
Лише красти мільярдами наближеним до влади- то " на часі"...
показать весь комментарий
14.07.2025 02:32 Ответить
Що саме цікаво Шабунін багато зусиль приклав до теми "аби не Порошенко" і обрання на посаду президента під час війни "містера некомпетентність", а тепер має - те що має.
Я ще сильно себе стримую у формулюваннях.
показать весь комментарий
14.07.2025 06:21 Ответить
таваріщь Зє проізошла чудовєшняя ашібка
показать весь комментарий
14.07.2025 08:24 Ответить
Та невже?
А як улюблені набушніки Шабуніна обшуки без ухвали проводили, то ОК було?
показать весь комментарий
14.07.2025 16:52 Ответить