8321 посетитель онлайн

Reuters опубликовало выдвинутые Путиным на Аляске требования о прекращении войны в Украине

Требования Путина для прекращения войны в Украине

Агентство опубликовало требования о прекращении войны России против Украины, которые российский диктатор выдвинул на Аляске во время встречи с президентом США Дональдом Трампом.

Об этом информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на Reuters.

Так, двое собеседников агентства, которые пожелали остаться анонимными, чтобы обсудить деликатные вопросы, заявили, что их информация о предложениях Путина в основном базируется на обсуждениях между лидерами Европы, США и Украины, и добавили, что она не является полной.

По словам источников агентства, условия Путина таковы:

  • Перемирие до всеобъемлющего соглашения о мире не предвидится.
  • Киев должен полностью вывести войска из Донецкой и Луганской областей в обмен на обязательства РФ заморозить линию фронта в Херсонской и Запорожской областях.
  • Россия якобы готова вернуть оккупированные части Сумской и Харьковской областей.
  • Москва стремится к официальному признанию российского суверенитета над Крымом (непонятно, означает ли это признание правительством США или всеми западными государствами и Украиной).
  • Отмена по крайней мере части санкций против РФ.
  • Запрет Украине вступать в НАТО.
  • Возможность предоставления Киеву определенных гарантий безопасности.
  • Предоставление официального статуса русскому языку в некоторых областях или по всей Украине, свобода деятельности Русской православной церкви.

Напомним, ночью 16 августа (по киевскому времени) на Аляске завершилась встреча президента США Дональда Трампа и диктатора РФ Владимира Путина в формате "три на три". Переговоры лидеров продолжались почти три часа.

Вместе с Трампом присутствовали государственный секретарь США Марко Рубио и спецпосланник Стив Уиткофф, а рядом с Путиным - министр иностранных дел России Сергей Лавров и помощник Юрий Ушаков.

Ранее сообщалось, что Трамп позвонил президенту Украины Владимиру Зеленскому и европейским лидерам после переговоров с российским диктатором. Также Трамп заявил, что заключение соглашения о прекращении войны зависит от Зеленского.

18 августа президент Украины Владимир Зеленский посетит Вашингтон по приглашению президента США Дональда Трампа. Лидеры будут говорить о завершении войны РФ против Украины.

Топ комментарии
+78
показать весь комментарий
17.08.2025 10:35 Ответить
+40
Поки світ буде просити московію про мир, буде все навпаки,
Треба зробити так, щоб вона домагалася миру:
СЕРЬЙОЗНІ САНКЦІЇ а можливо і ЕМБАРГО
показать весь комментарий
17.08.2025 10:17 Ответить
+36
а ключ від квартири?
показать весь комментарий
17.08.2025 10:13 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Україна - не союз окремих областей або населених пунктів! Якщо Черкаси чи Ужгород захочуть від'єднатись - спитати треба Україну. Навіть на приватизованій території діють закони України.
Тому Рейган таку муйню не сказав би.
показать весь комментарий
17.08.2025 13:18 Ответить
Кацапи ніколи не дотримувались жодного тимчасового перемир'я, тому домовленість про призупинення військових дій лише нашкодить Україні, бо поки ЗСУ будуть виконувати "перемир'я", кацапи все одно будуть наступати і обстрілювати фронт.
Треба оголосити, що будь-який "мир" на основі порушення статуту ООН і міжнародного права загалом - це заохочення і потурання перед військовими злочинцями, що неприпустимо; узгодити цю позицію зі Стармером, Макроном, Мерцом, Мелоні та зустрітися з #уйлом, якому повторити те саме в його пику. Нехай Трамп хоч сказиться, формально Україна приїде на перемовини, але жодного видалення наших територій з Конституції, жодних обмежень по армії, озброєнням та військовим союзам. Можна погодитись не звільняти ТОТ військовим шляхом та не розміщувати іноземних солдат ближче 150 км від ТОТ, берегів морів та кордонів з росією та білоруссю, доки кацапи знов не нападуть, але це максимум.
показать весь комментарий
17.08.2025 13:42 Ответить
Під "гарантіями" може матися на увазі постачання такої ж номенклатури зброї, як у нинішній війні.
Тобто "ви віддайте частину своєї території та українців, а якщо росія знов нападе - знову дамо трохи зброї, щоб ви билися-боролися, але все одно втратили ще 20% території".
Такі "гарантії" гівна варті.

Треба дати копняка Сирському, бо оборона в нього не виходить зовсім. В Генштабі були притомні генерали, наприклад, "Марчелло". Єдиний успіх Сирського за 3,5 роки війни - ідея контрнаступу в Харківської області ще у 2022 році. Захоплення частини Курської області спочатку виглядало добре, а закінчилось провалом, тому його не враховуємо.

Також треба дуже постаратись, щоб здати Слов'янськ з Краматорськом. Пам'ятаю, Лисичанськ здали без бою, однак там була дещо інша ситуація.
показать весь комментарий
17.08.2025 14:01 Ответить
Аж прям прослєзілся, бєднєнькую старушку ізнасіловалі украінскім язиком, ай-яй-яй, ізвєргі какіє!
показать весь комментарий
17.08.2025 14:31 Ответить
То якщо кацапи впишуть в свою конституцію Одеську область, а потім "відмовляться від захоплення" - це теж буде "поступкою"?
Цікавий кацапський наратив.
показать весь комментарий
17.08.2025 15:46 Ответить
Ст. 10 Конституції України: В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80?find=1&text=%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%81#w1_2 російської, інших мов національних меншин України. І православ'я ніхто не забороняв, у тому числі московське. Зєля знає про це? Про що взагалі мова?
показать весь комментарий
17.08.2025 18:20 Ответить
Кацап , ти чего вылез ? Ныряй обратно в выгребную яму , говноед!
показать весь комментарий
17.08.2025 10:37 Ответить
хто заборонить Україні вступати в НАТО і на якій основі ? це будуть ***** з рудим дурнем чи орбан з недостреленним ? оце західні цінності і равенство ?
показать весь комментарий
17.08.2025 10:22 Ответить
тоді заборона на вступ це равенство, демократія , свобода вибору .
показать весь комментарий
17.08.2025 11:10 Ответить
в яких рамках ***** разом з тобою може обмежувати Україну куди їй вступати ? в яких рамках ***** записало українські області в ганчірку під назвою конституція рф ?
показать весь комментарий
17.08.2025 12:21 Ответить
анексія і окупація це в рамках міжнародних договорів і конвенцій ? вже створив ***** лугандонію , багато країн визнали ? в українських областей є територія з кордонами міжнародно визнаними і тому просто записати їх кудись не можливо бо це анархія .
показать весь комментарий
17.08.2025 12:46 Ответить
хто визнає Крим кацапським , той визнає і лугандон ! закон або діє повністю , або не діє взагалі ! ось повернулись до того що не існує законних підстав забороняти Україні вступати в НАТА і ЄС .
показать весь комментарий
17.08.2025 13:06 Ответить
можно список цих потужних країн ? це тому в Криму не працюють банки кацапії і кацапська пошта ? Петя менше дивись кремлівській телевізор бо мізки перетворяться в лайно !
показать весь комментарий
17.08.2025 15:30 Ответить
Петя ти брешеш бо Білорусь не визнала ! навіть твоя карта суперечить твоїй брехні . що до Сирії то Асад може з москви чи ростова визнавати все що завгодно .
показать весь комментарий
17.08.2025 15:51 Ответить
Джон з Техасу гарантував незалежність , суверенітет і існуючи кордони України в обмін на ядерну зброю і стратегічні бомбардувальники , зараз час платити для Джонсона настав .це ж не ти звичайна рубльова дешевка яку купили за 1000 дерев'яних .
показать весь комментарий
17.08.2025 20:47 Ответить
виявилось що Джон ******** і сцикун ! дію 5 статті можно буде перевірити в Балтії , я сподіваюсь це буде скоро .
показать весь комментарий
18.08.2025 10:17 Ответить
показать весь комментарий
17.08.2025 13:42 Ответить
диво дивне! пуйло висуває вимоги і ніхто в світі не може примусити його ДОТРИМУВАТИСЬ угод та міжнародних законів!!! виходить, закони та домовленості - то для лохів?! а основний закон - закон сили!
показать весь комментарий
17.08.2025 11:50 Ответить
у України одна-єдина вимога: щоб усі москальські орки пішли геть з Української землі! і що з того?
показать весь комментарий
17.08.2025 11:52 Ответить
хай собі дупу підітре своїми вимогами!
показать весь комментарий
17.08.2025 12:08 Ответить
а ключ від квартири?
показать весь комментарий
17.08.2025 10:13 Ответить
а мінськ 2 та 3?
показать весь комментарий
17.08.2025 17:53 Ответить
не бреши
показать весь комментарий
17.08.2025 17:54 Ответить
Не згідна. Де були мітинги: "путин введи?" Відповідь: У російськомовних частинах України.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:30 Ответить
Срана маніпуляція. Баба за 70 сидить пердить в диван і всім до дупи якою мовою вона пздить. Так шо завались, шкура сєрдобольна
показать весь комментарий
17.08.2025 13:00 Ответить
Бо ми дуже добрі до цієї нечисті
показать весь комментарий
17.08.2025 13:01 Ответить
Тромб порадив Україні погоджуватись на умови від ***** для укладання з пітьмою "всеохоплюючої мирної угоди".
Для цього потрібно віддати пітьмі без бою Донбас й разом із ним оборонні рубежі, що захищають Лівобережну Україну. За якими жодних природних перешкод для ворога вже немає аж до самого Дніпра.
А чому в російських загарбників така вимога? Та тому що вони добре розуміють, що для захоплення цієї території їх чекають ще три роки інтенсивних боїв, в яких вони покладуть 1.5 - 2 млн. своїх солдат і офіцерів. Й отримають натомість суцільні руїни. А за цей час Україна зведе нові оборонні лінії.
Тож, при такій перспективі у війні армія пітьми вже до половини 2026 року вмиється по-повній власною кров'ю й не зможе далі наступати. А відтак фронт сам по собі повністю стабілізується. Без будь-яких угод та вмовлянь "добродія" Тромба.
показать весь комментарий
17.08.2025 10:36 Ответить
Тут головне не сплутати гуманітарні питання із суто військовими - їх слід розділити окремо.
Погоджуючись на зустріч із Тромбом у Вашингтоні 18 серпня після його "удару в спину" - фактичного відходу від узгодженої з Україною і європейцями позиції щодо припинення вогню і переходу на сторону пітьми і вимог ***** про обмін здачу територій, Зеленський скоріш за все наївно сподівається на повернення до попередньої позиції Тромба, якщо погодитись подати воду в Донецьк, Крим і вирішити інші гуманітарні проблеми без виконання капітулянських умов по території.
Та, як вбачається, питання води тощо цікавлять рашистів чи не в останню чергу. Головне - це зайняти без втрат і руйнувань донецькі агломерації, як плацдарм для якнайскорішого (до кінця 2026 року) захоплення всієї Лівобережної України по Дніпру.
Щоби навесні 2027-го розпочати агресію проти країн Балтії. Доки Тромб при владі у США, який намічений й далі просувати інтереси пітьми, не рахуючись ні з чим.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:43 Ответить
Це капітуляція. І цьому рудий стелив червону доріжку, ****.
показать весь комментарий
17.08.2025 16:06 Ответить
Условия должны ставить не кацапы Западу а наоборот.
показать весь комментарий
17.08.2025 10:59 Ответить
якщо виходити з того, що написане Reuters відповідає дійсності, - ви вважаєте такі вимоги прийнятними?
показать весь комментарий
17.08.2025 10:39 Ответить
якщо ви усвідомлюєте, які цілі дозволяє досягати російська мова в Україні й при цьому, судячи з контексту, не є прихильником росії, то чому ви продовжуєте послуговуватись російською?
показать весь комментарий
17.08.2025 10:56 Ответить
про домовлятись це зрозуміло, конкретні наведені вимоги. ви вважаєте прийнятними?
показать весь комментарий
17.08.2025 10:57 Ответить
я відповім вам лише один раз на цей конкретний кометар. в подальшому не відповідатиму.
1. Artur #593810, цілком вірно написав, що російська мова та церква є інструментом впливу "русского мира".
2. справжня ціль путіна окреслена вами це виключно ваше уявлення.
як на мене його ціллю є "збирання земель руських", серед іншого й шляхом остаточного вирішення українського питання (простіше кажучи - винищення українців як нації), на-зав-жди (знову ж таки - це моє уявлення про його цілі).
3. щодо "російська не є власність росії": звісно ж є, це ідентифікатор приналежності до російської нації, як й будь-яка інша мова. ніхто в світі під час спілкування не ідентифікує вас як українця, поляка, англійця якщо ви послуговуєтесь російською.
але справа навіть не в тому, - путін залюбки поділеться цією російською власністю з будь-ким, щоб завтра цей будь-хто розносив цю російську мову світом, поширюючи впливи, наративи та погляди (свдімомо чи несвідомо). для росії її мова це спори, які вона залюбки розкидає світом.
4. в 15-ти колишніх республіках російська мова існує як наслідок окупації, примусової русифікації та пригнічення національних мов, а не як добровільний вибір.
5. білявки - дешева маніпуляція розрахована на не так щоб розумних, - думайте ще.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:54 Ответить
пу-пу-пу. ок.
прининіть пересмикувати й вкладати свої марення в мої слова, апелюйте виключно до того, що сказав/написав опонент:
- в моїх коментарях відсутня паралель російська мова - агент фсб/шпигун;
- француз-турист, який послуговується в Аргентині іспанською, це зовсім не те ж саме, що громадянин України, який в Україні спілкується російською (цей ваш приклад це сова на глобус);
- ви не могли б дати посилання на нормативно-правовий акт, який позбавляє пенсії за... за що ви там кажете російськомовну бабусю пенсії позбавляють? за те, що вона російськомовна?
ні, посилання на такий НПА ви не дасте. бо його не існує, він виключно у вашому коментарі й, вочевидь, у вашій голові.
про які ще запровадженні обмеження для російськомовної бабці ви говорите, можна конкретно?
показать весь комментарий
17.08.2025 13:53 Ответить
це ж не законодавче обмеження за мову правда, це розбіжності в документах заявника.
отже, на часном далекому від обговорення прикладі ви вдалися до чергової маніпуляції.
не знаю чого ви "бігаєте" по адвокатах, якщо будь-який притомний адвокат скаже, що такі розбіжності усуваються шляхом звернення до суду із заявою про встановлення юридичного факту, не такого вже складного та тривалого процесу.

щодо претензій до людини, то моє питання їх не містило, воно містило питання.
а питання в мене виникло внаслідок того, що російськомовна людина написала наступне: "короче, срузкий языг и цервки для влияния узкого мира...".
таке зневажливе інтонаційне забарвлення свідчить про негативне ставлення автора коментаря до російської мови та ідеї "русского мира", усвідомлення ним російської мови, як інструменту впливу, але при цьому сам автор послуговується мовою, яку він так зневажає.
звідси й моє питання - для чого ви спілкуєтесь мовою, яка викликає у вас такі негативні емоції.
до речі, людина вже мені відповіла. відповіла цілком зрозуміло, спокійно та без надриву.
показать весь комментарий
17.08.2025 14:25 Ответить
я з путіним не спілкуюсь.
а якщо й мав би таку можливість, то не став би з ним сперечатися: таку ***** як він треб тупо забивати.
необхідність позбавлення російської мови будь-яких перспектив в Україні, є суто моєю позицією, яка не залежить від тез путіна чи будь-кого іншого.
показать весь комментарий
17.08.2025 16:48 Ответить
ні, наш ворог не пуін. наш ворог росія.
мова не йде про ненависть до російської, мова йде про її руйнівну роль для державності Україні, мова йде про відновлення в Україні її власної мови та ідентичності.
показать весь комментарий
21.08.2025 07:07 Ответить
мовне середовище на українських землях було змінене російською імперією.
тож боротьба за україномовне середовище в Україні не є "зміною", а є відновленням.
показать весь комментарий
24.08.2025 09:06 Ответить
певні гарантії безпеки???
для кого розрахований був той цирк під назвою червона доріжка для військового злочинця
х*йло в черговий раз на*бав трампона
показать весь комментарий
17.08.2025 11:47 Ответить
що попало....бідну старушенцію згадали....От такі, як ви, і тягнуть сруцький мір 🤮🤮🤮 в Україну
показать весь комментарий
17.08.2025 11:52 Ответить
замість голови можна запропонувати Тигру, свою філейну частину

Живий залишишся, але звичайно що то втратиш.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:57 Ответить
Частина -
Серебрянське лісництво розташоване в Україні, в Луганській області, в Кремінському районі, на Лівому березі річки Сіверський Донець. Воно знаходиться в заплаві річки, між річками жеребець і червона, на піщаному мису між озерами Клешня перша і Черніково. Лісництво є частиною системи управління лісами в Україні і виконує функції, пов'язані з використанням, охороною, захистом і відтворенням лісів.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:01 Ответить
Демократія-це свобода в чітко заданих рамках.

Не та свобода, про який ви думаєте - то анархія...
показать весь комментарий
17.08.2025 12:05 Ответить
За Торецьком або Перед Торецьком

дивлячись з якого боку дивитися.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:06 Ответить
2 варіанти
1. Залишить, так як є. Вважаючи окупованими.
2. Створить нову область наприклад Придніпровську і внесе її...
показать весь комментарий
17.08.2025 12:30 Ответить
Та йому як то не важливо, визнає хто то ці республіки.

Ось Крим мабуть є інтерес визнати, бо морські порти і туризм, а Лугандон клоака ще та...
показать весь комментарий
17.08.2025 12:58 Ответить
Крим визнали 7 країн, а ЛДНР всього 2
віднімемо невизнані Північну Осетію і Абхазію
показать весь комментарий
17.08.2025 14:11 Ответить
Справжня мета НАТО і тільки це, все інше наслідки війни.
показать весь комментарий
17.08.2025 14:13 Ответить
Балтика з 2023 російська і варить за своїми рецептами...
показать весь комментарий
17.08.2025 14:15 Ответить
Все воювати тоді, ніхто крім вас не вижене агресора...

Все на фронт, з гвинтівками і гранатами!
показать весь комментарий
17.08.2025 14:18 Ответить
З 2008 по 2023 рік контролювалася датською компанією Carlsberg.

Рецептури були інші
показать весь комментарий
17.08.2025 14:21 Ответить
1. З урахуванням висловлювань глав і представників держав, на кінець 2022 року прямо або побічно визнали Крим частиною Росії:
Афганістан
Нікарагуа
Білорусь
Сирія
Венесуела
Куба
Північна Корея

2. У ряд держав заяви про визнання Криму російським робили окремі чиновники вищого рівня:
Ангола
Вірменія
Болівія
Бурунді
Камбоджа
Китай
Коморські острови
Казахстан
Індій
Іран
Сербія
ПАР
Судан
Узбекистан
Еритрея
Зімбабве
показать весь комментарий
17.08.2025 15:34 Ответить
навіть картинку у них знайшов.

показать весь комментарий
17.08.2025 15:37 Ответить
що знайшов, то і виклав. претензії до росіян.
показать весь комментарий
17.08.2025 15:55 Ответить
ДАВНО ПОРА ДЕЛАТЬ ЯДЕР !!!
показать весь комментарий
18.08.2025 06:02 Ответить
Покажіть йому хто-небудь болт заводу Петровського.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:15 Ответить
Ці вимоги ху@ло може засунути собі в сраку.
показать весь комментарий
18.08.2025 08:09 Ответить
Відповідь вже надана прикордонником острова Зміїний
показать весь комментарий
17.08.2025 12:26 Ответить
показать весь комментарий
17.08.2025 10:31 Ответить
і правильно зробить. бо при потужних клоунах в нас майбутнього не має. шо там,вчителиці вже отримують по 4000 доларів на місяць?
показать весь комментарий
17.08.2025 10:53 Ответить
73% патєрпєльцев
показать весь комментарий
17.08.2025 11:02 Ответить
ти за себе патєрпєлєц відповідай. та за свій вибір.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:10 Ответить
ну тримайся тоді. чи колінця гнуться в тебе зелбойобчику?
показать весь комментарий
17.08.2025 11:15 Ответить
це погано? чи оман краще?
показать весь комментарий
17.08.2025 18:08 Ответить
«Всеосяжна угода про мир» і «заморозка фронту» - це взаємовиключні поняття. Їхнє поєднання - не про мир, а про зручну паузу для агресора. Це не політичне вирішення, а косметичне прикриття незавершеної війни.
показать весь комментарий
17.08.2025 10:51 Ответить
Ренеймінг яким прикриваються в Україні, а путін лише назвав УПЦ МП тим ким вона насправді є - російською православною церквою.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:14 Ответить
Я не оцінюю, добре це, чи погано - я лише констатую факт: йдеться про тимчасове перемир'я, за яке Україна має поступитися частиною території. Таке перемир'я може тривати роками, а може завершитись за рік чи два - бо кожна сторона має свій casus belli.
Для справжньої угоди про мир потрібне політичне рішення. А це означає, що одна зі сторін має викреслити згадку про ці території зі своєї конституції. Інакше - це не мир, а відкладена війна.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:57 Ответить
Скоріш за все Трамп сприймає це всерьйоз. Інше питання: готова Україна відмовитись від такої угоди. та спиратись лише на Європу, щоб продовжувати оборонну операцію?
показать весь комментарий
17.08.2025 12:09 Ответить
Поділяю цю думку, тому й наголошую: це не крок до «всеосяжного миру», а лише пауза, яка потрібна путіну для відновлення боєздатності армії та стабілізації економіки.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:22 Ответить
Азербайджан пішов відбивати свої території через 30 років - тому все можливо, ще є питання?
П.С. з точки зору російської конституції Херсон та Запоріжжя - окуповані Україною міста, шановний дає гарантію, що росіяни не підуть їх відбивати - чи повіримо на слово "пацана"?
показать весь комментарий
17.08.2025 14:28 Ответить
"...ембарго..." Ви - мандрівник в часі ,який загубився в 90-поч2000-х ,чи з якоїсь альфи центаври пишете?...
показать весь комментарий
17.08.2025 20:21 Ответить
Невже незрозуміло, що той би й Рейгана перебалакав? "Так, війна не за території. Але ж люди сами попросилися, за підсумками референдумів. Як я міг відмовити бідним людям?" І таке інше. З ним не треба взагалі балакати, а дати нам ракети для фальконів, а краще томагавки.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:07 Ответить
А що саме треба дотискати в Луганській?
показать весь комментарий
17.08.2025 11:09 Ответить
Тому що треба розрізняти справжні цілі Ху?ла - та його заяви на публіку. Справжня ціль - територія, яку він намагається забрати м'ясними штурмами - на це необхідно відповідати кулеметним вогнем. А брехлива заява на публіку, щоб не вважали його агресором-завойовником: "мені болить за уззький язик" - а ти тут до чого? Це - засіб міжособового спілкування, поширений у 15-ти колишніх республіках срср, його можна почути в емігрантських колах на Брайтон-Біч, в Німеччині, Ізраїлі тощо. Це не є монопольна власність ************ та особисто Ху?ла. Але він вкидує цю кістку, для загострення та відволікання увага, а Ви ведетеся: починаєте тремтіти від того, що десь хтось сказав по-уззьки, це ж мабуть агент фсб? Заборонити негайно! Завтра Ху?ло скаже, що захищає блондінок - і Ви будете їх депортувати та перефарбовувати? Та він просто збиткується над вами!
показать весь комментарий
17.08.2025 11:19 Ответить
Там же написано: відмовляться від захоплення Херсона та Запоріжжя, хоча вписали в свою конституцію. Та виведуть з Харківської та Сумської.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:21 Ответить
Тому що їм пити хоцца, а на окупованому домбасі, чи Ви дивилися ролік на Цензорі, цитую: "людям ж?пу помить нечєм!". Коли ЗСУ залишать Славянськ - орки зможуть налагодити роботу Канала. Саме тому вимагають, саме це! Але ж в голос жодна з сторін про це не каже, тому в мене погані передчуття. Здадуть, з боєм, роблячи вигляд що не змогли втримати - як Бахмут, Суджу, Авдос, Вугледар.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:25 Ответить
І шо? То пили б зараз баварське. Чи Вам балтика до смаку?
показать весь комментарий
17.08.2025 11:26 Ответить
Ну мабуть малася на увазі зупинка, мир, та навіки кордон по цій лінії. Не в цьому найгірше.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:28 Ответить
А тому що вони не повинні! Молоді це легше, а коли 70-річній бабці кажуть примусово переходити на іншу мову, то буде саме така реакція, на яку розраховують розпалювачі ворожнечі на кшталт Вас. Якщо маєте докази, що ця бабка - агент фсб, то набирайте 102, а як ніт, то навіщо струшувати повітря? Агенту фсб не влом вивчити будь-яку мову, бо йому за це платять. А бабці - ніт. Навпаки, вона не може оформити пенсію, бо в совковії трудовій ім'я російською, а паспорт вже українською, та пенсійний фонд каже: "в вас розбіжності в документах" (реальна історія) - це ж ви спеціально, так?
показать весь комментарий
17.08.2025 11:33 Ответить
Якщо є докази, що Ваш уззькоязикий сусід є колаборантом, набирайте 102, і це необов'язково має бути "сосійськомовний регіон", яких, до речі, не існує, а є унітарна держава Україна, поділена на 24 області та АР Крим. Якщо ніт, то навіщо струшуєте повітря? Знаю уззькоязиких, що воюють в ЗСУ. Ви умисно створюєте для них якісь додаткові обмеження, щоб жити було незручніше? Вони теж волали "введі!"?
показать весь комментарий
17.08.2025 11:41 Ответить
Та справа в тому, що ми обговорюємо поточні проблеми, а не майбутні труднощі 2027 року. Будуть вони чи ніт, зараз же вимагають віддати Славянськ, от саме про нього я й кажу. Як не віддавати, то хай сидять без води, доки не повстануть та не скинуть Ху?ла, не звернуться "Порошенко, Залужний - ввєді!", чи хто там буде. А як віддати, то в них все буде добре, Ху?ло дав воду змученому нацистами Домбассу. От цього не хотілося б допустити, саме зараз. Перш ніж страждати труднощами 2027 року.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:52 Ответить
Та вже прочитав Вашу автобіографію, як 13 років командували батальйоном в Міністерстві юстиції. Але так й не знайшли часу вивчити Конституцію України, в частині таємниці голосування. Тому Ваше питання є таким, що спростовує Конституцію, але Вам мабуть не цікаво. Більш важливий Ваш комент, що, мовляв, Ізраїль має закатати Газу в асфальт, тобто чітко по методичках Ху?ла: ми не захоплюємо землю, ми просто знищуємо поганих хлопців на території інших країн, бо не маємо кордонів. Вибачте, до фашистів маю блювотний рефлекс, не пишіть мені більше.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:58 Ответить
Я мав на увазі, це зараз не найважливіше питання: "заморозити" чи краще сформулювати як Ви зауважили. Найважливіше зараз питання, чи будуть взагалі серйозно сприймати ту дічь, що запропонував Ху?ло, замість вломити йому санкціями та томагавками одночасно. Якщо будуть, то оце й ж найгірше.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:02 Ответить
Йдеться про Громадянку України. Платницю податків та прочая і прочая. Та про державу, яку Ви намагаєтеся побудувати, порівнянно до якої Третій Рейх був взірцем демократії.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:04 Ответить
Тобто якщо 70 річний армянин-біженець з Баку, зараз живе в Одесі та розмовляє по уззькі (приклад реальний; не хвилюйтеся, в нього давно український паспорт, прописка та податковий код) - він представник якої нації? Немає такої нації - **************, і нема її мови. Якщо мешканець Детройта розмовляє англійською - не варто звинувачувати його в шпигунстві на користь Великої Британії, краще зверніться до фахівців, в Вас ознаки параноїй, кругом вороги та заважають жити.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:11 Ответить
Боюся, в України нема вибору. Готова чи ніт, але саме так й буде.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:13 Ответить
4. Так я не сказав, що це добровольний вибір. Я сказав що 70-річна бабка, що ніколи нікому не бажала зла, все життя розмовляла по-уззькі, з цілком зрозумілих причин, які Ви й озвучили. Зараз Ви, під гучними гаслами оккупації та деоккупації, запроваджуєте для неї певні додаткові обмеження, навіть позбавляєте пенсії. Замість дати людині померти спокійно.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:18 Ответить
3. Ви навіть не розумієте, що француз-турист в Аргентині буде розмовляти іспанською. І це не ідентифікатор зради Франції чи інших жахливих речей, про які Ви кажете. Це засіб міжособового спілкування між французом та аргентинцем, бо в Аргентині послуговуються іспанською мовою - мають причини! нікого не намагаються образити! (а за Вашою логікою мали б аргентинською). І це не означає, що обидва мають хоч якійсь стосунок до держави Іспанія. Але за Вашою логікою, вони є іспанськими шпигунами. То лікуйтеся від параноїі.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:25 Ответить
Вам, пані, нехай Ваш чоловік "тицяє", якщо має чим.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:26 Ответить
Ви не туди ввіткнулися, в моєму коменті. Отже, Рейган притисне Ху?ла відеозаписом, де той обісцяє не забирати території. Ху?ло скаже, що не міг відмовити людям за підсумком референдума. Рейган скаже, що то незаконні референдуми. Ху?ло спитає: "а майдан скакав законно?". Це нескінчена безглузда суперечка, намагатися шоб Ху?ло зізналося. Треба сразу вбивати Ху?ла та його військо, для чого дати Україні ракети для фальконів, а краще томагавки. А не балакати.
показать весь комментарий
17.08.2025 13:45 Ответить
Ви не туди ввіткнулися, в моєму коменті. Отже, Рейган притисне Ху?ла відеозаписом, де той обісцяє не забирати території. Ху?ло скаже, що не міг відмовити людям за підсумком референдума. Рейган скаже, що то незаконні референдуми. Ху?ло спитає: "а майдан скакав законно?". Це нескінчена безглузда суперечка, намагатися шоб Ху?ло зізналося. Треба сразу вбивати Ху?ла та його військо, для чого дати Україні ракети для фальконів, а краще томагавки. А не балакати.
показать весь комментарий
17.08.2025 13:46 Ответить
Тю, так а мені так само до д?пи, що ти тут свистиш. Чи не зависокої думки про свій Хитрий План?
показать весь комментарий
17.08.2025 13:50 Ответить
Страница 1 из 3