16481 посетитель онлайн

Прекращение боевых действий в интересах Украины и РФ. Нужны переговоры, - Вэнс

Венс сделал заявление о прекращении войны РФ в Украине

Вице-президент США Джей Ди Вэнс считает, что нынешняя фаза войны между Россией и Украиной истощает обе стороны, и пришло время искать пути прекращения боевых действий.

Об этом Вэнс заявил в интервью Pod Force One, информирует Цензор.НЕТ.

Провалы РФ на фронте

По словам американского чиновника, россияне несут значительные потери на передовой, несмотря на минимальные территориальные завоевания, а Украина в то же время сталкивается с серьезными внутренними вызовами.

"Территория, которую россияне захватывают, настолько мала, и при этом они теряют много людей. Украинцы, со своей стороны, сталкиваются со многими проблемами", - сказал Вэнс.

Время для мирных переговоров

По мнению вице-президента США, вооруженное противостояние вошло в фазу, когда дальнейшие боевые действия не приносят выгоды ни Украине, ни России, и нужны переговоры.

"Мы действительно верим, что достигли того момента, когда и России, и Украине выгодно прекратить борьбу", - добавил Вэнс.

Топ комментарии
+12
сша змусили Україну віддати ядерну зброю.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:37 Ответить
+11
Поверніть нам вкрадену ядерну зброю.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:34 Ответить
+10
Про які вигоди України від війни каже цей клоун Венс, їх дружбан Х-уйло напав на Україну, аби її знищити, Україна змушена захищатися, аби не загинути. Венс прирівнює жертву до агресора, тобто ця паскуда або тупа, або упереджена щодо України.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
І я ж нічого не видумую - https://www.unian.ua/weapons/virobnictvo-droniv-v-ukrajini-kijiv-zmozhe-vipuskati-do-2-milyoniv-bezpilotnikiv-u-2026-roci-13164216.html
От через таку брехню від зеленої мразоти люди і біжуть з армії.
показать весь комментарий
31.10.2025 12:26 Ответить
Ого.
Зростають апетити на квартирі міндіча !
То 2 , потім 8 потім 10.
Зараз вже 20 мільонів....
Скоро вже мільярд дерев Потужно наздоженуть !!!
показать весь комментарий
30.10.2025 18:06 Ответить
Так піди поговори!!
показать весь комментарий
30.10.2025 18:05 Ответить
Використав моє обвинувачення проти мене, типовий зебот.
Аргументи, чому я проти ядерки, навів вище. Читай гілку, і не пиши дурниці.
показать весь комментарий
30.10.2025 10:21 Ответить
Залиште свою хуцпу для себе.
Вибір 2019 року - наслідок роботи таких ботів, як ви. Ви системно працюєте проти України, на її знищення. Ви привели "зе", ви за знищення України та проти того, аби Україна мала ядерну зброю та могла захистити українців від знищення.
показать весь комментарий
30.10.2025 09:25 Ответить
Браковані постріли- це один з актів відвертого саботажу та роботи на користь ворога, наслідок діяльності "5-6 ефективних", так само, як і розмінування Чонгару, зняті ДБР клістрони, ув'язнення Червінського, Дудіна або кримінальне переслідуванея генералів Марченка, Кривоноса і т.д.
показать весь комментарий
30.10.2025 09:18 Ответить
показать весь комментарий
30.10.2025 08:18 Ответить
Просвітницькою діяльністю? ШТА???? Керувати Енергоатомом? Ти це серйозно???????????????????
показать весь комментарий
30.10.2025 08:17 Ответить
1. РБМК це графітові реактори. Так, MAGNOX трішки краще для цього підходять - можуть працювати на природному урані, але РБМК теж підходить.
2. ТВЕЛи можна виробляти самостійно.
показать весь комментарий
30.10.2025 08:05 Ответить
Нах пішло, ботвоморде з підвалу ОП.
показать весь комментарий
30.10.2025 07:46 Ответить
простіше тероризувати мокву вибухами де попало
так чечени виграли
показать весь комментарий
30.10.2025 05:11 Ответить
Мой рекорд в 2022, 5 суток полных без отопления, воды, света, только газ был славбогу...
Заклеили окна, жили и спали одетыми, в квартире 10-12 градусов температура.
Потом на пару дней давали свет периодически и затем снова 3 дня жопа, но уже была привычка и способы как держаться...
показать весь комментарий
30.10.2025 05:06 Ответить
рбмк в нас немає, чорнобильська тіко... але вона вже все...
показать весь комментарий
30.10.2025 04:57 Ответить
Особливо в інтересах України. раші то чого - м'са ще багато - можна ще теріторій видхопити - 3 тисяч ракет як не було, так і немає. Он новий міністр оборони від брехні прзедента не відстає - можемо виробляти 20 міліонів дронів.
показать весь комментарий
30.10.2025 03:56 Ответить
Слово "соросята" одразу викрило тебе, кацапська наволоч.
показать весь комментарий
30.10.2025 03:31 Ответить
у меня было отопление все время, только пару атак было, что перезапускали вроде систему. А если у всех не будет отопления вообще в морозы -15, то будут смерти.
показать весь комментарий
30.10.2025 02:45 Ответить
Ізраіль існує, і при загрозі знищення розпочне ядерний кінець світу. Україна досі помирає мовчки, вам соросятам на радість
показать весь комментарий
30.10.2025 02:39 Ответить
Меркель завадила
показать весь комментарий
30.10.2025 02:34 Ответить
Не было у меня отопления и света в 22 году по 18 часов в день и что значит уничтожит всю провизию ? Он будет ракетами бить по 3кк баксов в склады провизии? Которых десятки тысяч по стране
показать весь комментарий
30.10.2025 00:53 Ответить
Надо было Украину ещё в 2006 году в НАТО принять.
показать весь комментарий
30.10.2025 00:51 Ответить
отопление было у всех. А если отопления не будет совсем в минусовую температуру. И света не будет совсем. и газа не будет на чем готовить. Путин хочет осаду устроить и вырубить все. И не будет ничего работать - магазины, перевозки, заводы, осада 21 века - абсолютный блекаут. Такое никто не выдержит. Или валить все будут или требовать мир любой ценой. Если эти разведданные ЦРУ плана Путина верны, то Путин идет по своему плану.

Что нужно ещё «выбить», чтобы по‑настоящему лишить Украину отопления зимой
( технический разбор того, какие элементы системы критичны; оценка по общему виду уязвимостей)
Крупные теплоэлектростанции и ТЭЦ (CHP) - они дают и тепло, и электричество для крупных городов. Вывести из строя подавляющее большинство ТЭЦ/котельных в регионах - критично.
Магистральные газопроводы и ключевые газовые компрессорные/производственные узлы - если уничтожить/вывести из строя основные нитки и депо газа, то централизованное теплоснабжение и газовые котельные останутся без топлива.
Системы распределения/котельные на уровне городов (district heating networks) - даже если есть газ/электричество, повреждённая сеть труб или ключевые насосы остановят подачу тепла.
Складские запасы топлива и логистика - разрушение складов мазута/угля и путей доставки (железная дорога, автотранспорт) делает восстановление и подвоз топлива невозможным.
Резервная генерация и импортные каналы - отключить возможность импорта электро/газа и резервы (мобильные газ/дизель‑генераторы, резервные мощности) - тогда мало что остаётся для отопления.
Чтобы «полностью лишить» отопления, нужно системно вывести из строя одновременно: основные ТЭЦ/магистральные трубопроводы/городские сети/склады топлива и блокировать способы импорта и оперативного ремонта - это сложная, масштабная задача и требует многократных ударов по разным типам объектов и по логистике.

А еще и если Путин уничтожит запасы провизии, чтобы есть нечего было, то жизнь будет невозможна.
Еще и дамбы они грозят разбомбить. Хотя без света и насосы не работают и воды нету.

Почему то ощущение, что весь ад впереди, а все, что было - это были цветочки.

И власти нету у Украины своей, которая бы сделала ракеты и наносила такие же удары по РФ.
Читал книгу самурай без меча и он говорит, что князь должен иногда ставить все на кон.
А у Украины такого лидера не было и судя потому что этот выборы отменил, то и не будет.
Украина может сделать грязные бомбы и если Россия пойдет на этот адский план, то Украина должна прописать, что их запустит по РФ. Чтобы был инструмент сдерживания.
показать весь комментарий
30.10.2025 00:45 Ответить
Можна купити готові боєголовки в Пакістану.
показать весь комментарий
30.10.2025 00:37 Ответить
Тому що.
1. На порядок-два простіше це робити на графітових реакторах.
В рази простіше на PHWR, яких у нас нема.
2. Поставщик ТВЕЛів таке використання вирахує на раз.
Настучить Westinghouse чи ні? Які будуть наслідки?
показать весь комментарий
30.10.2025 00:26 Ответить
так в 22 году все были без света иногда по 40+ часов и почти каждую неделю блекауты,и что то никто не умер от холода
показать весь комментарий
30.10.2025 00:21 Ответить
А що це змінило для Ізраїля, ХАМАС не напав? Хезболла не напала? Іран не напав? Просто у нас цей хамас-хезболла-іран дуже здоровенний.
показать весь комментарий
30.10.2025 00:05 Ответить
Так а в чому проблема виймати ТВЕЛи з РБМК після невеликого опромінення, а потім за допомогою PUREX виділяти плутоній?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:58 Ответить
Тому весь світ заслуговує на помсту. Україна тихо не помре
показать весь комментарий
29.10.2025 23:56 Ответить
Українською - трусяться, перевірочне слово струс
Москальською - трясуться, перевірочне слово тряска
Бот сороса, ще й кацап 🐷
показать весь комментарий
29.10.2025 23:54 Ответить
>>2. РБМК були розроблені для виробництва збройного плутонію

Стара, як лайно мамонта, москальська інтернет-байка.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:53 Ответить
Без проблем зроблю, але мені треба повноваження, щоб керувати Енергоатомом та Мінстратегпромом. А так - за зебіла ми не створимо яз, тому я займаюсь просвітницькою діяльністю.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:52 Ответить
>in a nuclear power station, high burnup is desirable.

так, але в РБМК можна виймати паливні елементи не зупиняючи реактор - це дозволяє облучати U238 стільки часу, скільки треба. Так, жертвуючи burnup ratio.

>frequent fuel changes using online refuelling

РБМК як раз вміє робити те саме online refuelling

>In these the reactor must be shut down and the pressure vessel disassembled to gain access to the irradiated fuel.

1. В РБМК навіть немає pressure vessel, там мережа трубопроводів.
2. РБМК були розроблені для виробництва збройного плутонію і мають можливість виймати паливо в будь-який момент роботи. Ще раз, вчіть матчастину.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:49 Ответить
На підборах далеко не втече, як соросячий гей-парад 🤣
показать весь комментарий
29.10.2025 23:46 Ответить
Ну то роби вже швидше свою ядерну зброю, поки не перемололи. Чого ти на Цензорі час просираєш? Подавай петицію на урядовому сайті, записуйся на прийом до зеленського чи, хоча б, до шмигаля, і вперед. А тут тобі ніхто нічим не допоможе. Не та компетенція.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:45 Ответить
This represents a fundamental difference between these two types of reactor. In a nuclear power station, high burnup is desirable. Power stations such as the obsolete British Magnox and French UNGG reactors, which were designed to produce either electricity or weapons material, were operated at low power levels with frequent fuel changes using online refuelling to produce weapons-grade plutonium. Such operation is not possible with the light water reactors most commonly used to produce electric power. In these the reactor must be shut down and the pressure vessel disassembled to gain access to the irradiated fuel.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:44 Ответить
4 роки гинуть українці а тобі і норм. Гарна партія притули!
показать весь комментарий
29.10.2025 23:42 Ответить
Бо ще є захисники, але це і є стратегія русні - тупо перемолоти всіх, хто може захистити Україну. Це може відбуватися на будь-якому напрямку, головне створити втрати.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:41 Ответить
Це правда, а ти намагаєшся її забалакати.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:41 Ответить
Не буде, бо отримають VX в *бало.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:40 Ответить
Партія притули її прийме на виборах через ботів сороса 🤣
показать весь комментарий
29.10.2025 23:40 Ответить
Русня 4 роки не може окупувати Донецької області. Про яку всю Україну ти гундосиш?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:38 Ответить
Ось таблиця, вчіть матчастину.

>А в РБМК це взагалі неможливо.

Можливо, вчіть матчастину.

показать весь комментарий
29.10.2025 23:38 Ответить
Москва має бути знищена
Я купив новий айфон, не заздри
показать весь комментарий
29.10.2025 23:38 Ответить
>До того ніхто не винищить.

Крім русні, яка поступово знищить захисників і тупо окупує всю Україну. Але тобі пофіг. Головне, щоб на заході не трусилися.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:36 Ответить
>угу, але не точно

Точно, подивіться на LD50 VX.

> ще раз, їм пох на втрати, боялися б, закрили б кордони повністю і для всіх.

москва - епіцентр русні, без нього все посиплеться. Більше того, з ракетами типу фламінго ми й ще далі зможемо дістати.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:34 Ответить
Про які вигоди України від війни каже цей клоун Венс, їх дружбан Х-уйло напав на Україну, аби її знищити, Україна змушена захищатися, аби не загинути. Венс прирівнює жертву до агресора, тобто ця паскуда або тупа, або упереджена щодо України.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:34 Ответить
показать весь комментарий
29.10.2025 23:33 Ответить
Прийми клізьму
показать весь комментарий
29.10.2025 23:33 Ответить
москву та європейську частину рашки тоді ніхто не знищував, а ми зможемо з VX. - угу, але не точно

так, бо це нанесло велику демографічну шкоду. - ще раз, їм пох на втрати, боялися б, закрили б кордони повністю і для всіх.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:31 Ответить
Винищать тоді, коли ти захочеш створити хімічну та ЯЗ і цим самим створиш загрозу цивілізованому світу. До того ніхто не винищить.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:31 Ответить
Украіна спитає з усього світу маючи 9 енергоблоків.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:30 Ответить
не здулись би, а використали ЯЗ, в тому числі по США та Європі, вчить матчастину по samson option
показать весь комментарий
29.10.2025 23:30 Ответить
Ще коли дружив з ПАР, в часи апартеїду.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:30 Ответить
Далі сша бомбить іран через загрозу samson option.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:29 Ответить
Маячня.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:29 Ответить
Ви зробили свій вибір в 19-му, а вигрібають всі.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:29 Ответить
Внєшнєє управлєніє! Царьов, пліз
показать весь комментарий
29.10.2025 23:28 Ответить
Тоді всіх ізотопів буде мало. А в РБМК це взагалі неможливо.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:28 Ответить
яке ж ви дубове, вже купу разів розписував, що не буде припинення підтримки. як ви вже задовбали
показать весь комментарий
29.10.2025 23:28 Ответить
Коли купив яз в ПАР.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:27 Ответить
>Та тільки на стадії планування єс взнає і нам хана!

нинішня війна і веде до "хани", а єс нічого не зробить.

>Устаткування ти не зробиш таємно і не купиш.+ракета носій+захищені в-чі потужності+персонал.

типу я це все не знаю і не розумію ліл, нам все одно треба створити ядерну та хімічну зброю, інакше ми програємо і нас винищать.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:27 Ответить
Ти звичайний бот сороса що боїться ядерної України і її помсти. Це всі бачать.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:26 Ответить
Які умови? Що ти верзеш? Якщо завтра союзники припинять підтримку, максимум через місяць України не стане. Кого ти зібрався шантажувати з голою сракою?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:25 Ответить
Шкільний гурток?Все,спілкування закінчене.Шкода час витрачати на утопістів.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:25 Ответить
Боїшся знищення москви?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:24 Ответить
Ну не можна ж бути таким тупим!Та тільки на стадії планування єс взнає і нам хана!Устаткування ти не зробиш таємно і не купиш.+ракета носій+захищені в-чі потужності+персонал.Бог ти мій,за що ти Україну так караєш!Все,терорист мамкин,візьми книжку почитай на канікулах.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:23 Ответить
Керував. Ще питання є?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:23 Ответить
Не корміть російського ..оля.
Artcore

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 28.10.2025
показать весь комментарий
29.10.2025 23:23 Ответить
ВЖЕ питають. І будуть питати.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:22 Ответить
Хочемо зробити з бідної країни третього світу щось нормальне, з ядерною зброєю та власним ядерним енергетичним циклом. А корисні ідіоти хочуть, щоб Україна страждала й далі, аж до поразки.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:22 Ответить
У тебе ж на відміну США запасів зброї для продажу України на сотні мільярдів і розвіддані у тебе кращі. Тебе посилати не можна, а США - запростака!
показать весь комментарий
29.10.2025 23:21 Ответить
І що далі?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:21 Ответить
москву та європейську частину рашки тоді ніхто не знищував, а ми зможемо з VX.

>Сильно вони переживають через те, що бездарно поклали десятки мільйонів

так, бо це нанесло велику демографічну шкоду.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:21 Ответить
Які процеси? Тобі ніхто не дасть їх запустити. Україна НЕ самостійна держава і кожен крок тут контролюється. Як ти цього не можеш зрозуміти?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:20 Ответить
Але ракети тель авів атакували
показать весь комментарий
29.10.2025 23:20 Ответить
Коли Ізраїль створив ЯЗ?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:18 Ответить
Не треба розділяти, просто зменшується час опромінення урану-238 в реакторі.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:18 Ответить
Маячня повна. Їм пох на людей, розʼїбуть нас у відповідь, і будуть розказувати про перемогу ще 80 років. Досвід другої світової нічому не навчив? Сильно вони переживають через те, що бездарно поклали десятки мільйонів, і кичаться дотепер про "дєди ваєвалі"? Не пишіть нісенітниць
показать весь комментарий
29.10.2025 23:18 Ответить
Так, прилетять рептилоїди і зупинять ядерні процеси в реакторах
показать весь комментарий
29.10.2025 23:17 Ответить
Який Самсон? Іран дуже слабкий у військовому плані. І не має ЯЗ. Була б у них противником рашка, здулись би і США, і сам Ізраїль.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:17 Ответить
Не буде санкцій, бо вони наблизять летальний сценарій. Ще раз: можна створити умови, при яких вони не будуть мати іншого виходу, окрім як продовжити підтримку.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:16 Ответить
Оцей прищеплює українцям меншовартість. 'не дадуть' і т.д. Ніхто і не питатиме.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:16 Ответить
О так, мені хтось має давати її зробити, оце лохівська позиція.

>Ті ж самі нинішні наші союзники. Потрясуть пробіркою на трибуні і разом з куйлом зроблять те, що зробили Іраку.

Тоді ми використаємо VX і буде ******* усім. ірак не мав зброї масового знищення, бо теж були лохами.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:15 Ответить
Щось не бачу нормальної допомоги за 4 роки. Де війська?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:14 Ответить
Ну то їдь в Іран, якщо так подобається там жити. А я жити так не хочу. Вже вибрали клоуна в президенти, хочете ще й країну скотити до рівня бараків.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:14 Ответить
Ти мене вбиваєш.....ти керував колективом від 10 чол?Ти організовував найпростіше якесь в-во?Зеленський,то ти?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:14 Ответить
Samson option
показать весь комментарий
29.10.2025 23:13 Ответить
>тобто буде продовжуватись те що є, тільки з додатковими витратами на виробництво та обслуговування яз?

З перспективою для окупанта втратити москву та десятки мільйонів населення. А зараз русня просто втрачає гроші через санкції, не існує жодного стратегічного ризику чи загрози для них. Вони так можуть воювати десятиліттями.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:12 Ответить
Інфа звідки?Сама придумала?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:12 Ответить
А хто не дав ізраілю?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:12 Ответить
Готовий, і я в Україні, це VPN. Я вже задовбався кожному пояснювати.

>вам чхати якщо Україна скотиться до рівня умовного Ірану.

іран спокійно собі живе без повномасштабної війни.

>Знаєш що буде? Будуть санкції, і багато.

Не буде, бо інакше ми програємо і використаємо VX по русні з летальними наслідками для Європи.

>Європі в принципі пох, якщо ми не встоїмо.

Хімзброя це змінить.

> Вони нам допомагають бо хочуть уникнути війни власними руками, але якщо буде загроза хімічної атаки від нас, то вони оберуть повну здачу України і далі будуть діяти по ситуації.

Тааак, вони оберуть летальний для себе варіант, тому що ви так вирішили. Їм дешевше буде просто продовжити допомогу.

>А в разі хімічної атаки на рашу, на нас полетять їхні ракети з ЯЗ.

Тому і пишу про використання хімзброї лише у випадку, якщо русня прорве фронт й почне масово просуватися. Вони не будуть бити ЯЗ по своїх наступаючих військах.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:11 Ответить
Вітаю.Ти з розряду жертви якій усі жопомагають хочеш перестрибнути одразу в розряд терориста якого з ніг до голови санкціями обкладуть.Ти достойний нинінішнього президента
показать весь комментарий
29.10.2025 23:11 Ответить
Як примусив?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:10 Ответить
Artcore Реєстрація: 28 жовтня 2025

А чого боти так швидко паляться?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:10 Ответить
Та не створиш ти нічого. Зрозумій, що ніхто тобі не дасть цього зробити. Ніхто.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:09 Ответить
Weapon Grade: 93% Pu239, 4% Pu240, 2,2% Pu241, 0.6% Pu242, 0,15% Pu238 и 0,05% Pu243

Якщо маєш економічно обґрунтований метод розділення ізотопів Плутонію - патентуй.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:08 Ответить
Страница 1 из 3