18920 посетителей онлайн

Зеленский прокомментировал интервью Залужного: Очень некрасиво обсуждать такие детали

Зеленский отреагировал на интервью Залужного

Президент Владимир Зеленский прокомментировал заявления экс-главкома и посла в Великобритании Валерия Залужного, которые он озвучил ранее в интервью.

Об этом он заявил в интервью AFP, передает Цензор.НЕТ.

Подробности

Главу государства спросили, считает ли он интервью Залужного для AP "началом его избирательной кампании".

"Наверное, у нас у всех была одинаковая эмоция. Не рано ли все это? Я считаю просто, что сегодня обсуждать детали, о которых говорил Валерий Федорович, также очень некрасиво. Потому что никто от этого не выиграет. Все-таки речь идет о нашей армии, она сегодня воюет. И он, я считаю, не будет хорошо выглядеть, если говорить об этом и продолжать и так далее. Ну, сказал и сказал", - сказал Зеленский.

По словам президента, после этой публикации он с Залужным не общался.

Политические амбиции Залужного

"Я думаю, что если действительно он об этом думает (об участии в выборах. - Ред.), на мой взгляд, нужно фокусироваться на других вещах. Потому что, а кто сказал, что я точно пойду на выборы? Никто же не сказал, что я пойду, никто не сказал, что я не пойду, потому что идет война. Мы должны достойно закончить (войну. - Ред.). А уже люди точно отреагируют на все и всех, судя по тому, кто, как жил это время", - добавил глава государства.

Был бы Залужный хорошим президентом?

"Не знаю. Это же вопрос, когда? Разное время. Мирное время - одна история, военное время - другая история. Послевоенное время - еще одна история. На мой взгляд, президентом может быть любой человек, который готов не только идти на выборы, но еще и быть президентом", - подытожил он.

Интервью Залужного для Associated Press

  • Напомним, что бывший главнокомандующий ВСУ, а ныне посол Украины в Великобритании Валерий Залужный дал интервью Associated Press, в котором впервые рассказал об обыске СБУ в командном пункте в 2022 году, о политических амбициях, а также о разногласиях с президентом Владимиром Зеленским, в частности, относительно контрнаступления.
  • Как рассказал Залужный, контрнаступление в 2023 году провалилось, потому что Зеленский и чиновники не выделили ресурсы.
Топ комментарии
+116
Очень негарно воровать деньги в воюющей за выживание стране. Остальное - такие мелочи...
показать весь комментарий
23.02.2026 13:13 Ответить
+85
Дуже негарно члєнограю і фсбшному агенту пхати носа у військові справи і ставити палиці головнокомандувачу.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:14 Ответить
+77
Нігуя собі деталі! - обшук у бойового генерала
показать весь комментарий
23.02.2026 13:14 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
голобородько не любить критики?
показать весь комментарий
23.02.2026 13:15 Ответить
люди вже побачили як хто жив під час війни . зельц твоє найближче оточення крало . відкатувало . брало хабарі на енергоатомі . на дорогах . на укріпрайонах . на продуктах зсу .на бракованих мінах гуманітарку крали вагонами і продавали . бачили як ти зельц разом з алібабою хотів похоронити набу і сап і ніхто кого не запитай не сумнівається що ти і дєрьмак нічого не знали . все ви знали і кришували ту корупцію . ще коли трухін віз данину з полтави бухой і попав в аварію з чемоданом доларів було зрозуміло що такі чемодани кожного місяця везуть з усіх областей в ..общак..
показать весь комментарий
23.02.2026 17:43 Ответить
Бздури!!!
показать весь комментарий
23.02.2026 19:53 Ответить
"Який жах! Шість років руйнування системи державного управління і жодного сорому…" - Свята правда!!!!
показать весь комментарий
23.02.2026 19:56 Ответить
Не любить коли його майже прямим текстом звинувачують у державній зраді.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:26 Ответить
Вибори проводити не обов'язково.
Що обов'язково, так це прибрати це непорозуміння та відправити під суд.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:29 Ответить
Ага, "не на часі" (с)
показать весь комментарий
23.02.2026 14:02 Ответить
Зелена мразотою Цинічна, тупа і брехлива. Обісралося на всі країни. Гнида має передозуватись і замовкнути на завжди. З Лєнеою. мамою Римою, якій повічно, що аборт не зробило, разом з папіком.Просто викрислити цей смердючий дух з украйни. З повною конфіскацією і репараціями.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:27 Ответить
Гнида Зе
показать весь комментарий
23.02.2026 16:18 Ответить
Зе просто не посмів негайно знімати Залужного так як він до цього зняв багатьох за непокору. Лише щось прокричала намахана з дитинства Богуцкая,а Мосейчук присоромила Залужного тим,що він протягує у владу.......міндічей,цукерманов,резнікових тощо.....
показать весь комментарий
23.02.2026 18:19 Ответить
І не пішов би ти Вован.
За армію він переживає.🤨
Мудак!
показать весь комментарий
23.02.2026 13:29 Ответить
Це реальна фраза?
показать весь комментарий
23.02.2026 16:14 Ответить
Посіпака ЗРАДНИКА Сівковича
показать весь комментарий
23.02.2026 16:20 Ответить
Напевно, "потужний" собі лікті кусає, що відправив Залужного в Англію, на волю. Якби тут залишив, то під ковпаком СБУ він не зміг би і рота розкрити. Тепер після одкровень Залужного, можна що завгодно чекати, навіть найгірше. Потужний цього не стерпе, через своє самолюбство і мстивість.
показать весь комментарий
23.02.2026 14:02 Ответить
Ой як не гарно про буратінку-наполєончіка правду людям розповідати!
показать весь комментарий
23.02.2026 16:27 Ответить
агента кремля.
показать весь комментарий
23.02.2026 16:44 Ответить
Таке враження, що Залужний обговлрював маленьку пісюльку ЗЄ, а не його велику некомпетентність та зраду.
показать весь комментарий
23.02.2026 23:19 Ответить
Мені цікаво,як народжується все це у його голові,чи він просто генератор випадкових фраз?
показать весь комментарий
23.02.2026 13:15 Ответить
В цьому Зеленський абсолютно прав: кому, як не Залужному (він же високопрофесійний військовий, а не блогер), не знати, що під час війни в публічному просторі не обговорюють деталі ані успішних, ані не успішних операцій (це має бути тема виключно для ПІСЛЯВОЄННИХ мемуарів та досліджень).
показать весь комментарий
23.02.2026 13:42 Ответить
Для того, щоб судити кого і як попереджали та хто і як на ці попередження реагував насправді, треба було знаходитися тоді в певних структурах влади. Я там не перебував, і тому не можу дискутувати на цю тему. Єдине, що можу сказати, то те, що висловлювання в публічному просторі про 'шашлики' абсолютно ні про що не свідчать. Свідчити про щось можуть бути лише відповіді на питання: ' Хто і чому розміщував чи не замінував Чонгар і взагалі Кримський перешийок? Чому не були завчасно підірвані мости поблизу всього периметру кордону з московією? Чому вчасно не були розгорнуті сили прикриття кордону навіть на найбільш оборонопридатних ділянках (вузький коридор біля Криму, або болотисто-лісиста місцевість на півночі)? Чому без бою були здані ЗАЕС і ЧАЕС? Тощо'. Повторюся, із зрозумілих причин я не володію відповідями на ці питання (причому не за принципом 'ОБС', а як було насправді), а тому не звинувачуватиму на даний момент ані Зеленського, ані Залужного, ані будь кого іншого. Я лише знаю, що кожне подібне воєнне рішення має прийматися на своєму певному рівні (щось треба затверджувати 'на горі', а щось ні). Також знаю, що багато рішень для кризової ситуації розробляються заздалегідь і зберігаються у запечатаних конвертах у відповідних сейфах. Ці конверти розпечатуються при надходженні відповідного сигналу ('Чи вчасно ці сигнали надійшли, а якщо ні, то чому?' - це ще одне чергове питання, яке потребує відповіді для висновків).
показать весь комментарий
23.02.2026 21:08 Ответить
В ЗСУ існують в мирний час наступні чотири послідовні ступені бойової готовності, в залежності від рівня небезпеки: постійна, підвищена, повна і найвищий ступінь - воєнна небезпека (це коли вскриваються секретні конверти з бойовими задачами частин, роздається боєзапас, війська по тривозі залишають місця постійної дислокації та займають позиційні райони, пілоти сидять в кабінах літаків з підвішаними бомбами і ракетами тощо). Тож для того, щоб ОБ'ЄКТИВНО судити про готовність чи не готовність України до оборони в момент вторгнення, потрібно принаймні знати, в якому ступені боєготовності перебували ЗСУ в ніч на 24.02.22 та коли за хронометражем вони проходили вище зазначені ступені готовності. Якщо було якесь зволікання поза здоровим глуздом, то треба знати хто його організовував та чи мав він юридичне право на це (якщо ні, то винний вже той, хто чомусь попри свої обов'язки на це стримування зважав). Це тема набагато складніша і не така прямолінійна, як вважає більшість з тих, хто тут її коментує (та й тих, хто це робить у вітчизняних і закордонних ЗМІ також).
показать весь комментарий
23.02.2026 21:34 Ответить
На хвилиночку, Залужний був влітку 2023 р. головнокомандувачем ЗСУ. Тобто і під Роботино, і під Бахмутом це все були ЙОГО війська, а Сирський був ОДНИМ з ЙОГО ПІДЛЕГЛИХ (до речі контр наступом в Запорізькій обл. теж безпосередньо керували інші його підлеглі, просто не пам'ятаю прізвищ). Він що половину військ забрав сам в себе? В армії діє жорстка виконавча вертикаль, згідно якої тобою може командувати лише твій безпосередній начальник (всі бічні управлінські гілки тобі абсолютно по цимбалах). Щоб було зрозуміло, якщо ти комбат, то для тебе начальник лише твій полковник; а будь-який генерал чи навіть президент це стороння людина, яку ти не лише можеш, а повинен ігнорувати, якщо її повноваження тобі безпосередньо тут і зараз не підтвердить твій полковник. Так це працює і так прописано в військових статутах (до речі, цими ж статутами прямо заборонено діяти через голову безпосереднього начальника). Тому все це за чисту монету можуть сприймати лише люди, далекі від армії. Якщо щось чи когось перекинули тоді під Бахмут, то це могло бути зроблено лише за умови погодження з Залужним і схвалення ним (з яких причин, то вже інша тема).
показать весь комментарий
23.02.2026 22:00 Ответить
Верховний головнокомандувач це фігура формальна і політична, а не посада у військовому керівництві. Так, він може замінити просто головнокомандувача (без прикметника 'верховний'), але не може безпосередньо керувати військами.
показать весь комментарий
24.02.2026 19:16 Ответить
100% правда, але тут більшість диванні мамкіни експерти, яким хоч сци в очі, залужний для них кумір... Цей бовдур міг відмовитися від контрнаступу, але знищив 5 бригад на мінних полях... Що можна було чекати від регіонала, учня ківалова, ухилянта???
показать весь комментарий
26.02.2026 06:41 Ответить
А що в нас в ставці одні непогрешимі??? Не могло бути кротів? Наказ на обшуки дав патріот та герой України Василь Малюк, я йому довіряю. Мабуть були якісь підозри...
показать весь комментарий
26.02.2026 06:44 Ответить
робити погане - ок
Говорити про погане - ай-яй-яй, як негарно
показать весь комментарий
23.02.2026 13:18 Ответить
Зеленский прокомментировал интервью Залужного: Очень некрасиво обсуждать такие детали Источник: https://censor.net/ru/n3601973
===========
Не може бути!

показать весь комментарий
23.02.2026 14:35 Ответить
Дуже негарно наїжджати на Залужного лише тому, що він може стати конкурентом на майбутніх виборах. Це свинство, хоча воно цілком в межах прийнятого в українській політиці.
Наші взагалі не знають меж в політичній боротьбі. І це причина не пускати нас в Європу, бо там такі не потрібні. Досить з них Орбана та Фіцо.
Хочу колись нарешті побачити українських політиків, які потиснуть один одному руки після виборів, і той, хто програв, привітає того, хто виграв. Бо ми нарешті стали однією нацією, де одні партії перемагають інших в змаганні, а не глядачами в боротьбі конкуруючих банд.
показать весь комментарий
23.02.2026 14:53 Ответить
показать весь комментарий
23.02.2026 13:56 Ответить
показать весь комментарий
23.02.2026 13:58 Ответить
Обшуки СБУ в ставці Головкома -це дуже гарно, говорити про це- не гарно.
показать весь комментарий
23.02.2026 17:26 Ответить
Дуже гарно тишком-нишком працювати на ворога, егеж, зечмо?
показать весь комментарий
23.02.2026 13:32 Ответить
І суд буде той, який першим дожене цю падлюку, може навіть суд Лінча.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:47 Ответить
Яка голова? Хто першим з його "манагерів" напише папірець, те і буде прочитано
показать весь комментарий
23.02.2026 13:49 Ответить
Молодець Федорович! Взув ішака по самі помідори.
показать весь комментарий
23.02.2026 19:48 Ответить
яка чесна і шляхетна зелупа дісталася мудрому наріду,, що любить шашлики...
показать весь комментарий
23.02.2026 15:44 Ответить
Кацапи також чекають ... совпадєніє ?
показать весь комментарий
23.02.2026 14:27 Ответить
А брехати і красти то дуже гарно ???
показать весь комментарий
24.02.2026 12:59 Ответить
Але хто почав те дуже негарне? Як кажуть гуцули " Сама свиня дре міх - сама і квичить..."
показать весь комментарий
23.02.2026 13:22 Ответить
Кгммм. Та який же еврей, та в БОГИ не лiзе. Потерпiть ще трохи, видам все, що обiцяв, але попереджаю - те, що там вас не порадуе, багатьох.
показать весь комментарий
24.02.2026 05:22 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=UyfF1whcndQ&t=2s https://www.youtube.com/watch?v=UyfF1whcndQ&t=💥росіяни погрожують оприлюднити компромат на українську еліту! БОБИРЕНКО: У Женеві показали прізвища
показать весь комментарий
23.02.2026 17:55 Ответить
Таємної зустрічі з Мединським забажали Умєров та Арахамія - завоняло російським компроматним духом ЖЕНЕВИ ...
...або як назвав це Портніков - "українськими файлами а-ля епштейна"
показать весь комментарий
23.02.2026 17:58 Ответить
Звичайне зелене лицемірство. Зелені дуже ******* корчити з себе патріотів і просторікувати як вони переймаються проблемами фронтовиків. Але от - канал пропаЗЕндиста, який колись розповідав про "ЗСУ обстрілює мирних мешканців", а щойно ховався від мобілізації на військовому цвинтарі, закидає генералу Залужному зв'язок з Москвою.

Залужному. Завдяки якому НЕ стався "Київ за три дні". За якого ЗСУ реально йшли вперед і визволяли Українські землі.

Чому? Просто тому, що вони можуть. Хіба то вперше?

Саме такі істоти писали мені під Вугледар (пілоту БПЛА): "Щось ти сильно чистий - мабуть не на фронті". Саме такі мішають з багном Валеру Прозапаса - учасника АТО, який на фронті з перших днів. Тощо.

Байдуже! Як би ти не воював, і що б не зробив для України - тебе ЗЕботва звинуватить в роботі на Москву, просто тому що мислиш не як вони.

Яка різниця? Треба - обіллють брудом ще й Залужного во ім'я Боневтіка Найвпливовішого.

Цим не треба обурюватися. Треба просто завжди пам'ятати - вони такі. Іншими не бувають.
https://t.me/dragonspech/9748
показать весь комментарий
23.02.2026 17:35 Ответить
ГРА НА РІВНИХ

Подією тижня без перебільшення була стаття в "Associated Press" про генерала Валерія Залужного. Стаття містила кілька цитат Залужного, через що її назвали інтерв'ю. Звісно інтерв'ю стаття не була. Але ефект вибуху - створила.

Та ще й який ефект! На медіа-смітниках ЗЕботви на якийсь час взагалі забули про Петра Порошенка. Увага найнятої зеленої ботви повністю переключилася на колишнього головкома.

Світ ще не бачив такого протистояння офісу на Банковій з усіма його штатними коментаторами і ботами - і послом України в Британії. Було від чого.

По-перше, остаточно було визначено, будь-які байки про нібито можливість альянсу Залужного із ЗЕкоманди, це брехня і нісенітниця. Залужний заявив себе як прямий противник Зеленського.

До речі, почав протистояння не Залужний, а як раз піарники Зеленського - тим що почали ширити про Залужного різноманітні побрехеньки із залученням відомих осіб. Як гукнулося - так і відгукнулося. І відгук генерала довів офіс Зеленського до істерики.

Бо, по-друге, офіс Зеленського всіма своїми діями визнав, що у Залужному він бачить основну загрозу своїй владі. Що й не дивно. Всі без винятку опитування про рівні довіри, ставлять Залужного на перше місце, тоді як Зеленського на друге або на третє. Залежно від опитування.

По-третє, офіс Зеленського продемонстрував що медіа-робота там організована за принципом "хто в ліс - хто по дрова". Бо єдине що показала ЗЕкоманда протягом минулого тижня, це свою жахливу слабкість і тваринний страх перед генералом.

Залужний не сказав нічого нового. Про те, що перед наступом біля Запоріжжя влітку 2023 р. ставка Зеленського розділила сили між Залужним і Сирським, і тому Залужному просто не вистачило резервів для наступу, написало ще видання "Нью Йорк Таймс" більше року тому. Офіс Зеленського на публікацію американського видання відреагував приблизно ніяк. Ані офіційного спростування, ані судового позову. Нуль, зеро.

Проте цитата Залужного Банкову збісила. Офіс Зеленського по факту, своєю оскаженілою реакцією підтвердив, що Залужний сказав правду.

Можна було, звісно, відреагувати інакше. Можна було слова Залужного звести до теледебатів істориків. А можна було взагалі все звести до гумору, мовляв "пан посол обдарували нас милістю виправдовуватися".

Але цього всього не сталося. Сталася бурна істерика. Піарники Банкової наввипередки кинулися захищатися, шляхом обливання брудом самого Залужного.

І для цього вони задіяли всі можливі сили - ботоферми, штатних коментаторів, телеведучих, "хороших русскіх" яких підгодовують інформацією через лояльних активістів, військових що отримали кваритири, доцентів з вишів що трусяться над посадою... Тощо. Влада висвітила всі свої сили.

Особливо відмітився любитель ховатися від мобілізації на кладовищах, колишній шанувальник Москви Володимир Петров - він заявив що Залужний почав державний переворот.

Ви розумієте? Офіс президента оголосив що боїться перевороту який здійме посол України в Британії... і тому робить велике ні фіга. Таке влаштувати може тільки влада коміків.

А Залужний?

А Залужний вчинив як фаховий військовий. Провів розвідку боєм. Визначив вогневі точки противника. Відступив на свої позиції - контур яких невідомий противникові. Далі Залужний або дочекається медіа-атаки протианика і вдарить у фланг. Або знову атакує сам - коли не чекатимуть.

Воювати уміє Залужний - зелені здатні тільки брехати.

Тепер зелена ботва ниє на всіх мережах що Залужний, бачте, почав передвиборчу боротьбу. Перекладаю з лицимірно-зеленої на українську - шанувальників ЗЕ бісить що передвиборчою боротьбою займається ще хтось крім них. Бо коли зелені підтримують монополію на ТБ (мономарафон), коли впроваджують санкції проти Порошенка і коли вкидають у ЗМІ бруд проти Залужного - це все політична боротьба. Яку влада бажає вести без опору з боку опонентів.

Коли хтось починає жити з владою за її ж правилами, зелену владу це неймовірно бісить.

Хоча Залужний, по хорошому, ще нічого нового не сказав.

https://t.me/dragonspech/9746
показать весь комментарий
23.02.2026 17:39 Ответить
а як ти стояв ****** на камери що порошенко виводить гроші в офшори,а рядом стояв галущенко і піддакував.ти ж **** знав що галущенко краде хтива ти лукава істота.розколов Україну під час національно - визвольної війни проклятий чужинець таврована скотина.
показать весь комментарий
23.02.2026 15:06 Ответить
***** на покой не отпускает окружение. Ты влез в эту блудню, ты должен из неё вылезти. Как получится. Если победителем - тебе лавры. Если продуеш, то продуеш ты. На тебя всё и повесится.
Авдеевку просрал Сырский. Боевого генерала вывели за неделю до падения Авдеевки. Оте ("англичанка гадит") кто держит генерала на замену клоуну, решили меньше негатива вешать на, возможно, будущего президента.
показать весь комментарий
23.02.2026 14:01 Ответить
Я піду? Чи піду, не піду. Не піду у піфду, а піду в хрєнпіду.
показать весь комментарий
23.02.2026 22:29 Ответить
Шо, п@ц карьере дипломата? То Валера сгоряча(некрасиво)...
показать весь комментарий
23.02.2026 13:22 Ответить
Негарно? Та ти, **** зрадлива, повинен до кінця днів своїх (бо смертної кари в нас нема) в тюрмі гріхи свої спокутувати! На твоїй совісті смерть тисяч українців, мерзотнику...
показать весь комментарий
23.02.2026 18:16 Ответить
https://x.com/leusenko1

Олег Леусенко@leusenko1



https://x.com/leusenko1/status/2025857778946867623 ЗЕЛЕНСЬКИЙ перетворив СПЕЦСЛУЖБИ в інструмент РЕЖИМУ. Зеленський зливає країну за сценарієм, перекладає провину й провокує конфлікт із Європою. Червінський говорить (Політика без гриму!) · https://t.co/kFrbbTVtTS https://facebook.com/
показать весь комментарий
23.02.2026 13:53 Ответить
Нігуя собі деталі! - обшук у бойового генерала
показать весь комментарий
23.02.2026 13:14 Ответить
Ніхто ж не сказав, що я піду, ніхто не сказав, що я не піду, бо йде війна. Джерело: https://censor.net/ua/n3601973
******* боневтік блд. Доведеться виносити, інших варіантів не те що перемогти, а закінчити війну не існує.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:50 Ответить
Це теж негарно обговорювати. Боневтік ***************.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:57 Ответить
Починаючи з вагнергейту не на часі. А як мене клювали за Чонгар в 22-му - шо ти тут шпариш, він же не втік. Це піпець
показать весь комментарий
23.02.2026 15:54 Ответить
А що гарно було б? Промовчати, коли Зе набрехав, що Залужний не готувався до повномасштабного вторгнення? І що Залужний, мовляв, генерал-невдаха, провалив літній наступ ЗСУ в 20203-му році?
показать весь комментарий
23.02.2026 13:16 Ответить
https://t.me/dragonspech/9746 Дмитро Каленчук-Вовнянко, сержант ЗСУ, інструктор пілотів БПЛА:
Подією тижня без перебільшення була стаття в "Associated Press" про генерала Валерія Залужного. Стаття містила кілька цитат Залужного, через що її назвали інтерв'ю. Звісно інтерв'ю стаття не була. Але ефект вибуху - створила.
Та ще й який ефект! На медіа-смітниках ЗЕботви на якийсь час взагалі забули про Петра Порошенка. Увага найнятої зеленої ботви повністю переключилася на колишнього головкома.
Світ ще не бачив такого протистояння офісу на Банковій з усіма його штатними коментаторами і ботами - і послом України в Британії. Було від чого.
По-перше, остаточно було визначено, будь-які байки про нібито можливість альянсу Залужного із ЗЕкоманди, це брехня і нісенітниця. Залужний заявив себе як прямий противник Зеленського.
До речі, почав протистояння не Залужний, а як раз піарники Зеленського - тим що почали ширити про Залужного різноманітні побрехеньки із залученням відомих осіб. Як гукнулося - так і відгукнулося. І відгук генерала довів офіс Зеленського до істерики.
Бо, по-друге, офіс Зеленського всіма своїми діями визнав, що у Залужному він бачить основну загрозу своїй владі. Що й не дивно. Всі без винятку опитування про рівні довіри, ставлять Залужного на перше місце, тоді як Зеленського на друге або на третє. Залежно від опитування.
По-третє, офіс Зеленського продемонстрував що медіа-робота там організована за принципом "хто в ліс - хто по дрова". Бо єдине що показала ЗЕкоманда протягом минулого тижня, це свою жахливу слабкість і тваринний страх перед генералом.
Залужний не сказав нічого нового. Про те, що перед наступом біля Запоріжжя влітку 2023 р. ставка Зеленського розділила сили між Залужним і Сирським, і тому Залужному просто не вистачило резервів для наступу, написало ще видання "Нью Йорк Таймс" більше року тому. Офіс Зеленського на публікацію американського видання відреагував приблизно ніяк. Ані офіційного спростування, ані судового позову. Нуль, зеро.
Проте цитата Залужного Банкову збісила. Офіс Зеленського по факту, своєю оскаженілою реакцією підтвердив, що Залужний сказав правду.
Можна було, звісно, відреагувати інакше. Можна було слова Залужного звести до теледебатів істориків. А можна було взагалі все звести до гумору, мовляв "пан посол обдарували нас милістю виправдовуватися".
Але цього всього не сталося. Сталася бурна істерика. Піарники Банкової наввипередки кинулися захищатися, шляхом обливання брудом самого Залужного.
І для цього вони задіяли всі можливі сили - ботоферми, штатних коментаторів, телеведучих, "хороших русскіх" яких підгодовують інформацією через лояльних активістів, військових що отримали кваритири, доцентів з вишів що трусяться над посадою... Тощо. Влада висвітила всі свої сили.
Особливо відмітився любитель ховатися від мобілізації на кладовищах, колишній шанувальник Москви Володимир Петров - він заявив що Залужний почав державний переворот.
Ви розумієте? Офіс президента оголосив що боїться перевороту який здійме посол України в Британії... і тому робить велике ні фіга. Таке влаштувати може тільки влада коміків.
А Залужний?
А Залужний вчинив як фаховий військовий. Провів розвідку боєм. Визначив вогневі точки противника. Відступив на свої позиції - контур яких невідомий противникові. Далі Залужний або дочекається медіа-атаки протианика і вдарить у фланг. Або знову атакує сам - коли не чекатимуть.
Воювати уміє Залужний - зелені здатні тільки брехати.
Тепер зелена ботва ниє на всіх мережах що Залужний, бачте, почав передвиборчу боротьбу. Перекладаю з лицимірно-зеленої на українську - шанувальників ЗЕ бісить що передвиборчою боротьбою займається ще хтось крім них. Бо коли зелені підтримують монополію на ТБ (мономарафон), коли впроваджують санкції проти Порошенка і коли вкидають у ЗМІ бруд проти Залужного - це все політична боротьба. Яку влада бажає вести без опору з боку опонентів.
Коли хтось починає жити з владою за її ж правилами, зелену владу це неймовірно бісить.
Хоча Залужний, по хорошому, ще нічого нового не сказав.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:19 Ответить
https://espreso.tv/poglyad-pro-liderstvo-bez-bilogo-palta Володимир В'ятрович:
В ідеальному світі все просто: якщо ти знаєш більше за інших, умієш краще за інших - ти очолюєш їх і ведеш туди, куди, як вважаєш, слід рухатися. Береш на себе повну відповідальність за напрям і спосіб досягнення мети. Бо ти перший. Бо ти лідер.
У реальності все інакше. Те, що ти знаєш і вмієш найкраще, зовсім не означає, що саме тобі довірять вести. Це можуть доручити іншому - і лідером назвуть його.
Прийнявши це, можна відійти вбік. Коментувати його помилки. Повторювати: "Я ж казав". Мати рацію у теорії - і залишатися ніким на практиці.
А можна інакше. Розуміючи, що мить повної реалізації може так і не настати, якщо лише чекати, спробувати зробити бодай щось із того, що знаєш і вмієш. Не маючи формального мандата - взяти на себе частину реальної відповідальності.
Тоді ти відповідаєш не лише за власні дії, а й частково - за того, хто формально попереду. У тому числі за його помилки. Іноді він дослухатиметься. Часто - вперто робитиме свої дурниці. Їх буде чимало, бо він знає чи вміє гірше. Але бодай частину з них ти зможеш пом'якшити або виправити. Це і є твоє "бути чи не бути".
Бо лідерство - це не лише вести тих, хто свідомо довірив тобі право бути першим. Це ще й відповідати за тих, хто повірив іншому, коли ти розумієш: без твоєї участі їх чекає крах.
Піти до них - щоб зупинити рух у прірву. Урятувати не всіх - але тих, кого вдасться. Навіть ціною відповідальності за тих, кого врятувати не вдалося.
І тоді замість "а я ж казав" з'являється інше: "Я зробив, що зміг. Хто може - хай зробить більше".
P.S. Залужний, який у 2022 рятував країну і Залужний, який у 2023 не пішов, гримнувши дверима, бо його не послухали - це та сама людина.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:28 Ответить
https://www.facebook.com/profile.php?id=61550285036323&__cft__%5B0%5D=AZZOxDiv4LTuVXR4tyxhXX9wrqzUydH4IN4aWsYPfB-***************************************************************************-RvShcKWLZg7qEk0PLCmYPCKDkLkWTPQvCAarY6Xk9pXpWqbksfGvc9GSHFl51_9MkdbKn0Qn5bLe7neOhGJ_-7_P3bskaEr_1&__tn__=-%5DC%2CP-R Ізольда Сальтисон-Зельц:
Київ таки мали взяти за три дні. Але Вселенський нічого не знав! Баканов знав. І беріг Вселенського від такої жахливої новини, бо в того шлунок слабий.
Більш того, Баканов від путіна навіть гроші отримав за Київ. Але не міг же Баканов про це розпатякати Вселенському. Почалися б питання: як, коли, по чім за метр квадратний, а чи не задешево це, а з Конча-Заспою чи лише по Кончу-Озерну? Не на часі було все це.
І Баканов мовчав. І Галущенко мовчав, як віскаря в рот набрав. І Міндіч з Цукерманом відводили погляд.
Тут така штука з'ясувалася… Володимр Олександрович почав зранку забувати про все, що вкрав удень. Реально нічого не пам'ятав про домовленість з путіним. Тому друзі від нього це приховували. Брали на себе все, аби не засмучувати президента. Бо не зі зла він це робив, не через жадібність, і не через співпрацю з путіним, як хтось думає. Причину намагались з'ясувати лікарі, але виходили від президента без фонендоскопа, печатки й шапочки. Розводили руками. Коли йому наводили докази, то президент починав гірко плакати, навіть намагався стрибнути у вікно.
Але ж війну треба закінчувати. Хто як не він? Найближче оточення Вселенського навіть простежило певну закономірність - чим більше той вкраде, тим міцніше його підтримує народ. Тим більш консолідованим стає українське суспільство.
Тому, найближчим часом ми отримаємо карколомні новини про топ-корупціонерів. Будуть суди, будуть терміни.
Але все це лише заради України. Розумні люди все розуміють.
А вороги кажуть, що в усьому винуватий Вселенський, що він не хоче закінчувати війну.
Хіба не ідійоти?
показать весь комментарий
23.02.2026 13:33 Ответить
https://t.me/putch111/61501 Привітайте сьогодні всіх своїх знайомих прихильників Зеленського з 4-ю річницею шашликів і спитайте, як їм смакує та коли вони нажеруться.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:37 Ответить
https://t.me/putch111/61502 Хроніка зради

Рівно 4-ри роки тому посіпака регіонала Сивковича, нардеп від Зеленського, одіозний Гетьманцев рвав парламентський мікрофон, під аплодисменти "слуг" переконував, що нєфіг займатися піяром і вимагати збільшити фінансування ЗСУ.

До вторгнення росіян залишалося рівно ДВА дні...
показать весь комментарий
23.02.2026 13:40 Ответить
https://t.me/prozapas77/6801 Валерій Прозапас (Prozapas), майор ЗСУ, комбат:

Не можу уловити - так а хто саме "розколює суспільство" і "заважає єдності"?

Той, хто миє мільярди і шле "двушкі на Москву"?
Або той, хто організовує наскок на штаб Головкома ЗСУ?
А може той, хто кидає в "незручну" камеру детектива НАБУ, виконуючи вказівку тіпочків з Уряду?
Чи вводить "превентивні санкції" і рік не надає доказів за що?
Чи той, хто непатріотично задає ці ******** питання?

Знову ця клята невизначеність.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:43 Ответить
https://t.me/VVgorkovenko Володимир Горковенко live:

За 4-ри дні до 4-тих рокових вторгнення рф https://www.youtube.com/shorts/qKjIbyFancQ The Guardian видає матеріал про те як Зеленський проігнорував попередження про вторгнення. У статті чітко написано, що країну врятував не Зеленськй, а Залужний та його генерали, котрі не вірли у казочки про шашлики на травневі.
Фактично це відповідь Зеленському, котрий у Мюнхені вичитував західних партнерів, які якось не так попереджали Найвеличнішого про вторгнення. Виявляється, дуже детально попереджали. Про це говорять офіцер ЦРУ та МІ6.
Думаю, що подібні статті ще будуть у західній пресі. Саме в такий спосіб європейці посилають Зеленському сигнал, що букувати з партнерами та переписувати історію не варто... Або, як модно казати - "не на часі"
показать весь комментарий
23.02.2026 13:54 Ответить
https://t.me/VVgorkovenko/18259 Володимир Горковенко live:
Інтервʼю Залужного це як серпом по потужності.
Не тому що він сказав щось нове (про зірваний контрнаступ писала NYT у березні 2025, а про «візит» СБУ, здається, говорив Кривонос), а тому що зруйнував офісну кампанію по переведенню стрілок. Мовляв, це не ми винні в тому, що не готувалися до вторгнення 4 роки тому, а партнери, які неправильно зброю давали. Мовляв, це не ми розмінували південь, а це самі військові. Тому, цим інтервʼю Залужний відбиває оці наїзди напередодні 4-х роковин.
Очевидно, це було першопричиною. Я не вважаю що цей публічний вихід - це старт передвиборчої кампанії. Бо стартують не в такий спосіб і не так роблять заявку та й виборів поки немає. Водночас, заяви політик з рейтингом номер 1 приречені на політизацію.
Зверніть увагу, ніхто не заперечує наведені факти. Опоненти акцентують увагу на 1)політичній складовій або рейтингові Залужного та 2)закидають якийсь розкол.
Тому, єдиний негативний наслідок від інтервʼю Залужного-це зіпсовані нерви у декого в Офісі Президента,а не розкол
показать весь комментарий
23.02.2026 13:57 Ответить
https://t.me/putch111/61475 Віктор Уколов:
У розслідуванні The Gardian найбільше вражає, що навіть за кілька днів до повномасштабного вторгнення РНБО не послухалася Залужного, який вимагав запровадити воєнний стан, щоб розблокувати застосування ЗСУ!
Але я пригадую, як ще раніше - 18 січня 2022 року в ефірі Прямого і Пʼятого, тобто за півтора місяці до повномасштабного вторгнення Порошенко по пунктах розповідав, що треба зробити, щоб захистити країну.
Цитата з ефіру:«Є конкретні плани: розосередьте авіацію, розосередьте реактивну і крупнокаліберну артилерію, забезпечте прикриття стратегічної інфраструктури протиповітряною та протиракетною обороною. Зробіть усе, щоб не дозволити себе взяти в кільце - захистіть лінію Маріуполь-Крим для того, щоб не допустити прориву суходолом. Виставте бригаду в Житомирські області в Поліссі. Виставте розгорнуту бригаду в Чернігівській області для оборони Києва з півночі і північного сходу. Ви мене вночі розбудіть і я вам розкажу що таке захистити країну!»
Я думаю, якби влада зробила комплекс заходів, який пропонував Порошенко, якби РНБО послухалась Залужного і запровадила воєнний стан - територіальні втрати України були б значно меншими, а життя багатьох українців були б збережені!
Зокрема ворог не пройшов би Чонгар і не захопив би ні Маріуполь, ні Запорізьку АЕС.
показать весь комментарий
23.02.2026 14:07 Ответить
Діма Літвин, ти ще тут? Все бачиш?
Твоїх ботів тут тільки двоє. Куди інші поховались?
показать весь комментарий
23.02.2026 14:17 Ответить
ГОЛОВНИЙ ЗРАДНИК та МАРОДЕР відчуває наближення свого кінця ... дай то БОГ, щоб його кінець став скоріше ... поки ВОНО та його ЗЕсміття не затягнули Неньку в прірву!
показать весь комментарий
23.02.2026 14:20 Ответить
Зеленський, ПНХ!
показать весь комментарий
23.02.2026 16:30 Ответить
Ну да,але долю держави ставити на кон підсуваючи свиню Головнокомандувачу -це нормально.
показать весь комментарий
23.02.2026 17:12 Ответить
Залужний не з газет знає, які накази війсьуам віддавав скоморох перед вторгненням 24 лютого 2022 року. Тому, для скомороха президент Залужний це ще гірше, ніж президент Порошенко
показать весь комментарий
23.02.2026 22:53 Ответить
показать весь комментарий
23.02.2026 15:08 Ответить
А куди ви діли Верховнокомандуючого? Річ саме у цьому. Воно нічого не тямить у воєнній справі. Але в інтригах воно разом із єрмачиною та потужними менеджерами дуже вправний. І верховнокомандувало, виходячи із інтриг та політичних ігрищ. Це ще якщо не торкатися намагань вбивства генерала, що зовсім за гранью людяності
показать весь комментарий
24.02.2026 10:38 Ответить
Скільки ж вам платять? Мабуть мало, бо працюєте без огоньку. Може якось можна заробляти на життя не в цьому безсоромному місці?
показать весь комментарий
24.02.2026 11:05 Ответить
Господи чекаю перевиборів як найшвидше
показать весь комментарий
23.02.2026 13:18 Ответить
Якщо б чекали , припинили б війну на 2-3 місяці для проведення виборів , тож "савпадєнія" нема
показать весь комментарий
23.02.2026 15:12 Ответить
обісравшийся по вуха Вошьдь дуже ображається, коли йому натякають, що від нього смердить, і вже давно, із самого початку прездобольства..
тому кинувся бризкатися дорогими парфумами, замість того, щоб просто хоча би помитися від налиплого та засохлого лайна, сподіваючись, що воно якось саме одпаде..
показать весь комментарий
23.02.2026 13:25 Ответить
Зелю мама, очевидно, не вчила в дитинстві одній простій формулі - не хочеш щоб було соромно за свої вчинки - не роби їх.
показать весь комментарий
23.02.2026 14:25 Ответить
Залужний з Зеленським: милі сваряться-тільки тішаться.
показать весь комментарий
23.02.2026 16:26 Ответить
Залужний сказав як було!!! Як ти йому заважав вибрав сторону сирського!!! Так що тобі ліпше мовчати, зараз, а потім будеш відповідати за свої дебільні і паскудні рішення!!!
показать весь комментарий
23.02.2026 13:19 Ответить
М'яко кажучи, дуже негарно мати такого президента, як ЗЕ, особливо під час війни.
показать весь комментарий
23.02.2026 14:16 Ответить
А мародерити гарно. ТИ **** гнида паршива.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:31 Ответить
"Не зарано все це?"

Сказала гнида яка вже на 2 роки пересиділа свій термін і далі краде як не в себе і зменшує шанси цілої країни на виживання.
показать весь комментарий
23.02.2026 14:44 Ответить
Чим далі ця гнидовіна сподівається на переобрання і мутить свої двушечки на мацкву - тим більше вірогідність того що всі повоєнні мемуари писатимуться виключно свинособачою мовою і про перемогу підарів.
показать весь комментарий
23.02.2026 14:47 Ответить
нахіба було знімати Залужного?!
показать весь комментарий
23.02.2026 13:22 Ответить
Портрет хотів провернути те ж саме проти САП І НАБУ. Але факір бил пьян і фокус нє удался. І ПУК (портрет української корупції) змушений був вивести в тінь Дерьмака і Малюка а Умеров почав просити індуса з ФБР войті в положеніє ПУКа і закрити тему його корупції. Нігуя, сльози не прийняли справа в Конгресі.
показать весь комментарий
23.02.2026 14:07 Ответить
кинути супереліту спецназу на генштаб з головкомом воюючої армії під виглядом шмону стриптиз-клубу - якщо це деталі, то страшно уявити весь процес!
показать весь комментарий
23.02.2026 17:11 Ответить
Цє ти , зеленський , посміховісько ,погано виглядаешь ,коли не маючи належної освіти і являючись 4*ухилянтом , дозволяв , якісь поради впіхувати генералам, офіцерам , був не просто обшук, а напад на союзників ,війсьвих Великої Британії , НАТО , піддєбільним , пошуком , якогось борделю, які кришували і кришують СБУшники По наказу , завхоза - крота -ермака , Ці гниди-кроти мали зірвати оборону , захопивши комп'ютери і обладнання
показать весь комментарий
23.02.2026 15:39 Ответить
підручний ермака Машовець , особисто здійснив замах на вбивство , коли рашисти наводили ракети на полігон, дє перебував Валерій Залужний
показать весь комментарий
23.02.2026 15:50 Ответить
Дуже негарно відправляти двушки на москву коли в цей час ракети йдуть, лицемірство даного персонажу не має меж.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:23 Ответить
Я думаю в цій ситуації краще б ти промовчав і то було би добре...гівно так і вилізло назовні.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:39 Ответить
Чекаємо з попкорном
показать весь комментарий
23.02.2026 14:04 Ответить
Вони всі позліталися в новину про обмеження телеграму, вже й біля каси стоять за винагородою..
показать весь комментарий
23.02.2026 14:47 Ответить
Дуже негарно члєнограю і фсбшному агенту пхати носа у військові справи і ставити палиці головнокомандувачу.
показать весь комментарий
23.02.2026 13:14 Ответить
Страница 1 из 2