13665 посетителей онлайн

Я никогда не оставлю Донбасс и 200 тыс. украинцев, которые там живут, - Зеленский

Донецкая область

Украина не планирует отказываться от всех позиций на Донбассе, поскольку там сосредоточены ключевые оборонительные точки. Отвод войск может создать для российских сил возможность продвижения вглубь украинской территории.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом заявил президент Украины Владимир Зеленский в интервью Corriere della Sera.

Готова ли Украина отказаться от Донбасса?

Отвечая на вопрос, была бы Украина готова отказаться от Донбасса за гарантии союзников, Зеленский подчеркнул, что "россияне не хотят иностранных войск в Украине, а Европа должна быть более твердой в этом вопросе".

"Я не собираюсь ставить под сомнение, есть ли иностранные войска в России, например, 10 000 северокорейских солдат. Я не понимаю, почему Москва должна решать, какие войска размещены на нашей земле", - подчеркнул президент.

"Но я хочу четко заявить: я никогда не оставлю Донбасс и 200 000 украинцев, которые там живут. Почему я должен это делать? Потому что Путин (российский диктатор Владимир Путин - ред.) навязывает это как условие мира? И сразу ли он будет выдвигать новые требования? Нет, я этого не потерплю", - добавил Зеленский.

Лучшие оборонительные опорные пункты 

Президент отметил, что лучшие оборонительные опорные пункты расположены на Донбассе и если Украина выведет войска, то россияне будут иметь полную свободу действий в направлении центра страны.

"Представим, что не европейцы, а американцы отправят свои войска: на какой срок?", - сказал он.

Глава государства также провел параллель с выводом американских сил из Афганистана.

"Что произойдет, если через 10 лет не Трамп, а другой президент США решит вывести свои войска? Нам нужна сильная украинская линия обороны", - резюмировал он.

Что предшествовало?

Топ комментарии
+32
И поэтому ты уже оставил Мариуполь и юг Херсонской и Запорожской областей? Пошла предвыборная лапша для рыбок гуппи.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:06 Ответить
+29
Їдь у Горлівку мразота,та хитай там владу, гіршого,ганебнішого,брехливішого президента в Україні ще не було.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:04 Ответить
+23
Воно кожен день знущається з Українців. *** слів немає!
показать весь комментарий
03.03.2026 13:02 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
А захистити він їх може ?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:02 Ответить
Та й на решті території теж не може захистити.
Тож треба всю Україну віддавати під захист росії, чи не так?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:11 Ответить
"Решту" територій орки поки що не зможуть безперевно обстрілювати артою, РСЗВ, КАБами та полювати на цівільних FPV дронами. Фронт хоч і повільно, але посувається до останніх міст Донбасу і якщо війна продовжиться , орки зрівняють їх як Покровськ,Бахмут, Авдіївку і ці люди стануть біженцями,а частина взагалі загине. Але потужно-незламним патріотам плювати на їх долю, головне для них - десмонстрація незламності. А скільки ще загине або стане каліками хлопців, яких пошлють на захист цього шматка Донбасу.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:25 Ответить
Тож треба віддати росії, як вона того вимагає, правильно?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:30 Ответить
Питання, що ти особисто робиш, щоб таких умов рашка не висувала?
І дай відповідь на питання про життя людей? Уникиаєш незручних питань?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:37 Ответить
Так вам і розкажи, що я роблю для цього. Забагато знати хочете.
Людей захищати треба, що ЗСУ і роблять як можуть.
Ну а раз особисті питання пішли, то і вас запитаю.
Готові надати свою житлову площу для постійного проживання патріотично налаштованих мешканців залишків Донецької області, які не хочуть / яким небезпечно жити під руснею?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:41 Ответить
Ахаха, таємний агент виявляється😂. Засраний засланий в москву?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:47 Ответить
Ну от бачите, ви теж ухиляєтесь від відповіді на незручне запитання.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:48 Ответить
Я відповім тільки після того, як ти даш відповідь на питяння поставленео тобі раніше.
Все по порядку агенте.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:50 Ответить
А ви будьте кращі за мене, покажіть свою позицію, в пику мені.
Або хоча б збрешіть переконливо.
Це ж не складно, в Інтернеті-то.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:55 Ответить
От скористайся своєю порадою, а після цього отримаєш мою чесну відповідь.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:58 Ответить
О, бачите, ухиляєтесь.
Нічим, виходить, не кращі за мене.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:59 Ответить
Ось що ти мабуть про себе думаєш:

Ти дуже пишаєшся тим, як володієш словом, можеш обійтти гострі кути в розмові, уникнути незручних запитань, вважаєш себе інтелектуально вищим за співрозмовника. Але це тільки в твоєму сприйнятті себе.

А ось реальність:

Ти звичайний брехун і лицемір, який не може відповісти прямо на незручне питання, закидує співрозмовника зустрічними питаннями і починає звинувачувати його, що він "такий самий". Також ти любиш приводити аналогії, які настільки нелогічні і недоречні, що "інтелектуалу", яким ти себе вважаєш, мало б бути соромно таке писати. Всі ці твої спроби виглядають настільки примітивно і по дитячому, що стає сумно за тебе (мабуть дорослого дядька), а також викликає роздратування.

Ось такі справи агенте.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:13 Ответить
Ну то покажіть себе кращим за мене.
Чесно (в Інтернеті, ага) дайте відповідь на незручне запитання.
Поки ви цього не зробили, можна вважати, що "обоє рябоє", тільки вам, на відміну від мене, таки немає чим особливо пишатись в плані "володіння словом".
показать весь комментарий
03.03.2026 14:16 Ответить
Все, йди з дзеркалом "дискутуй".
Якщо ти не розумієш, де промахнувся, то немає сенсу продовжувати
показать весь комментарий
03.03.2026 14:20 Ответить
Злиття зараховано.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:20 Ответить
Ахахаха, ну чому? Не зараховуй злиття!!!

Який ти примітивний, це просто вау!!!
Сподіваюся, що ти просто троль, а не насправді такий жалюгідний в реальному житті.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:29 Ответить
показать весь комментарий
03.03.2026 14:32 Ответить
Так , віддати території щоб врятувати людей якщо є така можливість. Потрібно наслідувати Маннергейма, а не Франциско Лопеса.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:47 Ответить
https://www.rbc.ua/ukr/news/konstitutsiyi-rosiyi-z-yavilisya-okupovani-1665073824.html#:~:text=%D0%A2%D0%B0%D0%BA%20%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D1%8B%D0%B2%D0%B0%D0%B5%D0%BC%D1%8B%D0%B5%20%22%D0%94%D0%9D%D0%A0%22%20%D0%B8%20%22%D0%9B%D0%9D%D0%A0%22%2C%20%D0%B0%20%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%B6%D0%B5,%D1%81%D1%83%D0%B1%D1%8A%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D0%B2%20%D0%A0%D0%A4%2C%20%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%8B%D0%B5%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%8B%20%D0%B2%2065%2D%D0%B9%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%B5 В конституции России появились оккупированные территории Украины
Я не чув, щоб русня навіть натякала на можливість виключення "нових суб'єктов". Отже, формально ми, з точки зору русні, є і продовжимо бути окупантами.
Росія у будь-якому разі захопить Донбас та "Новоросію", - Путін
"наваросія" - це крім Херсона і Запоріжжя, ще й мінімум Миколаїв з Одесою. Теж треба буде віддавати, аби "врятувати людей".
Путін: "Росіяни та українці - один народ. Вся Україна наша"
Тож доведеться таки віддавати все. Не одразу, звісно, а курочка по зьорнишку тук-тук.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:50 Ответить
Шановний, як писали вище , Ви дуже вправний маніпулятор, розказуєте дуже правильні і патріотичні речі, наводити цитати ворожої пропаганди, от тільки чомусь не враховуєте умови і обставини в яких опинилася Україна. Якби на чолі країни стояла патріотична влада, яка розстрілювала чиновників за корупцію, витрусила з оліхархів все награбоване і вклала у ВПК, під ТЦК стояли черги з добровольців то можна було однозначно заявляти, що території не віддаємо і на жодні поступки не йдемо. Але що ми маємо в реальності: тотальну корупцію , мародерство,демотивоване населення, яка масово ухиляється від війни, руйнівні удари ворога по інфра-рі та економіці. Який сенс продовжувати, якщо Україна вже в плані демографії , економіки, енергетики на дні і з кожним днем війни ще більше заглиблюється. Як ви там написала" курочка по зьорнишку тук-тук", от і ху!ло по клаптику відгризає все нові шматки територій , вбиває українців та намагається створити гуманітарну катастрофу у великих містах. Стратегія потужної-незламності у затяжній війні, коли в тебе немає власних ресурсів і союзників- самогубство.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:18 Ответить
Я вам всього лише навів дані, які свідчать, що Донбасом ви від русні не відкупитесь.
Вона перепочине і прийде за наступними, зазначеними вище шматками.
Привід у вигляді чергового "валдая" влаштувати - не проблема від слова зовсім.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:22 Ответить
Ну, тоді до повного винищення залишків українців.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:55 Ответить
Такого не буде. Когось русня все ж залишить, бо своїх кидати на Сувалки - якось не комільфо.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:58 Ответить
Так яка різниця, хто кидати буде. Чи русня, чи свої украдійські рабовласники. Результат той самий.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:08 Ответить
А вам який з цих варіантів більше до вподоби?
показать весь комментарий
03.03.2026 16:08 Ответить
Ніякий. Якщо доля вирішена, то не важливо яким чином.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:23 Ответить
Ну, наскільки пам'ятаю ваші попередні коментарі, для вас різниця все-таки є.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:26 Ответить
Я ж написав, немає. А для вас є, чи знищать українців потужні рабовласники, чи русня?
показать весь комментарий
03.03.2026 16:28 Ответить
Трошки приємніше захищати своє, ніж мАцковське.
У вас, схоже, навпаки, судячи з "украдуїни".
показать весь комментарий
03.03.2026 16:30 Ответить
Яке ще своє? Де воно своє?
Чому ти не захищаєш своє?
показать весь комментарий
03.03.2026 16:34 Ответить
Захищаю, чому ж це ні?
А ви натякаєте, що нічого свого немає, то і під москалів тому не шкода, все одно нічого не втрачаємо?
показать весь комментарий
03.03.2026 16:36 Ответить
Де захищаєш? Чому не воюєш?
показать весь комментарий
03.03.2026 16:37 Ответить
Ага, ну так, всі дотичні до оборони неодмінно по бліндажам сидять.
Просто якийсь Афганістан (або, як то ваші кажуть, "уфганістан", або "УГІЛ").
показать весь комментарий
03.03.2026 16:39 Ответить
Так ти брехло звичайне і ніяке "своє" захищати не збираєшся із зброєю в руках. Тому і спокійно інших дохнути за "твоє" готов відправляти.
Типовий хамасівець.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:42 Ответить
Бійцям ХАМАСу зараз обідно било.
А вони, між іншим, спільного з вами ворога - євреїв - ненавидять, і навіть активно нищать вашою зброєю.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:45 Ответить
Що, укро-хамасівець Дєніска, із захистом "свого"(мабуть джерела профіту з цієї війни) обісрався та пішла традиційна методичка про "ти кацап"?
Потвора ти лицемірна.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:49 Ответить
О, пішли "укро-хамасівці".
Ну, точно кацап.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:50 Ответить
Дєніска, який кайфує від безкінечного знищення українців, вважає що українці так само кайфують від тієї недодержави, з якої Дєніска має прибуток? Ні, він прекрасно розуміє що вже більщість українців ригати від неї хочуть.
Тому що Дєнісці більше сказати нічого по суті, бо його людожерська тваринна сутність істоти, яка готова всіх українців перебити заради нульових перспектив, була розкрита.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:57 Ответить
Дякую за ваш відгук.
показать весь комментарий
03.03.2026 17:01 Ответить
Як ти там зверху прокудахтав, злиття зараховане, півень.
показать весь комментарий
03.03.2026 17:04 Ответить
Та рахуйте собі на здоров'я.
На відміну від вашого "колеги", я вас не проситиму.
показать весь комментарий
03.03.2026 17:07 Ответить
Давай-давай, пропагандистський демагог, на твою совість розраховувати все одно неможливо, потонула під слоєм лайна.
показать весь комментарий
03.03.2026 17:09 Ответить
показать весь комментарий
03.03.2026 17:10 Ответить
А у вас ще дивніша: коли в тебе розвалена економіка та енергетика, держборг перевищує річний бюджет, смертність втричі вища за народжуваність, а молодь масово виїзджає за кордон - який сенс продовжувати війну , хто буде далі воювати і відновлювати країну, для чого продовжувати руйнування та смерті, якщо є шанс їх зупинити ? Та навіть рік чи два миру краще за війну, особливо якщо використати їх на зміну влади .За ці роки може багато що змінитися , не факт що москалі знову нападуть, наприклад на Грузію повторно не напали. Для чого доводити ситуацію до повної руїни, як вже було не раз в історії України, а потім сісти з бандурою край дороги і співати сумну пісню про важку долю.
Але потужно-незламні патріоти відхиляють всі варіанти крім телемарафонівських: перемога або смерть, звісно самі помирати вони не збираються.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:25 Ответить
Про Грузію краще б не згадували.
"русская мєчта" рекламувала себе двома фотками - однією з часів Саакашвілі, другою - з ******** України.
Ну і звісно, горді грузини "понялі намьок поднятой брові" і проголосували правільно.
Ви, певно, за такий варіант.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:29 Ответить
А чим він поганий конктрено для пересічних грузинів ? Чи може забули, що в 2019 однією з головних обіцянок одного з кандатів в президенти була зупинка війни і мир. Будь-яка притомна та адекватна людина вибере мир, а не всрату потужність та незламність, коли пересічні вмирають та сраждають через війну, а обмежене коло еліти казково збагачується будучи в цілковитій безпеці.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:40 Ответить
Для БРСР теж нічим не поганий.
Це - точка зору. Щодо якої сперечатись - безглуздо.
Хочете, щоб вами русня керувала, вирішувала, що вам можна а чого не можна - не питання.
В БРСР же вирішує. Ну пустили ********** війська в Україну через свою територію, ну обслуговували його бомбардувальники, ну пускають через себе мігрантів в Європу - хіба пересічному білорусу від того погано?
показать весь комментарий
03.03.2026 16:43 Ответить
А які є інші варіанти в теперішніх умовах ? Героїчно померти щоб довести всьому світу свою незламність ? Десятки країн переживали поразки у війні , окупацію, але потім відроджувалися завдяки тому, що зберегли населення. Фактично напротязі всієї історії Україна перебувала під владою або впливом русні , але вижила завдяки людям, які продовжували жити та називати себе українцями.
Мертвим території не потрібні, а відродити країну зможуть тільки живі.
показать весь комментарий
03.03.2026 22:46 Ответить
Ну так, нічого поганого в Бучі не було.
Скажіть ще, що не всіх вб'ють, тому прийнятно.
показать весь комментарий
03.03.2026 22:48 Ответить
То значить потрібно всю країну перетворити на Бучу ? Нехай ***** і далі руйнує енергетику, критичну інфра-ру, навчальні заклади,лікарні перетворюючі українські міста на руїна непридатні до життя . Будемо і далі виловлювати чоловіків і кидати під ворожі каби та дрони, втрачати молодь яка масово тікає за кордон, щоб вже так надійно обезкровити український етнос, незалишивши йому жодних шансів на відродження. Чудовий приклад українського менталітету : горить сарай, гори і хата.
показать весь комментарий
03.03.2026 22:57 Ответить
Якщо зайде русня - то і перетвориться.
Буча була до потопленої мАцкви, втраченого Херсона, збитих ДРЛО, діпстрайків, зеків і віслюків. Тобто коли русня була ще "доброй". А тепер вона - зла від низки принижень. Тобто буде мстіть. Буде Буча в квадраті, всюди.
показать весь комментарий
04.03.2026 09:22 Ответить
Ну так якщо війну не зупинити вже зараз, русня зайде на руїни того, що залишиться від україських міст. Енергетика вже на межі колапсу, йдуть повідомлення про удари по водопостачання, ***** планомірно наближає гуманітарну катастрофу щоб залишки населення масово тікали з країни, і воно своєї мети досягає хоч і повільно. Потужно-незламні патріоти нагадують героя радянської міфологія мальчіша -кібальчіша з його лозунгом : нам бі дєнь простоять і ночь продєржаться. От тільки кібальчіш знав, що на допомогу прийде червона армія, а хто прийде на допомогу Україні? Який сенс демонструвати всрату незламність, якщо це тільки призводить до більших руйнувать та втрати населення в боротьбу з ворогом який в рази переважає по ресурсам і має справжніх союзників, які постачають зброю в необмеженій кількості і готові воювати разом.
Крім того , досить вже маніпулювати "Бучею, яке буде скрізь", про захоплоплення/ капітуляцію всієї країни мова зараз не йде, Ви забігаєте дуже далеко наперед і видаєте один з можливих варіантів майбутнього як беззаперечний факт.
показать весь комментарий
04.03.2026 09:55 Ответить
Рівно те саме робите і ви: розказуєте про те, що якщо не зупинити, русня зайде на руїни того, що залишиться від україських міст
Війна триває п'ятий рік.
Навіть Херсон, який через річу в досяжності ствольної артилерії, не перетворено на Бахмут.
Що вже казати про Запоріжжя, а тим більше Одесу, Дніпро.
От якщо зупинити, то у русні з'являється гарний шанс без санкцій відновитись, підготуватись і зайти не на руїни, а в цілі міста.
показать весь комментарий
04.03.2026 09:59 Ответить
Шановний, Ви як і наша влада живете одним днем, як вже я написав вся ваша стратегія "нам бі дєнь простоять і ночь продєржаться". А що буде далі вас не хвилює, як кажуть "після нас хоч потоп".
Ще трохи цієї війни і не буде кому фізично захищати Запоріжжя, Дніпро, Одесу. Демографи вже заявляють про демографічну поразку України.
"Коли я намагаюся оцінити втрати України внаслідок війни, в мене виходить страшна цифра - 10 мільйонів людей. Це і є "демографічна прірва"", - сказала демографиня Елла Лібанова.Вона навела цифри, що у 2021 році в Україні на одну жінку припадало в середньому 2,1 дитини. Сьогодні - біля 0,7. Через міграцію і ненароджуваність істотно посилився процес демографічного старіння, Це призводить до зміни співвідношення між тими, хто працює, і тими, хто за віком вже не може працювати.При цьому вона зазначила, що сьогодні повернення кордонів 1991 року навряд чи є можливим, адже це вимагало б надто великої ціни.
В свій час Маннергейм прямо заявив, що мир потрібно укладати коли твоя армія ще здатна чинити опір, потужно-незламні патріоти вважають:якщо сьогодні армія здатна воювати то ніякого миру не потрібно, а хто і чим буде воювати завтра їм не цікаво, вірніше вони сліпо вірять телемарафонним пропагандиським лозунгам типу "вистоїмо", "переможемо".https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D1%81%D0%BB%D1%8F_%D0%BD%D0%B0%D1%81_%D1%85%D0%BE%D1%87_%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF
показать весь комментарий
04.03.2026 10:48 Ответить
Рівно те саме писали два роки тому.
Що все, воювати більше немає кому.
Але тут є один персонаж, Павел Ппх.
Він розповідає, що у нас щонайменше 200 тисяч військових пенсіонерів, придатних для ведення бойових дій. І по 40 здорових охоронців під кожним деревом.
Так що ресурс, насправді, є.
Гальмування русні на фронті - тому підтвердження. На дрони можна не кивати: у русні їх в рази більше.
показать весь комментарий
04.03.2026 11:41 Ответить
Найдіть дану статтю в гуглі і прочитайте . "Війна на виснаження: як не програти. Три блоки проблем" . Там все чітко і грамотно розписано: виграти війну з поточним керівництвом неможливо, а його все влаштовує і дуже сумніваюсь , що вони змінять своє відношення до війни, яку вони розглядають перш за все як джерело влади і збагачення.
Потрібен мир і зміна влади , продовження війни - гарантоване знищення країни. росія не розвалиться, як нам розповідають на телемарафоні, поки у неї будуть купувати ресурси, особливо зараз на фоні іранської війни.
показать весь комментарий
04.03.2026 12:12 Ответить
Мір здєсь і сєйчас можливий тільки за умови виконання всіх вимог русні.
Однією з яких є "дєнаціфікація".
Пункт 20 з поточних "домовленостей".
Страны введут образовательные программы об уважении и толерантности. Украина применит правила ЕС по религиозным и языковым правам. Обе стороны отменят любую дискриминацию и гарантируют свободу СМИ и образования. Нацистская идеология будет полностью запрещена.
Що є "нацистская ідеологія"? Визначення немає. Тому русня трактуватиме як хоче.
Тому будь-хто з кандидатів, який у виборчій програмі проголошує щось проукраїнське, одразу стає "націстом", і тому в разі його перемоги - русня відновлює сво, посилаючись на порушення п.20.
Ви думали, там тупі ваньки сидять, яких ще раз можна обвести довкола чергового "мінська"? Облом.
показать весь комментарий
04.03.2026 12:19 Ответить
Ці 20 пунктів вже остаточно зафіксований документ чи це тільки побажання однією із сторін, яке може змінитися в процесі перемовин ? Більш того, чим ви лякаєте ? Що русня відновить СВО, ну так СВО вже триває. Чергова телемарафонна маніпуляція:під час жорстокої, геноцидної війни розказувати що мир нам не потрібен бо він стане причиною нової війни. Та навіть рік чи два миру, а головне зміна влади - спасіння для України.
показать весь комментарий
04.03.2026 12:53 Ответить
Так, це побажання. Від яких, схоже, русня відмовлятись не збирається.
Зміна влади, яка не сподобається русні - відновлення сво.
Передишка для русні буде корисніша, ніж для нас.
Поки зєлєні будуть зайняті фальсифікацією виборів, русня буде мобілізуватись і клепати зброю.
Скажіть, що я не правий, і русня після міра одразу заспокоїться, зупинить увесь ВПК і поповнення армії.
показать весь комментарий
04.03.2026 12:56 Ответить
Ну так зовсім недавно русня впиралася на передачі їм Херсона і Запоріжжя, але зараз чомусь відступила від своїх вимог. Звідки Ви знаєте, що з дефикацією не буде так само, цілком можливо що це така стратегія: вимагати більшого щоб отримати бажане або обміняти свої вимоги на інші поступки.
Ви серйозно ? Україні яка стрімко втрачає населення, економіку та енергетику та підтримку партнерів передишка потрібна менше ніж росії, яка має стабільні нафто газові доходи ? Русня вже розігнала свій ВПК на максимум, їй не потрібна передишка, вона і так клепає зброю цілодобово.
Не праві бо озвучуєте один із можливих варіантів, видаючи його за беззаперечний факт. Наприклад, на Грузію росія повторно не напала. Кремлівські еліти неодноразово заявляли про необхідність повернути "ісконні" землі півночного Казахстану, встановити контроль над Балтійським морем, пробити сухопутний коридор до калінінграду. Так що не факт , що знову нападуть на Україну.
показать весь комментарий
04.03.2026 13:16 Ответить
Так і ви озвучуєте один з можливих варіантів як беззаперечний факт (демографічна поразка України).
Чому відступила - якісь здогадки є?
показать весь комментарий
04.03.2026 13:19 Ответить
Ну звісно, потужно-незламна логіка: щоб не було нової війни потрібно не закінчувати поточну. В України ж все добре, їй перепочинок не потрібний. У нас найпатріотичніша влада та еліта, які вже останні копійки з офшорів перевели у ВПК і ЗСУ, діти еліти масово повертаються із-зі кордонів щоб долучитися до війни, черги добровольців штурмують ТЦК щоб підписати контракти. Навіщо нам взагалі той мир, потрібна безкінечна війна, безкінечна потужність та незламність.
Як же влучно колись сказав Орвелл, що найбільше агітують за війну ті хто ніколи не буде воювати.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:13 Ответить
Ну і у вас логіка якась дивна.
Давати перепочинок тому, хто в умовах знятих санкцій (без цього - ніякого міра) відновиться принципово швидше.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:15 Ответить
У пана президента явні проблеми з усвідомлення поняття Донбас, бо 200 тисяч українців живуть лише в одному місті Донбасу.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:17 Ответить
Може лідор мав на увазі шо не залишить їх живими. Це більше схоже на реальність.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:37 Ответить
З часом українська армія зхистить навіть тих що в Криму. Виженуть кацапів, всьому свій час.

В Україні акажуть: дає Бог драбину догори й вдолину.
Перекладіть для кацапів, вони тепер будуть йти вниз до розвалу. Всі імперії розвалились і ця розвалиться. Закон природи.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:19 Ответить
Пан Лопес, який так добре знає українські прислів'я, очевидно, пише коментарі прямо з бліндажа на ЛБЗ?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:30 Ответить
З кремля.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:32 Ответить
що, знову "лічний контроль ЗЄлєнського" ?
пропав Донбас і 200 000 люду !

.
.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:44 Ответить
А ще Запоріжжя. Більше чим 200 000.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:14 Ответить
Воно кожен день знущається з Українців. *** слів немає!
показать весь комментарий
03.03.2026 13:02 Ответить
Гіпотетично уявімо, що Зеленський якимось чином втратив посаду президента. Що далі, на вашу думку, повинна зробити влада? Вийти з Донбасу чи поринути в передвиборчий хаос?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:18 Ответить
І то правда, вибори то хаос, навіть після війни нам такого хаосу не треба, правда?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:39 Ответить
Після війни вибори потрібні, вірніше необхідні. Тільки одна справа коли 7 мільйонів українців за кордоном, ще стільки ж виборців незрозуміло де, більше мільйона в окопах нас захищають за що їм велика подяка та низький уклін. Та що розповідати, ти і сам все прекрасно розумієш, тільки от талдонити про вибори підчас війни, а як їх провести не талдоните. Аби *********...
показать весь комментарий
03.03.2026 13:43 Ответить
Я б тим хто за кордоном не давав права голосу. Хочеш обирати владу в Україні - живи в Україні. Як ні то ні.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:48 Ответить
Так я ж про це і кажу. Хто тоді біде обирати владу і хто її потім визнає? А нам же важливо міжнародне визнання, не так?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:49 Ответить
А хіба має значення відсоток виборців, що взяли участь у виборах від загальної кількості виборців?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:51 Ответить
Якщо владу вибирають всі, а на війну йдуть і гинуть чоловіки, то чи повинні ми обмежети право вибору у жінок?
показать весь комментарий
03.03.2026 14:16 Ответить
Звичайно, а також 60+ обох статей.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:18 Ответить
В ідеальному варіанті, на мій погляд, повинні брати участь у виборах ті хто платить податки.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:32 Ответить
Так, але з невеликими уточненнями про які писав коментатор вище.
Якщо однакові права - однакові обов'язки. Якщо ні, то і права не однакові.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:36 Ответить
А це новина? Пархате падло вже багато років знущається з українців під аплодисменти хохлів. І почав торчок знущатися задовго до того моменту, коли воно у крісло полізло. Якби після "України - акторки фільмів для дорослих" та "сеньйора - голодомора" обрізний мерзотник збирав вибиті зуби переломаними руками, сотні тисяч українців були б живі, не було б втрати територій і страшної, на багато поколінь, ганьби.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:37 Ответить
Їдь у Горлівку мразота,та хитай там владу, гіршого,ганебнішого,брехливішого президента в Україні ще не було.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:04 Ответить
якесь гірше прокляття важко й придумати
показать весь комментарий
03.03.2026 13:04 Ответить
Это расплата за безумие населения в 2019 году. Плата по счетам.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:08 Ответить
Я ваш вирок - ніколи вас не покину
показать весь комментарий
03.03.2026 13:06 Ответить
И поэтому ты уже оставил Мариуполь и юг Херсонской и Запорожской областей? Пошла предвыборная лапша для рыбок гуппи.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:06 Ответить
Страница 1 из 2