13665 посетителей онлайн

Я никогда не оставлю Донбасс и 200 тыс. украинцев, которые там живут, - Зеленский

Донецкая область

Украина не планирует отказываться от всех позиций на Донбассе, поскольку там сосредоточены ключевые оборонительные точки. Отвод войск может создать для российских сил возможность продвижения вглубь украинской территории.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом заявил президент Украины Владимир Зеленский в интервью Corriere della Sera.

Готова ли Украина отказаться от Донбасса?

Отвечая на вопрос, была бы Украина готова отказаться от Донбасса за гарантии союзников, Зеленский подчеркнул, что "россияне не хотят иностранных войск в Украине, а Европа должна быть более твердой в этом вопросе".

"Я не собираюсь ставить под сомнение, есть ли иностранные войска в России, например, 10 000 северокорейских солдат. Я не понимаю, почему Москва должна решать, какие войска размещены на нашей земле", - подчеркнул президент.

"Но я хочу четко заявить: я никогда не оставлю Донбасс и 200 000 украинцев, которые там живут. Почему я должен это делать? Потому что Путин (российский диктатор Владимир Путин - ред.) навязывает это как условие мира? И сразу ли он будет выдвигать новые требования? Нет, я этого не потерплю", - добавил Зеленский.

Лучшие оборонительные опорные пункты 

Президент отметил, что лучшие оборонительные опорные пункты расположены на Донбассе и если Украина выведет войска, то россияне будут иметь полную свободу действий в направлении центра страны.

"Представим, что не европейцы, а американцы отправят свои войска: на какой срок?", - сказал он.

Глава государства также провел параллель с выводом американских сил из Афганистана.

"Что произойдет, если через 10 лет не Трамп, а другой президент США решит вывести свои войска? Нам нужна сильная украинская линия обороны", - резюмировал он.

Что предшествовало?

Топ комментарии
+32
И поэтому ты уже оставил Мариуполь и юг Херсонской и Запорожской областей? Пошла предвыборная лапша для рыбок гуппи.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:06 Ответить
+29
Їдь у Горлівку мразота,та хитай там владу, гіршого,ганебнішого,брехливішого президента в Україні ще не було.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:04 Ответить
+23
Воно кожен день знущається з Українців. *** слів немає!
показать весь комментарий
03.03.2026 13:02 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
И поэтому ты уже оставил Мариуполь и юг Херсонской и Запорожской областей? Пошла предвыборная лапша для рыбок гуппи.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:06 Ответить
Это расплата за безумие населения в 2019 году. Плата по счетам.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:08 Ответить
Он такой был всегда. Но наше "мудрое" население выбрало же это себе в президенты, и додумалось еще предоставить ему абсолютную власть в стране.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:14 Ответить
А скільки жителів там залишиться коли Слов'янськ і Краматорськ почнуть "обробляти" ствольною артою, дронами і кабами?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:10 Ответить
Їдь у Горлівку мразота,та хитай там владу, гіршого,ганебнішого,брехливішого президента в Україні ще не було.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:04 Ответить
Вожть плємєні! Не залишу...! Не віддам...! -- сказав чотирикратний ухилянт, який у 2020 розміновував південь України.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:27 Ответить
Президент зазначив, що найкращі оборонні опорні пункти розташовані на Донбасі Джерело: https://censor.net/ua/n3603328

А за часів якого ж " бариги" президента . Побудовані ті укріплення?😸. Зеленський не хоче сказати.😸
показать весь комментарий
03.03.2026 15:11 Ответить
Він дійсно цезарем себе возомнив.І це небезпечно.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:49 Ответить
Дави
показать весь комментарий
03.03.2026 13:53 Ответить
Або царем-«Держава це я» або «L'état c'est moi» - фраза, що її приписують королю Франції Людовику XIV, який сказав її 13 квітня 1655 р. в Паризькому парламенті, у відповідь на промову голови Сенату, який наголошував, що на першому плані є інтереси держави.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:54 Ответить
Я ніколи не залишу Донбас і 200 тис. українців, які там живуть, - сказав Зеленський, коли віддав Луганську та Донецьку майже повністю. Завадили тільки укріплення, які побудували Порошенко з Грицаком, та Полтораком паралельно вщент розкрадаючи Армію.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:24 Ответить
то були укріплення клятого Порошенко - їх можна.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:12 Ответить
Лучше отловлю и похороню ещё 200т с других территорий ради сохранения власти.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:24 Ответить
показать весь комментарий
03.03.2026 13:08 Ответить
Я-Я-Я... Гніда зелена здав Південь, а зараз показує, який він ЄДИНИЙ патріот. Сук@.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:33 Ответить
З часом українська армія зхистить навіть тих що в Криму. Виженуть кацапів, всьому свій час.

В Україні акажуть: дає Бог драбину догори й вдолину.
Перекладіть для кацапів, вони тепер будуть йти вниз до розвалу. Всі імперії розвалились і ця розвалиться. Закон природи.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:19 Ответить
З кремля.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:32 Ответить
А захистити він їх може ?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:02 Ответить
Може лідор мав на увазі шо не залишить їх живими. Це більше схоже на реальність.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:37 Ответить
А ще Запоріжжя. Більше чим 200 000.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:14 Ответить
Не залишу, тоді повбиваю їх у боях та зроблю бомжами...
показать весь комментарий
03.03.2026 13:39 Ответить
Ну, тоді до повного винищення залишків українців.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:55 Ответить
Так яка різниця, хто кидати буде. Чи русня, чи свої украдійські рабовласники. Результат той самий.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:08 Ответить
Ніякий. Якщо доля вирішена, то не важливо яким чином.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:23 Ответить
Я ж написав, немає. А для вас є, чи знищать українців потужні рабовласники, чи русня?
показать весь комментарий
03.03.2026 16:28 Ответить
Яке ще своє? Де воно своє?
Чому ти не захищаєш своє?
показать весь комментарий
03.03.2026 16:34 Ответить
Де захищаєш? Чому не воюєш?
показать весь комментарий
03.03.2026 16:37 Ответить
Так ти брехло звичайне і ніяке "своє" захищати не збираєшся із зброєю в руках. Тому і спокійно інших дохнути за "твоє" готов відправляти.
Типовий хамасівець.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:42 Ответить
Що, укро-хамасівець Дєніска, із захистом "свого"(мабуть джерела профіту з цієї війни) обісрався та пішла традиційна методичка про "ти кацап"?
Потвора ти лицемірна.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:49 Ответить
Дєніска, який кайфує від безкінечного знищення українців, вважає що українці так само кайфують від тієї недодержави, з якої Дєніска має прибуток? Ні, він прекрасно розуміє що вже більщість українців ригати від неї хочуть.
Тому що Дєнісці більше сказати нічого по суті, бо його людожерська тваринна сутність істоти, яка готова всіх українців перебити заради нульових перспектив, була розкрита.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:57 Ответить
Як ти там зверху прокудахтав, злиття зараховане, півень.
показать весь комментарий
03.03.2026 17:04 Ответить
Давай-давай, пропагандистський демагог, на твою совість розраховувати все одно неможливо, потонула під слоєм лайна.
показать весь комментарий
03.03.2026 17:09 Ответить
то лише гарні слова, а реальність жахлива, нещасні люди, які вимушені жити у війні
показать весь комментарий
03.03.2026 13:33 Ответить
Питання, що ти особисто робиш, щоб таких умов рашка не висувала?
І дай відповідь на питання про життя людей? Уникиаєш незручних питань?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:37 Ответить
І то правда, вибори то хаос, навіть після війни нам такого хаосу не треба, правда?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:39 Ответить
Пластик шкідливий для довкілля)
показать весь комментарий
03.03.2026 13:43 Ответить
Що ти, що він тільки на словах великі герої і патріоти.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:44 Ответить
Чим ти хочеш давити на США і Європу? Скажемо, що не будемо брати кредити?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:45 Ответить
Ахаха, таємний агент виявляється😂. Засраний засланий в москву?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:47 Ответить
Я б тим хто за кордоном не давав права голосу. Хочеш обирати владу в Україні - живи в Україні. Як ні то ні.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:48 Ответить
Я відповім тільки після того, як ти даш відповідь на питяння поставленео тобі раніше.
Все по порядку агенте.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:50 Ответить
А хіба має значення відсоток виборців, що взяли участь у виборах від загальної кількості виборців?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:51 Ответить
От скористайся своєю порадою, а після цього отримаєш мою чесну відповідь.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:58 Ответить
Ось що ти мабуть про себе думаєш:

Ти дуже пишаєшся тим, як володієш словом, можеш обійтти гострі кути в розмові, уникнути незручних запитань, вважаєш себе інтелектуально вищим за співрозмовника. Але це тільки в твоєму сприйнятті себе.

А ось реальність:

Ти звичайний брехун і лицемір, який не може відповісти прямо на незручне питання, закидує співрозмовника зустрічними питаннями і починає звинувачувати його, що він "такий самий". Також ти любиш приводити аналогії, які настільки нелогічні і недоречні, що "інтелектуалу", яким ти себе вважаєш, мало б бути соромно таке писати. Всі ці твої спроби виглядають настільки примітивно і по дитячому, що стає сумно за тебе (мабуть дорослого дядька), а також викликає роздратування.

Ось такі справи агенте.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:13 Ответить
А їх це дуже хвилює?
показать весь комментарий
03.03.2026 14:14 Ответить
Звичайно, а також 60+ обох статей.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:18 Ответить
Все, йди з дзеркалом "дискутуй".
Якщо ти не розумієш, де промахнувся, то немає сенсу продовжувати
показать весь комментарий
03.03.2026 14:20 Ответить
Ахахаха, ну чому? Не зараховуй злиття!!!

Який ти примітивний, це просто вау!!!
Сподіваюся, що ти просто троль, а не насправді такий жалюгідний в реальному житті.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:29 Ответить
Так, але з невеликими уточненнями про які писав коментатор вище.
Якщо однакові права - однакові обов'язки. Якщо ні, то і права не однакові.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:36 Ответить
То який це тоді тиск на США, якщо вони саме цього від нас хочуть?
показать весь комментарий
03.03.2026 14:55 Ответить
А нащо їм фінансувати громадян чужої країни? І вони ще трохи почекають, а потім скажуть, що не хочете, то й не треба, далі якось самі в розвіддані, зброю та інше.
Розкажи, що робити тоді, не тугий)))
показать весь комментарий
03.03.2026 16:10 Ответить
Ну може і так, але я чомусь не впевнений, що для США чи Трампа це аж так принципово. Плюс за вихід вони дають гарантії безпеки.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:47 Ответить
"Решту" територій орки поки що не зможуть безперевно обстрілювати артою, РСЗВ, КАБами та полювати на цівільних FPV дронами. Фронт хоч і повільно, але посувається до останніх міст Донбасу і якщо війна продовжиться , орки зрівняють їх як Покровськ,Бахмут, Авдіївку і ці люди стануть біженцями,а частина взагалі загине. Але потужно-незламним патріотам плювати на їх долю, головне для них - десмонстрація незламності. А скільки ще загине або стане каліками хлопців, яких пошлють на захист цього шматка Донбасу.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:25 Ответить
Так , віддати території щоб врятувати людей якщо є така можливість. Потрібно наслідувати Маннергейма, а не Франциско Лопеса.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:47 Ответить
Шановний, як писали вище , Ви дуже вправний маніпулятор, розказуєте дуже правильні і патріотичні речі, наводити цитати ворожої пропаганди, от тільки чомусь не враховуєте умови і обставини в яких опинилася Україна. Якби на чолі країни стояла патріотична влада, яка розстрілювала чиновників за корупцію, витрусила з оліхархів все награбоване і вклала у ВПК, під ТЦК стояли черги з добровольців то можна було однозначно заявляти, що території не віддаємо і на жодні поступки не йдемо. Але що ми маємо в реальності: тотальну корупцію , мародерство,демотивоване населення, яка масово ухиляється від війни, руйнівні удари ворога по інфра-рі та економіці. Який сенс продовжувати, якщо Україна вже в плані демографії , економіки, енергетики на дні і з кожним днем війни ще більше заглиблюється. Як ви там написала" курочка по зьорнишку тук-тук", от і ху!ло по клаптику відгризає все нові шматки територій , вбиває українців та намагається створити гуманітарну катастрофу у великих містах. Стратегія потужної-незламності у затяжній війні, коли в тебе немає власних ресурсів і союзників- самогубство.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:18 Ответить
Ну звісно, потужно-незламна логіка: щоб не було нової війни потрібно не закінчувати поточну. В України ж все добре, їй перепочинок не потрібний. У нас найпатріотичніша влада та еліта, які вже останні копійки з офшорів перевели у ВПК і ЗСУ, діти еліти масово повертаються із-зі кордонів щоб долучитися до війни, черги добровольців штурмують ТЦК щоб підписати контракти. Навіщо нам взагалі той мир, потрібна безкінечна війна, безкінечна потужність та незламність.
Як же влучно колись сказав Орвелл, що найбільше агітують за війну ті хто ніколи не буде воювати.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:13 Ответить
А у вас ще дивніша: коли в тебе розвалена економіка та енергетика, держборг перевищує річний бюджет, смертність втричі вища за народжуваність, а молодь масово виїзджає за кордон - який сенс продовжувати війну , хто буде далі воювати і відновлювати країну, для чого продовжувати руйнування та смерті, якщо є шанс їх зупинити ? Та навіть рік чи два миру краще за війну, особливо якщо використати їх на зміну влади .За ці роки може багато що змінитися , не факт що москалі знову нападуть, наприклад на Грузію повторно не напали. Для чого доводити ситуацію до повної руїни, як вже було не раз в історії України, а потім сісти з бандурою край дороги і співати сумну пісню про важку долю.
Але потужно-незламні патріоти відхиляють всі варіанти крім телемарафонівських: перемога або смерть, звісно самі помирати вони не збираються.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:25 Ответить
А чим він поганий конктрено для пересічних грузинів ? Чи може забули, що в 2019 однією з головних обіцянок одного з кандатів в президенти була зупинка війни і мир. Будь-яка притомна та адекватна людина вибере мир, а не всрату потужність та незламність, коли пересічні вмирають та сраждають через війну, а обмежене коло еліти казково збагачується будучи в цілковитій безпеці.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:40 Ответить
А які є інші варіанти в теперішніх умовах ? Героїчно померти щоб довести всьому світу свою незламність ? Десятки країн переживали поразки у війні , окупацію, але потім відроджувалися завдяки тому, що зберегли населення. Фактично напротязі всієї історії Україна перебувала під владою або впливом русні , але вижила завдяки людям, які продовжували жити та називати себе українцями.
Мертвим території не потрібні, а відродити країну зможуть тільки живі.
показать весь комментарий
03.03.2026 22:46 Ответить
То значить потрібно всю країну перетворити на Бучу ? Нехай ***** і далі руйнує енергетику, критичну інфра-ру, навчальні заклади,лікарні перетворюючі українські міста на руїна непридатні до життя . Будемо і далі виловлювати чоловіків і кидати під ворожі каби та дрони, втрачати молодь яка масово тікає за кордон, щоб вже так надійно обезкровити український етнос, незалишивши йому жодних шансів на відродження. Чудовий приклад українського менталітету : горить сарай, гори і хата.
показать весь комментарий
03.03.2026 22:57 Ответить
Ну так якщо війну не зупинити вже зараз, русня зайде на руїни того, що залишиться від україських міст. Енергетика вже на межі колапсу, йдуть повідомлення про удари по водопостачання, ***** планомірно наближає гуманітарну катастрофу щоб залишки населення масово тікали з країни, і воно своєї мети досягає хоч і повільно. Потужно-незламні патріоти нагадують героя радянської міфологія мальчіша -кібальчіша з його лозунгом : нам бі дєнь простоять і ночь продєржаться. От тільки кібальчіш знав, що на допомогу прийде червона армія, а хто прийде на допомогу Україні? Який сенс демонструвати всрату незламність, якщо це тільки призводить до більших руйнувать та втрати населення в боротьбу з ворогом який в рази переважає по ресурсам і має справжніх союзників, які постачають зброю в необмеженій кількості і готові воювати разом.
Крім того , досить вже маніпулювати "Бучею, яке буде скрізь", про захоплоплення/ капітуляцію всієї країни мова зараз не йде, Ви забігаєте дуже далеко наперед і видаєте один з можливих варіантів майбутнього як беззаперечний факт.
показать весь комментарий
04.03.2026 09:55 Ответить
Шановний, Ви як і наша влада живете одним днем, як вже я написав вся ваша стратегія "нам бі дєнь простоять і ночь продєржаться". А що буде далі вас не хвилює, як кажуть "після нас хоч потоп".
Ще трохи цієї війни і не буде кому фізично захищати Запоріжжя, Дніпро, Одесу. Демографи вже заявляють про демографічну поразку України.
"Коли я намагаюся оцінити втрати України внаслідок війни, в мене виходить страшна цифра - 10 мільйонів людей. Це і є "демографічна прірва"", - сказала демографиня Елла Лібанова.Вона навела цифри, що у 2021 році в Україні на одну жінку припадало в середньому 2,1 дитини. Сьогодні - біля 0,7. Через міграцію і ненароджуваність істотно посилився процес демографічного старіння, Це призводить до зміни співвідношення між тими, хто працює, і тими, хто за віком вже не може працювати.При цьому вона зазначила, що сьогодні повернення кордонів 1991 року навряд чи є можливим, адже це вимагало б надто великої ціни.
В свій час Маннергейм прямо заявив, що мир потрібно укладати коли твоя армія ще здатна чинити опір, потужно-незламні патріоти вважають:якщо сьогодні армія здатна воювати то ніякого миру не потрібно, а хто і чим буде воювати завтра їм не цікаво, вірніше вони сліпо вірять телемарафонним пропагандиським лозунгам типу "вистоїмо", "переможемо".https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D1%81%D0%BB%D1%8F_%D0%BD%D0%B0%D1%81_%D1%85%D0%BE%D1%87_%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF
показать весь комментарий
04.03.2026 10:48 Ответить
Найдіть дану статтю в гуглі і прочитайте . "Війна на виснаження: як не програти. Три блоки проблем" . Там все чітко і грамотно розписано: виграти війну з поточним керівництвом неможливо, а його все влаштовує і дуже сумніваюсь , що вони змінять своє відношення до війни, яку вони розглядають перш за все як джерело влади і збагачення.
Потрібен мир і зміна влади , продовження війни - гарантоване знищення країни. росія не розвалиться, як нам розповідають на телемарафоні, поки у неї будуть купувати ресурси, особливо зараз на фоні іранської війни.
показать весь комментарий
04.03.2026 12:12 Ответить
Ці 20 пунктів вже остаточно зафіксований документ чи це тільки побажання однією із сторін, яке може змінитися в процесі перемовин ? Більш того, чим ви лякаєте ? Що русня відновить СВО, ну так СВО вже триває. Чергова телемарафонна маніпуляція:під час жорстокої, геноцидної війни розказувати що мир нам не потрібен бо він стане причиною нової війни. Та навіть рік чи два миру, а головне зміна влади - спасіння для України.
показать весь комментарий
04.03.2026 12:53 Ответить
Ну так зовсім недавно русня впиралася на передачі їм Херсона і Запоріжжя, але зараз чомусь відступила від своїх вимог. Звідки Ви знаєте, що з дефикацією не буде так само, цілком можливо що це така стратегія: вимагати більшого щоб отримати бажане або обміняти свої вимоги на інші поступки.
Ви серйозно ? Україні яка стрімко втрачає населення, економіку та енергетику та підтримку партнерів передишка потрібна менше ніж росії, яка має стабільні нафто газові доходи ? Русня вже розігнала свій ВПК на максимум, їй не потрібна передишка, вона і так клепає зброю цілодобово.
Не праві бо озвучуєте один із можливих варіантів, видаючи його за беззаперечний факт. Наприклад, на Грузію росія повторно не напала. Кремлівські еліти неодноразово заявляли про необхідність повернути "ісконні" землі півночного Казахстану, встановити контроль над Балтійським морем, пробити сухопутний коридор до калінінграду. Так що не факт , що знову нападуть на Україну.
показать весь комментарий
04.03.2026 13:16 Ответить
Дебіл зелений мінімум півДонбасу де факто фактично Україною не контролюється з 2014 року! Дайте вгадаю, винен а цьому Порошенко?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:10 Ответить
Лицемірству даного персонажу не має меж..
показать весь комментарий
03.03.2026 13:11 Ответить
Знімаємо з посади президента це тіло, і відправляємо до жителів Донбасу щоб він там з ними і зостався, краще у підвал Маріупольського театру!
показать весь комментарий
03.03.2026 13:12 Ответить
Приїзджай! Без таких нахронтниць як ти ну ніяк!
показать весь комментарий
03.03.2026 13:15 Ответить
Хай СБУ викраде цього персонажу, даємо лопату кулеби з нержавійки, закопуємо його в землю під покровськом і пишемо на лопаті "я тут назавжди з вами" все, проблема вирішена
показать весь комментарий
03.03.2026 13:19 Ответить
хто не віддасть ???? Я не віддам. А хто віддав ? та ми проїбали....
показать весь комментарий
03.03.2026 14:23 Ответить
Як же він може покинути свій найупоротіший електорат?
показать весь комментарий
03.03.2026 14:01 Ответить
Надавити на США та Європу і забезпечити фінансово та житлом цих 200 тис, і вся проблема. Потім коли рашка все знищить кабами що він буде казати
показать весь комментарий
03.03.2026 13:41 Ответить
Тим Що погодимось вийти з розбитої частини донецької області
показать весь комментарий
03.03.2026 14:12 Ответить
Ну США ж вимагає вивести війська з Донбасу
показать весь комментарий
03.03.2026 14:44 Ответить
Які ви тугі....... Якщо США вимагає вихід з Донецької області , то сказати їм ми згодні,але щоб не залишити 200 тис людей під рашкою і без житла. вимагати від СШа фінансування цих людей, наприклад по 200 тис доларів на кожну родину. Це буде в рази дешевше ніж вести цю бескінечну війну
показать весь комментарий
03.03.2026 14:59 Ответить
Пояснюю ,якщо ви досі не зрозуміли. Зеленський заявляє про категоричну позицію не йти з Донбасу. Для Трампа до виборів потрібна чергова перемога у вигляді мирної угоди України та РФ. Територіальне питання фактично є єдиною основною перепоною. Самий легкий спосіб для Трампа це надавити на Зеленського ,щоб той погодився відійти. Тому саме зараз потрібно Зеленському вимагати від США фінансової допомоги в обмін на вихід. Потім звісно, погоджуюсь з Вами буде пізно.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:39 Ответить
що, знову "лічний контроль ЗЄлєнського" ?
пропав Донбас і 200 000 люду !

.
.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:44 Ответить
Якщо владу вибирають всі, а на війну йдуть і гинуть чоловіки, то чи повинні ми обмежети право вибору у жінок?
показать весь комментарий
03.03.2026 14:16 Ответить
Та вже залишив ще у 2020 році коли наказав відвести наші війська з ЛБЗ, він же не лох.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:59 Ответить
Звучить як страшне прокляття
показать весь комментарий
03.03.2026 14:05 Ответить
Красоно дякую, не харчуюсь зі смітнику. Нащо мені ваші смаки?
показать весь комментарий
03.03.2026 15:20 Ответить
А це новина? Пархате падло вже багато років знущається з українців під аплодисменти хохлів. І почав торчок знущатися задовго до того моменту, коли воно у крісло полізло. Якби після "України - акторки фільмів для дорослих" та "сеньйора - голодомора" обрізний мерзотник збирав вибиті зуби переломаними руками, сотні тисяч українців були б живі, не було б втрати територій і страшної, на багато поколінь, ганьби.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:37 Ответить
Не треба було заважати тим, хто Крим захистити хотів. Наприклад, українському герою Ізі Вові Зеленському. Так клятий Порошенко вигнав захисника, який би вмер, на гастролі до москви, а тепер хтось винуватий.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:41 Ответить
Я ваш вирок - ніколи вас не покину
показать весь комментарий
03.03.2026 13:06 Ответить
Страница 1 из 2