14369 посетителей онлайн

Я никогда не оставлю Донбасс и 200 тыс. украинцев, которые там живут, - Зеленский

Донецкая область

Украина не планирует отказываться от всех позиций на Донбассе, поскольку там сосредоточены ключевые оборонительные точки. Отвод войск может создать для российских сил возможность продвижения вглубь украинской территории.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом заявил президент Украины Владимир Зеленский в интервью Corriere della Sera.

Готова ли Украина отказаться от Донбасса?

Отвечая на вопрос, была бы Украина готова отказаться от Донбасса за гарантии союзников, Зеленский подчеркнул, что "россияне не хотят иностранных войск в Украине, а Европа должна быть более твердой в этом вопросе".

"Я не собираюсь ставить под сомнение, есть ли иностранные войска в России, например, 10 000 северокорейских солдат. Я не понимаю, почему Москва должна решать, какие войска размещены на нашей земле", - подчеркнул президент.

"Но я хочу четко заявить: я никогда не оставлю Донбасс и 200 000 украинцев, которые там живут. Почему я должен это делать? Потому что Путин (российский диктатор Владимир Путин - ред.) навязывает это как условие мира? И сразу ли он будет выдвигать новые требования? Нет, я этого не потерплю", - добавил Зеленский.

Лучшие оборонительные опорные пункты 

Президент отметил, что лучшие оборонительные опорные пункты расположены на Донбассе и если Украина выведет войска, то россияне будут иметь полную свободу действий в направлении центра страны.

"Представим, что не европейцы, а американцы отправят свои войска: на какой срок?", - сказал он.

Глава государства также провел параллель с выводом американских сил из Афганистана.

"Что произойдет, если через 10 лет не Трамп, а другой президент США решит вывести свои войска? Нам нужна сильная украинская линия обороны", - резюмировал он.

Что предшествовало?

Топ комментарии
+32
И поэтому ты уже оставил Мариуполь и юг Херсонской и Запорожской областей? Пошла предвыборная лапша для рыбок гуппи.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:06 Ответить
+29
Їдь у Горлівку мразота,та хитай там владу, гіршого,ганебнішого,брехливішого президента в Україні ще не було.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:04 Ответить
+23
Воно кожен день знущається з Українців. *** слів немає!
показать весь комментарий
03.03.2026 13:02 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Маріуполь залишу,Мелітополь залишу,Енергодар залишу а Дамбас не залишу.....
показать весь комментарий
03.03.2026 14:42 Ответить
Залиш вжє країну,а з Донбасом народ без тебе вирішє!
показать весь комментарий
03.03.2026 13:07 Ответить
Пан Лопес, який так добре знає українські прислів'я, очевидно, пише коментарі прямо з бліндажа на ЛБЗ?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:30 Ответить
Все він правильно сказав, ботня здохніть від слини, тварюкі їїбані.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:39 Ответить
Ну это слова ни мальчика но мужа ХЕР кацапам в рот, чтобы голова не качалась а ни Донбасс.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:21 Ответить
Ці 200 тисяч людей напевно кайфують від такої "турботи" Зелупи.
Щось накшталт терориста, який тримає заручників і каже, що без його "турботи" їм буде гірше.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:48 Ответить
Потужний і його антимайданная команда "95 кварталу", власниками яких є він і міндіч, поїдуть знову давати концерти в Донецьк і Горлівку?
показать весь комментарий
03.03.2026 20:31 Ответить
Так Донбас - це ж десь 2 мільйони людей. А, чи це він тільки про ті мегаукріплені залишки, які не можна втрачати?
показать весь комментарий
03.03.2026 14:48 Ответить
Ким і чим можна було захищати Крим?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:24 Ответить
Ціна цих слів - від'ємна величина...
показать весь комментарий
03.03.2026 13:28 Ответить
Воно кожен день знущається з Українців. *** слів немає!
показать весь комментарий
03.03.2026 13:02 Ответить
І на що це чмо cподівається!?
показать весь комментарий
03.03.2026 21:32 Ответить
У пана президента явні проблеми з усвідомлення поняття Донбас, бо 200 тисяч українців живуть лише в одному місті Донбасу.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:17 Ответить
якесь гірше прокляття важко й придумати
показать весь комментарий
03.03.2026 13:04 Ответить
Та й на решті території теж не може захистити.
Тож треба всю Україну віддавати під захист росії, чи не так?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:11 Ответить
Тож треба віддати росії, як вона того вимагає, правильно?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:30 Ответить
Так вам і розкажи, що я роблю для цього. Забагато знати хочете.
Людей захищати треба, що ЗСУ і роблять як можуть.
Ну а раз особисті питання пішли, то і вас запитаю.
Готові надати свою житлову площу для постійного проживання патріотично налаштованих мешканців залишків Донецької області, які не хочуть / яким небезпечно жити під руснею?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:41 Ответить
Ну от бачите, ви теж ухиляєтесь від відповіді на незручне запитання.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:48 Ответить
А ви будьте кращі за мене, покажіть свою позицію, в пику мені.
Або хоча б збрешіть переконливо.
Це ж не складно, в Інтернеті-то.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:55 Ответить
О, бачите, ухиляєтесь.
Нічим, виходить, не кращі за мене.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:59 Ответить
Ну то покажіть себе кращим за мене.
Чесно (в Інтернеті, ага) дайте відповідь на незручне запитання.
Поки ви цього не зробили, можна вважати, що "обоє рябоє", тільки вам, на відміну від мене, таки немає чим особливо пишатись в плані "володіння словом".
показать весь комментарий
03.03.2026 14:16 Ответить
Злиття зараховано.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:20 Ответить
показать весь комментарий
03.03.2026 14:32 Ответить
https://www.rbc.ua/ukr/news/konstitutsiyi-rosiyi-z-yavilisya-okupovani-1665073824.html#:~:text=%D0%A2%D0%B0%D0%BA%20%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D1%8B%D0%B2%D0%B0%D0%B5%D0%BC%D1%8B%D0%B5%20%22%D0%94%D0%9D%D0%A0%22%20%D0%B8%20%22%D0%9B%D0%9D%D0%A0%22%2C%20%D0%B0%20%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%B6%D0%B5,%D1%81%D1%83%D0%B1%D1%8A%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D0%B2%20%D0%A0%D0%A4%2C%20%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%8B%D0%B5%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%8B%20%D0%B2%2065%2D%D0%B9%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%B5 В конституции России появились оккупированные территории Украины
Я не чув, щоб русня навіть натякала на можливість виключення "нових суб'єктов". Отже, формально ми, з точки зору русні, є і продовжимо бути окупантами.
Росія у будь-якому разі захопить Донбас та "Новоросію", - Путін
"наваросія" - це крім Херсона і Запоріжжя, ще й мінімум Миколаїв з Одесою. Теж треба буде віддавати, аби "врятувати людей".
Путін: "Росіяни та українці - один народ. Вся Україна наша"
Тож доведеться таки віддавати все. Не одразу, звісно, а курочка по зьорнишку тук-тук.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:50 Ответить
Я вам всього лише навів дані, які свідчать, що Донбасом ви від русні не відкупитесь.
Вона перепочине і прийде за наступними, зазначеними вище шматками.
Привід у вигляді чергового "валдая" влаштувати - не проблема від слова зовсім.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:22 Ответить
Такого не буде. Когось русня все ж залишить, бо своїх кидати на Сувалки - якось не комільфо.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:58 Ответить
А вам який з цих варіантів більше до вподоби?
показать весь комментарий
03.03.2026 16:08 Ответить
Ну і у вас логіка якась дивна.
Давати перепочинок тому, хто в умовах знятих санкцій (без цього - ніякого міра) відновиться принципово швидше.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:15 Ответить
Ну, наскільки пам'ятаю ваші попередні коментарі, для вас різниця все-таки є.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:26 Ответить
Про Грузію краще б не згадували.
"русская мєчта" рекламувала себе двома фотками - однією з часів Саакашвілі, другою - з ******** України.
Ну і звісно, горді грузини "понялі намьок поднятой брові" і проголосували правільно.
Ви, певно, за такий варіант.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:29 Ответить
Трошки приємніше захищати своє, ніж мАцковське.
У вас, схоже, навпаки, судячи з "украдуїни".
показать весь комментарий
03.03.2026 16:30 Ответить
Захищаю, чому ж це ні?
А ви натякаєте, що нічого свого немає, то і під москалів тому не шкода, все одно нічого не втрачаємо?
показать весь комментарий
03.03.2026 16:36 Ответить
Ага, ну так, всі дотичні до оборони неодмінно по бліндажам сидять.
Просто якийсь Афганістан (або, як то ваші кажуть, "уфганістан", або "УГІЛ").
показать весь комментарий
03.03.2026 16:39 Ответить
Для БРСР теж нічим не поганий.
Це - точка зору. Щодо якої сперечатись - безглуздо.
Хочете, щоб вами русня керувала, вирішувала, що вам можна а чого не можна - не питання.
В БРСР же вирішує. Ну пустили ********** війська в Україну через свою територію, ну обслуговували його бомбардувальники, ну пускають через себе мігрантів в Європу - хіба пересічному білорусу від того погано?
показать весь комментарий
03.03.2026 16:43 Ответить
Бійцям ХАМАСу зараз обідно било.
А вони, між іншим, спільного з вами ворога - євреїв - ненавидять, і навіть активно нищать вашою зброєю.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:45 Ответить
О, пішли "укро-хамасівці".
Ну, точно кацап.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:50 Ответить
Дякую за ваш відгук.
показать весь комментарий
03.03.2026 17:01 Ответить
Та рахуйте собі на здоров'я.
На відміну від вашого "колеги", я вас не проситиму.
показать весь комментарий
03.03.2026 17:07 Ответить
показать весь комментарий
03.03.2026 17:10 Ответить
Ну так, нічого поганого в Бучі не було.
Скажіть ще, що не всіх вб'ють, тому прийнятно.
показать весь комментарий
03.03.2026 22:48 Ответить
Якщо зайде русня - то і перетвориться.
Буча була до потопленої мАцкви, втраченого Херсона, збитих ДРЛО, діпстрайків, зеків і віслюків. Тобто коли русня була ще "доброй". А тепер вона - зла від низки принижень. Тобто буде мстіть. Буде Буча в квадраті, всюди.
показать весь комментарий
04.03.2026 09:22 Ответить
Рівно те саме робите і ви: розказуєте про те, що якщо не зупинити, русня зайде на руїни того, що залишиться від україських міст
Війна триває п'ятий рік.
Навіть Херсон, який через річу в досяжності ствольної артилерії, не перетворено на Бахмут.
Що вже казати про Запоріжжя, а тим більше Одесу, Дніпро.
От якщо зупинити, то у русні з'являється гарний шанс без санкцій відновитись, підготуватись і зайти не на руїни, а в цілі міста.
показать весь комментарий
04.03.2026 09:59 Ответить
Рівно те саме писали два роки тому.
Що все, воювати більше немає кому.
Але тут є один персонаж, Павел Ппх.
Він розповідає, що у нас щонайменше 200 тисяч військових пенсіонерів, придатних для ведення бойових дій. І по 40 здорових охоронців під кожним деревом.
Так що ресурс, насправді, є.
Гальмування русні на фронті - тому підтвердження. На дрони можна не кивати: у русні їх в рази більше.
показать весь комментарий
04.03.2026 11:41 Ответить
Мір здєсь і сєйчас можливий тільки за умови виконання всіх вимог русні.
Однією з яких є "дєнаціфікація".
Пункт 20 з поточних "домовленостей".
Страны введут образовательные программы об уважении и толерантности. Украина применит правила ЕС по религиозным и языковым правам. Обе стороны отменят любую дискриминацию и гарантируют свободу СМИ и образования. Нацистская идеология будет полностью запрещена.
Що є "нацистская ідеологія"? Визначення немає. Тому русня трактуватиме як хоче.
Тому будь-хто з кандидатів, який у виборчій програмі проголошує щось проукраїнське, одразу стає "націстом", і тому в разі його перемоги - русня відновлює сво, посилаючись на порушення п.20.
Ви думали, там тупі ваньки сидять, яких ще раз можна обвести довкола чергового "мінська"? Облом.
показать весь комментарий
04.03.2026 12:19 Ответить
Так, це побажання. Від яких, схоже, русня відмовлятись не збирається.
Зміна влади, яка не сподобається русні - відновлення сво.
Передишка для русні буде корисніша, ніж для нас.
Поки зєлєні будуть зайняті фальсифікацією виборів, русня буде мобілізуватись і клепати зброю.
Скажіть, що я не правий, і русня після міра одразу заспокоїться, зупинить увесь ВПК і поповнення армії.
показать весь комментарий
04.03.2026 12:56 Ответить
Так і ви озвучуєте один з можливих варіантів як беззаперечний факт (демографічна поразка України).
Чому відступила - якісь здогадки є?
показать весь комментарий
04.03.2026 13:19 Ответить
Ой лишенько...до останнього краматорця хоче
показать весь комментарий
03.03.2026 14:26 Ответить
В оккупации гораздо больше чем 200к. Но "никогда" от Зегевары достойны доверия.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:10 Ответить
Краматорск 15км от лбс, Славянск 20км. "Когда" уже неактуально.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:13 Ответить
Фигасе, с нержавейки). Для экономии средств разве шо пластиковую.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:30 Ответить
Гіпотетично уявімо, що Зеленський якимось чином втратив посаду президента. Що далі, на вашу думку, повинна зробити влада? Вийти з Донбасу чи поринути в передвиборчий хаос?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:18 Ответить
Після війни вибори потрібні, вірніше необхідні. Тільки одна справа коли 7 мільйонів українців за кордоном, ще стільки ж виборців незрозуміло де, більше мільйона в окопах нас захищають за що їм велика подяка та низький уклін. Та що розповідати, ти і сам все прекрасно розумієш, тільки от талдонити про вибори підчас війни, а як їх провести не талдоните. Аби *********...
показать весь комментарий
03.03.2026 13:43 Ответить
Так я ж про це і кажу. Хто тоді біде обирати владу і хто її потім визнає? А нам же важливо міжнародне визнання, не так?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:49 Ответить
В ідеальному варіанті, на мій погляд, повинні брати участь у виборах ті хто платить податки.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:32 Ответить
Що, Зеленський поїде на Донбас назовсім? Ура!!!
показать весь комментарий
03.03.2026 16:12 Ответить
А чому лише 200 тисяч ,до війни 2014 року на території Донбасу жило понад 5 мільйонів людей ,близько трьох мільйона з яких етнічні українці ,а як ти захищаєш українців всі побачили як ти готував країну до великої війни і як здавали Південь.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:49 Ответить
Значить скоро Донбас буде зданий.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:41 Ответить
Чого тільки не скажеш для піару !
показать весь комментарий
03.03.2026 13:28 Ответить
Згадалось...

Президент Володимир Зеленський відвідав добровольчий батальйон на ділянці розведення сил в Золотому.

Бійці вирішили пригостити главу держави чаєм і запросили присісти. На ролику чути голос бійця, який сказав президенту - "Ми ж гостинні, сідайте, поспілкуємося".



Водночас Зеленського обурило запитання про можливу зустріч з ветеранами щодо протестів "Ні капітуляції".

Військовослужбовець ООС запитав президента, чи зустрінеться він з ветеранами з приводу акцій Ні капітуляції, що відбулися по всій Україні:

«Люди вимагали зустрічі», - сказав військовий.

«Я прийшов тобі сказав, ви зброю відведіть. Ти мені переводиш стрілки. Ти мені взагалі не можеш ніякі ультиматуми озвучувати», - відповів Зеленський.

На твердження військового, що президенту передали інформацію про акції протесту в Україні і про бажання учасників зустрітися з ним, Зеленський відповів:

«Хто мені передав? В Україні вчора пройшов дощ, ось що мені передали».

Військовий на ім'я Денис пояснив, що ветерани передали губернатору [Миколаївської області - ред.]Стаднику листа з вимогою зустрічі з президентом.

«Він мені передав, я прочитаю. Послухай, я президент цієї країни. Мені 42-й рік. Я ж не лох якийсь. Я тобі прийшов і сказав - зброю прибери. А ти мене не переводь на акції», - сказав Зеленський.

Також Зеленський заявив, що йому байдуже з ким підписувати перемир'я. Головне - повернути території та припинити війну, в якій гинуть люди. (с)
показать весь комментарий
03.03.2026 13:12 Ответить
А як же було відведення військ з укріплених районів в Донецькій обл. по приказу президента,коли ЗСУ намагались це недопустити ?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:07 Ответить
Місія і і все, "мій народ", "мій Донбас", та воно, чи кончине, чи обдовбане як зазвичай, чи і те і друге разом. Не вже таке смердюче зелайно ще на довго???
показать весь комментарий
03.03.2026 16:17 Ответить
Я ваш вирок - ніколи вас не покину
показать весь комментарий
03.03.2026 13:06 Ответить
А це новина? Пархате падло вже багато років знущається з українців під аплодисменти хохлів. І почав торчок знущатися задовго до того моменту, коли воно у крісло полізло. Якби після "України - акторки фільмів для дорослих" та "сеньйора - голодомора" обрізний мерзотник збирав вибиті зуби переломаними руками, сотні тисяч українців були б живі, не було б втрати територій і страшної, на багато поколінь, ганьби.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:37 Ответить
Не треба було заважати тим, хто Крим захистити хотів. Наприклад, українському герою Ізі Вові Зеленському. Так клятий Порошенко вигнав захисника, який би вмер, на гастролі до москви, а тепер хтось винуватий.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:41 Ответить
Звучить як страшне прокляття
показать весь комментарий
03.03.2026 14:05 Ответить
Красоно дякую, не харчуюсь зі смітнику. Нащо мені ваші смаки?
показать весь комментарий
03.03.2026 15:20 Ответить
Та вже залишив ще у 2020 році коли наказав відвести наші війська з ЛБЗ, він же не лох.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:59 Ответить
Якщо владу вибирають всі, а на війну йдуть і гинуть чоловіки, то чи повинні ми обмежети право вибору у жінок?
показать весь комментарий
03.03.2026 14:16 Ответить
що, знову "лічний контроль ЗЄлєнського" ?
пропав Донбас і 200 000 люду !

.
.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:44 Ответить
Надавити на США та Європу і забезпечити фінансово та житлом цих 200 тис, і вся проблема. Потім коли рашка все знищить кабами що він буде казати
показать весь комментарий
03.03.2026 13:41 Ответить
Тим Що погодимось вийти з розбитої частини донецької області
показать весь комментарий
03.03.2026 14:12 Ответить
Ну США ж вимагає вивести війська з Донбасу
показать весь комментарий
03.03.2026 14:44 Ответить
Які ви тугі....... Якщо США вимагає вихід з Донецької області , то сказати їм ми згодні,але щоб не залишити 200 тис людей під рашкою і без житла. вимагати від СШа фінансування цих людей, наприклад по 200 тис доларів на кожну родину. Це буде в рази дешевше ніж вести цю бескінечну війну
показать весь комментарий
03.03.2026 14:59 Ответить
Пояснюю ,якщо ви досі не зрозуміли. Зеленський заявляє про категоричну позицію не йти з Донбасу. Для Трампа до виборів потрібна чергова перемога у вигляді мирної угоди України та РФ. Територіальне питання фактично є єдиною основною перепоною. Самий легкий спосіб для Трампа це надавити на Зеленського ,щоб той погодився відійти. Тому саме зараз потрібно Зеленському вимагати від США фінансової допомоги в обмін на вихід. Потім звісно, погоджуюсь з Вами буде пізно.
показать весь комментарий
03.03.2026 16:39 Ответить
Як же він може покинути свій найупоротіший електорат?
показать весь комментарий
03.03.2026 14:01 Ответить
хто не віддасть ???? Я не віддам. А хто віддав ? та ми проїбали....
показать весь комментарий
03.03.2026 14:23 Ответить
Хай СБУ викраде цього персонажу, даємо лопату кулеби з нержавійки, закопуємо його в землю під покровськом і пишемо на лопаті "я тут назавжди з вами" все, проблема вирішена
показать весь комментарий
03.03.2026 13:19 Ответить
Дебіл зелений мінімум півДонбасу де факто фактично Україною не контролюється з 2014 року! Дайте вгадаю, винен а цьому Порошенко?
показать весь комментарий
03.03.2026 13:10 Ответить
Лицемірству даного персонажу не має меж..
показать весь комментарий
03.03.2026 13:11 Ответить
Знімаємо з посади президента це тіло, і відправляємо до жителів Донбасу щоб він там з ними і зостався, краще у підвал Маріупольського театру!
показать весь комментарий
03.03.2026 13:12 Ответить
Приїзджай! Без таких нахронтниць як ти ну ніяк!
показать весь комментарий
03.03.2026 13:15 Ответить
"Решту" територій орки поки що не зможуть безперевно обстрілювати артою, РСЗВ, КАБами та полювати на цівільних FPV дронами. Фронт хоч і повільно, але посувається до останніх міст Донбасу і якщо війна продовжиться , орки зрівняють їх як Покровськ,Бахмут, Авдіївку і ці люди стануть біженцями,а частина взагалі загине. Але потужно-незламним патріотам плювати на їх долю, головне для них - десмонстрація незламності. А скільки ще загине або стане каліками хлопців, яких пошлють на захист цього шматка Донбасу.
показать весь комментарий
03.03.2026 13:25 Ответить
Так , віддати території щоб врятувати людей якщо є така можливість. Потрібно наслідувати Маннергейма, а не Франциско Лопеса.
показать весь комментарий
03.03.2026 14:47 Ответить
Шановний, як писали вище , Ви дуже вправний маніпулятор, розказуєте дуже правильні і патріотичні речі, наводити цитати ворожої пропаганди, от тільки чомусь не враховуєте умови і обставини в яких опинилася Україна. Якби на чолі країни стояла патріотична влада, яка розстрілювала чиновників за корупцію, витрусила з оліхархів все награбоване і вклала у ВПК, під ТЦК стояли черги з добровольців то можна було однозначно заявляти, що території не віддаємо і на жодні поступки не йдемо. Але що ми маємо в реальності: тотальну корупцію , мародерство,демотивоване населення, яка масово ухиляється від війни, руйнівні удари ворога по інфра-рі та економіці. Який сенс продовжувати, якщо Україна вже в плані демографії , економіки, енергетики на дні і з кожним днем війни ще більше заглиблюється. Як ви там написала" курочка по зьорнишку тук-тук", от і ху!ло по клаптику відгризає все нові шматки територій , вбиває українців та намагається створити гуманітарну катастрофу у великих містах. Стратегія потужної-незламності у затяжній війні, коли в тебе немає власних ресурсів і союзників- самогубство.
показать весь комментарий
03.03.2026 15:18 Ответить
Страница 1 из 2