8702 посетителя онлайн

Туск о скандале из-за наименования подразделения ССО в честь УПА: Украина сама привела к этой проблеме, поэтому пусть теперь ищет решение

Скандал из-за переименования подразделения ССО: Туск призвал Украину разрешить конфликт

Глава правительства Польши Дональд Туск возложил на украинскую сторону ответственность за урегулирование напряженности в польско-украинских отношениях на фоне скандала, связанного с присвоением одному из подразделений Сил специальных операций ВСУ почетного названия в честь Героев УПА.

Об этом Туск заявил, возвращаясь из Тивата в Черногории, где он принял участие в саммите ЕС-Западные Балканы, передает его заявление RMF24, сообщает Цензор.НЕТ.

Решение должна искать украинская сторона

"Украинская сторона сама привела к этой проблеме, поэтому пусть теперь ищет решение. Сейчас продолжаются переговоры моих людей с руководителем канцелярии президента Зеленского, господином Будановым... Сейчас вся ответственность лежит на украинской стороне, чтобы как-то уладить этот совершенно ненужный конфликт исторических интерпретаций", - сказал польский премьер.

"После этого несчастного события, которым стало решение, объявленное президентом Зеленским, я полностью понял реакцию президента Навроцкого. Я, возможно, отреагировал бы иначе", - заявил Туск.

Он также подчеркнул единство с президентом Каролем Навроцким в этом вопросе. Туск заявил, что "никто не разделит польское общественное мнение и польскую власть, когда речь идет о прошлом и истории".

"У каждого есть своя национальная чувствительность, и я понимаю, что украинцы будут чтить память тех, кто боролся с советским захватчиком, но я бы не понял, если бы они хотели одновременно чтить тех, кто убивал поляков - ближайших союзников... Поддержка и помощь Польши и других европейских государств, но особенно Польши для Украины - это то, в чем наши соседи должны быть очень заинтересованы. Возможно, эти аргументы дойдут до Киева. Если нет, то это будет означать, что не эмпатия, а жесткий бизнес будет решать судьбу наших отношений", - сказал глава польского правительства.

О вступлении Украины в ЕС

В контексте возможного вступления Украины в Европейский Союз Туск отметил, что "Польша и ЕС придерживаются позиции, что каждый, кто хочет присоединиться к европейскому сообществу, должен соответствовать необходимым критериям".

Скандал с подразделением имени Героев УПА

  • Обострение в украинско-польских отношениях вспыхнуло после того, как 26 мая президент Владимир Зеленский подписал указ о присвоении Отдельному центру специальных операций "Север" ССО ВСУ почетного наименования "имени Героев УПА". В тексте документа отмечалось, что решение принято с целью "восстановления исторических традиций национальной армии".
  • Экс-президент Польши и лауреат Нобелевской премии мира Лех Валенса в знак протеста демонстративно снял значок с украинским флагом, который постоянно носил, и обвинил Зеленского в "прославлении бандитов УПА", что, по его словам, "оскорбило его лично и всех убитых поляков".
  • Бывший чрезвычайный и полномочный посол Польши в Украине Бартош Цихоцкий из-за этого же решения официально вернул орден "За заслуги", которым Зеленский наградил его в 2022 году.
  • Глава Бюро международной политики канцелярии президента Польши Марцин Пшидач заявил, что Владимир Зеленский должен лично позвонить польскому коллеге Каролю Навроцкому и официально извиниться за присвоение подразделению ССО "имени Героев УПА".

В Министерстве иностранных дел Украины заявили, что для украинских военных "борьба УПА символизирует противостояние имперской политике Москвы - и ни в коем случае не направлена против поляков".

Топ комментарии
+18
Так є , в України , для вас чудове рішення - наступного разу просто не заважати кацапським шахедам летіти до Польщі
показать весь комментарий
05.06.2026 19:25 Ответить
+16
Хто в домі господар? Я чи миші? Тобто он цапи теж хочуть щоб ми вшановували тих чи тих вказаних ними персон, ляхи цього хочуть, хтось ще захоче нам розповідати кого нам шанувати і так без кінця, якщо виконувати чиїсь хотілки. Має бути тверда позиція, поважають лише сильних, а об тих хто прогинається витирають ноги.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:37 Ответить
+14
згоден, існування і виживанння Польщі зараз залежить від України, тому недолугим польським правопопулістам не треба воювати з історичними привидами минулого замість реальних справ у своїй країні.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Так є , в України , для вас чудове рішення - наступного разу просто не заважати кацапським шахедам летіти до Польщі
показать весь комментарий
05.06.2026 19:25 Ответить
А яке пшекам діло?
показать весь комментарий
05.06.2026 19:26 Ответить
Від борців за незалежність пердолить лише окупантів, і це норма у всьому світі.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:28 Ответить
Це проблема лише для ляхів і лише вони її роздувають. Невже ніхто їх дипломатично не може послати нахрін?
показать весь комментарий
05.06.2026 19:31 Ответить
Если польским властям так хочется скандала...
показать весь комментарий
05.06.2026 19:32 Ответить
це Туск разом з Навроцьким отримують вказівки від )(уйла, чи у пана шося з ......не склалося з дитинства?
показать весь комментарий
05.06.2026 19:34 Ответить
Коли українці вбивали поляків і навпаки - вони були найближчими союзниками? - оце загнув
показать весь комментарий
05.06.2026 19:34 Ответить
і хіба пан Дональд не правий ?

Як влучно зазначав французький політик Шарль Моріс де Талейран, дипломатія є «мистецтвом робити неможливе можливим»

а цей дядько таки знався на дипломатії, на відміну від ЗЄльоного

.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:34 Ответить
Насрав - і здриснув.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:35 Ответить
Якщо охорона їхнього президента може спокійно під час візиту до України начепити шеврон Армії Крайової, яка здійснювала криваві акції проти українців під час і після ІІ Світової війни, то червоно-чорний прапорець ОУН на костюмах співробітників УДО під час візиту до Польщі - це теж має бути норма. Взаємошанобливі й і рівноправні стосунки вони такі.
І зараз у нас в Україні ніхто не вимагає позбавити президента Дуду найвищої нагороди України для іноземних гормадян - ордена Свободи, яким тоді під час візиту нагородили президента Польщі.
Так що полякам для вирішенння цієї проблеми треба просто, як ажуть, "завалити хлєбало".
показать весь комментарий
05.06.2026 19:36 Ответить
Хто в домі господар? Я чи миші? Тобто он цапи теж хочуть щоб ми вшановували тих чи тих вказаних ними персон, ляхи цього хочуть, хтось ще захоче нам розповідати кого нам шанувати і так без кінця, якщо виконувати чиїсь хотілки. Має бути тверда позиція, поважають лише сильних, а об тих хто прогинається витирають ноги.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:37 Ответить
.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:37 Ответить
російські маріонетки з під крила " незламного " нікуди не поділись .. вони все ще тут..
показать весь комментарий
05.06.2026 19:38 Ответить
мабуть оцей - радник ЗЄлі та його спітчрайтер, з виразними ознаками дегенера.. розумових обмежень

показать весь комментарий
05.06.2026 19:38 Ответить
А это ничего, шо в пшекии куда не плюнь - попадёшь в якусь херню имени пилсудского, злейшего друга Украины.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:39 Ответить
Якийсь гуманоїд 😄
показать весь комментарий
05.06.2026 19:41 Ответить
Схоже, на заплановану провокацію. Там же зараз спільно працюють Інститути нацпамяті над ексгумацією і думаю там була домовленість не чіпати болючі теми. Шапітошники потрібні навколо вороги, щоб електорат забув про Вову з плівок міндічя
показать весь комментарий
05.06.2026 19:42 Ответить
Це навмисно було зроблено
показать весь комментарий
05.06.2026 19:42 Ответить
Диванний Геркулес! Сильний... Зведи бюджет без допомоги Європи!
показать весь комментарий
05.06.2026 19:43 Ответить
Це він тоді казав коли в Європі мало не кожен рік були війни? - світова дипломатія для нас закінчилась у 2014 р - Портніков
показать весь комментарий
05.06.2026 19:43 Ответить
Польща це вся Європа!? Щось з всієї Європи до України мають претензії лише ляхи та мадяри.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:44 Ответить
Ви таки *******! З обох сторін! Кішка й собака розумніші!
показать весь комментарий
05.06.2026 19:45 Ответить
питання до Туска є й досі щодо візиту в Смоленськ на той же військовий аеродром напередодні тим же літаком на якому (Ту-154М) туди летів на наступний день през Польщі Качинський з 88 чоловік (делегація, що складалася з політичних, військових, громадських та релігійних діячів Польщ) + 8 членів екіпажу.
Збіг, чи не зовсім, враховуючи подальші спільні розслідування ?
показать весь комментарий
05.06.2026 19:47 Ответить
Для дебілів - треба подивитися від чієї допомоги залежить навіть не перемога, а виживання і існування. А потім роззявляти власний писок про те, що не так в чужій хаті...
показать весь комментарий
05.06.2026 19:47 Ответить
схоже, в домі ЗЄлі в ОПі таки "миші" з російським "хвостом" хазяї.
Ось наприклад жирна ОПівська миша подоляк, старший брат якої мав відношення до військової розвідки РФ (ГРУ).
У Росії помер брат радника глави ОП Михайла Подоляка Володимир, який, можливо, мав стосунок до ГРУ - росЗМІ
https://nv.ua/ukr/ukraine/politics/roszmi-zayavili-pro-smert-u-rosiji-brata-mihayla-podolyaka-yakiy-pracyuvav-u-gru-novini-ukrajini-50432933.html

показать весь комментарий
05.06.2026 19:47 Ответить
Поляки почали поводитись як московити. Їх не хвилює, що їхні національні герої з армії крайової їхали на Волинь, щоб впокоряти українців, при цьому вбили тисячі мирних ні в чому невинних людей, за що і отримали опір від УПА. Така риторика має далекоглядні цілі, бо кожного разу, як українці намагались створити свою незалежну державу, закінчувалось тим, що поляки і московити ділили між собою українські землі.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:48 Ответить
Ну чому ж? У ЗСУ є маса підрозділів імені конкретних командирів УПА. На всій Західній Україні - червоно-чорні прапори на могилах хлопців, у тч у Львові, де поряд з ними лежать польскі добровольці і етнічні поляки під біло-червоними прапорами. Їм це чомусь не заважає.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:49 Ответить
У інших країн нема тем,які не варто ворушити.Невже не зрозуміло?
показать весь комментарий
05.06.2026 19:49 Ответить
Польський гастарбайтер і старий холуй,від того ,що ти лижеш дупу ляхам,тебе вони ще більше зневажають, як би ти їм не підтакував,і не ганьбив тих пєрдольоних українських націоналістів.Витрави в собі холуйство,випрями спину і пошли під три чорти це ******** пілсудське.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:49 Ответить
гімноїд

по жизні - біографія в інтернеті

.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:49 Ответить
А яке пшекам діло до наших нахлібників- біженців ,що вже п'ятий рік живуть за рахунок польського бюджету , яке пшекам діло до того що більшість західної зброї іде до України через територію Польщі ,яке пшекам діло що наші зернотрейдери пруть зерно через територію Польщі ,дійсно яке діло пшекам до наших хотєлок про членство в ЄС і НАТО ,от дійсно яке їм діло до наших дешевих понтів і ігр наших ура-патріотів.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:50 Ответить
зараз в Польщі 90% постів в соцмережах - антиукраїнські

воно нам треба було ?

.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:50 Ответить
ми не вимагаємо позбавити ордена вашого президента, і промовчали про ваші неоднозначні емблеми на нашій теріторії (на відміну від польських оіійних осіб), так що ваші порівняння недоречні.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:51 Ответить
Та хто його знає. Я цих зелених дегенератів не виправдовую, але як називати підрозділи в Україні це внутрішня справа, це те саме що ми домахувались до Польщі як їм називати свої вулиці чи підрозділи діячами армії Крайової чи організаторами пацифікації.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:51 Ответить
Ляхам знову кинули обiсьцяну тряпку на морди? 😀
показать весь комментарий
05.06.2026 19:52 Ответить
Ти старе чмо
показать весь комментарий
05.06.2026 19:52 Ответить
Тебе забули спитати.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:52 Ответить
а українським ?
не хотілось ?
а "не зналось"
так хто тоді ЗЄльоним дохтор ?

мало було проблем з поляками, так ще на голому місці накинули

.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:53 Ответить
Так ніхто не ворушить крім Польщі, то їм ексгумація припекла, то якась назва не така стадіона, то як ви посміли вважати Бандеру героєм, постійно якісь домахування.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:54 Ответить
Твоє холуйство зрозуміле,ти сидиш підор на польській соціалці і лижиш чоботи пана Чесяка.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:54 Ответить
згоден, існування і виживанння Польщі зараз залежить від України, тому недолугим польським правопопулістам не треба воювати з історичними привидами минулого замість реальних справ у своїй країні.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:54 Ответить
а зараз в Україні типу мир і всі нам друзі ?

пургу пишете, шановний.
дипломатія це вічне мистецтво !

.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:55 Ответить
невже ще не зрозуміло, що зелі ***** на всіх і на все, йому головне рейтинг втримати
показать весь комментарий
05.06.2026 19:56 Ответить
а в тебе )(уйлоБзда таки спитали і ти погодився, лайно рафіноване генетично кассапаське.
ПНХ.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:56 Ответить
Це до Портнікова
показать весь комментарий
05.06.2026 19:56 Ответить
пан є поляк ?
то яка тоді його псяча справа до Смоленська і політики Туска?
показать весь комментарий
05.06.2026 19:57 Ответить
Так для поляків оунівці це сепаратисти ,що воювали проти територіальної цілісності Польщі ,а Бандера і Шухевич -громадяни Польщі ,які скоїли кримінвльний злочин.
показать весь комментарий
05.06.2026 19:58 Ответить
Поляки самі розкрутили цю тему у себе, тепер нехай думають, що з цим робити.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:00 Ответить
В 2916р в Києві проспект Бандери - теж провокація?
показать весь комментарий
05.06.2026 20:01 Ответить
поляки поки що не почали агресію проти України.
чи не так ?
і навіть не припинили військову логістику.
ото притримайте язика в обпльовування поляків, бо

з польського колодязя нам ще доведеться водичку пити.

і не раз

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:01 Ответить
їм робити нічого не треба, бо війна в Україні, а не в них

якось такось так вийшло, по ЗЄльоному

.

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:03 Ответить
Як призначили так і відмінять!
Насправді більше назв зовсім не мае,
треба прислухатись сусіда.
Нащо тролити всіх, треба разом за одне!
Пшек до нас вже не лізе, він свое мае!
Будем господарювать, тоді все інше.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:04 Ответить
Этот дядя, епископ Отенский, князь Беневентский, служил многим режимам. Для Дмитрия Литвина идеал.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:04 Ответить
до нас із вами, шановний, бо війна

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:04 Ответить
Імперський синдром. Начебто і європейська цівілізація але пам'ять і образи як і в кацапів - імперські. Причому кацапи свою вигідну їм сторінку цієї історії їм і нав'язали, ще в часи "совкової Польщі".
показать весь комментарий
05.06.2026 20:05 Ответить
а яка псяча справа твоя Курва mg42ua, разом з )(уйлоНавроцьким та )(уйлоТуском до України?

показать весь комментарий
05.06.2026 20:06 Ответить
ви вибачаюсь порівнюєте х... з пальцем
невігластво таки погубить мудрий український наріт !

Шарль Моріс де Талейран вважається еталоном політичного прагматизму та дипломатичної майстерності. Його професіоналізм оцінюється як феноменальна здатність зберігати вплив за будь-яких режимів, бездоганно читати геополітичні розклади та блискуче вирішувати кризові завдання завдяки унікальному вмінню домовлятися.

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:08 Ответить
Характеристика выдающегося(не спорю) предателя и приспособленца.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:10 Ответить
Зараз уся відповідальність лежить на українській стороні, щоб якось залагодити цей абсолютно непотрібний конфлікт ПОЛЬСЬКИХ історичних інтерпретацій", - сказав польський прем'єр. ПСЯКРЕВ, ДЗЯДИ
показать весь комментарий
05.06.2026 20:11 Ответить
То ти чорт.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:12 Ответить
Це наша історія, це наші герої і нікому за нас не вирішувати в тому числі і полякам.
В них є свої герої в нас свої.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:13 Ответить
Позакривайте свої польські пи₴даки і проблемі кінець.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:14 Ответить
коли тобі в дупі крутить від того що у сусідів, то проблема твоя, а не сусіда, росія кожен випуск новин останні 20 років починала з "Що там в Україні", мяко кажучі, розберись у собі, копайся в своїх колодах в очах, ***** лізти до сусіда, і буде тобі спокій на душі
показать весь комментарий
05.06.2026 20:14 Ответить
достатньо було одних мадярів щоб заблокувати Україні 96 млрд.

про право вето в ЄС не чули ?
ні?
а дарма

бо тепер поляки можуть щось заблокувати
показать весь комментарий
05.06.2026 20:16 Ответить
Так Армія Крайова була сформована з підрозділів Війська Польського ,які після окупації Польщі перейшли в підпілля. Так що не рівняйте одне з іншим.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:16 Ответить
Сам ти нахлібник. Без українських робітників польська економіка зупиниться. Це самі ж пшеки визнали.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:18 Ответить
Україна і Польща: складна історія, яку варто знати, а не використовувати для ворожнечі
Українсько-польські відносини мають багатовікову історію, у якій були як періоди співпраці, так і гострого протистояння. Ще за часів Речі Посполитої українське населення неодноразово повставало проти соціального, релігійного та політичного тиску. Козацькі повстання кінця XVI - першої половини XVII століття придушувалися силою, а їхні учасники зазнавали переслідувань і покарань.
У ХХ столітті суперечності не зникли. Після польсько-української війни 1918-1919 років значна частина українських земель опинилася у складі Польщі. Українські історики звертають увагу на політику полонізації, обмеження української освіти, пацифікацію 1930 року та інші дії влади, які посилювали напруження між двома народами.
Під час Другої світової війни конфлікт досяг трагічної кульмінації. Волинська трагедія стала однією з найболючіших сторінок спільної історії. Тисячі польських мирних жителів загинули від рук українських націоналістичних формувань. Водночас тисячі українців стали жертвами нападів польських збройних загонів на українські села. Обидва народи зазнали тяжких втрат.
Після війни комуністична влада Польщі провела операцію «Вісла», унаслідок якої близько 140 тисяч українців, лемків та представників інших східнослов'янських громад були примусово переселені зі своїх історичних земель.
Усе це свідчить про те, що історію українсько-польських відносин неможливо чесно описати через поділ на «винних» і «невинних». Різні покоління українців і поляків пережили власні трагедії, а насильство в різні часи чинили представники обох сторін.
Пам'ять про жертв повинна зберігатися, але минуле не має ставати інструментом ******** ворожнечі. Українці та поляки не можуть змінити історію, проте можуть зробити висновки з її уроків. Справжнє примирення починається не із забуття, а з готовності визнавати складність минулого, поважати біль одне одного та будувати майбутнє без ненависті й взаємних звинувачень.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:19 Ответить
І цим вони користуються як звичайні шантажисти.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:19 Ответить
в 2016 був Порох, в а 2026 - ЗЄля.

різницю відчуваєте ?
ото ж

все робити треба акуратно, розумно і вчасно

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:20 Ответить
на рахунок "нахлібників- біженців ,що вже п'ятий рік живуть за рахунок польського бюджету" ти киздиш як дихаєш.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:21 Ответить
Поляки і без України виживуть ,так що не потрібно скірь лізти і розповідати .що "ми захищаємо весь Світ" ,який і не просив його захищати ,війна іде на території колишнього СССР ,так до чого тут Польща і Європа ?
показать весь комментарий
05.06.2026 20:21 Ответить
професіонала !!!!

мать вашу !
коли вже навчитесь цінувати майстерність професіоналізму, курви ЗЄльоні ?

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:23 Ответить
Так і воюйте самі без західної допомоги ,чому клянчили у європейців 90 мільярдів євро.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:24 Ответить
За рахунок України ніхто нічиїх хотєлок виконувати не буде. Так своїм друзям кішкі з собакою і передай.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:25 Ответить
вам "шашечки шеврончиків" чи щоб "військове таксі з Жешува" їздило за розкладом ?

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:25 Ответить
То нехай заткнуться і не пи₴дять.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:26 Ответить
Все его мастерство дипломата базировалось на военном могуществе Франции. Исчезло могущество- испарилось и мастерство(приведите пример, если это не так). Зеленая курва!).
показать весь комментарий
05.06.2026 20:28 Ответить
Коли не роби - для поляків Бандера завжди Бандера - а зараз коли страшна заруба - почали наїзжати на Україну
показать весь комментарий
05.06.2026 20:29 Ответить
Нехай Зє дозволить полякам назвати польський спецпідрозділ "імені героїв армії крайової".
показать весь комментарий
05.06.2026 20:30 Ответить
+ 100 !
в Польщі вже 5% бюджету військові потреби.
цей показник є одним із найвищих серед усіх країн-членів НАТО, що робить польську армію однією з найбільш швидко модернізованих у Європі.
У 2025 році країна передбачила на армію понад $48 млрд !!!!!

Польща в борги залазить, але шукає гроші на оборону

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:32 Ответить
бо єстем українцем, пшепрошем пана

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:33 Ответить
на відміну від поляків ми і не ліземо, і не чіпаємо їхніх героїв та генералів АК, це вони лізуть із своїми недолугими та несвоєчасними заявами, витягаючи історичне нафталінове минуле, тому що іхнім виборцям це подобаєтья, бо більше нічого у правопопулістів і нема чого запропонувати своїм громадянам. А інакше іх просто не виберуть. Тому цією ******* вони будуть займатись і у подальші роки на радість росіянам та іншим неросійським симпатикам.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:33 Ответить
і да, курва то чисто польська матерщина, між іншим

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:34 Ответить
Без допомоги українців завжди був поділ Польщі. Це одні, і ті самі історичні граблі, що поляки дістають через кожне друге покоління, щоб на них пострибати.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:36 Ответить
військове таксі з Жешува буде їздти за розкладом незалежно від будь-яких ******** заяв правопопулістів, які вони роблять виключно для свого електорату.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:37 Ответить
ну так - Імперський синдром Жечі Посполитої.
та ще й який!
це для вас Колумб відкрив Польщу ?
або в ОПі цього не знали ?
показать весь комментарий
05.06.2026 20:39 Ответить
так Герої у нас свої, гинуть і воюютьна фронті,
а не вийб..уються як ЗЄльоний, який з совкової ватної "какая разница" різко став інтегральним українським націоналістом.

завтра совковий чотирижди дезертир ЗЄльоний першим запишеться добровольцем у новостворену ним дивізію Вафен СС "Галичина".
ви повірете ?

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:44 Ответить
мені якось *****, як там у них була сформована АК. Хай самі розбираться із своїми свєнтокшиськими бригадами та своїми вояками у вермахті. Ми не колупаємо їх страшну історію, тому хай не лізуть і до нашої.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:45 Ответить
а НАМ воно треба ?

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:48 Ответить
Так поляки нам скажуть - воюйте з кацапами самі ,чому ми вам повинні допомагати. і забирайте своїх біженців -чому ми повинні їм допомагати.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:49 Ответить
зараз всі у світі будуть наїзжати на всіх, якщо ви помітили

але нам треба ВИЖИТИ !
хоч чортом лисим стати, а вижити !

.
показать весь комментарий
05.06.2026 20:52 Ответить
Страница 1 из 2