10953 посетителя онлайн

Лубинец: "Президент никогда не поддерживал такой подход, как "бусификация". Это я вам точно могу сказать". ВИДЕО

Президент Украины Владимир Зеленский осведомлен о "бусификации" в ходе проведения мобилизационных мероприятий и не поддерживает подобные методы работы представителей ТЦК и СП.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом в интервью заявил Уполномоченный ВР по правам человека Дмитрий Лубинец, отвечая на вопрос о регулярности встреч с главой государства и обсуждении с ним этой проблемы.

"Смотрите, президент никогда не поддерживал такой подход, как бусификация. Это я вам точно могу сказать", - сказал Лубинец.

Топ комментарии
+57
Порошенко теж не підтримував і при ньому такого не було...
показать весь комментарий
11.06.2026 11:11 Ответить
+46
Віримо ,і ще раз віримо ...
показать весь комментарий
11.06.2026 11:12 Ответить
+46
Зараз маємо наслідки..


показать весь комментарий
11.06.2026 11:15 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Порошенко теж не підтримував і при ньому такого не було...
показать весь комментарий
11.06.2026 11:11 Ответить
Не підтримує, але нічого не робить щоб їх припинити...
показать весь комментарий
11.06.2026 11:11 Ответить
Віримо ,і ще раз віримо ...
показать весь комментарий
11.06.2026 11:12 Ответить
Він наказував всіх на таксі перевозити, но мабуть гроші вкрали
показать весь комментарий
11.06.2026 11:13 Ответить
показать весь комментарий
11.06.2026 11:14 Ответить
Просто преЗЕденту про це не доповідали, а то б він всіх....
показать весь комментарий
11.06.2026 11:14 Ответить
показать весь комментарий
11.06.2026 11:14 Ответить
А його потужність 4-ж.ди ухилянт має рот щоб прокоментувати особисто цю ситуацію, чи він вміє розповідати ним про термос, актрис для дорослих фільмів та чесну людину Баканова?
показать весь комментарий
11.06.2026 11:15 Ответить
Зараз маємо наслідки..


показать весь комментарий
11.06.2026 11:15 Ответить
У 2014-2015рр. точно не підтримував . А зараз підтримує мовчки
показать весь комментарий
11.06.2026 11:16 Ответить
Канєшна, не підтримвє! Зєлєнскій - ініціює. Підтримує Лубінець.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:17 Ответить
******* ти козел ********* разом із своїм ішаком обдовбаним
показать весь комментарий
11.06.2026 11:18 Ответить
Ну, до речі, хоча б штраф підполковник міг би і виписати...
показать весь комментарий
11.06.2026 11:18 Ответить
Не піддтримує, але не робить зоуважинь. Робить вигляд, що його це не стосується іі не його це спарава. Оплисків за мобілізацію не отримать, це ж не є-бачок.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:18 Ответить
Зелупа не знає,що таке бусифікація.Втой час,коли він сам ухилявся від служби-її не було. Було б цікаво подивитися,як би він верещав і звав маму Ріму,коли б його за пейси тягнули до бусіка.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:19 Ответить
Мовчання з цього приводу це і е підтримка
показать весь комментарий
11.06.2026 11:20 Ответить
Він взагалі нічого про це не знав))))
показать весь комментарий
11.06.2026 11:21 Ответить
Бусифіковані воювати не будуть, вони втікають або саботують все, аби шкоди не наробили.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:21 Ответить
якщо бусифікація йде повним ходом вже третій рік, то значить реЗЕдент це і підтримує і покриває інача б цього ганьбища вже б не було... При нормальному українському президенті Порошенко цього ганьбище не було, хоча війна з путінською московією вже йшла, тоді було 6 хвиль мобілізації і 6 хвиль демобілізації, хлопці на ЛБЗ чітко знали терміни служби та відчували себе Людьми, а не безстроково покараними службою в війську. Перетворення мобілізації на бусифікацію це ноу-хау зеленого чоловічка. ІМХО за це йому в кремлі вже таємним указом вручили ХЄРоя расіі, може він і з кальсонів вистрибує щоб зустрітися з ******, щоб нарешті отримати нагороду?
показать весь комментарий
11.06.2026 11:23 Ответить
на той час військові не мали права виписувати адмінштрафи.

це новаторський підхід
показать весь комментарий
11.06.2026 11:25 Ответить
Караул! Тцк поклали хер на президента.😱
показать весь комментарий
11.06.2026 11:27 Ответить
У військкоматах мали право штрафи виписувати із часів совка. Знайомому ще при Ющенку виписали за те, що щось начудив там із обліком. Інша справа, що штрафи тоді були копійчані.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:28 Ответить
Цар добрий, бояри погані.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:29 Ответить
********* а ти не вживав заборонені препарати , чомусь очі в різні сторони дивляться.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:31 Ответить
так, але ж не заочно
показать весь комментарий
11.06.2026 11:33 Ответить
Потужно!
показать весь комментарий
11.06.2026 11:34 Ответить
Сцарь харошій, баярє плахіє
показать весь комментарий
11.06.2026 11:35 Ответить
Ну тоді напрошується думка про загороджувальні загони з колишніх штурмовиків.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:36 Ответить
Президент підтримує бусифікацію, бо за три роки не вніс жодної ініціативи до парламенту з цього приводу, та не видав жодного указу, тим паче, що він щей брехун... бо шашликів і досі нема. Але що є правда, це те, що добровольців більше нема, більшість вже спочивають... з різних причин.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:37 Ответить
Не за це, а за розмінування Чонгару і відведення військ.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:38 Ответить
Тот случай когда ты думал что ты пианист, а оказалось что ты пианино, и на тебе играют так как ты играл когда то...
показать весь комментарий
11.06.2026 11:39 Ответить
Чому ж тоді він це відкрито не засуджує?
показать весь комментарий
11.06.2026 11:39 Ответить
Зє хто: двірник, клоун з 95-го чи президент держави (мав би виконувати функції )???
показать весь комментарий
11.06.2026 11:40 Ответить
Коротко:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
показать весь комментарий
11.06.2026 11:42 Ответить
Ну, нехай тепер оманський кине потужний клич до тих, хто його обрало. І нехай вони гордо відсунуть вбік добровольців 2022-го і грудьми стануть на захист свого лідора на передових позиціях.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:42 Ответить
показать весь комментарий
11.06.2026 11:43 Ответить
Наш голобородько ще жодного разу не вибачився перед громадянами України.
Здається, єдиний раз він був помічений у тому, що попросив вибачення, і це був військовий злочинець Кадиров...
показать весь комментарий
11.06.2026 11:44 Ответить
Анекдот дня.
ЗЕ-лохи ухилєси, як вам така заява? А, чекайте, ви ж не визнаєте тепер що за нього голосували так само як не визнаєте терміну "ухилянт". Жопа є а слова нема, як то кажуть))))
показать весь комментарий
11.06.2026 11:47 Ответить
"Вийди отсюда, розбійник!" (с)
показать весь комментарий
11.06.2026 11:47 Ответить
Он трепло. За мобилизацию полную ответственность несет именно Зеленский. Так говорят законы Украины.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:48 Ответить
А Президент сам может озвучить свою позицию? Или нужен посредник в неудобной теме?
показать весь комментарий
11.06.2026 11:51 Ответить
ви про що, постановочний клоунщось там підтримує чи ні, йому пофіг, літвін написав він зачитав і віьний
показать весь комментарий
11.06.2026 11:53 Ответить
А хабад підтримує.
показать весь комментарий
11.06.2026 11:54 Ответить
При Порошенкові такого апріорі бути не могло! Гнида Зельцман робить вигляд, що він ні при чому...
показать весь комментарий
11.06.2026 11:55 Ответить
Иго подставили, точно вам говорю.) Может даже Ермак...
показать весь комментарий
11.06.2026 12:00 Ответить
Зеленський не підтримує бусифікацію? Так це ж він її створив. Чи сьогодні вже не буде бусифікації, якщо він її не підтримує, а що буде?
показать весь комментарий
11.06.2026 12:05 Ответить
Даже не буду спраливать в каком отряде ты и такие как ты себя в видите.) Явно не в тех, которые будут лесопосадки заминированные штурмовать, да дядь?)
показать весь комментарий
11.06.2026 12:07 Ответить
показать весь комментарий
11.06.2026 12:07 Ответить
😀😀😀 Ну, звісно, цей ветеран ухитлянтства "не знає".... Лубінець нікчемне чмо.... 🤢
показать весь комментарий
11.06.2026 12:07 Ответить
Ішак наказав і не підтримує! На яких бовдурів розрахована ця маячня?
показать весь комментарий
11.06.2026 12:08 Ответить
А він хоч знає, що він президент? Чи вважає себе капітаном команди "95 квартал" і займається розиграшем українців восьмий рік?
показать весь комментарий
11.06.2026 12:09 Ответить
Її створив не він, а громадяни України, які ігнорують/бойкотують статтю 65 Конституції України. Без цього ігнорування поняття "бусифікація" взагалі б не існувало.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:09 Ответить
Зрада! чиї ж тоді накази виконують людолови?
показать весь комментарий
11.06.2026 12:11 Ответить
Та ви що?
В звідки у нас начальники ТЦК мільйонери?
А чи знає він таку фразу, "Поки їдемо, давай пропонуй"?
показать весь комментарий
11.06.2026 12:15 Ответить
Звісно, ні, проте мова ж іде в даному випадку про методи, а не про масштаб...
показать весь комментарий
11.06.2026 12:16 Ответить
Ну а в целом как и предполагалось по плану пошел поиск виноватых. Пока что определили список невиновных. Это список вощглавит прэзэдент, естественно) Мне почему-то кажется что виноватыми в итоге будут вот те самые мальчики в трусиках которые бегают в однострое и балаклавах и ловят людей. Остальные, по страному стечению обстоятельств, будут не в курсе всего этого ужаса, который творится на улицах.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:22 Ответить
Очевидна річ при такому масштабі - це зниження призовного віку хоча б до 20 років замість того, щоб призивати 50-річних із букетом вікових хвороб, які чомусь різко всі придатними стають... А у нас 20-річних якогось дідька за кордон випускати стали якраз тоді, коли в ЗСУ гостра нестача людей!

Просто нагадаю, що в 2014 мобілізація до 45 років була...
показать весь комментарий
11.06.2026 12:25 Ответить
Звучить як знущання: чотириждизе Ухилянт-нехай закриє свій рот
показать весь комментарий
11.06.2026 12:25 Ответить
Якщо не підтримує, то нехай видає указ і поліцію відправляють, для проведення ротації, на передову. Вони молоді, здорові, зарплату їм підняли, кількість збільшили, за 4 роки війни вже напевно навчились зброю в руках тримати. Да, а ще можна відправити на фронт хитровиїбаних тилових військових
показать весь комментарий
11.06.2026 12:28 Ответить
Так, він перший та за ним кабмін.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:30 Ответить
Що значить "підтримує" чи "не підтримує"? Він Вася-тракторист, який може підтримувати або не підтримувати, чи Верховний Головнокомандувач, який несе відповідальність за мобілізацію? Такими заявами Лубінець показує, що ВГ сторонній спостерігач і ні за що не відповідає. Навіщо тоді такий ВГ? Питання риторичне
показать весь комментарий
11.06.2026 12:30 Ответить
Яка ще бусифікація??? Це все кацапське іпсо, створене на ТОТ з допомогою ШІ...
показать весь комментарий
11.06.2026 12:30 Ответить
Напрошується думка щоб відправити на фронт всіх хитровиїбаних і блатних броненосців
показать весь комментарий
11.06.2026 12:31 Ответить
Невдячні холопи. Бунтовать вздумалі. Любімий лідор болт ложив на конституцію, похєрив майже повністю. Лишив для посполитих лише 65 статтю, а вони і її виконувати не хочуть.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:31 Ответить
Соцопитування свідчать про постійних 50%+. Кожний другий як мінімум. ******* громадяни свого пересидента. Щиро і віддано.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:34 Ответить
Таке враження, що Зеленьський існує десь окремо від обов'язків верхоголовкому, що прописані в Законі України. А там прямого говориться-саме Верховний головнокомандувач відповідальний за мобілізацію. А Любінець прямотпрацює на роімію і на Зеленьського. Не на Оборону України.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:35 Ответить
Навіщо це сказав Лубенець, не розумію. Цією заявою по перше - він дав зрозуміти, що президент в курсі всіх протиправних дій ТЦК, по друге - Лубенець підтвердив, що президен втратив важелі управління бо не зупиняє навалу цих протиправних силових дій, які несуть загрозу громадянському порядку. Я не пригадую за Зеленським того, що він не припиняв те, що йому не подобається, якщо навіть весь народ був проти його втручать.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:37 Ответить
Найкращий коммент!!!
показать весь комментарий
11.06.2026 12:37 Ответить
Був матіос- військовий прокуратор...
показать весь комментарий
11.06.2026 12:42 Ответить
Ага, він навіть не чув про це. Як нічого не знав про Міндіча, дЄрьмак все робив самостійно. Не знав, не чув, не бачив, нічого з цього не мав.
І знову цей рабський менталітет - Цар хороший, бояри погані
показать весь комментарий
11.06.2026 12:46 Ответить
Лубинец какой то прибаханный,но жОПу на вкус не забывает.
показать весь комментарий
11.06.2026 12:50 Ответить
А новатори ми всі припи₴денти 😡
показать весь комментарий
11.06.2026 12:51 Ответить
Лол, він царь і бог в цій країні, він міг би це зупинити одним своїм словом і одним підписом. Не підтримує? Так чого вона, млять, триває уже більше трьох років?
показать весь комментарий
11.06.2026 12:56 Ответить
Ага...воно не підтримує,але вони явно не проти...А крайніх потім,як завжди знайдуть цілу кучу....заднім числом,від вибори,причому,щирих-щирих "українчіков-патріотів",так р'яно виконувавших негласний наказ цього неголеного недочегівари....
показать весь комментарий
11.06.2026 13:33 Ответить
ЗЕ не підтримує бусифікацію. Він її проводить.
У мене є велика підозра, що бусифікацією навмисне замінили мобілізацію по повісткам. Якщо мобілізувати по повісткам, виникне питання: "Чому повістки не носять синочкам ЗЕлених депутатів?"
А з бусифікацією усе просто: зловили пішохода на вулиці - воюй.
показать весь комментарий
11.06.2026 13:35 Ответить
Це перша зірка хероя,а за бусіки(як на ордло після 2022,поки всіх не виловили) ве друга!
показать весь комментарий
11.06.2026 13:38 Ответить
Бусифікацію Зеленський не підтримує, але ефективну систему мотивації для мобілізації досі не створено, черг під ТЦК немає. Отже можна зробити висновок, що Зеленський людяний але нікчемний Президент! Не хоче людей примушувати, але нічого іншого зробити не може, бо неспроможний! Грошове забезпечення армії досі нижче плінтуса і люди в армію не поспішають. Пообіцяли військовим за контракти доплачувати по 40 тис. грн. на місяць і додатково разово по 50тис. грн на рік за кожен рік контракту і не змогли! Про що ще можна казати? Не спроможний - не обіцяй, пообіцяв - виконуй!
показать весь комментарий
11.06.2026 13:39 Ответить
Кулебе респект .https://www.youtube.com/watch?v=gPS7uF-EXwY
показать весь комментарий
11.06.2026 13:44 Ответить
Так вирішуйте щось , бо це буде наростати як сніжний ком! Робіть рекрутинг по десяткам посадах , реальних посадах а не "сьогодні ти оператор бпла чи токарь в рем базі, а завтра вже штурмовик окопу!" І нормальними зарплатами, хоча би від 70тис грн.
показать весь комментарий
11.06.2026 13:45 Ответить
..а хто ж тоді піде за хрипатого голосувати? Ті вікові 45-55 ? Ні... побіжать спотикаючись 18-25... разом з мамками..папками...дідусями..бабусями..сестрами ..братами..жінками (нікого не забув?)..коханками...))) Бо він РЯТУЄ говнофонд (не помилився?) ....Ну а то ..що 23 випустив за кордон десяток укомплектованих фізично-підготовлених бригад... то то таке... Дітки повинні за кордоном набиратися досвіду... щоб потім повернутися і проголосувати за рятівника. (можна і за кордоном голосувати. Приймається)
показать весь комментарий
11.06.2026 13:46 Ответить
А путін - це масляков!
показать весь комментарий
11.06.2026 13:47 Ответить
Лубінець такий звиздун як і його патрон ЗЕленський Якби ЗЕленський не підтримував бусифікацію то її б і не було.Він же гарант?Забув, на папері гарант.П'ятий рік військовим не піднімали зарплати."Слуги",Кабмін включають дурня, ЗЕленський "морозиться",начебто нічого і не відбувається .Гаслами високими мобілізацію не проведеш.
показать весь комментарий
11.06.2026 13:47 Ответить
Диктатор її очолює лише терор і геноцид Українців допомагає йому сидіти у корита а не в іншому місці
показать весь комментарий
11.06.2026 13:49 Ответить
зеперевертень , особисто і створив , бусіфікацію, щоб догоджати кумиру, путлеру, знищенням всіх державних інституцій, саботажем Перемоги , знущанням над українцями ,покидьок Лубінець , не мае ніякої гідності , лобизаеться з викрадачами українських дітей і підмахував банді " дінастія"
показать весь комментарий
11.06.2026 13:50 Ответить
Відповідальним за мобілізацію є виключно Президент України як Верховний Головнокомандувач.

Стаття 4 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» встановлює, що «Вид, обсяги, порядок і строк проведення мобілізації визначаються Президентом України в рішенні про її проведення».

У п. 9 цієї статті ідеться, що «Загальне керівництво у сфері мобілізаційної підготовки і мобілізації держави здійснюється Президентом України; організаційне керівництво мобілізаційною підготовкою і мобілізацією в Україні - КМУ; координація діяльності органів виконавчої влади з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації здійснюється РНБО».

Стаття 11 цього Закону покладає керівництво мобілізацією, визначення її обсягів і строків саме на Президента України.
показать весь комментарий
11.06.2026 13:51 Ответить
Того,хто відповідає за мобілізацію!
А це зєленський,який повинен виконувати обов'язки на посаді "президент"!
показать весь комментарий
11.06.2026 13:52 Ответить
.. але на вулиці восьмеро з десяти віслюків скажуть Вам...що Порох Барига і злодій.....І якби він залишився Президентом... то давно б здав Україну!!! Віслюки все знають....Але не бачать а про функцію думати і мови нема. Йдуть ..шукаючи що поїсти і де поспати. Про посра..и мовчу..бо це можна прямо на вулиці....
показать весь комментарий
11.06.2026 13:54 Ответить
А що має казати верховний ухилянт?!
показать весь комментарий
11.06.2026 13:55 Ответить
Подставили! 73% лохов.
показать весь комментарий
11.06.2026 13:56 Ответить
.це не свідок...)) Це віслюк (ишак по псячому)..Відверто дурне.... Про нього нижче..)))
показать весь комментарий
11.06.2026 13:57 Ответить
Чаушеску теж любили і підтримували! Аж 94%!
Тільки тоді вони не воювали з рашистами.
показать весь комментарий
11.06.2026 14:00 Ответить
А зря. Сцикливих ухилянтів треба пакувати.
показать весь комментарий
11.06.2026 14:00 Ответить
.. а може згадаєте...( якщо здатні) вимоги Залужного про резервний призив у 500 тисяч особового складу і програму підготовки резерву? Що хрипате сказало? Нам достатньо? Чи може зараз тих діточок до 25 включно готують до служби? Чи взагалі є підготовка резерву? НЕМА!!! А от якби у 2019 році ідіоти не підписали собі вирок... то й бусифікації можливо б і не було.
показать весь комментарий
11.06.2026 14:03 Ответить
Зеленський діє по ситуації: якщо щось корисне, що підніме йому рейтинг, то він мало не особисто керує. А якщо щось, що знижує рейтинг, то він - окремо, він же не знав, він же ж за правду та ін.
показать весь комментарий
11.06.2026 14:06 Ответить
Страница 2 из 2