10414 посетителей онлайн

Во Львове застрелили Андрея Парубия: появилось видео убийства

Появилось видео момента убийства бывшего спикера Верховной Рады и действующего Народного депутата Украины VI-IX созывов Андрея Парубия. На кадрах в частности зафиксировано, как нападающий следит за народным избранником, после чего следует за ним, открывает огонь и быстро покидает место происшествия.

Как сообщает Цензор.НЕТ, во Львове сейчас объявлена спецоперация "Сирена". Под процессуальным руководством Львовской областной прокуратуры начато досудебное расследование по факту умышленного убийства бывшего Председателя Верховной Рады Андрея Парубия.

Топ комментарии
+42
Больше 30 лет стране, а патриотов убивает как во времена СССР и царской России.
показать весь комментарий
30.08.2025 14:57 Ответить
+37
ТАТАРОВ рулить за вказівками КРЕМЛЯ
показать весь комментарий
30.08.2025 15:01 Ответить
+26
Всі ми чудово розуміємо, що маршрут Парабія, час проходження, де живе він, в які магазини ходить, ітд...
На це потрібен час на слідкування за ним.
І не один день!

Але СБУ, мєнти, ітд... навіть нічого підозрілого не бачили.
Бо зайняті кришуванням корупції зелених гнид та бусифікацією.
От вам і вся ефективність СБУ чи мєнтів.
Їх всіх можна спокійно на фронт відправляти, толку з них в тилу ніякого для людей, для держави

І взагалі, хіба по закону, не повинна бути охорона перших осіб держави, навіть які вже пішли з посади?
показать весь комментарий
30.08.2025 15:07 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Почитав твої пости... Ти що реально не розумієш, що більш меньш тренованому кілеру взагалі пофіг, є зброя в жертви чи ні?
І до речі - вот тобі розкладка по використанню зброї в США в 2019 році:

За даними Gun Violence Archive (GVA), у 2019 році було зафіксовано:

39 707 смертей, пов'язаних із вогнепальною зброєю, з них:

23 941 - самогубства

14 861 - вбивства

3 554 - випадкові поранення

417 - випадки оборони (self-defense) - тобто тільки трішки більше 1% припадають на самооборону, а 9% звичайний **********.
показать весь комментарий
31.08.2025 01:03 Ответить
Вот іще цікава статистика 📊 Порівняння міст США: статус зброї vs злочинність (2019)

🏙️ Місто📍 Штат🔫 Статус володіння/носіння зброї🚨 Злочинів на 10 000 осіб
Нью-ЙоркНью-Йорк❌ Суворе регулювання, дозвіл обов'язковий~30
Лос-АнджелесКаліфорнія❌ Суворе регулювання, дозвіл обов'язковий~35
Сан-ФранцискоКаліфорнія❌ Суворе регулювання, дозвіл обов'язковий~32
СіетлВашингтон⚠️ Дозвіл на приховане носіння~36
АтлантаДжорджія✅ Вільне носіння, дозвіл не потрібен~42
ЧикагоІллінойс⚠️ Приховане носіння - з ліцензією~40
ХьюстонТехас⚠️ У 2019 - дозвіл на приховане носіння~38
Нью-ОрлеанЛуїзіана✅ Вільне носіння без дозволу~48
АльбукеркеНью-Мексико✅ Відкрите носіння без дозволу~137
СтоктонКаліфорнія❌ Суворе регулювання~141
Сент-ЛуїсМіссурі✅ Вільне носіння~181
Саут-БерлінгтонВермонт✅ Вільне носіння~6
Порт-Сент-ЛусіФлорида⚠️ Приховане носіння - з дозволом~9
Як легко можна побачити статус володіння зброєю НІЯК не впливає на рівень злочинності. Діють зовсім інші чинники. Наприклад у Нью-Йорку найбільша кількість поліцейських
показать весь комментарий
31.08.2025 01:07 Ответить
я ношу відшиватель для кур'єрів. А ви добрим словом?
показать весь комментарий
31.08.2025 01:26 Ответить
Вічна світла памʼять…. Був то справжній Українець. Був вбитий як Герої України Бандера, Петлюра, Шухевич ….
показать весь комментарий
31.08.2025 12:06 Ответить
я громадянин не хочу носити зброю і не хочу щоб бидло навкруги мене лазило зі стволами, - хочу щоб якісно виконувала свою роботу поліція і все було нашпиговано камерами
показать весь комментарий
31.08.2025 15:06 Ответить
Можливо навіть реальний кур'єр Глово.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:03 Ответить
Як на мене, то бувший голова ВР уже абсолютно нікому не потрібний. Якщо він не займався якоюсь діяльністю - політикою, бізнесом, митницею, аферами і т.д. Ми поки про Парубія абсолютно нічого не знаємо.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:31 Ответить
Не знаю жодного кур'єра Глово у Львові, тож про це ви знаєте краще.
показать весь комментарий
30.08.2025 15:57 Ответить
Ти справді вважаєш, що в США та інших країнах, де дозволено, всі носять з собою пістолети? Тоді все зрозуміло...
показать весь комментарий
30.08.2025 16:13 Ответить
Тебе спочатку вбють,а потім приїде поліція і обмалює крейдою тебе на замлі.І саме найгірше що у тебе не буде жодних шансів себе захистити.Добре що камери поставили всьоди-твоя родина побачить твою безглузду негероїчну смерть.-----

3. В США постійно розстрілюють в школах, університетах, на вулицях…

Ті, випадки вчинення гучних злочинів, які висвітлюються в наших ЗМІ, що пов'язаних із загибеллю багатьох людей в країнах, де існує вільний обіг зброї, фактично вчиняються за допомогою тих видів вогнепальної зброї, яка перебуває офіційно на руках і громадян України. Як правило це довгоствольна неавтоматична нарізна зброя. Якщо визначити коефіцієнт використання в злочинній діяльності легальної зброї в країнах, де її обіг і скрите носіння дозволені законом, то з'ясується, що цей показник буде нижче, ніж в країнах, де цей обіг і носіння заборонені.

Вибірковий аналіз таких діянь у США свідчить, що в більшості випадків це вчиняли люди або психічнохворі, або такі, що перебувають у стресовому стані. Також умовою, що полегшувала вчинення цих злочинів часто було порушення порядку їх зберігання власниками зброї.

І ще одне - в абсолютній більшості таких випадків вони відбувались або в країнах де існує заборона на носіння короткоствольної зброї (Брейвік, Норвегія), http://zbroya.info/uk/blog/6963_gun-free-zone-iak-zaproshennia-do-rozboiu/ або в місцях вільних від носіння зброї (навчальних закладах в США, штатах де її носіння обмежено) ТОБТО ТАМ, ДЕ ЗЛОЧИНЕЦЬ БУВ АБСОЛЮТНО ВПЕВНЕНИЙ, ЩО НЕ ОТРИМАЄ АДЕКВАТНОГО СПРОТИВУ.

4. Нам це не потрібно - нас захищає поліція.

Цей довід спростовувати простіше всього. Рівень довіри до міліції (поліція ще не народилась, як така) в суспільстві, на жаль перебуває нижче будь-якої критики і ледь дотягує до 3%! Звичайно на реальний захист у цьому випадку розраховувати надзвичайно важко.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:20 Ответить
І що? Всі цілодобово скрізь тягають з собою пістолети? Що ти верзеш?
показать весь комментарий
30.08.2025 16:26 Ответить
Що тобі було зрозуміло в попередньому пості?
показать весь комментарий
30.08.2025 16:27 Ответить
Стецько-іди пропукайся,геній-криміналіст.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:32 Ответить
Скільки ти можеш привести прикладів, коли в США злочинців знешкодили саме перехожі з пістолетами, а не поліцейські?
показать весь комментарий
30.08.2025 16:32 Ответить
По-суті, як завжди, нема нічого?
показать весь комментарий
30.08.2025 16:33 Ответить
Оружие не поможет в данном случае. Это как лучшее решение против маньяка - арестовать маньяка.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:46 Ответить
Та люди просто не успеют среагировать. Даже если бы все вокруг ходили с огнестрелом наготове. Выстрелил и уехал. Это дело пары минут.
показать весь комментарий
30.08.2025 16:47 Ответить
Після того як він вбє 50 чоловік.Геніально!!!!
показать весь комментарий
30.08.2025 16:51 Ответить
"...Тє, кто вижіл в катаклізмє, прєбивают в пєсімізмє..." (с)
показать весь комментарий
30.08.2025 17:01 Ответить
Помиляєшся. Спробуй прийти на поховання і голосно повторити там цю свою заяву
показать весь комментарий
30.08.2025 17:05 Ответить
Ты полностью прав. Оттого решение не в огнестреле, а чтобы убийцы не разгуливали по городам.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:08 Ответить
Ты писал что в США не убивают - вот убивают.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:15 Ответить
Кацабу слова не давали.Росия встає з колен,а ти тут херньою займаєшся.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:34 Ответить
Отримаєш переконливі докази своєї помилки.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:35 Ответить
Помагите,помагите, кричав до перехожих кацаб Дорофеев Сергей коли його штрикали ножом коло бару.,,Нехай тобі наша поліція і спецназ допомогає,вони нам не дали право на самозахист,сказали платіть податки-а ми вам допоможемо.Ти тримайся,ми ж на ножа не підемо з голими руками,ми позвонинили на 102 і десять хвилин пояснювали ситуацію-на кого напали,хто напав,якою зброєю,як виглядає ніж.,,-відповіли співчутливі громадяни.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:42 Ответить
Це не маніпуляція, а реальність. В нас, слава Богу, нема масових вбивств, як в США. Але ти хочеш, щоб були. І проти яких саме злочинців 2 469 000? Які злочини вони здійснили? Хто застосовував? Де можна знайти цю статистику?
показать весь комментарий
30.08.2025 17:43 Ответить
Я как бы за ограничение автомобилей. По этой причине. Так что ты мимо.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:50 Ответить
Коли тебе штрикнуть ножем коло бару, тобі буде вже не до короткоствола. Ще раз повторюю: ти збираєшся короткоствол носити постійно в руках?
показать весь комментарий
30.08.2025 17:50 Ответить
Я думаю що настала твоя черга контраргументів з цифрами,замість того щоб ставити під сумнів мої дані.Пропоную тобі почати з таких слів-З твоєю аргументацією не погоджуюсь тому що у мене такі то цифри американської статистики за 2019 рік...Все решта буде розцінено як демагогію щоб відволікти від основної теми-Скільки нас ще вбють поки ми надіємось на шість ефективних менеджерів.
показать весь комментарий
30.08.2025 17:55 Ответить
Ти ж писав "Через 2 дні всі забудуть"? Чи вже не такий впевнений?
показать весь комментарий
30.08.2025 17:57 Ответить
Дай посилання на статистику, яку ти привів. Конкретну, хто застосував зброю і проти кого. При яких обставинах.
показать весь комментарий
30.08.2025 18:02 Ответить
Напад, скоєний швидко і грамотно, ніхто не передбачить і жертва зброю не факт що встигне дістати.

Перед війною вбили екс-депутата РФ, у Києві, чоловіка Максакової. Був охоронець - не допомогло.
показать весь комментарий
30.08.2025 18:34 Ответить
17 жовтня 2018 року, у навчальному закладі стався вибух і стрілянина. За версією Слідкому Росії, атаку на коледж влаштував студент 4-го курсу, 18-річний Владислав Росляков, який пізніше, імовірно, наклав на себе руки. У результаті керченської трагедії загинула 21 людина, ще 67 постраждали.

А пройшло лише 4 роки після анексії Криму. Правда після цього щось не чутно про подібні випадки.
показать весь комментарий
30.08.2025 18:39 Ответить
183 це без дозволу, а з дозволом може бути і більше, в усякому разі, певний час
показать весь комментарий
30.08.2025 18:43 Ответить
Про 2 дні все ще впевнений, чи вже ні? Я писав про мету ФСБ, якщо вбивство політичне.
Перечитай мій коментар уважніше. Не вдається правильно зрозуміти? Спробуй тренувати розуміння читанням чогось нескладного, доступного для твоїх поточних розумових здібностей відслідковувати причинно-наслідкові звʼязки.
Отже, нагадую ще раз: "Якщо вбивство політичне, то за ним стирчать вуха ФСБ.
Мета - спровокувати виступи радикально налаштованої частини населення..."
Звернув увагу? Спровокувати виступи - мета ФСБ. Якщо виступів немає, то що?
Мета ФСБ не досягнута. Коли почнуться? Запитуй в свого куратора.
показать весь комментарий
30.08.2025 19:00 Ответить
хлопченко не лижи так иусорам ухилянтам копрофіл
показать весь комментарий
30.08.2025 19:13 Ответить
Хоплофоб стицько вільні люди мають зброю - раби ні!!
показать весь комментарий
30.08.2025 19:15 Ответить
дл логічного мислення не обов'язково мати знайомого кур'єра "Глово".
показать весь комментарий
30.08.2025 20:35 Ответить
Я опять про зонтики.
Средни статистический мужик, за год, три зонтика потеряет, один поломает, а один забудет в маршрутке. И всё. На шестой зонтик баба денег не даст.
показать весь комментарий
30.08.2025 21:04 Ответить
до чого тут штати
війна в нас
дрг в нас
шпіони в нас
ти кретин???
показать весь комментарий
30.08.2025 21:17 Ответить
Навіть якщо ви знаєте, як зібрати усіх львівських кур'єрів в одному приміщенні, це ще не означає, що ви мислите логічно.
показать весь комментарий
30.08.2025 21:21 Ответить
О дякую що нагадали за цю справу.Але я вас запевняю що ви не знаєте всіх нюансів цього вбивства.В тому то і справа що кіллер спочатку стріляв в озброєного охоронця,його знешкодив а потім взявся за охороняємого.І не допомогло що в жертви був надітий бронежилет.А якщо уявити що зброю мав би не тільки охоронець а і жертва.Починає стріляти по охоронцю,і опа,СЮРПРАЙС.Але ніззя МеВеСи нам говорить,злочинність виросте.До речі таку ж тактику вибрали при спробі вбити Стерненка,ця жіночка теж спочатку стріляла по охоронцях.
показать весь комментарий
30.08.2025 22:03 Ответить
Не заборонять.Бо кухонні інструменти не посягають на монополію держави чинити силовий примус проти народу.От якби кухонний торець міг на рівних змагатись з вогнепальною зброєю державних силових структур то б заборонили не думаючи.І що б під це протягли?-Ми за сімейні цінності і проти домашнього насилля в сімях.Тому ми оголошуєм місячник здачі кухонних топорців.
показать весь комментарий
30.08.2025 22:10 Ответить
як в офісі "Глово" зібрати всіх кур'єрів у одному приміщенні, знає кожний. Ну, окрім безнадійно тупих.
показать весь комментарий
30.08.2025 22:32 Ответить
А хто знімає ?І для чого?Камера рухається,хтось знав , що буде?
показать весь комментарий
30.08.2025 22:32 Ответить
З мерзенної зеленої влади не вбили нікого, бо вони працюють на рф. Водночас, влада дозволила вбити Фаріон і Парубія, тому що зеленій владі це було вигідно. Так звана денацифікація потрібна не тільки рф, а й зеленій банді. зеленський боїться націоналістів. Особливо тих, що здатні організувати майдан. Путін почав так зване СВО, коли у зеленої мразі почав подати рейтинг. А може це було передбачено оманським договорняком?
показать весь комментарий
30.08.2025 22:42 Ответить
Я ні, бо не цікавлюсь кур'єрами. Думаю, що і ви в деталях цього не знаєте, якщо там не працювали. А от за це я не поручуся.
показать весь комментарий
30.08.2025 22:52 Ответить
якщо ви не цікаветесь кур'єрами, то це не значить, що одного дня якійсь кур'єр не зацікавиться вами. Життя бентежне.
показать весь комментарий
30.08.2025 22:59 Ответить
принт на фудболці дуже схожий на той що є у татарова
показать весь комментарий
30.08.2025 23:17 Ответить
Автомобилем убить легче чем ножом. Оттого людям которые нарушают права, водят пьяными и прочее водить нужно запрещать. Потому что если человек нарушил права и его отпустили, то следующий раз он убьет. Потому что машина легко убьет человека.

Та же логика с оружием. Оружие легко убивает. Оттого его нельзя раздавать всем подряд.
показать весь комментарий
30.08.2025 23:19 Ответить
Да легко. Купил пистолет и пошел грабить магазин или прохожих. В США большинство убийств
это ограбления с огнестрелом. В фильмах это постоянно показывают.
показать весь комментарий
30.08.2025 23:20 Ответить
Мені простіше, я його відшию. А от якщо якийсь кур'єр зацікавиться вами?
показать весь комментарий
30.08.2025 23:52 Ответить
Світла пам'ять і Царства Небесного! Співчуття рідним і близьким... Андрій Парубій запам'ятавсь, як людина честі, високоінтелектуальна, захищав інтереси свого народу! Дуже жаль, обідно до сліз...Гинуть кращі, гинуть світлі і їх вже не повернеш. А ми досі не готуємся оборонятись самі і дітей не вчимо... А ця ж війна, мета її об'явлена рашею, як знищення українців в Україні! Чому люди досі не дбають про свою безпеку? А влада не дає шансу забезпечити її.
показать весь комментарий
31.08.2025 00:55 Ответить
Представь себе, что за нарушение использования оружием у тебя могут отобрать на него право. Как это происходит с водительскими правами.
показать весь комментарий
31.08.2025 03:56 Ответить
Злодей может вполне рассчитать время пока никто не среагирует. Это не высшая математика. Никакого сдерживания нет. Единственное что дает огнестрел это то что если человек начнет стрелять, то раньше или позже его пристрелят.
показать весь комментарий
31.08.2025 03:57 Ответить
Та надо выложить статистику у нас за пусть последние 5 лет сколько тонет и сколько гибнет в дтп в год---- там тысячи! А сколько стало инвалидов , так капец!
показать весь комментарий
31.08.2025 05:50 Ответить
може як з Бабченком? не знищили, а вміло, жорстко дали кацапам лососнути тунця? і це ще дронами не почали херачитись. я би на місці кацапів.... ну, добре що я не патрушев чи Глиноусов(пітух-богопоклонник, міністр нападу)

Хто би здивувався, якби побачив що Зеля з Ємраком дивляться це відео і захлинаються(не від сліз, а від ржання і шампанського)? Ніхто? А чо ж рейтинг у Зейла - 60%? мазохізм? знищують логіку, оті зе-генерати(((
показать весь комментарий
31.08.2025 07:42 Ответить
А Білецького з "Азову" не боїться? Там же основні "нацики".
показать весь комментарий
31.08.2025 14:32 Ответить
Це приручені. По команді з ОП здають своїх в полон. Тих, що здали своїх у полон, відпустили. А рядових азовців знищують у полоні.
показать весь комментарий
31.08.2025 15:05 Ответить
+5, але камера напад не зупинить
показать весь комментарий
31.08.2025 17:12 Ответить
співчуваю, але навряд чи таких випадків надто багато, інакше б були протести.
Це називають "розгул вуличної злочинності". Значить його немає.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:14 Ответить
знімають відео на моніторі
показать весь комментарий
31.08.2025 17:15 Ответить
Мені таке не видають. Хіба колись в наступному житті дадуть наградного, але ж тягати кіло заліза, таке собі.
показать весь комментарий
31.08.2025 18:50 Ответить
560 грамів. Краще все життя носити меч, навіть якщо він тобі не згодиться, ніж завчасно і тупо закінчити життя, не зробивши все можливе для його збереження.
показать весь комментарий
31.08.2025 18:58 Ответить
Їди в дупу алєксандр, ти геть тупенький?
Сам придумав, сам зробив якісь виводи та висрав комент
показать весь комментарий
13.09.2025 13:09 Ответить
Страница 2 из 2