11196 відвідувачів онлайн

Мадяр про кредит ЄС на 90 млрд євро для України: Рішення ухвалено ще в грудні, Угорщина не братиме участі в цьому

Мадяр пояснив позицію щодо 90 млрд євро для України

Лідер партії "Тиса" та переможець парламентських виборів в Угорщині Петер Мадяр дав зрозуміти, що не блокуватиме кредит ЄС для України на 90 млрд євро. Водночас він заявив, що Угорщина не братиме участі в цьому кредиті.

Про це він сказав під час пресконференції, повідомляє Цензор.НЕТ з посиланням на "ЄП".

Угорщина не братиме участі в позиці

Мадяр нагадав, що рішення щодо кредиту для України було ухвалене ще в грудні 2025 року на рівні Європейської ради. Тоді Угорщина, Словаччина і Чехія отримали можливість не брати участі у програмі.

"У грудні на зустрічі Європейської ради Орбан проголосував за те, що Угорщина не братиме участі в цьому кредиті, Європейська рада проголосувала за нього. Угорщина, Чехія та Словаччина не беруть участі у кредиті на 90 мільярдів, тому він не стосується нашої країни. Таким чином його і схвалили",- сказав Мадяр.

Лідер "Тиси" заявив, що має намір обговорити це питання у розмовах з європейськими лідерами.

"Але особисто я згодний, що Угорщина не повинна брати участі у цьому механізмі. Угорщина перебуває у дуже складній фінансовій ситуації, і нащим завданням є повернути сюди кошти ЄС, які нам належать. Ми не можемо брати на себе більше позик. Але рішення вже прийняте Європейською радою у грудні, тому я не знаю, чому слід повторно піднімати це питання",- заявив Мадяр.

Він також згадав, що Віктор Орбан надто часто змінював свою позицію.

"Ми намагатимемося бути послідовними і чесними у нашій комунікації і не змінюватимемо нашу позицію кожні шість місяців", - додав майбутній глава угорського уряду.

Інші заяви Мадяра

Нагадаємо, що також майбутній прем'єр Угорщини Петер Мадяр заявив, що не підтримує прискорений вступ України до Євросоюзу.

Що передувало?

Топ коментарі
+13
Правильний хід а брати участь в кредиті то таке - Угорщина сама на підсосі
показати весь коментар
13.04.2026 17:12 Відповісти
+9
ЙОВБИК ВІН ЗАВЖДИ ЙОВБИК
показати весь коментар
13.04.2026 17:15 Відповісти
+8
фіцо притих бо чує шо повторить долю орбана
показати весь коментар
13.04.2026 17:22 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Є фріцо
показати весь коментар
13.04.2026 17:11 Відповісти
Фріцо навряд чи буде бикувати.
показати весь коментар
13.04.2026 17:18 Відповісти
фіцо притих бо чує шо повторить долю орбана
показати весь коментар
13.04.2026 17:22 Відповісти
Нема віті, тому фіцо набере до рота лайна і промовчить.
показати весь коментар
13.04.2026 17:34 Відповісти
Правильний хід а брати участь в кредиті то таке - Угорщина сама на підсосі
показати весь коментар
13.04.2026 17:12 Відповісти
Ты бы про Украину думал ,а не про *******!! То таке...
показати весь коментар
13.04.2026 21:15 Відповісти
А хто тормозив 90 лярдів? - аби шось
показати весь коментар
13.04.2026 21:19 Відповісти
Понятно кто ******!Только не понятно твое сожаление о их финансах. Главный ***** торбан сам перес-рался с ЕЭС потому и не получал дотацию от еросоюза.
показати весь коментар
13.04.2026 21:28 Відповісти
Еге
показати весь коментар
13.04.2026 21:32 Відповісти
Такий типу весь із себе правильний ...
показати весь коментар
13.04.2026 17:14 Відповісти
Нууу, якщо ти не береш участі у фінансуванні, але блокуєш чужі гроші - то вже навіть не піжонство - то плятство!.
показати весь коментар
13.04.2026 17:39 Відповісти
хто блокує?

прочитайте уважно і вдумчиво

У грудні на зустрічі Європейської ради Орбан проголосував за те, що Угорщина не братиме участі в цьому кредиті, Європейська рада проголосувала за нього. Угорщина, Чехія та Словаччина не беруть участі у кредиті на 90 мільярдів, тому він не стосується нашої країни Джерело: https://censor.net/ua/n3610282
показати весь коментар
13.04.2026 17:55 Відповісти
Я про попередника Мадяра, такого собі Вітю Орбана. Просто пояснюю, чому Мадяр не йде його стопами. Бо то навіть не піжонство - то плятство. А Мадяр ще не настільки борзий і не настільки дурний, як Орбан. Я читаю уважно, просто Ви не вловили суть мого посту.
показати весь коментар
13.04.2026 18:35 Відповісти
орбан з грудня 25 року не блокує кредит, "У грудні на зустрічі Європейської ради Орбан проголосував за те, що Угорщина не братиме участі в цьому кредиті, Європейська рада проголосувала за нього. "
показати весь коментар
13.04.2026 18:37 Відповісти
Брати участь в кредиті - це взяти на себе обов'язок профінансувати Україну за рахунок якихось коштів, що могли би виділятися Угорщині. Вето - це право Угорщини заблокувати сумісне рішення країн ЄС. Це різні речі.
Мадяр зараз сказав, що вважає - якщо Угорщина не бере обов'язок участі у кредиті, вона і не має права вето на цей кредит. Це щось нове, суто його погляд, що вимагає оцінки з боку ЄС, адже правила до цих пір так не трактувалися.
показати весь коментар
13.04.2026 18:54 Відповісти
кредит не дають не через орбана чи фіцо. 90 млрд - великі гроші, але для франціі, німеччини, нідерландів, швейцарії, норвегії - це копійки. захотіли б - дали б ще в минулому році.
показати весь коментар
13.04.2026 18:59 Відповісти
"кредит не дають не через орбана чи фіцо"

ну да, да, ваши умозаключения самые правильные

https://www.dw.com/ru/vengria-zablokirovala-kredit-ukraine-na-90-milliardov-evro/a-76068307#:~:text=%D0%93%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B0%20%D0%9C%D0%98%D0%94%20%D0%92%D0%B5%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%B8%20%D0%9F%D0%B5%D1%82%D0%B5%D1%80%20%D0%A1%D0%B8%D0%B9%D1%8F%D1%80%D1%82%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D1%8F%D0%B2%D0%B8%D0%BB%2C%20%D1%87%D1%82%D0%BE%20%D0%B5%D0%B3%D0%BE,%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%20%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%B0%20%D0%BD%D0%B5%D1%84%D1%82%D0%B8%20%D0%B2%20%D0%92%D0%B5%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B8%D1%8E%20%D0%BF%D0%BE%20%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B1%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%83%20%22%D0%94%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B1%D0%B0%22. Венгрия заблокировала кредит Украине на 90 миллиардов евро
https://www.dw.com/ru/vengria/t-18609465 "Венгрия выступила против выделения Украине кредит в размере 90 млрд евро, который ранее был утвержден Еврокомиссией"
показати весь коментар
13.04.2026 19:06 Відповісти
У грудні на зустрічі Європейської ради Орбан проголосував за те, що Угорщина не братиме участі в цьому кредиті, Європейська рада проголосувала за нього. Джерело: https://censor.net/ua/n3610282

так хто ж бреше?
показати весь коментар
13.04.2026 19:20 Відповісти
"так хто ж бреше?"

никто не бреше, процедуры разные, и право отзыва принятого ранее решения сущестует
показати весь коментар
13.04.2026 19:22 Відповісти
Ось відповідь ШІ, який брехати не може:
"Канцлер Німеччини Фрідріх Мерц різко засудив блокування Віктором Орбаном кредиту ЄС для України на 90 млрд євро, назвавши це грубим порушенням довіри та принципів лояльності в ЄС. Мерц заявив, що дії Угорщини, яка через внутрішньополітичні причини перешкоджає допомозі, матимуть серйозні наслідки, і закликав ЄС шукати шляхи обходу вето.
Укрінформ +3

Основні тези Фрідріха Мерца:

Порушення довіри: Мерц підкреслив, що невиконання обіцянок Орбаном підриває основи співпраці в Євросоюзі."
То хто з нас не уважно читає? 😉
показати весь коментар
13.04.2026 20:17 Відповісти
ШІ бреше? напиши йому що він збрехав, і виклади його відповідь
показати весь коментар
13.04.2026 20:24 Відповісти
А він бреше? 😉 І УНІАН бреше? 😁 Один ти не брешеш, чесний ти наш? Ти просто звіздиш. 😊
показати весь коментар
13.04.2026 21:19 Відповісти
Який ти розумний, за незламно-потужного голосував?
показати весь коментар
13.04.2026 19:21 Відповісти
так, я розумний, ні, не голосував за твого обранця
показати весь коментар
13.04.2026 19:22 Відповісти
ЙОВБИК ВІН ЗАВЖДИ ЙОВБИК
показати весь коментар
13.04.2026 17:15 Відповісти
Подивимось, може він ще гірше Орбана буде.
показати весь коментар
13.04.2026 17:18 Відповісти
блокувати ж не буде 90 лярдів
показати весь коментар
13.04.2026 17:23 Відповісти
"Гірше" це коли нападе на Закарпаття ?! Я так розумію термін "гірше" ...
орбанищьо воно тільки що не військом ***** підтримувало . Тобто я вже висловив думку , що гірше буть не може для члена ЄС й НАТО .
Але логіка Мадяра вона протилежне -- повернути порозуміння з ЄС , бо спонсор ЄС не може ставити умови йти прямим курсом проти ЄС . Це здоровий глузд . Але надавати орбану опцію на критику Мадяр те ж не буде й саме тому каже повернути гроші ЄС які "нам належать" це така форма сказати , що звиняй ЄС критичного ідіотіта вітька о , що однією рукою клянчить гроші , а іншою намагається вдарити по тій руці яка ці гроші просуває ...
показати весь коментар
13.04.2026 17:37 Відповісти
Ага, "гроші ЄС які "нам належать"".
Їм належить сидіти тихіше акваріумних рибок.
показати весь коментар
13.04.2026 18:09 Відповісти
В таких країнах як Угорщина , Греція , Словатчина , Румунія - ніколи не довго при владі не протримається політик , яки каже народу правду , мовляв ми паразити на тілі ЄС й нам требо пахати й мовчати в ганчірку . Років так надцять греки жили за рахунок німців . Постійно брали в борг , але варто було одному з лідерів відменити фієсту й обрізати субсідії то греки миттєво взяли парламент ... Тому не варто було очікувати , що Мадяр - колишній "фідель" буде до кінця честним з його виборцями ... Бо можно критикувати орбаноїда , але народ який його 20 років обирав - жодним чином ні ...
показати весь коментар
13.04.2026 18:59 Відповісти
Менше з тим, Грецію заставили потрусити пільги.
показати весь коментар
13.04.2026 20:28 Відповісти
Грекам Саркозі відвалив 106 мільярдів, Європа додала і всього їм дали 260.
показати весь коментар
13.04.2026 20:46 Відповісти
Так з вас голодранців ніхто і не збирався брати гроші. Ви і так сидите на дотаціях ЄС.
показати весь коментар
13.04.2026 17:27 Відповісти
⚡️Ніхто не повинен говорити українцям, на яких умовах їм треба завершувати війну, - Мадяр
показати весь коментар
13.04.2026 17:27 Відповісти
Аби не заважали.
показати весь коментар
13.04.2026 17:43 Відповісти
Що і треба було довести.
Не заважатиме, але і не допомагатиме.
Нормальний варіант, враховуючи дотаційність самої Угорщини.
показати весь коментар
13.04.2026 17:52 Відповісти
буває і таке що не заважати це найкраща допомога
показати весь коментар
13.04.2026 18:29 Відповісти
Король здох,да здравствує король..
показати весь коментар
13.04.2026 18:04 Відповісти
Орбан тут ні до чого. Кредит дадуть (і не в перший раз) тільки під посилення мобілізації і гарантії набору піхоти на наступні 2 роки війни. Можете слідкувати за синхронністю цих двох подій.
показати весь коментар
13.04.2026 18:08 Відповісти
Следкувати за синхронністю цих двох подій краще iз-за кордона, згоден?
показати весь коментар
13.04.2026 18:31 Відповісти
Шо там, у вашому штаті, вже проводите мобілізацію піхоти до ЗСУ ?
показати весь коментар
13.04.2026 20:25 Відповісти
А як щодо повернення вкрадених грошей і золота в інкасаторів? І вибачення за цей розбій серед ясного дня?
показати весь коментар
13.04.2026 18:27 Відповісти
Наполовину бєрємєнний. Росія - загроза, росіяни - ні. Звісно, Росію ж населяють інопланетяни. А гуни все таки - гуни.
показати весь коментар
13.04.2026 18:43 Відповісти
А про 11 необхідних законів задля 90млд.- чому не пишуть?
Тобто,хоча Угорщина і дасть добро,є ще обовязок прийняти 11 необхідних законів для отримання тих 90млд.
показати весь коментар
13.04.2026 20:02 Відповісти
То може зелені нарешті згадають про "скажений принтер" ??
показати весь коментар
13.04.2026 20:26 Відповісти