8637 відвідувачів онлайн

Жоден підрозділ Сил оборони в Покровську чи Мирнограді не перебуває в оточенні, - Генштаб

Генштаб заперечив оточення ЗСУ у Покровську та Мирнограді

У Генштабі запевняють, що жоден із підрозділів Сил оборони України не перебуває в оточенні у Покровсько-Мирноградській агломерації. Блокування міст також немає.

Про це речник Генштабу майор Андрій Ковальов заявив у коментарі "Українській правді", передає Цензор.НЕТ.

Оточення немає

"На цей момент у Покровсько-Мирноградській агломерації немає оточення чи блокування міст. Також жоден з підрозділів Сил оборони України не перебуває в оточенні", - заявили у Генштабі.

За слова речника, підрозділи Збройних сил України роблять все для здійснення логістики.

У Генштабі додали, що ситуація у Покровську складна, але зараз триває комплексна операція з виявлення сил ворога у міській забудові, знищення та витіснення російських окупантів із Покровська.

Що передувало?

  • Нагадаємо, 29 жовтня Путін заявив про нібито "оточення" українських військ у ключових фронтових містах Донецької та Харківської областей — у Покровську та у Куп’янську.
  • Після цього диктатор цинічно запропонував припинити бойові дії на відповідних ділянках, щоб західні журналісти та українські ЗМІ "змогли на власні очі пересвідчитися" у правдивості його слів.
  • Угруповання об'єднаних сил прокоментувало заяви російського диктатора про нібито оточення Куп'янська військами РФ.
  • 30 жовтня Сирський спростував гучні заяви РФ про начебто "блокування" ЗСУ в Покровську та Куп'янську.
  • У суботу, 1 листопада Сирський заявляв, що оточення чи блокування Покровська та Мирнограду немає.
  • Моніторинговий проєкт DeepState повідомляв 4 листопада про просування ворога у Покровську.
Топ коментарі
+23
Ми ж всі дурні, ми ж по мапі не розуміємо, дякуємо що пояснили. А те що дрони ворога паралізували логістику, евакуацію поранених то все дурня!
показати весь коментар
04.11.2025 21:11 Відповісти
+14
Погано шо у нас за брехню вже дуже давно ніхто не несе відповідальності...тому всі брешуть як дихають
показати весь коментар
04.11.2025 21:41 Відповісти
+12
Сирський це наслідок, а причина в зелнському та єрмаку. Діють згідно оманському договорняку.
показати весь коментар
04.11.2025 21:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
надіюсь на це. сильно надіюсь.
показати весь коментар
04.11.2025 21:11 Відповісти
Ви ветеран, пане Олександре, і розумієте, що оточення є

.
показати весь коментар
04.11.2025 21:39 Відповісти
я звичайний пенсіонер. який нафуй нікому не потрібний
показати весь коментар
04.11.2025 21:41 Відповісти
Погано шо у нас за брехню вже дуже давно ніхто не несе відповідальності...тому всі брешуть як дихають
показати весь коментар
04.11.2025 21:41 Відповісти
Вам про це 95 квартал не розкаже, Вам про це телемарафон не покаже, Вам про втрату Покровська буде смертельно сумно та страшно.
показати весь коментар
05.11.2025 00:15 Відповісти
Ми ж всі дурні, ми ж по мапі не розуміємо, дякуємо що пояснили. А те що дрони ворога паралізували логістику, евакуацію поранених то все дурня!
показати весь коментар
04.11.2025 21:11 Відповісти
Вам про це 95 квартал не розкаже, вам про це телемарафон не покаже, вам про втрату Покровська буде смертельно сумно та страшно.
показати весь коментар
05.11.2025 00:13 Відповісти
нам розповідати непотрібно, нам з окопів все видно
показати весь коментар
05.11.2025 05:05 Відповісти
не можу ніяк зрозуміти - а навіщо вам такий генштаб? постійно брешуть.. Влада краде , а найвеличніший лідор щовечора сцить вам в очі - так продовжується вже роками - тобто це все вам подобаеться
показати весь коментар
05.11.2025 04:00 Відповісти
мобілізовуйся в ЗСУ, тут обговоримо
показати весь коментар
05.11.2025 05:06 Відповісти
Ні, я ще не зовсім з глузду зʼїхав
показати весь коментар
05.11.2025 09:17 Відповісти
але якщо ви там в ЗСУ й обговорюєте щось - то марно - нічого в вас не змінюється а навпаки - ще гірше стає
показати весь коментар
05.11.2025 09:21 Відповісти
Віримо, як найвеличнішому лідору.
показати весь коментар
04.11.2025 21:11 Відповісти
То нехай цей генштаб на чолі з Сирським, прихопивши голобородька, сфоткається коло стели Покровська. Оточення і блокування ж немає? Тоді точно повіримо.
показати весь коментар
05.11.2025 08:34 Відповісти
У генштабі ніколи не брешуть! Це все хфейки і іпсоооо
показати весь коментар
04.11.2025 21:14 Відповісти
подібне було багато разів сказане ГШ ..але окупація рашистами української території, вказує часто густо на це .як на замилювання очей українському народові...
показати весь коментар
04.11.2025 21:15 Відповісти
В Генштабі якась дивна подача інформації - то місяць мовчав за Покровськ і Мирноград а сьогодні видав шо ці міста не оточені
показати весь коментар
04.11.2025 21:16 Відповісти
Якщо і це все тут закінчиться фіаско,і Сцирський і далі керуватиме та виправдовуватиметься,то є всі підстави думати ,що зрада нагорі разом з ним.Складається враження,що роблять все,щоб москалі прорвали фронт(А Фаби москалів на 200 км,ну то це вже вся лівобережна Україна(((
показати весь коментар
04.11.2025 21:23 Відповісти
Сирський це наслідок, а причина в зелнському та єрмаку. Діють згідно оманському договорняку.
показати весь коментар
04.11.2025 21:33 Відповісти
зеленський,єрмак це теж наслідок,а головна причина у тих хто привів цих покидьків до влади у 2019 році,голосувавши дупою,бо голова порожня від мізків.
показати весь коментар
05.11.2025 06:56 Відповісти
"А Фаби москалів на 200 км,ну то це вже вся лівобережна Україна"... Як вважаєте, відступ із займаних територій збільшить відстань до лівого берега для ворожих Фабів, чи навпаки, скоротить?
показати весь коментар
04.11.2025 21:52 Відповісти
Як ви думаєте збудована з умом та якісно лянія оборони унеможливить наступ на лівому березі?
показати весь коментар
05.11.2025 07:00 Відповісти
Звичайно, збільшить.
Позитивний відступ і негативний зліт.

Імбецили вміють грати в "логіку"
показати весь коментар
05.11.2025 08:34 Відповісти
І не одного зебіла
показати весь коментар
04.11.2025 21:27 Відповісти
Уррра! Всі на шикування на плацу, відсвяткувати цю чудову новину.
показати весь коментар
04.11.2025 21:32 Відповісти
І не збехали, і правду не сказали. Ті 7 км це практично поля, тобто по факту оперативне оточення присутнє і вивести війська через чисте поле нереально, завести підкріплення і забезпечення теж проблема ще та. Потрібне радикальне рішення по знищенню всієї сарани що прорвалась до Родинського і Червоного лиману.

Карта бойлвих дій за 25-31 жовтня https://espreso.tv/karta-boyovikh-diy-karta-boyovykh-diy-viyna-********-rosiya-31-10-2025

показати весь коментар
04.11.2025 21:37 Відповісти
Покровськ це пункт утилізації окупантів в промислових масштабах. Це їх пункт остаточного призначення. Місце з якого ніхто живим не повертається.
показати весь коментар
04.11.2025 21:40 Відповісти
Ти окупантів знищиш лозунгами чи язиком
показати весь коментар
04.11.2025 21:44 Відповісти
Тю... Ти б ще, як усі "ура-патріоти" запитав "З окопа пишеш?"
показати весь коментар
04.11.2025 22:01 Відповісти
Навіщо запитувати . І так зрозуміло що з Зе-жопи.
показати весь коментар
05.11.2025 01:07 Відповісти
Нажаль там і наших загинуло чимало вже...А найголовніша причина - був втрачений час ще до, коли потрібно було укріплювати підступи, але нас не чули...ну як завжди "зверху" не чують нікого. І те що утилізуємо..ну це не змінює загальної картини і кількість пдрського м`яса у них багато ще, тому кількість утилізованих тут взагалі не вирішує на сьогодні принаймні...А ось у нас поповнення шось не дуже і мобіки не перекривають нестач бо підготовка дуже плачевна і багато "покупців" навіть не хочуть брати подібних юнітів після бзвп...ну то таке - поки тримаємося...
показати весь коментар
04.11.2025 22:46 Відповісти
На війні бувають "перемоги" ціною більшою за "поразку". Війна у нас "нового типу". Наприклад, ціна в живій силі та ресурсах "перемоги" за Бахмут для кацапів більша за будь яку поразку. Таким чином коли вони "перемагають" надвеликою ціною, насправді вони прямують до невідворотної поразки. Кацапів з дитинства привчали "... нам нужна побєда - одна на всєх. Ми за цєной нє постоім", але тоді ціну війни сплачував лендліз. Зараз "лендліз" у нас. Вони - фашистські окупанти і їх ******* невідворотний як світанок...
показати весь коментар
04.11.2025 23:22 Відповісти
Респект пану НБ.
показати весь коментар
05.11.2025 02:08 Відповісти
Шкрда що наш Генштаб перевіряє інформацює не особисто з перших вуст, а з брехливих донесень сраколизів. А стосовно лендлізу ви трохи не праві, тому що його кацапам забезпечує Кндр, та приховано китай.
показати весь коментар
05.11.2025 07:04 Відповісти
Що там Бахмут, остановив кацапів? Так само буде і з іншими містами України, поки такі бовдури як ти будуть писати що поразка це " перемога". Де ти " лендліз" в Україні побачив,зеЛайно відмовилось від ленд лізу ще на початку війни. Де вас дегенератів вирощюють?
показати весь коментар
05.11.2025 07:05 Відповісти
Чергова брехня від лідорастів !
сидять десь бункері…
уявлення не мають (та й не хочуть мати…) про реальний стан справ…
показати весь коментар
04.11.2025 21:42 Відповісти
Я звернув увагу,після недавніх заяв ***** про оточення покровська,в телеграм-каналах і в інтернеті взагалі,раптом,з2явилися різноманітні чуваки з заявами типу: треба зберегти хлопців і вивести їх з Покровська з оточення,вкидаються розпачливі викрики "військових" що там катастрофа,треба залишати Покровськ,бачу що подібні чуваки і на Цензорі з"явилися....
показати весь коментар
04.11.2025 21:50 Відповісти
Одне діло звиздіти з теплого дивана пускаючи шептуни в озонову діру,знаючи ,що ніколи,ніколи не прийматимеш участі в цій війні, навіть опосередковано,а друге діло бути тим не "оточеним "по розкладам кабінетних ,тилових щурів які з сауни ,під час мінієтних оргій губатих речниць, заявляють що все під контролем ще краще чим до аварії....
показати весь коментар
05.11.2025 06:03 Відповісти
Зазначається, що відбувається планове підсилення підрозділів: війська застосовують усі наявні засоби для стримування ворога.

"Щоб розширити логістичні коридори, в районі Авдіївки проводяться рейдово-ударні дії. Логістика - працює. За дорученням Головнокомандувача Збройних Сил України захисникам і захисницям Авдіївки у збільшених обсягах постачаються ********** та інші засоби ураження. Стійке управління військами забезпечене", - зауважують у Генштабі.

Повідомляється, що заблокованих українських підрозділів у Авдіївці немає. Підрозділи з незначними втратами вийшли з позиції на південній околиці Авдіївки.

16 лютого 2024 року

росіяни повністю захопили Авдівку на наступний день
показати весь коментар
04.11.2025 22:01 Відповісти
Віра тільки виключно Генштабу ЗСУ. Все інше ІПСО з поребріка.
показати весь коментар
04.11.2025 22:07 Відповісти
брехня на брехні
показати весь коментар
04.11.2025 22:07 Відповісти
Оточення немає, але роблять усе для здійснення логістики. А в чому проблема з логістикою, якщо немає оточення? Отже немає оточення, але ніхто ні зайти ні вийти не може, ні провезти щось, ні вивезти поранених. Мабуть потрібно для речників ввести якийсь новий термін, який буде означати фактичне оточення, але не буде включати в себе саме слово "оточення". Може "відсутність логістики"? Звучить нейтрально й не ріже слух, як слово "оточення". Віддаю задарма.
показати весь коментар
04.11.2025 22:21 Відповісти
Ще обовязково + моднесеньке слово стабілізаційне. Стабілізаційна відсутність логістики. Ну і ++ додати
показати весь коментар
05.11.2025 06:59 Відповісти
А де наш Генштаб? У Покровську? Так все гарно бачить.
показати весь коментар
04.11.2025 22:23 Відповісти
То всі брешуть, Deep State і західні ЗМІ?! Ганьба, чи таки правда? Добре пам'ятаю Бахмут і все інше...
показати весь коментар
04.11.2025 22:58 Відповісти
то може головнокомандувач згоняє туди, власним прикладом продемонстує
показати весь коментар
04.11.2025 23:38 Відповісти
Окружения нет , но все дороги - простреливаются. Думаю как-то так!
показати весь коментар
05.11.2025 04:06 Відповісти
Там сотні якщо не тисячі поранених бійців, ми бачили як кацапи поводяться із пораненими... Якщо їх кинуть ,залишать там зрадять як кидали в Маріуполі, Авдіївці, Курщині, біля Клеваньбикосським водосховища, якщо не карають дебілів командирів то ну її нахер таку армію. Керівництвом бездарная і без відповідальне в армії не платять і нема мотивації і демобілізації
показати весь коментар
05.11.2025 08:29 Відповісти