5070 відвідувачів онлайн

РФ потрібен документ, що юридично підтвердить неможливість вступу України до НАТО, - Пєсков

У Росії хочуть гарантій, що Україна не вступить до НАТО

У Кремлі вважають "наріжним каменем" переговорів юридично зобов'язуючий документ про невступ України до НАТО.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на росЗМІ, про це заявив речник російського диктатора Дмитро Пєсков.

Що кажуть у Росії?

За словами Пєскова, встановлення термінів врегулювання війни - "невдячна справа".

Він додав, що Путін нібито відкритий до миру та серйозних рішень. Також диктатор "проти створення тимчасових перепочинків та хитрощів".

Що передувало?

Топ коментарі
+26
показати весь коментар
15.12.2025 12:00 Відповісти
+26
Шкурку з за...пи віслюка тобі на комір, блювоти людства з тавром "росиянин".
показати весь коментар
15.12.2025 12:00 Відповісти
+25
Ні, на зворотньому боці Будапештського меморандуму. Щоб все відповідало духу і букві домовленостей.
показати весь коментар
15.12.2025 12:05 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А чому це вони так?...НАТО ж ніяке...
показати весь коментар
15.12.2025 11:59 Відповісти
у рашці напруга з туалетною бумагою
показати весь коментар
15.12.2025 12:18 Відповісти
... ну тепер получається росія буде керувати НАТО
показати весь коментар
15.12.2025 12:47 Відповісти
показати весь коментар
15.12.2025 12:00 Відповісти
Шкурку з за...пи віслюка тобі на комір, блювоти людства з тавром "росиянин".
показати весь коментар
15.12.2025 12:00 Відповісти
ну 🤡 для цього і був кремлем з юдеями поставлений на українське президенство ,шоб здати половину України та згвалтувати Констітуцію ...
показати весь коментар
15.12.2025 12:01 Відповісти
А хто оте вибрав? Вибачаюсь!
показати весь коментар
15.12.2025 12:52 Відповісти
Кончені дебіли.
показати весь коментар
15.12.2025 14:25 Відповісти
100000%
показати весь коментар
15.12.2025 14:24 Відповісти
НАТО й так нас не хоче бачити - потрібні відносини як в США з Ізраїлем
показати весь коментар
15.12.2025 12:02 Відповісти
Щоб мати такі відносини потрібно відрубати пів са лупи.
показати весь коментар
15.12.2025 12:11 Відповісти
Ну - японці корейці - обійшлися без "члєновредітєльства"
показати весь коментар
15.12.2025 12:16 Відповісти
Такі відносини наша"потужна"влада просрала десь так пару років тому😠
показати весь коментар
15.12.2025 12:12 Відповісти
Влада просерала последние 30 лет всё, что только можно было…
показати весь коментар
15.12.2025 12:30 Відповісти
В шо було в 1994?
показати весь коментар
15.12.2025 22:27 Відповісти
Щоб мати такі відносини з США треба мати в США велику і дуже заможну діаспору. Половина українців в Америці (і 95% кацапів) такі самі жиди що і в Ізраїлі. Такі самі за національністю і релігією, але самі вумні і самі хитрі. А тому самі впливові і заможні.
показати весь коментар
15.12.2025 13:23 Відповісти
меморандум підійде?
показати весь коментар
15.12.2025 12:02 Відповісти
Теж хотів таке запитати
показати весь коментар
15.12.2025 12:18 Відповісти
Ми вам цей документ надрукуємо на зворотньому боці капітуляції РФ.
показати весь коментар
15.12.2025 12:02 Відповісти
Ні, на зворотньому боці Будапештського меморандуму. Щоб все відповідало духу і букві домовленостей.
показати весь коментар
15.12.2025 12:05 Відповісти
НАТО нам дуже нужна. Бо хто інакше буде проявляти "стурбованість"," незламну підтримку" і обіцяти в наступному році доробити те ,що було обіцяно зробити в минулому.
Правда українцям , варто пам'ятати,що у випадку чогось це не тільки НАТО має захищати Україну - а українські солдати можуть бути послані в гарячі точки захищати НАТО, якщо навіть на Україну ніхто не нападе
показати весь коментар
15.12.2025 12:05 Відповісти
Завжди знайдеться 5-10-20 тисяч охочих "бути посланими НАТО", так що це не проблема.
показати весь коментар
15.12.2025 12:42 Відповісти
нехай західні ̶̶ ̶̶̶а̶̶̶ф̶̶̶і̶̶̶р̶̶̶и̶̶̶с̶̶̶т̶̶̶и̶̶̶ партнери видадуть кацапам документ типу Будапештского меморандуму ,щоб ті заспокоїлися
показати весь коментар
15.12.2025 12:06 Відповісти
Так і буде, не сумнівайтесь! Також будуть юридичні гарантії, не вступу в ЄС! Та зміни, щодо територій (для початку: Крим, Донецька, Луганська, Херсонська, Запоріжська області). А з якою помпою вносили зміни в Конституцію України, про вступ в НАТО та ЕС, підписували якісь угоди про ассоціації. А ось, як вийшло! Наробили ділов? А основа всьому цьому, була закладена в 2004 році.
Аналогія - героїновий нароман на останній стадії, а основа була закладена, коли прийняв першу, безкоштовну дозу.
показати весь коментар
15.12.2025 12:06 Відповісти
Ко ко ко
показати весь коментар
15.12.2025 12:36 Відповісти
Ось вам і відповідь чи збирається )(уйло зупинитись чи йти далі. Не сказав би що вступ України в НАТО це афігенна гарантія безпе для України. Інакше б зараз країни Балтії так не тривожилися б. А от це факт що якби рашисти не збирались йти далі то чому б вони боялися вступу України в НАТО? Тому все що зараз роблять )(уйло і Тромб це не мир, а підготовка України до повної окупації тільки з меншими втратами і наслідками для Сосії.
показати весь коментар
15.12.2025 12:07 Відповісти
Не буде ніякого документу, кацапстан вже відсосав по повній програмі і відсосе ще більше!
показати весь коментар
15.12.2025 12:08 Відповісти
"...диктатор "проти створення тимчасових перепочинків та хитрощів" - тобто воно таки підсцикує, що його кинуть через йух так як раша кинула Україну зі всіма договорами про дрючбу, Мінськими домовленостями, ets.
показати весь коментар
15.12.2025 12:09 Відповісти
Дайте йому той документ, а потім поступіть з ним, як самі кацапи із своїми документами, що вони підписують
показати весь коментар
15.12.2025 12:09 Відповісти
Це якби фіксація, що НАТО - то ніхто - структура без суверенного права встановлювати власні закони, жити за власними порядками, керуватися власними рішеннями. Тобто те НАТО, яким у сирисири лякали дітей (добре пам'ятаю сам) пеметворюється на васала того ж сирисири абсолютно без боротьби. Це для пуцина справді реванш за розпад сирисири. Це тріумф для злочинця і ганьба для правоохоронця.
показати весь коментар
15.12.2025 12:10 Відповісти
Абсолютно вірно! Коли, НАТО, таке зобов'язання, надасть росії, а Україна його прийме, та викреслить згадку про НАТО з своєї Конституції, що було вписано у 2019 році з помпою, ціною втрати Криму та частини Донбасу.(зверніть увагу, не якщо, а коли) - це буде означати, ВВАЖЛИВО, не де-факто, а де-юре, що ніякого суверенного військового блоку НАТО не існує. Що блок, який фактично створювався для протидії росії, керується росією, що росія має право вето в НАТО, та наказує йому, що робити, які документи видавати, кого приймати у свій склад, а кого ні, які зобов'язання на себе брати. Що в блоці, не має ніякого консенсусу, та незалежності. І це без жодного дня війни НАТО з росією, та без жодного пострілу. . Для України - це буде означати, що де-юре в України не має ніякого суверенітету. Навіть в Білорусі(наші патріоти, звісно, вважають Лукашенко дурним), такого не буде. Та країна, точно більш незалежна. Не буде такого у Вірменії, Грузії, Казахстані, Киргизстані, а у нас буде. Але звісно, незалежні ми, а ці перераховані країни - проксі росії, тут головне не переплутати.
показати весь коментар
15.12.2025 12:21 Відповісти
Знаєте, чому кацапи не воюють з іншими сусідами? Ит власне томк, що вони - кацапські проксі. А ми дійсно від кацапів не залежні і війна цде за те, щоб ми були в орбіті кацапів. А що стосується власне НАТО, то про їхню суб'єктність впрто буде погоаорити після 2029- го року. Це буде чесно.
показати весь коментар
15.12.2025 12:29 Відповісти
На росії є така страшна жінка, не пам'ятаю приз віще та ліньки гуглити, але вона там одна така. Кожен бажаючи, легко знайде про кого мова, зараз вона в США здається живе. Так вона, постійно заявляє, що то не прості росіяни воюють, а *****. І дійсно в чомусь вона права. Не в тому звісно, що кацапи не винуваті, та не повинні нести відповідальність за геноцид Українців, а у всьому винен *****, а в тому, що ***** єдине, ну або таких 1%, що марить про СРСР, та імперію і готовий із-за цього знищити свою країну та світ, до ядерної війни й знищення людства. 99% з тих хто потенційно прийде до влади у кацапів, після смерті *****, пох@й на Україну, Білорусь, Вірменію, Грузію, інші країни совка, ***** на ОДКБ, ЄАЕС, ЕС, НАТО(всі чудово знають і розуміють, що ніяке НАТО не нападе і не буде воювати з росією), що 99% тих хто прийде після *****, не потрібен зруйнований Донбас, та взяття 2 км квадратних поля, біля Слов'янська. А значить, що? Вірно! Потрібно було чекати смерті *****, чекати свої можливості, свого шансу, та тверезо оцінювати свої можливості, та головне потенційних "союзників".

Це розуміли, країни Балтії, котрі з 1949 до 1991 року були під окупацією, та чекали своєї можливості та свого шансу. Це розуміють у Грузії (хоч влада там, ще ті п@SаRси), це розумії Казахстан, це розуміє навіть Лукашенко, проти Господи грішного, але це розумів навіть Янукович.

***** не вічне, воно помре, війна не вічна вона скінчиться. Можливо в цьому році, можливо в наступному, а можливо через 10 років... Що буде далі? В України буде мінус 25%(мінімум території), закріпленої в Конституції росії, та скоріш за все визнаної США(як мінімум Крим), буде мінус 10-12 мільйонів людей (загиблих, покалічених, біженців, більшість з котрих ніколи не повернеться у мене є близбко 10 знайомих жінок котрі виїхали в Німеччину, Великобританію, та Нідерланди разом з дітьми. Жодна не повернеться.), буде зруйнована економіка (навіть якщо все скінчиться в цьому році, нам дадуть 200-300 млрд доларів(не дадуть, але пофантазуємо), то щоб вийти на 2012 рік, потрібно буде 7-8 років! Це математика. Не вирости, а просто повернутись в 2012 рік, і мінімум 12 років, шоб вийти на ВВП 1990 року. А людей і територій, вже не повернеш ніколи і ніяк. Ще в Україні, буде закріплено юридично в Конституції зобов'язання не вступати в ЄС та НАТО, ба більше з самого НАТО та можливо ЄС, також буде таке зобов'язання. В дітей які на той час виростуть без батьків, буде історична травма. А ось в умовної Білорусі, Грузії, Вірменії такого не буде... І можливо, через 15-20 років, Білорусь буде в структурах типу НАТО та ЄС(якби вони не трансформувались та не називались но той час), адже у них не буде ніяких юридичних зобов'язань, а Україна не буде.. Ось така сувора правда, коли вірять у казки, та вважають себе чаклунами, чи Санта Клаусами.
показати весь коментар
15.12.2025 12:57 Відповісти
Але найбільша проблема, навіть не в тому, що описав. Хоча здається, куди вже гірше?
Найбільша проблема в тому, що для України зараз вже не має хорошого виходу! Взагалі! Якщо судити тверезо та об'єктивно, кожен наступний крок цугцванг. Та що робити зараз Зеленському, не знає ніхто серед живих, чи мертвих. І це, друзі, наслідки відсутності розуму, та життя в паралельній реальності, з 2004 року, хоч блокуйте та видаляйте, хоч ні. Правду не приховаєш.
показати весь коментар
15.12.2025 13:12 Відповісти
Це трохи маніпуляція. У Грузії, Вірменії, Казазстану, білорусі не було Батурина, вирізаного муравйовим Києва, Голодомору і тієї ж Бучі. Цією війною кацапи хочуть остаточно вирішити "українське питання" - тобто знищити українську ідентичність і її носіїв настільки, щоб навіть згадки не було. Тоді їхня крадіжка істлрії Київської Русі буде легітимізована і Кихв можна оголосити справжньою "матєрю городов русскіх". Кацапам треба родоводу, єаропейського, дреанього, бо без нього аони - ординські байструки. Цього родоводу їм не дасть жодна Грузія, Вірменія, чи навіть білорусь, яка була околицею Русі з литвинами і жемайтами. Тому ми або вистоїмо, або нас знищать. Не всіх фізично - більшість розселять попід китайським кордоном, щоб спинити китайську асиміляцію. Тому ви або наївний, або просто співаєте кацапських пісень.
показати весь коментар
15.12.2025 13:21 Відповісти
Ясно! Схоже, ми розмовляємо різними мовами. Ну що ж, кожен залишиться на своїй думці. А час розсудить.
показати весь коментар
15.12.2025 13:52 Відповісти
Не сперечайтеся з ним. Із його ніку випливає що це московитський бот.
показати весь коментар
15.12.2025 14:00 Відповісти
З твого ніку випливає, що ти - родич януковицького міністра внутрішніх справ. 😊
показати весь коментар
15.12.2025 15:45 Відповісти
Історія взагалі кругами ходить через наївних і недалекоглядних, які математику вчать, а історію - ні. Ось так і борсаємося, як у часовому зашморгу.
показати весь коментар
15.12.2025 15:47 Відповісти
Наївний) начитався наївних букв
показати весь коментар
15.12.2025 22:32 Відповісти
Ми аж цікаво хто такий документ може дати? НАТО ? Його устав таке дозволяє?
показати весь коментар
15.12.2025 12:12 Відповісти
Україні потрібен документ, що юридично підтвердить і ГАРАНТУЄ неможливість нового нападу Московії і тільки після того, як орда Кремля відійде на міжнародновизнані кордони 2013го року та виплатить компенсації з усі руйнування, збитки та втрати завдані Україні.. а вже пОтім можна розмовляти з людожерами-терористами про "караблі, каториє бараздят бальшой тЯтр"...
показати весь коментар
15.12.2025 12:15 Відповісти
це, звісно, перша, - але й не остаточна умова укладення Україною відповідного договору.
показати весь коментар
15.12.2025 12:17 Відповісти
Такий документ суперечитиме міжнародному праву.
Інша справа, що диктатори, терористи, агресори на міжнародне право не зважають... Але нехай це буде виключно їхньою проблемою.
показати весь коментар
15.12.2025 12:16 Відповісти
Як можна щось підписувати, коли не виконані попередні договори? Кацапам потрібні договори аби ними витирати сраку. В результаті буде купа договорів і знищена і окупована Україна? Задум плюгавого удурка ніхто не розуміє?
показати весь коментар
15.12.2025 12:18 Відповісти
США вже повідомили, що Зеля від імені України погодився відмовитись від НАТО взамін обіцянки гарантій від Європи.
показати весь коментар
15.12.2025 12:20 Відповісти
Який ще докумен, з ЗАГСу чи довідку з поліції? Хутін не сци,що ж ти як чушпан, Вован дасть слово пацана
показати весь коментар
15.12.2025 12:21 Відповісти
Будапештский меморандум-тебе документ..кацап
показати весь коментар
15.12.2025 12:21 Відповісти
А вобще хтось скаже навіщо хоть щось ми зобов'язані перед людоїдами і дітовбивцями підписувати? Чи хтось назве як цей папірець повпливає на рашистів щоб вони не полізли знову? Якщо ви щось робите то скажіть на що ви сподіваєтесь коли йдете назустріч людоїдам? І подумайте що буде коли ви з кожним кроком опинитеся поруч з людоїдом
показати весь коментар
15.12.2025 12:23 Відповісти
Спокуха, в Одессе вам любую ксиву нарисуют хотите про НАТУ, будет про НАТУ, захотите про ЗИНУ, тоже не вопрос...
показати весь коментар
15.12.2025 12:24 Відповісти
НАТО це підходить. Воювати Україною краще ніж воювати разом з Україною. Українці вже вбили мільйони кацапів і вб'ють ще мільйони, економіка орди буде повільно подихати. Це джекпот.
показати весь коментар
15.12.2025 12:27 Відповісти
В НАТО нас не приймають, але ми не відмовимось туди хотіти бо це буде зрада і капітуляція. Краще вже воювати далі щоб не почалась нова війна.
показати весь коментар
15.12.2025 12:27 Відповісти
Х#й нюхай.
показати весь коментар
15.12.2025 12:33 Відповісти
https://t.me/voynareal/127464 Надзвичайно красиво: так двох російських пілотів катапульта назавжди відправила у стелю - відео-насолода шириться в мережі
показати весь коментар
15.12.2025 12:33 Відповісти
Цей документ, як на мене, найпростіша річ, яку можна зробити. У той час як до НАТО в найближчі 50-70 років все одно ніхто не запросить, то навіщо за нього триматися?

Думати треба було раніше, коли відмовлялися від ядерної зброї, тоді можна було вимагати вступу до НАТО і всього, що завгодно, і це було б виконано.
показати весь коментар
15.12.2025 12:49 Відповісти
"Не запросить"?В союзи вступають а не запрошують.А запрошують сильних і розумних.А ми ні те і не інше
показати весь коментар
15.12.2025 13:31 Відповісти
Ну, юридически так юридически: войска рф отводятся от границ Украины на 100 км и если они хоть на метр приблизятся к границе или последует какой либо выстрел по Украине из любого вида оружия (стрелковое, артиллерия, ракеты, самолёты, дроны, КАБы, миномёты, кибероружие и т.д.), то Украина тут же автоматически становится членом НАТО.
показати весь коментар
15.12.2025 12:58 Відповісти
Пішов ***** *********** йоршик вмісті з своїм ублюделм ******!
показати весь коментар
15.12.2025 13:12 Відповісти
Ці ******** вимагають якийсь папірець, насравши свого часу на Будапештський меморандум.
показати весь коментар
15.12.2025 13:13 Відповісти
А як же НАТА слабає?Сцять суки НАТУ.Тому пропоную зробити свою НАТУ(назва не важлива)Україна,Франція,Німеччина,Британія,Данія,Норвегія,Швеція,Фіінляндія,Литва,Латвія,Естонія,Італія,Хорватія,Іспанія,Португалія ,Румуніія,Болгарія,Канада,Австраліія,Японія і ще країни пост югославії на розгляд.І що бляха характерно без хитрих турків які і нашіім і вашім.Без греків теж мудаків якім списані Міражі різко знадобились аби нам не ПРОДАТИ(то їстть не задарма) і головне без **** ТРАМПА АМПЕРІЇ
показати весь коментар
15.12.2025 13:21 Відповісти
Нато-оборонний союз а не наступальний.Рашці потрібні гарантії що Україна і надалі була слабка
показати весь коментар
15.12.2025 13:30 Відповісти
показати весь коментар
15.12.2025 13:30 Відповісти
penis в сраку йому.
показати весь коментар
15.12.2025 14:54 Відповісти
ЩОБ З ЦИМ ДОКУМЕНТОМ МОСКОВІЯ І НАДАЛІ ВОЮВАЛА З УКРАЇНОЮ? А ЯКА КОРИСТЬ УКРАЇНІ ВІД *ОБІЦЯНОЇ* ТРУПОМ СТАТТІ 5 НАТО, КОЛИ ТРУП НАМАГАЄТЬСЯ ВИЙТИ З НАТО ТА РОЗВАЛИТИ ЙОГО?
показати весь коментар
15.12.2025 16:49 Відповісти
Дырку тебе от бублика, сучье племя!!!
показати весь коментар
15.12.2025 20:49 Відповісти
Украина напишет такой документ в Будапеште, после того как путин ***** освободит все захваченные территории Украины и выплатит все репарации и контрибуцию всем пострадавшим!!
показати весь коментар
15.12.2025 21:21 Відповісти