Зеленський прокоментував інтерв’ю Залужного: Дуже негарно обговорювати такі деталі

Зеленський відреагував на інтерв’ю Залужного

Президент Володимир Зеленський прокоментував заяви ексголовкома та посла у Великій Британії Валерія Залужного, які він озвучив раніше в інтерв'ю.

Про це він заявив в інтерв'ю AFP, передає Цензор.НЕТ.

Подробиці

Главу держави запитали, чи вважає він інтерв'ю Залужного для AP "початком його виборчої кампанії".

"Напевно у нас у всіх однакова була емоція. Не зарано все це? Я вважаю просто, що сьогодні обговорювати деталі, про які говорив Валерій Федорович, також дуже негарно. Бо ніхто з цього не виграє. Все ж йдеться про нашу армію, вона сьогодні воює. І він, я вважаю, не буде гарно виглядати, якщо розмовляти про це і продовжувати тощо. Ну, сказав й сказав", - сказав Зеленський.

За словами президента, після цієї публікації він із Залужним не спілкувався.

Політичні амбіції Залужного

"Я думаю, що якщо дійсно він про це думає (про участь у виборах. - Ред.), на мій погляд, треба фокусуватися на інших речах. Тому що, а хто сказав, що я піду точно на вибори? Ніхто ж не сказав, що я піду, ніхто не сказав, що я не піду, бо йде війна. Ми повинні гідно закінчити (війну. - Ред.). А вже люди точно відреагують на все та всіх, судячи по тому, хто, як жив цей час", - додав глава держави.

Чи був би Залужний хорошим президентом?

"Не знаю. Це ж питання, коли? Різний час. Мирний час - одна історія, військовий час - інша історія. Повоєнний час - ще одна історія. На мій погляд, президентом може бути будь-яка людина, яка готова не тільки йти на вибори, але ще й бути президентом", - підсумував він.

Інтерв’ю Залужного для Associated Press

  • Нагадаємо, що колишній головнокомандувач ЗСУ, а нині посол України у Великій Британії Валерій Залужний дав інтерв'ю Associated Press, у якому вперше розповів про обшук СБУ у командному пункті у 2022 році, про політичні амбіції, а також про розбіжності з президентом Володимиром Зеленським, зокрема, щодо контрнаступу.
  • Як розповів Залужний, контрнаступ у 2023 році провалився, бо Зеленський та посадовці не виділили ресурсів.
Топ коментарі
+116
Очень негарно воровать деньги в воюющей за выживание стране. Остальное - такие мелочи...
показати весь коментар
23.02.2026 13:13 Відповісти
+85
Дуже негарно члєнограю і фсбшному агенту пхати носа у військові справи і ставити палиці головнокомандувачу.
показати весь коментар
23.02.2026 13:14 Відповісти
+77
Нігуя собі деталі! - обшук у бойового генерала
показати весь коментар
23.02.2026 13:14 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
голобородько не любить критики?
показати весь коментар
23.02.2026 13:15 Відповісти
люди вже побачили як хто жив під час війни . зельц твоє найближче оточення крало . відкатувало . брало хабарі на енергоатомі . на дорогах . на укріпрайонах . на продуктах зсу .на бракованих мінах гуманітарку крали вагонами і продавали . бачили як ти зельц разом з алібабою хотів похоронити набу і сап і ніхто кого не запитай не сумнівається що ти і дєрьмак нічого не знали . все ви знали і кришували ту корупцію . ще коли трухін віз данину з полтави бухой і попав в аварію з чемоданом доларів було зрозуміло що такі чемодани кожного місяця везуть з усіх областей в ..общак..
показати весь коментар
23.02.2026 17:43 Відповісти
Бздури!!!
показати весь коментар
23.02.2026 19:53 Відповісти
"Який жах! Шість років руйнування системи державного управління і жодного сорому…" - Свята правда!!!!
показати весь коментар
23.02.2026 19:56 Відповісти
Не любить коли його майже прямим текстом звинувачують у державній зраді.
показати весь коментар
23.02.2026 13:26 Відповісти
Вибори проводити не обов'язково.
Що обов'язково, так це прибрати це непорозуміння та відправити під суд.
показати весь коментар
23.02.2026 13:29 Відповісти
Ага, "не на часі" (с)
показати весь коментар
23.02.2026 14:02 Відповісти
Зелена мразотою Цинічна, тупа і брехлива. Обісралося на всі країни. Гнида має передозуватись і замовкнути на завжди. З Лєнеою. мамою Римою, якій повічно, що аборт не зробило, разом з папіком.Просто викрислити цей смердючий дух з украйни. З повною конфіскацією і репараціями.
показати весь коментар
23.02.2026 13:27 Відповісти
Гнида Зе
показати весь коментар
23.02.2026 16:18 Відповісти
Зе просто не посмів негайно знімати Залужного так як він до цього зняв багатьох за непокору. Лише щось прокричала намахана з дитинства Богуцкая,а Мосейчук присоромила Залужного тим,що він протягує у владу.......міндічей,цукерманов,резнікових тощо.....
показати весь коментар
23.02.2026 18:19 Відповісти
І не пішов би ти Вован.
За армію він переживає.🤨
Мудак!
показати весь коментар
23.02.2026 13:29 Відповісти
Це реальна фраза?
показати весь коментар
23.02.2026 16:14 Відповісти
Посіпака ЗРАДНИКА Сівковича
показати весь коментар
23.02.2026 16:20 Відповісти
Напевно, "потужний" собі лікті кусає, що відправив Залужного в Англію, на волю. Якби тут залишив, то під ковпаком СБУ він не зміг би і рота розкрити. Тепер після одкровень Залужного, можна що завгодно чекати, навіть найгірше. Потужний цього не стерпе, через своє самолюбство і мстивість.
показати весь коментар
23.02.2026 14:02 Відповісти
Ой як не гарно про буратінку-наполєончіка правду людям розповідати!
показати весь коментар
23.02.2026 16:27 Відповісти
агента кремля.
показати весь коментар
23.02.2026 16:44 Відповісти
Таке враження, що Залужний обговлрював маленьку пісюльку ЗЄ, а не його велику некомпетентність та зраду.
показати весь коментар
23.02.2026 23:19 Відповісти
Мені цікаво,як народжується все це у його голові,чи він просто генератор випадкових фраз?
показати весь коментар
23.02.2026 13:15 Відповісти
В цьому Зеленський абсолютно прав: кому, як не Залужному (він же високопрофесійний військовий, а не блогер), не знати, що під час війни в публічному просторі не обговорюють деталі ані успішних, ані не успішних операцій (це має бути тема виключно для ПІСЛЯВОЄННИХ мемуарів та досліджень).
показати весь коментар
23.02.2026 13:42 Відповісти
Для того, щоб судити кого і як попереджали та хто і як на ці попередження реагував насправді, треба було знаходитися тоді в певних структурах влади. Я там не перебував, і тому не можу дискутувати на цю тему. Єдине, що можу сказати, то те, що висловлювання в публічному просторі про 'шашлики' абсолютно ні про що не свідчать. Свідчити про щось можуть бути лише відповіді на питання: ' Хто і чому розміщував чи не замінував Чонгар і взагалі Кримський перешийок? Чому не були завчасно підірвані мости поблизу всього периметру кордону з московією? Чому вчасно не були розгорнуті сили прикриття кордону навіть на найбільш оборонопридатних ділянках (вузький коридор біля Криму, або болотисто-лісиста місцевість на півночі)? Чому без бою були здані ЗАЕС і ЧАЕС? Тощо'. Повторюся, із зрозумілих причин я не володію відповідями на ці питання (причому не за принципом 'ОБС', а як було насправді), а тому не звинувачуватиму на даний момент ані Зеленського, ані Залужного, ані будь кого іншого. Я лише знаю, що кожне подібне воєнне рішення має прийматися на своєму певному рівні (щось треба затверджувати 'на горі', а щось ні). Також знаю, що багато рішень для кризової ситуації розробляються заздалегідь і зберігаються у запечатаних конвертах у відповідних сейфах. Ці конверти розпечатуються при надходженні відповідного сигналу ('Чи вчасно ці сигнали надійшли, а якщо ні, то чому?' - це ще одне чергове питання, яке потребує відповіді для висновків).
показати весь коментар
23.02.2026 21:08 Відповісти
В ЗСУ існують в мирний час наступні чотири послідовні ступені бойової готовності, в залежності від рівня небезпеки: постійна, підвищена, повна і найвищий ступінь - воєнна небезпека (це коли вскриваються секретні конверти з бойовими задачами частин, роздається боєзапас, війська по тривозі залишають місця постійної дислокації та займають позиційні райони, пілоти сидять в кабінах літаків з підвішаними бомбами і ракетами тощо). Тож для того, щоб ОБ'ЄКТИВНО судити про готовність чи не готовність України до оборони в момент вторгнення, потрібно принаймні знати, в якому ступені боєготовності перебували ЗСУ в ніч на 24.02.22 та коли за хронометражем вони проходили вище зазначені ступені готовності. Якщо було якесь зволікання поза здоровим глуздом, то треба знати хто його організовував та чи мав він юридичне право на це (якщо ні, то винний вже той, хто чомусь попри свої обов'язки на це стримування зважав). Це тема набагато складніша і не така прямолінійна, як вважає більшість з тих, хто тут її коментує (та й тих, хто це робить у вітчизняних і закордонних ЗМІ також).
показати весь коментар
23.02.2026 21:34 Відповісти
На хвилиночку, Залужний був влітку 2023 р. головнокомандувачем ЗСУ. Тобто і під Роботино, і під Бахмутом це все були ЙОГО війська, а Сирський був ОДНИМ з ЙОГО ПІДЛЕГЛИХ (до речі контр наступом в Запорізькій обл. теж безпосередньо керували інші його підлеглі, просто не пам'ятаю прізвищ). Він що половину військ забрав сам в себе? В армії діє жорстка виконавча вертикаль, згідно якої тобою може командувати лише твій безпосередній начальник (всі бічні управлінські гілки тобі абсолютно по цимбалах). Щоб було зрозуміло, якщо ти комбат, то для тебе начальник лише твій полковник; а будь-який генерал чи навіть президент це стороння людина, яку ти не лише можеш, а повинен ігнорувати, якщо її повноваження тобі безпосередньо тут і зараз не підтвердить твій полковник. Так це працює і так прописано в військових статутах (до речі, цими ж статутами прямо заборонено діяти через голову безпосереднього начальника). Тому все це за чисту монету можуть сприймати лише люди, далекі від армії. Якщо щось чи когось перекинули тоді під Бахмут, то це могло бути зроблено лише за умови погодження з Залужним і схвалення ним (з яких причин, то вже інша тема).
показати весь коментар
23.02.2026 22:00 Відповісти
Верховний головнокомандувач це фігура формальна і політична, а не посада у військовому керівництві. Так, він може замінити просто головнокомандувача (без прикметника 'верховний'), але не може безпосередньо керувати військами.
показати весь коментар
24.02.2026 19:16 Відповісти
100% правда, але тут більшість диванні мамкіни експерти, яким хоч сци в очі, залужний для них кумір... Цей бовдур міг відмовитися від контрнаступу, але знищив 5 бригад на мінних полях... Що можна було чекати від регіонала, учня ківалова, ухилянта???
показати весь коментар
26.02.2026 06:41 Відповісти
А що в нас в ставці одні непогрешимі??? Не могло бути кротів? Наказ на обшуки дав патріот та герой України Василь Малюк, я йому довіряю. Мабуть були якісь підозри...
показати весь коментар
26.02.2026 06:44 Відповісти
робити погане - ок
Говорити про погане - ай-яй-яй, як негарно
показати весь коментар
23.02.2026 13:18 Відповісти
Зеленский прокомментировал интервью Залужного: Очень некрасиво обсуждать такие детали Источник: https://censor.net/ru/n3601973
===========
Не може бути!

показати весь коментар
23.02.2026 14:35 Відповісти
Дуже негарно наїжджати на Залужного лише тому, що він може стати конкурентом на майбутніх виборах. Це свинство, хоча воно цілком в межах прийнятого в українській політиці.
Наші взагалі не знають меж в політичній боротьбі. І це причина не пускати нас в Європу, бо там такі не потрібні. Досить з них Орбана та Фіцо.
Хочу колись нарешті побачити українських політиків, які потиснуть один одному руки після виборів, і той, хто програв, привітає того, хто виграв. Бо ми нарешті стали однією нацією, де одні партії перемагають інших в змаганні, а не глядачами в боротьбі конкуруючих банд.
показати весь коментар
23.02.2026 14:53 Відповісти
показати весь коментар
23.02.2026 13:56 Відповісти
показати весь коментар
23.02.2026 13:58 Відповісти
Обшуки СБУ в ставці Головкома -це дуже гарно, говорити про це- не гарно.
показати весь коментар
23.02.2026 17:26 Відповісти
Дуже гарно тишком-нишком працювати на ворога, егеж, зечмо?
показати весь коментар
23.02.2026 13:32 Відповісти
І суд буде той, який першим дожене цю падлюку, може навіть суд Лінча.
показати весь коментар
23.02.2026 13:47 Відповісти
Яка голова? Хто першим з його "манагерів" напише папірець, те і буде прочитано
показати весь коментар
23.02.2026 13:49 Відповісти
Молодець Федорович! Взув ішака по самі помідори.
показати весь коментар
23.02.2026 19:48 Відповісти
яка чесна і шляхетна зелупа дісталася мудрому наріду,, що любить шашлики...
показати весь коментар
23.02.2026 15:44 Відповісти
Кацапи також чекають ... совпадєніє ?
показати весь коментар
23.02.2026 14:27 Відповісти
А брехати і красти то дуже гарно ???
показати весь коментар
24.02.2026 12:59 Відповісти
Але хто почав те дуже негарне? Як кажуть гуцули " Сама свиня дре міх - сама і квичить..."
показати весь коментар
23.02.2026 13:22 Відповісти
Кгммм. Та який же еврей, та в БОГИ не лiзе. Потерпiть ще трохи, видам все, що обiцяв, але попереджаю - те, що там вас не порадуе, багатьох.
показати весь коментар
24.02.2026 05:22 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=UyfF1whcndQ&t=2s https://www.youtube.com/watch?v=UyfF1whcndQ&t=💥росіяни погрожують оприлюднити компромат на українську еліту! БОБИРЕНКО: У Женеві показали прізвища
показати весь коментар
23.02.2026 17:55 Відповісти
Таємної зустрічі з Мединським забажали Умєров та Арахамія - завоняло російським компроматним духом ЖЕНЕВИ ...
...або як назвав це Портніков - "українськими файлами а-ля епштейна"
показати весь коментар
23.02.2026 17:58 Відповісти
Звичайне зелене лицемірство. Зелені дуже ******* корчити з себе патріотів і просторікувати як вони переймаються проблемами фронтовиків. Але от - канал пропаЗЕндиста, який колись розповідав про "ЗСУ обстрілює мирних мешканців", а щойно ховався від мобілізації на військовому цвинтарі, закидає генералу Залужному зв'язок з Москвою.

Залужному. Завдяки якому НЕ стався "Київ за три дні". За якого ЗСУ реально йшли вперед і визволяли Українські землі.

Чому? Просто тому, що вони можуть. Хіба то вперше?

Саме такі істоти писали мені під Вугледар (пілоту БПЛА): "Щось ти сильно чистий - мабуть не на фронті". Саме такі мішають з багном Валеру Прозапаса - учасника АТО, який на фронті з перших днів. Тощо.

Байдуже! Як би ти не воював, і що б не зробив для України - тебе ЗЕботва звинуватить в роботі на Москву, просто тому що мислиш не як вони.

Яка різниця? Треба - обіллють брудом ще й Залужного во ім'я Боневтіка Найвпливовішого.

Цим не треба обурюватися. Треба просто завжди пам'ятати - вони такі. Іншими не бувають.
https://t.me/dragonspech/9748
показати весь коментар
23.02.2026 17:35 Відповісти
ГРА НА РІВНИХ

Подією тижня без перебільшення була стаття в "Associated Press" про генерала Валерія Залужного. Стаття містила кілька цитат Залужного, через що її назвали інтерв'ю. Звісно інтерв'ю стаття не була. Але ефект вибуху - створила.

Та ще й який ефект! На медіа-смітниках ЗЕботви на якийсь час взагалі забули про Петра Порошенка. Увага найнятої зеленої ботви повністю переключилася на колишнього головкома.

Світ ще не бачив такого протистояння офісу на Банковій з усіма його штатними коментаторами і ботами - і послом України в Британії. Було від чого.

По-перше, остаточно було визначено, будь-які байки про нібито можливість альянсу Залужного із ЗЕкоманди, це брехня і нісенітниця. Залужний заявив себе як прямий противник Зеленського.

До речі, почав протистояння не Залужний, а як раз піарники Зеленського - тим що почали ширити про Залужного різноманітні побрехеньки із залученням відомих осіб. Як гукнулося - так і відгукнулося. І відгук генерала довів офіс Зеленського до істерики.

Бо, по-друге, офіс Зеленського всіма своїми діями визнав, що у Залужному він бачить основну загрозу своїй владі. Що й не дивно. Всі без винятку опитування про рівні довіри, ставлять Залужного на перше місце, тоді як Зеленського на друге або на третє. Залежно від опитування.

По-третє, офіс Зеленського продемонстрував що медіа-робота там організована за принципом "хто в ліс - хто по дрова". Бо єдине що показала ЗЕкоманда протягом минулого тижня, це свою жахливу слабкість і тваринний страх перед генералом.

Залужний не сказав нічого нового. Про те, що перед наступом біля Запоріжжя влітку 2023 р. ставка Зеленського розділила сили між Залужним і Сирським, і тому Залужному просто не вистачило резервів для наступу, написало ще видання "Нью Йорк Таймс" більше року тому. Офіс Зеленського на публікацію американського видання відреагував приблизно ніяк. Ані офіційного спростування, ані судового позову. Нуль, зеро.

Проте цитата Залужного Банкову збісила. Офіс Зеленського по факту, своєю оскаженілою реакцією підтвердив, що Залужний сказав правду.

Можна було, звісно, відреагувати інакше. Можна було слова Залужного звести до теледебатів істориків. А можна було взагалі все звести до гумору, мовляв "пан посол обдарували нас милістю виправдовуватися".

Але цього всього не сталося. Сталася бурна істерика. Піарники Банкової наввипередки кинулися захищатися, шляхом обливання брудом самого Залужного.

І для цього вони задіяли всі можливі сили - ботоферми, штатних коментаторів, телеведучих, "хороших русскіх" яких підгодовують інформацією через лояльних активістів, військових що отримали кваритири, доцентів з вишів що трусяться над посадою... Тощо. Влада висвітила всі свої сили.

Особливо відмітився любитель ховатися від мобілізації на кладовищах, колишній шанувальник Москви Володимир Петров - він заявив що Залужний почав державний переворот.

Ви розумієте? Офіс президента оголосив що боїться перевороту який здійме посол України в Британії... і тому робить велике ні фіга. Таке влаштувати може тільки влада коміків.

А Залужний?

А Залужний вчинив як фаховий військовий. Провів розвідку боєм. Визначив вогневі точки противника. Відступив на свої позиції - контур яких невідомий противникові. Далі Залужний або дочекається медіа-атаки протианика і вдарить у фланг. Або знову атакує сам - коли не чекатимуть.

Воювати уміє Залужний - зелені здатні тільки брехати.

Тепер зелена ботва ниє на всіх мережах що Залужний, бачте, почав передвиборчу боротьбу. Перекладаю з лицимірно-зеленої на українську - шанувальників ЗЕ бісить що передвиборчою боротьбою займається ще хтось крім них. Бо коли зелені підтримують монополію на ТБ (мономарафон), коли впроваджують санкції проти Порошенка і коли вкидають у ЗМІ бруд проти Залужного - це все політична боротьба. Яку влада бажає вести без опору з боку опонентів.

Коли хтось починає жити з владою за її ж правилами, зелену владу це неймовірно бісить.

Хоча Залужний, по хорошому, ще нічого нового не сказав.

https://t.me/dragonspech/9746
показати весь коментар
23.02.2026 17:39 Відповісти
а як ти стояв ****** на камери що порошенко виводить гроші в офшори,а рядом стояв галущенко і піддакував.ти ж **** знав що галущенко краде хтива ти лукава істота.розколов Україну під час національно - визвольної війни проклятий чужинець таврована скотина.
показати весь коментар
23.02.2026 15:06 Відповісти
***** на покой не отпускает окружение. Ты влез в эту блудню, ты должен из неё вылезти. Как получится. Если победителем - тебе лавры. Если продуеш, то продуеш ты. На тебя всё и повесится.
Авдеевку просрал Сырский. Боевого генерала вывели за неделю до падения Авдеевки. Оте ("англичанка гадит") кто держит генерала на замену клоуну, решили меньше негатива вешать на, возможно, будущего президента.
показати весь коментар
23.02.2026 14:01 Відповісти
Я піду? Чи піду, не піду. Не піду у піфду, а піду в хрєнпіду.
показати весь коментар
23.02.2026 22:29 Відповісти
Шо, п@ц карьере дипломата? То Валера сгоряча(некрасиво)...
показати весь коментар
23.02.2026 13:22 Відповісти
Негарно? Та ти, **** зрадлива, повинен до кінця днів своїх (бо смертної кари в нас нема) в тюрмі гріхи свої спокутувати! На твоїй совісті смерть тисяч українців, мерзотнику...
показати весь коментар
23.02.2026 18:16 Відповісти
https://x.com/leusenko1

Олег Леусенко@leusenko1



https://x.com/leusenko1/status/2025857778946867623 ЗЕЛЕНСЬКИЙ перетворив СПЕЦСЛУЖБИ в інструмент РЕЖИМУ. Зеленський зливає країну за сценарієм, перекладає провину й провокує конфлікт із Європою. Червінський говорить (Політика без гриму!) · https://t.co/kFrbbTVtTS https://facebook.com/
показати весь коментар
23.02.2026 13:53 Відповісти
Нігуя собі деталі! - обшук у бойового генерала
показати весь коментар
23.02.2026 13:14 Відповісти
Ніхто ж не сказав, що я піду, ніхто не сказав, що я не піду, бо йде війна. Джерело: https://censor.net/ua/n3601973
******* боневтік блд. Доведеться виносити, інших варіантів не те що перемогти, а закінчити війну не існує.
показати весь коментар
23.02.2026 13:50 Відповісти
Це теж негарно обговорювати. Боневтік ***************.
показати весь коментар
23.02.2026 13:57 Відповісти
Починаючи з вагнергейту не на часі. А як мене клювали за Чонгар в 22-му - шо ти тут шпариш, він же не втік. Це піпець
показати весь коментар
23.02.2026 15:54 Відповісти
А що гарно було б? Промовчати, коли Зе набрехав, що Залужний не готувався до повномасштабного вторгнення? І що Залужний, мовляв, генерал-невдаха, провалив літній наступ ЗСУ в 20203-му році?
показати весь коментар
23.02.2026 13:16 Відповісти
https://t.me/dragonspech/9746 Дмитро Каленчук-Вовнянко, сержант ЗСУ, інструктор пілотів БПЛА:
Подією тижня без перебільшення була стаття в "Associated Press" про генерала Валерія Залужного. Стаття містила кілька цитат Залужного, через що її назвали інтерв'ю. Звісно інтерв'ю стаття не була. Але ефект вибуху - створила.
Та ще й який ефект! На медіа-смітниках ЗЕботви на якийсь час взагалі забули про Петра Порошенка. Увага найнятої зеленої ботви повністю переключилася на колишнього головкома.
Світ ще не бачив такого протистояння офісу на Банковій з усіма його штатними коментаторами і ботами - і послом України в Британії. Було від чого.
По-перше, остаточно було визначено, будь-які байки про нібито можливість альянсу Залужного із ЗЕкоманди, це брехня і нісенітниця. Залужний заявив себе як прямий противник Зеленського.
До речі, почав протистояння не Залужний, а як раз піарники Зеленського - тим що почали ширити про Залужного різноманітні побрехеньки із залученням відомих осіб. Як гукнулося - так і відгукнулося. І відгук генерала довів офіс Зеленського до істерики.
Бо, по-друге, офіс Зеленського всіма своїми діями визнав, що у Залужному він бачить основну загрозу своїй владі. Що й не дивно. Всі без винятку опитування про рівні довіри, ставлять Залужного на перше місце, тоді як Зеленського на друге або на третє. Залежно від опитування.
По-третє, офіс Зеленського продемонстрував що медіа-робота там організована за принципом "хто в ліс - хто по дрова". Бо єдине що показала ЗЕкоманда протягом минулого тижня, це свою жахливу слабкість і тваринний страх перед генералом.
Залужний не сказав нічого нового. Про те, що перед наступом біля Запоріжжя влітку 2023 р. ставка Зеленського розділила сили між Залужним і Сирським, і тому Залужному просто не вистачило резервів для наступу, написало ще видання "Нью Йорк Таймс" більше року тому. Офіс Зеленського на публікацію американського видання відреагував приблизно ніяк. Ані офіційного спростування, ані судового позову. Нуль, зеро.
Проте цитата Залужного Банкову збісила. Офіс Зеленського по факту, своєю оскаженілою реакцією підтвердив, що Залужний сказав правду.
Можна було, звісно, відреагувати інакше. Можна було слова Залужного звести до теледебатів істориків. А можна було взагалі все звести до гумору, мовляв "пан посол обдарували нас милістю виправдовуватися".
Але цього всього не сталося. Сталася бурна істерика. Піарники Банкової наввипередки кинулися захищатися, шляхом обливання брудом самого Залужного.
І для цього вони задіяли всі можливі сили - ботоферми, штатних коментаторів, телеведучих, "хороших русскіх" яких підгодовують інформацією через лояльних активістів, військових що отримали кваритири, доцентів з вишів що трусяться над посадою... Тощо. Влада висвітила всі свої сили.
Особливо відмітився любитель ховатися від мобілізації на кладовищах, колишній шанувальник Москви Володимир Петров - він заявив що Залужний почав державний переворот.
Ви розумієте? Офіс президента оголосив що боїться перевороту який здійме посол України в Британії... і тому робить велике ні фіга. Таке влаштувати може тільки влада коміків.
А Залужний?
А Залужний вчинив як фаховий військовий. Провів розвідку боєм. Визначив вогневі точки противника. Відступив на свої позиції - контур яких невідомий противникові. Далі Залужний або дочекається медіа-атаки протианика і вдарить у фланг. Або знову атакує сам - коли не чекатимуть.
Воювати уміє Залужний - зелені здатні тільки брехати.
Тепер зелена ботва ниє на всіх мережах що Залужний, бачте, почав передвиборчу боротьбу. Перекладаю з лицимірно-зеленої на українську - шанувальників ЗЕ бісить що передвиборчою боротьбою займається ще хтось крім них. Бо коли зелені підтримують монополію на ТБ (мономарафон), коли впроваджують санкції проти Порошенка і коли вкидають у ЗМІ бруд проти Залужного - це все політична боротьба. Яку влада бажає вести без опору з боку опонентів.
Коли хтось починає жити з владою за її ж правилами, зелену владу це неймовірно бісить.
Хоча Залужний, по хорошому, ще нічого нового не сказав.
показати весь коментар
23.02.2026 13:19 Відповісти
https://espreso.tv/poglyad-pro-liderstvo-bez-bilogo-palta Володимир В'ятрович:
В ідеальному світі все просто: якщо ти знаєш більше за інших, умієш краще за інших - ти очолюєш їх і ведеш туди, куди, як вважаєш, слід рухатися. Береш на себе повну відповідальність за напрям і спосіб досягнення мети. Бо ти перший. Бо ти лідер.
У реальності все інакше. Те, що ти знаєш і вмієш найкраще, зовсім не означає, що саме тобі довірять вести. Це можуть доручити іншому - і лідером назвуть його.
Прийнявши це, можна відійти вбік. Коментувати його помилки. Повторювати: "Я ж казав". Мати рацію у теорії - і залишатися ніким на практиці.
А можна інакше. Розуміючи, що мить повної реалізації може так і не настати, якщо лише чекати, спробувати зробити бодай щось із того, що знаєш і вмієш. Не маючи формального мандата - взяти на себе частину реальної відповідальності.
Тоді ти відповідаєш не лише за власні дії, а й частково - за того, хто формально попереду. У тому числі за його помилки. Іноді він дослухатиметься. Часто - вперто робитиме свої дурниці. Їх буде чимало, бо він знає чи вміє гірше. Але бодай частину з них ти зможеш пом'якшити або виправити. Це і є твоє "бути чи не бути".
Бо лідерство - це не лише вести тих, хто свідомо довірив тобі право бути першим. Це ще й відповідати за тих, хто повірив іншому, коли ти розумієш: без твоєї участі їх чекає крах.
Піти до них - щоб зупинити рух у прірву. Урятувати не всіх - але тих, кого вдасться. Навіть ціною відповідальності за тих, кого врятувати не вдалося.
І тоді замість "а я ж казав" з'являється інше: "Я зробив, що зміг. Хто може - хай зробить більше".
P.S. Залужний, який у 2022 рятував країну і Залужний, який у 2023 не пішов, гримнувши дверима, бо його не послухали - це та сама людина.
показати весь коментар
23.02.2026 13:28 Відповісти
https://www.facebook.com/profile.php?id=61550285036323&__cft__%5B0%5D=AZZOxDiv4LTuVXR4tyxhXX9wrqzUydH4IN4aWsYPfB-***************************************************************************-RvShcKWLZg7qEk0PLCmYPCKDkLkWTPQvCAarY6Xk9pXpWqbksfGvc9GSHFl51_9MkdbKn0Qn5bLe7neOhGJ_-7_P3bskaEr_1&__tn__=-%5DC%2CP-R Ізольда Сальтисон-Зельц:
Київ таки мали взяти за три дні. Але Вселенський нічого не знав! Баканов знав. І беріг Вселенського від такої жахливої новини, бо в того шлунок слабий.
Більш того, Баканов від путіна навіть гроші отримав за Київ. Але не міг же Баканов про це розпатякати Вселенському. Почалися б питання: як, коли, по чім за метр квадратний, а чи не задешево це, а з Конча-Заспою чи лише по Кончу-Озерну? Не на часі було все це.
І Баканов мовчав. І Галущенко мовчав, як віскаря в рот набрав. І Міндіч з Цукерманом відводили погляд.
Тут така штука з'ясувалася… Володимр Олександрович почав зранку забувати про все, що вкрав удень. Реально нічого не пам'ятав про домовленість з путіним. Тому друзі від нього це приховували. Брали на себе все, аби не засмучувати президента. Бо не зі зла він це робив, не через жадібність, і не через співпрацю з путіним, як хтось думає. Причину намагались з'ясувати лікарі, але виходили від президента без фонендоскопа, печатки й шапочки. Розводили руками. Коли йому наводили докази, то президент починав гірко плакати, навіть намагався стрибнути у вікно.
Але ж війну треба закінчувати. Хто як не він? Найближче оточення Вселенського навіть простежило певну закономірність - чим більше той вкраде, тим міцніше його підтримує народ. Тим більш консолідованим стає українське суспільство.
Тому, найближчим часом ми отримаємо карколомні новини про топ-корупціонерів. Будуть суди, будуть терміни.
Але все це лише заради України. Розумні люди все розуміють.
А вороги кажуть, що в усьому винуватий Вселенський, що він не хоче закінчувати війну.
Хіба не ідійоти?
показати весь коментар
23.02.2026 13:33 Відповісти
https://t.me/putch111/61501 Привітайте сьогодні всіх своїх знайомих прихильників Зеленського з 4-ю річницею шашликів і спитайте, як їм смакує та коли вони нажеруться.
показати весь коментар
23.02.2026 13:37 Відповісти
https://t.me/putch111/61502 Хроніка зради

Рівно 4-ри роки тому посіпака регіонала Сивковича, нардеп від Зеленського, одіозний Гетьманцев рвав парламентський мікрофон, під аплодисменти "слуг" переконував, що нєфіг займатися піяром і вимагати збільшити фінансування ЗСУ.

До вторгнення росіян залишалося рівно ДВА дні...
показати весь коментар
23.02.2026 13:40 Відповісти
https://t.me/prozapas77/6801 Валерій Прозапас (Prozapas), майор ЗСУ, комбат:

Не можу уловити - так а хто саме "розколює суспільство" і "заважає єдності"?

Той, хто миє мільярди і шле "двушкі на Москву"?
Або той, хто організовує наскок на штаб Головкома ЗСУ?
А може той, хто кидає в "незручну" камеру детектива НАБУ, виконуючи вказівку тіпочків з Уряду?
Чи вводить "превентивні санкції" і рік не надає доказів за що?
Чи той, хто непатріотично задає ці ******** питання?

Знову ця клята невизначеність.
показати весь коментар
23.02.2026 13:43 Відповісти
https://t.me/VVgorkovenko Володимир Горковенко live:

За 4-ри дні до 4-тих рокових вторгнення рф https://www.youtube.com/shorts/qKjIbyFancQ The Guardian видає матеріал про те як Зеленський проігнорував попередження про вторгнення. У статті чітко написано, що країну врятував не Зеленськй, а Залужний та його генерали, котрі не вірли у казочки про шашлики на травневі.
Фактично це відповідь Зеленському, котрий у Мюнхені вичитував західних партнерів, які якось не так попереджали Найвеличнішого про вторгнення. Виявляється, дуже детально попереджали. Про це говорять офіцер ЦРУ та МІ6.
Думаю, що подібні статті ще будуть у західній пресі. Саме в такий спосіб європейці посилають Зеленському сигнал, що букувати з партнерами та переписувати історію не варто... Або, як модно казати - "не на часі"
показати весь коментар
23.02.2026 13:54 Відповісти
https://t.me/VVgorkovenko/18259 Володимир Горковенко live:
Інтервʼю Залужного це як серпом по потужності.
Не тому що він сказав щось нове (про зірваний контрнаступ писала NYT у березні 2025, а про «візит» СБУ, здається, говорив Кривонос), а тому що зруйнував офісну кампанію по переведенню стрілок. Мовляв, це не ми винні в тому, що не готувалися до вторгнення 4 роки тому, а партнери, які неправильно зброю давали. Мовляв, це не ми розмінували південь, а це самі військові. Тому, цим інтервʼю Залужний відбиває оці наїзди напередодні 4-х роковин.
Очевидно, це було першопричиною. Я не вважаю що цей публічний вихід - це старт передвиборчої кампанії. Бо стартують не в такий спосіб і не так роблять заявку та й виборів поки немає. Водночас, заяви політик з рейтингом номер 1 приречені на політизацію.
Зверніть увагу, ніхто не заперечує наведені факти. Опоненти акцентують увагу на 1)політичній складовій або рейтингові Залужного та 2)закидають якийсь розкол.
Тому, єдиний негативний наслідок від інтервʼю Залужного-це зіпсовані нерви у декого в Офісі Президента,а не розкол
показати весь коментар
23.02.2026 13:57 Відповісти
https://t.me/putch111/61475 Віктор Уколов:
У розслідуванні The Gardian найбільше вражає, що навіть за кілька днів до повномасштабного вторгнення РНБО не послухалася Залужного, який вимагав запровадити воєнний стан, щоб розблокувати застосування ЗСУ!
Але я пригадую, як ще раніше - 18 січня 2022 року в ефірі Прямого і Пʼятого, тобто за півтора місяці до повномасштабного вторгнення Порошенко по пунктах розповідав, що треба зробити, щоб захистити країну.
Цитата з ефіру:«Є конкретні плани: розосередьте авіацію, розосередьте реактивну і крупнокаліберну артилерію, забезпечте прикриття стратегічної інфраструктури протиповітряною та протиракетною обороною. Зробіть усе, щоб не дозволити себе взяти в кільце - захистіть лінію Маріуполь-Крим для того, щоб не допустити прориву суходолом. Виставте бригаду в Житомирські області в Поліссі. Виставте розгорнуту бригаду в Чернігівській області для оборони Києва з півночі і північного сходу. Ви мене вночі розбудіть і я вам розкажу що таке захистити країну!»
Я думаю, якби влада зробила комплекс заходів, який пропонував Порошенко, якби РНБО послухалась Залужного і запровадила воєнний стан - територіальні втрати України були б значно меншими, а життя багатьох українців були б збережені!
Зокрема ворог не пройшов би Чонгар і не захопив би ні Маріуполь, ні Запорізьку АЕС.
показати весь коментар
23.02.2026 14:07 Відповісти
Діма Літвин, ти ще тут? Все бачиш?
Твоїх ботів тут тільки двоє. Куди інші поховались?
показати весь коментар
23.02.2026 14:17 Відповісти
ГОЛОВНИЙ ЗРАДНИК та МАРОДЕР відчуває наближення свого кінця ... дай то БОГ, щоб його кінець став скоріше ... поки ВОНО та його ЗЕсміття не затягнули Неньку в прірву!
показати весь коментар
23.02.2026 14:20 Відповісти
Зеленський, ПНХ!
показати весь коментар
23.02.2026 16:30 Відповісти
Ну да,але долю держави ставити на кон підсуваючи свиню Головнокомандувачу -це нормально.
показати весь коментар
23.02.2026 17:12 Відповісти
Залужний не з газет знає, які накази війсьуам віддавав скоморох перед вторгненням 24 лютого 2022 року. Тому, для скомороха президент Залужний це ще гірше, ніж президент Порошенко
показати весь коментар
23.02.2026 22:53 Відповісти
показати весь коментар
23.02.2026 15:08 Відповісти
А куди ви діли Верховнокомандуючого? Річ саме у цьому. Воно нічого не тямить у воєнній справі. Але в інтригах воно разом із єрмачиною та потужними менеджерами дуже вправний. І верховнокомандувало, виходячи із інтриг та політичних ігрищ. Це ще якщо не торкатися намагань вбивства генерала, що зовсім за гранью людяності
показати весь коментар
24.02.2026 10:38 Відповісти
Скільки ж вам платять? Мабуть мало, бо працюєте без огоньку. Може якось можна заробляти на життя не в цьому безсоромному місці?
показати весь коментар
24.02.2026 11:05 Відповісти
Господи чекаю перевиборів як найшвидше
показати весь коментар
23.02.2026 13:18 Відповісти
Якщо б чекали , припинили б війну на 2-3 місяці для проведення виборів , тож "савпадєнія" нема
показати весь коментар
23.02.2026 15:12 Відповісти
обісравшийся по вуха Вошьдь дуже ображається, коли йому натякають, що від нього смердить, і вже давно, із самого початку прездобольства..
тому кинувся бризкатися дорогими парфумами, замість того, щоб просто хоча би помитися від налиплого та засохлого лайна, сподіваючись, що воно якось саме одпаде..
показати весь коментар
23.02.2026 13:25 Відповісти
Зелю мама, очевидно, не вчила в дитинстві одній простій формулі - не хочеш щоб було соромно за свої вчинки - не роби їх.
показати весь коментар
23.02.2026 14:25 Відповісти
Залужний з Зеленським: милі сваряться-тільки тішаться.
показати весь коментар
23.02.2026 16:26 Відповісти
Залужний сказав як було!!! Як ти йому заважав вибрав сторону сирського!!! Так що тобі ліпше мовчати, зараз, а потім будеш відповідати за свої дебільні і паскудні рішення!!!
показати весь коментар
23.02.2026 13:19 Відповісти
М'яко кажучи, дуже негарно мати такого президента, як ЗЕ, особливо під час війни.
показати весь коментар
23.02.2026 14:16 Відповісти
А мародерити гарно. ТИ **** гнида паршива.
показати весь коментар
23.02.2026 13:31 Відповісти
"Не зарано все це?"

Сказала гнида яка вже на 2 роки пересиділа свій термін і далі краде як не в себе і зменшує шанси цілої країни на виживання.
показати весь коментар
23.02.2026 14:44 Відповісти
Чим далі ця гнидовіна сподівається на переобрання і мутить свої двушечки на мацкву - тим більше вірогідність того що всі повоєнні мемуари писатимуться виключно свинособачою мовою і про перемогу підарів.
показати весь коментар
23.02.2026 14:47 Відповісти
нахіба було знімати Залужного?!
показати весь коментар
23.02.2026 13:22 Відповісти
Портрет хотів провернути те ж саме проти САП І НАБУ. Але факір бил пьян і фокус нє удался. І ПУК (портрет української корупції) змушений був вивести в тінь Дерьмака і Малюка а Умеров почав просити індуса з ФБР войті в положеніє ПУКа і закрити тему його корупції. Нігуя, сльози не прийняли справа в Конгресі.
показати весь коментар
23.02.2026 14:07 Відповісти
кинути супереліту спецназу на генштаб з головкомом воюючої армії під виглядом шмону стриптиз-клубу - якщо це деталі, то страшно уявити весь процес!
показати весь коментар
23.02.2026 17:11 Відповісти
Цє ти , зеленський , посміховісько ,погано виглядаешь ,коли не маючи належної освіти і являючись 4*ухилянтом , дозволяв , якісь поради впіхувати генералам, офіцерам , був не просто обшук, а напад на союзників ,війсьвих Великої Британії , НАТО , піддєбільним , пошуком , якогось борделю, які кришували і кришують СБУшники По наказу , завхоза - крота -ермака , Ці гниди-кроти мали зірвати оборону , захопивши комп'ютери і обладнання
показати весь коментар
23.02.2026 15:39 Відповісти
підручний ермака Машовець , особисто здійснив замах на вбивство , коли рашисти наводили ракети на полігон, дє перебував Валерій Залужний
показати весь коментар
23.02.2026 15:50 Відповісти
Дуже негарно відправляти двушки на москву коли в цей час ракети йдуть, лицемірство даного персонажу не має меж.
показати весь коментар
23.02.2026 13:23 Відповісти
Я думаю в цій ситуації краще б ти промовчав і то було би добре...гівно так і вилізло назовні.
показати весь коментар
23.02.2026 13:39 Відповісти
Чекаємо з попкорном
показати весь коментар
23.02.2026 14:04 Відповісти
Вони всі позліталися в новину про обмеження телеграму, вже й біля каси стоять за винагородою..
показати весь коментар
23.02.2026 14:47 Відповісти
Дуже негарно члєнограю і фсбшному агенту пхати носа у військові справи і ставити палиці головнокомандувачу.
показати весь коментар
23.02.2026 13:14 Відповісти
Сторінка 1 з 2