11337 посетителей онлайн

Reuters опубликовало выдвинутые Путиным на Аляске требования о прекращении войны в Украине

Требования Путина для прекращения войны в Украине

Агентство опубликовало требования о прекращении войны России против Украины, которые российский диктатор выдвинул на Аляске во время встречи с президентом США Дональдом Трампом.

Об этом информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на Reuters.

Так, двое собеседников агентства, которые пожелали остаться анонимными, чтобы обсудить деликатные вопросы, заявили, что их информация о предложениях Путина в основном базируется на обсуждениях между лидерами Европы, США и Украины, и добавили, что она не является полной.

По словам источников агентства, условия Путина таковы:

  • Перемирие до всеобъемлющего соглашения о мире не предвидится.
  • Киев должен полностью вывести войска из Донецкой и Луганской областей в обмен на обязательства РФ заморозить линию фронта в Херсонской и Запорожской областях.
  • Россия якобы готова вернуть оккупированные части Сумской и Харьковской областей.
  • Москва стремится к официальному признанию российского суверенитета над Крымом (непонятно, означает ли это признание правительством США или всеми западными государствами и Украиной).
  • Отмена по крайней мере части санкций против РФ.
  • Запрет Украине вступать в НАТО.
  • Возможность предоставления Киеву определенных гарантий безопасности.
  • Предоставление официального статуса русскому языку в некоторых областях или по всей Украине, свобода деятельности Русской православной церкви.

Напомним, ночью 16 августа (по киевскому времени) на Аляске завершилась встреча президента США Дональда Трампа и диктатора РФ Владимира Путина в формате "три на три". Переговоры лидеров продолжались почти три часа.

Вместе с Трампом присутствовали государственный секретарь США Марко Рубио и спецпосланник Стив Уиткофф, а рядом с Путиным - министр иностранных дел России Сергей Лавров и помощник Юрий Ушаков.

Ранее сообщалось, что Трамп позвонил президенту Украины Владимиру Зеленскому и европейским лидерам после переговоров с российским диктатором. Также Трамп заявил, что заключение соглашения о прекращении войны зависит от Зеленского.

18 августа президент Украины Владимир Зеленский посетит Вашингтон по приглашению президента США Дональда Трампа. Лидеры будут говорить о завершении войны РФ против Украины.

Топ комментарии
+78
показать весь комментарий
17.08.2025 10:35 Ответить
+40
Поки світ буде просити московію про мир, буде все навпаки,
Треба зробити так, щоб вона домагалася миру:
СЕРЬЙОЗНІ САНКЦІЇ а можливо і ЕМБАРГО
показать весь комментарий
17.08.2025 10:17 Ответить
+36
а ключ від квартири?
показать весь комментарий
17.08.2025 10:13 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
В Вас якийсь безлад в думках. Кажете що від тез Ху?ла це не залежить, тоді до чого тут мова? Адже наш ворог саме Ху?ло, чи вже ні? Бо росмову зненавидили, саме через тези Ху?ла. І це можна зрозуміти, але я вважаю, що він умисно таким чином маніпулює, розколює громадян України, а вони й раді.
показать весь комментарий
17.08.2025 17:01 Ответить
ні, наш ворог не пуін. наш ворог росія.
мова не йде про ненависть до російської, мова йде про її руйнівну роль для державності Україні, мова йде про відновлення в Україні її власної мови та ідентичності.
показать весь комментарий
21.08.2025 07:07 Ответить
Ви маніпулюєте, змішуючи тепле з м'яким, та солоним й помаранчевим докупи. Мова - це засіб міжособового спілкування, який не має чіткої належності до якогось державного утворення. В багатьох країнах світу державна мова англійська, французька, іспанська - не лише у Англії, Іспанії та Франції, а геть інших. І щось їхню державність не зруйновано - я маю на увазі США, Індію, Мексіку, Бельгію, Аргентину, Австралію та ще десятки країн, що використовують означенні три мови. Якщо ми хоч завтра перейдемо на англійську або іспанську, (відмовившись від української, суто теоретично) - то втратимо державність? А чому ж США не втратили? В них теж англійська! А загрозу нашій державі створює не якась мова, не засіб спілкування, а терористичне угрупування "російська *********", яка, до речі, жодних монопольних прав на уззкій ізиг не має: можна на ньому розмовляти хоч на Брайтон-біч, в Узбекістані, в Німеччині, в Ізраїлі - та нічого за це не платити Срассії. От саме тому, що це не її власність. Для усунення загрози нашій державності - треба знищити російську *********, а не змінювати наше мовне середовище, зважаючи на її існування.
показать весь комментарий
23.08.2025 17:27 Ответить
мовне середовище на українських землях було змінене російською імперією.
тож боротьба за україномовне середовище в Україні не є "зміною", а є відновленням.
показать весь комментарий
24.08.2025 09:06 Ответить
Так а люди тепер винні? Їм зручно та звично розмовляти по уззькі, от саме внаслідок історичних причин (а не політичних). А Ви щось задвигаєте стосовно якоїсь імперії, яка десь щось, колись наплутала - і на ції підставі щось вимагаєте зараз від людей, якісь додаткові обмеження та заборони. Чи цікаво це людям? Оці Ваші лекції про якусь імперію.
показать весь комментарий
24.08.2025 09:14 Ответить
Бред! Ложь! Видуманная гісторія! В неї є свідотцтво про народження на двух мовах та ще купа документів...свідоцтво про брак і ін.
показать весь комментарий
17.08.2025 23:28 Ответить
Звідки на двох мовах? Ви колись бачили радянське свідоцтво про народження 1970-х років, з кольоровим гербом срср, зелена обкладинка-книжка, ліворуч п.і.б людини, праворуч п.і.б. батьків? Чи дуже патріотично волаєте з питання, щодо якого не обізнані? До чого тут свідоцтво про шлюб, коли Пенсійний сказав: Ви за свідоцтвом про народження Елена, а за паспортом Олена, отже є розбіжності в документах, Вам відмовлено. Ми з Вами чудово розуміємо, що це одне й те саме ім'я, різними мовами. Але в них, мабуть, така мета: намагатися відмовити, бо не вистачає грошей в бюджеті. Для особливо розумних я ж запропонував погулити. Це не поодинокий випадок, я знайшов трі рішення судів по аналогічним справам. На жаль, судитися в Україні, ну таке собі задоволення, не як в Вас в Німеччині.
показать весь комментарий
18.08.2025 05:48 Ответить
Якщо нема паралелі до агента фсб, то які претензії до людини? Вона становить загрозу? Як не шпигунську, то яку? Треба конкретно: що людина порушила, на яке покарання заслуговує. Йдеться про громадянина України, що на законних підставах мешкає в Одесі, та, бачте, розмовляє по-уззькі, бо наївно думає що він у вільній демократичній правовій країні. Але ж це не так, вірно?
показать весь комментарий
17.08.2025 14:07 Ответить
Справжня мета НАТО і тільки це, все інше наслідки війни.
показать весь комментарий
17.08.2025 14:13 Ответить
Та всім реально до ср?ки те НАТО, насамперед Ху?лу. Ви що, не бачите їхню "потужніть"? Дай Боже утримати Покровськ, з допомогою того НАТО.
показать весь комментарий
17.08.2025 14:18 Ответить
Потрошку переходжу, тяжко перейти коли вме життя спвлкувався російською. Але потроху все буде
показать весь комментарий
17.08.2025 12:20 Ответить
Да бросьте, все мы знаем что это вранье. Переходит он потрошку. Не надо оправдываться дед. Сейчас главное следит за молодежью. Русский интернет даже детей из украиномовных семей делает "узкоязычных".
показать весь комментарий
17.08.2025 12:57 Ответить
Ну добре , є умови висунуті ****** , а де умови висунуті ДО .
показать весь комментарий
17.08.2025 10:29 Ответить
показать весь комментарий
17.08.2025 10:31 Ответить
і правильно зробить. бо при потужних клоунах в нас майбутнього не має. шо там,вчителиці вже отримують по 4000 доларів на місяць?
показать весь комментарий
17.08.2025 10:53 Ответить
73% патєрпєльцев
показать весь комментарий
17.08.2025 11:02 Ответить
ти за себе патєрпєлєц відповідай. та за свій вибір.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:10 Ответить
ну тримайся тоді. чи колінця гнуться в тебе зелбойобчику?
показать весь комментарий
17.08.2025 11:15 Ответить
Вже 6 років зехудоба гавкає про вкрадене непосильною працею ,а довести чи надати якісь факти,докази не можуть,тому що болоболи,яким наклали в їх порожню макітру зелайна,в той час як вони слюні пускали від сватів та 95 кварталу.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:22 Ответить
Його син приймав участь в АТО,поки ти " уставало от вайны" сидячі на дивані,їло ,срало,іржало,так що підбери слюні чучел..о.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:24 Ответить
не бреши
показать весь комментарий
17.08.2025 17:54 Ответить
а мінськ 2 та 3?
показать весь комментарий
17.08.2025 17:53 Ответить
це погано? чи оман краще?
показать весь комментарий
17.08.2025 18:08 Ответить
вот если бы его пи з дюк минометчик вернулся из лондонa и мобилизовaлся
показать весь комментарий
17.08.2025 20:05 Ответить
Ни одной уступки со стороны пи...орашки
показать весь комментарий
17.08.2025 10:34 Ответить
Там же написано: відмовляться від захоплення Херсона та Запоріжжя, хоча вписали в свою конституцію. Та виведуть з Харківської та Сумської.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:21 Ответить
То якщо кацапи впишуть в свою конституцію Одеську область, а потім "відмовляться від захоплення" - це теж буде "поступкою"?
Цікавий кацапський наратив.
показать весь комментарий
17.08.2025 15:46 Ответить
Бачу Ви геть несповна розуму, це вже другий Ваш неадекватний комент. Знов роз'яснюю, про що йдеться цього разу: була зустріч на Алясці, типу перемовини, Ху?ло сказало: "я вписав в Конституцію Херсон та Запор, та планую їх забрати, але якщо ви поступитеся Домбасом, то й я скоригую свої плани та не буду їх забирати - оце й є моя поступка в обмін на Вашу". Ось дописувач цікавився: які поступки пропонує Ху?ло, я відповів. Чи не занадто складно для Вас цього разу? Вам скікі років? Українською добре розумієте?
показать весь комментарий
17.08.2025 15:58 Ответить
Тромб порадив Україні погоджуватись на умови від ***** для укладання з пітьмою "всеохоплюючої мирної угоди".
Для цього потрібно віддати пітьмі без бою Донбас й разом із ним оборонні рубежі, що захищають Лівобережну Україну. За якими жодних природних перешкод для ворога вже немає аж до самого Дніпра.
А чому в російських загарбників така вимога? Та тому що вони добре розуміють, що для захоплення цієї території їх чекають ще три роки інтенсивних боїв, в яких вони покладуть 1.5 - 2 млн. своїх солдат і офіцерів. Й отримають натомість суцільні руїни. А за цей час Україна зведе нові оборонні лінії.
Тож, при такій перспективі у війні армія пітьми вже до половини 2026 року вмиється по-повній власною кров'ю й не зможе далі наступати. А відтак фронт сам по собі повністю стабілізується. Без будь-яких угод та вмовлянь "добродія" Тромба.
показать весь комментарий
17.08.2025 10:36 Ответить
Тому що їм пити хоцца, а на окупованому домбасі, чи Ви дивилися ролік на Цензорі, цитую: "людям ж?пу помить нечєм!". Коли ЗСУ залишать Славянськ - орки зможуть налагодити роботу Канала. Саме тому вимагають, саме це! Але ж в голос жодна з сторін про це не каже, тому в мене погані передчуття. Здадуть, з боєм, роблячи вигляд що не змогли втримати - як Бахмут, Суджу, Авдос, Вугледар.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:25 Ответить
Тут головне не сплутати гуманітарні питання із суто військовими - їх слід розділити окремо.
Погоджуючись на зустріч із Тромбом у Вашингтоні 18 серпня після його "удару в спину" - фактичного відходу від узгодженої з Україною і європейцями позиції щодо припинення вогню і переходу на сторону пітьми і вимог ***** про обмін здачу територій, Зеленський скоріш за все наївно сподівається на повернення до попередньої позиції Тромба, якщо погодитись подати воду в Донецьк, Крим і вирішити інші гуманітарні проблеми без виконання капітулянських умов по території.
Та, як вбачається, питання води тощо цікавлять рашистів чи не в останню чергу. Головне - це зайняти без втрат і руйнувань донецькі агломерації, як плацдарм для якнайскорішого (до кінця 2026 року) захоплення всієї Лівобережної України по Дніпру.
Щоби навесні 2027-го розпочати агресію проти країн Балтії. Доки Тромб при владі у США, який намічений й далі просувати інтереси пітьми, не рахуючись ні з чим.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:43 Ответить
Та справа в тому, що ми обговорюємо поточні проблеми, а не майбутні труднощі 2027 року. Будуть вони чи ніт, зараз же вимагають віддати Славянськ, от саме про нього я й кажу. Як не віддавати, то хай сидять без води, доки не повстануть та не скинуть Ху?ла, не звернуться "Порошенко, Залужний - ввєді!", чи хто там буде. А як віддати, то в них все буде добре, Ху?ло дав воду змученому нацистами Домбассу. От цього не хотілося б допустити, саме зараз. Перш ніж страждати труднощами 2027 року.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:52 Ответить
..якщо би Гітлер окупував совковий союз і висував такі вимоги, то "язичник куйло" шпрехав би на німецькій мові, а його байстрюків хрестив би німецький піп(фатер"
показать весь комментарий
17.08.2025 10:42 Ответить
І шо? То пили б зараз баварське. Чи Вам балтика до смаку?
показать весь комментарий
17.08.2025 11:26 Ответить
Оболонь до смаку
показать весь комментарий
17.08.2025 13:45 Ответить
Балтика з 2023 російська і варить за своїми рецептами...
показать весь комментарий
17.08.2025 14:15 Ответить
Вибачте за безглузде питання, але ж Балтика завжди була срасійською, нє?
показать весь комментарий
17.08.2025 14:16 Ответить
З 2008 по 2023 рік контролювалася датською компанією Carlsberg.

Рецептури були інші
показать весь комментарий
17.08.2025 14:21 Ответить
пий "жигулівське".а смакує то і "бояришню" можеш змішати з "рускім лєсом".чи то з "тройним"(тихо сам з собою .. про "совкове пиво " мову я веду....
показать весь комментарий
18.08.2025 10:40 Ответить
ніхто ж не примушував тебе хкуйло окуповувати Україну і вносити чужі території у свою Простітуцію Ерефійки...
показать весь комментарий
17.08.2025 10:43 Ответить
ВСЕ БУДЕТ УКРАИНА!
показать весь комментарий
17.08.2025 10:45 Ответить
Оце у нього зал"па на комірці
показать весь комментарий
17.08.2025 10:46 Ответить
🖕🖕🖕
показать весь комментарий
17.08.2025 10:46 Ответить
«Всеосяжна угода про мир» і «заморозка фронту» - це взаємовиключні поняття. Їхнє поєднання - не про мир, а про зручну паузу для агресора. Це не політичне вирішення, а косметичне прикриття незавершеної війни.
показать весь комментарий
17.08.2025 10:51 Ответить
Ну мабуть малася на увазі зупинка, мир, та навіки кордон по цій лінії. Не в цьому найгірше.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:28 Ответить
Я не оцінюю, добре це, чи погано - я лише констатую факт: йдеться про тимчасове перемир'я, за яке Україна має поступитися частиною території. Таке перемир'я може тривати роками, а може завершитись за рік чи два - бо кожна сторона має свій casus belli.
Для справжньої угоди про мир потрібне політичне рішення. А це означає, що одна зі сторін має викреслити згадку про ці території зі своєї конституції. Інакше - це не мир, а відкладена війна.
показать весь комментарий
17.08.2025 11:57 Ответить
Я мав на увазі, це зараз не найважливіше питання: "заморозити" чи краще сформулювати як Ви зауважили. Найважливіше зараз питання, чи будуть взагалі серйозно сприймати ту дічь, що запропонував Ху?ло, замість вломити йому санкціями та томагавками одночасно. Якщо будуть, то оце й ж найгірше.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:02 Ответить
Скоріш за все Трамп сприймає це всерьйоз. Інше питання: готова Україна відмовитись від такої угоди. та спиратись лише на Європу, щоб продовжувати оборонну операцію?
показать весь комментарий
17.08.2025 12:09 Ответить
Боюся, в України нема вибору. Готова чи ніт, але саме так й буде.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:13 Ответить
Поділяю цю думку, тому й наголошую: це не крок до «всеосяжного миру», а лише пауза, яка потрібна путіну для відновлення боєздатності армії та стабілізації економіки.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:22 Ответить
...іншого не дано: Україна мусить відмовити на обмін укр територій на укр= капітуляцію і за підтримки Європи виборювати свободу і суверенитет
показать весь комментарий
17.08.2025 15:16 Ответить
Азербайджан пішов відбивати свої території через 30 років - тому все можливо, ще є питання?
П.С. з точки зору російської конституції Херсон та Запоріжжя - окуповані Україною міста, шановний дає гарантію, що росіяни не підуть їх відбивати - чи повіримо на слово "пацана"?
показать весь комментарий
17.08.2025 14:28 Ответить
Все те саме
Плюс захисники рос ізика які не хочуть вивчати українську, бо вона згвалтує їхній сруцкій мир у макітрі, прошу поясніть хутінгу що мова то не важлива і не треба її вписувати у вимогу для перемир'я
показать весь комментарий
17.08.2025 10:52 Ответить
А тому що вони не повинні! Молоді це легше, а коли 70-річній бабці кажуть примусово переходити на іншу мову, то буде саме така реакція, на яку розраховують розпалювачі ворожнечі на кшталт Вас. Якщо маєте докази, що ця бабка - агент фсб, то набирайте 102, а як ніт, то навіщо струшувати повітря? Агенту фсб не влом вивчити будь-яку мову, бо йому за це платять. А бабці - ніт. Навпаки, вона не може оформити пенсію, бо в совковії трудовій ім'я російською, а паспорт вже українською, та пенсійний фонд каже: "в вас розбіжності в документах" (реальна історія) - це ж ви спеціально, так?
показать весь комментарий
17.08.2025 11:33 Ответить
що попало....бідну старушенцію згадали....От такі, як ви, і тягнуть сруцький мір 🤮🤮🤮 в Україну
показать весь комментарий
17.08.2025 11:52 Ответить
Йдеться про Громадянку України. Платницю податків та прочая і прочая. Та про державу, яку Ви намагаєтеся побудувати, порівнянно до якої Третій Рейх був взірцем демократії.
показать весь комментарий
17.08.2025 12:04 Ответить
Аж прям прослєзілся, бєднєнькую старушку ізнасіловалі украінскім язиком, ай-яй-яй, ізвєргі какіє!
показать весь комментарий
17.08.2025 14:31 Ответить
Йдеться насамперед про громадянку України, до якої гідне ставлення (в тому числі від людини без прапорця) вимагає Конституція України, та недопущення дискримінації, в тому числі за віком. Старушка чи молодуха, обговорюйте оці ваші згвалтування у вузькому колі подібних до Вас.
показать весь комментарий
17.08.2025 16:04 Ответить
Я люблю дискримінувати русскоязичних.
показать весь комментарий
18.08.2025 15:27 Ответить
А власне ім'я відредагувати маєте можливість (чи лише збиткуватися з інших громадян України)? Бо незрозуміло, на якому воно язикє.
показать весь комментарий
18.08.2025 15:35 Ответить
https://www.ridivira.com/uk/pokazhchyk-imen/item/vadimir
показать весь комментарий
18.08.2025 15:35 Ответить
А тепер порівняйте як в Вас написано. Чи "і" з крапкою не обов'язково? А я, отже, Нікалай? Сам дивуюся, чому як турбопатріот, так завжди неприємний тип. Мабуть, умисно таких набирають, із зрозумілою метою
показать весь комментарий
18.08.2025 15:38 Ответить
Шибать тупе.
показать весь комментарий
18.08.2025 15:42 Ответить
Та ні, "вада" має інше значення, якому Ви цілком відповідаєте, до речі. Дещо там натягнуто оце "вЕде". Як то кажуть, натягнули сову на глобус: "Вади миру" - це "веде людей".
показать весь комментарий
18.08.2025 15:45 Ответить
Та по фіг. Це взагалі нік.
показать весь комментарий
18.08.2025 15:48 Ответить
Так а до мого чо докопалися? Я ж кажу, типовий косплей Ху?ла: тут бачу, тут не бачу, але патріот завжди правий. Отже я Нікалай, а в Вас - просто нік. Ще пригадую, Ви не вперше працюєте парою з патріоткою Ксенією, в якої звісно ж нік іноземними літерами, а прапорець то польський, то ще якийсь. Тандем , як то кажуть.
показать весь комментарий
18.08.2025 15:57 Ответить
Я тобі скажу по секрету: Є такий сайт- ;хочу к своим;. Реєструєшся і чекаєш своєї черги на виїзд до РФ.
показать весь комментарий
18.08.2025 16:15 Ответить
То рееструйся, мені то навіщо, я громадянин України. Знов у манері Ху?ла видаєте Ваши фантазії за дійсність. Ото, пам'ятаєте як Герінг сказав: в себе в міністерстві я сам вирішую, хто ліврєй, а хто ні". От й Ви забагато на себе берете, вирішувати: кому та де реєструватися. Але ж хто Герінг та хто ти.
показать весь комментарий
18.08.2025 16:24 Ответить
Ну так тебе ж в Україні ;ущємляют;.
показать весь комментарий
18.08.2025 16:30 Ответить
Ну так не ущемляй. Що в тебе спільного з Ху?лом: він постійно несе якусь середньовічну дічь, наче школяр, наприклад: "я провів референдум, отже це тепер моє". А як же міжнародне право? Ні, не чули, він бачте вважає, що він правий. Так само й Ви. Є певна процедура позбавлення громадянства та депортації осіб, на визначених Законом підставах. Але навіщо Ху?лу Вам закон, якщо можна просто сказати громадянину України: "реєструйся, їдь, бо я так вирішив". Отаку ж державу ви будуєте, це давно зрозуміло. Неєвропейську, неправову, та недемократичну, а щодо "вільної" годі й казати.
показать весь комментарий
18.08.2025 16:37 Ответить
Я тобі сказав, ;ущємльонний; ти наш- вали в рашку.
показать весь комментарий
18.08.2025 16:50 Ответить
А може йдеться про зрадницю? У вас бабок русеоізикіх не меншає. Не помітили? Де вони беруться? Всі з засрашки приїхали?
Так от. Україна отримала незалежність тридцять з гаком років тому. Беріть калькулятор і рахуйте . 70- 34
Скільки тій бабі років тоді було?
Чого мову не вчила?
показать весь комментарий
17.08.2025 15:22 Ответить
Як маєте докази "зради" у себе в Польщі, зважаючи на прапорець (звідси саме до Вас виникає таке питання) - то надайте їх будь ласка, разом посміємось. Чи звинувачувати людину без доказів - ото й є сувора українська реальність, яку вибороли, здобули? Якби на в'їзді в Україну була об'ява "лише українською", то люди б ще подумали: а чи варто їхати в таку державу. Але ви підступно, в стилі Ху?ла, запилили цю об'яву задним числом: за Вашим розрахунком, людині у 1991 було 36 років, вона здуру підтримала незалежність, а тепер щось Вам винна, щось змінювати у власному житті та звичках? Так а Ви доплатите, чи навпаки, може візьмете грошима?
показать весь комментарий
17.08.2025 15:52 Ответить
Мова Росії вилітає з морди - однозначно зрадник
показать весь комментарий
18.08.2025 14:27 Ответить
То значна частина о/с ЗСУ - зрадники для Вас, це вже зрозуміло.
показать весь комментарий
18.08.2025 14:32 Ответить
У нас підрозділ був україномовний, Нікалай, то ж ми завжди стріляли в напрямку русскава язика.
показать весь комментарий
18.08.2025 15:01 Ответить
Що мене завжди дивувало в турбопатріотах, то запозичене в Ху?ла прагнення заперечувати незручні речі, брехати та викручуватися. Ота куріzа, яку Ви підтримали, кожного уззькомовного (який, до речі, народився в Україні та прожив тут довше за неї) записує до зрадників, навіть якби він воює в складі ЗСУ. Ви пішли далі, стверджуючи що в ЗСУ немає уззькомовних, та ще й спираєтеся на авторитет власного досвіду. При цьому навіть не вдупляєте, для чого оті смужки синього, жовтого та зеленого кольору (в орків - червоні та білі). Фактично вихваляєтеся, що могли завалити й своїх. Це ж так патріотично.
показать весь комментарий
18.08.2025 15:14 Ответить
Перекручуєш саме ти. А у мене особисто було, коли тєло в піксєлі ішло і крикнуло ;пацани, мєня вас сменіть паслалі!;
Прох...ли йому коліно, пов'язали- кацап.
показать весь комментарий
18.08.2025 15:26 Ответить
це пошлий аргумент
за зраду тепер платять кров'ю, виправдати нічим не получиться
бо той хто не вчить українську, думає свідомо чи ні, що прийде рашка і він їм пригодиться
тим самим вони самі ставлять під сумнів існування України як держави.
показать весь комментарий
19.08.2025 11:52 Ответить
Докази маєте, хто про що думає, ставлять чи не ставлять? А як людина ненавидить ************, бо (йдеться про мене) мій двоюродний брат загинув під с. Спірне у жовтні 2022, боронячи Україну? А ті вуззькоязикі, що досі воюють в ЗСУ четвертий рік, та й з 2014 - вони теж чекають, що прийде рашка? Бо ж Ксенія ВБ краще знає, хто про що думає, навіть краще за них самих. Вибачте що написав Ваш нік українськими буквами, щоб не перемикати клаву. Ваш психіатр в курсі, що Ви читаєте чужі думки? Але санітарам краще не кажіть.
показать весь комментарий
19.08.2025 13:40 Ответить
Виходить що чекають. Уявіть Україну без західних україномовних областей.
Це ж Білорусь , назва є, а народу уже немає. Залишки підкорених. Те саме роблять з Україною росіскомовні громадяни, права яких захищає *****. Ви вже йому сказали що питання ізика на вашу думку не важливе ? Бо здається ні він ні лавров цього не знають. Або ви ідіот або вони.
показать весь комментарий
19.08.2025 14:02 Ответить
Нешановна, Вас спитали - докази де? Виходить що Ви, ну як би це дипломатичніше сказати, із тараканами у своїй макитрі розмовляєте.
показать весь комментарий
19.08.2025 14:16 Ответить
Докази це війна. Це окуповані території і знищення населення. Отакі докази.
показать весь комментарий
19.08.2025 14:17 Ответить
Те що Ви написали - це докази того, що в мацкві сидять моральні ур?ди, схильні до пограбування сусідів. А щоб добре виглядало, вони торочать пропагандистську маячну про захист срусськоязичних тощо. Вам це дуже добре заходе, я бачу. Аж глибоко прониклися, повірили, впустили в свої думки. То уззькоязичньіє вінаватьі.
показать весь комментарий
19.08.2025 14:20 Ответить
Це доказ того що фактично російськомовні до цього йшли з часів незалежності.
Нижче написала.
А в поляків Поляк єдин . Таке гасло. І вони будують власну державу вимагаючи від влади комфортних умов і розвитку економіки , а не пам'ятники з рос. мовою і дешевий газ.
показать весь комментарий
19.08.2025 14:23 Ответить
Проблема в тому що україномовні і російськомовні будуть дві різні України.
І так вже йшло з часів незалежності. Одні голосували за проросійські партії і обирали російську владу. Інші українську. Відповідно держава кололась росією. Ворог вправно використовував росіськомовність місцевого населення, яке орієнтувалось не на Європу а на москву. Бо ж адін язик, адні памяєтнікі, адна культура. Але ви намагаєтесь все це заперечити. А факт у тому що фактично українська Україна була зраджена власними громадянами, бо їм хотілась гаваріть на общєпанаятнам.
показать весь комментарий
19.08.2025 14:22 Ответить
В Україні є люди, які крадуть. Не здивуюся, якщо Ви про це не знаєте, сама святая простота. Але чи можна казати, що всі українці - крадії? Чи можна казати, що кожен українець - крадій? Що кожен срусськоязикий громадянин України вдячний Ху?лу за зруйноване житло та вбитих родичів, та аж бігом мріє жити у ************ Ху?ла? Такі вже давно там! Наполегливо раджу Вам лікувати паранойю.
показать весь комментарий
19.08.2025 14:30 Ответить
Давайте так. Якщо ви кожні вибори відкриваєте агітаційний лист кандидата і читаєте там список обіцянок, а тепер вимог ***** до України, те саме там- рос мова, позаблоковий статус України бла бла, і голосуєте за людей, які це обіцяють. А вони потім сидять при владі і виконують забаганки *****. То я таких виборців називаю зрадниками. Бо це зрада України, моєї української України. Бо вони чітко бачили за шо голосували. Це зрада. Може не совєцької , по типу окупованої Білорусії, як бачать майбутнє України росіскомовні виборці.
показать весь комментарий
19.08.2025 14:35 Ответить
В такому разі виходить, що російськомовних 73 відсотки, а ти що тут забула))) як то кажуть, біла гава)
показать весь комментарий
19.08.2025 18:33 Ответить
Тому і країна така. Навіть до поляків дуже вже далеко.
Зате до москалів близько.
Може комусь і радісно
показать весь комментарий
19.08.2025 19:28 Ответить
Так а мені що до Ху?ла та калантаряна? Я маю за них перейматися, чи шо?
показать весь комментарий
19.08.2025 14:17 Ответить
Страница 2 из 3