9928 посетителей онлайн

"Служба – не рабство": в Киеве протестуют против законопроекта, ужесточающего наказание для военных. ФОТОРЕПОРТАЖ

Вечером пятницы, 5 сентября, в Киеве на Майдане Незалежности проходит протест против законопроекта №13452, который ужесточает наказание для военных за неповиновение. Также украинцы протестуют против проекта закона №13260, который имеет целью усилить ответственность военных за СОЧ в условиях военного положения.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Громадське" и "Суспільне".

Десятки людей скандируют: "Репрессии - не дисциплина", "Защитите права военных" и "Служба - не рабство".

Памятник "Основателям Киева" на Майдане Незалежности подсветили с надписью "Защитите права военных".

В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ

Кроме того, на акции звучат призывы принять закон о военном омбудсмене и установить сроки службы.

Одной из инициаторов протеста является боевой медик и ветеран Алина Сарнацкая.

По ее мнению, подход "увеличить наказание и этим улучшить дисциплину" в отношении военнослужащих не работает.

"Отношение к военным уже и так крайне несправедливое, зарплаты в тылу - унизительно низкие, сроки службы неопределенные. Нам нужен закон о военном омбудсмене", - добавила она.

В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ

Протестующие сообщают, что акция одноразовая. Выходить каждый день, как против закона о ликвидации независимости НАБУ и САП они пока не планируют.

По состоянию на 20:15 на Майдане Незалежности собралось около 100 человек.

В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ

Напомним, 4 сентября Верховная Рада приняла в первом чтении законопроект №13260, который предусматривает более жесткое наказание для военных за самовольное оставление части (СОЧ) в условиях военного положения.

Ранее Комитет Верховной Рады по вопросам правоохранительной деятельности поддержал законопроект №13452, которым предлагается наказывать военнослужащих за неповиновение приказу командира сроком от 5 до 10 лет лишения свободы.

В мае 2025 года президент Владимир Зеленский внес на рассмотрение Верховной Рады как неотложный законопроект о военном омбудсмене. Среди прочего, законопроектом предусмотрен четкий порядок подачи и рассмотрения жалоб, а также действенный механизм проверок в воинских частях и органах управления.

В конце июля президент заявил, что рассчитывает, что уже скоро институт военного омбудсмена сможет полноценно заработать.

Топ комментарии
+67
Трпакторист Микола не розуміє, чому він, цивільна людина, воює, а поліцейський Сірожа, який утримується на податки, фізично підготовлений, володіє зброєю і давав присягу, стоїть з феном на повороті.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:03 Ответить
+35
вчора їздив машиною, бачив їх штук вісім стояло, і один з феном. я офигів. на фронті людей не вистачає, а вони в телефони втикають
показать весь комментарий
05.09.2025 21:22 Ответить
+30
Нічого нового ... Політики, які при владі, в союзі з так званим кадровим офіцерством завжди бажали бачити солдатський контингент "сірою скотинкою", свого роду рабами-андроїдами.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:14 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
Трпакторист Микола не розуміє, чому він, цивільна людина, воює, а поліцейський Сірожа, який утримується на податки, фізично підготовлений, володіє зброєю і давав присягу, стоїть з феном на повороті.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:03 Ответить
вчора їздив машиною, бачив їх штук вісім стояло, і один з феном. я офигів. на фронті людей не вистачає, а вони в телефони втикають
показать весь комментарий
05.09.2025 21:22 Ответить
Нічого нового ... Політики, які при владі, в союзі з так званим кадровим офіцерством завжди бажали бачити солдатський контингент "сірою скотинкою", свого роду рабами-андроїдами.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:14 Ответить
Так кожного дня теж. На міст Патона як заїжджаєш - постійно в телефоні сидять. Ні, зрозуміло, що поліція потрібна, але нафіга така кількість
показать весь комментарий
05.09.2025 21:24 Ответить
У нас і до 2022 кількість ментів на 1000 осіб була більшою, ніж у середньому по ЄС! А зараз чисельність населення зменшилася, частина території окуповані...
показать весь комментарий
05.09.2025 21:29 Ответить
ви методички сплутали. то закон не про ухилянтів, а про сзчшників, котрі за три роки вже стільки героїчного гівна на війні наїлися, що й вам можуть кілька мішків відсипати безкоштовно.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:49 Ответить
Zеленський робить все, щоб примусити українців тікати звідси.
Починаючи від грубого перевищення повноважень ТЦК і поліції, коли цивільних по суті заарештовують і доправляють - ні, не до відділу поліції, не в ізолятор, а... в ТЦК, навчальний центр і на фронт. Щоб служба в армії асоціювалась із в'язницею.
І закінчуючи обмеженням прав мобілізованих, які і без того майже безправні.
Браво, Zеленський! Ти тепер можеш замінити кім чен ина в КНДР, ніхто і не помітить різниці.
А яка чудова мотивація у всіх, з ким так поводяться! Показники "СЗЧ" красномовно про це свідчать.

Коли сирійці тікали від ІДІЛ - тамтешні прикордонники теж по них стріляли? Zеленський, їдь до москви - отримувати нагороду від #уйла! Так приголомшливо руйнувати державу зсередини до тебе спромігся лише яник, а ти його вже давно перевершив.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:31 Ответить
То не бригада, а секта "Адвентисти всепереможного бурята і святої пляшки-великомучениці". Простіше кажучи, латентні геї, очікуючі виконання своїх потаємних фантазій.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:57 Ответить
от ти на ЗЕленій пляшці сидиш, тебе ж влаштовує)))
показать весь комментарий
05.09.2025 21:47 Ответить
Це ж логічний ланцюжок . Якщо можна на етапі "бусифікації" з людиною поводитися як з "скотиною" , то чого це вона раптом з вчорашнього " козла-ухилянта " має в очах цивільних та військових феодалів - перетворитися на шановного захисника? Причин жодних - просто цивільний кріпак - трансформується у військового раба , у якого ще менше прав .

Не може безправний кріпак у феодальному суспільстві вдягнувши форму стати шанованою людиною.

Тому або цивільні та військові РАЗОМ виступлять на ІДЕОЛОГІЧНОМУ фронті проти "беЗЕпрєделу" ,або і далі будуть чубитися між собою сперечаючись ,хто винен .

Наразі вся ПОВНОТА ВЛАДИ ,А ОТЖЕ І ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В РУКАХ ЗЕКОМАНДИ . Потрібна повне перезавантаження системи зі зміною керівних недоеліт . А ці всі - ходуни з картонками і прохання в панів зробити пайку більше і шмагати не батогом ,а різками нічого не дадуть
показать весь комментарий
05.09.2025 21:38 Ответить
Так, до ухилянтів в законі, котрі закони про святу недоторканність власних сідниць прийняли раніше, чим перші ракети до Києва долетіли.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:41 Ответить
Це просто наслідки бусифікації. І це лише початок. Це зовсім не смішно і це дуже, дуже загрозливі речі, які насправді торкаються кожного, бо їх наслідки потенційно катастрофічні для населення України.
Я ще восени минулого року писала, що якщо в Україні не вирішити проблему бусифікації, то не пізніше осені-зими 2025 року соціум зіткнеться з першими проявами революційної ситуації. А до весни 2026 року ризикує увійти в абсолютно катастрофічний сценарій повної соціальної ентропії. Тоді мене тут підняли на сміх та розповідали, що "альтернатив бусифікації немає".
Насправді, для маленької країни, яка воює з набагато переважаючим супротивником альтернатив немає контрактній армії. Бусифікація - це просте рішення, яке багатьом здається очевидним та безальтернативним. Але історія свідчить: бусифікація - це насправді "розкіш", яку може дозволити собі або тиранія, або країна з, пробачте, "ізбиточним" людським "ресурсом", якого гарантовано вистачить на дві армії. Одна на фронті, а одна в тилу - для утримання населення та насильно мобілізованої армії в покорі. І коли ті, хто тут розповідає, що "у другу світову теж була примусова мобілізація", не розуміють, що так, була, але як в СРСР, так і в Німеччині по факту існувала друга армія. Чисто для контролю та упокорення населення. І ця друга армія фінасувалася навіть краще за ту, що була на фронті. Маленька країна просто фізично не здатна створити таку другу армію такого масштабу. Більше того, в Україні, з її історичними традиціями та менталітетом, навіть якщо створити внутрішню армію для контролю за населенням це мало що вирішить. З однієї причини - ця армія не буде готова стріляти у народ. Окремі персонажі звичайно будуть. Але масово - ні. Не той історичний анамнез. А значить, соціальну ентропію, яку викликає бусифікація, в умовах України просто нічим "погасити". Відповідно, вона гарантовано призведе до соціального вибуху. Це чисто фізика, не більше. Можна сказати навіть так: історична фізика на цій территорії.
Тому висновок очевидний: або Україна перейде на контрактну форму набору в армію, або в осяжній та вже найближчій перспективі ми усі опинимося в ситуації максимальної соціальної ентропії.
Умовні врадіївки, як реперні точки, ми вже пройшли. Наразі ми в умовному вересні-грудні 1916 року. З розмовами про розстріли для дезертирів та пошуками соціальної группи, на яку можна перекласти основний тягар війни (в нашому варіанті, принцип "простих рішень", зрозуміло, приведе до бажання знизити мобілізаційний вік, щоб "пригасити" невдоволення військових - що стане таким каталізатором процесу, який пришвидшить сценарій в геометрічній прогресії). Це ж вже все було. І я дуже, дуже не хочу, щоб цей сценарій розкручувався далі. З чисто прагматичних та логічних міркувань, адже розумію катастрофічність наслідків такого сценарію для простих людей.
показать весь комментарий
05.09.2025 23:43 Ответить
Передай своєму кураторру подоляку, що страшилки про Варшаву вже не діють. СЗЧ все більше і більше. Хай щось новіше вже вигадує.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:19 Ответить
маленька радянська армія все копіює з великої.
тільки там свідомо стають кріпаками атцов камандіров продавши свою тушку за 2млн фублів...
далі що якщо це не допоможе "побороти" счз, ями як у кацапів чи розстріли "кадирівцями" ?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:22 Ответить
В якій бригаді воюєш?
показать весь комментарий
05.09.2025 21:52 Ответить
Все що коять ЗЕскоти це шкода українцям від хлібороба до солдата... Кому в ЗЕкраїні "жить харашо"? Боярам, мусорам, митникам,бандитам.......
показать весь комментарий
05.09.2025 21:46 Ответить
Лакмусовий папірець це буде ще більша кількість сзч після цього дебільного без перебільшення "закону"
показать весь комментарий
05.09.2025 21:50 Ответить
А що тут гадати, бабло привело. Уже давно доведено, що політики, це той самий товар, чим більше вам його рекламувати, тим швидше ви його придбаєте, незалежно від якості. Ази ж маркетингу.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:53 Ответить
і тебе теж
показать весь комментарий
05.09.2025 22:21 Ответить
Визначтесь хто основна завада успішній обороні: умовний ухилянт, чи шашличник-пересидент? Інакше весь мобресурс у тюрмі сидітиме, а не захищатиме заброньованих панів і підпанків майно та статки.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:14 Ответить
З такого контингенту прокурорів творити військову прокуратуру, які в суді, з таких же суддів, будуть публічно вбивати ветеранів, яким випало щастя залишитися живими!?
Прокурор зірвав медалі з ветерана у суді https://youtu.be/VWGbCwnw5Wo
показать весь комментарий
05.09.2025 21:11 Ответить
Автори разом з держсекретарями КМУ та Цовв, які наваляли таке лайно, чомусь, геть «забули», про посилення покарання самих нардепів України, за самовільне залишення зали ВРУ під час сесійного засідання, Комітетів!! А тим більше, посилити ПОКАРАННЯ нардепам, за втечу з України, як кислицин з групою осіб!!
показать весь комментарий
05.09.2025 21:17 Ответить
Ящітаю шо то полумєри. Нада так: написав рапорт на відпустку - на тобі 5 років, написав рапорт на переведення - на тобі 10, написав на звільнення - на тобі пожиттєво у армії, іш, умний нашолся...
показать весь комментарий
05.09.2025 21:22 Ответить
До речі ,щось не видно різних громадоактивістів ,на кшталт шПекаря... Зайшов до нього на фейсбук глянути чим переймається цей "борцюн за права чєловєків " ...
Глянув .. Сильно переймається . Вчора навіть пост він репостнув - мабуть дуже йому болить рабство в ЗСУ .. А ні переймається шПекарь , що п..асів гомосексуалістів не ******* . Переймається ,що є в Україні гомофоби ....
Ну шо ж пане шПекарь терпіть , таких як я. Як ми терпимо гомосексуалістів ,таких як ви ....
показать весь комментарий
05.09.2025 21:48 Ответить
показать весь комментарий
05.09.2025 22:09 Ответить
За рахунок збільшення "м'яса"? Так вони м'ясом й Україну не в змозі захопити. А західніше лише країни НАТО, окрім Молдови, там швидко їм наваляють. Які ще ресурси, окрім м'яса, з'являться у кацапів у випадку капітуляції України?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:50 Ответить
Так офіцер фактично не відповідає за життя людей, бойовий імунітет. А це призводить до свавілля. Ви хоч в армію сходіть, а краще на війну, потім побалакажмо. Бо ці шаблонні фрази про "дисципліну" говорять про те, що людина взагалі не розуміє, про що мова і чому така кількість СЗЧ. Це проблема затяжної війни і вирішити цю проблему вже ніяк не можна, тільки контрактниками. А якщо і цей закон не допоможе, далі що: заградотряди і розстріли?
показать весь комментарий
05.09.2025 23:43 Ответить
Якщо раніше СЗЧ-шники мали можливість повернутись до лав СОУ та воювати, то з прийняттям цього ганебного закону вони повинні залишитись в буцигарні мінімум на 5 років. Тобто бригади будуть танути скоріше, їх боєздатність буде знижена у коротші терміни. Хто так поспішає довести країну до капітуляції на умовах рф?
показать весь комментарий
06.09.2025 00:06 Ответить
Ну що сказати, ворог добряче засів в Києві і біда в тому ,що самі голосували за них.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:52 Ответить
Варшаву, Варшаву забули - штурм Варшави!
показать весь комментарий
05.09.2025 22:03 Ответить
Правильно люди бастуют. Обьективно, для того чтобы устанавливать такие рабские законы, сначала установите воинам фиксированные сроки службы по мобилизации, чтобы у них был хотя бы теоретический шанс выжить и вернуться целыми домой. А так когда срок военной службы - бессконечность, то смерть на фронте, или потеря конечностей лишь вопрос времени, ото всех снарядов не увернешься.🤨
показать весь комментарий
05.09.2025 22:07 Ответить
написала жінкиня сидячи на "пасобії" в дойчеляндії.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:24 Ответить
Гражданские с автоматами могут противостоять армии? Детский сад.
показать весь комментарий
05.09.2025 23:09 Ответить
"бздунлива бидлота" виловлює на вулицях цивільних щоб відправити в окопи ЗАМІСТЬ СЕБЕ.
показать весь комментарий
06.09.2025 00:04 Ответить
А в Польщі війна? Ах, ні, то про шо тоді мова. От як буде війна, та ще 11 років поспіль, то подивимося як вони там будуть саджати у буцигарню за запізнення на 6 годин.
Сказочнікі.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:03 Ответить
Одного прекрасного дня і ти опинишся в автозаку, отримавши добре по ребрах. Карма - вона така. Ті, хто розстрілював у 37-му теж не думали, що через кілька років прийде і їхня черга.
показать весь комментарий
06.09.2025 10:20 Ответить
ЧКже орки будуть насилувати і вбивати цих кончених цивільних які працюють проти фронту коли не дай боже фронт рухне. Вже починається жах. боо ці з плакатиками не нюхали пороху і не знають що таке москаль- і як вони будуть різати їх і вбивати бо москалі то різники. А ці опоередковано- працюють на москалів
показать весь комментарий
05.09.2025 22:18 Ответить
воно ******* що сидить на заводі за бронею.
але швидше за все просто дурачок
показать весь комментарий
05.09.2025 22:18 Ответить
Яки таки закони можуть бути прийняти в Україні якщо колишній президент Зелеленський вже більше року немає права підписувати офіційні документи?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:29 Ответить
не хоче влада України перемагати в війні
показать весь комментарий
05.09.2025 22:40 Ответить
Це ж так не працює. Вони вже верещали все це ще у 21 році. Людей, землі та виробництва у кацапів і зараз вдосталь. Ну а щоб створити новий Варшавський договір ці країни спочатку необхідно завоювати як у Другу Світову. Щоправда тоді це називали визволенням. І ось питаю ще раз, звідки у кацапів ресурси на завоювання країн колишнього Варшавського договору, якщо у них недостатньо ресурсів на завоювання України?
показать весь комментарий
05.09.2025 23:28 Ответить
У Польщі за неявку до військкомату за 6 годин - в'язниця.

Oсоба повиннa з'явитися до вказаного місця не пізніше, ніж за 6 годин з моменту отримання повідомлення про оголошення загальної мобілізації або початок війни.
Oсоба, яка під час мобілізації або війни, будучи призваною на дійсну військову службу, не з'явилася на цю службу у визначений час і в певному місці, карається позбавленням волі на строк не менше 3 років.
Особа, яка під час мобілізації або на війні з метою постійного ухилення від проходження військової служби, будучи призваною на дійсну військову службу, не з'явилася на цю службу у встановлений день і місце, карається позбавленням волі строком не менше 5 років.
показать весь комментарий
06.09.2025 00:57 Ответить
А українська броня в рф не буде рахуватись? Ну там прокурори, поліція, митники, судді, держчиновники, водоканал, обленерго і т. п. структури? Якщо буде рахуватись, то можна продовжувати спокійно красти і далі.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:03 Ответить
Не зрозумів. До чого тут Угорщина? З нею воювати з"являться бажаючі? З якого переляку? І говоримо взагалі про американську армію. Чи лиш би що ляпнути?
показать весь комментарий
06.09.2025 01:45 Ответить
Україна 356 копів, Польща - 258, США - 238, Британія - 211, Швеція - 195, Канада - 188
Навіть в Ізраїлі з постійними терактами менше - 345...
показать весь комментарий
06.09.2025 10:36 Ответить
Румунія - 303, Фінляндія - 130, Норвегія - 188, Голландія - 295. Ірландія з їх ІРА - 265!
Бразилія з їх фавелами - 211! Авторитарний Китай - 143!!!
показать весь комментарий
06.09.2025 10:41 Ответить
При адекватній системі управління в ЗСУ:
- кількість СЗЧ складала б на сьогодні не 350-400 тис., а 350-400;
- кількість зниклих безвісти не 200 тис, а 2000;
- кількість вбитих не 150 тис, а 15 000;
- кількість покалічених не 500 тис, а 50 тис
- наявної чисельності персоналу вистачало б для ефективної оборони, ротацій і відновлення.
показать весь комментарий
06.09.2025 13:28 Ответить
А коли буряти з кадирівцями вас посадять на пляшку у власному будинку, то теж протестувати будете? Кончені ухилянти.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:44 Ответить
По принципу - краще я дівчину згвалтую, чим який небудь негідник ?
показать весь комментарий
05.09.2025 21:55 Ответить
Тобто якщо командир-довбень посилає тебе на вірну смерть, треба виконувати приказ?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:16 Ответить
У кацапів є ресурси на це?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:30 Ответить
Если Украина капитулирует -- да.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:39 Ответить
В Буче много защитились? Безоружный против вооружённого...
показать весь комментарий
05.09.2025 22:51 Ответить
Если мы капитулируем, рф поставит ультиматум Западу насчёт зон влияния. И не факт, что НАТО впряжётся за восточную Европу. В любом случае, с войной или без, Европу ждёт ж...па при капитуляции Украины.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:58 Ответить
По перше я питав про ресурси, котрі за вашими словами, з'являться у кацапів у випадку капітуляції України. Так що там з ресурсами? Ну а по друге. Сформулюйте цей ультиматум, ну хоч приблизно, загальними тезами. І за які саме зони впливу йдеться? Колишній соцтабір, чи щось більше, чи менше?
показать весь комментарий
05.09.2025 23:05 Ответить
Ну так звісно, що ресурси неспіврозмірні. Але місцеві "патрійоти" та блогери-політруки кажуть, що раша майже всьо. Розкрию таємницю: війна це робота, а патріотизмом ситий не будеш. Це демагогія і ви це прекрасно знаєте. Всіма світі воюють за гроші. За великі гроші. А вічно воювати психічно здорова людина не хоче.

Що ж це за держава така, яка під час війни не дбає про обороноздатність. Я бачив, як ця держава "готувалася" до війни, що чверть країни прокинулася в окупації
показать весь комментарий
06.09.2025 00:53 Ответить
Кацапів недооцінили блогери-політруки і місцеві "патрійоти", а я завжди повторював слова генерала Кривоноса: "Сама велика помилка - недооцінити ворога". Чи ви гадаєте ЄС просто спостерігає? Вони теж зробили висновки
показать весь комментарий
06.09.2025 00:55 Ответить
А тюрем на всіх у Польщі вистачить? Бо згідно опитуванням не дуже великий відсоток поляків збирається реально воювати.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:08 Ответить
Світлана, ви так типу жартуєте? Чи ви реально вважаєте, шо путін настільки божевільний, шо нелояльном у своїй більшості українцям надасть зброю, військову техніку та погоне на Європу, де живуть їх діти та дружини? Реалі? Ви великого розуму жінка, безперечно.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:24 Ответить
Американська армія, програвши купу воєн, тепер воює лише гуртом проти слабшого в багато разів ворога. Бо, ще раз повторюю, ніяким примусом і репресіями перемоги не здобудеш.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:31 Ответить
Мабуть, рахується. Бо всі тобою перераховані чомусь не поспішають в окопи. І ні бурятів, ні штурму Варшави не бояться.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:34 Ответить
Ще раз: служба в мирний час і на фронті - це зовсім різні поняття.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:46 Ответить
В царській армії були такі суди і розстріли. Але у 1917 солдати почали розстрілювали офіцерів і їхали по домах. Дехто із зброєю.
показать весь комментарий
06.09.2025 06:44 Ответить
Бацькін бульбостан - 325. Навіть там менше!!!
показать весь комментарий
06.09.2025 10:43 Ответить
Сам сподіваєшся бути в розстрільній команді, смердючий тцкун? Так через кілька років будеш верещати "а мене за що?". Як верещали в 40-х ті, що розстрілювали в 37-му.
показать весь комментарий
06.09.2025 11:01 Ответить
Скоріше за все так і є. Найбільш войовничі та непримиренні до "ухилянтів" та "дезертирів" тут достойні нащадки нквдистів та "активістів", які в 30-ті вигрібали в українців останнє зерно, строчили на них доноси, відправляли в Сибір та розстрілювали.
показать весь комментарий
06.09.2025 11:31 Ответить
А коли сам приїдеш воювати?
Більше за всіх про ухилянтів співають оті офіцери, що наплювали на присягу і втекли закордон, найбільші покидьки (он як на фупі ТС закликає всіх стріляти без розбору, а сам ахвіцера, що сидить у Кракові), і відставники, яким по 45 років, що як в анекдоті про пожежника, вони тупо таким чином зловтішаються, а ви думали, патріоти? І влада не мобілізує їх, а тим, що втекли, ще й подвійно громадянство, і ані слова в тому законі про військовий обов'язок, замість того щоб хоча б позбавити їз звань та ранніх пенсій, якщо такі отримують. Кумів забагато..
показать весь комментарий
06.09.2025 16:25 Ответить
Я так розумію ті лозунги, що вони тримають це звернення до ухилянтів?
показать весь комментарий
05.09.2025 21:32 Ответить
А нагадайте, хто цих ухилянтів в законі до влади привів?
показать весь комментарий
05.09.2025 21:50 Ответить
показать весь комментарий
05.09.2025 22:00 Ответить
ні.

І ні.

Але більшість це цивільні з автоматами, дура
показать весь комментарий
05.09.2025 23:20 Ответить
шкода, що не так масово, але всеодно Дякую за підтримку це дуже важливо!
показать весь комментарий
05.09.2025 23:40 Ответить
Ну, все, видно країні труба..
Якщо не тільки ростролі, і корисні ідіоти за то, щоб ЗСУ розвалювалися, і СЗЧшників відгодовувати салом поки підрозділи які вони покинули вмиваються кров'ю..
Що ж буде із нашими рідними, що не повтікали з фронту....?
На скільки ж їх вистачить???
показать весь комментарий
06.09.2025 00:24 Ответить
Хочу додати: мене дивує таке спокійне ставлення влади, що в Україні, що, до речі, в Росії до того, що ситуація в нашій країні стрімко скочується в революційну. Я не розумію політиків. Українських, тому що вони приймають рішення так, немов в країні людський ресурс безлімітний, невичерпний та не маючий межі витривалості. Можна ловити широкою сіткою не бентежачись наслідками. Це настільки дивна позиція, що я не розумію хто в нашому уряді дає подібні поради і чи сповна розуму ці люди.
Радість російських керманичів з приводу можливої соціальної ентропії в Україні теж дивна. Чому ви радієте, хлопці? наразі ви маєте справу та воюєте з країною, яка хо погано, але керована, яка грає по яким-не-яким правилам. Яку можна обмежити, наприклад, в використанні дальнобійної зброї чи зброї масового ураження. На яку можна політично вплинути. Але якщо в Україні рвоне революція ви впевненні, що до влади прийдуть більш зговірливі люди? А якщо менш? А якщо фанатики? Ви гадаєте, що у випадку хаосу пройдете Україну як ніж крізь масло, а хто вам це гарантував? У випадку революції війна скоріш за все продовжиться - але в іншій формі. Це буде партизансько-диверсійна війна без правил. Афган з в'єтнамом в одному флаконі. Населення в більшості розбіжиться, а те, що залишиться радикалізується. Це буде територія хаосу, яку ви не здатні контролювати - бо вона завелика навіть для Росії. Радикальні угрупування українських повстанців гарантовано і швидко знайдуть спонсорів, але "обмежити" та "вплинути" на них вже не зможе ніхто. Ні стосовно методів боротьби, ні стосовно цілей ураження. І хто сказав, що у цих людей не з'явиться засобм ядерного ураження, так, зроблені в гаражах, але не менш страшні за наслідками. І як ви збираєтесь з ними воювати? Невеликі мобільні партизанські та диверсійні загони не уражуються ракетами і не знищуються дронами, зате здатні швидко переміщатися на великі відстані та здійснювати точкові операції значної руйнівної сили будь-де.
Я в шоці від безвідповідальності нинішніх політиків. Це просто якийсь жах. ніхто нічого не прораховує. Ніхто нічого не боїться. Як діти з гранатою в руці, прости Господи.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:02 Ответить
Хтось жарив шашлики коли потрібно було готуватись до війни.
Поляки ж готуються до війни в мирний час.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:09 Ответить
Політруки пропагують і закликають. Думати це не їх робота.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:16 Ответить
Різниці ніякої. З того, хто не збирається і не бажає воювати, і вояка відповідний. І ніякою тюрмою його не залякаєш. Україна тобі в приклад. СЗЧ вже більше, ніж в окопах. Без ідеології та твердої мети діла не буде.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:26 Ответить
В Туреччині всі чоловіки віком від 20 до 41 року зобов'язані пройти як мінімум шість місяців військової служби.
Особливістю турецької системи є так звана Bedelli Askerlik: після одного місяця базової підготовки призовники можуть уникнути залишкового терміну служби, здійснивши одноразовий грошовий внесок.
Раніше сума становила близько 5000 євро, але з тих пір вона неодноразово підвищувалася.
На сьогодні плата становить приблизно 243 000 лір, що еквівалентно 6300-6500 євро.
Повне ухилення від військової служби загрожує штрафами або навіть тюремним ув'язненням.
Права на відмову від служби в армії з переконань не передбачено.
показать весь комментарий
06.09.2025 01:38 Ответить
По уму, об'єктивно, росія перша повинна бути зацікавлена в збереженні України, як країни. Так, можливо якийсь буфер між Україною та росією і має який сенс, хоча хз. У ********* світі... таке собі. Але в збереженні контрольованості України, в збереженні тут хоч якоїсь, хоч номінальної держструктури - безперечно. Це настільки очевидно, що я навіть не розумію про що тут можна вести мову. Усі оті російські мрії про якийсь "розділ" України між сусідами - це ж маячня божевільного. Хто буде ділити Україну в ЄС???? Як ви собі це уявляєте??? Де будуть кордони цього поділу? Це фізично неможлива процедура, не кажучі вже про те, що це бомба для усієї планети. Додуматися до такого сценарію міг лише повний даун. Що стосується анексії всієї України, то вона закінчиться на Дніпрі. На річці, а не місті. Бо Дніпро - природня перешкода не лише для руху з заходу, але й для руху зі сходу. Дніпро потрібно не лише форсувати, але й якось потім втримувати там переправи, мости, логістику. Або втягувати Білорусь у повноцінну війну, що фактично означає початок повномасштабки вже в кордонах Європи. Різку ескалацію війни, втягування в неї усього потенційного "варшавського договору".
А якщо не окупувати усю Україну, але продовжувати війну з наміром узяти усе Лівобережжя чи повністю відрізати Україну від моря - це значить залишити Україні території, ресурси та кордон з Європою. А це вічна війна. І вона рано чи пізно вийде за межі України хоча б демографічно. Тобто, рано чи пізно при такому сценарії Європа буде змушена або ввести в Україну власні війська, або фінансувати створення в Україні армії з найманців. Що нівелює нинішній дисбаланс людського ресурсу і зробить війну з Україною для росії невирішуваною. Яку не можна завершити, і немає сенсу продовжувати. Це пастка і катастрофа вже для самої росії.
Це вічна Чечні, але кратно масштабніша та руйнівна для самої росії. При чому руйнівна чисто фізично. У військовому плані. Про соціум я взагалі мовчу. Такої війни в росії точно ніхто наразі не уявляє і точно не бажає. Крім повністю відбитих на голову гіперпатріотів. Росіяни у своїй масі згодні і лояльні до війни, яка йде десь далеко, там на Донбасі і їх особисто і прямо не стосується. А от чи будуть вони згодні на вічну газу у себе на порозі - оце питання.
показать весь комментарий
06.09.2025 02:35 Ответить
Третього вересня у Верховній Раді внесли у порядок денний законопроєкт № 13452, мета якого - посилити відповідальність за військові правопорушення.
Законопроєкт передбачає, що у випадку непокори військовий отримає не менше 5-ти років ув'язнення, без права заміни вироку на випробувальний термін.

А хто буде визначати правомірність наказів? Ну це так, просто згадав, як інкримінували беркутівцям після Майдану статтю 60 Конституції України. Прийде час, знесуть зелених.... от тоді й буде що і з кого спитати )

Стаття 60. Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.

За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.
показать весь комментарий
06.09.2025 07:46 Ответить
добре шо тебе зелену хвойду всі читають
показать весь комментарий
06.09.2025 07:51 Ответить
Рознесли б ту вр.... УКРАЇНЦІ терплять в себе на шиї ПИЯВОК!!!
показать весь комментарий
06.09.2025 08:39 Ответить
А поліцію охорони збільшили з 8000 до 16 000 під час повномасштабки теж через некомплект??
Почитайте, що про це каже ветеран Гудименко!
https://censor.net/ua/blogs/3508465/reforma_dopomoje_blsh_efektivno_vikoristovuvati_kadroviyi_resurs_derjavn_koshti
показать весь комментарий
06.09.2025 08:54 Ответить
Довбень, з побудованої тобою за 30 років "країни мрій" вже і так розбігаються, як з тонучого корабля. Тих, хто ще не втік, залишилось лише розділити на групи. Щоб втекла і решта адекватних. Дебіл, блд...
показать весь комментарий
06.09.2025 10:17 Ответить
все кто добровольно не пошел на войну, те по факту и есть ЛБГ, их нужно лишить гражданства прижизненно
показать весь комментарий
06.09.2025 11:00 Ответить
Так усі ці дяді та тьоті, які тут з штанів виплигують за смертні кари та гієни огнені, вони ж про сталіна пам'ятають, а про Берію, Єжова чи Каменєва, Бухаріна, Рикова та їх долі ніколи не чули. А про дві масові казні робесп'єристів навіть не здогадуються. Якобінці хренові. Так якобінці були друзями Конституції хоча б на словах.
показать весь комментарий
06.09.2025 11:01 Ответить
Що ти верзеш? Якби насправді було 10% то не було б проблем з мобілізацією. Насправді ж якщо постане вибір: загинути в окопах або залишитись без громадянства, мінімум 99% чоловіків виберуть другий варіант. І не забувай, що після війни країну ще треба буде відбудовувати та піднімати економіку. Чи ти справді думаєш, що ті, кого держава позбавила громадянства, так і кинуться це робити? Ще раз повторюю: з такої країни вони звалять хто куди. І тоді побачимо, що тобі навідбудовують і піднімуть тцкуни з поліцаями. Та і не зрозуміло, чому ти сам заховався в Польщі і не поспішаєш на фронт відстояти своє українське громадянство. Чи тих, хто завбачливо втік за кордон, позбавляти громадянства в твоїх планах нема? Це, як завжди, стосується лише тих, хто залишився в Україні, і, як завжди, лише чорноробів?
показать весь комментарий
06.09.2025 11:26 Ответить
А під час війни, Вікторе Літайчук, усі оті тюремні строки за запізнення в військомат чи яку іншу дурню стануть, як роса на сонці. Бо це в мирний час можна лякати людей тюрмою за кожну дрібницю, а коли вам потрібно зібрати та утримувати військо, то загрози, які несе надлишкова жорстокість від власної держави стають чинником різкого зростання соціальної напруги. Тому розумні державні мужі усіма засобами будуть її уникати, щоб зберегти ЛОЯЛЬНІСТЬ населення. Бо лояльність населення у воюючій державі - це чинник збереження самої держави. Ось так, Вікторе.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:33 Ответить
Рабство, ще й яке. Але навіть рабство може бути людяним, але ця країна настільки "цивілізована", що і рабство одне з найгірших.
показать весь комментарий
06.09.2025 12:51 Ответить
Подібні Віктори і нинішня українська влада цього не розуміють. Або ж навпаки, прекрасно все розуміють і такими діями просто виконують завдання по ліквідації української держави. Що ще гірше.
показать весь комментарий
06.09.2025 13:13 Ответить
Це так. Навіть, замість нормального цивілізованого капіталізму за прикладом тієї ж Скандинавії, за 30 років примудрились побудувати якийсь дикий середньовічний клановий феодалізм.
показать весь комментарий
06.09.2025 13:34 Ответить
Включив вчора ток-шоу по Суспільному, якраз обговорювали, що 67% людей вважають нинішню мобілізацію несправедливою, так якийсь їхній гість каже, що треба зробити життя цих 67% (на хвилинку, це більше ніж 2/3 населення) нестерпним, бо це, виявляється, ухилянти! Іноді послухаєш оцю вакханалію і замислишся, а на кого вони працюють ці гості?
А ТЦКшники, навіщо лупцюють людей, навіщо он Сахарука забили до смерті? Чи на Одещині прикордонці вбили людину без будь-яких законних підстав. Хто сидить?
А нікому не здається, що найбільше свавілля саме на Одещині не просто так, повно відео, як в Одесі лупцюють вчетвером лежачого, крутять людей як кримінальників і т.д., за минулий рік тільки я нарахував 3 випадки, коли там загадково помирали люди і це списували на епілепсію, тільки там на людей на вулицях кидаються тупо тітушки (з інших регіонів такого відео не бачив), цей регіон особливо важливий для кацапів, вони марять Одесою, там куплені кроти у владі і вони навмисно це коять, розраховуючи на повстання людей, щоб полегшити задачу своїм хазяям-окупантам?
показать весь комментарий
06.09.2025 16:26 Ответить
Ну, і що далі? 200 тис. до тюрем, зараз в тюрмах тільки 40 тис. Будувати в 6 разів більше тюрем? Треба змінювати підхід, одним кнутом можна і коня загнати, от що треба змінювати.
Цементується корупційний феодалізм, де проста людина не має жодного права, де нема такого поняття як справедливий суд чи доступна медична допомога, як записано в Конституції, де президент відкрито підтримує корупцію, де не воюють ті, хто давав присягу, заброньовані 90-100% силовиків, де в ЗСУ лише 1 із 40 молодих відставників (середній вік таких відставників 45-47 років), де більшість офіцерів вічно чекають воса, а здорові бики охоронці стоять і охороняють дерева в містах, не кажучи вже про чинуш та їхніх дітей, навіть гумористів, і т.д., а в той же час на вулицях хапають хворих людей.
Сердечників змушують бігати по спеці з вагою - це вбивство! Он чув на пошті, жінка розповідала, у сина порок серця, важить 48 кг, схопили на вулиці, на наступний день на полігоні. Хотіла принести якісь документи, навіть дивитись ніхто не хоче. А що казати за тих, у кого не з дитинства серце хворе... Влада, що спустила наказ на ВЛК плювати на хвороби людей, і всі виконавці - це вбивці, у кого родичі стали жертвами цього свавілля, вам дорога до ЄСПЛ!
показать весь комментарий
06.09.2025 16:28 Ответить
Вони дронами через Дію керують ))))
Ну не так шоб серьозно, а як пообіцяв Бубослав Хоробрий ,- "у своєй головє".
показать весь комментарий
05.09.2025 21:52 Ответить
Америка потім на знак подяки розвернула назад єврейські пароходи з Німеччини. ********, дяді Адіку долари продавайте.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:02 Ответить
Страница 1 из 4