13210 посетителей онлайн

Прекращение боевых действий в интересах Украины и РФ. Нужны переговоры, - Вэнс

Венс сделал заявление о прекращении войны РФ в Украине

Вице-президент США Джей Ди Вэнс считает, что нынешняя фаза войны между Россией и Украиной истощает обе стороны, и пришло время искать пути прекращения боевых действий.

Об этом Вэнс заявил в интервью Pod Force One, информирует Цензор.НЕТ.

Провалы РФ на фронте

По словам американского чиновника, россияне несут значительные потери на передовой, несмотря на минимальные территориальные завоевания, а Украина в то же время сталкивается с серьезными внутренними вызовами.

"Территория, которую россияне захватывают, настолько мала, и при этом они теряют много людей. Украинцы, со своей стороны, сталкиваются со многими проблемами", - сказал Вэнс.

Время для мирных переговоров

По мнению вице-президента США, вооруженное противостояние вошло в фазу, когда дальнейшие боевые действия не приносят выгоды ни Украине, ни России, и нужны переговоры.

"Мы действительно верим, что достигли того момента, когда и России, и Украине выгодно прекратить борьбу", - добавил Вэнс.

Топ комментарии
+12
сша змусили Україну віддати ядерну зброю.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:37 Ответить
+11
Поверніть нам вкрадену ядерну зброю.
показать весь комментарий
29.10.2025 21:34 Ответить
+10
Про які вигоди України від війни каже цей клоун Венс, їх дружбан Х-уйло напав на Україну, аби її знищити, Україна змушена захищатися, аби не загинути. Венс прирівнює жертву до агресора, тобто ця паскуда або тупа, або упереджена щодо України.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
LOL what? рожеві окуляри заважають? Нічого що у них того добра валом? Ну розʼїбем ми москву, якщо вдасться, а у відповідь що прилетить? Та їм пох буде що у нас буде ЯЗ, тому що будуть впевнені що його ніхто не застосує в найближчі років 20 (бо нізвідки взяти достатню кількість ракет неможливо).
До речі, тобі ок з нейтральної Швейцарії пропагувати перетворення України в черговий умовний Іран?
показать весь комментарий
29.10.2025 22:48 Ответить
аргументів немає, зрозуміло
показать весь комментарий
29.10.2025 22:50 Ответить
То ти зібрався шантажувати рашку і решту планети заодно?Лягай спати,терорист мамкин
показать весь комментарий
29.10.2025 22:51 Ответить
Зеленський твій президент.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:53 Ответить
Ти дійсно смішне. Україна ризикне застосувати, а рашка не ризикне. Все, іди спати. Чи зараз канікули, в школу йти не треба, то батьки дозволили тобі довше біля компа посидіти?
показать весь комментарий
29.10.2025 22:53 Ответить
І всьо?В підвальчику зкрутиш?
показать весь комментарий
29.10.2025 22:54 Ответить
Йожу понятно. СРСР, США, Китаю, Франції, Британії критично. А тобі не критично. Бежи патентуй - мільярдером станеш.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:54 Ответить
І мозок тобі
показать весь комментарий
29.10.2025 22:55 Ответить
Чому боти сороса проти української яз?
показать весь комментарий
29.10.2025 22:56 Ответить
Ахаха, теплі мрії з Нідерландів. Як і твій "друг" зі Швейцарії, вам чхати якщо Україна скотиться до рівня умовного Ірану.
Знаєш що буде? Будуть санкції, і багато. Європі в принципі пох, якщо ми не встоїмо. Вони нам допомагають бо хочуть уникнути війни власними руками, але якщо буде загроза хімічної атаки від нас, то вони оберуть повну здачу України і далі будуть діяти по ситуації. І ***** не полізе на них, для нього це буде щось на кшталт харакірі, бо окрім військового супротиву, санкції будуть такі що його самі кацапи прибʼють. І Китай навряд допоможе, навпаки буде активно торгувати з ЄС (гроші головне).
А в разі хімічної атаки на рашу, на нас полетять їхні ракети з ЯЗ. Далі розписувати думаю не має сенсу, результат відомий.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:56 Ответить
Використання збройного плутонію з низьким вмістом ізотопів 240-241 не є секретом.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:57 Ответить
Страх знищення москви не дасть опг озеро застосувати змз першими.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:58 Ответить
Готові заплатити таку ціну?
показать весь комментарий
29.10.2025 22:58 Ответить
Нащо підвал? Якщо у мене буде в підпорядкуванні Енергоатом та Мінстратегпром, все буде.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:58 Ответить
>Україна ризикне застосувати, а рашка не ризикне

ще раз: я не писав, що русня не буде використовувати яз, я писав, що ми зможемо нанести їм велику шкоду й знищити десятки мільйонів русаків.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:59 Ответить
Україна не буде атакувати першою. Санкціями ти нікого не налякаєш.
показать весь комментарий
29.10.2025 22:59 Ответить
******* ти короткозорий. ЇМ ЧХАТИ, так ясно? Ну полетить ***** на урал і звідти запустить. Це нічого не міняє?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:00 Ответить
Не зможемо. Вони знищать нас перші. Бо в них ВЖЕ Є ЧИМ.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:01 Ответить
Ізраіль успішно це робить маючи доктрину samson option.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:01 Ответить
Виростеш, вивчишся, наберешся розуму, то, може, і буде в тебе Енергоатом...
показать весь комментарий
29.10.2025 23:02 Ответить
Так хоч буде чим відповідати. А ти пропонуєш українцям тихо померти. Гарна реклама притули 🤣
показать весь комментарий
29.10.2025 23:03 Ответить
Україна не буде атакувати першою. - тобто буде продовжуватись те що є, тільки з додатковими витратами на виробництво та обслуговування яз?
Санкціями ти нікого не налякаєш. - залежить від того якого рівня ті санкції і на кого вони накладаються. Нас вони добʼють, навіть зупинка допомоги від ЄС нас добʼє через кілька місяців. Рашики почали вити після санкції Трампа, а це ще не ввесь спектр можливих санкцій.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:03 Ответить
Нічого Ізраїль не робить.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:03 Ответить
>То ти зібрався шантажувати рашку і решту планети заодно?

Нарешті ви зрозуміли суть ядерної та хімічної зброї, вітаю. Так, це і є план - для того, щоб зупинити війну, треба підвищити її критичність.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:05 Ответить
Ні, на москву їм не чхати. Це їх єдине слабке місце. Місце можливого повалення влади.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:05 Ответить
Перехід на особистості - "аргумент" слабаків.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:06 Ответить
Ядерна зброя України змусить захід ввести війська.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:06 Ответить
Коротше, сиди собі в Швейцарії, і не лізь з порадами. Розберемось і без тебе.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:07 Ответить
>Вони знищать нас перші. Бо в них ВЖЕ Є ЧИМ.

Тому і нам треба створити щось (хоч VX), щоб їх зупинити. Ваша позиція - молитися Богу, щоб русня не використала ЯЗ чи хімзброю. Pathetic.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:08 Ответить
Ізраіль примусив сша бомбардувати іран
показать весь комментарий
29.10.2025 23:08 Ответить
Куди ввести? З якою ціллю? Кажу ж, не лізь з порадами.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:08 Ответить
Яка суть? Ніхто тобі не дасть її створити. Ті ж самі нинішні наші союзники. Потрясуть пробіркою на трибуні і разом з куйлом зроблять те, що зробили Іраку.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:08 Ответить
Weapon Grade: 93% Pu239, 4% Pu240, 2,2% Pu241, 0.6% Pu242, 0,15% Pu238 и 0,05% Pu243

Якщо маєш економічно обґрунтований метод розділення ізотопів Плутонію - патентуй.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:08 Ответить
Та не створиш ти нічого. Зрозумій, що ніхто тобі не дасть цього зробити. Ніхто.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:09 Ответить
Artcore Реєстрація: 28 жовтня 2025

А чого боти так швидко паляться?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:10 Ответить
Як примусив?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:10 Ответить
Вітаю.Ти з розряду жертви якій усі жопомагають хочеш перестрибнути одразу в розряд терориста якого з ніг до голови санкціями обкладуть.Ти достойний нинінішнього президента
показать весь комментарий
29.10.2025 23:11 Ответить
Готовий, і я в Україні, це VPN. Я вже задовбався кожному пояснювати.

>вам чхати якщо Україна скотиться до рівня умовного Ірану.

іран спокійно собі живе без повномасштабної війни.

>Знаєш що буде? Будуть санкції, і багато.

Не буде, бо інакше ми програємо і використаємо VX по русні з летальними наслідками для Європи.

>Європі в принципі пох, якщо ми не встоїмо.

Хімзброя це змінить.

> Вони нам допомагають бо хочуть уникнути війни власними руками, але якщо буде загроза хімічної атаки від нас, то вони оберуть повну здачу України і далі будуть діяти по ситуації.

Тааак, вони оберуть летальний для себе варіант, тому що ви так вирішили. Їм дешевше буде просто продовжити допомогу.

>А в разі хімічної атаки на рашу, на нас полетять їхні ракети з ЯЗ.

Тому і пишу про використання хімзброї лише у випадку, якщо русня прорве фронт й почне масово просуватися. Вони не будуть бити ЯЗ по своїх наступаючих військах.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:11 Ответить
А хто не дав ізраілю?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:12 Ответить
Інфа звідки?Сама придумала?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:12 Ответить
>тобто буде продовжуватись те що є, тільки з додатковими витратами на виробництво та обслуговування яз?

З перспективою для окупанта втратити москву та десятки мільйонів населення. А зараз русня просто втрачає гроші через санкції, не існує жодного стратегічного ризику чи загрози для них. Вони так можуть воювати десятиліттями.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:12 Ответить
Samson option
показать весь комментарий
29.10.2025 23:13 Ответить
Ти мене вбиваєш.....ти керував колективом від 10 чол?Ти організовував найпростіше якесь в-во?Зеленський,то ти?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:14 Ответить
Ну то їдь в Іран, якщо так подобається там жити. А я жити так не хочу. Вже вибрали клоуна в президенти, хочете ще й країну скотити до рівня бараків.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:14 Ответить
Щось не бачу нормальної допомоги за 4 роки. Де війська?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:14 Ответить
О так, мені хтось має давати її зробити, оце лохівська позиція.

>Ті ж самі нинішні наші союзники. Потрясуть пробіркою на трибуні і разом з куйлом зроблять те, що зробили Іраку.

Тоді ми використаємо VX і буде ******* усім. ірак не мав зброї масового знищення, бо теж були лохами.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:15 Ответить
Оцей прищеплює українцям меншовартість. 'не дадуть' і т.д. Ніхто і не питатиме.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:16 Ответить
Не буде санкцій, бо вони наблизять летальний сценарій. Ще раз: можна створити умови, при яких вони не будуть мати іншого виходу, окрім як продовжити підтримку.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:16 Ответить
Який Самсон? Іран дуже слабкий у військовому плані. І не має ЯЗ. Була б у них противником рашка, здулись би і США, і сам Ізраїль.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:17 Ответить
Так, прилетять рептилоїди і зупинять ядерні процеси в реакторах
показать весь комментарий
29.10.2025 23:17 Ответить
Маячня повна. Їм пох на людей, розʼїбуть нас у відповідь, і будуть розказувати про перемогу ще 80 років. Досвід другої світової нічому не навчив? Сильно вони переживають через те, що бездарно поклали десятки мільйонів, і кичаться дотепер про "дєди ваєвалі"? Не пишіть нісенітниць
показать весь комментарий
29.10.2025 23:18 Ответить
Не треба розділяти, просто зменшується час опромінення урану-238 в реакторі.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:18 Ответить
Коли Ізраїль створив ЯЗ?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:18 Ответить
Але ракети тель авів атакували
показать весь комментарий
29.10.2025 23:20 Ответить
Які процеси? Тобі ніхто не дасть їх запустити. Україна НЕ самостійна держава і кожен крок тут контролюється. Як ти цього не можеш зрозуміти?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:20 Ответить
москву та європейську частину рашки тоді ніхто не знищував, а ми зможемо з VX.

>Сильно вони переживають через те, що бездарно поклали десятки мільйонів

так, бо це нанесло велику демографічну шкоду.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:21 Ответить
І що далі?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:21 Ответить
У тебе ж на відміну США запасів зброї для продажу України на сотні мільярдів і розвіддані у тебе кращі. Тебе посилати не можна, а США - запростака!
показать весь комментарий
29.10.2025 23:21 Ответить
Хочемо зробити з бідної країни третього світу щось нормальне, з ядерною зброєю та власним ядерним енергетичним циклом. А корисні ідіоти хочуть, щоб Україна страждала й далі, аж до поразки.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:22 Ответить
ВЖЕ питають. І будуть питати.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:22 Ответить
Не корміть російського ..оля.
Artcore

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 28.10.2025
показать весь комментарий
29.10.2025 23:23 Ответить
Керував. Ще питання є?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:23 Ответить
Ну не можна ж бути таким тупим!Та тільки на стадії планування єс взнає і нам хана!Устаткування ти не зробиш таємно і не купиш.+ракета носій+захищені в-чі потужності+персонал.Бог ти мій,за що ти Україну так караєш!Все,терорист мамкин,візьми книжку почитай на канікулах.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:23 Ответить
Боїшся знищення москви?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:24 Ответить
Шкільний гурток?Все,спілкування закінчене.Шкода час витрачати на утопістів.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:25 Ответить
Які умови? Що ти верзеш? Якщо завтра союзники припинять підтримку, максимум через місяць України не стане. Кого ти зібрався шантажувати з голою сракою?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:25 Ответить
Ти звичайний бот сороса що боїться ядерної України і її помсти. Це всі бачать.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:26 Ответить
>Та тільки на стадії планування єс взнає і нам хана!

нинішня війна і веде до "хани", а єс нічого не зробить.

>Устаткування ти не зробиш таємно і не купиш.+ракета носій+захищені в-чі потужності+персонал.

типу я це все не знаю і не розумію ліл, нам все одно треба створити ядерну та хімічну зброю, інакше ми програємо і нас винищать.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:27 Ответить
Коли купив яз в ПАР.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:27 Ответить
яке ж ви дубове, вже купу разів розписував, що не буде припинення підтримки. як ви вже задовбали
показать весь комментарий
29.10.2025 23:28 Ответить
Тоді всіх ізотопів буде мало. А в РБМК це взагалі неможливо.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:28 Ответить
Внєшнєє управлєніє! Царьов, пліз
показать весь комментарий
29.10.2025 23:28 Ответить
Ви зробили свій вибір в 19-му, а вигрібають всі.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:29 Ответить
Маячня.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:29 Ответить
Далі сша бомбить іран через загрозу samson option.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:29 Ответить
Ще коли дружив з ПАР, в часи апартеїду.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:30 Ответить
не здулись би, а використали ЯЗ, в тому числі по США та Європі, вчить матчастину по samson option
показать весь комментарий
29.10.2025 23:30 Ответить
Украіна спитає з усього світу маючи 9 енергоблоків.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:30 Ответить
Винищать тоді, коли ти захочеш створити хімічну та ЯЗ і цим самим створиш загрозу цивілізованому світу. До того ніхто не винищить.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:31 Ответить
москву та європейську частину рашки тоді ніхто не знищував, а ми зможемо з VX. - угу, але не точно

так, бо це нанесло велику демографічну шкоду. - ще раз, їм пох на втрати, боялися б, закрили б кордони повністю і для всіх.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:31 Ответить
Прийми клізьму
показать весь комментарий
29.10.2025 23:33 Ответить
показать весь комментарий
29.10.2025 23:33 Ответить
Про які вигоди України від війни каже цей клоун Венс, їх дружбан Х-уйло напав на Україну, аби її знищити, Україна змушена захищатися, аби не загинути. Венс прирівнює жертву до агресора, тобто ця паскуда або тупа, або упереджена щодо України.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:34 Ответить
>угу, але не точно

Точно, подивіться на LD50 VX.

> ще раз, їм пох на втрати, боялися б, закрили б кордони повністю і для всіх.

москва - епіцентр русні, без нього все посиплеться. Більше того, з ракетами типу фламінго ми й ще далі зможемо дістати.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:34 Ответить
>До того ніхто не винищить.

Крім русні, яка поступово знищить захисників і тупо окупує всю Україну. Але тобі пофіг. Головне, щоб на заході не трусилися.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:36 Ответить
Москва має бути знищена
Я купив новий айфон, не заздри
показать весь комментарий
29.10.2025 23:38 Ответить
Ось таблиця, вчіть матчастину.

>А в РБМК це взагалі неможливо.

Можливо, вчіть матчастину.

показать весь комментарий
29.10.2025 23:38 Ответить
Русня 4 роки не може окупувати Донецької області. Про яку всю Україну ти гундосиш?
показать весь комментарий
29.10.2025 23:38 Ответить
Партія притули її прийме на виборах через ботів сороса 🤣
показать весь комментарий
29.10.2025 23:40 Ответить
Не буде, бо отримають VX в *бало.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:40 Ответить
Це правда, а ти намагаєшся її забалакати.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:41 Ответить
Бо ще є захисники, але це і є стратегія русні - тупо перемолоти всіх, хто може захистити Україну. Це може відбуватися на будь-якому напрямку, головне створити втрати.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:41 Ответить
4 роки гинуть українці а тобі і норм. Гарна партія притули!
показать весь комментарий
29.10.2025 23:42 Ответить
This represents a fundamental difference between these two types of reactor. In a nuclear power station, high burnup is desirable. Power stations such as the obsolete British Magnox and French UNGG reactors, which were designed to produce either electricity or weapons material, were operated at low power levels with frequent fuel changes using online refuelling to produce weapons-grade plutonium. Such operation is not possible with the light water reactors most commonly used to produce electric power. In these the reactor must be shut down and the pressure vessel disassembled to gain access to the irradiated fuel.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:44 Ответить
Ну то роби вже швидше свою ядерну зброю, поки не перемололи. Чого ти на Цензорі час просираєш? Подавай петицію на урядовому сайті, записуйся на прийом до зеленського чи, хоча б, до шмигаля, і вперед. А тут тобі ніхто нічим не допоможе. Не та компетенція.
показать весь комментарий
29.10.2025 23:45 Ответить
На підборах далеко не втече, як соросячий гей-парад 🤣
показать весь комментарий
29.10.2025 23:46 Ответить
Страница 2 из 3