13039 посетителей онлайн

Подозрение получил командир подразделения, который собрал военных на построение 1 ноября: в результате удара РФ погибли 12 воинов и 7 гражданских, десятки раненых

Командиру подразделения беспилотных систем сообщено о подозрении в связи с гибелью военных и гражданских лиц во время торжеств.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-центр Офиса генпрокурора.

подозрение командиру

Что установило следствие?

Как отмечается, 1 ноября офицер организовал торжественное построение и вручение наград более чем 100 военнослужащим на территории Днепропетровской области - в том числе в месте, где находилось гражданское население.

Кроме прямого запрета скопления личного состава и требования о его рассредоточении, после объявления воздушной тревоги командир не обеспечил немедленное прекращение мероприятия и рассредоточение военнослужащих.

В это время вооруженные силы РФ нанесли комбинированный ракетно-дроновый удар по местам сосредоточения личного состава.

Жертвы среди военных и гражданских

В результате удара погибли 12 военнослужащих и 7 гражданских. Также ранения получили еще 36 военнослужащих.

Под процессуальным руководством Днепровской специализированной прокуратуры в сфере обороны офицеру сообщено о подозрении в халатном отношении к службе в условиях военного положения, повлекшем тяжкие последствия (ч. 4 ст. 425 УК Украины).

Прокуратура обратилась в суд с ходатайством о содержании под стражей без определения залога.

Досудебное расследование проводят сотрудники ГБР при оперативном сопровождении СБУ.

Что предшествовало?

  • Как сообщалось, 1 ноября 2025 года враг нанес ракетно-дроновый удар по громадам Днепропетровской области.
  • В результате вражеского комбинированного удара есть погибшие и раненые и среди военнослужащих Вооруженных Сил Украины.
  • Сотрудники ГБР начали досудебное расследование по факту гибели и ранения украинских военнослужащих в результате российского обстрела в Днепропетровской области 1 ноября.
  • 3 ноября 30-й корпус морской пехоты ВМС ВСУ подтвердил, что российские оккупанты 1 ноября нанесли удар по военнослужащим в Днепропетровской области.
Топ комментарии
+34
Сумніваюся. Маю підозру, що це власне і було пряме виконання наказу начальства. Командир підрозділу нагороди не вручає. Отже хтось звідкись приїбджав, чи мав приїхати для вручення нагород і для піару з гарними фотками. Це історія про цапа-відбувайла. Спецам шукати треба те падло, яке цьому семафору команду дало і те падло, яке про цю куйню кацапів сповістило, або ж навіть спеціально цю засаду організувало, щоб знищити кращих літунів.
показать весь комментарий
08.11.2025 12:24 Ответить
+30
А від кого отримав вказівку, на шикування,командир підрозділу, вже вияснили ? Чи він вирішив провести таке свято ?
показать весь комментарий
08.11.2025 12:04 Ответить
+17
Це якась муйня. Офіцер- стрілочник? Там крім офіцера вищих чинів не було?
показать весь комментарий
08.11.2025 12:10 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Буде слідство, буде суд - ось там усе й розповість.
показать весь комментарий
09.11.2025 08:36 Ответить
я так бачу,чувак вже тусується десь у лікарні? розумію,серце....зрозуміло,ще одне- чуваку та тим хто за ним стоять дали цілий тиждень!!! на те,що затерти сліди. хто так може накеровувати слідство і контррозвідку? начальники цього слідства,великі військові начальники,які дають дозволи на арешт їх підлеглих ну і полібюро: Наполеончик,Сир,Йермак тощо....
показать весь комментарий
08.11.2025 13:43 Ответить
Сирський со світою повинен був приїхати на нагородження - там його і чекали
показать весь комментарий
08.11.2025 14:38 Ответить
2 роки тому вже було теж саме на Запоріжжі, хто сидить, хто відправлений в штрафбат? Ніхто! Чи хто перестав шикувати людей на ці нагородження, які полігони перенесли західніше? Чого цього не зробити?
показать весь комментарий
08.11.2025 19:18 Ответить
Навряд чи ми це колись дізнаємось. Можливо, і той, хто це все організував.
показать весь комментарий
08.11.2025 19:13 Ответить
Смерті при шикуваннях нічого не вчать українців. Невже з більш ніж 100 військови не знайшлося хоча б одного притомного військового, який би послав ***** цього ушльопка, який дав наказ на це дебільне шикування.
показать весь комментарий
08.11.2025 12:44 Ответить
Уроку не буде. Якби був би урок, то цього дибільного шикування не було б.
показать весь комментарий
08.11.2025 13:16 Ответить
Отримав він вказівку зверху, не отримав..., він безпосередній керівник підрозділу і мав віддати наказ на припинення заходу під час повітряної тривоги.
показать весь комментарий
08.11.2025 13:28 Ответить
От через таких м'ясників-командирів ніхто не поспішає в армію.
Йому ніхто не указ, навіть накази Генштабу. Витворяє, що хоче, своїх підлеглих за людей не рахує.
Тепер злякався, що скоїв і швиденько в госпіталь ліг.
І таких обісраних командирів - потвор багато в армії.
Їх просто треба знищувати і тоді може покращиться ставлення начальства до солдат.
Може нові командири вже будуть боятися займатися самодурством, пам'ятаючи долю попередників.
показать весь комментарий
08.11.2025 12:08 Ответить
Тобто ці злочинці незамінні?
показать весь комментарий
08.11.2025 15:25 Ответить
Пряме невиконання наказу командування. Наказ від командування Є? Є. Факт шикування є? Є. Свідки Є? Є.
показать весь комментарий
08.11.2025 11:52 Ответить
Згоден, але: цей "командир" - не цап-відбувайло, а член ОПГ (организована преступна група). Він знав на що йшов.Проте власні користні інтереси взяли гору. Відповідай.
показать весь комментарий
08.11.2025 12:35 Ответить
Звичайно. Я ідіот.
показать весь комментарий
08.11.2025 18:55 Ответить
Якщо на шикуванні було близько 100 людей, то у якому званні цей молодик ??
показать весь комментарий
08.11.2025 17:44 Ответить
То він комбриг ?
показать весь комментарий
08.11.2025 19:54 Ответить
Ідіот.
показать весь комментарий
08.11.2025 12:02 Ответить
он уже заболеть успел!
показать весь комментарий
08.11.2025 11:51 Ответить
Скоріше всього сам вирішив.
показать весь комментарий
08.11.2025 13:45 Ответить
А де зараз набрати нових?
показать весь комментарий
08.11.2025 13:46 Ответить
Чому живий?
показать весь комментарий
08.11.2025 12:33 Ответить
А ти хоч розумієш, що таке підрозділ? Полк, бригада, це підрозділ?
показать весь комментарий
08.11.2025 15:32 Ответить
Розстріляти, негайно, це усвідомлений злочин, групою осіб по передній змові у військовий час, дорівнюється зраді...
показать весь комментарий
08.11.2025 12:49 Ответить
Наступною новиною буде "Був відсторонений". І на тому всьо - кінець розслідуванню, слідчим премії, мертвих з почестями поховати, родичам співчуття від командування.
показать весь комментарий
08.11.2025 15:56 Ответить
Ну, якщо у нього не вистачило духу самому застрелитись - перевести його солдатом в штурмовики. І це ще по-божеськи.
показать весь комментарий
08.11.2025 12:00 Ответить
Судячи з того, що ти написав, российская чурка це ти.
А сьогоднішня дата твоєї реєстрації тільки підтверджує це.
показать весь комментарий
08.11.2025 13:07 Ответить
Схоже, що лежить в лікарні.
показать весь комментарий
08.11.2025 12:16 Ответить
Від кацапів з вищого воєнного командування України.
показать весь комментарий
08.11.2025 12:17 Ответить
Від русні з вищого воєнного командування України.
показать весь комментарий
08.11.2025 12:19 Ответить
Чому цей під@р ще й досі не лежить в морзі чи десь на скотомогильнику? А потім виливатиме в телестудії океани прокльонів на ухилянтів і сзч. Зверніть увагу на цензуру: про 7 загиблих цивільних (серед них мінімум 2 дітей) ані слова в наших "незалежних" змі.
показать весь комментарий
08.11.2025 12:23 Ответить
Я не підозру маю, а впевнений в цьому.
показать весь комментарий
08.11.2025 13:37 Ответить
І я думаю, що без Творожного не обійшлось.
показать весь комментарий
08.11.2025 13:40 Ответить
* Організоване Злочинне Угрупування.
показать весь комментарий
08.11.2025 17:25 Ответить
А який офіцер?
ну звання?
Старлей чи капітан?
Так там він виконував команду від вищого командування.
Знайшли цапа відбувайла? Маю надію у ньго є докази про команду з вище.
показать весь комментарий
08.11.2025 14:25 Ответить
підеш в армію зрозумієш що чим більше звання тим ти більш гарніше виконуєш команди.
Хоча кому я кажу? Де ти і де армія захисту? Полярні точки.
показать весь комментарий
08.11.2025 14:27 Ответить
Мене цікавить одне-ну імення "альоша" все увже сказало.
Я і так знаю що альоша це чмо, тупе не освідчене чмо.
Нахіба ти заморочилость на клоуна?
Щоби що?
показать весь комментарий
08.11.2025 18:03 Ответить
а може не робити шикувань, все на розсуд командира.
З честю звільнений мл. серж. ком. від, з посади тимчасовго командира зводу
І так, мені було більш чим 40 років і я немав і досі немаю військової освіти.
Та рулював взводом протягом 6 місяців. Ні одного загиблого, чи травмованого.
І що ти зробиш?
Іди пожалійся мамці своїй.
показать весь комментарий
08.11.2025 21:50 Ответить
альоша іди за відомим крейсером.
Ок?
Я і так злий, та тут тобі насувають білше.
показать весь комментарий
09.11.2025 01:28 Ответить
тобі мало того що тобі насували вже?
Логіка внуль бо у школі не навчали?
У мене вислуга лише 30 місяців, як добровольця.
І мені б було соромно писати про вислугу 32 роки.
Тому що вина за незахист Україні на тобі особисто.
Та ти тупий і незрозумієш чому мені прийшлось іти добровольцем.
Бо це тому що ти отримувало на шару гроші,
і потім такі як ти здавали зброю і техніку необроєним алкашам на донбасі в 2014 році на весні.
показать весь комментарий
09.11.2025 15:24 Ответить
альоша випий свого ж яду.
Якеж ти огидне. 32 роки паразитувало на тілі України,
а війнонька заховалося під посвідку інваліда головного мозку.
Якби таких як я було б хоча б 10% серед українців то:
не було б януковича після ющенка,
то не було б захоплення Криму,
то не було б засратих стрєлькових на Донбасі 2014 році.
Я учасник двух революцій,
в 2004 я поїхав із Майдану бути головою виборчої комісії в Донецьк,
2013 році приймав участь від початку до закінчення Майдану,
а потім з двума поламаними ребрами поїхав у тренувальний табір у березні 2014 році.
Після всього лише 30 місяців просто був на захисті України, навіть не маючи військової освіти.
Дембельнувся по чесному в серпні 2016 році.
Маючи посаду ТВО комвзвода, при званні сержант.
І ніколи ні до не після не висів на бюджеті України.
Бо все життя пропрацював звичайни торгівельним агентом
з продажу продуктів харчування в магазини.
Усе життя мої податки ішли на утримання тебе чмо.
А ти що можеш написати про себе?
показать весь комментарий
11.11.2025 12:16 Ответить
Тупеньке-глянь скільки "Герохв України" вийшло з ПС для початку.
Про інші добровольчі подрозділи просто промовчу.
А ти як хакал-фХвіцер до весною 2014 року міг лише здавати військову техніку і озброєння алкашам із так званих лднр. Тому і знадобились ми-ті хто мав мотивацію і злістью
А до 2013 року ти навчало лише будувати дачі генералів звичайних сроканів.
А ну ще отримувало зарплату за мій рахунок.
Так що завали писок, і не відсвічуй.
Бо тобі було вигідно отримувти і ЗП і нарахунки від сроканів.
Тому ти так довго працювало-на видимість.
Не бреши більш тому хто оплачував тобі гроші чмо.
І тому хто був вимушений за тобою загрібати лайно в 14, в 15 роках.
показать весь комментарий
12.11.2025 02:41 Ответить
Останє питаня- який підрозділ ЗСУ звільнив Покровськ на весні 2014 року?
показать весь комментарий
12.11.2025 02:43 Ответить
щфіцер..... це від мол.лейтенанта...... до полковника... (командира полка)....,,, так хто там був.... ,,офіцером,,......
показать весь комментарий
08.11.2025 19:19 Ответить
..О Ф І Ц Е Р ,, це хто....????//////.......
показать весь комментарий
08.11.2025 19:27 Ответить
Тупо ,бездумно виконувати накази? Накази наказами...А своя голова ,як командира, для чого?Тобі підпорядковані люди і ти відповідаєш за них.
показать весь комментарий
08.11.2025 14:09 Ответить
він працює на кацапів - солдат виставив для удару а сам сховався
показать весь комментарий
08.11.2025 12:03 Ответить
за гроші кацапні
показать весь комментарий
08.11.2025 12:04 Ответить
він свідомо підставив солдатів в угоду кацапні
показать весь комментарий
08.11.2025 12:06 Ответить
від русні
показать весь комментарий
08.11.2025 12:07 Ответить
вказівку отримав від кацапів
показать весь комментарий
08.11.2025 12:11 Ответить
другої версії я не бачу ,всі знають шо шикування заборонено,навіть діти
показать весь комментарий
08.11.2025 12:18 Ответить
теж версія
показать весь комментарий
08.11.2025 12:19 Ответить
якшо ще не знайдеться урод шо за гроші таке зробить
показать весь комментарий
08.11.2025 12:22 Ответить
спізднився
показать весь комментарий
08.11.2025 12:38 Ответить
Яка сидить в ОПі.
показать весь комментарий
08.11.2025 15:20 Ответить
А хто віддав наказ на "нагородження" військових в Сумах де загиноло багато цівільних і військових- голова військової адміністрації Артюх, а хто віддав наказ на наголодження у 128 бригаді де загинуло 19 військових , а сам командир Лисенко не прийшов на це шикування, і вони досі не сидять, а чому? так буде і з командиром 35 бригади, зате якщо хтось з командирів критикує Сирського за несвоєчний відхід і котли в яких гтнуть не виправдано військові - миттеве зняття з посади.
показать весь комментарий
08.11.2025 17:15 Ответить
Сама краща нагорода перемога і закінчення війни а медальки ордени можна і в мирний час вручити
показать весь комментарий
10.11.2025 13:04 Ответить
Сумніваюся. Маю підозру, що це власне і було пряме виконання наказу начальства. Командир підрозділу нагороди не вручає. Отже хтось звідкись приїбджав, чи мав приїхати для вручення нагород і для піару з гарними фотками. Це історія про цапа-відбувайла. Спецам шукати треба те падло, яке цьому семафору команду дало і те падло, яке про цю куйню кацапів сповістило, або ж навіть спеціально цю засаду організувало, щоб знищити кращих літунів.
показать весь комментарий
08.11.2025 12:24 Ответить
Спеціально для тебе, Василю: Підрозділ ЗСУ - це військова одиниця постійної або тимчасової організації, що входить до складу більшого підрозділу або військової частини та призначена для виконання певних бойових завдань. Це може бути як окремий розвідувальний загін, так і велике формування, як-от бригада, що складається з батальйонів, рот, взводів тощо. Прикладами підрозділів ЗСУ є взвод, рота, батальйон, бригада, дивізія, корпус, а також сили спеціальних операцій, Повітряні сили, Військово-морські сили тощо.
показать весь комментарий
08.11.2025 18:30 Ответить
Йому за таке погони дадуть там, знищів найкращих дронарів і технарів
показать весь комментарий
08.11.2025 18:03 Ответить
На шикуванні були ті що представлені до нагороди з усієї бригади
показать весь комментарий
08.11.2025 18:04 Ответить
Взагалі нагороди вручає або комбриг або комбат, без дозволу цих двох нічого не робиться.
показать весь комментарий
08.11.2025 18:08 Ответить
В нас зараз підполковники, яким немає і тридцяти. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.11.2025 18:57 Ответить
А від кого отримав вказівку, на шикування,командир підрозділу, вже вияснили ? Чи він вирішив провести таке свято ?
показать весь комментарий
08.11.2025 12:04 Ответить
правильно це чи не правильно - іншим буде урок
показать весь комментарий
08.11.2025 12:20 Ответить
Саме так, наказ було порушено з особливо тяжкими наслідками, смертями та пораненнями наших військових та цивільних.

"1 листопада офіцер організував урочисте шикування та вручення відзнак для понад 100 військовослужбовців на території Дніпропетровської області - у тому числі в місці, де перебувало цивільне населення. Окрім прямої заборони скупчення особового складу та вимоги щодо його розосередження, після оголошення повітряної тривоги командир не забезпечив негайне припинення заходу та розосередження військовослужбовців. Джерело: https://censor.net/ua/n3583958

Чи діяв той командир лише за власною ініціативою, чи не отримав, часом усні вказівки від свого командування? Які мотиви були в нього особисто порушувати загальновідомий наказ?
Мабуть доцільно було б опублікувати не таємну частину особистого пояснення того командира. Ніхто з винних не повинен уникнути покарання.
показать весь комментарий
08.11.2025 12:25 Ответить
Чи цей командир перебував в момент удару разом із тими, хто вишикувався? Ризикував власним життям і здоровʼям, як вони? Невже викликав "вогонь на себе"?
показать весь комментарий
08.11.2025 12:33 Ответить
Дуже шкода, втрачаємо найкращих Воїнів...
показать весь комментарий
08.11.2025 13:26 Ответить
За ради безпеки військових, про відзнаку потрібно лише повідомляти,
а урочисту частину здійснювати коли будуть у безпечному місці
показать весь комментарий
08.11.2025 22:20 Ответить
Чому ніхто не задається питанням як росіяни узнали про нагородження та час? Писали, що БПЛА-розвідники в той день не літали. То хто злив?
показать весь комментарий
08.11.2025 19:06 Ответить
Він же сам був там і отримав поранення
показать весь комментарий
08.11.2025 14:43 Ответить
Все хорошо, но организовать удар, это не быстро. Командир пидроздилу свой пидроздил должен за 30 минут построить! А кто ему вказивки давал? Кто знал время и место построения? И не рассказывайте сказки, что летал разведчик и передал данные, комплекс развернули в БП, и ударили.
показать весь комментарий
08.11.2025 12:04 Ответить
Читаю и думаю? Если ты на зарплате, тебе зря платят, если ты играешь роль дурачка то не дотягиваешь до уровня портала. Если ты маразматик, то маразм начался рано. Если из системы, ну тогда понятно
показать весь комментарий
08.11.2025 12:12 Ответить
https://www.youtube.com/shorts/1Hi6bGgWVfo
показать весь комментарий
08.11.2025 13:44 Ответить
то в рожок трубіть... Герої загинули .... винний на ліжку чомусь..Де воно було це і так само й те ,яке зверху дало наказ цьому вцілілому, коли ракета прилетіла??Не сам же цей хворий придумав помпезне нагородження
показать весь комментарий
09.11.2025 00:56 Ответить
Це якась муйня. Офіцер- стрілочник? Там крім офіцера вищих чинів не було?
показать весь комментарий
08.11.2025 12:10 Ответить
Зеленський має понести всю відповідальність за
всі злочинні дії , які відбуваються в Україні , тільки він 🤬
показать весь комментарий
08.11.2025 12:53 Ответить
Армія перетворюється на некероване кодло.Чому генпрокурор.Для початку має бути дісціплінарна відповідальність.Для цього достатньо розпорядження командира.Міноборони має створити з винних рядових власними приказами. Це законно,це не санкції для порошенка.А судова тяганина буде тривати роками.
показать весь комментарий
08.11.2025 12:27 Ответить
рядовим у штурмовики
показать весь комментарий
08.11.2025 12:51 Ответить
А хто вручає? Дєд Мороз?
показать весь комментарий
08.11.2025 20:48 Ответить
Звідки інфа про 30хв?
показать весь комментарий
08.11.2025 13:56 Ответить
Особисто від Ермака. Кажить вже
показать весь комментарий
08.11.2025 13:58 Ответить
🤡
показать весь комментарий
08.11.2025 13:59 Ответить
Так, так, Ермак особисто надає накази на шикування усіх підрозділів в ЗСУ 🤡
показать весь комментарий
08.11.2025 14:02 Ответить
🤡
показать весь комментарий
08.11.2025 15:20 Ответить
у тебе ім'я Альоша?
а клоун, що ти скоріш за все навіть в армії не служив, і поняття не маєшь хто і які накази має право надавати
скажу, так,для загального розвитку, навіть командир взводу має право зробити шикування свого взводу, на свій розсуд, без якогось дозволу , навіть командира своєї роти, це його абсолютне право по статуту
показать весь комментарий
08.11.2025 19:42 Ответить
виходить погано рулював, якщо пишеш що для шикування власного підрозділа необхідна команда з гори
у мене вже 32рік вислуги пішов, тому і поставив клоуна за некоректні висновки
якщо командир дав наказ на шикування, це його повне право, але і відповідальність повна на ньому, а не ермаке, чи Сирскому
показать весь комментарий
09.11.2025 12:07 Ответить
це і був комбат
показать весь комментарий
09.11.2025 12:08 Ответить
такі як ви все життя волали, що армія не потрібна, ЗП офіцеров були нижче за таксиста, про солдат взагалі мовчу, на зброю та підготовку взагалі 25 років нічого не надавалось
це ви зробили вибір в 2019, який привів до такої масштабної трагедії. шось поганенький вийшов з тебе доброволець, якщо ховаєшься за французьким прапором
показать весь комментарий
09.11.2025 21:36 Ответить
Страница 1 из 2