3952 посетителя онлайн

Около 100 оккупантов РФ вошли в Грабовское на Сумщине, - Трегубов

Около 100 российских военных вошли в село Грабовское в Сумской области.

Российские подразделения численностью около 100 человек атаковали село Грабовское и пытаются закрепиться на его юге и продвинуться в направлении населенного пункта Рясне.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом в эфире "Суспільне. Студія" сообщил начальник отдела коммуникаций Объединенных сил Виктор Трегубов.

Он отметил, что атака была внезапной, по состоянию на данный момент в селе продолжаются боевые действия.

По словам Трегубова, российские подразделения пытаются закрепиться в южной части Грабовского.

"Сейчас российские подразделения закрепляются в южной части Грабовского. Украинские силы пытаются выбить их из занимаемых позиций. В селе продолжаются бои", - отметил он.

Проблема приграничных сел

Трегубов подчеркнул, что населенные пункты, расположенные непосредственно на границе с Россией, остаются уязвимыми.

По его словам, обезопасить такие села возможно только при условии создания зоны контроля украинских войск на несколько километров вглубь территории РФ, что сделало бы невозможным внезапные пехотные проникновения.

Что предшествовало?

  • Ранее СМИ сообщили, что россияне вошли в приграничное село в Сумской области и вывезли оттуда полсотни человек.
  • Впоследствии в ВСУ информацию подтвердили.
  • В свою очередь, начальник отдела коммуникаций группировки объединенных сил Виктор Трегубов отметил, что речь идет о локальной провокации, а не о масштабном прорыве.
  • Министр иностранных дел Украины Андрей Сибига призвал международное сообщество отреагировать на похищение Россией 50 гражданских лиц из населенного пункта Грабовское в Сумской области.
  • 22 декабря президент Владимир Зеленский рассказал, что среди 52 гражданских лиц, которых российские оккупанты вывезли из села Грабовское в Сумской области, были дети. Также в плен РФ попали украинские военнослужащие.
Топ комментарии
+49
як????
як, ****, 100 підарів зайшли через лбз????
нема ніяких фортифікацій?
нема ніяких блокпостів?
де наша розвідка?
хто ті 13 довбойобів, типу воїни з убд, що були в декілька сотнях метрів від підарів?
поясніть мені, як це сталося, блд!!!

кордон з бєлорсією такий же дірявий як у 2022?
показать весь комментарий
23.12.2025 13:03 Ответить
+47
Голову ДПСУ у відставку і під трибунал. ДПСУ зобов'язана вести розвідку і попереджати такі напади. Це повний провал ДПСУ як державної служби! Потрібно вивести ДПСУ з підпорядкування МВС і підпорядкувати Генштабу ЗСУ.
показать весь комментарий
23.12.2025 13:00 Ответить
+30
Та фігня, обміняємо на курську волость.
Так казав голобородько, а він же нелох і нетряпка, еге ж?
показать весь комментарий
23.12.2025 13:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Прориву немає. Угу
показать весь комментарий
23.12.2025 12:59 Ответить
Мінних полів також немає, як і укріплень ... Міндіч з Ізраїлю може підтвердити .
показать весь комментарий
23.12.2025 13:46 Ответить
Голову ДПСУ у відставку і під трибунал. ДПСУ зобов'язана вести розвідку і попереджати такі напади. Це повний провал ДПСУ як державної служби! Потрібно вивести ДПСУ з підпорядкування МВС і підпорядкувати Генштабу ЗСУ.
показать весь комментарий
23.12.2025 13:00 Ответить
Ніззя! Хто тоді буде забезпечувати безперешкодний перетин кордону для мітічей і подібної зеленої швалі
показать весь комментарий
23.12.2025 13:23 Ответить
ДПСУ надали право вести оперативно-розшукову діяльність, вербувати агентів за кордоном та серед цивільного населення. Але все виявилось марним. ДПСУ не виконує своїх функцій. В діях посадових осіб ДПСУ є ознаки державної зради, злочинної бездіяльності та професійної непридатності.
показать весь комментарий
23.12.2025 14:37 Ответить
Раптово - бо усі гроші на розвідувальні дрони розікрали.
показать весь комментарий
23.12.2025 16:59 Ответить
Тут справа в іншому, немає кому запускати ці розвідувальні дрони, бо не розгорнута бригада вздовж кордону, отже немає батальйону безпілотних сил бригади, який має контролювати цю ділянку кордону.
показать весь комментарий
23.12.2025 17:18 Ответить
2 млн. мобілізованих і немає кому запускати? Було б що запускати!
показать весь комментарий
23.12.2025 17:51 Ответить
Запускають дрони військові підрозділи в складі бригад та батальйонів. Якщо не розгорнуто на місцевості ані батальйонний район оборони ані смуга оборони бригади - не буде кому запускати дрони!
показать весь комментарий
23.12.2025 18:52 Ответить
Кілька людей здатні запускати та приймати розвідувальні дрони-літаки і контролювати 20 км фронту за умови що пілотування та ремонт здійснюється в тилу. Головне, що було що запускати!
показать весь комментарий
23.12.2025 17:58 Ответить
Ви принципово неправі! Дрони не запускаються просто так. Дронам даються коридори в роботі підрозділів ППО, РЕБ та ПДТР і тільки тоді дрони летять виконувати завдання. Просто так якщо запустите дрон, його зіб'ють або задавлять РЕБом.
показать весь комментарий
23.12.2025 18:53 Ответить
А в Буковалі «охороняють приватну власність», ціла бригада з осіб призовного віку за чисельністю, з приватних охоронців!?!?
показать весь комментарий
23.12.2025 18:11 Ответить
*ідараси
показать весь комментарий
23.12.2025 18:54 Ответить
як????
як, ****, 100 підарів зайшли через лбз????
нема ніяких фортифікацій?
нема ніяких блокпостів?
де наша розвідка?
хто ті 13 довбойобів, типу воїни з убд, що були в декілька сотнях метрів від підарів?
поясніть мені, як це сталося, блд!!!

кордон з бєлорсією такий же дірявий як у 2022?
показать весь комментарий
23.12.2025 13:03 Ответить
Та фігня, обміняємо на курську волость.
Так казав голобородько, а він же нелох і нетряпка, еге ж?
показать весь комментарий
23.12.2025 13:08 Ответить
там кордону як такого нема - одне село розділене навпіл - Грабовське і Старосілля.вони мабуть і бухали разом - погранци з кацапами.
показать весь комментарий
23.12.2025 13:27 Ответить
Там 50 метрів до кордону, які фортифікації. Місцеві по гриби ходили до орків.
показать весь комментарий
23.12.2025 16:58 Ответить
Міндіч і Свириденко, все це дійство Регламентом КМУ прої@ли?!???!!
Деркач з чернишовим, можуть Засвідчити!!
показать весь комментарий
23.12.2025 18:13 Ответить
А ти приїжджай і подивись. Ті воїни як ти на звав з убд захищають таких як ти. Ти тупо чорт
показать весь комментарий
24.12.2025 00:10 Ответить
То труби, то туман, то переодягнуті а тепер "раптово". По всьому 563-км кордону області ідуть різної інтенсивності бої, орки заявляли про санітарну зону а тут придумали отмазку "раптово".
показать весь комментарий
23.12.2025 13:04 Ответить
Ні, це дійсно сталося раптово - бо усі гроші на розвідувальні дрони розікрали.
показать весь комментарий
23.12.2025 17:00 Ответить
Да там видно без бінокля, для чого ті дрони.
показать весь комментарий
23.12.2025 18:36 Ответить
Ви можете бачити без бінокля на 20 км та через дерева?
показать весь комментарий
23.12.2025 18:47 Ответить
Які 20 км, тут два села в ямі і все видно в том Старосіллі і за ним.
показать весь комментарий
23.12.2025 18:53 Ответить
"...а тепер "раптово"...
Вєраломно бєс аб'явлєнія вайни...
показать весь комментарий
23.12.2025 13:10 Ответить
За його словами, убезпечити такі села можливо лише за умови створення зони контролю українських військ на кілька кілометрів углиб території РФ, що унеможливило б раптові піхотні проникнення.

тобто, тиловий щур трегубов знає, як боротися, але нахйя воно комусь потрібно?
показать весь комментарий
23.12.2025 13:17 Ответить
А замінувати весь кордон до бісової матері?
показать весь комментарий
23.12.2025 13:12 Ответить
Шо значить "замінувати"? А як орати/сіяти? Як худобу випасати? А "малий прикордонний рух" ("до куми", "к мамє, брату, свату...")? А "беспошлінноє пєрємєщєніє падакцизних таваров народаво упатрєблєнія"? Ви хочете, щоб у прикордонні взагалі життя припинилося?
показать весь комментарий
23.12.2025 13:37 Ответить
Так всі прикордонники біля тиси, перевиконують план ловлі "злісних ухилянтів" на Сумщині ще й вбити можуть, ви що , з глузду з'їхали?!
показать весь комментарий
23.12.2025 13:16 Ответить
Якою мовою говорили ці 100 окупантів?
показать весь комментарий
23.12.2025 13:16 Ответить
Походу ДПСУ *******, які ефективні.

Туди Міндічі пачками вільно виїзджають, сюди кацапи табунами заходять. Прикордонник наш не спить...

А от на Тисі іде запекла боротьба. Там все легко та приємно з відосиками та фоточками.
показать весь комментарий
23.12.2025 13:20 Ответить
Нуууу....
Хто на кого вчився......
показать весь комментарий
23.12.2025 13:25 Ответить
Він зазначив, що атака була раптовою
Ну авжеж, у нас вже мир і ми не знали що рашисти полізуть в Україну і готувались до Різдва. А тепер представте що ви підписали так звану ''мирну угоду'', тьху, даже слово це гидко вимовляти, а рашисти пішли раптово в атаку по вссьому кордоні від Волині до Одеси, і через скільки часу ''гаранти безпеки'' відреагують, проведуть консультації і зберуть війська щоб зупинити і вибити їх назад? Вам самим хоч в це віриться що хтось пришле свою армію воювати за Україну?
показать весь комментарий
23.12.2025 13:21 Ответить
Треба робити санітарну зону вглиб рф, км на 10(докуди долітають дрони). Всі села/дерьовні в санітарнй зоні мають бути знищені дронами/артою. В цій зоні не повинні жити цивільні. Всяке тіло яке рухається санітарною зоною має бути атаковано. В такому разу не буде ніяких "раптово"
показать весь комментарий
23.12.2025 13:27 Ответить
Переправляти "ухилянтів" через західний кордон потужна ДПСУ не дасть, зате вторгення 100 кацапів на східному кордоні трапилось для них "раптово".
показать весь комментарий
23.12.2025 13:43 Ответить
атака була раптовою
Угу - а ви , напевно , чекали що вони вас СМСкою попередять ?!
показать весь комментарий
23.12.2025 13:48 Ответить
Може й попередили, такий варіант теж не слід відкидати.
показать весь комментарий
23.12.2025 14:42 Ответить
одного, так званого ухилянта, більше 20 прикордонників ловить з дронами та на новеньких авто.
показать весь комментарий
23.12.2025 14:05 Ответить
В тцк "добові поставки" в прикордонників "добові улови" б-бізнес, яка війна ви що? Це мати рідна..
показать весь комментарий
23.12.2025 15:34 Ответить
"За його словами, убезпечити такі села можливо лише за умови створення зони контролю українських військ на кілька кілометрів углиб території РФ, що унеможливило б раптові піхотні проникнення."

Яка зона? Хто її створить? Якими силами? Тут вже свої території майже нікому утримувати, а воно про якісь зони на території рашки марить. В Курській вже створили, досить.
показать весь комментарий
23.12.2025 14:32 Ответить
Чонгар живе.
показать весь комментарий
23.12.2025 14:33 Ответить
ДПСУ в особі кереманича має має зиск коли Міндіча терміново випускає через кордон, а від того ,що підори зайшли до нас , то він далекий , його давно вже пора гнати мітлою.
показать весь комментарий
23.12.2025 15:34 Ответить
все у цих зелених ******** "раптове"
показать весь комментарий
23.12.2025 18:51 Ответить
а це як, там же заміновано повинно бути, чи нє? тоді зливаєм воду
показать весь комментарий
23.12.2025 18:54 Ответить
Ну,добре,гарнізон там був "поганий",а хто командував ним?((Де відповідальні за таку ситуацію?((Доповідали мобільником ,що все ОК?(((ппц
показать весь комментарий
23.12.2025 19:47 Ответить
Прикордонці продовжують здаватись, як у 22-му? а потім ми будемо вимінювати на них солдат, які знову підуть нас вбивати, та ще й героями ті прикордонці стануть, отакої, тільки хворі люди у всьому і всім винні.
Нерівні сили? Так а для артрозника-гіпертоніка, якого силою кинули в окоп, рівні сили?
показать весь комментарий
23.12.2025 23:15 Ответить
Так, наш обмін полоненних з кацапами не адекватний.Ми своїх на реабілітацію та демобілізацію,а вони своїх відразу кидають у бій
показать весь комментарий
24.12.2025 14:11 Ответить