7046 посетителей онлайн

Россия начала строить укрытия для самолетов на своих военных базах. ВИДЕО

Россия начала сооружать укрытия для самолетов на своих военных базах - об этом свидетельствуют спутниковые снимки.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишет Русская служба Радио Свобода.

Следы работ по строительству укрытий можно увидеть на спутниковых снимках аэродромов Кировское в оккупированном Крыму, а также в Севастополе, Гвардейском и Саках, сообщил в социальной сети X OSINT-аналитик Def Mon.

На территории России подобные работы ведутся в Ейске, Крымске, Приморско-Ахтарске, на авиабазе "Ханская" в Адыгее, Миллерово, Ахтубинске, Борисоглебске, Курске и Липецке, а также на базе стратегической авиации в Энгельсе (на видео).

Спецоперация СБУ "Паутина"

1 июня Служба безопасности Украины осуществила спецоперацию "Паутина", нанеся массированный удар дронами по российским аэродромам стратегической авиации.

Под атакой оказались аэродромы "Оленья", "Белая", "Дягилево" и "Иваново". Поразить удалось 41 российский самолет - среди них А-50, Ту-95 и Ту-22 М3.

Впоследствии в СБУ уточнили, что ориентировочная стоимость стратегической авиации врага, которая была поражена в результате спецоперации СБУ "Паутина" составляет 7 миллиардов долларов США.

Президент Украины Владимир Зеленский заслушал доклад председателя Службы безопасности Украины Василия Малюка по операции "Паутина".

3 июня Генштаб уточнил, что в результате спецоперации Службы безопасности Украины, проведенной 01 июня 2025 года, поражен 41 российский военный самолет.

Также ряд СМИ сообщали, что Украина не проинформировала заранее администрацию президента США Дональда Трампа о спецоперации СБУ "Паутина" на российские аэродромы со стратегическими бомбардировщиками.

На территории России подобные работы ведутся в Ейске, Крымске, Приморско-Ахтарске, на авиабазе Ханская в Адыгее, Миллерове, Ахтубинске, Борисоглебске, Курске и Липецке, а также на базе стратегической авиации в Энгельсе (на видео).

Топ комментарии
+38
А У НАС ВІДОСИКИ замість форотифікацій.......нууууу ми самі вирішили повіситись в 2019 - а зараз просто помираємо повільно
показать весь комментарий
08.06.2025 12:30 Ответить
+17
Нажаль так.
Навіть з їх маштабами розкрадання все одно залишається більше, ніж після ЗЄрмаків.
показать весь комментарий
08.06.2025 12:38 Ответить
+12
С той стороны ресурсов и влияния несоизмеримо больше, чем у нашего.
показать весь комментарий
08.06.2025 12:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
А У НАС ВІДОСИКИ замість форотифікацій.......нууууу ми самі вирішили повіситись в 2019 - а зараз просто помираємо повільно
показать весь комментарий
08.06.2025 12:30 Ответить
Нажаль так.
Навіть з їх маштабами розкрадання все одно залишається більше, ніж після ЗЄрмаків.
показать весь комментарий
08.06.2025 12:38 Ответить
С той стороны ресурсов и влияния несоизмеримо больше, чем у нашего.
показать весь комментарий
08.06.2025 12:37 Ответить
Сміялись з лінії суровікіна і не подолали.Сміялися з рашиських мангалів,і просування їхнє не спиняється.Тепер з захисту для літаків..Вони хоч щось роблять,а в нас лиш би з сусіда поржати та *********((Поки будемо постфактум реагувати ,то так і буде далі(((
показать весь комментарий
08.06.2025 12:41 Ответить
Цікаво, чи зрадофіли взагалі бачать, що наші військові аеродроми - особливо Старкон, кацапня бомбардує постійно? І що? У нас є літаки? Цікаво, а як так? А може тому, що у нас є надійні укриття на військових аеродромах? Чи це не сприяє зрадофільству?
показать весь комментарий
08.06.2025 12:41 Ответить
На московії, те що лишилося цілим, те і забетонють!! Небагато тих укриттів! То уже, як мертвому припарки! Срала, мазала, писала, щей глина зосталася!
показать весь комментарий
08.06.2025 12:30 Ответить
На хитру жопу є прутень з гвинтом. 😊Кацапи мають зрозуміти, що захистити те, що у них ще є може лише закінчення агресивної війни, виведення військ із захоплених територій, виплата репарацій за вкрадене, зруйноване і знищене. До цього ніякі захисні споруди їх не захистять від українського гніву і відплати.
показать весь комментарий
08.06.2025 12:34 Ответить
Ну ти ж і такі як ти весь час верещать що хочуть миру і Зеленський повинен поїхати до ***** поцілувати його в сраку і підписати мир на любих умовах. А от рашисти миру не хочуть і вони весь час готуються до війни. даже після війни з Україною рашисти готуються до нової війни. Так що скигли далі?
показать весь комментарий
08.06.2025 12:55 Ответить
От тільки літаки прямо з укриттів не злітають.
А заправка та споряддення ракетами потребує часу і теж не проводиться в укриттях. 😝
показать весь комментарий
08.06.2025 12:32 Ответить
Радує тільки те, що з тієї сторони такі ж жадібні та безпринципні ублюдки, як на Банковій.
показать весь комментарий
08.06.2025 12:35 Ответить
показать весь комментарий
08.06.2025 12:43 Ответить
Наші військові аеродроми кацапня атакує постійно - вже раз по 100 точно атакувала і при цьому у нас літають і F16, і Міражі, бо у нас Є укріплення для літаків - які захищають навіть від ударів Калібрами, а не ФТП.
показать весь комментарий
08.06.2025 12:44 Ответить
В СССР будували аеродроми з бетонними ангарами для літаків в достатній кількості...
Те що кацапи не поховали літаки в ангари - це типова халатність.
показать весь комментарий
08.06.2025 13:12 Ответить
Ага. Саме так. Чувак, що очолює корупцію, викорінює корупцію. 😁

Це такий же аксюморрн, як і боротьба з корупцією у ЗЄрмаків.
показать весь комментарий
08.06.2025 13:24 Ответить
Так, отож! Нема привидив для задоволення.
показать весь комментарий
08.06.2025 12:39 Ответить
Малюк знайде хєра і на цю хитру ж...
показать весь комментарий
08.06.2025 12:53 Ответить
Це заборонено,хоча росіянській агент трамп проковтнйот
показать весь комментарий
08.06.2025 12:33 Ответить
Тож треба прискоритися із "павутиннями". Щоб рашистам нічого було в ті укриття ховати....
показать весь комментарий
08.06.2025 12:40 Ответить
І де ж ти це побачив , що їх бомбардують ПОСТІЙНО ? А коли б'ють то влучають.
От тільки для цього їм не потрібно вигадувати усіляки "Павутини" - просто ракетами *******
Ми б теж так могли та нажаль Зе-шапіто прикрило ще у 2019 ту ракетну программу .яку розпочав Порох
показать весь комментарий
08.06.2025 12:48 Ответить
Старкон був на ядерной удар розрахований.
показать весь комментарий
08.06.2025 12:52 Ответить
Старконівські капоніри збудовані ще за часів так ненависного багатьма совка досі захищають від прямих влучань крилатих ракет. Ну а дрони їм взагалі не є загрозою. Злітна смуга ремонтується швидко. Погано що військові пенси-москалі здають ворогові час базування авіації. Але то робота для СБУ і контррозвідки.
показать весь комментарий
08.06.2025 13:03 Ответить
"Українці - чемпіони світу з суіциду. Бо це вибір народу, який хоче померти. І хто я такий, щоб їм заважати?" (с) Лесь Подерв'янський
показать весь комментарий
08.06.2025 13:04 Ответить
А де там укриття ? Де ??
..
показать весь комментарий
08.06.2025 13:14 Ответить
Так, всі привиди в опері.
показать весь комментарий
08.06.2025 14:04 Ответить
Ти цей комент написав щоб усі прочитали який ти крутий військовий був ? (( Тоді для тебе - після 1984 зброя трішки модифікувалася і такі ангари як ти згадуєш пробиваються першим ударом , а в пробоїну залітає наступна ракета і робить свою справу , крім того , спеціалісте 3 класу , розкажи як ти у такий ангар засунеш ту -95 та скільки важитимуть броньовані ворота шириною 50 , висотою 13 та + на габарити метрів ((
показать весь комментарий
08.06.2025 14:55 Ответить
Тут 99 % коментарі пишуть ті хто у 2022 розповідав що нам танки не потрібні бо байрактари все "порішають " , а потім верещав що шахеди- не варте уваги лайно . Саме тому ніхто не задумується для якої техніки можливо звести захисні укриття та від чого ті укриття можуть захистити.
показать весь комментарий
08.06.2025 15:00 Ответить
і чомусь нема сумнівів, що вони їх таки побудують, якої користі воно б не було.
Як і нема сумнівів, що в нас нічого подібного ніхто робити не буде, доки не буде пізно. Хоча і потім ніхто нічого не зробить, максимум на камеру, щоб президент приїхав і відос зняв.
так і воюємо..
показать весь комментарий
08.06.2025 15:22 Ответить
Жодного разу русская мразь не поводілас розумом чі здоровим глуздом....
показать весь комментарий
08.06.2025 12:36 Ответить
Капоніри були і раніше.
показать весь комментарий
08.06.2025 13:01 Ответить
Ще з часів СРСР на військових летовищах були побудовані залізобетонні ангари для літаків.Досить не погані і двері броньовані закривались електоприводами. Знаю сам бо служив в ТУРКВО в актепінському полку радіомеханіком строкову а ШМАС в Уфі в 1984 закінчив спеціаліст 3 класу.
показать весь комментарий
08.06.2025 13:17 Ответить
Це бляха велика таємниця. 😁
показать весь комментарий
08.06.2025 13:21 Ответить
Після ,,учєбки,, у Десні у 1974р продовжував службу на мадярщині .Влітку доводилося працювати на будівництві капонірів у Дебрецені, для Су-24, що почали надходити у війська.Будови були капітальні,скажу вам. Такі чим зря не зруйнуєш.
показать весь комментарий
08.06.2025 13:38 Ответить
показать весь комментарий
08.06.2025 13:41 Ответить
Можно роздовбати балтійський флот кацапії ІЗ ПРИНЦИПУ - щоб здохли москалі
показать весь комментарий
08.06.2025 13:42 Ответить
"Сміялись з лінії суровікіна і не подолали.Сміялися з рашиських мангалів,і просування їхнє не спиняється." Не подолали бо долбо .. би про наступ верещали за рік до того як його почали ( коли про курськ мовчали , то наслідки розповідати потреби немає ) . Не спиняється бо на нові мангали "спинялок " не вистачає (( Ти багато у швейцарії зброї для ЗСУ назбирав ? (( "Тепер з захисту для літаків..Вони хоч щось роблять,а в нас лиш би з сусіда поржати та по....здіти"....... Ну ти ось зробив - з України здриснув , а тепер як псина на місяць звідтки гавкотиш (( Здрисни , прокажений !
показать весь комментарий
08.06.2025 14:47 Ответить
Якщо кацапи отримали команду будувати ці ангари, то вони за пів року їх побудують. Прикро, але нас попереджали західні партнери будувати укриття для злопців, для техніки, літаків і нові системи ППО, але Боневтік Найпотужно-Брехливий розбудував свою імперію обману і брехні і в переших рядах його марафон і фрідом на російській мові. Лінівя кацапа суравікіна була побудована за місця і ми її не пройшли, а лінія Зе була побудована тільки в його голові, гроші на це, що дав Захід - розікрали і вивели в офшори. А життя українців? А хто вони йому?
показать весь комментарий
08.06.2025 15:58 Ответить
Треба нищити кацапську авіацію поки є можливість!!!!
показать весь комментарий
08.06.2025 17:01 Ответить
Скпжімо так, означена Вами особа не є тотожнлю українському народові. До речі, значна частина ьих, хто за нього голосувала, визнають, що не у всьому і не завжди підтримують його дії і політику.
показать весь комментарий
08.06.2025 12:41 Ответить
Строят давно. Но похоже осинтер решил поддержать флешмоб Зеленского.
показать весь комментарий
08.06.2025 12:42 Ответить
Виходячи з подій після Оману та Стамбулу мова йшла про "вассаєдінєніє Украіни срасієй взад" та про "барьбу с укрáінскім буржуазним нацизмом".
показать весь комментарий
08.06.2025 12:43 Ответить
Хочу в це вірити.
показать весь комментарий
08.06.2025 12:46 Ответить
Пусть свинособаки вспомнят как Кадырка своего папашу завалил.
Взрывчатка там в колонну была вмонтирована ещё при строительстве стадиона.
показать весь комментарий
08.06.2025 12:57 Ответить
Це як з лінією фортифікацій Суровікіна - кацапи швидко приходять до тями і будують захист
показать весь комментарий
08.06.2025 13:01 Ответить
А ахатя брагина ? Тоже ж на стадионе
показать весь комментарий
08.06.2025 13:07 Ответить
сховали...
та й поховали піде
показать весь комментарий
08.06.2025 13:37 Ответить
Це ж які укриття мають бути для стратег. бомберів ?
показать весь комментарий
08.06.2025 13:43 Ответить
Ну, це не дуже, буде важче ******* ***..ін
показать весь комментарий
08.06.2025 14:06 Ответить
Другий раз провести таку саму оперцію однаково навряд чи вдалося б , а для іншої буде винайдено інший спосіб , як з військовим ешелоном кацапським .
показать весь комментарий
08.06.2025 15:01 Ответить
Договір СНО-3 забороняє ховати стратегічну авіацію в ангарах.
показать весь комментарий
08.06.2025 16:06 Ответить
Чудово, з космосу все видно! Тепер просто замість одного дрона треба два - один робить дірку у ангарі, а інший залітає у середину
показать весь комментарий
08.06.2025 16:16 Ответить
Вони вчаться , а ми деградуємо . Дякуємо Зе за майбутню капітуляцію .
показать весь комментарий
08.06.2025 17:17 Ответить
А у стратегів який розмах крила??
Це який треба ангар?)) не сховаєш навіть початок будівництва.
А щє таке - заправляють та підвішують ракети все одно не в ангарі. Тому "Малюк і карлсон".... ну Ви зрозуміли..
показать весь комментарий
08.06.2025 17:56 Ответить
Маячня. Не корчіть з себе єксперта з Ольгово.
По-перше приведіть пункт цього договору саме про це.
По-друге: 21 февраля 2023 года президент Владимир Путин в послании к Федеральному Собранию заявил о приостановке участия России в договоре и 28 февраля 2023 года подписал Федеральный закон о приостановлении действия СНВ-III.
показать весь комментарий
08.06.2025 19:53 Ответить
Мова про копієчний дрон, а не про ракету, що пробиває бункери...
показать весь комментарий
08.06.2025 20:02 Ответить
Это хороший распил - очень эмоционально одобренный свыше наивысочайше)))
А службе Малюков нужно поторопиться)) пока построят, может и пригодных бомберов не останется
Дай им Боже ресурсов и хороших донатов))
показать весь комментарий
08.06.2025 13:05 Ответить
«Розкажи про фортефікації які були побудовані до 2019 року? »

А такі фортифікації, що кацапи вже чотири роки лобами об них б'ються.
показать весь комментарий
08.06.2025 13:18 Ответить
Заправку та споряддення ракетами літака ви самі проводили "не в укриттях" чи вам про це "одна баба сказала"?
показать весь комментарий
08.06.2025 13:19 Ответить
За три останні роки Уйло ВИКОРИНИВ КОРУПЦІЮ З АРМІЇ!
А наші Зе-покидьки все більше та БІЛЬШЕ КРАДУТЬ на КРОВІ!
показать весь комментарий
08.06.2025 13:21 Ответить
У нас в Україні було багато військових частин і було маса підземних сховищ але мудрий нарід обирає до влади злодіїв і зрадників а тепер розплачуємось кровью і жертвами. Сховища і ангари розбирали всі хто хтів .
показать весь комментарий
08.06.2025 13:28 Ответить
Летять дрони і ракети в нашу сторону і було в лісах і пагорбах бункера і піземні сховища які би спасли тисячі життів але все демонтовано і розрито.
показать весь комментарий
08.06.2025 13:31 Ответить
Останнє досягнення кaцaпнi
показать весь комментарий
08.06.2025 14:08 Ответить
розкажи краще де вони були потрібні до 2019 окрім ОДРЛО (((( ну і раптом шо , то ті що у ОРДЛО були зведені , тримали удар досить довго , можливо , що і до сьогодні б трималися , якби не зелені "сапери " під кримом ((((
показать весь комментарий
08.06.2025 14:33 Ответить
Розкажи про це американцям , які такі укриття у Сирії на раз два розбомбили ((
показать весь комментарий
08.06.2025 14:34 Ответить
Не сцись кип'ятком від совка (( у таке укриття хіба винищувач запхнеш , для бомбардувальника таке звести майже нереально , ну або за такі кошти , що дешевше новий бомбардувальник виготовити , бо за розміром віно буде як захисний конфайнмент на ЧАЕС ((
показать весь комментарий
08.06.2025 14:38 Ответить
Так зрозумів , що ти військовий авіамеханік , вивчив регламент робіт по спорядженню стратегічного бомбардувальника ? (( В курсі скільки палива за раз бере бомбардувальник ? Чим заливатимеш його в укритті , невже каністрами ? ((
показать весь комментарий
08.06.2025 14:41 Ответить
З тієї сторони ворон, ти тормоз якщо цього нерозумієш
показать весь комментарий
08.06.2025 14:47 Ответить
*ВОРОГ*
показать весь комментарий
08.06.2025 14:49 Ответить
А на Банковій друзі?
показать весь комментарий
08.06.2025 14:53 Ответить
1. Ти хворий ? 2. Ти кацап ? Обери потрібне ........
показать весь комментарий
08.06.2025 14:57 Ответить
Чогось окрім віри, що "цього не може бути, тому, що не може бути" в тебе є?
показать весь комментарий
08.06.2025 15:40 Ответить
Тут я побачив. що їх бомбардують постійно. Біль того - я особисто був у Старконі під час однієї з таких ракетних атак.
Їбашать вони ракетами, але наші літками при цьому цілі і продовжують літати.
показать весь комментарий
08.06.2025 17:14 Ответить
Поки збудують, порохоботи щось придумають ))
Дрони, комари, повітрянні кулі)
показать весь комментарий
08.06.2025 17:53 Ответить
Все простіше - для тебе до 2019 ворогом був Порошенко , саме тому тебе ковбасить " що було до 2019 " (( Так от , до 2019 був 2014 , коли мобілізовані у бій у капцях ішли , бо навіть форми не було , а з 2019 почалося "можна було б на армію виділити так на дороги не вистачить " ..... от і набудували тобі "фортець" , по яких кацапи до Києва за лічені години доїхали та Херсон захопили.
показать весь комментарий
08.06.2025 18:24 Ответить
А де саме тут ? Можеш навести факти ,а не здогади. Бо жодної інформації про постійні бомбордування литовищ у ЗМІ нема
І ти вірно зазначив - підчас 1 атаки. Їх було декілька і геть не постійні
А коли були - знищувались і наші літаки
Різниця в тому , що рашистам не треба ризикувати спецами , як нам - вони , як ти вірно і сам зазначив - ******* ракетами
показать весь комментарий
08.06.2025 18:33 Ответить
так що, нарушатимуть договір зі США про контрольованість носіів я\з?
усі носіі мали бути бачимими зі спутників
показать весь комментарий
08.06.2025 18:44 Ответить
От і нові робочі місця створили...
показать весь комментарий
08.06.2025 19:13 Ответить
Не зрозумів?
Тоді про що новина зверху? Це фейк?
Новина саме про те що будуть сховища.
Якось або хрестик або труси.
Ви пане дурню пишете.
Мрія набагато більша - і то її Українська Держава в ангарі зберігала.
показать весь комментарий
08.06.2025 20:01 Ответить
Після кожного польоту літак необхідно насамперед заправити, а потім завезти його в укриття. Це правило для всієї авіації усіх країн. Так що ваша іронія про каністри не доречна У стратегах палива від 100 тонн і вище.
показать весь комментарий
08.06.2025 20:12 Ответить
я не говорив,що їх неможливо зруйнувати,але малопотужним дроном цього не зробиш,це точно
показать весь комментарий
08.06.2025 20:23 Ответить
"Ви пане дурню пишете. Мрія набагато більша - і то її Українська Держава в ангарі зберігала." ....... Може ти не в курсі , але у тому "ангарі" "Мрія" і згоріла , і не били по ній крилатими чи балістичними ракетами (( Тому перевір чи труси на тобі , бо хрестика у тебе однаково немає , нехристь дурненька , ти навіть не зрозумів про що тобі написали ((.
показать весь комментарий
08.06.2025 21:36 Ответить
Дронами били в 2022?
Чи ангари кацапи будуть від ствольнох артилерії?
показать весь комментарий
08.06.2025 21:39 Ответить
"Це правило для всієї авіації усіх країн." .......Упевнений що літак завжди перебуває на стоянці з повними баками , чи це тобі наснилося ? ((
показать весь комментарий
08.06.2025 21:43 Ответить
1. Ти той дрон купував що розповідаєш скільки він коштує ? 2. Мова про те чи порятують укриття кацапів . 3. Те що ти виклав на фото призначене для винищувача чи штурмовика , щоб звести такий для бомбардувальника розміри потрібно збільшити разів у п'ять мінімум , порахуй з чого потрібно те сховище будувати щоб воно під власною вагою не завалилося , не кажучи вже про стійкість до обстрілів .
показать весь комментарий
08.06.2025 21:50 Ответить
а хто тобі сказав що ми постійно битимемо по кацапах fpv дронами ?
показать весь комментарий
08.06.2025 21:52 Ответить
Ти старий у маразмі , чи сопля після стрлялок на компі ? (( Тобі , дурню , пишеш що таке укриття для бомбардувальника просто так не збудуєш , а у відповідь якись маразм (( Прикинь - Мрії вистачило взагалі уламкових уражень , від fpv все трішки печальніше , бо там вибухівка ((
показать весь комментарий
08.06.2025 21:56 Ответить
Ну кацапи ж будують згідно новини.
Чи ти вважаєш - що новина фейк?
показать весь комментарий
08.06.2025 22:10 Ответить
Ще раз - то що будуть кацапи в цій новині?
Якщо ти стверджуєш що такого збудувати не можна?
Фейк? Чи Ангар? Чи накриття від дронів? Чи твоя версія.
показать весь комментарий
08.06.2025 22:11 Ответить
Вони будують укриття для фронтової авіації , а не для стратегічних бомбардувальників
показать весь комментарий
08.06.2025 22:37 Ответить
Кацапи будують не у новині , а у житті (( Будують , вочевидь , щось схоже на викладеному тобою фото , але все це не для стратегічної авіації , а для су та мігів чи вертольотів.
показать весь комментарий
08.06.2025 22:41 Ответить
Згоден на 100 %. Нам би своїх укриттів набудувати. Питання було риторичне.

Але ж капонір для Су-27 це одне, а для стратег. бомбера, це інше.
Тим більше, вони підпадають під угоди по їх контролю.
показать весь комментарий
09.06.2025 02:45 Ответить
Повинен перебувати. З пустими баками він може бути лише на заводі під час ремонту.
показать весь комментарий
09.06.2025 04:02 Ответить
показать весь комментарий
09.06.2025 11:55 Ответить
Ти сам запутався. В ссср - вже ВСЕ було побудовано і для великих і маленьких - укриття.
Ти видно ніколи не був в масштабах военного радянського аеродрому - коштів на його інфраструктуру не жаліли.
Тому звичайних капонірів для сушок та мігів - там предостатньо.
Я впевнений що і для великих літаків в ссср будували укриття.
Те що касапи типу будують - це реально може бути ремонт рядянських укриттів.
Тому те що стратегічну авіацію вони не поставили підукриття - це ХАЛАТНІСТЬ, як як і писав.
прийшли звідки вийшли.
показать весь комментарий
09.06.2025 14:06 Ответить
Вже все побудовано - див вище.
Ми з тобою йшли? йшли! кожуха найшли? найшли? кожуха взяли? взяли! на базарі продали? продали! і де гроші? які? ми ж з тобой йшли? шли! кожухай знайшли?...
показать весь комментарий
09.06.2025 14:08 Ответить
Страница 1 из 2