6402 відвідувача онлайн

"Служба – не рабство": у Києві протестують проти законопроєкту, що посилює покарання для військових

Увечері п'ятниці, 5 вересня, у Києві на Майдані Незалежності відбувається протест проти законопроєкту №13452, який посилює покарання для військових за непокору. Також українці протестують проти проєкту закону №13260, який має на меті посилити відповідальність військових за СЗЧ в умовах воєнного стану.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на "Громадське" та Суспільне.

Десятки людей скандують: "Репресії — не дисципліна", "Захистіть права військових" та "Служба — не рабство".

Памʼятник "Засновникам Києва" на Майдані Незалежності підсвітили з написом "Захистіть права військових".

У Києві протестують проти посилення відповідальності воїнів за СЗЧ
У Києві протестують проти посилення відповідальності воїнів за СЗЧ
У Києві протестують проти посилення відповідальності воїнів за СЗЧ

Крім того, на акції лунають заклики ухвалити закон про військового омбудсмена та встановити терміни служби. 

Однією з ініціаторок протесту є бойова медикиня та ветеранка Аліна Сарнацька

На її думку, підхід "збільшити покарання і цим покращити дисципліну" стосовно військовослужбовців не працює.

"Ставлення до військових вже і так вкрай несправедливе, зарплати в тилу - принизливо низькі, терміни служби невизначені. Нам потрібен закон про військового омбудсмена", - додала вона.

У Києві протестують проти посилення відповідальності воїнів за СЗЧ
У Києві протестують проти посилення відповідальності воїнів за СЗЧ

Протестувальники повідомляють, що акція одноразова. Виходити кожного дня, як проти закону щодо ліквідації незалежності НАБУ та САП вони поки що не планують.

Станом на 20:15 на Майдані Незалежності зібралось близько 100 людей.

У Києві протестують проти посилення відповідальності воїнів за СЗЧ
У Києві протестують проти посилення відповідальності воїнів за СЗЧ
У Києві протестують проти посилення відповідальності воїнів за СЗЧ

Нагадаємо, 4 вересня Верховна Рада ухвалила у першому читанні законопроєкт №13260, який передбачає жорсткіше покарання для військових за самовільне залишення частини (СЗЧ) в умовах воєнного стану.

Раніше Комітет Верховної Ради з питань правоохоронної діяльності підтримав законопроєкт №13452, яким пропонується карати військовослужбовців за непокору наказу командира строком від 5 до 10 років позбавлення волі.

У травні 2025 року президент Володимир Зеленський вніс на розгляд Верховної Ради як невідкладний законопроєкт про військового омбудсмена. Серед іншого, законопроєктом передбачений чіткий порядок подання і розгляду скарг, а також дієвий механізм перевірок у військових частинах та органах управління.

В кінці липня президент заявив, що розраховує, що вже скоро інституція військового омбудсмена зможе повноцінно запрацювати.

Топ коментарі
+67
Трпакторист Микола не розуміє, чому він, цивільна людина, воює, а поліцейський Сірожа, який утримується на податки, фізично підготовлений, володіє зброєю і давав присягу, стоїть з феном на повороті.
показати весь коментар
05.09.2025 21:03 Відповісти
+35
вчора їздив машиною, бачив їх штук вісім стояло, і один з феном. я офигів. на фронті людей не вистачає, а вони в телефони втикають
показати весь коментар
05.09.2025 21:22 Відповісти
+30
Нічого нового ... Політики, які при владі, в союзі з так званим кадровим офіцерством завжди бажали бачити солдатський контингент "сірою скотинкою", свого роду рабами-андроїдами.
показати весь коментар
05.09.2025 21:14 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 4
В другу світову дезертирів розстрілювали. Зараз Україна пертворилася в країну ухилянтів, дезертирів і мародерів на армії
показати весь коментар
06.09.2025 12:19 Відповісти
До чого тут Робесп'єр і французька революція? Мова йде про захист батьківщини від зовнішнього ворога. Не хочеш захищати свою Україну - будеш захищати інтереси рашки і ніхто тебе не спитає. Може з держаком від лопати в сраці. Спитай у Даунбаса
показати весь коментар
06.09.2025 12:24 Відповісти
Вчіть , шановна історію на, яку ви посилаєтеся. Русня завжди приходила, щоб знищити українців, територія йшла бонусом. Так було з часів Боголюбова, московської орди, Петра біснуватого, Суворова, Лєніна і сраліна, Хрущова. Були голодомори, масові страти, виселення в Сибір. Не пишіть маячню, що на цей раз буде по іншому. Вам буде кращий пайок за розуміння широкої руской души
показати весь коментар
06.09.2025 12:36 Відповісти
Фєдя, ти тупий чи просто голосував за голобородька?
показати весь коментар
06.09.2025 12:37 Відповісти
Себе, свою сім'ю, Україну не треба захищати? хай прийдуть кацапи і наведуть порядок. Побіжиш воювати за інтереси русні і ніхто тебе не спитає. І мовчки, а не розводиш тут рожеві сопла. Це вже ж було. Тільки на цей раз русня знищить під корінь. Тобі какая разніца, аби в кориті щось було
показати весь коментар
06.09.2025 12:46 Відповісти
Не здриснуть. Більш сцикливого і тупого народу ніж прихильники Голобородька годі й шукати. "Какая разніца, аби асфальт і освєшєніє" "Адін народ, рускіє нам нє врагі, сайдьомся пасрєдінє". Таких як мінімум 73%
показати весь коментар
06.09.2025 12:53 Відповісти
Саме примусом і розстрілами змушують всі армії воювати і перемагати. Не хочеш іти в атаку? ладно не треба, іди посидь в бліндажі, ми самі без тебе. Так війни не виграють
показати весь коментар
06.09.2025 12:56 Відповісти
Джонсон мав на увазі словесний лжепатріотизм, який використовується як прикриття особистих інтересів, що його багато хто в усі часи й у всіх країнах робить. А такі як ти цією цитатою прикривають свою нікчемність і виправдовують своє боягузство, навіть не розуміючи, про що написано. Ти трактуєш цитату, що патріотами можуть бути тільки негідники, а ти такий розумний і гарний, тобі плювати на всіх, своя сорочка ближче. Аби було пожрать, поржать і посрать. Ну і асфальт
показати весь коментар
06.09.2025 13:20 Відповісти
Читав у книзі: До 1939 в Німеччині долар коштував 4,2 марки. Керівники єврейських громад продавали бажаючим емігрувати по 10-20 марок. Подібна публіка фатальне для України, але то їх менталітет.
показати весь коментар
05.09.2025 21:55 Відповісти
Історик Б.В.Соколов писав, що були малочисельні єврейські партизани. Просились до радянських партизан, до Армії Крайової і до УПА. Ніхто до себе не брав.
показати весь коментар
05.09.2025 22:08 Відповісти
Інфа з книги про суд над Ейхманом; написала американо-ізраїльська письменниця. В мережі є, але назви не пам'якою. У всіх реакція відторгнення до деяких рис єврейського менталітету, але вона усе сприймає нормально.
показати весь коментар
06.09.2025 05:21 Відповісти
В царській армії були такі суди і розстріли. Але у 1917 солдати почали розстрілювали офіцерів і їхали по домах. Дехто із зброєю.
показати весь коментар
06.09.2025 06:44 Відповісти
Про це читав. Є публіка, яка має декілька квартир і прагне мати максимальний прибуток. Цілими днями гудить на дачах, а ТЦК їх не бачать. Вони не краще єврейських керівників громад при німцям.
показати весь коментар
06.09.2025 11:22 Відповісти
Третього вересня у Верховній Раді внесли у порядок денний законопроєкт № 13452, мета якого - посилити відповідальність за військові правопорушення.
Законопроєкт передбачає, що у випадку непокори військовий отримає не менше 5-ти років ув'язнення, без права заміни вироку на випробувальний термін.

А хто буде визначати правомірність наказів? Ну це так, просто згадав, як інкримінували беркутівцям після Майдану статтю 60 Конституції України. Прийде час, знесуть зелених.... от тоді й буде що і з кого спитати )

Стаття 60. Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.

За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.
показати весь коментар
06.09.2025 07:46 Відповісти
Тю, та може у нього пращури служили у СМЕРШі, а це вже "преемственнасть пакалений", гени ж пальцем не розчавиш
показати весь коментар
06.09.2025 11:23 Відповісти
Це хто так вважає, Навроцький?
показати весь коментар
06.09.2025 11:26 Відповісти
За прийняття цього закону лише ті хто не служить та не збирається служити в ЗСУ. Ініціатори цього закону зашкварені російські консерви.....

Якось дивно це читати) Ось ти - сидиш в Італії, не служив та не збираєшся служити в ЗСУ...так хто зашкварена російська консерва?
показати весь коментар
06.09.2025 20:27 Відповісти
А нафіга кацапам Європа?
показати весь коментар
05.09.2025 22:15 Відповісти
У кацапів є ресурси на це?
показати весь коментар
05.09.2025 22:30 Відповісти
За рахунок збільшення "м'яса"? Так вони м'ясом й Україну не в змозі захопити. А західніше лише країни НАТО, окрім Молдови, там швидко їм наваляють. Які ще ресурси, окрім м'яса, з'являться у кацапів у випадку капітуляції України?
показати весь коментар
05.09.2025 22:50 Відповісти
По перше я питав про ресурси, котрі за вашими словами, з'являться у кацапів у випадку капітуляції України. Так що там з ресурсами? Ну а по друге. Сформулюйте цей ультиматум, ну хоч приблизно, загальними тезами. І за які саме зони впливу йдеться? Колишній соцтабір, чи щось більше, чи менше?
показати весь коментар
05.09.2025 23:05 Відповісти
Це ж так не працює. Вони вже верещали все це ще у 21 році. Людей, землі та виробництва у кацапів і зараз вдосталь. Ну а щоб створити новий Варшавський договір ці країни спочатку необхідно завоювати як у Другу Світову. Щоправда тоді це називали визволенням. І ось питаю ще раз, звідки у кацапів ресурси на завоювання країн колишнього Варшавського договору, якщо у них недостатньо ресурсів на завоювання України?
показати весь коментар
05.09.2025 23:28 Відповісти
А українська броня в рф не буде рахуватись? Ну там прокурори, поліція, митники, судді, держчиновники, водоканал, обленерго і т. п. структури? Якщо буде рахуватись, то можна продовжувати спокійно красти і далі.
показати весь коментар
06.09.2025 01:03 Відповісти
Кого маєте на увазі? За який період виїхало?
показати весь коментар
06.09.2025 01:09 Відповісти
Визначтесь хто основна завада успішній обороні: умовний ухилянт, чи шашличник-пересидент? Інакше весь мобресурс у тюрмі сидітиме, а не захищатиме заброньованих панів і підпанків майно та статки.
показати весь коментар
06.09.2025 01:14 Відповісти
Політруки пропагують і закликають. Думати це не їх робота.
показати весь коментар
06.09.2025 01:16 Відповісти
Щось таке я і підозрював.
показати весь коментар
06.09.2025 12:40 Відповісти
"Патріотизм -- останній прихисток негідника". Поцікавтесь чия цитата. Актуальна вже 350 років.
показати весь коментар
06.09.2025 12:56 Відповісти
Отак щоб програти, то мабуть жодної. Навіть сумнозвізна в'єтнамська не була програна. Політичне рішення через протести населення.
показати весь коментар
06.09.2025 13:02 Відповісти
Не програвали вони війн. Ну ґрунтовно поцікавтесь.
показати весь коментар
06.09.2025 13:05 Відповісти
Візьміть будь яку війну яку на вашу думку програли США і спробуйте змістовно і детально її вивчити. Користуючись не одним джерелом і не одним автором.
показати весь коментар
06.09.2025 13:17 Відповісти
Про словесний патріотизм я і мав на увазі. Про таких борцунів-політруків, які ніби і служать, ніби і в бойових бригадах, але за 3 ,5 років війни навіть контузії не мали. Про тих, хто заброньований і відстрочення, вже п'яту квартиру купує і кожних 5 років авто преміум класу міняє. Всі офіційні , патентовані патріоти не служать і служити не бажають. І так, є люди, які добровільно пішли до війська і свідомо ризикують життям. Це пасіонарії, також їх можна назвати патріотами. Але їх не більше 10% суспільства у різних країнах. І в Україні незадіяних у війні пасіонаріїв не залишилось.А решта срала-мазала на ваші заклики. І таких більшість. Ті ж самі 90%.Я не знаю напевно до якої групи ви належите. Але посилати в окоп інших людей має моральне право лише той, хто там сам перебуває. І лише моральне право. А я маю право приєднатись до нього, чи проігнорувати його заклик. Все решта це пропаганда , провокація, або примус під брехливим соусом патріотизму. І так, мені не має що захищати в Україні.
показати весь коментар
06.09.2025 13:41 Відповісти
Там зовсім інше. Не плутайте політичну поразку з військовою. Це як в Україні. 90% окупованих територій були захоплені не внаслідок бойових дій, а через зраду вищого політичного керівництва в перший тиждень війни.. Але ж хто про це задумується? Втратили та й втратили. Війна ж широкомасштабна. А керівництво продовжує керувати і рейтинг аж зашкалює. Дебіли? Однозначно. І керівництво і мудрий наріт.
показати весь коментар
06.09.2025 13:49 Відповісти
кабанів вже біля70000 виїхало, а старих тих кому 55-70 не випускают
показати весь коментар
05.09.2025 23:17 Відповісти
!
показати весь коментар
06.09.2025 08:13 Відповісти
СЗЧ-шників як явище не повинно бути. СЗЧ це звичайний дизертир, без честі та совісті. Хочу воюю, хочу додому пішов, хочу повернувся - цілуйте мене в дупу. Це так не працює і покарання повинне бути максимально жорстоким.
показати весь коментар
06.09.2025 08:17 Відповісти
добре шо тебе зелену хвойду всі читають
показати весь коментар
06.09.2025 07:51 Відповісти
ЧКже орки будуть насилувати і вбивати цих кончених цивільних які працюють проти фронту коли не дай боже фронт рухне. Вже починається жах. боо ці з плакатиками не нюхали пороху і не знають що таке москаль- і як вони будуть різати їх і вбивати бо москалі то різники. А ці опоередковано- працюють на москалів
показати весь коментар
05.09.2025 22:18 Відповісти
воно ******* що сидить на заводі за бронею.
але швидше за все просто дурачок
показати весь коментар
05.09.2025 22:18 Відповісти
маленька радянська армія все копіює з великої.
тільки там свідомо стають кріпаками атцов камандіров продавши свою тушку за 2млн фублів...
далі що якщо це не допоможе "побороти" счз, ями як у кацапів чи розстріли "кадирівцями" ?
показати весь коментар
05.09.2025 22:22 Відповісти
написала жінкиня сидячи на "пасобії" в дойчеляндії.
показати весь коментар
05.09.2025 22:24 Відповісти
Щось серед протестувальників майже одні дівчата...
показати весь коментар
05.09.2025 23:41 Відповісти
Якщо раніше СЗЧ-шники мали можливість повернутись до лав СОУ та воювати, то з прийняттям цього ганебного закону вони повинні залишитись в буцигарні мінімум на 5 років. Тобто бригади будуть танути скоріше, їх боєздатність буде знижена у коротші терміни. Хто так поспішає довести країну до капітуляції на умовах рф?
показати весь коментар
06.09.2025 00:06 Відповісти
Я так розумію ті лозунги, що вони тримають це звернення до ухилянтів?
показати весь коментар
05.09.2025 21:32 Відповісти
А нагадайте, хто цих ухилянтів в законі до влади привів?
показати весь коментар
05.09.2025 21:50 Відповісти
💯 пудово ви праві. В ухилянтів завжди відмазка знаходиться. От ви жінка і розумієте це, а бздунлива бидлота яка позавуглами смокче пиво та шифрується від ТЦК ні.
показати весь коментар
05.09.2025 23:20 Відповісти
Під час воєнного стану всі військові, немає цивільних. А хто повинен захищати країну? Треба комусь і в поліції служити, і ухилянтів ловити, і у ВР сидіти, і хліб вирощувати, і на заводі працювати, і зброю виробляти, і дітей навчати, і будинки після кацапсячих обстрілів ремонтувати, і людей рятувати, лікувати. А не так як ти бидло втекло за бугор і сидиш там гавкаєш. Чи ти просто тролль кацапсячий?
показати весь коментар
06.09.2025 08:29 Відповісти
Довбодятел, ні в одній країні світу в мирний час ніхто не утримує розвернуту армію, якщо ти тупориле знаєш, що таке розвернута армія. А під час війни оголошується мобілізація і згідно Конституції є визначення хто є військовозобов'язаний, це всі громадяни чоловічої статі від 18 до 60 років у яких немає фізичних вад. А на війні ще є втрати та каліцтва і треба поповнювати ряди збройних сил.
показати весь коментар
06.09.2025 10:00 Відповісти
Дебіл, а зараз хто воює на фронті, цивільні? А хто таких як ти повинен ловити діди з палицями?
показати весь коментар
06.09.2025 11:56 Відповісти
Які тобі, дебіле, умови на війні потрібні?! ОХвіс та секретарку з кавою? От такі як ти і йдуть у СЗЧ. А приклад, який тобі дебілеще приклад треба коли сотні тисяч воїнів захищають свою землю від кацапсячої навали. А ти мурло втік та гадиш своїми висерами.
показати весь коментар
06.09.2025 13:00 Відповісти
Не кивай на інших, я в Україні сиджу, а ти аж в Британію втік. Чи ти кацапсячий покидьок під VPNом сериш, а вечером пиво на лавці біля під'їзда смокчиш та вугли підсцикаєш?
показати весь коментар
06.09.2025 14:43 Відповісти
Звідки ти знаєш шо я просто сиджу? Жінки воюють, а ти падло сцикливе за їхніми спинами сидиш?
показати весь коментар
06.09.2025 14:45 Відповісти
ви дуже розумна, дякую за многабуков
з усім згоден крім - нема ніяких радикалів-діверсійників і не буде
інакше б ще у 22 після Бучі до москви заслали б 20 ДРГ
як чечени, метро взривати кожного дня
це реальний рецепт перемоги
але??? навіть соловьйова не грохнули...

усі просто побіжуть в европу зносячи кородони
ніхто не зупинить
показати весь коментар
06.09.2025 07:18 Відповісти
ага, тарантіно навіть кино зняв - бесславні ублюдки
показати весь коментар
06.09.2025 07:21 Відповісти
а коли у 22 львівяні та патріоти з франика підняли ціни на квартири у 3-5 разів - то інше?
то яки евреї? львівські?
показати весь коментар
06.09.2025 07:22 Відповісти
а, я понів, ви теоретик...
коли вас вбиватимуть ви звісно - викличите поліцію...
успіхів...
показати весь коментар
06.09.2025 16:31 Відповісти
Дякую. Полез посмотрел численность полицейских, в Европе, на 100 тысяч жителе.
А вы сами смотрели?
показати весь коментар
05.09.2025 22:42 Відповісти
Ага. На последнем фото, неухилянт идет к бабе, готов мужа заменить. !дураки. На фронте. Заменить на фронте
показати весь коментар
05.09.2025 23:19 Відповісти
https://voxukraine.org/nepravda-v-********-na-100-tysyach-naselennya-prypadaye-475-politsiyantiv-todi-yak-v-nimechchyni-lyshe-50# Теми

https://voxukraine.org/category/ekonomika-uk https://voxukraine.org/category/temi/suspilstvo https://voxukraine.org/category/derzhavne-upravlinnya https://voxukraine.org/category/reformi
https://voxukraine.org/nepravda-v-********-na-100-tysyach-naselennya-prypadaye-475-politsiyantiv-todi-yak-v-nimechchyni-lyshe-50# Вокс про війну

https://voxukraine.org/category/analityka https://voxukraine.org/category/voks-informue
https://voxukraine.org/doslidzhennya Наші дослідженняhttps://voxukraine.org/about-us Про насhttps://voxukraine.org/uk/yak-vi-mozhete-dopomogti-voxukraine/ Підтримати

https://voxukraine.org/en/ Enghttps://voxukraine.org/ru/ Ru

https://www.facebook.com/VoxUkraine.Ukranian/ https://www.youtube.com/c/VoxUkraineChannel https://twitter.com/Vox_UA https://t.me/vox_ukraine https://www.instagram.com/voxukraine/?hl=en

https://voxukraine.org/poshuk-typesense

НЕПРАВДА: В Україні на 100 тисяч населення припадає 475 поліціянтів, тоді як в Німеччині лише 50https://voxukraine.org/authors/komanda-voxcheck Команда VoxCheck

https://voxukraine.org/category/voxcheck-uk VoxCheck

27 Вересня 2024
https://voxukraine.org/#facebook https://voxukraine.org/#twitter https://voxukraine.org/#telegram
3961

Перевірка фейків у рамках партнерства з Meta

У мережі https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02ySfJjbH9rPDJJnGWnH6gRgk1KJSSu8BMiwpGD8sNmE71cqD1sshRi3vEo3uUCg88l&id=100088431741264 поширюють статистичні дані щодо кількості поліціянтів на 100 тисяч населення в Україні та країнах ЄС. Так, в Україні нібито налічується 475 працівників поліції на 100 тисяч мешканців, у Польщі - 257, Данії - 242, Франції - 223, Італії - 172, Бельгії - 110, а в Німеччині усього 50. Користувачі у коментарях пишуть, буцімто така кількість поліціянтів в Україні показує «страх» влади перед власним народом.

Це - неправда. Після повномасштабного вторгнення кількість поліціянтів на 100 тисяч населення зменшилась. У вказаних країнах ЄС цей показник вище, ніж в Україні.

https://voxukraine.org/wp-content/uploads/2024/09/475-politsiyantiv.png

Скриншот https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02ySfJjbH9rPDJJnGWnH6gRgk1KJSSu8BMiwpGD8sNmE71cqD1sshRi3vEo3uUCg88l&id=100088431741264 публікації

Користувачі, які поширюють таку інфографіку, не додають жодного джерела інформації. Тож перевірити, чи правильно інтерпретували дані, - неможливо. Проте можна проаналізувати інші дані з відкритих джерел.

Скільки поліціянтів припадає на 100 тисяч населення в Україні?

За https://mvs.gov.ua/uk/news/funkcional-policiyi-z-pocatkom-povnomasstabnogo-vtorgnennia-zris-na-80-vodnocas-ciselnist-policiyi-ne-zrosla-igor-klimenko словами міністра внутрішніх справ Ігоря Клименка, до повномасштабного вторгнення на 10 тисяч населення в Україні припадало 23-26 працівників поліції. Тобто на 100 тисяч населення це близько 230-260 працівників. Ця цифра не перевищує допустимі норми. Згідно з українським https://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc34?id=&pf3511=53719&pf35401=326550 законодавством, кількість працівників місцевої поліції не має бути менш як 15 та не більш як 30 поліціянтів на 10 тисяч осіб, які постійно проживають на території громади. Станом на 1 січня 2022 року в Україні було близько https://www.npu.gov.ua/pro-policiyu/shtatna-chiselnist 119 тисяч поліціянтів.

Як пояснював Ігор Клименко у січні 2024 року, після повномасштабного вторгнення ситуація дещо змінилася: в деокупованих прифронтових областях загалом налічується 100 поліціянтів на 10 тисяч мешканців. Натомість загалом в Нацполіції https://www.ukrinform.ua/rubric-ato/3851798-ucast-u-bojovih-diah-berut-7000-policejskih-klimenko.html проходить службу близько 75 тисяч осіб (дані станом на квітень 2024 року).

З них 7 тисяч беруть безпосередню участь у бойових діях та ще близько 30 тисяч займаються не тільки правоохоронною діяльністю, а й здійснюють низку інших функцій у регіонах активних бойових дій. Отже, по всій Україні лишається лише близько 38 тисяч поліціянтів, які мають перекривати вулиці та населені пункти, реагувати на виклики, розкривати злочини тощо.
показати весь коментар
07.09.2025 08:41 Відповісти
Ящітаю шо то полумєри. Нада так: написав рапорт на відпустку - на тобі 5 років, написав рапорт на переведення - на тобі 10, написав на звільнення - на тобі пожиттєво у армії, іш, умний нашолся...
показати весь коментар
05.09.2025 21:22 Відповісти
А коли сам приїдеш воювати?
Більше за всіх про ухилянтів співають оті офіцери, що наплювали на присягу і втекли закордон, найбільші покидьки (он як на фупі ТС закликає всіх стріляти без розбору, а сам ахвіцера, що сидить у Кракові), і відставники, яким по 45 років, що як в анекдоті про пожежника, вони тупо таким чином зловтішаються, а ви думали, патріоти? І влада не мобілізує їх, а тим, що втекли, ще й подвійно громадянство, і ані слова в тому законі про військовий обов'язок, замість того щоб хоча б позбавити їз звань та ранніх пенсій, якщо такі отримують. Кумів забагато..
показати весь коментар
06.09.2025 16:25 Відповісти
Включив вчора ток-шоу по Суспільному, якраз обговорювали, що 67% людей вважають нинішню мобілізацію несправедливою, так якийсь їхній гість каже, що треба зробити життя цих 67% (на хвилинку, це більше ніж 2/3 населення) нестерпним, бо це, виявляється, ухилянти! Іноді послухаєш оцю вакханалію і замислишся, а на кого вони працюють ці гості?
А ТЦКшники, навіщо лупцюють людей, навіщо он Сахарука забили до смерті? Чи на Одещині прикордонці вбили людину без будь-яких законних підстав. Хто сидить?
А нікому не здається, що найбільше свавілля саме на Одещині не просто так, повно відео, як в Одесі лупцюють вчетвером лежачого, крутять людей як кримінальників і т.д., за минулий рік тільки я нарахував 3 випадки, коли там загадково помирали люди і це списували на епілепсію, тільки там на людей на вулицях кидаються тупо тітушки (з інших регіонів такого відео не бачив), цей регіон особливо важливий для кацапів, вони марять Одесою, там куплені кроти у владі і вони навмисно це коять, розраховуючи на повстання людей, щоб полегшити задачу своїм хазяям-окупантам?
показати весь коментар
06.09.2025 16:26 Відповісти
Ну, і що далі? 200 тис. до тюрем, зараз в тюрмах тільки 40 тис. Будувати в 6 разів більше тюрем? Треба змінювати підхід, одним кнутом можна і коня загнати, от що треба змінювати.
Цементується корупційний феодалізм, де проста людина не має жодного права, де нема такого поняття як справедливий суд чи доступна медична допомога, як записано в Конституції, де президент відкрито підтримує корупцію, де не воюють ті, хто давав присягу, заброньовані 90-100% силовиків, де в ЗСУ лише 1 із 40 молодих відставників (середній вік таких відставників 45-47 років), де більшість офіцерів вічно чекають воса, а здорові бики охоронці стоять і охороняють дерева в містах, не кажучи вже про чинуш та їхніх дітей, навіть гумористів, і т.д., а в той же час на вулицях хапають хворих людей.
Сердечників змушують бігати по спеці з вагою - це вбивство! Он чув на пошті, жінка розповідала, у сина порок серця, важить 48 кг, схопили на вулиці, на наступний день на полігоні. Хотіла принести якісь документи, навіть дивитись ніхто не хоче. А що казати за тих, у кого не з дитинства серце хворе... Влада, що спустила наказ на ВЛК плювати на хвороби людей, і всі виконавці - це вбивці, у кого родичі стали жертвами цього свавілля, вам дорога до ЄСПЛ!
показати весь коментар
06.09.2025 16:28 Відповісти
А сам втік від всієї корупції і війни в Німеччину. І як завжди ахвіцера, що наплював на присягу, і хоче воювати непридатними і зловтішатись. А кум тут сидить і гребе корупційне бабло лопатою? І кума щоб захистили, бо в Німеччині так не вдастсься, там тільки соціалка. Ну, що за люди, це капець!
показати весь коментар
06.09.2025 16:35 Відповісти
Треба розжалувати офіцерів, що здорові як бики і плюють на присягу і не воюють, та відправляти в піхоту, іншого виходу нема, і таких як ти повертати. Треба було думати, коли кліпали стільки офіцерів в вузах автоматом звання за хабарі.
Також силовиків відправляти хоча б по черзі, як пропонувала Южаніна, а поки що вони заброньовані на 90-100%, охоронників, в т.р. і муніципальних, молодих відставників, із яких в ЗСУ тільки кожен 40-й.. А не хворих хапати.
показати весь коментар
06.09.2025 16:36 Відповісти
НАБУ Європа підтримує, від якої ми зараз повністю залежимо, а не ФСБ.
показати весь коментар
06.09.2025 16:37 Відповісти
То він і сам втік в Польщу. Як ти в Британію.
показати весь коментар
06.09.2025 17:39 Відповісти
Яке ти маєш моральне право таке нести, коли сам втік до Німеччини?Зловтішачу..
показати весь коментар
06.09.2025 17:41 Відповісти
Ну, прапорець британський тобі сайт поставив.
показати весь коментар
06.09.2025 18:21 Відповісти
+100500
показати весь коментар
06.09.2025 18:22 Відповісти
Це просто наслідки бусифікації. І це лише початок. Це зовсім не смішно і це дуже, дуже загрозливі речі, які насправді торкаються кожного, бо їх наслідки потенційно катастрофічні для населення України.
Я ще восени минулого року писала, що якщо в Україні не вирішити проблему бусифікації, то не пізніше осені-зими 2025 року соціум зіткнеться з першими проявами революційної ситуації. А до весни 2026 року ризикує увійти в абсолютно катастрофічний сценарій повної соціальної ентропії. Тоді мене тут підняли на сміх та розповідали, що "альтернатив бусифікації немає".
Насправді, для маленької країни, яка воює з набагато переважаючим супротивником альтернатив немає контрактній армії. Бусифікація - це просте рішення, яке багатьом здається очевидним та безальтернативним. Але історія свідчить: бусифікація - це насправді "розкіш", яку може дозволити собі або тиранія, або країна з, пробачте, "ізбиточним" людським "ресурсом", якого гарантовано вистачить на дві армії. Одна на фронті, а одна в тилу - для утримання населення та насильно мобілізованої армії в покорі. І коли ті, хто тут розповідає, що "у другу світову теж була примусова мобілізація", не розуміють, що так, була, але як в СРСР, так і в Німеччині по факту існувала друга армія. Чисто для контролю та упокорення населення. І ця друга армія фінасувалася навіть краще за ту, що була на фронті. Маленька країна просто фізично не здатна створити таку другу армію такого масштабу. Більше того, в Україні, з її історичними традиціями та менталітетом, навіть якщо створити внутрішню армію для контролю за населенням це мало що вирішить. З однієї причини - ця армія не буде готова стріляти у народ. Окремі персонажі звичайно будуть. Але масово - ні. Не той історичний анамнез. А значить, соціальну ентропію, яку викликає бусифікація, в умовах України просто нічим "погасити". Відповідно, вона гарантовано призведе до соціального вибуху. Це чисто фізика, не більше. Можна сказати навіть так: історична фізика на цій территорії.
Тому висновок очевидний: або Україна перейде на контрактну форму набору в армію, або в осяжній та вже найближчій перспективі ми усі опинимося в ситуації максимальної соціальної ентропії.
Умовні врадіївки, як реперні точки, ми вже пройшли. Наразі ми в умовному вересні-грудні 1916 року. З розмовами про розстріли для дезертирів та пошуками соціальної группи, на яку можна перекласти основний тягар війни (в нашому варіанті, принцип "простих рішень", зрозуміло, приведе до бажання знизити мобілізаційний вік, щоб "пригасити" невдоволення військових - що стане таким каталізатором процесу, який пришвидшить сценарій в геометрічній прогресії). Це ж вже все було. І я дуже, дуже не хочу, щоб цей сценарій розкручувався далі. З чисто прагматичних та логічних міркувань, адже розумію катастрофічність наслідків такого сценарію для простих людей.
показати весь коментар
05.09.2025 23:43 Відповісти
Хочу додати: мене дивує таке спокійне ставлення влади, що в Україні, що, до речі, в Росії до того, що ситуація в нашій країні стрімко скочується в революційну. Я не розумію політиків. Українських, тому що вони приймають рішення так, немов в країні людський ресурс безлімітний, невичерпний та не маючий межі витривалості. Можна ловити широкою сіткою не бентежачись наслідками. Це настільки дивна позиція, що я не розумію хто в нашому уряді дає подібні поради і чи сповна розуму ці люди.
Радість російських керманичів з приводу можливої соціальної ентропії в Україні теж дивна. Чому ви радієте, хлопці? наразі ви маєте справу та воюєте з країною, яка хо погано, але керована, яка грає по яким-не-яким правилам. Яку можна обмежити, наприклад, в використанні дальнобійної зброї чи зброї масового ураження. На яку можна політично вплинути. Але якщо в Україні рвоне революція ви впевненні, що до влади прийдуть більш зговірливі люди? А якщо менш? А якщо фанатики? Ви гадаєте, що у випадку хаосу пройдете Україну як ніж крізь масло, а хто вам це гарантував? У випадку революції війна скоріш за все продовжиться - але в іншій формі. Це буде партизансько-диверсійна війна без правил. Афган з в'єтнамом в одному флаконі. Населення в більшості розбіжиться, а те, що залишиться радикалізується. Це буде територія хаосу, яку ви не здатні контролювати - бо вона завелика навіть для Росії. Радикальні угрупування українських повстанців гарантовано і швидко знайдуть спонсорів, але "обмежити" та "вплинути" на них вже не зможе ніхто. Ні стосовно методів боротьби, ні стосовно цілей ураження. І хто сказав, що у цих людей не з'явиться засобм ядерного ураження, так, зроблені в гаражах, але не менш страшні за наслідками. І як ви збираєтесь з ними воювати? Невеликі мобільні партизанські та диверсійні загони не уражуються ракетами і не знищуються дронами, зате здатні швидко переміщатися на великі відстані та здійснювати точкові операції значної руйнівної сили будь-де.
Я в шоці від безвідповідальності нинішніх політиків. Це просто якийсь жах. ніхто нічого не прораховує. Ніхто нічого не боїться. Як діти з гранатою в руці, прости Господи.
показати весь коментар
06.09.2025 01:02 Відповісти
А в Польщі війна? Ах, ні, то про шо тоді мова. От як буде війна, та ще 11 років поспіль, то подивимося як вони там будуть саджати у буцигарню за запізнення на 6 годин.
Сказочнікі.
показати весь коментар
06.09.2025 01:03 Відповісти
Світлана, ви так типу жартуєте? Чи ви реально вважаєте, шо путін настільки божевільний, шо нелояльном у своїй більшості українцям надасть зброю, військову техніку та погоне на Європу, де живуть їх діти та дружини? Реалі? Ви великого розуму жінка, безперечно.
показати весь коментар
06.09.2025 01:24 Відповісти
Ні Сирія, ні афган не мали і не матимуть такої кількості потенційно небезпечних об'єктів як Україна. Жодна з цих країн не межує з Європою. А тому не загрожує їм, наприклад, неконтрольованими потоками мігрантів чи зброї. Чи наркотиків. Чи терористів. Ні Сірія, ні афган не мали і не мають наукової та технологічної бази для створення зброї масового ураження. Ірак вповні контрольована країна. Стосовно Сирії - а чому, як ви вважаєте, світові лідери поспішили визнати там уряд, хоча його очільники дуже сумнівні особи. Росія визнала уряд талібів, хоча до цього офіційно визнавала їх терористами. Тому що територія повинна контролюватися. Тому що неконтрольована територія на кордоні з вами - це ракова пухлина, яка рано чи пізно зжере і вас. А вести війну на території, на якій діють десятки радикальних угрупувань, спонсоруємих з різних джерел, на які неможливо вплинути та неможливо винищити ще та історія. Турки нічого не можуть зробити з курдами. Ізраїль з Газою. Десятки років війни - і ніякого толку. Тому "ну зявиться на территорії України ще одна сирія чи афган", пробачте, але так написати могла лише дуже недалека людина. Ще одна сирія чи афган в Європі - це катастрофа на десятиріччя для усього регіону. І для кацапів в тому числі. А для них найбільше, бо це буде вічна російська "газа", але "газа" добре озброєна, освічена, мотивована та здатна на реально значну диверсійну війну. Ізраїль воює пробачте з дикунами. Якби Ізраїль воював з Україною, хз, чи був би той Ізраїль до сих пір на мапі світу.
показати весь коментар
06.09.2025 02:13 Відповісти
По уму, об'єктивно, росія перша повинна бути зацікавлена в збереженні України, як країни. Так, можливо якийсь буфер між Україною та росією і має який сенс, хоча хз. У ********* світі... таке собі. Але в збереженні контрольованості України, в збереженні тут хоч якоїсь, хоч номінальної держструктури - безперечно. Це настільки очевидно, що я навіть не розумію про що тут можна вести мову. Усі оті російські мрії про якийсь "розділ" України між сусідами - це ж маячня божевільного. Хто буде ділити Україну в ЄС???? Як ви собі це уявляєте??? Де будуть кордони цього поділу? Це фізично неможлива процедура, не кажучі вже про те, що це бомба для усієї планети. Додуматися до такого сценарію міг лише повний даун. Що стосується анексії всієї України, то вона закінчиться на Дніпрі. На річці, а не місті. Бо Дніпро - природня перешкода не лише для руху з заходу, але й для руху зі сходу. Дніпро потрібно не лише форсувати, але й якось потім втримувати там переправи, мости, логістику. Або втягувати Білорусь у повноцінну війну, що фактично означає початок повномасштабки вже в кордонах Європи. Різку ескалацію війни, втягування в неї усього потенційного "варшавського договору".
А якщо не окупувати усю Україну, але продовжувати війну з наміром узяти усе Лівобережжя чи повністю відрізати Україну від моря - це значить залишити Україні території, ресурси та кордон з Європою. А це вічна війна. І вона рано чи пізно вийде за межі України хоча б демографічно. Тобто, рано чи пізно при такому сценарії Європа буде змушена або ввести в Україну власні війська, або фінансувати створення в Україні армії з найманців. Що нівелює нинішній дисбаланс людського ресурсу і зробить війну з Україною для росії невирішуваною. Яку не можна завершити, і немає сенсу продовжувати. Це пастка і катастрофа вже для самої росії.
Це вічна Чечні, але кратно масштабніша та руйнівна для самої росії. При чому руйнівна чисто фізично. У військовому плані. Про соціум я взагалі мовчу. Такої війни в росії точно ніхто наразі не уявляє і точно не бажає. Крім повністю відбитих на голову гіперпатріотів. Росіяни у своїй масі згодні і лояльні до війни, яка йде десь далеко, там на Донбасі і їх особисто і прямо не стосується. А от чи будуть вони згодні на вічну газу у себе на порозі - оце питання.
показати весь коментар
06.09.2025 02:35 Відповісти
Ахахах. Светлана, ви реально величайшего розуму людина.
На хвилиночку, такий "загрядотряд" повинен мати розмір армії. А видати автомати людям, які вас ненавидят та палко бажають вбити - ну, це потрібно бути не просто величайшого розуму людиною, а клінічним ідіотом.
Але ви продовжуйте, дуже цікаво.
показати весь коментар
06.09.2025 10:44 Відповісти
Тю, що значить "гражданские с автоматом не могут протистояти армії". Ви ж двома постави вище написали, що кацапи "видадуть українцям автомати та погонять на Європу". А виявляється "гражданские с автоматом не могут противостоять армии". А армії ЄС ці "гражданские українці з автоматами" протівостоять могут? Ви вже якось там определітесь. Могут чт не могут.
показати весь коментар
06.09.2025 10:47 Відповісти
Так усі ці дяді та тьоті, які тут з штанів виплигують за смертні кари та гієни огнені, вони ж про сталіна пам'ятають, а про Берію, Єжова чи Каменєва, Бухаріна, Рикова та їх долі ніколи не чули. А про дві масові казні робесп'єристів навіть не здогадуються. Якобінці хренові. Так якобінці були друзями Конституції хоча б на словах.
показати весь коментар
06.09.2025 11:01 Відповісти
Ах, Світлана. Я вас слухаю і розумію, наскількі херові діла з вивченням історії та взагалі гуманітарних дисциплін на пострадянському просторі. Гуманітарної освіті тут виявляється немає взагалі. Інакше населення не несло такої ахінеї, яку воно несе.
Ви пишите, не розуміючи, що те, зо ви пишите називається "депопуляцією" території. Тобто знелюдненням території. Так ось, знелюднення території, яку ти контролюєш - це найбільша проблема будь-якого уряду. Тому що знелюднення робить неможливим підтримання на території навіть простих форм цивілізації. Ви не можете підтримувати на знелюдненій території ні логістику, ні енергетику, ні соціальну сферу, нічого. Тому що у вас банально не вистачає на це людей. Тому, перш ніж когось з України висиляти чи кудись гнати, кацапам доведеться когось В Україну заселити. А заселяти їм сюди нікого. У них від'ємна демографія та демографічна пустеля (це термін такий, а не порівняння) на значній частині власне самої росії. Вони можуть пересилити сюди лише представників нехристиянських конфесій. Наприклад, пакистанців. Чи середнєазиатів. Але тоді росія повністю опиняється у мусульманському "поясі", що становить для росії більшу загрозу, ніж будь-які бандерівці разом узяті.
Слухайте, на цю тему можна писати дисертації, але цензор - не наукова інституція. То обмежимся цим коротким зауваженням.
Ну а те, що там сказав "один ваєнний" взагалі не має сенсу. Публічні особи на пострадянському просторі несуть інколи такий бздур, що не "один ваєнний" навіть в страшному сні не уявить. Сказав в серцях, ну і сказав. І що?
показати весь коментар
06.09.2025 11:23 Відповісти
О! путін може пересилити в Україну китайців. Але це буде така "геніяльна" спецоперація, за яку Пентагон просто зобов'язаний виписати путіну пожиттєву почесну пенсію, прям не шкодуючи коштів.
показати весь коментар
06.09.2025 11:30 Відповісти
Вам відповідати по суті не буду, бо суті у вашому дописі не існує. Якщо ви вважаєте. що "Сирія добре контролюється ззовні", ок. Цей прорив у політології та історії можете обговорити з іншими прихильниками теорій заговору та рептилоїдів. Я пас.
показати весь коментар
06.09.2025 11:35 Відповісти
Слухайте, Дмитро Лебідь, Україна - цілком контрольована країна з функціонуючим державним апаратом. Тому "заслати 20 дрг до Москви"вона не може. Взривати метро кожен день не може. Нормальні держави НЕ ведуть активну терористичну діяльність. Якісь окремі точкові акти можливі. Але терористична діяльність як метод - в структурованій, функціонуючій державі неможливий. Давайте навіть не будемо на цю тему фантазувати. Якби Зеленський навіть додумався б до "взривання московського метро кожен день", його б дуже швидко зупинили, бо функціонуючі держави є структурними елементами світового політичного поля. І це є дуже дуже добре, бо інакше ми всі б вже жили у первісних джунглях буквально.
Але Зеленський ніколи до такого не додумається і навіть не буде намагатися. Бо при всіх його недоліках - він вповні адекватний президент в цьому плані. Він очолює вповні легальні функціонуючі державні інституції - і слава Богу. І в росії це теж, як виглядає, розуміють, і слава Богу.
Диверсійна війна - це метод постдержавного устрою. Коли держава вже пала і на її місці зявляються квазідержавні утворення, які керуються тими, хто має зброю. Тому ні, ви помиляєтесь. Радикалізація частини населення у такому випадку - невідворотня. Перехід на партизансько-диверсійну форму боротьби - невідворотня. Іншої просто не існує в таких умовах. Ну, хіба що владу отримає якась військова верхівка і якимся дивом зможе утримати державу від повного паралічу. Таке напевно теж можливо. Але хунта - це не традиційна держава. Хунта теж має мало запобіжників та обмежень. Тож навіть при умові приходу до влади класичної хунти ескалація та радикалізація війни скоріш за все теж буде невідворотня. Може не настільки катастрофічна, але невідворотня, скоріш за все.
Ще раз, історія випробувала вже усі практично можливі сценарії. нічого нового у нас не буде.
показати весь коментар
06.09.2025 11:52 Відповісти
Сторінка 2 з 4