6005 відвідувачів онлайн

В операції із захоплення Мадуро взяли участь 152 літаки США, - Трамп

Трамп прокоментував затримання Мадуро

В операції із захоплення венесуельського лідера Ніколаса Мадуро були задіяні значні сили армії США.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це йдеться у виступі президента США Дональда Трампа перед конгресменами-республіканцями.

Під час спілкування з однопартійцями глава Білого дому розкрив окремі деталі дій американських військових у Каракасі. За його словами, операція мала складний і багаторівневий характер та готувалася з використанням повітряних, наземних і кіберможливостей.

Що заявив Трамп про операцію США у Венесуелі

Президент США повідомив, що в операції було задіяно 152 американські літаки, а також значна кількість військових на землі. За його твердженням, американська сторона обійшлася без втрат, тоді як з іншого боку були загиблі серед військових формувань, які перебували у Венесуелі.

Трамп також наголосив, що перед висадкою десанту американські сили здійснили кібератаку. Вона призвела до повного знеструмлення столиці Венесуели, що стало одним із ключових елементів підготовки операції.

"Це була дуже складна операція. Було задіяно 152 літаки. На землі діяло багато наших бійців. І ніхто з них не загинув", — сказав Трамп.

Він додав, що внаслідок зіткнень загинули солдати з іншого боку, зокрема іноземні військові, які підтримували режим Мадуро.

Що передувало?

Топ коментарі
+8
США - героi проти слабших, як i цапабадiя.
показати весь коментар
06.01.2026 19:07 Відповісти
+7
США задіяли флот і 152 літаки, щоб захопити водія автобуса.🤔
А Дональд вміє знецінити вдало проведену спецоперацію!
Напевне вчився в одного "хрипатого безхатченка".
Громадяни США мають молитися 24/7, щоб війна не прийшла на їх територію.
Цікаво, а якби кілька літаків збили, щоб сьогодні співав це парубок?
показати весь коментар
06.01.2026 19:10 Відповісти
+7
Рудий півень!
показати весь коментар
06.01.2026 19:30 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
показати весь коментар
06.01.2026 19:07 Відповісти
в результаті їм вдалося зупинити або послабити натиск диктаторських режимів країн вісі зла глобального півдня проти вільного світу глобальної півночі. хіба не зрозуміло?
показати весь коментар
06.01.2026 19:20 Відповісти
Так США й є диктаторський режим. Навпаки, посилили.
показати весь коментар
06.01.2026 19:50 Відповісти
давайте не маніпулювати.
диктаторські режими - це ті, які фальсифікують вибори, де правлять ніким не вибрані або просрочені самозванці-узурпатори.
відповідно, вони представляють тільки себе, а не свій народ.
тому, оскільки вибори у Венесуеллі визнані сфальсифікованими, ця операція відбувалася не проти Венесуалли, як країни, а проти самозванця Мадуро та його банди.
громадяни Венесуелли не вважають Мадуро своїм президентом, на відміну від диктаторів інших країн.
вибори у США всі країни визнали демократичними, тому називати Трампа диктатором може лише дурень.
показати весь коментар
06.01.2026 20:17 Відповісти
Давайте без "давайте". Навіть Ху?ло пере вторгненням до України просив в парламенту дозвол, та отримав його. А ху?ловський агент Краснов одноособово ухвалив рішення про початок війни з іншою країною, бо "якщо я звернуся до Конгресу по дозвіл, може статися витік оперативної інформації"! Дійсно, навіщо тоді й Конгрес,якщо є диктатор. До того ж дружбан Ху?ла.
показати весь коментар
06.01.2026 20:28 Відповісти
ху.ло хотів всіх бояр замазати цим лайном, щоб не виглядало так, ніби це одному царю потрібно.
за американською конституцією, народ дає президенту право проводити спецоперації без повідомлення конгресу.
конгрес приймає рішення про оголошення війни (Ірак, Афганістан).
так що Трамп діяв згідно наданих йому повноважень народом. тому це не робить його диктатором
показати весь коментар
06.01.2026 20:39 Відповісти
Ніт не "Ху?ло хтів лайном", а так передбачено Законом, от й виконував. Атака на територію іншої країни - це й є оголошення війни, навіть без формального її оголошення. Чи теж, думаєте, самий розумний: вжили слово "спецоперація", та жодної війни начебто нема? Вважаєте що венесуельці не могли та не мали права відповісти? Кулеметами по гвинтокрилах. Так то й є - війна! Її дійсно не сталося - але в цьому заслуга лише венесуельців. Тоді як Краснов якраз почав справжнісіньку війну, з порушенням всіх норм міжнародного права. То йому нарід США дозволив?
показати весь коментар
06.01.2026 20:46 Відповісти
всі бачили як у бояр підкошувались ніженьки, коли пуйло їх склоняв до сво.

так, нарід США дозволив. у нього є 60 днів на операції.
для окупаці, має бути рішення конгресу.
венесуельці не вважають його своїм президентом, мому й не відповіли.
а де ви бачили оголошення війни? покажіть
показати весь коментар
06.01.2026 20:55 Відповісти
Вам же сказали: впала моя ракета на твою територію = це й є оголошення війни, право на самозахист, в тому числі удар у відповідь (якщо, звісно, не йдеться про технічну помилку устаткування, за яку миттєво будуть вибачення та компенсація). Війна (будь яка) - це й є обмін ударами, певний час з певною інтенсивністю. Оголошувати "іду на Вьі" - необов'язково. Чи підкошувалися ніженьки в бояр - цього я в Вас не питав. Я зауважив, що в більшості країн діють такі закони, що Президент не може одноосібно ухвалити рішення про вступ у війну - треба щонайменше дозвіл парламенту, тощо. От Ху?ло його й отримав. В чому проблема?
показати весь коментар
06.01.2026 21:06 Відповісти
на ********* "нормами" контртереристичні операції, операції по боротьбі з наркокартелями не вважаються оголошеннями війни, а також операції без окупації території
показати весь коментар
06.01.2026 21:30 Відповісти
Так сталося, що мені не дуже цікаві Ваши особисті уявлення про "як влаштовано цей світ". Вже була тут на Цензорі офіційна заява ООН про те, що ця, як Ви по-ху?ловськи висловилися, "апірація", є прямим порушенням принципів Статуту ООН та норм міжнародного права. Що незрозуміло?
показати весь коментар
06.01.2026 21:34 Відповісти
рішення генасамблеї це не закон, а має консультативний характер.
рішення радбезу не було, бо сша китай ссср франція британія мають право вето
показати весь коментар
06.01.2026 21:49 Відповісти
Я не сказав, що було рішення Радбезу. Я сказав що дії США порушують принципи ,викладені в Статуті ООН, та основні положення міжнародного права в безпековій галузі. Рішення генассамблеї я не називав законом. Отже, рішення Радбезу не було?! Та ти шо. А чого це мене мають цікавити причини: чи не наклав хтось вето, часом? Отже, протизаконне вторгнення, зрозумів, дякую.
показати весь коментар
06.01.2026 21:57 Відповісти
I як йде вiйна з Венесуелою? Вона ж почалась, так? Вже беруть Каракас? Чi може то була не вiйна, а арешт наркокрамара?
показати весь коментар
07.01.2026 01:17 Відповісти
Вам же сказали: війна "не йде" лише тому, що венесуельці не нанесли удар у відповідь, на який мали повнісеньке право, та навіть обов'язок! Чи за що там генерали зп отримують весь цей час (втім, як й в Україні). Краснов почав саме війну, завдавши ударів по суверенній державі, та лише заслуга Венесуели в тому, що війна так швидко закінчилася. Це як спитати: чого ж досі не йде війна між ссср та Німеччиною? Та тому що Німеччина капітулювала 9 травня 1945 року, а могла б досі якось відстрілюватися з-за рогу, як зараз Українці. Але то був свідомий вибір німців - не воювати далі. Зараз - венесуельців. А вибір Краснова нам відомий.
показати весь коментар
07.01.2026 08:46 Відповісти
США - героi проти слабших, як i цапабадiя.
показати весь коментар
06.01.2026 19:07 Відповісти
США задіяли флот і 152 літаки, щоб захопити водія автобуса.🤔
А Дональд вміє знецінити вдало проведену спецоперацію!
Напевне вчився в одного "хрипатого безхатченка".
Громадяни США мають молитися 24/7, щоб війна не прийшла на їх територію.
Цікаво, а якби кілька літаків збили, щоб сьогодні співав це парубок?
показати весь коментар
06.01.2026 19:10 Відповісти
Так захопили чисто.Так ніхто не може в світі.На територію США війна не прийде.
показати весь коментар
06.01.2026 19:20 Відповісти
Обычная торговая операция. По обеспеченому "коридору" прилетели. Выгрузили чемоданы/мешки с баксами. Забрали товар. Скорее всего кубинцев местные военные нашинковали. У кубинцев был приказ охранять президента и недопустить похищение живым.
показати весь коментар
06.01.2026 19:57 Відповісти
тоді молодці, зуміли підкупити продажних чиновників. навіщо своїх людей класти, якщо можна грошима обійтись, своїх людей треба берегти. у кацапів так не вийшло.
чому ж він довірив свою охорону кубинцям, а не венесуельцям?
бо диктатори оточують себе корупціонерами, на яких покладатись не можна
показати весь коментар
06.01.2026 20:28 Відповісти
Ослик, груженный золотом, открыл уже столько ворот неприступных крепостей
показати весь коментар
06.01.2026 21:28 Відповісти
Угу, все кацапские помойки именно это и рассказывают. И вы не стесняйтесь, продолжайте.
показати весь коментар
07.01.2026 01:21 Відповісти
США задіяли флот і 152 літаки, щоб успішно виконати операцію. навряд це вдалося б силами 1 взводу.
кацапи задіяли значно більші ресурси та провалилися
показати весь коментар
06.01.2026 19:26 Відповісти
У 2014 вони приблизно так само "викрали" одного президента і окупували один півострів.
показати весь коментар
06.01.2026 19:50 Відповісти
так, всім відомо, що росія - притулок для диктаторів та зрадників.
ніде їх стільки нема на 1 квадратний метр.
доречі, там іранські аятоли вже готрять лижі. так що скоро поповнення на росії
показати весь коментар
06.01.2026 21:12 Відповісти
Це ж в скільки доларів обійшлась платникам податків США викрадення ДВОХ ЛЮДЕЙ?!!! Хто небудь рахував?
показати весь коментар
06.01.2026 19:27 Відповісти
порівнювати безпеку цивілізації та витрачені кілька мільйонів недоречно
показати весь коментар
06.01.2026 19:30 Відповісти
Наражаюсь на бан, але не можу не констатувати, що ти тупий довбойолоп!
показати весь коментар
06.01.2026 19:33 Відповісти

в чому я не правий?
показати весь коментар
06.01.2026 20:20 Відповісти
Порахувати можна було б проте даних практично немає. Відомо тільки про участь спецпідрозділу Дельта, корпусу морської піхоти, 160-того авіаційного полку спеціальних операцій армії США, військово-морських сил США, ФБР (команда з порятунку заручників). Загальна кількість літаків та гвинтокрилів - 152 за підтримки дронів та інших засобів. Повідомляють про один сбитий або підбитий гвинтокрил.
Думаю що все це шоу оійшлося щонайменше у 500 млн дол.
показати весь коментар
06.01.2026 21:35 Відповісти
Згодом цей рудий півень зіллє усі засекречені деталі операції, бо нарцисізм так пельку розриває, що нема сечі терпіти борошна.
показати весь коментар
06.01.2026 19:11 Відповісти
Рудий півень!
показати весь коментар
06.01.2026 19:30 Відповісти
Пекельні пропустив
показати весь коментар
06.01.2026 19:51 Відповісти
Пекельні у нього - коли він переймається за дохлих кацапів.
показати весь коментар
06.01.2026 19:55 Відповісти
Це ж явна загроза від США для отих дач=схованок ************ на мацковії!!?!?
Дивне мовчання піськова і йолопів ************ у лампасах!!
Вони уже повинні були волати, а поті життя собі вкоротити, в знак ПРОТЕСТУ!!
показати весь коментар
06.01.2026 19:20 Відповісти
Брешу дурень))Літаками відволікали увагу,а Мадуріка захопили дельтисти)
показати весь коментар
06.01.2026 19:30 Відповісти
Президент США сообщил, что в операции было задействовано 152 американских самолета, а также значительное количество военных на земле. Источник: https://censor.net/ru/n3594113
Милиция? - закричал Иван в трубку, - милиция? Товарищ дежурный, распорядитесь сейчас же, чтобы выслали пять мотоциклетов с пулеметами для поимки иностранного консультанта. Что? Заезжайте за мною, я сам с вами поеду... Говорит поэт Бездомный из сумасшедшего дома...
показати весь коментар
06.01.2026 19:52 Відповісти
тепер "трамбон" до свого імпічменту буде базікати кожен раз.як він "маадуру" спіймав....
показати весь коментар
06.01.2026 19:56 Відповісти
от рудий дурнику!
найшов чим хвалитися!
оно блінорилий вже чотири роки захоплює 1% території.
ухайдохав більше мільйона кріпаків.
знищив армію.
знищив економіку.
оце досягнення!!!!
ну, які у сраку, 152 літака?
показати весь коментар
06.01.2026 20:00 Відповісти
В операторів ПВО МаДури завертілась голова, не зробили пострілу. Як і перси.
показати весь коментар
06.01.2026 20:28 Відповісти
Коли він почав розказувати про металеву капсулу та товсту дверь яку за 46 хвилин могли зламати,а ще що було дуже дуже темно і ми могли в повній темноті! уявіть собі в повній темноті,як його слухають? на яких дебілів розраховані ці байки?
показати весь коментар
06.01.2026 20:40 Відповісти
Мабуть й коштовності вивезли, щоб 2 рази не літати?
показати весь коментар
06.01.2026 21:04 Відповісти
Літаки захопили Мадуру. 150 штук літаків. Ось..
показати весь коментар
06.01.2026 21:34 Відповісти
Усi кацапськi помийкi кричать, що "пiндоси Мадуру купували за золото". Знайшлись такi дурникi i тут, на Цензорi.
показати весь коментар
07.01.2026 01:26 Відповісти