6210 посетителей онлайн

В операции по захвату Мадуро приняли участие 152 самолета США, - Трамп

Трамп прокомментировал задержание Мадуро

В операции по захвату венесуэльского лидера Николаса Мадуро были задействованы значительные силы армии США.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом говорится в выступлении президента США Дональда Трампа перед конгрессменами-республиканцами.

Во время общения с однопартийцами глава Белого дома раскрыл отдельные детали действий американских военных в Каракасе. По его словам, операция имела сложный и многоуровневый характер и готовилась с использованием воздушных, наземных и кибервозможностей.

Что заявил Трамп об операции США в Венесуэле

Президент США сообщил, что в операции было задействовано 152 американских самолета, а также значительное количество военных на земле. По его утверждению, американская сторона обошлась без потерь, тогда как с другой стороны были погибшие среди военных формирований, находившихся в Венесуэле.

Трамп также подчеркнул, что перед высадкой десанта американские силы осуществили кибератаку. Она привела к полному отключению электроэнергии в столице Венесуэлы, что стало одним из ключевых элементов подготовки операции.

"Это была очень сложная операция. Было задействовано 152 самолета. На земле действовало много наших бойцов. И никто из них не погиб", - сказал Трамп.

Он добавил, что вследствие столкновений погибли солдаты с другой стороны, в частности иностранные военные, которые поддерживали режим Мадуро.

Что предшествовало?

Топ комментарии
+8
США - героi проти слабших, як i цапабадiя.
показать весь комментарий
06.01.2026 19:07 Ответить
+7
США задіяли флот і 152 літаки, щоб захопити водія автобуса.🤔
А Дональд вміє знецінити вдало проведену спецоперацію!
Напевне вчився в одного "хрипатого безхатченка".
Громадяни США мають молитися 24/7, щоб війна не прийшла на їх територію.
Цікаво, а якби кілька літаків збили, щоб сьогодні співав це парубок?
показать весь комментарий
06.01.2026 19:10 Ответить
+7
Рудий півень!
показать весь комментарий
06.01.2026 19:30 Ответить
Комментировать
Сортировать:
показать весь комментарий
06.01.2026 19:07 Ответить
в результаті їм вдалося зупинити або послабити натиск диктаторських режимів країн вісі зла глобального півдня проти вільного світу глобальної півночі. хіба не зрозуміло?
показать весь комментарий
06.01.2026 19:20 Ответить
Так США й є диктаторський режим. Навпаки, посилили.
показать весь комментарий
06.01.2026 19:50 Ответить
давайте не маніпулювати.
диктаторські режими - це ті, які фальсифікують вибори, де правлять ніким не вибрані або просрочені самозванці-узурпатори.
відповідно, вони представляють тільки себе, а не свій народ.
тому, оскільки вибори у Венесуеллі визнані сфальсифікованими, ця операція відбувалася не проти Венесуалли, як країни, а проти самозванця Мадуро та його банди.
громадяни Венесуелли не вважають Мадуро своїм президентом, на відміну від диктаторів інших країн.
вибори у США всі країни визнали демократичними, тому називати Трампа диктатором може лише дурень.
показать весь комментарий
06.01.2026 20:17 Ответить
Давайте без "давайте". Навіть Ху?ло пере вторгненням до України просив в парламенту дозвол, та отримав його. А ху?ловський агент Краснов одноособово ухвалив рішення про початок війни з іншою країною, бо "якщо я звернуся до Конгресу по дозвіл, може статися витік оперативної інформації"! Дійсно, навіщо тоді й Конгрес,якщо є диктатор. До того ж дружбан Ху?ла.
показать весь комментарий
06.01.2026 20:28 Ответить
ху.ло хотів всіх бояр замазати цим лайном, щоб не виглядало так, ніби це одному царю потрібно.
за американською конституцією, народ дає президенту право проводити спецоперації без повідомлення конгресу.
конгрес приймає рішення про оголошення війни (Ірак, Афганістан).
так що Трамп діяв згідно наданих йому повноважень народом. тому це не робить його диктатором
показать весь комментарий
06.01.2026 20:39 Ответить
Ніт не "Ху?ло хтів лайном", а так передбачено Законом, от й виконував. Атака на територію іншої країни - це й є оголошення війни, навіть без формального її оголошення. Чи теж, думаєте, самий розумний: вжили слово "спецоперація", та жодної війни начебто нема? Вважаєте що венесуельці не могли та не мали права відповісти? Кулеметами по гвинтокрилах. Так то й є - війна! Її дійсно не сталося - але в цьому заслуга лише венесуельців. Тоді як Краснов якраз почав справжнісіньку війну, з порушенням всіх норм міжнародного права. То йому нарід США дозволив?
показать весь комментарий
06.01.2026 20:46 Ответить
всі бачили як у бояр підкошувались ніженьки, коли пуйло їх склоняв до сво.

так, нарід США дозволив. у нього є 60 днів на операції.
для окупаці, має бути рішення конгресу.
венесуельці не вважають його своїм президентом, мому й не відповіли.
а де ви бачили оголошення війни? покажіть
показать весь комментарий
06.01.2026 20:55 Ответить
Вам же сказали: впала моя ракета на твою територію = це й є оголошення війни, право на самозахист, в тому числі удар у відповідь (якщо, звісно, не йдеться про технічну помилку устаткування, за яку миттєво будуть вибачення та компенсація). Війна (будь яка) - це й є обмін ударами, певний час з певною інтенсивністю. Оголошувати "іду на Вьі" - необов'язково. Чи підкошувалися ніженьки в бояр - цього я в Вас не питав. Я зауважив, що в більшості країн діють такі закони, що Президент не може одноосібно ухвалити рішення про вступ у війну - треба щонайменше дозвіл парламенту, тощо. От Ху?ло його й отримав. В чому проблема?
показать весь комментарий
06.01.2026 21:06 Ответить
на ********* "нормами" контртереристичні операції, операції по боротьбі з наркокартелями не вважаються оголошеннями війни, а також операції без окупації території
показать весь комментарий
06.01.2026 21:30 Ответить
Так сталося, що мені не дуже цікаві Ваши особисті уявлення про "як влаштовано цей світ". Вже була тут на Цензорі офіційна заява ООН про те, що ця, як Ви по-ху?ловськи висловилися, "апірація", є прямим порушенням принципів Статуту ООН та норм міжнародного права. Що незрозуміло?
показать весь комментарий
06.01.2026 21:34 Ответить
рішення генасамблеї це не закон, а має консультативний характер.
рішення радбезу не було, бо сша китай ссср франція британія мають право вето
показать весь комментарий
06.01.2026 21:49 Ответить
Я не сказав, що було рішення Радбезу. Я сказав що дії США порушують принципи ,викладені в Статуті ООН, та основні положення міжнародного права в безпековій галузі. Рішення генассамблеї я не називав законом. Отже, рішення Радбезу не було?! Та ти шо. А чого це мене мають цікавити причини: чи не наклав хтось вето, часом? Отже, протизаконне вторгнення, зрозумів, дякую.
показать весь комментарий
06.01.2026 21:57 Ответить
I як йде вiйна з Венесуелою? Вона ж почалась, так? Вже беруть Каракас? Чi може то була не вiйна, а арешт наркокрамара?
показать весь комментарий
07.01.2026 01:17 Ответить
Вам же сказали: війна "не йде" лише тому, що венесуельці не нанесли удар у відповідь, на який мали повнісеньке право, та навіть обов'язок! Чи за що там генерали зп отримують весь цей час (втім, як й в Україні). Краснов почав саме війну, завдавши ударів по суверенній державі, та лише заслуга Венесуели в тому, що війна так швидко закінчилася. Це як спитати: чого ж досі не йде війна між ссср та Німеччиною? Та тому що Німеччина капітулювала 9 травня 1945 року, а могла б досі якось відстрілюватися з-за рогу, як зараз Українці. Але то був свідомий вибір німців - не воювати далі. Зараз - венесуельців. А вибір Краснова нам відомий.
показать весь комментарий
07.01.2026 08:46 Ответить
США - героi проти слабших, як i цапабадiя.
показать весь комментарий
06.01.2026 19:07 Ответить
США задіяли флот і 152 літаки, щоб захопити водія автобуса.🤔
А Дональд вміє знецінити вдало проведену спецоперацію!
Напевне вчився в одного "хрипатого безхатченка".
Громадяни США мають молитися 24/7, щоб війна не прийшла на їх територію.
Цікаво, а якби кілька літаків збили, щоб сьогодні співав це парубок?
показать весь комментарий
06.01.2026 19:10 Ответить
Так захопили чисто.Так ніхто не може в світі.На територію США війна не прийде.
показать весь комментарий
06.01.2026 19:20 Ответить
Обычная торговая операция. По обеспеченому "коридору" прилетели. Выгрузили чемоданы/мешки с баксами. Забрали товар. Скорее всего кубинцев местные военные нашинковали. У кубинцев был приказ охранять президента и недопустить похищение живым.
показать весь комментарий
06.01.2026 19:57 Ответить
тоді молодці, зуміли підкупити продажних чиновників. навіщо своїх людей класти, якщо можна грошима обійтись, своїх людей треба берегти. у кацапів так не вийшло.
чому ж він довірив свою охорону кубинцям, а не венесуельцям?
бо диктатори оточують себе корупціонерами, на яких покладатись не можна
показать весь комментарий
06.01.2026 20:28 Ответить
Ослик, груженный золотом, открыл уже столько ворот неприступных крепостей
показать весь комментарий
06.01.2026 21:28 Ответить
Угу, все кацапские помойки именно это и рассказывают. И вы не стесняйтесь, продолжайте.
показать весь комментарий
07.01.2026 01:21 Ответить
США задіяли флот і 152 літаки, щоб успішно виконати операцію. навряд це вдалося б силами 1 взводу.
кацапи задіяли значно більші ресурси та провалилися
показать весь комментарий
06.01.2026 19:26 Ответить
У 2014 вони приблизно так само "викрали" одного президента і окупували один півострів.
показать весь комментарий
06.01.2026 19:50 Ответить
так, всім відомо, що росія - притулок для диктаторів та зрадників.
ніде їх стільки нема на 1 квадратний метр.
доречі, там іранські аятоли вже готрять лижі. так що скоро поповнення на росії
показать весь комментарий
06.01.2026 21:12 Ответить
Це ж в скільки доларів обійшлась платникам податків США викрадення ДВОХ ЛЮДЕЙ?!!! Хто небудь рахував?
показать весь комментарий
06.01.2026 19:27 Ответить
порівнювати безпеку цивілізації та витрачені кілька мільйонів недоречно
показать весь комментарий
06.01.2026 19:30 Ответить
Наражаюсь на бан, але не можу не констатувати, що ти тупий довбойолоп!
показать весь комментарий
06.01.2026 19:33 Ответить

в чому я не правий?
показать весь комментарий
06.01.2026 20:20 Ответить
Порахувати можна було б проте даних практично немає. Відомо тільки про участь спецпідрозділу Дельта, корпусу морської піхоти, 160-того авіаційного полку спеціальних операцій армії США, військово-морських сил США, ФБР (команда з порятунку заручників). Загальна кількість літаків та гвинтокрилів - 152 за підтримки дронів та інших засобів. Повідомляють про один сбитий або підбитий гвинтокрил.
Думаю що все це шоу оійшлося щонайменше у 500 млн дол.
показать весь комментарий
06.01.2026 21:35 Ответить
Згодом цей рудий півень зіллє усі засекречені деталі операції, бо нарцисізм так пельку розриває, що нема сечі терпіти борошна.
показать весь комментарий
06.01.2026 19:11 Ответить
Рудий півень!
показать весь комментарий
06.01.2026 19:30 Ответить
Пекельні пропустив
показать весь комментарий
06.01.2026 19:51 Ответить
Пекельні у нього - коли він переймається за дохлих кацапів.
показать весь комментарий
06.01.2026 19:55 Ответить
Це ж явна загроза від США для отих дач=схованок ************ на мацковії!!?!?
Дивне мовчання піськова і йолопів ************ у лампасах!!
Вони уже повинні були волати, а поті життя собі вкоротити, в знак ПРОТЕСТУ!!
показать весь комментарий
06.01.2026 19:20 Ответить
Брешу дурень))Літаками відволікали увагу,а Мадуріка захопили дельтисти)
показать весь комментарий
06.01.2026 19:30 Ответить
Президент США сообщил, что в операции было задействовано 152 американских самолета, а также значительное количество военных на земле. Источник: https://censor.net/ru/n3594113
Милиция? - закричал Иван в трубку, - милиция? Товарищ дежурный, распорядитесь сейчас же, чтобы выслали пять мотоциклетов с пулеметами для поимки иностранного консультанта. Что? Заезжайте за мною, я сам с вами поеду... Говорит поэт Бездомный из сумасшедшего дома...
показать весь комментарий
06.01.2026 19:52 Ответить
тепер "трамбон" до свого імпічменту буде базікати кожен раз.як він "маадуру" спіймав....
показать весь комментарий
06.01.2026 19:56 Ответить
от рудий дурнику!
найшов чим хвалитися!
оно блінорилий вже чотири роки захоплює 1% території.
ухайдохав більше мільйона кріпаків.
знищив армію.
знищив економіку.
оце досягнення!!!!
ну, які у сраку, 152 літака?
показать весь комментарий
06.01.2026 20:00 Ответить
В операторів ПВО МаДури завертілась голова, не зробили пострілу. Як і перси.
показать весь комментарий
06.01.2026 20:28 Ответить
Коли він почав розказувати про металеву капсулу та товсту дверь яку за 46 хвилин могли зламати,а ще що було дуже дуже темно і ми могли в повній темноті! уявіть собі в повній темноті,як його слухають? на яких дебілів розраховані ці байки?
показать весь комментарий
06.01.2026 20:40 Ответить
Мабуть й коштовності вивезли, щоб 2 рази не літати?
показать весь комментарий
06.01.2026 21:04 Ответить
Літаки захопили Мадуру. 150 штук літаків. Ось..
показать весь комментарий
06.01.2026 21:34 Ответить
Усi кацапськi помийкi кричать, що "пiндоси Мадуру купували за золото". Знайшлись такi дурникi i тут, на Цензорi.
показать весь комментарий
07.01.2026 01:26 Ответить