26592 відвідувача онлайн

За поліцейських Дудіну і Дробницького внесли застави, - ЗМІ

дробницький,дудіна

За патрульних поліцейських Михайла Дробницького та Анну Дудіну було внесено заставу, яку кожному з них у вівторок визначив Печерський районний суд Києва.

Про це повідомляє Суспільне, передає Цензор.НЕТ.

Вчора Печерський райсуд обрав запобіжний захід обом поліцейським. Суд ухвалив рішення відправити як Дудіну, так і Дробницького під варту до 18 червня. Однак вони мали можливість внести заставу у розмірі 266 тисяч гривень кожен.

Нагадаємо, вчора у залі суду Дудіна сказала, що такої суми на внесення застави вона не має. А адвокат заявив, що запобіжний захід оскаржуватимуть.

Стрілянина в Києві

Втеча поліцейських

  • Раніше повідомлялося, що поліцейські після пострілів втекли, лишивши без допомоги постраждалу під час теракту в Києві: Клименко вимагає службового розслідування.
  • Вигівський повідомив, що поліцейських, які втекли під час теракту в Києві, відсторонили. Розпочато службове розслідування.
  • Як інформує генпрокурор Руслан Кравченко, відкрито справу проти поліцейських за службову недбалість під час теракту в Києві.
Топ коментарі
+38
То можливо досить промивати кістки цим поліцейським? Чи продовжують відвертати увагу від того, що пройшла дата 21 квітня 2026 року і третій рік без виборів править Голобородько і його стая і що він дав добро на прокачку російської нафти по нафтопроводу "Дружба"? Поліцейським суспільство дало оценку. Вони скоїли злочин і правову оценку їх дій дає прокеуратура і суд.
А прокачка російської нафти насть ворогу кожного місяця мільярди на підтримку їх армії нападу.
показати весь коментар
22.04.2026 15:50 Відповісти
+17
Підтримую, але для короткозорих людей не зрозуміти, що якщо собака покусав прохожого, то винен господар, а не собака, так само і поліція, а це зелене ригівське чмо з разом із гумористами- некомпетентними особами довели країну до хаосу!
показати весь коментар
22.04.2026 17:11 Відповісти
+15
Так потрібно доводити до партнерів, що ми не можемо прокачувати по "Дружбі" російські нафту, бо в нас з ними війна і все російське в нас під санкціями. Підрахуйте, скільки росія отримає мільярдів доларів за продажу нафти в Європу та ще і своїм друзям. Можливо не потрібно було бикувати проти Орбана і налаштовувати проти себе весь угорський народ і опозицію? Своєю криворізькою дипломатією від обєднав проти України не тільки угорців, а і майже всю Європу.
показати весь коментар
22.04.2026 16:14 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
266 тисяч?Гм,непрості поліцейські,мабуть.
показати весь коментар
23.04.2026 13:45 Відповісти
мінімалка як ви пишете ,це не посадовий оклад ,це заробітня плата. Це різні речі. І друге ,перед тим як писати просто перевірте мою інформацію, це ж можна зробити. Так прийнято розумієте ,спочатку перевіряти , читати документи ,а потім робити якійсь висновки хоча б для себе
показати весь коментар
23.04.2026 14:07 Відповісти
Погуглив - відповідь гугл - Патрульна поліція: Стартовий посадовий оклад рядового патрульного становить від 18 600 грн.
показати весь коментар
23.04.2026 14:11 Відповісти
Це не посадовий оклад. Це основні складові заробітної плати . Сюди входить посадовий оклад, оклад за спеціальним званням, доплата за вислугу років . Зрозумійте , для кожної посади свій посадовий оклад. Ні гугл ні штучний інтелект не надасть вам точної відповіді на це питання. Тільки працівники фінансового відділу НПУ дадуть відповіді на це питання. Я це знаю ,тому що є пенсіонером МВС. Звільнявся на пенсію з посади 1 заступника начальника районного відділу поліції. Оклад за цією посадою на даний час складає всього навсього 3600 грн. Якщо були би зміни у мене були автоматично підстави для пеерерахунку пенсії. Я моніторю цю ситуацію ,тому що сам зацікавлений перш за все в цьому
показати весь коментар
23.04.2026 14:27 Відповісти
Кому вони надали допомогу?
показати весь коментар
23.04.2026 14:30 Відповісти
Все знав, до всього готувався. Он як! Але рашисти чомусь, менш ніж за тиждень, були в Херсоні. Німецьким нацистам, для його окупації, більше часу знадобилося
показати весь коментар
23.04.2026 14:32 Відповісти
Лякає не те,що на сцені 95го балагану бридкі істоти (зелене кодло невиліковне),а те що ПОВНИЙ зал глядачів,які регочуть з тупих, ницих жартів тих засранців!
показати весь коментар
23.04.2026 14:53 Відповісти
Цілком погоджуюсь, на моїй роботі 90% голосувало за це нещастя та за його ригівську команду, то тільки зараз 5-10% зрозуміли про свою помилку, а інші , як ті барани, купу причин знаходять, але для них ця нечесть -це ідеал, не знаю , що з людьми коїться, невже так задурманили, що мозгами не можуть пошевелити.
показати весь коментар
23.04.2026 15:07 Відповісти
Ще ось тут моніторь - і це з номером наказу - Грошове забезпечення поліцейського - це не просто одна сума на картку, а пазл із кількох шматків, зібраний за постановою Кабміну №988 від 2015 року, яка діє й досі з поправками. Початок - посадовий оклад, прив'язаний до посади та звання. Для патрульного рядового це старт від 18 600 гривень, як анонсує офіційний сайт Патрульної поліції. Додаємо оклад за звання - від 400 гривень для солдата до 3000 для генерала - і виходить база.
показати весь коментар
23.04.2026 15:22 Відповісти
Та шоб багато з тобою не розмовляти, до речі в тебе одні твої фінтазії і жодного посилання на діючи закони, а для цих пі...ів - вони діють - читай - https://www.karpaty.net.ua/skilky-zaroblyaye-policzejskyj-v-********-realiyi-2026-roku/
показати весь коментар
23.04.2026 15:28 Відповісти
сумма чимала, як вдалося її так швидко знайти? Хто вніс?
показати весь коментар
23.04.2026 15:29 Відповісти
Ви як росіяни ,наводите приклад новинну строку в ЗМІ. Колись казали класики ,не читайте радянських газет. А ви продовжуєте читати.
показати весь коментар
23.04.2026 15:51 Відповісти
Ну, якшо для тебе постанова Українського кабміну від 15 року - це совецкіє газети - то приведи номер постанови, чи якогось закону де видно шо посадовий оклад мусора - 2-4 тисячі грв. Якшо нема - то кісієн мерієн тухес, шлімазел.
показати весь коментар
23.04.2026 15:57 Відповісти
Все що нажито непосильною працею.
показати весь коментар
23.04.2026 16:01 Відповісти
Саме постанова КМУ України за № 988 від 2015 року регламентує оклади поліції Наведу вам оклади згідно цієї постанови : інспектор ,слідчий ,оперуповноважений- 2400-2600 грн, Старгий інспектор -2550 грн, Заступник начальника підрозділу 2650 грн. Щодо патрульної поліції там інші оклади, тому, що при реформуванні міліції в поліцію саме патрульна поліція була маркером реформи, і їм відразу поставили високи на той час оклади
показати весь коментар
23.04.2026 16:31 Відповісти
Для того щоб судити про постанову КМУ 988 потрібно читати саму постанову , а не новини зі ЗМІ . Я це мав на увазі. Читайте постанову, а тоді щось пишіть. Документи потрібно читати. Хоча кому я це пишу?????????????
показати весь коментар
23.04.2026 16:34 Відповісти
Дай ссиль на ті ціфри.
показати весь коментар
23.04.2026 16:35 Відповісти
Відкрийте постаному 988 вона у відкри тому доступі і читайте https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/988-2015-%D0%BF#Text
показати весь коментар
23.04.2026 16:36 Відповісти
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/988-2015-%D0%BF#Text Читай внизу там де посадові оклади в таблицях. Це нижче від окладів за звання
показати весь коментар
23.04.2026 16:47 Відповісти
Додаток 5,6,7,8,9
до постанови Кабінету Міністрів України
від 11 листопада 2015 р. № 988
Читай ці додатки ,там всі цифри про які я кажу. Постанова діюча
показати весь коментар
23.04.2026 16:50 Відповісти
Ссиль, а не твої вологі мантри. Для чого ти все це постиш? Шоб сказати які мусора бідні та знедолені. Так ,йди нах, зелена потвора. Де ссиль на ту постанову де є оті цифри шо ти отут викладеєш. Буде. Давай. Нема -, ще раз, йди на х..й.
показати весь коментар
23.04.2026 16:54 Відповісти
Негайно скасувати її заставу, ув'язнити її та закутати в кайдани.
показати весь коментар
23.04.2026 17:07 Відповісти
Хлопчику намагалися надати допомогу.
Жінка - була у минулому реаніматолог.
Але із кульовою травмою голови голими руками неспеціалісту важкувато надати кваліфіковану допомогу!
показати весь коментар
23.04.2026 18:18 Відповісти
Ні ну ви мене реально дивуєте ! Вибачте мене, звісно, але таке враження, що ви щойно з Марсу прилетіли або з дубу гепнулися до низу головою, що у вас пам'ять відібрало, чи ви в комі останні як мінімум 7 років були і тільки вчора до тями прийшли ? Так, перша ворожа колона бронетехніки перетнула Антонівський міст через Дніпро вже о 9-й годині 24 лютого і стояла на кільцевій дорозі на виїзді у Херсон ! Че вже через 5 годин після початку війни ! Я не кажу вже про ті 26 мостів, які вели з Криму на континентальну Україну! А Вам нагадати, хто прийняв рішення і надав наказ розмінувати увесь Чонгар і усі мости? Нагадати, хто віддав наказ, і відвести 5 бригад, які прикривали адміністративний кордон з Кримом з 2014 року (а це було порядку 21 тис. бійців з артилерією, з танками та системами залпового вогню, і було 3 лінії оборони), і залишив на 160 км кордону з Кримом неповний батальйон морської піхоти з 160 бійців !!! Нагадати, хто розформував Обручівське танкове з'єднання, яке було сформоване ще при тому ж Порошенку спеціально для захисту Києва з півночі - і тим самим відкрив дорогу ворогу на Київ? Нагадати, за чиїм наказом прибрали бригаду Нацгвардії, яка охороняла Гостомельський аеропорт, і відправили на Донбас, хоча його попереджали, що саме там буде ворожий десант? Нагадати, хто прибрав дивізіон «Шилок», який стояв вздовж Київського водосховища? Нагадати, за чим наказом перед самою війною щняли клістрони з ракет в усіх частинах ППО - що і дало змогу ворожій авіації літати як у себе вдома? Чи може ще нагадати, хто тільки прийшовши до влади з 2019 року відразу почав згортати і закривати усі ракетні програми, закривати оборонні підприємства, скорочувати армію та її фінансування,заборонив контрнаправлену боротьбу і аеророзвідку? І цей список можна продовжувати і продовжувати - було б бажання читати…За підсумком коротко скажучи: Так, путін прийшов до нас з війною, але повністю відкрив йому усі ворота, двері і вікна - саме одна мерзота І Ім'я цього кремлівського піськограя з московських саун, який все це зробив, усім добре відоме. Знаєте його і ви - він зараз вже восьмий рік грає роль президента і головнокомандувача…І своєю діяльністю чи бездіяльністю вже заробив у сувокупності не на один пожиттевий термін… Так що не треба тут вмикати дурня і писати усіляку дурню… Ще раз вибачаюсь за різкість і нестриманість - але ця тема дуже болюча для мене.... Бо цей зелений вилупок зруйнував усе моє життя і винен у смерті близьких і рідних мені людей... І я маю особисті рахунки відносно цієі потвори...
показати весь коментар
24.04.2026 04:09 Відповісти
Ти кажеш, що патрульні їхали на *********** і не могли знати, що там стрілець. Це правда лише для першої хвилини. Але в момент, коли вони почули постріли, побачили озброєного нападника і людей, які вже лежали на землі, ситуація перестала бути «***********м». У цей момент будь-який поліцейський у світі переходить на протокол активного стрілка. Це не про бажання чи небажання, це про обов'язок - зупинити загрозу, бо поки стрілець продовжує стріляти, кількість поранених тільки зростає. Допомога потерпілим важлива, але вона не замінює нейтралізацію нападника. Спочатку зупиняють загрозу, потім рятують людей. Інакше ти просто створюєш нових потерпілих.Ти пишеш, що їх застали зненацька. Але раптовість - це норма для злочинів, а не виняток. Саме тому поліцію вчать діяти під стресом, реагувати на непередбачувані ситуації і не втрачати контроль. Якщо поліцейського можна «застати зненацька» настільки, що він біжить на двісті метрів і не повертається до контакту, то це не про тактику - це про втрату контролю над місцем події. І це не про героїзм чи боягузтво, це про те, що загроза залишилася без протидії.Ти кажеш, що злочинець був самогубцем і ніхто не міг цього знати. Але це нічого абсолютно не змінює. Якщо нападник не тікає, а продовжує стріляти, це означає тільки одне - він активна загроза, і він не зупиниться сам. Тому твердження «ніхто не міг знати» не скасовує обов'язку діяти. Порівняння з військовими теж не працює. Військові відступають організовано, під прикриттям, щоб перегрупуватися і повернутися в бій. Патрульний, який відбігає на значну дистанцію і не повертається до контакту, - це зовсім інша історія. Це не тактичний маневр, це втрата контролю над ситуацією, у якій люди продовжували гинути.Ти правий у тому, що інформація могла бути неповною і що ситуація була хаотичною. Але ці фактори не скасовують головного: після того, як вони побачили озброєного нападника і поранених, їхнім обов'язком було зупинити загрозу, а не тікати так далеко, що вони перестали впливати на події. Це не про емоції, не про звинувачення і не про героїзм. Це про стандарти реагування, які існують для того, щоб рятувати життя.....
показати весь коментар
24.04.2026 04:32 Відповісти
Три рази я тобі скинувв ссилку на постанову КМУ 988 , ти прикалуєшся ,що ти їх не побачив?????? Чому ти боїшся її відкрити та прочитати додатки до цієї постанови? Там же все чорним по білому написано. Відкрий та почитай. В четвертий раз кидаю тобі ссилку на цей документ
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/988-2015-%D0%BF#Text
показати весь коментар
24.04.2026 08:34 Відповісти
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/988-2015-%D0%BF#Text Читай внизу там де посадові оклади в таблицях. Це нижче від окладів за звання

23.04.2026 16:47 Відповісти Видалити Посилання
показати весь коментар
24.04.2026 08:36 Відповісти
Якшо ти думаєш шо я хвилююсь за отих мусорів та скіки їм платять - то дуже помиляєшся - мені на них похрін, на всіх разом взятих чи персонально кожного. Це мразота кончена.
показати весь коментар
24.04.2026 11:19 Відповісти
Вони звісно не бачили нападника, допоки він не повернувся і не почав стріляти зі спини (або із правого боку). До цього виглядало, як він постріляв і утік, невідомо куди.
Навіть, якщо було відомо, що він у будівлі - то зачистити під'їзд на десяток поверхів удвох малореально.
Вони чекали на підкріплення та надавали медичну допомогу пораненому хлопчику.
Жінка-поліціянт пішла до авто, а чоловік стояв спиною-боком до стрілка (який ще міг прикриватися жителями). Там без варіантів намагання уникнення куль.
До "контакту" поліціянт не повернувся по команді, збирали сили.
Навіть спец команда змогла його вбити більше, ніж через годину.
показати весь коментар
24.04.2026 12:09 Відповісти
Нарешті ти подивився і пересвідчився ,шо я правий. Справа ж не в т ому як ти до кого відносишся, а в тому,що якщо ти щось стверджуєш ,то спочатку вивчи питання , прочитай документи, а потім заявляй. Окірм того, вчись культурі спілкування, читай уважно ,що хотів сказати тобі співрозмовник. Наприклад у нашому спорі я ні в якому випадку не хотів сказати ,що поліція мало заробляє. Я написав лише ,що у них мали оклади, а решту до 50-60 тис догоняють незрозуміліми преміями в 2000 відсотків , яких ні в кого з других відомств немає. І доплати дають у військовий час незрозуміло за що. Може ти знову нічого не зрозумієш і будеш посилати, ну то таке виховання.
показати весь коментар
24.04.2026 13:54 Відповісти
Російські окупанти зайшли в Херсон 1 березня 2022 року після кількох днів боїв та оборони міста. Місто було в окупації 256 днів - до його звільнення Збройними силами України 11 листопада 2022 року.
Основні факти: 24 лютого 2022 року: Російські війська перейшли адміністративний кордон з Кримом і почали наступ на область .24-25 лютого 2022 року: Тривали важкі бої на Антонівському мосту.1 березня 2022 року: Ворог повністю оточив Херсон, росіяни з'явилися на вулицях міста.11 листопада 2022 року: ЗСУ звільнили Херсон.
І для мене це болюча тема
показати весь коментар
24.04.2026 14:20 Відповісти
Ще раз повторюю: перша колона ворожої бронетехніки перетнула Антонівський міст через Дніпро вже о 9-й ранку 24 лютого. Є навіть відео, де їхня колона стоїть на кільцевій дорозі вже на правому березі на виїзді з міста з боку Антонівки. Є відео де рух ворожоі бронетехніки по мосту 24 вранці лютого знімали мешканці Олешок з вікон п'ятиєтажок що стоять навпроти в'ізду на міст....Є відео де про це розповідають самі військові які виходили з оточення з полігону у Широкому Лані , Інфи про це більш ніж достатньо. Саме 59-та бригада (танкісти) опинилася там в оточенні через швидкий прорив росіян до мосту через Дніпро. І саме танкісти під командуванням Дмитра Дозірчого прориваючись з оточення, підійшли до мосту вже під вечір 24 лютого, і утримували його щоб дати можливість вийти іншим основним колонам українських військ.Також 80-та бригада (десантники) підійшла на допомогу танкістам 59-ї бригади, які вже почали вихід. Десантники 80-ї бригади підтримали вогнем та допомогли стабілізувати ситуацію під час відступу через Антонівський міст. Бої за Антонівський міст - це була не оборона міста Херсона і не оборона мосту, а це був прорив з боєм і утримання мосту для надання можливості вийти іншим частинам з оточення з лівого берега. Боі за міст тривали 24-25 лютого. Російське командування діяло згідно з доктриною швидкості та мобільності, де пріоритетом було захоплення стратегічних плацдармів, а не вуличні бої в містах. Тому основні сили окупантів обійшли Херсон, не заходячи в місто , щоб швидше просунутися до Миколаєва та далі на Одесу, а також забезпечити сухопутний коридор до Криму через Мелітополь. (Є відео, де деякі колони ворожої техніки 24 лютого навіть іхали і через сам Херсон, повз автовокзал, по Миколаєвському шосе у бік Миколаєва. ) Місто було взяте в облогу фактично з 26 лютого. Росіяни вважали, що після оточення місто здасться саме по собі або буде захоплене силами росгвардії пізніше.Тому фактично боів за Херсон не було. Бо його не було кому захищати- бо поліція і війська з міста були виведені з міста ще до посатку вторгнення. Поки основні колони ворога йшли на захід, у Херсоні лише формувалася тероборона, яка прийняла бій лише 1 березня (відомий бій у Бузковому парку , біля будинку культури нафтовиків навпроти нафтозаводу, де загинули 32 тероборогці які мали тільки автомати і ,,коктейлі молотова'') коли ворог отримавши звіздюлей у Миколаєві і не змігши його захопити чи прорватися нахрапом далі на Одесу (дякувючі генералу Марченко який миттєво організував там оборону міста) нарешті повернувся і увійшов безпосередньо в житлові квартали Херсону......
показати весь коментар
24.04.2026 17:58 Відповісти
Дивись, я розумію, чому по-людськи хочеться їх виправдати, бо страх - це природна реакція, але давай відкладемо емоції й поглянемо на те, як це працює в реальності. Будь-який поліцейський протокол у світі, включаючи наш, каже чітко: коли йде активна стрілянина, твоє перше і головне завдання - зупинити загрозу, а вже потім рятувати поранених. Це звучить жорстко, але в цьому є залізна логіка: поки стрілець живий і відчуває свободу дій, кількість жертв буде тільки зростати, і ти просто не зможеш надати допомогу нормально, бо сам станеш мішенню і підставиш тих, кого намагаєшся врятувати. Надавати допомогу хлопчику, коли вбивця за спиною - це не порятунок, це величезний ризик отримати ще кілька трупів у ту ж хвилину. Щодо того, що вони нібито не бачили нападника - на відео ж чітко видно, що люди почали розбігатися саме з лівого боку від під'їзду, і стрілець був там. Поліцейських вчать не просто «дивитися», а контролювати периметр, особливо коли вони їдуть на виклик про ***********, а чують постріли. Те, що вони стояли спиною чи боком до небезпечної зони, - це не «збіг обставин», це груба тактична помилка. Раптовість для копа - це робоча середа, а не виправдання. Коли вони відбігли на таку відстань, вони просто розірвали вогневий контакт і втратили контроль над ситуацією. Це не був маневр чи перегрупування, бо вони не повернулися, щоб відсікати вогнем стрільця від перехожих. Вони фактично залишили місце події вбивці, давши йому час спокійно продовжувати свою справу. Аргумент про «зачистку десяти поверхів» тут взагалі ні до чого, бо від них ніхто не вимагав штурмувати будівлю як спецназ «Альфа». Їхнім обов'язком було позначити свою присутність, чинити тиск, змусити стрільця оборонятися, а не полювати на цивільних. Спецназ чекав 4 години тільки тому, що стрілець уже встиг забарикадуватися у супермаркеті і з ним вели перемовини, намагаючись врятувати заручників, а зробив він це саме тому, що патрульні дали йому цю можливість . У результаті ми маємо загиблих людей, яких можна було б врятувати, якби патрульні виконали свій прямий обов'язок - захищати, а не рятуватися самим. Саме тому зараз і йдеться про термін покарання для них від 5 до 8 років, бо це не про «героїзм», а про професійну халатність, за яку люди заплатили життями. Коли ти вдягаєш форму і береш зброю, ти підписуєшся на те, що в критичний момент ти будеш щитом, а не просто перехожим у бронежилеті.
показати весь коментар
24.04.2026 18:26 Відповісти
Ну дивився б поліціянт на під'їзд, а стрілець обійшов будинок і - знову за спиною! там не могло бути таблички він нападника "небезпечна зона"
На якому відео? Загальний план із будинку навпроти? На боді-камері стрільця не видно!
Так поліціянт розірвав вогневий иконтакт нападника, і це його врятувало!
тактична помилка можливо там і була, але дуже невелика, і це не 1) боягузство 2) неуважність 3) не нехтування небезпекою 4) не неслідування протоколам
В США на стрільбу одне авто ніколи не виїжджає!
показати весь коментар
24.04.2026 23:26 Відповісти
Вибач, який будинок, яка табличка? Питаєш на якому відео? Та на тому самому що було тут і на Цензорі і на інших новиних платформах- де чітко відно коли поліцейський стоіть біля пораненого а потім почувши постріл повертає голову в сторону звідки був постріл - в сторону підізду і наймовірніше побачивши стрілця зі зброєю, страшенно перелякавшись починає стрімко як спрінтер тікати , з тоі ж сторони біжуть ще двоє людей які намагаються врятуватись від стрільця- через секунду -дві один з них падає від кулі вбивці, Про що тут можна взагалі ще говорити? Ось це відео : https://youtube.com/shorts/yp1iEEpgivU?si=91oHuBxHwyUNGG-j ВІдео стрілянини у Києві Також розслідування підтвердило хронологію тих подій: Cтрілець почав цей побутовий скандал зі своіми сусідами на вулиці перед будинком. Так була звичайна лайка. Люди викликали поліцію. Поки вони іхали, цей неадекват стріляє у своіх опонентів з стартового пістолета з близькоі відстані (наносить іім поранення) і повертається у свою квартиру , підпалює іі і бере карабін. У цей час підізджає поліція. Неадекват виходить з підізду, бачить іх і починає стріляти... Все...Поліціянти перелякавшись тікають. Стрілець собі спокійнісенько легкою трусцою біжить собі по вулиці і стріляє усіх підряд. Забігає у супермаркет і вбиває там. З моменту дзвінка у поліцію і до того моменту як він захопив заручників у супермаркеті пройшло усього 10 хвилин ... і маємо 7 вбитих яких могло і не бути .... https://youtube.com/shorts/yp1iEEpgivU?si=91oHuBxHwyUNGG-j Хронологія стрілянини Ось ще відео з бодікамери https://youtube.com/shorts/Y7dB4IEDyKk?si=edONB2FEjubfohxL Втеча поліціянтів Навіть не можу уявити щоб щось подібне ганебне могло трапитись тут у США . у США поліція може приїхати на виклик про стрілянину одним екіпажем (один або два офіцери), особливо якщо це патрульні, що знаходяться найближче до місця події. ******* протоколи США вимагають від першого офіцера негайно вступати в бій з активним стрільцем, не чекаючи підкріплення. Якщо офіцер прибув першим і чує стрілянину або бачить активне насильство, він зобов'язаний зайти та зупинити загрозу, навіть якщо він сам .Пріоритет - швидкість: Головна мета - припинити вбивства, а не чекати спецназ . Більшість офіцерів, які прибувають першими, готові діяти самостійно. А те що трапилось у Києві - це страшенна ганьба, сором і біль....
показати весь коментар
25.04.2026 00:23 Відповісти
Ну так в них була інформація про стартовий пістолет (щось не віриться, начебто перші теж були вбиті).
Про карабін (автомат) ніхто не знав.
В США один поліцейський теж не піде зачищати будинок.
показати весь коментар
25.04.2026 01:10 Відповісти
Де ви побачили тут сітуацію що треба було зачищати будинок? Cтрілець зі зброєю вийшов з під'зду і почав стріляти. Вбивши кількох людей і побачивши що поліціянти втекли, спокійнісенько пішов собі вулицею далі стріляти і вбивати далі....І що означає ваше Про карабін (автомат) ніхто не знав.. А що , вони мали обов'язково знати? І який калібр і скільки набоів він має? Шо, стрілець мав подзвонити у поліцію і повідомити іх що в нього на руках? Ви серьезно? Яка взагалі різниця яка там зброя у злочинця? Це щось вирішує чи змінює? До речі у стрільця був мисливський карабін з набоями пістолетного зразку. Тобто по суті той самий пістолет, тільки виглядав по іншому....І що ми маємо у підсумку: один злочинець- аматор з одним пістолетом проти двух ,,професійних'' і ,,навчених'' поліцейських з двома пістолетами, які навіть не намагалися прийняти бій, чинити опір і сробувати нейтралізувати і зупинити нападника і захистити людей, а при першому ж пострілі просто ганебно і сцикливо як зайці втекли.....І до речі, У США у разі стрілянини перший патрульний, що прибув на місце події, навіть якщо він один, не чекає підкріплення, якщо стрілянина триває. Офіцерів поліціі США тренують самостійно входити в будівлю, щоб зупинити вбивцю, оскільки кожна секунда зволікання коштує людських життів. Це вже доведено реальними пркладами з життя. Тому тут поліція не може , а має заходити в приватний будинок, не чекаючи підкріплення. Вони повинні заходити негайно. Протокол вимагає від офіцерів ,,йти на звук пострілів'' навіть якщо вони самі. Саме так і було на прикладі коли тут у Флориді місяців з три тому розстріляли дві родини у іхніх помешканнях....
показати весь коментар
25.04.2026 02:38 Відповісти
Ви кажете про момент повторних пострілів, а я про час перед цим, коли поліціянти опинилися на місці подій!
Там лишася один поліцейський!
показати весь коментар
25.04.2026 16:00 Відповісти
При всій повазі, але не треба виправдовувати ані того поліціанта, ані ту поліціантку. На відео чітко видно ,що з того моменту, як вона вирушила за аптечкою, до першого пострілу пройшло кілька секунд. Далеко вона там встигла відбігти? Почувши постріли, вона мусила також стрімко повернутися назад до свого колеги і захищати людей. Вона це зробила? Ні ! Вона таr і продовжила бігти далі , тільки ще швидше!! Але ж у діях поліцейського в такій ситуації захист людей і збереження їх життів мають пріоритет над наданням першої медичної допомоги… А не навпаки! А так дуже зручне прикриття і пояснення - мені ж наказали бігти за аптечкою, я і побігла… І те, що той поліціант там нібито залишився один на момент пострілів, аж ніяк його не виправдовує ! Він поліцейський, а не випадковий перехожий зі зброєю і в бронежилеті. І ВІН МАВ РОБИТИ ТЕ ЩО МАВ БИ РОБИТИ - ЗАХИЩАТИ ЛЮДЕЙ ! Вони мали це робити обоє, ці два поліціянти, а вони цього не зробили ! Обоє ганебно і сцикливо втекли. ! І за підсумком маємо семеро загиблих ,яких могло і не бути...
показати весь коментар
25.04.2026 16:22 Відповісти
Якийсь звичайний двірник, який випадково там опинився на місці подій, виявився набагато сміливішим і відчайдушнішим, ніж ті сцикливі поліцаї - він без зброї і бронежилета кинувся захищати людей і загинув від куль нападника, прикриваючи своїм тілом пораненого хлопчика, який сидів на тротуарі.... А ви мені тут вперто продовжуєте вигадувати якісь виправдовуння цим двум сцикунам у формі .....
показати весь коментар
25.04.2026 17:17 Відповісти
Сторінка 2 з 2