10600 посетителей онлайн

"Служба – не рабство": в Киеве протестуют против законопроекта, ужесточающего наказание для военных. ФОТОРЕПОРТАЖ

Вечером пятницы, 5 сентября, в Киеве на Майдане Незалежности проходит протест против законопроекта №13452, который ужесточает наказание для военных за неповиновение. Также украинцы протестуют против проекта закона №13260, который имеет целью усилить ответственность военных за СОЧ в условиях военного положения.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Громадське" и "Суспільне".

Десятки людей скандируют: "Репрессии - не дисциплина", "Защитите права военных" и "Служба - не рабство".

Памятник "Основателям Киева" на Майдане Незалежности подсветили с надписью "Защитите права военных".

В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ

Кроме того, на акции звучат призывы принять закон о военном омбудсмене и установить сроки службы.

Одной из инициаторов протеста является боевой медик и ветеран Алина Сарнацкая.

По ее мнению, подход "увеличить наказание и этим улучшить дисциплину" в отношении военнослужащих не работает.

"Отношение к военным уже и так крайне несправедливое, зарплаты в тылу - унизительно низкие, сроки службы неопределенные. Нам нужен закон о военном омбудсмене", - добавила она.

В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ

Протестующие сообщают, что акция одноразовая. Выходить каждый день, как против закона о ликвидации независимости НАБУ и САП они пока не планируют.

По состоянию на 20:15 на Майдане Незалежности собралось около 100 человек.

В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ
В Киеве протестуют против усиления ответственности воинов за СЗЧ

Напомним, 4 сентября Верховная Рада приняла в первом чтении законопроект №13260, который предусматривает более жесткое наказание для военных за самовольное оставление части (СОЧ) в условиях военного положения.

Ранее Комитет Верховной Рады по вопросам правоохранительной деятельности поддержал законопроект №13452, которым предлагается наказывать военнослужащих за неповиновение приказу командира сроком от 5 до 10 лет лишения свободы.

В мае 2025 года президент Владимир Зеленский внес на рассмотрение Верховной Рады как неотложный законопроект о военном омбудсмене. Среди прочего, законопроектом предусмотрен четкий порядок подачи и рассмотрения жалоб, а также действенный механизм проверок в воинских частях и органах управления.

В конце июля президент заявил, что рассчитывает, что уже скоро институт военного омбудсмена сможет полноценно заработать.

Топ комментарии
+67
Трпакторист Микола не розуміє, чому він, цивільна людина, воює, а поліцейський Сірожа, який утримується на податки, фізично підготовлений, володіє зброєю і давав присягу, стоїть з феном на повороті.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:03 Ответить
+35
вчора їздив машиною, бачив їх штук вісім стояло, і один з феном. я офигів. на фронті людей не вистачає, а вони в телефони втикають
показать весь комментарий
05.09.2025 21:22 Ответить
+30
Нічого нового ... Політики, які при владі, в союзі з так званим кадровим офіцерством завжди бажали бачити солдатський контингент "сірою скотинкою", свого роду рабами-андроїдами.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:14 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 4
Трпакторист Микола не розуміє, чому він, цивільна людина, воює, а поліцейський Сірожа, який утримується на податки, фізично підготовлений, володіє зброєю і давав присягу, стоїть з феном на повороті.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:03 Ответить
З такого контингенту прокурорів творити військову прокуратуру, які в суді, з таких же суддів, будуть публічно вбивати ветеранів, яким випало щастя залишитися живими!?
Прокурор зірвав медалі з ветерана у суді https://youtu.be/VWGbCwnw5Wo
показать весь комментарий
05.09.2025 21:11 Ответить
Нічого нового ... Політики, які при владі, в союзі з так званим кадровим офіцерством завжди бажали бачити солдатський контингент "сірою скотинкою", свого роду рабами-андроїдами.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:14 Ответить
Автори разом з держсекретарями КМУ та Цовв, які наваляли таке лайно, чомусь, геть «забули», про посилення покарання самих нардепів України, за самовільне залишення зали ВРУ під час сесійного засідання, Комітетів!! А тим більше, посилити ПОКАРАННЯ нардепам, за втечу з України, як кислицин з групою осіб!!
показать весь комментарий
05.09.2025 21:17 Ответить
Ящітаю шо то полумєри. Нада так: написав рапорт на відпустку - на тобі 5 років, написав рапорт на переведення - на тобі 10, написав на звільнення - на тобі пожиттєво у армії, іш, умний нашолся...
показать весь комментарий
05.09.2025 21:22 Ответить
вчора їздив машиною, бачив їх штук вісім стояло, і один з феном. я офигів. на фронті людей не вистачає, а вони в телефони втикають
показать весь комментарий
05.09.2025 21:22 Ответить
Так кожного дня теж. На міст Патона як заїжджаєш - постійно в телефоні сидять. Ні, зрозуміло, що поліція потрібна, але нафіга така кількість
показать весь комментарий
05.09.2025 21:24 Ответить
У нас і до 2022 кількість ментів на 1000 осіб була більшою, ніж у середньому по ЄС! А зараз чисельність населення зменшилася, частина території окуповані...
показать весь комментарий
05.09.2025 21:29 Ответить
Zеленський робить все, щоб примусити українців тікати звідси.
Починаючи від грубого перевищення повноважень ТЦК і поліції, коли цивільних по суті заарештовують і доправляють - ні, не до відділу поліції, не в ізолятор, а... в ТЦК, навчальний центр і на фронт. Щоб служба в армії асоціювалась із в'язницею.
І закінчуючи обмеженням прав мобілізованих, які і без того майже безправні.
Браво, Zеленський! Ти тепер можеш замінити кім чен ина в КНДР, ніхто і не помітить різниці.
А яка чудова мотивація у всіх, з ким так поводяться! Показники "СЗЧ" красномовно про це свідчать.

Коли сирійці тікали від ІДІЛ - тамтешні прикордонники теж по них стріляли? Zеленський, їдь до москви - отримувати нагороду від #уйла! Так приголомшливо руйнувати державу зсередини до тебе спромігся лише яник, а ти його вже давно перевершив.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:31 Ответить
Я так розумію ті лозунги, що вони тримають це звернення до ухилянтів?
показать весь комментарий
05.09.2025 21:32 Ответить
Це ж логічний ланцюжок . Якщо можна на етапі "бусифікації" з людиною поводитися як з "скотиною" , то чого це вона раптом з вчорашнього " козла-ухилянта " має в очах цивільних та військових феодалів - перетворитися на шановного захисника? Причин жодних - просто цивільний кріпак - трансформується у військового раба , у якого ще менше прав .

Не може безправний кріпак у феодальному суспільстві вдягнувши форму стати шанованою людиною.

Тому або цивільні та військові РАЗОМ виступлять на ІДЕОЛОГІЧНОМУ фронті проти "беЗЕпрєделу" ,або і далі будуть чубитися між собою сперечаючись ,хто винен .

Наразі вся ПОВНОТА ВЛАДИ ,А ОТЖЕ І ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В РУКАХ ЗЕКОМАНДИ . Потрібна повне перезавантаження системи зі зміною керівних недоеліт . А ці всі - ходуни з картонками і прохання в панів зробити пайку більше і шмагати не батогом ,а різками нічого не дадуть
показать весь комментарий
05.09.2025 21:38 Ответить
Так, до ухилянтів в законі, котрі закони про святу недоторканність власних сідниць прийняли раніше, чим перші ракети до Києва долетіли.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:41 Ответить
А коли буряти з кадирівцями вас посадять на пляшку у власному будинку, то теж протестувати будете? Кончені ухилянти.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:44 Ответить
ВРИО ВРУ и ВРИО през издают законы, зачем их выполнять? виконуйте злочинні закони, станьте соучастником!
показать весь комментарий
05.09.2025 21:44 Ответить
Все що коять ЗЕскоти це шкода українцям від хлібороба до солдата... Кому в ЗЕкраїні "жить харашо"? Боярам, мусорам, митникам,бандитам.......
показать весь комментарий
05.09.2025 21:46 Ответить
от ти на ЗЕленій пляшці сидиш, тебе ж влаштовує)))
показать весь комментарий
05.09.2025 21:47 Ответить
До речі ,щось не видно різних громадоактивістів ,на кшталт шПекаря... Зайшов до нього на фейсбук глянути чим переймається цей "борцюн за права чєловєків " ...
Глянув .. Сильно переймається . Вчора навіть пост він репостнув - мабуть дуже йому болить рабство в ЗСУ .. А ні переймається шПекарь , що п..асів гомосексуалістів не ******* . Переймається ,що є в Україні гомофоби ....
Ну шо ж пане шПекарь терпіть , таких як я. Як ми терпимо гомосексуалістів ,таких як ви ....
показать весь комментарий
05.09.2025 21:48 Ответить
краще не скажешь! 👍
показать весь комментарий
05.09.2025 21:49 Ответить
ви методички сплутали. то закон не про ухилянтів, а про сзчшників, котрі за три роки вже стільки героїчного гівна на війні наїлися, що й вам можуть кілька мішків відсипати безкоштовно.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:49 Ответить
А нагадайте, хто цих ухилянтів в законі до влади привів?
показать весь комментарий
05.09.2025 21:50 Ответить
Лакмусовий папірець це буде ще більша кількість сзч після цього дебільного без перебільшення "закону"
показать весь комментарий
05.09.2025 21:50 Ответить
Ну що сказати, ворог добряче засів в Києві і біда в тому ,що самі голосували за них.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:52 Ответить
В якій бригаді воюєш?
показать весь комментарий
05.09.2025 21:52 Ответить
Вони дронами через Дію керують ))))
Ну не так шоб серьозно, а як пообіцяв Бубослав Хоробрий ,- "у своєй головє".
показать весь комментарий
05.09.2025 21:52 Ответить
А що тут гадати, бабло привело. Уже давно доведено, що політики, це той самий товар, чим більше вам його рекламувати, тим швидше ви його придбаєте, незалежно від якості. Ази ж маркетингу.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:53 Ответить
св.Ухіллес є верховний Лідор і Гарант Потужності . Також відомий під псевдонімами Рукі-Базукі і Голоборотько
показать весь комментарий
05.09.2025 21:54 Ответить
Читав у книзі: До 1939 в Німеччині долар коштував 4,2 марки. Керівники єврейських громад продавали бажаючим емігрувати по 10-20 марок. Подібна публіка фатальне для України, але то їх менталітет.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:55 Ответить
По принципу - краще я дівчину згвалтую, чим який небудь негідник ?
показать весь комментарий
05.09.2025 21:55 Ответить
То не бригада, а секта "Адвентисти всепереможного бурята і святої пляшки-великомучениці". Простіше кажучи, латентні геї, очікуючі виконання своїх потаємних фантазій.
показать весь комментарий
05.09.2025 21:57 Ответить
показать весь комментарий
05.09.2025 22:00 Ответить
А ще надої впали в серпні. А село Алтинівка виконало "п'ятирічку"
показать весь комментарий
05.09.2025 22:00 Ответить
Америка потім на знак подяки розвернула назад єврейські пароходи з Німеччини. ********, дяді Адіку долари продавайте.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:02 Ответить
Варшаву, Варшаву забули - штурм Варшави!
показать весь комментарий
05.09.2025 22:03 Ответить
...дочекаєтесь пу... і погоніт він цих ждунів на Захід...варшавський договір з труни діставати...
...чи не второпали ще?
Чи замало расєйськага раю на оккупованних територіях?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:04 Ответить
А, точно!!! А я і не здогадався: мобільні вогневі групи. А десь в Гідропарку стоїть турель Skynex
показать весь комментарий
05.09.2025 22:05 Ответить
Ну а шо "свободи та демократії " в Україні Пекар захистив (окрім гомофобії) - можна тепер і про надої ..
показать весь комментарий
05.09.2025 22:06 Ответить
може їх трохи розігнати цими (як там новий беркут назвали?) або хоч тітушками
тоді " кількості протестантів" патужно зросте
показать весь комментарий
05.09.2025 22:07 Ответить
Правильно люди бастуют. Обьективно, для того чтобы устанавливать такие рабские законы, сначала установите воинам фиксированные сроки службы по мобилизации, чтобы у них был хотя бы теоретический шанс выжить и вернуться целыми домой. А так когда срок военной службы - бессконечность, то смерть на фронте, или потеря конечностей лишь вопрос времени, ото всех снарядов не увернешься.🤨
показать весь комментарий
05.09.2025 22:07 Ответить
Самодєятельность потрібна в драмкружкє, а в армії - дисциплина і ініціатива, а не анархія, а як інакше?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:07 Ответить
Історик Б.В.Соколов писав, що були малочисельні єврейські партизани. Просились до радянських партизан, до Армії Крайової і до УПА. Ніхто до себе не брав.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:08 Ответить
показать весь комментарий
05.09.2025 22:09 Ответить
Украина капитулирует, и всех погонят воевать за рф в Европу.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:13 Ответить
А нафіга кацапам Європа?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:15 Ответить
Тобто якщо командир-довбень посилає тебе на вірну смерть, треба виконувати приказ?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:16 Ответить
ЧКже орки будуть насилувати і вбивати цих кончених цивільних які працюють проти фронту коли не дай боже фронт рухне. Вже починається жах. боо ці з плакатиками не нюхали пороху і не знають що таке москаль- і як вони будуть різати їх і вбивати бо москалі то різники. А ці опоередковано- працюють на москалів
показать весь комментарий
05.09.2025 22:18 Ответить
воно ******* що сидить на заводі за бронею.
але швидше за все просто дурачок
показать весь комментарий
05.09.2025 22:18 Ответить
Вы шутите? Многополярность восстанавливать.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:20 Ответить
і тебе теж
показать весь комментарий
05.09.2025 22:21 Ответить
маленька радянська армія все копіює з великої.
тільки там свідомо стають кріпаками атцов камандіров продавши свою тушку за 2млн фублів...
далі що якщо це не допоможе "побороти" счз, ями як у кацапів чи розстріли "кадирівцями" ?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:22 Ответить
і вас теж погонять
показать весь комментарий
05.09.2025 22:23 Ответить
написала жінкиня сидячи на "пасобії" в дойчеляндії.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:24 Ответить
Яки таки закони можуть бути прийняти в Україні якщо колишній президент Зелеленський вже більше року немає права підписувати офіційні документи?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:29 Ответить
У кацапів є ресурси на це?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:30 Ответить
Меня, наверное, убьют, чтоб мороки меньше было.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:31 Ответить
кинь посилання, звідки інфа?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:38 Ответить
Если Украина капитулирует -- да.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:39 Ответить
не хоче влада України перемагати в війні
показать весь комментарий
05.09.2025 22:40 Ответить
Дякую. Полез посмотрел численность полицейских, в Европе, на 100 тысяч жителе.
А вы сами смотрели?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:42 Ответить
"новий....." називається дбр, ну і Василь \два магазини\ старається не відставати ві д дбр.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:45 Ответить
ага, захищатись ви не плануєте. зрозумів.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:46 Ответить
За рахунок збільшення "м'яса"? Так вони м'ясом й Україну не в змозі захопити. А західніше лише країни НАТО, окрім Молдови, там швидко їм наваляють. Які ще ресурси, окрім м'яса, з'являться у кацапів у випадку капітуляції України?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:50 Ответить
В Буче много защитились? Безоружный против вооружённого...
показать весь комментарий
05.09.2025 22:51 Ответить
хто вам забороняє купувати зброю?
показать весь комментарий
05.09.2025 22:53 Ответить
Если мы капитулируем, рф поставит ультиматум Западу насчёт зон влияния. И не факт, что НАТО впряжётся за восточную Европу. В любом случае, с войной или без, Европу ждёт ж...па при капитуляции Украины.
показать весь комментарий
05.09.2025 22:58 Ответить
По перше я питав про ресурси, котрі за вашими словами, з'являться у кацапів у випадку капітуляції України. Так що там з ресурсами? Ну а по друге. Сформулюйте цей ультиматум, ну хоч приблизно, загальними тезами. І за які саме зони впливу йдеться? Колишній соцтабір, чи щось більше, чи менше?
показать весь комментарий
05.09.2025 23:05 Ответить
Гражданские с автоматами могут противостоять армии? Детский сад.
показать весь комментарий
05.09.2025 23:09 Ответить
а хто у нас воює, дура?
показать весь комментарий
05.09.2025 23:09 Ответить
Щоб встановити воїнам фіксовані строки,треба мати запас на кого замінити. А у нас он то,броньований,то "за ша ваєвать",то через тиск пливе.
показать весь комментарий
05.09.2025 23:14 Ответить
Ресурсы: люди, земля, производства.... Ультиматум: НАТО отходит до границ на 1997 г., новый "Варшавский договор".
показать весь комментарий
05.09.2025 23:14 Ответить
кабанів вже біля70000 виїхало, а старих тих кому 55-70 не випускают
показать весь комментарий
05.09.2025 23:17 Ответить
Ага. На последнем фото, неухилянт идет к бабе, готов мужа заменить. !дураки. На фронте. Заменить на фронте
показать весь комментарий
05.09.2025 23:19 Ответить
ні.

І ні.

Але більшість це цивільні з автоматами, дура
показать весь комментарий
05.09.2025 23:20 Ответить
💯 пудово ви праві. В ухилянтів завжди відмазка знаходиться. От ви жінка і розумієте це, а бздунлива бидлота яка позавуглами смокче пиво та шифрується від ТЦК ні.
показать весь комментарий
05.09.2025 23:20 Ответить
Це ж так не працює. Вони вже верещали все це ще у 21 році. Людей, землі та виробництва у кацапів і зараз вдосталь. Ну а щоб створити новий Варшавський договір ці країни спочатку необхідно завоювати як у Другу Світову. Щоправда тоді це називали визволенням. І ось питаю ще раз, звідки у кацапів ресурси на завоювання країн колишнього Варшавського договору, якщо у них недостатньо ресурсів на завоювання України?
показать весь комментарий
05.09.2025 23:28 Ответить
шкода, що не так масово, але всеодно Дякую за підтримку це дуже важливо!
показать весь комментарий
05.09.2025 23:40 Ответить
Щось серед протестувальників майже одні дівчата...
показать весь комментарий
05.09.2025 23:41 Ответить
Так офіцер фактично не відповідає за життя людей, бойовий імунітет. А це призводить до свавілля. Ви хоч в армію сходіть, а краще на війну, потім побалакажмо. Бо ці шаблонні фрази про "дисципліну" говорять про те, що людина взагалі не розуміє, про що мова і чому така кількість СЗЧ. Це проблема затяжної війни і вирішити цю проблему вже ніяк не можна, тільки контрактниками. А якщо і цей закон не допоможе, далі що: заградотряди і розстріли?
показать весь комментарий
05.09.2025 23:43 Ответить
Це просто наслідки бусифікації. І це лише початок. Це зовсім не смішно і це дуже, дуже загрозливі речі, які насправді торкаються кожного, бо їх наслідки потенційно катастрофічні для населення України.
Я ще восени минулого року писала, що якщо в Україні не вирішити проблему бусифікації, то не пізніше осені-зими 2025 року соціум зіткнеться з першими проявами революційної ситуації. А до весни 2026 року ризикує увійти в абсолютно катастрофічний сценарій повної соціальної ентропії. Тоді мене тут підняли на сміх та розповідали, що "альтернатив бусифікації немає".
Насправді, для маленької країни, яка воює з набагато переважаючим супротивником альтернатив немає контрактній армії. Бусифікація - це просте рішення, яке багатьом здається очевидним та безальтернативним. Але історія свідчить: бусифікація - це насправді "розкіш", яку може дозволити собі або тиранія, або країна з, пробачте, "ізбиточним" людським "ресурсом", якого гарантовано вистачить на дві армії. Одна на фронті, а одна в тилу - для утримання населення та насильно мобілізованої армії в покорі. І коли ті, хто тут розповідає, що "у другу світову теж була примусова мобілізація", не розуміють, що так, була, але як в СРСР, так і в Німеччині по факту існувала друга армія. Чисто для контролю та упокорення населення. І ця друга армія фінасувалася навіть краще за ту, що була на фронті. Маленька країна просто фізично не здатна створити таку другу армію такого масштабу. Більше того, в Україні, з її історичними традиціями та менталітетом, навіть якщо створити внутрішню армію для контролю за населенням це мало що вирішить. З однієї причини - ця армія не буде готова стріляти у народ. Окремі персонажі звичайно будуть. Але масово - ні. Не той історичний анамнез. А значить, соціальну ентропію, яку викликає бусифікація, в умовах України просто нічим "погасити". Відповідно, вона гарантовано призведе до соціального вибуху. Це чисто фізика, не більше. Можна сказати навіть так: історична фізика на цій территорії.
Тому висновок очевидний: або Україна перейде на контрактну форму набору в армію, або в осяжній та вже найближчій перспективі ми усі опинимося в ситуації максимальної соціальної ентропії.
Умовні врадіївки, як реперні точки, ми вже пройшли. Наразі ми в умовному вересні-грудні 1916 року. З розмовами про розстріли для дезертирів та пошуками соціальної группи, на яку можна перекласти основний тягар війни (в нашому варіанті, принцип "простих рішень", зрозуміло, приведе до бажання знизити мобілізаційний вік, щоб "пригасити" невдоволення військових - що стане таким каталізатором процесу, який пришвидшить сценарій в геометрічній прогресії). Це ж вже все було. І я дуже, дуже не хочу, щоб цей сценарій розкручувався далі. З чисто прагматичних та логічних міркувань, адже розумію катастрофічність наслідків такого сценарію для простих людей.
показать весь комментарий
05.09.2025 23:43 Ответить
"тепер можеш замінити кім чен ина в КНДР, ніхто і не помітить різниці"

Вже через пів року правління зеленського кндрівці будуть згадувати часи кім чен ина як епоху справжньої свободи і демократії.
показать весь комментарий
05.09.2025 23:57 Ответить
"бздунлива бидлота" виловлює на вулицях цивільних щоб відправити в окопи ЗАМІСТЬ СЕБЕ.
показать весь комментарий
06.09.2025 00:04 Ответить
Sсhool Bus

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 18.02.2025
показать весь комментарий
06.09.2025 00:04 Ответить
Якщо раніше СЗЧ-шники мали можливість повернутись до лав СОУ та воювати, то з прийняттям цього ганебного закону вони повинні залишитись в буцигарні мінімум на 5 років. Тобто бригади будуть танути скоріше, їх боєздатність буде знижена у коротші терміни. Хто так поспішає довести країну до капітуляції на умовах рф?
показать весь комментарий
06.09.2025 00:06 Ответить
Та ти ще не встиг разом із ростролями цю туфту рознести.
В патрульній поліції- некомплект, тобі ніхто не завжає записатися і " втикати в тєлєфона".
Це раз. А по друге, ростролі бажають, щоб фронт без взагалі розвалився, ти також цього бажаєш?
Якщо так, то тролі і далі будуть на фермі трудитися, а тебе погонять вже Варшаву брати, броні ведмедчука на всіх не вистачить, ти цього також бажаєш!
показать весь комментарий
06.09.2025 00:12 Ответить
Та ти ще понакидуй. А ті, хто не пішов у СЗЧ, і сидять безвилазно в окопах по півроку тебе хвилюють?
Сірої маси в черепку вистачає зрозуміти, що коли ти з позиції втік, і Вася втік, і Жорік побіг, то із 20, вже трьох немає, а повинно бути 100, щоб позицію тримати.
показать весь комментарий
06.09.2025 00:20 Ответить
Ну, все, видно країні труба..
Якщо не тільки ростролі, і корисні ідіоти за то, щоб ЗСУ розвалювалися, і СЗЧшників відгодовувати салом поки підрозділи які вони покинули вмиваються кров'ю..
Що ж буде із нашими рідними, що не повтікали з фронту....?
На скільки ж їх вистачить???
показать весь комментарий
06.09.2025 00:24 Ответить
Контрактники у великій війні не допоможуть
показать весь комментарий
06.09.2025 00:32 Ответить
Для завоювання країн Балтії їм буде цілком достатньо і 10-ї частини з тих , хто зараз воює в Україні
показать весь комментарий
06.09.2025 00:34 Ответить
Якщо дурачок, то по новому закону придатний для служби в ТЦК
показать весь комментарий
06.09.2025 00:41 Ответить
Допоможуть. Ворог так і робить в основному. На сто відсотків не укомплектуємо армію, але ці люди не будуть бігати в СЗЧ. Наскільки мені відомо, на початку війни до нас прагнули знайти дві ПВК. Але ж це гроші треба платити. А так були б контрактники + мобілізація. А по факту маємо ганьбу. Да що це я - там он є люди з великими зірками на погонах - їм видніше. Моя кава в Ялті вже охолола
показать весь комментарий
06.09.2025 00:42 Ответить
Страница 1 из 4